Sakarya bu video ile gündeme geldi! Tarikat üyeleri sokakta zikir çekti

Sakarya, Şeker Mahallesi’nde bir grup tarikat mensubunun sokak ortasında zikir çektiği anlar ile gündeme geldi

Video için play'e tıklayın

MEDYABAR.COM

Daha önce tarikat şeyhlerinin ve üyelerinin karıştığı olaylar ile gündeme gelen Sakarya, yine bir grup tarikat mensubunun çektiği video ile sosyal medyada gündeme oturdu.

Şeyh Nazım Kıbrısi’nin Sakarya vekili olarak bilinen ve Sakaryaevi adını kullanan Mustafa Atmaca, evinin bulunduğu Şeker Mahallesi’nde akşam saatlerinde bir grup tarikat mensubu ile sesli zikir çekti.

Hangi tarihte çekildiği öğrenilemeyen video, sosyal medyada paylaşılarak kısa süre içerisinde gündeme oturdu.

OSMANLI’YI İSTİYORUZ YÜRÜYÜŞÜ

Aynı grup 2015 yılında Çark Caddesi’nde yaptığı ‘Osmanlı’yı İstiyoruz’ yürüyüşü ile ulusal medyada gündem olmuştu.

19 Eki 2022 - 22:58 Sakarya- Güncel --- Okunma

Son bir ayda medyabar.com sitesinde 11.018.487 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

163

Samset - Evinde yap ...... bu nedir ya gece gece insanları rahatsız etme hakkını nereden alıyorsun ben olsam orda çıkar soverim

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 21 Ekim 16:21
161

Deremendereli - Burda asıl suçlu diyanet.bize bir ibadethane verseler böyle sokakta ibadet yapmazdık.ücretsiz ibadethane ve hoca talebimiz var

Yanıtla . 0Beğen . 13Beğenme 21 Ekim 09:20
164

4141 - @Deremendereli 161 nolu yoruma cevabı: niye evinde yapamıyormusun, adım başı cami dolu heryer.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 22 Ekim 11:56
162

Daha Neler - @Deremendereli 161 nolu yoruma cevabı: Camiler ücretli mi? Zaten tarikate bağlısınız aklınızı çalıştırın da elin heriflerine para yedirmeyin, cemaat adı altında sizden para koparıp ceplerini dolduranlara onay vermeyin. Sonra ne hadle ücretsiz ev istiyosunuz. Var zaten sizin cemaat evleriniz. Devlet bunu karşılamak zorunda değil. Git kardeşim camide ücretsiz vaazını dinle, namazını kıl olması gereken bu

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 21 Ekim 14:06
159

Al Ilm Ad Diin - Bid'at nedir?

Allah kimi hidayete erdirirse onu saptıracak yoktur. Allah kimi saptırırsa, ona kimse hidayet veremez. En doğru söz Allah'ın Kitabıdır ve en iyi hidayet Muhammed'in hidayetidir. Dinde en şerli işler yeni uydurulanlardır.Çünkü her yeni icat bir bid'attır, her bid'at sapıklıktır ve her sapıklık cehennemdedir.

Sunan al-Nasā’ī 1578

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 20 Ekim 23:07
160

Ali̇ Bayram Hoca - @Al Ilm Ad Diin 159 nolu yoruma cevabı: niye hiç ALLAHIN EMRİ OLAN AYET yazmıyorsunda, kulun görüşü olan sözü paylaşıyorsun? İşte dediğimiz budur. Allahın emri yerine Kulların sahte görüşlerine inanırsan Huzuru Mahşerde, "aldatıldım" diyemessin , aklını kullanmayan ey kardeşim

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 21 Ekim 08:59
158

ACABA? - https://sorularlaislamiyet.com/halka-seklinde-zikir-cekmenin-yasaklandigi-rivayette-anlatilmak-istenen-nedir

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 20 Ekim 22:03
157

Acaba? - Peygamberimiz HZ MUHAMMED (SAV) 'İN bu şekilde sahih kaynaklarda yer alan bir zikir metodu olmuş mu? olmuş ise bizde katılalım bilen biri var ise aydınlatsın araştırmaya başlıyorum.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 21:42
154

Serkan Alşan - O sokakta bangır bangır müzik çalsa kimse bu ne terbiyesizliktir müslüman ülkede demezken, Allah dendiği için bu ne saçmalıktır deniliyor. Soran olursa bu yorumları yapanlar birde müslüman. Allah'ı zikretmek için illa kapalı alanda olup kimsenin duymaması lazım değil mi. Neymiş Allah la insan arasındaymış gizli yapılırmış. Siz müslüman değil misiniz. İslam hayatın her anında olur. Yoldada olur sokakta da evde de okulda da. Biride bunları görmüş deist olmuş. Köpük partisinde zenginleri çıplakları görüp adam gibi dinimi yaşayayım demez. Sen deist olmak istiyonda bahane arıyon. Hepiniz çok biliyorsunuz. Ama Allah'ta biliyor ve görüyor.

Yanıtla . 16Beğen . 16Beğenme 20 Ekim 19:56
166

Hasan - @Serkan Alşan 154 nolu yoruma cevabı: Öylede zikir olur dayı oglu

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Ekim 07:45
165

4141 - @Serkan Alşan 154 nolu yoruma cevabı: Allah ibadetide yardımida gizli istemiş, sende tutturmuşsun ulu orta gösteriş ibadeti yapalım diyorsun, dinimiz hoşgörü dini ama sokakta da bangır bangır müziğide tasvip etmiyoruz. bizde bunları söyledik diye deist oluyoruz dimi.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 22 Ekim 12:02
150

Harezmi - Yolda kasap oynasalar kimsenin umurunda olmaz güler geçilirdi.

Yanıtla . 7Beğen . 11Beğenme 20 Ekim 18:24
149

Cahil Biri - sakarya burası Allah yerine şeyhlere tapan müşrikler yurdu. ne beklenir ki

Yanıtla . 18Beğen . 10Beğenme 20 Ekim 18:12
155

Menekşe .... - @Keskin Dil 146 nolu yoruma cevabı: Aga nerden türüyo bunlar yaaaaa?Yav Camilere gitsenize Camiler ne için behey zikirciler!İşiniz gücünüz şov yaaaaaaaaaaaaaaaav

Yanıtla . 8Beğen . 5Beğenme 20 Ekim 20:10
145

Eyt - Bir kere nekdar bikicsiz faklı bir amaç için kurulmuş bir topluluk tabi gençlerin birseylerden haberi yk bu tarikatları resmi olarak kurulmasına yardım edenler bu ülkeye ne geldiyse tarikatlarda geldi.din siistinali yapılarak insanlar kandirildi ayrıca dinimizde çalgılı müzikler haramdır bunu bilmicek bir tarikatveya hoca geçinen kişiler cahil insanları kandırmak tam başka birşey elde edemezler

Yanıtla . 10Beğen . 15Beğenme 20 Ekim 17:14
144

Hodja - Biraz olsun dini bilen, dine vakıf olmuş insanlar dinin ahlaklı yaşamdan ve birkaç ritüelden (ibadet) ibaret olduğunu bilir ve bu tarikat soytarılığından uzak durur.

İnsanlarımız okuma ve öğrenme özrünü yitirmedikçe daha çooookk trolllenirler...

Yanıtla . 25Beğen . 13Beğenme 20 Ekim 16:57
142

Sakaryalı - Bizlerde inançlı insanlarız lakin bu nedir Allah aşkına(!) Dua, ibadet, zikir Allah ile kul arasında olur. Kimsenin kimseyi rahatsız etmeye hakkı da yoktur hukuku da yoktur. Bu olay düpedüz insanlarda infial uyandırmaya ve tıpkı 28 şubat öncesinde tertiplenen aczimendi olaylarıyla inançlı muhafazakar kesimi zan altında bırakmak ve diğer insanlarda kin ve öfkeye sebep olmaktan başka bir fitne değildir. Bu insanlar hakkında adalet makamlarının gerekli işlemlere başlaması lazım ki bu şarlatanlar bu kepazeliği bir daha yapamasınlar.

Yanıtla . 26Beğen . 13Beğenme 20 Ekim 16:34
140

Baksenn - Dısarda dugun yapilinca ses yok zikire gelincemi haber oluyor.bende disardaki dugunlerden rahatsiz pluyorum.

Yanıtla . 33Beğen . 48Beğenme 20 Ekim 15:44
153

Erhan - @Baksenn 140 nolu yoruma cevabı: Baksenn, sen zikire devam et o zaman. Ancak dikkat et, beynin kulağından veya burnundan duşmesin. Malum , fındık kadar beyin...

Yanıtla . 3Beğen . 8Beğenme 20 Ekim 19:05
147

veli - @Baksenn 140 nolu yoruma cevabı: Düğünlerden rahatsız olman doğal da böyle bir şeyi savunman yanlış. Madem zikir yapacaksın girersin dergahına camine yaparsın zikrini anlarım.Bunlar ya reklam ya provokasyon kokan hareketler.Kesinlikle hoş değil

Yanıtla . 20Beğen . 3Beğenme 20 Ekim 18:00
143

Alperen - @Baksenn 140 nolu yoruma cevabı: bende senden ve senin gibilerden rahatsız oluyorum oturun oturduğunuz yerde.

Yanıtla . 10Beğen . 12Beğenme 20 Ekim 16:55
139

Kübalı Yerde - Habereni yaptığınız olayın tarihini mi bilmiyorsunuz..

Algı yapmayın..!

Zikir felan değil bu düpedüz Algı yaratmak, Osmanlı felan filan geçin bu işleri alayı .... yada ..... bunların.. Yolda insanların........... içten pazarlıkçı kötü niyetli tipler..

Sorsan islamın şartını bilmez çoğu birakın zikiri..

Yanıtla . 21Beğen . 6Beğenme 20 Ekim 15:44
135

Anti̇ - Arkalarındaki eczaneden acaba ilaç aldılarda yan etki edip dokundumu ne

Allah akıl selamet versin inşaallah

Masum hareket değil bunlar

Organize işler gibi

Yanıtla . 26Beğen . 4Beğenme 20 Ekim 14:59
134

bam bam - mustafa hocam her ne kadar zikirlere gelemesem de yolundayım izindeyim hocam

Yanıtla . 18Beğen . 25Beğenme 20 Ekim 14:38
133

Sakarya - Başlıkta (sokak ortasında zikir çektiler) diyor medyabar. Sokak ortasında oyun oynuyorlar öpüşüyorlar sevisiyorlar bunlar artık normal zikir çekmek ibadet yapmak neden abes geliyor???? Aslımızı unuttuk biz müslümanız inşallah daha sık görürüz böyle ibadetleri sokaklarda caddelerde avm lerde

Yanıtla . 27Beğen . 38Beğenme 20 Ekim 14:35
141

Tata - @Sakarya 133 nolu yoruma cevabı: İkisi de normal değil. Yol ortasında öpüşmeyi, sevişmeyi de onaylamıyorum. Zikirini de gitsin tarikat evinde, camide yapsın. Ben dinlemek izlemek zorunda değilm ki

Yanıtla . 23Beğen . 3Beğenme 20 Ekim 16:14
127

Kul - Yüce ALLAHı zikretmekmek ne güzeldir.rahatsız olan kulağını tıkasın kimseye zorla zikirde yaptırmıyolar kimseye zorla dinletmiyolar.

Yanıtla . 20Beğen . 35Beğenme 20 Ekim 13:49
138

Turkuaz - @Kul 127 nolu yoruma cevabı: hadi ordan ? biri açız ekmek diye bağırsa polis götürürmüş

senin anan baban atan da müslümandı madem aç bile olsa Açlığın da Allahtan olduğunu bilir açız diye bağırmazdı. kıyasına.....

açlığından ölür yine dilenmezdi atan. kaldı ki Atalarımız müslümandı onun için sokaklarında açız diye bağıracak duruma gelen olmazdı hem kendileri yardım ederlerdi hem vakıflarla bu yardimlar yapılırdı. bugününde müslümanlarının yaptığı gibi.

açız diye bağıran olursa polis götürür evet. götürür aç mı diye baktırır sonra açsa yardım eder edecek kuruma devlete bildirir. POLİS DE BİZİM POLİSİMİZ POLİS DE MÜSLÜMAN tıpkı atan gibi ?

2. haber kanalına da bildirelim mevlit gecesi çekildi video.

ibadet gizli yapılırdı atan zamanında diye birşey yok. farz ve sünnet ibadetlerin gizlenmesi mümkün değildir zaten. nafile ibadette riyaya(gosteriş) kapılmamak için gizlemek esastır.

burada da ibadetten ziyade PEYGAMBER SAV DOĞUMU KUTLANIYOR.

kaldıki halay da çekmek istesek sokakta halayımızı da çekeriz. zikirimizi de.

siz içinizdeki iman nurunun sönüşünü kusmuşsunuz.

sakarya 30 40 yıl öncesine kadar daha kültürlüydü diyerek..

Tarikat dediğiniz İslamdan ayrı bir yol değildir. İslamın ta kendisidir. Peygamber sav ne yapıyorsa onu barındırır giyimiyle de duruşuyla da.

senin cehaletle 100 yıllık batı kültürünü ciğerlerine kadar işleyerek kültürsüzlük dediğin DIKKAT ET DE PEYGAMBER SÜNNETİ OLMASIN! kültürsüz dediğin de Peygamber sav olmasın ?

bir düşün imanın ne durumda. kendinin de dedifin gibi bir Atan kalmış müslüman...

bende sizin gibileee diyorum ki ;

Ey Türk Titre ve Kendine dön!

Yanıtla . 7Beğen . 8Beğenme 20 Ekim 15:19
131

Yok Benim Adım - @Kul 127 nolu yoruma cevabı: bizim ana babalarımızda müslümandı..Müslümanlığını ibadetlerini insan gibi yaparlardı bunlar gibi gece gece sokağa dökülüp insanları bağırarak rahatsız etmezlerdi.İbadet insanların gözüne sokarak degil evinde allah ile kul arasında yapılırdı.Bu ibadet degil palyaçoluk. Bu şehri tarikat ve cemnaatler sardı..Ve gittikça yobaz bir şehir oldu sakarya.Bundan 30-40 yıl önce bile daha egitimli ve kültürlü olan bir şehirdi sakarya.İbadet Allah ile kul arasındadır böyle sokaklarda bağıra bağıra ibadet olmaz.Bu saatte birileri çıkıp açız cocuklarımıza evimize ekmek alamıyoruz diye bağırsa anında polis gelip müdahale ederdi ama bunlara göz yumuluyor..

Yanıtla . 24Beğen . 9Beğenme 20 Ekim 14:21
125

Lal Mesut - AŞIRI KOMİK:DDD HOCAYI DİNLEYIP YOLUN ORTASINDA ZİKİR ÇEKENLER :D BİRAZ SORGULAYIN

Yanıtla . 20Beğen . 7Beğenme 20 Ekim 13:29
124

Novi̇pazar - aga siz hangi dine inanıyorsunuz inandıgınız kitabı bi okuyun önce burda zikir çekenler bu hocalara inanıp buraya inanler hıcmı aklınız yok tarikat cemaat kuranda nerde geçiyor yüzyıllardır ibadet tapınaklarda mabedlerde kutsal sayılan yerlerde yapılmaya başladı sokak ortasında napıyonuz siz çarpıldınız mı kime inanıyorsunuz yazık islam dinini ne hale getirdiler

Yanıtla . 25Beğen . 6Beğenme 20 Ekim 13:26
121

hemişinli - mürşit var mürşidi kamil tabi olmak farz ama sakaryalı isen bazı şeylere dikkat etmek zorundasın burada sahtekar çok

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 20 Ekim 13:05
117

Ali Bayram Hoca - Mukaddes Kitabımız KURAN-I KERİM de tarikat kelimesinin geçtiği hiçbir ayet yoktur, Ayrıca yüce Yaradan İslam Dinini insanlar bir olsun adil olsun diye indirmiştir. Hal böyleyken tarikat adı altında İslamı bölmeye çalışmak dinsizliktir. 1 tane Kuran-ı Kerim varken milyarlarca sahte hadis ve dini kitaplar ile Müslümanlar tarikatlar sayesinde aldatılmaktadır. zaten bu dünyada imtehan dünyasıdır. Bu tarikatlara inanıp bu sınavdan kalacak olanların vay haline....Huzuru Mahşerde " ben hocamdan böyle öğrendim " demek kimseyi kurtarmayacaktır. Çünkü Yüce Yaradan Herkese Beyin ve Akıl vermiş Kuran-ı Kerimi indirmiştir. ikra yı iyi anlamak lazımdır. 1- oku (öğren) 2- oku (araştır) 3- oku (düşün) Rabbim bu menfaat uğruna İslamı değiştirmeye çalışan tarikat lardan tüm Müslümanları korusun. Amin.

Yanıtla . 51Beğen . 8Beğenme 20 Ekim 12:31
120

Ganyotçu - @Ali Bayram Hoca 117 nolu yoruma cevabı: Çok doğru

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 20 Ekim 12:43
116

Edep - Bir noktada bunların ortay çıkması iyi millet tanır devlette tedbirini alır.Ama bir ibadet şekli diye lanse edilen bu işin sokak ortasında yapılması tamamen şov. yazık oradaki gencecik çocuklara.İçlerinde zorunlu eğitimden kaçan varsa devlet gereğini yapsın.memleket dingonun ahırı değil.Milletin çocuğunu sokaklara dökmek özel amaçlarına alet etmek suçtur. Son olmasını isterim böyle absürük işlerin.

Yanıtla . 20Beğen . 7Beğenme 20 Ekim 12:31
115

Hiçkimse - Bre angavazlar sokakta çiftleşenlere sesiniz çıkmaz gülüp eğleşirsiniz,her pisliği yapanı görseniz görmezden gelirsiniz,her fenalığı yapana madalya yakılacak hale gelir memleket yin sesiniz çıkmaz Hazreti Peygamber in ayında Onun için Sevgisi için Medineli Sahabi Efendilerimizin yaptığı gibi Hasta yapan bu mübarekler mi çıkışır gücünüz.Osmanlı bu mübareklerin ceddi değilmi uzaydan partonegenezle mi geldi bunlar a kafasızlar dedemin mirasını isterim,Peygamberine muhabbetten Hafta yaparım demek suç öyle mi.İyi sokakta çiftleşilsin,cinayet işlensin, uyuşturucu alemleri yapılsın yapılmadık bir şeytani iş kalmasın ona bir şey yok Bu fakirler sizi rahatsız etti hemi e modern çağdaş insancıklar.Bu fakirlere mürteci dedi çağı kokutanlar,alçaldıkça yükseldik sanıyorlar.Allah sizi de hepimizi de ıslah etsin

Yanıtla . 20Beğen . 32Beğenme 20 Ekim 12:21
152

Benim Adım Var - @Hiçkimse 115 nolu yoruma cevabı: O zaman evlen benimle... Ben yabancıdan değilim Türk Irkıyım...

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 20 Ekim 18:45
137

Asaf Aras - @Hiçkimse 115 nolu yoruma cevabı: Her devirde iyiler kötüler vardır. YANLIŞ YAPILMAZ İSE DEVLET NİYE ÇÖKSÜN..

OSMANLI İSLAMA UYGUN YAŞADIĞI ÇİZGİSİNİ İLELEBET NEDEN KORUYAMAMIŞ...

GEÇMİŞTEN İBRET ALMAK LAZIM. GEÇMİŞİn yanlışlarını tekrar etmemek lazım.

O Müslüman Türkün geçmişine dil uzatmak nankörlüktur.Soyunu inkardır. Soy kimsenin elinde değildir.

Her milletin Manevi değerleri kültürü farklıdır. İSLAMA EN BÜYÜK HİZMETİ TÜRKLER YAPMIŞTIR. UZUN YILLAR DÜNYAYA ADALETİ İLE HÜKMEDER TEK DEVLETTİR.

AYIPLARI GİZLEMEK HUZURDUR. BİRLİK BERABERLİĞE KATKI SAĞLAR.

BU SAPIK DÜZEN DE YAŞAYIP OSMANLI'YA DIL UZATMAK CEHALET DEĞİLSE İHANETTİR.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 15:09
132

Yok Benim Adım - @Hiçkimse 115 nolu yoruma cevabı: asıl angavaz sensin..Osmanlı bu mübareklerin ceddiymişş.Bunlarmı mubarek ? osmanlıya gelince Padişahların Hepsi gidip haremine aldığı yabancı kadınlarla evlenmiş, çocukları olmuş, onlardan da nesiller türemiş..Sonra biz Osmanlı torunuyuz..Yok yaaa... Osmanlı'nın yabancı kadın sevdasına üreyenlerin torunuyum öylemi?.Geçeceksin onu...Ben halis muhlis Türk'üm, Türk ırkıyım, Mustafa Kemal ATATÜRK'ün evladıyım..Ve onun çizdiği yoldan gösterdiği hedeften asla ayrılmayacak TÜRK kadınıyım...??????????

Yanıtla . 9Beğen . 8Beğenme 20 Ekim 14:26
128

Talha Sencer - @Hiçkimse 115 nolu yoruma cevabı: Gaynotcu rumuzlu...gay. not nedir..hangi sürüye dahilsin.

Dini İSLAM hayatın her anına hükmeder.

Demokratik laik Cumhuriyet ayrı diyorsa halt etmiş.

Dinsiz Atalar edinen! Müslüman olamaz!

Dünyada en geniş coğrafyaya! İslami kurallara uyarak, hükmedebilmiş! İnanan inanmayan herkese Adaleti ve Refahı yaşatan yegane Müslüman Türk devleti Osmanlı'ya bağlılığımız ATA bilmemiz bu yüzdendir.

İslama en güzel hizmeti veren, Müslüman Türküz! Kavmimîzi severiz.Irkçılıkla dünyaya huzur gelmeyeceğini biliriz.

Sapık maneviyatı kıt bir nesil üreten bu sistemi "Tekrar İslam Cumhuriyeti " haline dönüştürme! Dinli dinsiz birbirinin sevdiklerine saygılı toplum oluşturma sevdamız var..

Barış içinde , Adaleti ve refahı yaşatan paylaşan bir Toplum .

İslam dışı yaşam insanlık dışıdır. Aşırılıklara kavimleri helak eden sapıklıklara! Nesli bozan Zinaya! Sokağa düşen yatak odalarına! Eşini kızını üryan dolaşmasını medeniyet sayan insana benzerlerin salyalı dilinden dökülen sapık fikirlere karşıyız.

Ama " Ben Müslümanım " diyenin de eğitmeni almasına tarafız.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 20 Ekim 14:06
126

Vatan Sevdalısı - @Hiçkimse 115 nolu yoruma cevabı: sen yanlış bir ülkedesin yallah afganistan iran acele et hadi hadi.

Yanıtla . 7Beğen . 8Beğenme 20 Ekim 13:38
122

Fatih - @Hiçkimse 115 nolu yoruma cevabı: Sokaklar türklükle islamla alakası olmayan bu devletin geleneği ile örfü ile alakası olmayan a'dan z'ye ateist deist satanist veya hedefsiz sıkıntılı tiplerle dolu iken kendisini Osmanlı torunu olarak ilan eden ve atalarının yaşantı tarzını özlemle anan bu insanlar;

Kendisini layık demokratik muhasır medeniyet seviyesine gelmiş Çağdaş zanneden beyaz Türklerden daha fazla BU TOPRAKLARIN SAHİBİ MÜSLÜMAN TÜRKLERDİR

KİMSE BU TOPRAKLARDAN KİMSEYİ BAŞKA ÜLKELERE (İRAN ARABİSTAN) GÖNDEREMEZ

RAHATSIZ OLAN KENDİSİ İSTEDİĞİ ÜLKEYE GİDEBİLİR

Yanıtla . 9Beğen . 7Beğenme 20 Ekim 13:13
118

Ganyotçu - @Hiçkimse 115 nolu yoruma cevabı: Kardeş yallah Arabistan'a o zaman. Sen yanlış gelmişsin, Türkiye Cumhuriyeti laik, demokratik bir hukuk devletidir.

BU memlekette, dinle devlet işi birbirine karıştırılmaz. Bu anayasa ile de güvence altına alınmıştır.

Yanıtla . 14Beğen . 17Beğenme 20 Ekim 12:33
114

Yobaz54 - Yobaz54 e yorum yapanlar Sakarya’da ki seçmeni anlatıyor açıklama yapayım göbek adım yobaz okadar

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 20 Ekim 12:14
112

İlkay Kolunsağ. - Allahım yasakladı bu tarikatları, şeyhleri dini kullanan hoca bozuntularını...Bunu yapanlar ve peşindekiler Allaha ortak koşuyorlar elçi ediyorlar. Unutmayın Allah bize şah damarımızdan yakın.. Kutsal kitabımızı meallerini okuyun anlayın internetten araştırın OKU yun....Bırakın bu zikir mikir işlerini...

Yanıtla . 14Beğen . 9Beğenme 20 Ekim 12:08
130

Ada - @İlkay Kolunsağ. 112 nolu yoruma cevabı: allah yasakladı ne demek...İspatla buradan da bilelim.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 14:19
111

Bks - El ele lale ele :D :D akşam sporu yapıyordur bunlar, yemek fazla kaçmış kesin :D :D Topyekün kafayı kırdık :D :D

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 20 Ekim 11:55
110

Ganyotçu - Benzemez kimse sana

Burası Sakarya vilayeti, meşhurdur tarikati

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 11:51
109

adalı - halkın %90 ı müslüman ,adım başı cami,80 in üzerinde tarikat...öyleyse niye bu kadar ahlaksızlık,ticari şerefsizlik,fırsatçılık,mafia,üç kağıtçılık var...hepsi hikaye bu ülke müslümanlığını sorgulamalı.

Yanıtla . 22Beğen . 0Beğenme 20 Ekim 11:49
108

Edep - Bir noktada bunların ortay çıkması iyi millet tanır devlette tedbirini alır.Ama bir ibadet şekli diye lanse edilen bu işin sokak ortasında yapılması tamamen şov. yazık oradaki gencecik çocuklara.İçlerinde zorunlu eğitimden kaçan varsa devlet gereğini yapsın.memleket dingonun ahırı değil.Milletin çocuğunu sokaklara dökmek özel amaçlarına alet etmek suçtur. Son olmasını isterim böyle absürük işlerin.

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 20 Ekim 11:46
106

Habil - Devletliyim deyu fakire gulme, gulup gulup kardes, kem nazar kilma; ölüm vardir yahu, sen gafil olma; er yarin hak divaninda belli olur.

Yunus Emre

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 20 Ekim 11:28
105

rappers - bu şekilde islamı anlatamassınız mümkün değil üstüne üstlük sizi gören bir çok genç kardeşim çoktan ateist , deist oldu bile peygamber size akşam vakti çıkın sokağa zikir çekin mi diyor ? size bir bilgi vereyim mi gençlerin %80 ateist ....

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 11:26
104

Cumapazarlı - helal olsun sokak ortasında nasıl calgı cungu konser oluyorsa zikirde cekilir calgi culgu konsere karsı gelmeyenler ne hıkmetse allahı zikretmeye karşı gelıuorlar ıstedıgınız kadar karşı gelin

Yanıtla . 12Beğen . 14Beğenme 20 Ekim 11:22
123

Fatih - @Cumapazarlı 104 nolu yoruma cevabı: Bu adamlar Allah diyor neresi devlete karşı

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 20 Ekim 13:19
113

Eski Sapancalı - @Cumapazarlı 104 nolu yoruma cevabı: cumapazarı .......

sokaktaki müzik devlete karşı değil na ilgisi var bunlarla.

sen akşam fazla kaçırmışsın,ayılda gel

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 20 Ekim 12:12
102

Sakaryalı - İyi güzelde kardeşim bide bu hocanın kardeşlerini Bi araştırsınlar hangisi ne şuçundan içeride yatmış

Yanıtla . 11Beğen . 3Beğenme 20 Ekim 11:06
101

Akil Insan - Demokratik laik (dinsiz)!

Gavur yasalı! Geçmişi çoğunluğu oluşturan! Kurtuluş için ,şehid şüheda vermiş Müslüman kimliğin inançlarına zorla mücadele eden zalim faizci ! Halkı Efendiler ve köleler (zengin fakir) diye tanımlayan kuvveti Üstün tutanın haklı olduğun! Gavura uşak! Vahşi kapitalizme bizi mahkum ettiler.

Beyni ayak arasına düşmüş

İnancı yoz toplum olduk.

Bu düzende Adalet ve refah bir kesime asla gelmez.

Bilemeyecek kadar ahmakız.Düzene yem oluyoruz.Sabrı bilmiyoruz..

Yanıtla . 3Beğen . 15Beğenme 20 Ekim 11:06
100

Semti Şeker Mahallesi - ŞEKER Mahallesi kendileri komşum olur

komşulukları iyidir güzeldir ama yaptıkları iyi bir şey değil

Yanıtla . 11Beğen . 8Beğenme 20 Ekim 11:05
95

Gurbetten - Bi bitmediniz be. Millet ne zaman uyanacak, bu şarlatanlara fırsat vermeyecek merak ediyorum.

Yanıtla . 26Beğen . 8Beğenme 20 Ekim 10:45
90

Eskidenhızlı - içip ....... aydınlık sanan aklı kıtlar ben sizin 7/24 uğraşsanız giremeyeceğiniz günahın her türlüsünü işledim Allah affetsin elhamdülillah bir süredir sizin o iğrenerek baktığınız bi tarikata gitmek nasip oldu keramet arayan gitsin baksın keramet görsün tetikçilik işi almış vücudu façadan geçilmeyen insanlar tanıdım şimdi ağzından ALLAH lafzı düşmüyo para verseniz orda durmucak adamlar Allah için diyip oralara gidiyo bir mübareğin nazarıyla ne anlatıynuz olumm siz dini yaşayamaya bilirsiniz bende yaşayamıyorum ama yaşayana saygı duyacaksınız.. aynı kilotla konsere çıkana duydugunuz gibi dönmelere toplara duyulan saygının birazını Allah yolunda olanada duymak zorundasınız.Bir kuran kursunda taciz olmuş kuran kursları böyle tarikatlar şöyle bi atatürkçü tacizci olsa tüm atatürkçüleri suçlamak ne kadar doğru ? hak tarikatlar ümmeti muhammed rahat etsin diye bizim gibi bozukları topluyoda adam etmeye çalışıyo

Yanıtla . 11Beğen . 15Beğenme 20 Ekim 10:26
89

Objektif - Böyle bir zikri, çarşının ortası sayılabilecek bir yerde yapılmasını tasvip etmiyorum. İlla meydanda bu yapılacaksa, cemaatinizden birinin bağ evi gibi bir yerinde yapılabilirdi. Hadi burada yaptın, hatıra kalsın diye videoya da çektin, hiç mi aklın kesmiyor bunu sosyal medyada paylaşınca din düşmanlarının eline koz vereceğini?!? Bu olayda zikri gerçekleştirenlerde art niyet olduğu gözüküyor. Seçimler öncesinde hükümeti zor durumda bırakmak için yapılmış gibi görünüyor.

Yorumlarda bu olay üzerinden din düşmanlığı yapanlara da 2 çift lafım var. Anasayada din ve vicdan hürriyeti vardır. (Tabi başklarının hürriyetine zarar vermemek kaydıyla. Burada da bu hataya düşülmüş) Bu bir. İkincisi ise burada bir podyum kurulsa, üzerinde çırılçıplak denecek kadar giyinmiş kadınlar son ses müzik eşliğinde yürüse aynı rahatsızlığı duyar mıydınız?

Ya da bir spor takımının şampiyonluğu yine müzik vb. araçlarla kutlansa aynı tepkiyi gösterir miydiniz?

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 20 Ekim 10:20
88

Nefes - eleştirenler, durumu savunanlar, aşırı gidenler:)... bunlar bilerek yapılıyorsa yapanlarda sıkıntı var ciddi anlamda:)... yok saflıktan iyi niyet gibi bir şeyden yapılıyorsa o daha kötü:)... yapacak ta birşey yok... neresine ne dense boş... devlet bilir... (ama bu din değil) milleti söyletmeye hakları yok... herşeyimiz şirazeden çıkmış ...

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 10:15
87

Şekermahalleli̇ - TIK ORDAN BİRİ ÜÇ PARMAK İŞARETİ YAPARAK, BOŞNAK ÜÇ AYAĞINA ÇEVİRDİ

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 10:12
98

Sakarya - @Şekermahalleli̇ 87 nolu yoruma cevabı: Yeğenim deme öyle

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 20 Ekim 10:50
97

... - @Şekermahalleli̇ 87 nolu yoruma cevabı: Yeğenim deme öyle

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 20 Ekim 10:48
86

Furkan - Yorumların bir kısmını okudum. Medeniyetten bahseden geri zihniyetliler. Yol ortasında halaylar çekildiğinde, dans edildiğinde, taraftarlar slogan attığında sorun yok. Fakat bir grup zikir çekerse gerici ve medeniyet dışı mı oluyor? Allah aşkına bırakın ne yapıyorlarsa yapsınlar. Çevreye zararları mı var? Çok saçma düşüncelere sahipsiniz.

Yanıtla . 20Beğen . 12Beğenme 20 Ekim 10:09
156

Akyazılı - @Furkan 86 nolu yoruma cevabı: Bu şehir bu mhluklarla dolu çekemeyen izmire

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 20:31
92

Vatandaş - @Furkan 86 nolu yoruma cevabı: saçma sapan bir mahluksunuz topunuz.

Yanıtla . 2Beğen . 8Beğenme 20 Ekim 10:28
82

akcapakca - kandil gecesi bu video düşmüştü zaten yerel basına zamanı belli medyabar..

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 20 Ekim 09:42
81

Vatan Millet Sakarya - Allah akıl versin derdi İslam değil kendini günden yapmak birde ceza alırsa bakma keyfine etrafına mağduru oynayacak bundan pirim yapacak.

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 09:40
80

Tuz Kokmuş Artık - Nerde bekçi nerde polis adamlar halay çekiyor kimsecikiller yok nereye saklanmış kolluk görevlileri...ortadakide sanki konçerto yönetiyor....iyi salllayinlan kafaları....

Yanıtla . 18Beğen . 12Beğenme 20 Ekim 09:39
84

Adabazarli - @Tuz Kokmuş Artık 80 nolu yoruma cevabı: Sokak ortasında zina yapsalar hem rota yatarsın ama dini

Yanıtla . 7Beğen . 12Beğenme 20 Ekim 09:48
78

03afyon - Zikir gizli yapılır bu ne bōyle halay çeker gibi ofurursun evine Allaha öyle yalvarır ibadetini yaarsın Sapkınlık.

Yanıtla . 21Beğen . 9Beğenme 20 Ekim 09:31
77

Akılfukaraları - bu ne şarlatanlık atın şunları mapusa yaa yeter bi bitmediniz

Yanıtla . 18Beğen . 12Beğenme 20 Ekim 09:27
74

Gerçekreis - Şükürler olsun by günleride gördük, düğünde drift yapanlardan iyidir... Allah diyor adamlar lgtb savunmuyor sonuçta

Yanıtla . 19Beğen . 32Beğenme 20 Ekim 09:23
94

Alperen - @Gerçekreis 74 nolu yoruma cevabı: sen şükret şükret o mercimek beynindeki gerçek düşüncen belli özlem duyupta gördüğün günler bitti bitiyor yobaz.

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 20 Ekim 10:44
91

Workerstop - @Gerçekreis 74 nolu yoruma cevabı: Senin zihniyetin ile bunu yapanlara arasında fark yok asıl zavallı.

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 20 Ekim 10:26
79

Efe - @Gerçekreis 74 nolu yoruma cevabı: LGBT savunanlarla bunu yapanlar arasında hiç bir fark yoktur.

Yanıtla . 7Beğen . 15Beğenme 20 Ekim 09:35
73

Kerpeten - Sözün bittiği yer ülkeyi getirdikleri medeniyet seviyesi ortada

Yanıtla . 17Beğen . 15Beğenme 20 Ekim 09:22
68

Meczup - Mustafa hocamız candır .sizide dergaha aşk yoluna bekler .Bu kapıdan girene neden girdin gidene neden gittin denilmez .Cümneten Allah’a emanet .

Yanıtla . 9Beğen . 25Beğenme 20 Ekim 09:17
99

Alperen - @Meczup 68 nolu yoruma cevabı: canın çıksın allahsız.

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 20 Ekim 11:03
67

Mahmut 2 - bu ne terbiyesizlik , bu ne insan dışı hareket. git evinde ibadet eden , islam dininde çalgılı zikir yoktur.

Yanıtla . 13Beğen . 9Beğenme 20 Ekim 09:06
65

Hendekli - INŞAALLAH bir gün gelicek şeriat ve ozaman...

Yanıtla . 9Beğen . 20Beğenme 20 Ekim 09:04
107

Vahhabiterbiyecisi - @Hendekli 65 nolu yoruma cevabı: Çölüne dönnn

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 11:38
64

Chatan - Sayın Valimizin böylesi bir duruma göz yummayacağını kamuoyu ile paylasılan bir yaptırım ile geleceğinden hiç süphem yok sonuna kadar inanıyorum.

Yanıtla . 20Beğen . 16Beğenme 20 Ekim 09:01
63

Expert - Tipik orta doğu görüntüleri . Memlekette sığınmacı gibiyiz vesselam.

Yanıtla . 39Beğen . 14Beğenme 20 Ekim 08:59
61

Hangi Dinden - provokasyon yapıyorlar. dinimizde çalgılı bir zikir yoktur. akpartiyi kötü göstermek için aczimendilerin taktiğini uyguluyorlar. gidin camide namaz kılın adam gibi çalgılı zikir nedir. birde gürültü ederek kul hakkına giriyorsunuz. yazık yazık. yaptığnız dinin hiç bir yerinde yok

Yanıtla . 26Beğen . 13Beğenme 20 Ekim 08:56
59

Hüseyin - Eğer eğlence olsaydı gençler eğlendi diyecektiniz sokakta Allah dediler ya sizi rahatsiz eden o Sizi gidi zibidiler biz sizi çok iyi biliriz.

Yanıtla . 20Beğen . 34Beğenme 20 Ekim 08:55
93

Tornacı - @Hüseyin 59 nolu yoruma cevabı: kimsenin allah demekten rahatsız olduğu yok senin gibi şarlatanların allah deyip tüm ahlaksızlıkları yapmanızdan rahatsızız topunuza yallah.

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 20 Ekim 10:35
57

ONYEKURU - Ey millet! İyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti, şeyhler, dervişler, müritler, mensuplar memleketi olamaz. En doğru, en gerçek tarikat medeniyet (uygarlık) tarikatıdır. Uygarlığın emir ve isteklerini yapmak, insan olmak için yeterlidir.” (Atatürk, 30 Ağustos 1925)

demiş Atamız 100 yıl önce, bunlarla uğraşırken 100 yıldır 1 adım öteye taşıyamadık Cumhuriyetimizi

Yanıtla . 41Beğen . 15Beğenme 20 Ekim 08:52
96

Sacid Çağrı - @ONYEKURU 57 nolu yoruma cevabı: Atamız derken! Dine hakaret eden Müslümana Ata olmaz.Müslüman Hem ahmak değil. YALAN YANLIŞ TARİHLE, YASA ILE DE YUTMADI.Milletin eveliyatında çok Ata var....

HALA MANEVIYATSIZ GAVUR YASALI DÜZEN DEYİZ! MÜSLÜMANLAR UYANIK OLACAK...ADIM ADIM DÖNÜŞÜME ENGEL OLMAYACAKTIR.

EĞİTİMDE TAHRİBAT HALA ÖNLENEMEMİŞ MANEVİ İLİM KESİKTİR.TEK AYAKLI SİSTEMLE HAK DÜZEN KADROLARI OLUŞMAMIŞTIR.

150 YILI AŞKIN BATIL DURUŞUN İÇİNDE DEVŞİRİLDİK YOZLAŞTIK..

ADI BİZDEN MASKELİ KRİPTOLARIN ÖĞRETMEYE KALKTIĞI SAPIK DİN UĞRAŞLARI İÇİNDE YARIM YAMALAK BİLGİ İLE ÇOK ŞÜKÜR İMANI KORUDUK.

ALLAH NURUNU TAMAMLAYACAK! HAK GELECEK BATIL ZAİL OLACAKTIR.

AHLAK ÇÖKÜNTÜSÜ VE HELAK OLMUŞ KAVİMLERDEM BETERİ SAPIKLIĞI ALKIŞLAYAN DUA GÜRUH VE ZİKREDENİ HOR GÖREN ÇOĞALDI .

ZİFİRİ KARANLIK!

SABAHA AZ KALDI.

ZAFER YAKIN İNŞALLAH..

İSTİSMARA VE İNANÇ SÖMÜRÜSÜNE YEM BİR TOPLUMUMUZ.

MÜSLÜMAN KİSVESİ ALTINDA DİRİLİŞE ENGEL OLACAK AKLI SELİMİ OLMAYANLAR İÇİNDE YAŞASIN CEHENNEM!

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 10:48
85

ONYEKURU - @ONYEKURU 57 nolu yoruma cevabı: Zoruna giden nedir

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 20 Ekim 09:49
83

ONYEKURU - @ONYEKURU 57 nolu yoruma cevabı: ....... yetiştiğin için sen iyi bilirsin

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 20 Ekim 09:47
75

Bi Dakkaaaaaa - @ONYEKURU 57 nolu yoruma cevabı: Alıntı Atatürk ama isim onyekuru senin tipini ben

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 20 Ekim 09:24
69

Efraim Üfler - @ONYEKURU 57 nolu yoruma cevabı: Onyekurunun oğlu. AMA umumhane de değil bilesin

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 09:17
55

Doğrucu - Birileri yine sahne alma peşinde 28 şubat kalkancıları ile laikleri korkutarak ülkeyi karıştırma dertlerinde.

ama bu filimi daha önce seyrettik bu senaryo tutmaz.

Türkiye artık eski türkiye deil

Not: seçim yaklaşırken daha neler göreceğiz bir kenara not edin elindeki bütün enstromanlarla gelecekler.

Yanıtla . 17Beğen . 8Beğenme 20 Ekim 08:51
51

Hodja - yeni yeni dinler türetiyorlar ve her kurtlu baklanın alıcısı çıkıyor :))

cehalet böyle bişey işte...

Yanıtla . 19Beğen . 6Beğenme 20 Ekim 08:45
48

Mehmet Çilingiroğlu - Burası Sakarya...

Çeşme meydanı taraflarında da bunların tam tersi yaşanıyor. O medeniyette, bu niye gericilik oluyor!

Ülkede ki en büyük sorun insanların birbirlerine karşı saygılı olmaması. Çeşme meydanındaki bilmiyor mu yaptıklarının haram olduğunu, biliyor... Eeeeee onu bu duruma getiren sistemi sorgulayacaksın! Bu zikri yapanlar bilmiyor mu? Bu ahir zamanda ince düşünmenin önemini, biliyor... Eeeeee o zaman bunları bu hale getireni sorgulayacaksın!

Sağ-Sol, Türk-Kürt, Gs'li-Fb'li yediler bu ülkeyi, yediler bu müslümanları...

Akıllanmazsanız İsrail güdümündeki ABD dibimizden giriş yapacak!!!

Yanıtla . 18Beğen . 5Beğenme 20 Ekim 08:35
47

ercan - şeyh nazım kıbrisi yi araştırın bakalım ardından ne çıkacak. bunlarda onun bir koluymuş galiba. ah saf anadolu çocuğu, bilmeden öğrenmeden her sakalı olanın peşinden koşarsın. böyle saf kitleyi bulunca her türlü kullanırlar doğal olarak.

Yanıtla . 24Beğen . 6Beğenme 20 Ekim 08:35
44

Nakşibendi - Elhamdulillah bizde o tarikata mensubuz.Mustafa hocam candır.irtica geliyeahh

Yanıtla . 9Beğen . 20Beğenme 20 Ekim 08:30
148

Keskin Dil - @Nakşibendi 44 nolu yoruma cevabı: Vah zavallı vah..''İRTİCA GELİYOR''.. demiş.Hadi ŞERİAT geliyor dese bir derece...İRTİCA nın kelime anlamı ise GERİCİLİKTİR..Gericiliği,karanlığı,uşaklığı isteyen bir zihniyetin mensubu bir meczupsun..İşte Sakaryanın durumunu izah eden en güzel bir örnek..Bu koyunların vereceği oylarlamı biz muasır medeniyete ulaşacağız?.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 20 Ekim 18:03
41

Müezzin - Sayın valimi ve çok değerli emniyet birimleri in inşallah gereğini yapacaktır

Yanıtla . 21Beğen . 6Beğenme 20 Ekim 08:23
39

Mühendis - Sayın Valimiz bu olaya göz yummayacaktır diye düşünüyorum. Değil mi Sayın Valim ??

Yanıtla . 27Beğen . 15Beğenme 20 Ekim 08:13
37

dırgacı - GENÇLER BOŞUNA ATEİST OLMUYOR BU ÜLKEDE... SEN BU ÇAĞ DIŞI GÖRÜNTÜLERLE ANCAK İNSANLARI DİNDEN SOĞUTURSUN

Yanıtla . 38Beğen . 16Beğenme 20 Ekim 08:05
36

Siverekli - Müslüman bir ülkede İslami yaşam eleştiriliyor hayretler içindeyim

Yanıtla . 32Beğen . 51Beğenme 20 Ekim 07:59
58

Karasunun Çocuğu - @Siverekli 36 nolu yoruma cevabı: islamı böyle mi yaşamışlar bu zamana kadar ?

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 20 Ekim 08:53
43

Yazıcı - @Siverekli 36 nolu yoruma cevabı: İslam bu mu? Cahilliğin bile bir adabı olmali.

Yanıtla . 20Beğen . 5Beğenme 20 Ekim 08:26
35

Paşa - Büyütecek birşey yok tipik bir aczimendi muhabbeti biz bu sahnelere 90 lardan alışığız

Yanıtla . 36Beğen . 8Beğenme 20 Ekim 07:55
33

Esnaf - Hangi biri ne işle meşgul Allah aşkına. Geçimlerini nasıl sağlıyorlar. Güzel tezgah kurmuşlar. Bu ülke tarihatlar ve cemaatlerden kurtulmasını sürece iyi bir gelecek kimse beklemesin. Devlet bunları doyurmaktan vatandaşına yetemiyor çünkü oy potansiyeli var. En büyük ibadet çalışmak ve helalinden kazanmaktır.

Yanıtla . 37Beğen . 10Beğenme 20 Ekim 07:40
32

Anti Mhp - Tarikatlar yüzünden Hersey hortladi yurtlarda cinsel istismar sokaklarda zikir çekmeler daha neler gelecek bakalım. Tarikatiniz batsin

Yanıtla . 43Beğen . 22Beğenme 20 Ekim 07:31
28

Hakan - Zikir yapılan yerin tam arkasında bunlara ait bir yer var ve orda toplanıyorlar. Gidip kontrol edilsin bakalım yasal mı merdiven altı mı ?akyazı yurtlarında yaşanan olaylar hala akıllarda !

Yanıtla . 29Beğen . 8Beğenme 20 Ekim 06:50
71

Kesici - @Burak 27 nolu yoruma cevabı: geldi afganistana bir cocukla görüldü diye bir kız çocuğuna Recm (Arapça: رجم), sözlük anlamı "taşlama" yazayım da burdan belki arapça biliyorsun anlamazsın, türkçeden taliban ın yaptıklarına bak ondan sonra seve seve seni kabul ederler bizim ülkemizden gidip o özgürlüğü dibine kadar yaşarsın sıkıntı etme

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 20 Ekim 09:19
62

Chatan - @Burak 27 nolu yoruma cevabı: Beyin önemli organ olmadımı olmuyor işte. şeriatın yaşandığı yerler var bi 6 ay kal gel bakiim kolpaspor

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 08:59
56

Gercekler - @Burak 27 nolu yoruma cevabı: Adamın verdiği tahrik fakat karı kız neye karıştırıyon şeriat öcü de dehil milleti urkutmusler gerçek şeriat temizlik ferahlık adalet Allah'ın yasak ve günahlarından kaç demek şeriat artı İran dehil

Yanıtla . 8Beğen . 5Beğenme 20 Ekim 08:51
53

Azakli - @Burak 27 nolu yoruma cevabı: ….. muhendis …. seriatin ne anlama geldigini bi araştırsa öyle yaz …. …..

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 20 Ekim 08:48
38

Mühendis - @Burak 27 nolu yoruma cevabı: Şeriat gelirse karını kızını bunlardan saklamayacağım diyorsun yani

Yanıtla . 27Beğen . 16Beğenme 20 Ekim 08:10
25

Ehlisünnet - Anadolu Selçuklu'nun Osmanlı Ruhunun Sokaklara taşmasından dolayı sevinmek icap eder.

Milliyetçilik ve muhafazakarlık yalnız oturup dua etmek değil aynı zamanda bir cihad ruhu taşımaktır.

İslam ile yaşamak için bu kardeşlerimiz gibi çok ruhlara ihtiyacımız var.

Büyük evliya olan Şeyh Nazım Kıbrısi hazretlerine böyle bir gençlik bıraktığı için müteşekkirim.

Yanıtla . 11Beğen . 98Beğenme 20 Ekim 06:45
46

Yazıcı - @Ehlisünnet 25 nolu yoruma cevabı: Ehlisünnet ismi ile manidar bir yorum.

Ya bunları ehlisünnet zannedecek kadar cahilsin yada büyük bir hain ve din düşmanısın.

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 20 Ekim 08:31
22

ayse - koslerde madenciler. kavgacilar. hırsızlar. gece alemler hayatlar. pavyon bar kafe kahve gibi tercihleri olmayan. Mevla yi anmak için toplanmış insanlari beğenmediniz mi?

Yanıtla . 12Beğen . 32Beğenme 20 Ekim 06:05
21

Yecüc&mecüc - Bunca yıllık vampirim böyle dans görmedim.(Kutsal Damacana) filmi sahnesi aklıma geldi izlerim akşama..haha ha

Yanıtla . 18Beğen . 7Beğenme 20 Ekim 04:58
19

Menekşe .... - Daha neler göreceğiz bakalım bu ne şimdi zizkirin yapılacağı mekan ya dergaharı olmalı yada ne bileyim nedir bu osmanlaı hayranlığı eevt bende bir osmanlı torunu olabilirim ama ama osmanlı padişahlarının çoğu yabancı kadınlarla evlenmişler,saray hayatınında kralı yaşamışlar çok kızdıkalrı zman evlatlarını boğdurmuşlar eyvallah ama bugün modern çağda tam da uzaya gitme çalışmalarının yapıldığı sırada bunlar da ne böyle ve içlerinde...................................................Allah akıl fikir versin diyeceğim ama bu gidş pek harya elametde değillllllllllllllllllllllll

Yanıtla . 11Beğen . 8Beğenme 20 Ekim 02:02
13

Mazlum - İddia ediyorum, sorsan hiçbiri üçgenin iç açılarının toplamını bilmez.

Yanıtla . 23Beğen . 10Beğenme 20 Ekim 01:19
119

Ganyotçu - @Mazlum 13 nolu yoruma cevabı: “Hiç ölmeyecekmiş gibi dünya için, yarın ölecekmiş gibi ahiret için çalış.” Bu rivayet, hadis kaynaklarında vardır. Bu hadis, dünya için olsun, ahiret için olsun, yapılacak işlerin ciddiyetle ele alınması gerektiğine işaret etmektedir.

Bu durumda Sakin Ol Kardeşim isimli kardeşim, dünya için çalışıp bir üçgenin iç açıları toplamını bilmek de gayet mühimdir. Ben demiyorum Hadis diyor.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Ekim 12:40
60

Sakin Ol Şampiyon - @Mazlum 13 nolu yoruma cevabı: Sana ölünce üçgenin iç açilarini sorarlar rahat ol. Hatta 2 ile carpar 5 e bölerler canım..

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 20 Ekim 08:56
52

Erol Çiçek - @Erol Çiçek 11 nolu yoruma cevabı: Gardaşşş İslam düşmanı değil İslam sevdalısıyız.la islamın neresinde var sokakta atlayıp zıplamak.

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 20 Ekim 08:46
29

Furkan - @Erol Çiçek 11 nolu yoruma cevabı: Sensin rezil olan, İslam düşmanı cahil!

Yanıtla . 11Beğen . 18Beğenme 20 Ekim 07:02
70

Sabredendervişg..ver.. - @send işçi 10 nolu yoruma cevabı: Aynen Derviş efendi başka fıkran var mı anlat gülelim bu sarmadı beni daha komik şeyler bekliyorum senden .d Gelmiş dalga geçiyor milletle

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 09:19
24

Derviş - @send işçi 10 nolu yoruma cevabı: Şeyh Nazım Kıbrısi hazretlerinin talebeleridirler. Cihad ruhunu çok iyi taşırlar.Milliyetçi ve dini bütün insanlardır. Devletine bağlı ilim sahibi bir vekil ile Sakarya'da güzel işler yapmaktadırlar

Yanıtla . 7Beğen . 23Beğenme 20 Ekim 06:33
08

Gökhan Bayrak - Öncelikle Dua ve zikir insanı Allah'a yaklaştıran güzel davranışlardır.Burada anlatıldığı gibi sesli bir şekilde sokakta yapıldı ise bu tartışılır neden tartışılır?Gazeteci ertuğrul özkök'ün kaleme aldığı "Türkiye artık yüzde 99 u müslüman ülke değil"dediği yazısını okumuştum.Adam haklı bu şehirde deist'i,ataist 'i hiristiyanı vs hepsi var.Biz bu ülkede bu dinlere inananlarlarla hep birlikte yaşıyoruz hiç bir sorunda olmadığını biliyorum.Bu sebeple bu dinlere mensup arkadaşlar da sesten dolayı rahatsız olmamışlardır bence büyütmemek lazım.

Yanıtla . 24Beğen . 32Beğenme 20 Ekim 00:36
26

Yok - @Gökhan Bayrak 08 nolu yoruma cevabı: Yani ben de müzik dinlemeyi sevmiyorum ve rahatsız oluyorum sizin baktığınız bakış açısına göre canlı müziklerin de yasaklanması lazım çünkü yolda giderken eline gitar alan şarkı söylüyor çok rahatsız oluyorum.o zaman buna da tepki verilmesi gerekir.

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 20 Ekim 06:47
14

............ - @Gökhan Bayrak 08 nolu yoruma cevabı: asena gibi kıvırmışsın

Yanıtla . 5Beğen . 6Beğenme 20 Ekim 01:22
07

Alperen - bunlar bu cesareti nereden alıyorlar merak ettim .

Yanıtla . 38Beğen . 24Beğenme 20 Ekim 00:21
31

Gokhan - @Alperen 07 nolu yoruma cevabı: Harika cevap mal gibi kalir karsidaki:)

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 20 Ekim 07:18
12

Alperen - @Alperen 07 nolu yoruma cevabı: YASİN denen makarnacı ben sokakta sevişene hiç rastlamadım sen nerelerde dolaşıyorda görüyorsun allah sevgisi bu şekildemi oluyor ben çok seviyorumda hiç böyle göstermedim sevgimi allah ıslah etsin.

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 01:19
09

Yasin - @Alperen 07 nolu yoruma cevabı: Ne alaka millet sokak ortasında sevisiyir onlar gücünü şeytandan bunlar Allah sevgisinden aliyir

Yanıtla . 28Beğen . 43Beğenme 20 Ekim 00:36
06

Baytar - Sokak ortasında ...iş yapanlar sanırım size normal geliyor da Allah diyenler mi rahatsız ediyor.

Yanıtla . 47Beğen . 43Beğenme 20 Ekim 00:16
15

Nalbant - @Baytar 06 nolu yoruma cevabı: sizin o mercimek beyinleriniz sadece belden aşağımı çalışıyor.

Yanıtla . 12Beğen . 5Beğenme 20 Ekim 01:24
04

Gazi - Sosyal medya yasası bugün resmi gazetede yayınlanarak yürürlüğe girdi ama ben gene bu ……. …… tokmak …….. yetinmek istiyorum.

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 19 Ekim 23:59
03

Vatanim - Sokaklarda ahlaksiz şeyler olcana zikir çeksinler iyidir.

Yanıtla . 39Beğen . 39Beğenme 19 Ekim 23:56
16

Vatan Sevdalısı - @Vatanim 03 nolu yoruma cevabı: sokaktaki ahlaksızlıkları yapan kafa senin kafadakiler.

Yanıtla . 10Beğen . 5Beğenme 20 Ekim 01:28
02

Vatan evladi - Sokaklarda ahlaksiz şeyler olcana zikir çeksinler iyidir.

Yanıtla . 35Beğen . 41Beğenme 19 Ekim 23:52
18

Vatandaş - @Vatan evladi 02 nolu yoruma cevabı: vatan evladı olamaz o şarlatanın evladı olabilirsin.

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 20 Ekim 01:43
01

Adalı - Bu nazım kıbrisi , fesli kadir gibi ingiliz ajanıdır. İnternette birlikte birçok fotolarını bulursunuz. İstedikleri Osmanlı ise , İstanbul'u fetheden Fatih Sultan Mehmetin değil, İstiklal savaşımız başladığında ingiliz gemisinde ülkeyi terkeden vahdettin osmanlısıdır. Sakarya bu hainlerin yuvası oldu ve şehri idare edenlerin gizli izinleriyle oldu. Kanunen yasak olan tekke ve zaviyeler, kanunu temsil edenlerce unutuldu. Fetö de böyle çıktı zaten.

Yanıtla . 51Beğen . 32Beğenme 19 Ekim 23:51
66

Hacı - @Adalı 01 nolu yoruma cevabı: Boş lakırdı. O sadrazamı kim getirdi göreve?

Kaşıkçı elmasını almamış.. Keşke o elması satsaydı da Anadolu'ya, Atatürke silah gönderseydi o parayla. Ama Vahdettin ne yaptı? Atatürk için ve milli mücadele için katil fermanı çıkardı. Sonra da düşmanına sığındı. Zillet içinde ölmesi haktır.

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 20 Ekim 09:05
45

Oge - @Adalı 01 nolu yoruma cevabı: Uyuyan dewin uyanma wakti yaklaşıyor ne kadar cirlasanizda elinizden sadece yaygara koparmayın başka bisey gelmez cunki göklerden gelen bir karar yazılmış bir fıtrat wardir bunuda sizin yorumlarınız düşünceleriniz asla değiştiremez o yüzden devamını seyredin ......

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 20 Ekim 08:31
23

Derviş - @Adalı 01 nolu yoruma cevabı: Sen Kıbrısi Hazretlerinin İslam İçin verdiklerinin tırnağı ol,öyle konuş.

Yanıtla . 4Beğen . 16Beğenme 20 Ekim 06:31
17

Gökhan Bayrak - @Adalı 01 nolu yoruma cevabı: Adalı kardeşim Vahdettin den bahsetmişsin dayanamadım sana cevap vereyim.Bize hep son yüzyılda yüzelli yılda bize hep senin gibi padiş ahları kötülüyorlar.Sen hiç sadrazamların anlatıldığı kitap okudunmu desem hayır dersin.Mason Yahudiye uşak olmuş mithat paşayı okudunmu onuda zannetmiyorum.Mithat paşa gibi hainlerle batırdılar osmanlıyı.O hain diye okullarda anlatılan Vahdettin hazretleri Allahın derecesini Ali eylesin.O kaçtı dediğin kişi isteseydi saraydan çıkarken değerine paha biçilemeyen kaşıkçı elmasını cebine atar Avrupa'da çok rahat ederdi ama parasızlıktan cenazesi 20 gün mahsur kaldı.Bunu biliyormuydun zannetmiyorum.Allah affettsin sigara kullanıyordu tabakasını bıraktı giderken bunu ben devlet parasıyla maaşımla almıştım dedi.Ama o gün vatanını satan paşalar sadrazamlar devleti çökertenler onlardı.Tarihimizi iyi bilmemiz lazım.Kim suçlu kim güçlü kim hain iyi öğren.Tunç soyer bir programda aynen şöyle demişti Vahdettin için;Bunun için tarih bilgini olmaya gerek yok ben ilkokul 2.3.sınıf bilgilerimle Vahdettin için hain diyorum dedi.Yani dostum bu alçakların anlattıklarının gazına gelipte yanlış konuşmamanı sana tavsiye ederim.Bizim tarihimizin (bir)kısmı yalanlarla dolu malesef.

Yanıtla . 15Beğen . 5Beğenme 20 Ekim 01:38