Şehrin en yoğun caddesine ''U'' dönüşü yasağı getirildi!

Adapazarı'nda trafiğin en yoğun olduğu bölgelerden biri olan Yeni Cami Bulvarı'ndaki ışıklar kavşağına 'U' dönüşü yasağı getirildi. Bazı sürücüler bu duruma tepki gösterirken bazı sürücüler ise yasağı yerinde buldu.

Haber albümü için resme tıklayın

MEDYABAR.COM/

Adapazarı ilçesi ile Erenler ilçesinin bağlandığı Çarşı merkez ile SEAH ve Serdivan yolunu bağlayan Yeni Cami Bulvarı'ndaki ışıklar kavşağına yeni bir kural getirildi. Adapazarı'nın en yoğun trafiğinin yaşandığı bu bölgede daha önce 'U' dönüşleri serbest iken geçtiğimiz günlerde UKOME'den çıkan bir karara göre artık bu bölgeye 'U' dönüşü yasağı getirildi.

'U' dönüşü yasağı tabelası ise kavşağa asıldı.

BAZI SÜRÜCÜLER BU DURUMA TEPKİ GÖSTERDİ BAZILARI YERİNDE BULDU!

U dönüşünün yasaklanması ile birlikte bazı sürücüler U dönüşü yapabilmek için Palmiye Caddesi'nden döndüğünü akaryakıt fiyatlarını da sebep göstererek tepki gösterdi. Bazı sürücüler ise yeni getirilen U dönüşü yasağının bu bölgede trafiği rahatlatacağını ifade etti.

26 Eki 2022 - 07:30 Sakarya/ Adapazari- Güncel --- Okunma

Son bir ayda medyabar.com sitesinde 10.881.752 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

67

Duyunartik Yazlkköprüs - Okadar düşüncelilerki yazlık köprüsünü10 dönüm arazi üzerine yaptılar sırf gösteriş olsun eskisi 2 metrelik biseydi yine bundan daha iyiydi oraya bitane üst geçit yapmayu akıl edemedilermi

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 27 Ekim 23:39
66

Bülent Doyuran - daha çok benzin alalım diye yapılıyor , aç millet aç....

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 27 Ekim 22:17
65

Garibaldi - Büyük köy yöneticilerinden biz yaptık oldu anlayışı.

Büyük köyde trafik tamda tanımına yakışır bir şekilde olmaya devam ediyor.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 27 Ekim 21:50
64

Kilimci - Sakarya ulaşım dairesini İstanbul'a atayın. Trafik o gün kilitlenir. Bu nedir Allah aşkına. Üst geçit yada alt geçit yapar iki ucunda lamba. Çevre yolu yapar adım başı lamba. En azından senkronize et. O da yok. Karaman Camili yolu adım başı lamba. Neden yok yeşil dalga. Türkiye'nin ana arteri e 5 te adım başı lamba. Madem Büyük şehirsin yap yan yolu Bekir paşa ve diğer köyler oradan çıksın karapürçek sapağına. Resmen Millete işkence. Bu karar da üstüne tüy dİkmİş

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 27 Ekim 20:47
60

Comolokko - Duruma itiraz eden neden hangi sebeple ediyor onuda merak ediyorum :)

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 27 Ekim 10:20
59

Batistuta - buradan U dönüşü yapıp ceza yiyen var mı ya ? :)

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 27 Ekim 09:49
58

Sakaryalı 54 - Cadde 54 AVM'nin önündeki caddeye arabaları neden park ettiriyorsunuz?.. Bunları neden çekmiyorsunuz?.. Bir avuç vale mi bu şehri yönetiyor?.. yan yana iki AVM nin de otoparkı varken caddeye park ededen arabalar tek şeridi tamamen kaplıyor... Asıl buraya bir uygulama getirin.. Mevcut yolları kullanamıyoruz...

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 27 Ekim 09:47
69

Mine - @Sakaryalı 54 58 nolu yoruma cevabı: Bide cadde 54un yanındaki otobüs durağına benzin istasyonun araba supurgesi koymuş adam araba süpürüyor biz durakta bekliyemiyiruz o yuzden

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 28 Ekim 20:02
68

Misafir - @Sakaryalı 54 58 nolu yoruma cevabı: Agora AVM nin de önü de sağlı sollu park ediliyor. Çok yanlış

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 28 Ekim 11:22
57

HAKAN - ESKİDEN ORADA DÖNER KAVŞAK VARDI VE ŞUANKİNDEN DAHA İYİYDİ ŞİMDİ U DÖNÜŞÜ YASAKSA MİLLET NERDEN GERİ DÖNÜŞ YAPACAK ÇOK AŞIRI SAÇMA BİR DURUM YİNE BİRİLERİ DÜŞÜNMEDEN YAPMIŞ YAPACAĞINI YAZIKLAR OLSUN.

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 27 Ekim 08:57
61

12312 - @HAKAN 57 nolu yoruma cevabı: Haklı yorum, fakat -dönel-dir doğrusu:)

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 27 Ekim 13:21
55

Adapazarlı - Erenler tarafından gelen patates halini geçince geri dönmeye kalksa nerden dönücek 21 haziranin ordada u dönüşü yasak

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 27 Ekim 00:45
70

Ada1965 - @Adapazarlı 55 nolu yoruma cevabı: sağdan devam kardeş

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 29 Ekim 01:55
54

Kaldırım Muhendisi - Gereksiz işler Başkanlığı yine yapmış yapacağını ?

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 23:05
52

Yenicami - Sebep nedir ??

Trafik akışını etkilemiyor ki

3 sürücü benim aracım burdan dönermi diye hesap edemiyor diye mi

Orasının çevre düzenlemesi yapılırken kaldırım yarım metre geniş bırakılsaydı olmazmıydı kimkime dumduma !!

düz ovaya sığamıyoruz

Yanıtla . 22Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 20:47
51

Selim - Busehri yönetenlerin kime hizmet ettiğini birbilen varmi

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 26 Ekim 19:44
50

Sakaryalı Boğaziçili - Ben devamlı oradan u deönüşü yapan bir sürücüyüm. Dönüş yaparken karşı tarftan zaten araç gelmiyor, yani sıkıntı çıkmıyor. Ben çocuklarımı yeni camideki kurslara getirmek için yeşiltepe Mah. geliyordum ve orada ışıklarda dururken çoccuklarımı indiriyordum sonra da tam ışıkların orada U dönüşü yapıyor ve evime geri dönüyordum. Şimdi şehrin içerisine girip trafik sıkışıklığına ve hava kirliliğine katkıda bulunmam isteniyiyor.

Yanıtla . 38Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 19:17
46

Yeşilsiyah54 - Saçma sapan yerlere kavşak yapacaklarına buraya yapsınlar. En mantıklı yer burası

Yanıtla . 31Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 14:50
63

12312 - @Mi̇safi̇r 45 nolu yoruma cevabı: KARAKTER YETMEDİ DEVAM EDİYORUM :) BASTA BULVAR DURAKLARI OLMAK ÜZERE ORHAN CAMİ DURAĞI FALAN HEPSININ KALDIRILMASI GEREK! BULVARA (..........., 30 SENE GERİDEN GELEN DOLMUŞÇULARIN SÜMER DEDİĞİ) DURAĞI HER GÜN GÖRÜYORUZ REZALET! ORADA DURAK OLMAZ! HADİ YAPTIN KORUNAKLI SADECE 1 TANE DURAGI DAHA YENI KOYDULAR. ONUN GIBI BIRSURU YAPARSIN. OYLE MEDENIYET BEKLEMIYORUM HANİ NAVIGASYONLU CANLI TOPLU TASIMA HAREKETLERINI, BULUNDUĞU YERI, GIDILECEK YERI, kalan süreyi dakikayı falan gösteren, durak isimlerini gösteren falan ama en azından bi harita bas ve duraklara yapıştır be kardeşim SİZ NE İŞE YARARSINIZ BE İNSAFSIZLAR!!!!!! HER hatta/güzergah bir renk harf rakam belirlersin. Durakları eklersin. İnsanlar rahatça nereye gideceğini, hangi araçlara binmesi gerektiğini bilir ve o durakta bekler. Hepsi insan evladı ama yazık be kardeşim artık kalmadı öyle KÂHYA ÇIĞIRTKANLIĞI!! Utanıyoruz memleketimizden. Oysaki insan gurur duymak ister! Şehirde doğru düzgün alt üst geçit yok! Olan da zaten malum bilirsiniz hem düzenlenmesi gerekir yani dar ve çıkışları riskli hem de çok köhne, viran! Bu belediyeye olmuyor gerçekten! Bu şehre gerçek hizmet gerekir! AMA ÖNCE EL ETEK ÖPÜCÜ ŞAKŞAKÇILARIN, ÇIKARCI ... LERİN Bİ SON BULMASI LAZIM!

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 27 Ekim 13:57
56

Rumba Dumba - @Mi̇safi̇r 45 nolu yoruma cevabı: Secim zamaninda da bir cok kisi U donusu yapar :)

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 27 Ekim 08:55
43

Strizu54 - Bu kadar yanlış kararlar alıp insanlardan tepki çekmek neden istiyorsunuz sayın "yönetim"? Cimer'e 100 kişi şikayet yazsa başınız ağrıyacak. İlla oradan gelen emri mi beklemek istiyorsunuz? Tamam o zaman...

Yanıtla . 31Beğen . 2Beğenme 26 Ekim 13:30
42

Acemi Mühendis - Bırakın hergün yeni yasaklar getirmeyi.ana caddelerde parkı engelleyinde özellikle Sakarya cad.ile bulvarı trafiğe açın.utanmasanız ara sokaklara park 54 koyacaksınız.birde Sakaryanın en geniş caddesi diye lanse ettiğiniz erenler Ş.ilhan Aras caddesini daraltmak için elinizden geleni yapmışsınız.çıkışlarda sağa dönüşler facia.çıkışlarda o cepler ne öyle.migros market karşısı sağa dönüşe gelin bir bakın.sağa dönmek isteyen araç kendi yolundan gelirken iki şerit sola kaçıyor veya bodozlama yaya yoluna çıkıyor.

Yanıtla . 30Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 12:59
49

Dgl - @Acemi Mühendis 42 nolu yoruma cevabı: Kesinlikle size katılıyorum çok güzel yere değişmişsiniz bu kadar mı kötü yapılır dedirtecek cinsten

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 18:54
40

Çerkes - Futbol federasyonu ithal hakem getirmeyi düşünüyor. Bizler de gündeme ithal belediye başkanı getirmeyi düşünelim...

Yanıtla . 28Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 12:30
39

Ensar - isabetli bir karar, küçük araçlar tek hamlede dönebiliyor fakat büyük araçlar ileri geri manevralarla trafik akışını yavaşlatıyor yada kazaya davetiye çıkarıyor.

Yanıtla . 8Beğen . 16Beğenme 26 Ekim 12:08
44

Ensar - @Ensar 39 nolu yoruma cevabı: sola yanaşmış bir okul servisi bile tek hamlede dönemiyor, ya ileri geri yaparak dönüyor yada en sağdan en sola u dönüşü yapıyor bu da trafiği durduruyor, kamyonlardan bahsetmiyorum

Yanıtla . 6Beğen . 9Beğenme 26 Ekim 13:54
41

Sakarya - @Ensar 39 nolu yoruma cevabı: Hemşerim büyük dediğin araçların gündüz vakti oraya girmesi yasak değil mi.??

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 12:41
38

İlhan Gümüşsuyu - Asıl yapılması gereken Etibank önündeki döner kavşak. Orası yüzünden bütün gün trafik kilit oluyor. Ortadaki göbeğin kapatılarak araç dönüşlerinin Dörtyol ve Sarı Cami kavşaklarına indirilmesi ile o bölgede çok büyük bir rahatlama sağlanabilir.

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 26 Ekim 11:51
36

Mağdur Tekeler Mahalle - Ozanlar valide caminin ordan taaaaaa kuzey terminal kavşağına kadar uzuuun bir yol gidip geri dönüyorsunuz. Var olan trafik lambalarını kullanmaktansa böyle saçma işler yapanları tebrik ediyorum. Yaptıklarınız (!) yıllar boyu unutulmayacak ??

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 11:09
72

Sadi - @Mağdur Tekeler Mahalle 36 nolu yoruma cevabı: Aynen ya o nasıl bir saçmalık

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 29 Ekim 21:38
35

Osman 54 - Şehrin her yeri şaka gibi mesala yazlık kavşağı bu şehirde vatandaşta o kavşağı kullanacak kapasite yok sinyal yok şerit takibi yok herkez ben ruhuyla kendine öncelik veriyor Serdivan Medar kavşağı bunlara kimin düşüncesi merak ediyorum

Yanıtla . 27Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 10:52
34

Komri - yakınınım o bölgede oturuyor taaa eser okulunun oradan dönüş yapıyorum bu konuda mağdurum kaldırılsa iyi olur

Yanıtla . 18Beğen . 2Beğenme 26 Ekim 10:48
33

Rumba Dumba - Siddetle kiniyorum. U donusunu nereden yapacagiz biz??

Yanıtla . 21Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 10:39
31

Yenigün - Belediyeye sesleniyorum,bulvarda sağlı sollu park yasağı getiriniz acil...merkez başka türlü nefes almaz...

Yanıtla . 26Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 10:27
29

Seda - O kadar saçma sapan bişey yaptınız ki ben mesela bu yüzden evimden çıkınca iki ışık beklemek zorundayım hastaneye gitmek için !!!!???? O kadar uzattınız ki yolu DERHAL KALDIRILMALI VEYA ORTAYA ADA YAPILMALI BU BÖYLE OLMAZ

Yanıtla . 18Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 10:21
28

İnsan - bu mevzu çok su götürür...

şehrin yanlış trafik planlamasını zavallı sürücüler cezalarla ödüyorlar.

oraya insanların dönüş yapabilecekleri kavşak ekliydi.

kim dedi kaldırın diye ?

geri dönüş için insancıklar çok yol gidiyorlar, anlayışsızsın sakarya

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 10:15
27

Zırto - acın bakkalar ve kapalıspor salonun dakı trafıgı millet erenlere yada donatıma gıtmek ıcın dunya yol dolasıyor..

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 10:04
26

Hafısss - bakkalar da ışık koydunuz yayalar için..madem ışık koydunuz aractarafıgınede acın karsılıklı dogum evınden akıncılar mahallesıne ..kapalı spor salonundada yayalar için ısık var orayıda trafıge acın yenıcamı trafıgı rahatlasın ışık varsa trafık ıcınde ısık olsun mıllete neden ezıyet edıyorsunuz. acık o yolu ttrafık rahaylasın..adam bakkalara gelicek yenicamıyı dolasııyor..dogumevınden akıncılara gececek salonu dolasıyor bu kadar sacma sapan trafık duzenımı olur ..beyın sıfır. yaptım oldu hesabı hıc arastırma bılımsellık yok...

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 26 Ekim 09:59
24

Kerpeten Niyazi - U dönüşü önce siyasilere yasaklansın, bir gün sol parti diğer gün sağ parti dönüp durmasınlar,

Yanıtla . 28Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 09:54
30

Yazıcı - @Kerpeten Niyazi 24 nolu yoruma cevabı: Süper yorum. Tebrikler

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 10:24
23

Asfalt Medeniyettir - Tek yokuşundaki küçük dönel kavşağı kapatın. Sanayiye geçişi alternatif yollardan verin. Memleketin girişi çıkışı rahatlasın.

Yanıtla . 16Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 09:53
73

Herhangibiri - @Asfalt Medeniyettir 23 nolu yoruma cevabı: Orasını kaptsalar yarın çıkarlar dönmek için E5 e gidip yonca yapıp dönüyoruz böyle rezillik mi olur derler.Yani ne yapsalar yaranılmaz Sakarya halkına

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 30 Ekim 00:44
62

12312 - @Asfalt Medeniyettir 23 nolu yoruma cevabı: KESİNLİKLE ÇOK DOĞRU BİR TESPİT! YANİ VATANDAŞIN, HALKIN GÖRDÜĞÜ BU EKSİKLERİ, OLUMSUZLUKLARI BU KODAMANLAR GÖREMİYORSA CİDDEN ARTIK Bİ' YAKAMIZI BIRAKIN YA!!! CİDDİ SÖYLÜYORUM İĞNE UCU KADAR FAYDALARI YOK! SADECE GÖZ BOYAMA! KALDIRIMLARI PATLATIP DİKMEKTEN BAŞKA NE İŞE YARARLAR?!!! NE BİR ALT GEÇİT NE BİR ÜST GEÇİT, NE BİR TRAMVAU, METRO, METROBÜS, TELEFERİK... NE BİR ŞEHİR -Kİ METROPOLÜ GEÇTİM EN AZINDAN ŞEHRE BENZESE VE ŞEHİRDE YAŞAR GİBİ İMKANLARDAN FAYDALANSAK-... NE BİR MİDİBÜS TİPİ RAHAT VR KONFORLU -EN AZINDAN İDARETEN- ŞEHİRİÇİ TOPLU ULAŞIM... BAKIN DAĞIN BAŞINDA YERLEŞİMLERDE BİLE, YANCI SAKARYA KADAR YATIRIM ALMAYAN YERLERDE BİLE 7 YASINDA COCUGUN CEBİNDE ULASIM KARTI BICIR BICIR BİNİP OKUTUYORLAR FERAH FERAH VE GUVENLI SEKILDE YOLCULUK YAPIYOR INSANLAR. BİZ HALA 50 SENE GERİDEN GİTMEYE DEVAM. 7 DEN 7 E HERKESE KART DAGIT 1 AY SURMEZ. ARACLARDA BUTONLAR YER YER PORTATIF GOMMELİ KOLTUKLAR ARKAYA VALIZLE BINILEBILECEK ALAN, ENGELLILE4 ICIN BUTONLAR OTOMATIK ENGELLI RAMPALARI ARACLARA -Kİ BİR DENK GELİN DE GÖRÜN ŞOFÖR ARACTAN INIP ANAHTARLA ENGELLI RAMPASINI ACIYOR FALAN BİZİM BELEDİYELERDE KEPAZELİK PAÇADAN AKIYOR. DURAKLAR HAK GETIRE CEPLER YOK, OLANLARA ZATEN GİREN HATTA DURAN DOLMUŞ YOK!!! RESMEN BİRAZ YAVAŞLAYIP FIRLATIYORLAR İNSANLARI TAM DURMADAN KAPILAR ACIK YOLCULUK YOLUN ORTASINDA İNDİR-BİNDİR... SÖYLE TAMAMI İSIMLİ, KORUNAKLI, CEPLİ, TEKNOLOJİK, IŞIL IŞIL DURAKLAR YOK!!! VALLA HALA KASABA ATMOSFERİ.. HER YERDE DOLMUŞ TERÖRÜ! HER YERDE KORNA. HERKES, ÖZELLİKLE DE DOLMUŞLAR YAYA GECITLERININ ORTASINDQ DURUYOR YAMYAM HERİFLER!! HER YERDE ENGELLİ RAMPASI ÖNÜNE VE YAYA GEÇİTLERİNE ARABA BIRAKILIYOR. CEZA YOK Kİ İNSANLAR BİRAZ MEDENİ OLSUN ZORLA DA OLSA!! HER YERDE KAMERA OLMASI LAZIM HER DURAKTA, ZOR DEĞİL! TOPLU TASIMALAR SADECE DURAKTA DURUR KARDEŞİM!!! BALIK İSTİFİNDEN MİLLETİN NEFESİNİ KOKUSUNU SOLUMAKTAN, ABİSİ SEN ONE GEL, YENGEM YANAŞ FALAN...!!!!!!! İLLALLAH BE KARDEŞİM!!! ARTIK BİRAZ ŞEHİRLEŞME BİRAZ MEDENİYET!!

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 27 Ekim 13:46
20

Şehiri̇nsanı - Vizyonsuzluğun merkezisiniz sevgili yöneticiler değiştirin artık bu kafayı ,,, yada siz değişin ki şehir artık adı gibi büyüsün çekin elinizi kapatmayın daha Sakarya nın önünü

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 26 Ekim 09:47
17

Sakaryalı - O kavşakta yapılan U dönüşünün zaten yeşilde dönüldüğü için hiç bir olumsuzluğu yoktu. Siz bu uygulama ile palmiye caddesinin yoğunluğunu arttırmış oluyorsunuz. Ayrıca bu kavşakta 15 saniye civarında yaya araç herkese kırmızı yanıyor bunu bi düzeltin..

Yanıtla . 34Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 09:32
16

- Bakın eski fen lisesi Eser okulu kavşağından yenicami yönüne gidilirken U dönüşü yapılacak yerleri kaldırdınız , üzerine Yenicami ışıklarına gelindiği zaman yine U dönüşü yok , oradan sola Sakarya Caddesine dönülse Salko Camii ışıklarından dönüş yok , oradan Patates hali ışıklarına gelindiği zaman yine U dönüşü yok şimdi de Yenicamiden bulvar yönüne U dönüşünü yasakladınız. Yasakladığınız yerdeki ışıklar en fazla o U dönüşü yapılabilen yere yanıyor zaten derdiniz neydi anlamlandıramıyoruz

Yanıtla . 38Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 09:30
15

Şah Gsm - İnsanların işini kolaylastiracak birşey yapsanız şaşırırdım. U dönüşü nedeniyle orada bir sıkışıklığa raslamadım. Buna yasak getirmek yerine bulvarda bulunan yol kenarı parkını kaldırın.

Yanıtla . 29Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 09:29
14

Talat Yalçin - Çok yanlış bir karar derhal kaldırılmalı Yasak Trafiği daha çok arttırıyor U dönüşü yapmanın ne zararı var ki yasak getiriyor isen o zaman oraya ada yapılması gerekir Derhal tabela kaldırılması gerekir

Yanıtla . 24Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 09:14
09

Yaşlı Müendiz - Trafiğe kapatın.Şehir nefes alsın.Bulvar şenlensin.

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 26 Ekim 08:54
08

nefes - U dönüşü yapmayı sevmem hayatta isabetli olmuş:)... sonuç trafik için ne yaparsanız yapın bu tür çözümler kısa vadeli anlık günlük aylık en fazla yıllık olur:)... gelin yapın artık başlatın tramvay, tram otobüs, tram dolmuş, tram bisiklet traktör anladınız siz onu:)...

Yanıtla . 7Beğen . 10Beğenme 26 Ekim 08:42
25

Sinir Uçlari - @nefes 08 nolu yoruma cevabı: U dönüşü bence candır ama diger dediğiniz doğru.artik insanların toplu taşımalarda binmeyi özendirmek lazım. Siz halihazırda hatları mahallelerden çekerseniz kimse kullanmaz.30 yıllık hatlar kaldırıldı mahallelerde kaçak balkon ve hatalı park bahanesi üretilerek.artik dolmuşlar kazansın mantığı kaldırılmalı yeter artık

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 09:54
07

Hilal - Ne yaparsanız yapın bu şehir bu nüfusu kaldıracak yapıda değil. Şehri geniş alana yaymak gerekiyor. Aşırı göçün olumsuzluklarından biri bu. Bu caddeyi alt geçitlerle hız sürüşü pistine çevirmeyin.

Yanıtla . 8Beğen . 5Beğenme 26 Ekim 08:34
53

Hilal - @Hilal 07 nolu yoruma cevabı: Bu cadde yeni battı çıktıları kaldıramaz. Daha geçen gün hastanenin karşısında yayalara çarptılar. Bu cadde hız sürüş pisti değil. Hem beni tanımadan saçma bir şekilde yaftalayamazsınız.

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 26 Ekim 20:57
18

Demogoji - @Hilal 07 nolu yoruma cevabı: Trafik engellemenin en net çözümü alt-üst geçitler olması iken siz buna karşı bir düşünce söylüyorsunuz. Zaten belediyedeki yetkililerde sizin kafa yapınızdan olduğu için şehirdeki alt-üst geçit sayısı bir elin parmağını geçmiyor.

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 09:32
06

Vatandaş - Orayi yasakliyorsan daha gerideki a101 in önüne de ufak bir kavşak yapman lazim ki insanlar bari oradan geriye dönebilsin

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 08:32
05

Deli Panther - u dönüşü yapılmaması doğru karar, Fakat bu bölgedeki trafik akışının baştan düzenlenemesi gerekmektedir. Her yönden yaya geçisi her yönden araç trafiği akışı bulunan merkezi bir nokta burası. yayalar için üst geçit ve araçlar için alt geçit planlanabilir.

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 08:30
03

Mühendis - Bu gidişle 2 seneye kalmaz Yeni cami kavşağı felç olur. Acilen köprülü kavşak veya alt geçit yapılmalı.

Yanıtla . 14Beğen . 7Beğenme 26 Ekim 08:06
11

Ömer - @Mühendis 03 nolu yoruma cevabı: bir de mühendis olacaksın, oranın köprülü kavşak projesinin yapımının neredeyse imkansız olduğunu ve projeye uygun bir zemin ve uygun genişlikte bir alanın olmadığını göremiyorsun!

alternatif güzergahlar üzerinde çalışmak lazım. toplu taşıma ve parklanma ve hatta yayalaştırma projesi üzerine gitmek lazım.

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 26 Ekim 08:56
04

Mert ve Korkusuz - @Mühendis 03 nolu yoruma cevabı: Yani dediğiniz Tek kavşak olsa hak vereceğim fakat şehrin göbeğine öyle bir şey yapılması akla, mantığa, vicdana sığmaz. hangi mantık sizi böyle düşündürdü anlayamadım.

Yanıtla . 2Beğen . 9Beğenme 26 Ekim 08:26
02

Içinizden 1 I - Ben belediye başkanı olsam şehir ile ilgili alınacak kararları halka sorardım nasıl mı? Teknoloji çağındayız belediyenin sayfasına kararlar ile ilgili bir bölüm oluşturup orada alt yapı oluştuktan sonra sadece şehirde yaşayan vatandaşların oylamasını sağlayıp oylamaya sunardım. Böyleyece demokratik bir karar olurdu. Oylama yapılacağı zaman sms ile bilgi verirdim (sonuçta miting olunca sms atılıp bilgi verebiliyorlar).

Yanıtla . 17Beğen . 1Beğenme 26 Ekim 08:05
74

Makulolunçomarolmayın - @Içinizden 1 I 02 nolu yoruma cevabı: Yorumunuz %50 doğru, %50 yanlıştır. Üzerine düşünmenizi tavsiye ederim.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 30 Ekim 19:50
19

Içinizden 1 I - @Içinizden 1 I 02 nolu yoruma cevabı: Liyakatmı kaldı efendim :) bilgili insanların yetkisi yetkili insanların bilgisi yok bu devirde :))))

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 09:47
13

Ömer - @Içinizden 1 I 02 nolu yoruma cevabı: işin uzmanlarının oturup projelendirmesi lazım. sokaktan geçen ne bilir projeyi maliyeti yaya&araç akışını vs. her haltı halka sorma fanteziniz nereden geliyor?

Yanıtla . 3Beğen . 6Beğenme 26 Ekim 09:00
01

Daha Büyük Sorun - bu yasak trafiği rahatlatmak yerine tam tersi, iki yönde de birikmeye neden oluyor. U dönüşü yapacak kişi o yönde trafige girip bekliyor, sonrasında dönüş yapamadıgı için palmiye caddesine girip oradaki ışıklarda da bekliyor.

Yanıtla . 26Beğen . 0Beğenme 26 Ekim 07:48
12

Ömer - @Daha Büyük Sorun 01 nolu yoruma cevabı: zamanla alışır insanlar. oturur yerine.

Yanıtla . 1Beğen . 7Beğenme 26 Ekim 08:58