Batuhan Karadeniz, "Kahramanken bir anda hain olduk!"

Sakaryaspor Haberleri: Sakaryaspor'un eski golcüsü Batuhan Karadeniz, Sakaryaspor'da yaşadıklarını sosyal medyada katıldığı bir canlı yayında anlattı. Karadeniz, "Sakaryaspor'da kahraman ilan edilmiştim, 2 gün sonra bana hain ithamında bulundular" dedi.

Büyütmek için resme tıklayın

Spor264.com.tr

2017/2018 sezonunda TT 2. Lig'de mücadele Sakaryaspor'un formasını giyen Batuhan Karadeniz, katıldığı bir canlı yayında Sakaryaspor'da oynadığı dönemde yaşadıklarını anlattı. 2017/2018 sezonunda play-off'larda kaybettikleri maçla ilgili konuşan Batuhan Karadeniz, "Kahraman ilan edildiğin şehirde bana hain dediler" dedi.

Batuhan Karadeniz yaşadıklarını şöyle anlattı:

Sakaryaspor camiasının büyük bir camia olduğunu ve yeşil-siyahlı formayla birçok zorluğa göğüs gerdiklerini ifade eden Batuhan Karadeniz, "Ben Sakaryaspor camiasında oynuyordum. Biz takım olarak Bandırma'da deplasmanda tur atladığımız zaman, otobüse bineceğiz. İlk maç içeride kalmışız, Bandırma'yı hiçbir maçta yenememişiz. Yine giderken yenemeyeceğimizi zannediyorlardı ama artık takımdaki oyuncular içerideki maç başı alacakları duruyordu. Bir tane maç başı ücret alamamıştık. En sonunda bu iş böyle olmayacak dediler. Oyuncular bir takım olarak şu kararı aldı, biz gitmiyoruz kardeşim. Bu kararı bir oyuncu tek başına alamaz. Bizim paramızı getirsinler öyle gidelim. Ben de takımın abilerindenim. Bir sorumluluk varsa bunu takımın abileri alır. Biz de sorumluluğu alarak gittik, yönetime bildirdik. Bildirdiğimiz zamana bize bazı şeylerle ilgili geri dönüş oldu. Beykan Şimşek, Cenk ile ben çıktık dedik ki, bizim maça gitmeme ihtimalimiz yok. Zaten blöf yapıyorduk. Sakaryaspor camiasında adam çoluğunu çocuğunu alacak gelecek, ben üç kuruş için maça gitmeyeceğim. Öyle bir dünya yok. 'Yerse' yapıyorsun. O zaman dedim ki 'Biz tesisten çıkıyoruz, kimse bir şey yapmasın'. Baba Murat vardı tribün lideri, sağ olsun. Şehir de bilsin dedik. Biz bunları çekiyoruz, 4 aydır para almıyoruz dedik. Şimdiki Başkan Cumhur Genç ağabey aradı. Cumhur ağabey dedi ki, 'Batuhan, siz binin gidin. Cumhur ağabeye biz zaten gideceğiz, blöf yapıyoruz, en azından çocuklar kiralarını ödeyebilsin, tatil rezervasyonları yapabilsin dedim. Takım 10 ay çalışıyor kardeşim, ağır bir iş yapıyoruz. Burada da diyoruz ki adam gitsin 15 gün kafasını bir denize sokabilsin. Para yatmadı. Yine bindik, gittik. Bandırma'yı eleyemeyeceğimizi bekliyordu herkes. Bandırma'da adamlar tribünü kurmuşlar, ayaklandırdılar takımı, şöyle yaptılar, böyle yaptılar... Bandırma'da yenilsek adamlar bize saldıracaklar. Çünkü taraftarın bunları bilmez. Futbolda oyuncular arkadaşlarıyla bir olduğu zaman başarı gelir. Velhasıl kelam, Allah bana Bandırma'ya 2 gol atmayı nasip etti, Bandırmaspor'u orada eledik. Finale kaldık. Dolayısıyla 2 gün önce hain olan Beykan, Batuhan, Cenk bir anda kahraman oldu. Futbol böyledir. Futbol bir sırat köprüsüdür. Geldik buraya, Gümüşhane'yi deplasmanda yendik. İçeride oynayacağız, yarı finalde 4 atmışız... Maça çıktık, bana 2 tane sar kart verdiler. O hakemin adını hatırlamıyorum ama o hakem koskoca bir şehrin kaderiyle oynadı. 16 yaşından beri profesyonel top oynuyorum, ben hayatımda böyle 2 tane sarı kart görmedim. Ve sonra bana kahraman olduğum şehirde 'Batuhan bilerek maçı mı sattın?' dediler. İşte burası sırat köprüsü. Bana ne Afyon'dan, benim ekmeğimi Sakaryaspor vermiş, biz o takım için göz yaşı dökmüşüz. Böyle ithamlar adamın zorunda gidiyor. 8 ay paramızı almamışız, böyle ithamlar insanın zoruna gidiyor" dedi.

08 Ara 2022 - 12:01 - Spor --- Okunma

Son bir ayda medyabar.com sitesinde 10.275.551 gösterim gerçekleşti.

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

1965 - Boş yapma Batuhan 8 ay 10 ay para alamadık diyorsun. Profesyonel futbolcusunuz sozlesmenizde maddeler var en son almadın mı parayı? Sakaryaspor üstünden gündemde kalmaya çalışan avelin birisisin umarım yolunuz tekrar Sakaryaspor ile kesismez

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 09 Aralık 12:10

Vatandaş.. - Evet Doğru Diyor O Şerefsiz Hakem Batuhana Bile Bile Sarı Kart Vermişti, Bir Afyon Millet Vekili Afyonspor Çıksın Diye Satılmış Hakem yönetmişti, Amaçlarına ulaştılar Zaten. Aynen. Bizim Hakkımız Yenmişti.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 08 Aralık 22:48

Cengiz Aktas - Batuhan bir daha yolun Sakaryadan geçmesin.bedava yediğin kartlar bu camiada asla unutulmaz.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Aralık 22:24

İbrahim Sezer - Bir de Beykan' ı falan savunmaya kalkıyor. Ben de 1-4 Gümüşhane deplasmanına gitmiştim. Oruçluyduk , dönüşte Gümüşhane-Trabzon minibüsü şoförü tesadüfen Sakaryaspor kafilesinin yemek yediği lokantada durdu. Üst kata çıktık ,baktık takım yemek yemiş , yemeğin üzerine Beykan efendi , (o da zararlı ama elektronik sigara değil) resmen tütün sigarası içiyor. Kardeşim siz Sakaryaspor'u şampiyon yapmak için gelmemişsiniz. Yine Medyabar'da geçenlerde 8-9 ay için Van'dan aldığın parayı okuduk. Sen git bjk,Trabzon vb başka takımlarla ilgili anılarını anlat. Sakarya'da yaptığınız vefasızlık yada daha kötüsü , içinize mi oturdu da hala günah çıkarmaya çalışıyorsun?

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 08 Aralık 22:05

Alandereli Tatanga - Batuhan son maç farklı galibiz finale çıkıyoruz. Senin sarı kartın var hıyar gibi orta sahada rakiple boş yere didisip finalde mersinde afyona karşı oynayamiyorsun.al beni hoca dışarı niye demiyorsun.finale mersine geliyorsun Afyon maçına zavallı bir gurup tatangaya 3 lu cektiriyorsun.sorumluluk yok.bencillik çok. Akıllı adam efendi adam adam gibi adam olamadın be Batuhan. .bunu artık seneler sonra da olsa kabul et. Yoksa Sakarya milleti seyircisi küçükten büyüğe hepsi seninle ölüme giderdiler.malesef.bay.bay

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 08 Aralık 20:22

Padi̇şahim - OKU BUNU BATUHAN SAKARYSPOR KAMPTA İKEN SEN SAPANCADA ALTINDA ESKİ KASA RANGER ROVER İLE YANINDA BAYAN MANİTA İLE OTELDEN ÇIKIYORDUN BIRAK SIMDI EDEBIYAT YAPMA GECMIŞ ZAMANDAN BAHSETME ELİNDEN SİGARASI DÜŞMEYEN BİZZAT GÖRDÜM ALEMİ SEVEN KAFASI SADACE BEL ALTINDA CALISAN SÖZDE FUTBOLCU ÇAKMA SENİ