Kılıçdaroğlu'na Sinan Ateş Teşekkürü polemiğinde son durum! MHP'li başkan bu görüşmeyi yorumladı!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Sakarya ziyaretinde kendini 'Sakaryalı ülkücü' olarak tanıtan ve hayatını kaybeden Sinan Ateş üzerinden algı yapmaya çalışan kişinin parti ya da teşkilatla bir alakası olmadığı bildirildi. Bu konuda açıklama MHP İl Başkanı Ahmet Ziya Akar'dan geldi..

Haber albümü için resme tıklayın

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, geçtiğimiz günlerde babasını kaybeden CHP İstanbul Milletvekili Cihangir İslam’ın evini ziyareti sırasında kendini 'Sakaryalı ülkücü' olarak tanıtan bir vatandaş, hayatını kaybeden Sinan Ateş olayının üzerinin örtüldüğünü ve camilerde mevlüt dahi okutturulmadığını iddia ederek '“Sakaryalı ülkücüler olarak Sinan Ateş olayının üstüne gittiğiniz için çok teşekkür ederiz”  demişti..

CHP GENEL BAŞKANI KILIÇDAROĞLU'NA BÖYLE TEŞEKKÜR ETMİŞTİ!

"O KİŞİNİN PARTİ YA DA TEŞKİLATLA ALAKASI YOK"

 Milliyetçi Hareket Partisi Sakarya İl Başkanı Ahmet Ziya Akar'a  superhaber.tv'ye yaptığı açıklamada olayın aslında öyle olmadığını söyledi..

İşte Akar'ın açıklamaları şöyle:

"Haberde lanse edildiği gibi değil. Kılıçdaroğlu cenaze müsabeti nedeniyle Sakarya'ya geldi. Geldiğinde de MHP ile çok alakası olmayan, teşkilatlarla bir bağı kalmamış, kent teşkilatlarında kendisine yer bulamamış bir vatandaş Sinan Ateş üzerinden provokasyon yaptı. Buna da itibar eden bazı muhalif çevreler oldu. Ancak bu tam olarak MHP camiasını karşılayan bir durum değil. Kendisi partiyle ya da camiayla alakası olmayan birisi. İYİ Parti, Zafer Partisi ve CHP kanadı bunu malzemeleştirmek istedi. Ancak Sinan Ateş meselesi bizim için netleşmiş durumda. Neyin ne olduğunu biliyoruz, o yüzden istedikleri etkiyi yaratmadı."

Kılıçdaroğlu’na Sakarya’da ‘Sinan Ateş’ teşekkürü HABERİNİ OKUMAK İÇİN LÜTFEN TIKLAYIN

22 Oca 2023 - 20:20 Sakarya/ Adapazari- Güncel --- Okunma

Son bir ayda medyabar.com sitesinde 10.930.193 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

144

Aga - Allah vatanımızı, devletimizi, bayrağımızı her şeyimizi sizin gibi terör sevici FETÖ-CHP-PKK-İP zillet ittifakından korusun demekten başka bir dua içimden geçiremiyorum.

Daha şimdiden kadrolarınıza teröristleri yerleştirmeye başladınız.

Allah korusun bir de iktidar olursanız ne yapacağınız belli değil.

Allah size akıl fikir versin, ne diyeyim.

Yanıtla . 5Beğen . 5Beğenme 24 Ocak 14:50
145

Çamur Ittifakı - @Aga 144 nolu yoruma cevabı: Aynaya bakmanı tavsiye ederim orada göreceksin ki ortağınızın bu meziyetleri zaten yıllardır var hemşerim

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 24 Ocak 19:14
140

İyiler kazan(malı) - zaten hangi ülkücüyü tanıdınız ki bu arkadaşı da tanıyacaksınız. mesela benim 40 yılım mhp de geçti. ben de seni hiç görmedim. ama il başkanlığında oturuyorsun. ayrıca merhum şehidimiz SİNAN ATEŞ olayını netleştirdiğinize göre nasıl ve ne olduğunu ve faillerini de biliyorsun(unuz) demektir. sadece bu açıklama üzerine dahi Cumhuriyet Savcıları seni çağırıp bildiklerini anlatmanı istemelidirler. Kendi kendini ihbar ettiğinin farkındasın umarım.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 24 Ocak 09:57
139

Adnan bey. - ZİYA KARDEŞİM SEN BU UĞUR ŞENLEN DENEN ARKADAŞI ABİNİ TANIMAZSIN AMA BEN SANA TANITAYIM!UĞUR ŞENLEN ABİN SAKARYADA MHP İLE BÜTÜNLEŞMİŞ VE ÜLKÜCÜ HAREKETİN EN SEÇKİN VE BIÇKIN ABİLERİNDEN BİRİDİR VE SEN DEMEK ONU TANIMADIĞINİÇİN BÖLE BİR SÖYLEMDE BULUNMUŞSUNNAMA İNANKİ TÜRKİYEDE MHP MAALESEF BİTTİ VE RUHUNA EL FATİHA OKUYORUZ.YA BAÇELİNE NE DİYECEKSİN KONUŞTUKÇA BATTIĞINI VE MHP Yİ DAHADA DİPLERE ÇEKTİĞİNİ NE ZAMAN FARK EDECEKSİNİZ HE?

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 23 Ocak 19:48
136

Paşa - Hangi ülkü kadının peşine takılmayı ülküden sayıyorsa o ülkününde ülkücününde

Yanıtla . 3Beğen . 8Beğenme 23 Ocak 17:40
143

Cahiller Sussun - @Paşa 136 nolu yoruma cevabı: Bu paşa kesin evdeki yengeden korkuyordur kesiiiinnn.Senin kadına bu bakış açınla ülkücü olman mümkün değil yazıklar olsun sana.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 24 Ocak 11:54
141

İyiler kazan(malı) - @Paşa 136 nolu yoruma cevabı: niyetinin aynısı sana....

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 24 Ocak 09:58
134

SAKARYALI - Ziya efendi bitirdiniz partiyi, bitirdiniz...

Ne parti kaldı... Ne dava kaldı partide... ne gerçek ülkücü kaldı...

5 ay sonra yoksunuz

Bu millet ve gerçek ülkücüler 5 ay sonra sizin Türk Siyaset sahnesinden silecekler...

Yanıtla . 16Beğen . 8Beğenme 23 Ocak 16:55
132

sakaryalı54 - ATMA ZİYAAAAAAA !!!!! ADAM ÜLKÜCÜNÜN BABASI SEN EKMEĞE MAMA DERKEN ADAM ÜLKÜCÜ İŞARETİ YAPIYORDU...GEÇMİŞİNİ BİLMEYEN GELECEĞİNDEN DERS ALAMAZ ... DAVASINA SAHİP ÇIKAMAYAN DAVASINDA ADAM BULAMAZ... SONUÇ OLARAK;

ATMA ZİYAAAAAAA.....

Yanıtla . 22Beğen . 6Beğenme 23 Ocak 15:23
131

Mirasyediler - Bir trol var papağan gibi cennet mekan başbuğdan alıntı yapıyor hemşerim senin liderinin vekillerinin başkanlarının söylemleri ile örnek versene hala miras yiyorsunuz utanın

Yanıtla . 13Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 15:19
130

Pamukovalı - Sinan ateş kardeşimize Allahtan rahmet diler ailesine sabırlar dilerim bu cinayetin sebebini biz biliyoruz diyen kim olursa olsun açıklamıyorsa Allah mahşerde sorar hesabını bakalım orda ne yapacaksınız......nasıl Sakarya'dan 1 millet vekili oy verip çıkardıysak sizi sandığa gömme yide bu halk çok iyi bilir bakalım vatandaşa nasıl hesap vereceksiniz

Yanıtla . 19Beğen . 5Beğenme 23 Ocak 14:56
129

Onnman - ulan her şey mi provokasyon ? başka bir şey bilmez misiniz?

Yanıtla . 14Beğen . 7Beğenme 23 Ocak 14:35
126

Donatımlı - medyabar başlık hiç yakışmamış.mhp li başkanın lafını konuşma işareti ile vermek yerine puntalamak çok okunmak için bir kurnazlık .çok okundun ama ne niyetle sen de yorumları oku

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 14:23
125

Yenicami Den Mektup Va - Bir insan hunharca öldürülmüş ve belirsizlik kol geziyor, savunmaya hitaba bakar mısın.

prakavasyon.

selamün kavlen bin rabbim rahim.

Yanıtla . 17Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 14:04
123

Ferudun - Uğur beyi öğrencilik yıllarımdan tanırım. Sağlam bir ülkücü ve dava adamıdır. dürüst bir kişiliği vardır. Sinan Ateş olayı Türkiye'nin ikinci Susurluk olayıdır. Aydınlanması gerekmektedir. Uğur bey burada ilgisiz kalan iktidarı eleştirmek değil, olaya sahip çıktığı için CHP genel başkanına teşekkür etmektedir. Kendisi ve gerçek ülkücüler adına bunu söylemek onurlu bir harekettir. ortada bir cinayet var ve aydınlanması gereklidir. Tüm sorumlu olan arkadaşların aynı duyarlılıkta olması gerekiyor. Şahsım adına Uğur beyi tebrik ediyorum. Saygılar

Yanıtla . 27Beğen . 5Beğenme 23 Ocak 13:56
120

Donatımlı - Sakarya teşkilatını tanımıyorum ama videodaki kişiyi 1975 lerden beri tanırım.kendisi 80 ihtilalinde ülkücülükten içeri girmiş biridir.Evet sizin teşkilatla ilgisi olmayabilir.bir çok eski ülkücünün olmadığı gibi,o nedenle zaten oylarınız iyi partiye akıyor

Yanıtla . 28Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 13:39
142

İyiler kazan(malı) - @Donatımlı 120 nolu yoruma cevabı: he trol he

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 24 Ocak 10:00
127

Ülkücü - @Donatımlı 120 nolu yoruma cevabı: Ülkücünün eskisi yenisi olmaz, fitne fesat ayrımcılık yapmayın, ipcisi sapcısı da ülkücü olamaz.

Rahmetli başbuğun da dediği gibi ülkücülük MHP de olur.

Tabi siz hadsizce Başbuğ un sözlerine de itiraz edecekseniz o başka..

Yanıtla . 6Beğen . 22Beğenme 23 Ocak 14:26
118

Şehi̇t Si̇nan Ateş - utanması arlanması olmayan saygısız onursuz akkurtlar bu vatana ihanet edenlere yancılık eden saray bekçileri onuru gururu ile ocak gn.başkanlığı yapmış onlarca yiğit neden sizlerle birlikte değil bir tanesi hariç oda vatani görevini dahi layığı ile yapamayan kılavuz diğer yiğitler hepsimi hain onlar değil onlara iftira atanlar hain yancı bastonlar topluluğu.

Yanıtla . 14Beğen . 6Beğenme 23 Ocak 13:36
112

Hakyemez - Madem adam provakasyon yaptı, sinan Ateş kimdi sizin içinizde yetişmiş dürüst bir insanmışki herkes sahip çıkıyor,siz neden sahip çıkamadınız diye sormazlaemı adam olana…

Yanıtla . 27Beğen . 8Beğenme 23 Ocak 13:17
107

Biri - Yillarcamhp ye oy veren babam partiye üye değil ama oy veriyor ülkücüyüm diyor .şimdi bu olaydan sonra asla ve asla diyor

Yanıtla . 30Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 13:09
116

Akpli - @Biri 107 nolu yoruma cevabı: baba nı da al git :D :D

Yanıtla . 4Beğen . 26Beğenme 23 Ocak 13:27
106

Özlem M. - Ahmet beyi bir dava sebebiyle tanıdım .

Çok nezaket sahibi ve dürüst bir bey .

Politikayı da mezun olduğum alan itibariyle takip ederim.

Ülkücüleri yada Mhp lileri anlamıyorum böyle donanımlı temsilcileri varken köşe başlarının kabadayı tiplerine merak salıyorlar .

Bu konuda da Devlet Bahçeli bey sessizse sonunda çok kişi pişman olur

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 23 Ocak 13:07
102

Ülkücü - Anlamayanlara Başbuğ un sözü de mi yeterli gelmiyor.

Merhum Başbuğ diyor ki: "Ülkücü Milliyetçi Hareket Partisinde olur! Milliyetçi Hareket Partisinde olmayan Ülkücü değildir."

Yanıtla . 6Beğen . 26Beğenme 23 Ocak 12:46
113

Sinanlar Ölmez - @Ülkücü 102 nolu yoruma cevabı: Kendi oğulları degilmiydi akp geçen başbuğun ,o gün biz yine terk etmedik partimizi , Ayıp Sinan Ateş bi saygın olsun Sy akar.

Yanıtla . 16Beğen . 0Beğenme 23 Ocak 13:18
105

Komünistmuhafazkarmill - @Ülkücü 102 nolu yoruma cevabı: olur mu azizim abdullah öcalan bile ülkücü ..

Dünün marksistleri ülkücü .

Dev solcuları ülkücü ..

Zaten Ülkü devleri de onlarla birlikte yol yürüyor .

Ama olur mu erdoğan ayaklar altına almış .

Önemlimi söz söylenmişken ülkücünün canını alanla yol yürümek .

Bizde işin traji komiği ölen ülkücünün hesabını katiller sürüsü soracakmış .

Yanıtla . 0Beğen . 10Beğenme 23 Ocak 13:03
98

Depremmm - Akılları gıdıyor koltuklarını kaybedecekler diye :))))

Yanıtla . 27Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 12:42
121

Depremmm - @Depremmm 98 nolu yoruma cevabı: Yav he he sensin sizsiniz

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 23 Ocak 13:43
104

Tsunami - @Depremmm 98 nolu yoruma cevabı: ok trol değilsen söyleyim .

MHP il başkanı ve yönetimi orada ngidince oturacakları koltukları kariyer , eğitim , liyakat olarak yapmış adamlardan oluşur .

Avukat , akademisyen , İnşaat mühendisi veya esnaf ..

Sen yazdığın pc dışında bir koltuğa sahipmisin onun muhasebesini yap artçı karddeş :D

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 12:58
96

Taş Medrese - ziya efendi ve avaneleri ocu bucu diye yakıştırma yapıp saygısızca davranan zaten ülkücü olamaz sizler gibi mhp li olur ülkücü olan büyüğüne saygısızlık etmez edepsizlik hiç etmez burada yazan cahil cühela bilsin ki bizler ocağın adının Ü.G.D olduğu dönemleri yaşayan değerli başkanları gn.başkanları görmüş rahmetli türkeş dönemini yaşamış ülkücüleriz bunlar bizlere gurur veriyor bedelli kılavuz çakalları ile bizleri karıştırmayın yiğitlere kıymayın.

Yanıtla . 21Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 12:28
122

Taş Medrese - @Taş Medrese 96 nolu yoruma cevabı: YUSUF YUSUF GİDERKEN ANAHTARI PASPASIN ALTINA BIRAKIN KILAVUZU KARGA OLAN BEDELLİYE YİĞİT ŞEHİT E HAİN DİYEN YANCILAR.

ülküdaşına iftira atmak değil gerçekleri söylemektir ülkücülük sen kumda oyna

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 23 Ocak 13:47
103

Yusufiyeli - @Taş Medrese 96 nolu yoruma cevabı: sen kılavuza çakal diyecek kadar ülkücüsün dayııı .

fake ülkücü seni taş medrese yazınca olmuyor .

Yiğitlere kıyan sizin gibi olsun gölge hesaplar sizi .

sizin dönemin genelbaşkanlarını görüyoruz ;

Başbuğ cemaatlere özellikle fettullah gülene sahip çıkın dedi , apo ile gerekirse ben görüşürüm diyen alaattin aldemirler gibi modellerle dolu .

Gerçe sen çok büyük ihtimal alanında yarattığın hizipten ötürü ötelenenlerdensin.

MHP ve Ülkü ocaklarının hiç kimseye diyet borcu yok .

Yolda orada ..

Kapı orada diyemeceğim kapının anahtarı bizde .

Siz zaten yoksunuz !

Anca burada kalvyeden devam edin .

Yanıtla . 2Beğen . 6Beğenme 23 Ocak 12:54
95

Yalnızkurt Mk54 - CennetMekan Başbuğ'umuzun dediği gibi 'Ülkücülük MHP'de olur'

Zaten terörisİT demirtaş ı hapisten kurtaran,İThdp ile kol kola olan kılıçdaroğlu'na oy verecek ELİ,teşekkür edecek DİLİ olan Ülkücü olamaz.

Yanıtla . 9Beğen . 25Beğenme 23 Ocak 12:17
128

Ülkücü - @Yalnızkurt Mk54 95 nolu yoruma cevabı: Başbuğun sözüne de laf edecek kadar haddini aşmak..... yorumsuz.

Başbuğ başta olsa bunlar onu da tanımazdı bide ülkücülükten dem vururlar.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 23 Ocak 14:31
124

Doğru - @Yalnızkurt Mk54 95 nolu yoruma cevabı: BTP, HADEP, DEP ve en son HDP bu ve bunun gibi partilerin kapatılmasına dair anayasa maddesini kaldıranlarla yol yürüyüp bu ve bunun gibi yapıları milletin başına bela edenlere methiyeler düzenler siz utanmak nedir bilirmisiniz. İçerde yatan Ahmet TÜRK denen HDP li yi çıkarıp Belediye Başkanı seçtirenleri de unutmamalı dimi...................

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 23 Ocak 13:59
119

Ak Kurt - @Yalnızkurt Mk54 95 nolu yoruma cevabı: size de ülkücü katillerine , pkk ya , chdpkk ya , ip ve khklılara kuma mı olun dedi ..

Yürüyün kirli ajandalar sizi

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 13:39
114

Vatan Sevdalısı - @Yalnızkurt Mk54 95 nolu yoruma cevabı: RAHMETLİ BAŞBUĞUN ADI SİZİN AĞZINIZDA KİRLENİR

hangi öğüdünü tuttunuzki bu sözünü kullanıyorsunuz allahtan bugünleri görmedi

rahmetli size hakaret eden milli değerlerinizle alay eden yetim hakkı yiyen milliyetçiliği ayaklarının altında ezen okullarda andımızı okutmayan vatanı arap bedevilerine peşkeş çekene uşak olun mu dedi torbacılara ülkücü vurdurun mu dedi

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 23 Ocak 13:22
94

Ramiz Amca - Sen kısa pantolonla gezerken oşahıs ülkücü mücadelesi veriyordu hem sokakta bem çalıştığı belediyede..Rahmetlinin cinayetini halktv gün ve gün açıklıyor..Menfaat ülkücüsü değiliz bizler

Yanıtla . 26Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 12:16
108

Kale Takip - @Ramiz Amca 94 nolu yoruma cevabı: alkol içip , maddi manevi destek için parti ocak kapılarında geziyordu .

Az içsin belki parası kalır .

Siz asaleti bozdurursanız biz çok yazarız

sen önce edebini bil il başkanına ;

edepsizden ülkücü olmaz .

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 23 Ocak 13:09
97

Sakarya5435 - @Ramiz Amca 94 nolu yoruma cevabı: Ülkücülük MHPde olur. Başbuğun sözünden çııkmış adamlar bize ülkücülük anlatmasın. Özünüze dönün özünüze. Hainlerle el tutuşmayın

Yanıtla . 5Beğen . 20Beğenme 23 Ocak 12:32
91

Adasu - Ülkücü olmak demek MHP teşkilatlarında aktif görev almak değildir. Ülkücülük bir inanış ve bir yaşam biçimidir.

Yanıtla . 24Beğen . 2Beğenme 23 Ocak 11:59
100

Ülkücü - @Adasu 91 nolu yoruma cevabı: Merhum Başbuğ diyor ki: "Ülkücü Milliyetçi Hareket Partisinde olur! Milliyetçi Hareket Partisinde olmayan Ülkücü değildir."

Yanıtla . 6Beğen . 13Beğenme 23 Ocak 12:45
90

Vatandaş - Mhp il başkanı olmuşsun ama kimin ülkücü olduğunu bilmiyorsun. o arkadaş sapına kadar ülkücüdür. özür dile

Yanıtla . 26Beğen . 5Beğenme 23 Ocak 11:51
109

Kale Takip - @Vatandaş 90 nolu yoruma cevabı: o arkadaş sap kadar ülkücü .

Sen de o da işine bakacak .

Fazla mı kaçırıyorsunuz Alkolü !

Haddinizi bilin !

Eğer biraz daha zorlarsanız yazarız uğursuzla ilgili şeyler .

Mhp il başkanı olmuş sen burasınla ilgilen

Yanıtla . 0Beğen . 8Beğenme 23 Ocak 13:11
101

Ülkücü - @Vatandaş 90 nolu yoruma cevabı: Merhum Başbuğ diyor ki: "Ülkücü Milliyetçi Hareket Partisinde olur! Milliyetçi Hareket Partisinde olmayan Ülkücü değildir."

Yanıtla . 4Beğen . 8Beğenme 23 Ocak 12:45
89

Ülkücü Memur - İl başkanısın Bursa iki saatlik mesafe git bi fatiha oku merhumun mezarında.Hiç yakışıyor mu aykırı düşünene hemen yaftalamak.İl başkanı gibi davran

Yanıtla . 21Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 11:50
110

Bursalı Ülkücü - @Ülkücü Memur 89 nolu yoruma cevabı: neden gidecek ?

Sen git bursa ya kıymetli yengemize neden siyasi malzeme yapmayın dediniz diye bir sor bakayım ?

Yada yenge hanıma işinizle ilgili ne problem oldu diye sor ?

Yada rahmetli neden alınmış onu sor ...

Böyle devam edin asalet delinecek .

Devlet hoca canını yerde bırakmaz ama haddini aşanı tanımaz !

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 13:13
88

Ülkücünün Vedası - Mhpliler kendilerinden ayrılan herkesi vatan haini dava haini satılmış ilan ettikçe battıklarının farkına varacak mı acaba? İnsan insandır önce. seninle yürümüyor diye insanlıktan çıkmaz.Devlete silah doğrultan pkk veya fetö alçağı değilse yada devleti soyan değilse insandır.Sen kim oluyorsun da kimin ülkücü kimin hain olduğuna karar veriyorsun birader.Dilerim bir oyla baraj altı kalın.İnsanları kucaklamak yerine dışlamak ülkücülük öyle mi vah dava vahh kimlere kalmış.

Yanıtla . 17Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 11:49
86

mert yazar - geçek bir ülkücü yada vaten sever insanların Mhp ile işi kalmadı zaten.

Yanıtla . 25Beğen . 6Beğenme 23 Ocak 11:23
111

Ti̇t - @mert yazar 86 nolu yoruma cevabı: hee sizsiniz vatansever ..

...... sen benim vatansevgimin diyeti ile bir ömür yol gidersin

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 23 Ocak 13:16
85

Ahde Vefa - Ziya Maalesef Ülkücü lafını ağzına alman sana hiç yakışmamış. Ocak'tan içeriye il başkanı olana kadar adım atmamış birisi olarak, senin daha önce diğer partilerin kapısını nasıl aşındırdığını herkes çok iyi bilmektedir. ÜLKÜCÜLÜK SENİN BOYUNU ÇOK AŞAR. boyundan büyük laflar etmemeni tavsiye ederim, yarın ferman döner bu lafların altında ezilir ve silinirsin. sen ilk önce il yönetim toplantılarına 10 kişiyi toplada il başkanı sansınlar seni. burada Sinan Ateş ile ilgili yapılan her üzücü yoruma, komik ve aşağılık yorumlar yapan pervane ve saz arkadaşı erkan: siz azıcık kenarda oynayın, sıra sizede gelecek elbet, ilgileceğiz sizle de bekleyin. mhp yi koruma adına; SİNAN ATEŞ e İFTİRA ATANLAR, unutmasın ki yarın onlarda kapının kenarına konur ağlarlar bu iftira ve yalanlarının sonuçlarına katlanırlar. ÜLKÜCÜ SADECE ALLAHA BİAT EDER. ÜLKÜCÜLERİN LİDERİ DE SADECE, MERHUM HACI ALPARSLAN TÜRKEŞ'TİR. Devlet Bahçeli sadece şu an akp nin koruması sayesinde o koltukta oturabilen genel başkandır. Lider olmak için İdeolojiyi oluşturmak ve savunmak gerekir. Devlet Bahçeli nin ideolojisinin sadece koltukta oturmak olduğunu her ÜLKÜCÜ BİLMEKTEDİR. bu teşkilatlardan, asıl işi ajanlık ve fesatlık olan pervaneleri temizlemedikten sonra partinin sonu iyi gözükmemektedir. ÜLKÜCÜLER BU SAATTEN SONRA KESİNLİKLE Devlet Bahçeliyi DESTEKLEMEYECEKTİR. Akepeden gelen oy ve kişilerde sizleri kurtaramayacaktır, çünkü gemiyi ilk önce onlar terkedecektir.

Yanıtla . 27Beğen . 6Beğenme 23 Ocak 11:21
138

Ahde Vefa - @Ahde Vefa 85 nolu yoruma cevabı: Vefa Boza Mı Dayi ? adlı sahtekar rumuzlu şahıs: zaten vefa duygusunu boza olarak gördüğün için Ülkücü olmadığını itiraf etmişsin. senin kim olduğunu herkes çok iyi biliyormuş, ismin ve yaptığın terbiyesizlikler o kadar büyük boyuta ulaşmış ki adın bana bile geldi. SUS TA ADAM SANSINLAR diye bi laf var ama adamlığı bilmediğin için susmanın erdem olduğunuda bilmiyorsun, ocak başkanı vefat etmiş ve hala ağzından nefret, yalan ve iftira ile zehir saçıyosun, demekki teşkilatın seni kovması seni akıllandırmamış. akıllanmayanın sonu hayırlı olmaz. senin kimlere hizmet ettiğini çok iyi biliyorum. kendi isteğinle bana bi uğra sen, bi konuşalım bakalım senle...Ülkemin başka şehirlerinden gelip Sakarya daki Ülkücülere hakaret edip burada klavye delikanlılığı yapmanın amacını bi anlat ve sonuçlarını da ben anlatayım sana..bi gel görüşelim hatta abi dediğin rüzgar sörfünüde al yanına.. cumartesiye kadar bekliyorum yoksa pazar günü ben getiririm yanıma. geleceğin adresi abi dediğin kişi iyi bilir.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Ocak 17:55
133

Ahde Vefa - @Ahde Vefa 85 nolu yoruma cevabı: vefa sizin gibiler için evet boza, ama o boza elbet acılı olacak size ...

1- ben Ülkücülük davasından 8 yıl 4 ay ceza almışım. sen kimsin layn bana Ülkücülükten bahsediyorsun? Ülkü kelimesini bile ağzına alma ve kirletme bizim kutsalımızı..

2- yüzyüze görüşünce bakalım neler diyebileceksin?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 23 Ocak 16:37
115

Vefa Boza Mı Dayi ? - @Ahde Vefa 85 nolu yoruma cevabı: önce sana ziya dedirtecek kadar dokunmu başkan sana bu bir .

İkinci fatih matih deyip kafana göre adam eliyorsan bak biz kendimizi gizlemiyoruz .

Sen adını yaz bizde yazarız maket ülkücü !

Sinan ateşe iftirayı , eşinin khk lı olmasını biz değil türk adli makamları attı.

Ama sana bir ip ucu vereyim ülkü ocaklarının iffeti için O Devlet bey toparladı arkasını .

Kim neden görevden alacak ?

12 yıl oğlu gibi adama kim neden sırt dönecek !

Doğru ya vefa sizde bulunur başkasında bulunmaz ama adam adamı olduğunuz için kendi adamınız olayınca teşkilatı yüz üstü bırakırsınız !

Hadiyin lan oradan anca sizin denginiz pervaneler işte !

Onların mevcut il yönetimi ile aynı çizgide olmadığını bilmeyecek kadar oto kontrollüsünüz .

Söyleyin kumandanıza basalara doğru bilgi versinler .

14 mayıs akşamı siz en güzel cevap olacak .

iyi parti %10 aldı

akp den gelse akp o oyumu alırdı .

Zihniniz ve derinliğiniz bitik .

Mütedeyyin , muhafazakar insanların yönü MHP olduğu için sayın rahmetliyi idare edenler ölümü üzerinden bu grup etki altına alındı .

Ben ve hanemdeki 15 kişi daha sarsılmaz bir azimle Devlet beyi desteklemeye devam edecek .

Kervan yürür rahat ol !

Yanıtla . 1Beğen . 6Beğenme 23 Ocak 13:26
84

Dayı - yani illa ülkücü olmak icin mhp li mi olmak gerekiyor. mevzu vatan sevgisiyse siz benim tırnağım olamazsiniz. benim sadece param ve mevkim yok.

Yanıtla . 23Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 11:19
83

Sinanlar Ölmez - Merkez orta okuldayken(Büyükşehir Belediyesi oldugu yer) başladı ülkücü sevdamız 1990 Okul müdürü vahit tanır ve sağlam ülkücü müdür yardımcılarının sayesinde sevdalandik , kapalı spor salonunda ozan arif li ,Başbuğ Türkeş'li etkinliklerimizde salon görevlisi olmuştum , o heyecan o coşku anlatmak ile olmaz , mahalle temsilciligimiz, okul seçim başkanlığımız, Merkez ilçe yöneticiliği vs yer noktasında görev aldım, seçimlerde aracimla 50 okula yemek taşıdım, akp ile ittifakindan sonra kendi partime oy atmadım, uyeligigimden de istifa etmemiştim, 6 önce istifa ettim , Sayın akar kimin ülkücü kimin MHP olduğunu bilemezsin.. Sinan Ateş olayının altında ezilirsiniz...

Yanıtla . 24Beğen . 6Beğenme 23 Ocak 11:19
81

Sakaryalı - ziya akar efendi sana akşamı sabahı soran yokki ana muhalefet lideri katilleri bulun diyor genc bir kardeşimiz katletmişler solcu yada ülkücü olsun katiller bulunsun 4 ay sonra ben bulacağım diyor kılıctaroğlu bu da algı falan görmüyorum mhp akp nin emir kuludur sakaryada mhp yok zaten akp 2 milletvekilini zor cıkartacaktır mhp yi tabela partisi yaptınız secimde milletimiz gerekeni yapacaktır anavatan partisi vardı nerde şimdi ...........,,,,,

Yanıtla . 18Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 11:17
79

Ülkücü Memur - İl başkanısın Bursa iki saatlik mesafe git bi fatiha oku merhumun mezarında.Hiç yakışıyor mu aykırı düşünene hemen yaftalamak.İl başkanı gibi davran

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 23 Ocak 11:08
76

Ülkücünün Vedası - Mhpliler kendilerinden ayrılan herkesi vatan haini dava haini satılmış ilan ettikçe battıklarının farkına varacak mı acaba? İnsan insandır önce. seninle yürümüyor diye insanlıktan çıkmaz.Devlete silah doğrultan pkk veya fetö alçağı değilse yada devleti soyan değilse insandır.Sen kim oluyorsun da kimin ülkücü kimin hain olduğuna karar veriyorsun birader.Dilerim bir oyla baraj altı kalın.İnsanları kucaklamak yerine dışlamak ülkücülük öyle mi vah dava vahh kimlere kalmış.

Yanıtla . 17Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 11:04
74

Şen - Ziya bey eleştirdiğiniz kişiyi şahsen ve yakınen tanısaydınız bu şekilde açıklama yapmazdınız,Herşeyden önce ortada bir insan var,2 Evlat Babası camiaya hizmet etmiş ve Başkentin Göbeğinde Can vermiş bir insanın üzüntüsünü elbette Vicdanları Rahatsız olan sessiz bir çoğunluk ve Çoğunluğun Sesini haykıran Bir Parti Genel Başkanı var sessiz çoğunluğun adına Teşekkür edilmesi kadar kadar doğal bir şey olamaz...

Yanıtla . 17Beğen . 2Beğenme 23 Ocak 10:55
117

Ak Kurt - @Şen 74 nolu yoruma cevabı: ahbe iri şen abim benim .

Seni de tanırız .

İçi temiz adamsın.

Ülkücü nefsini kötülüklere yem etmez .

Bana anlattırma şimdi bu adamı .

1 see önce teşkilat sahip çıktı buna .

Parti orada gelin sorun il başkanına neden sessiziz .

eğer sen kemale bu konuda teşekkürü normal görüyorsan şuan chp de vekil ve yöneticilerden ülkücü katili olanlar var .

Hatta bir belediye başkanına iple ortak olup mhpli belediyeyi verdiler .

Önce onlara teşekkür et yada özür dilesinler .

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 23 Ocak 13:36
72

İlginç - Neyin ne olduğunu biliyormuşlarmış. Bak bak bak, hasbama bak sen! Cümle alem biliyor neyin ne olduğunu siz hiç merak etmeyin. Seçimlere bir şey kalmadı. Cevabı orada alacaksınız rahat olun siz!

Yanıtla . 22Beğen . 5Beğenme 23 Ocak 10:38
63

Bahçesiz - Devlet bahçeli bile akp li olmuş adam halen diyor ben mhp liyim :) mhp biteli çok oldu başımız sağolsun

Yanıtla . 39Beğen . 5Beğenme 23 Ocak 10:12
70

AntiFesatOktrolBükücü - @Bahçesiz 63 nolu yoruma cevabı: Oooo sende herşeyi kaçırmışın

Engin özkoç ve kemal k .

Khklılara , pkklılra , almanlaaira , hamburger çetesine , elçilere stepne olmuş .

Ayrıca 2023 lider ülke Türkiye ve Türkiye yüz yılı 1992-97 arası Devlet Bey'in programıdır .

Kim kime stepne sana yardımcı olur .

Cahil olma az oku .

Yanıtla . 4Beğen . 26Beğenme 23 Ocak 10:30
62

Antifesatoktrolbükücü - Ok troller , hizipçi türkücüler , rengarenk seküşler ve Ülkü heykelleri ve devleri hepinize selam olsun .

Vallahi 15 yaşında girdim bu teşkilata

37 yaşındayım.

Bir gün hizip , fesatlık yapmadım.

43 yıllık dev sol ve terör artıklarına asıl ülkücü katillerine teşekkür etmedik .

Ahmet Ziya akar on ülkücülüğünü ve teşkilat geçmişini diline dolayanlar ne ülkücü ne teşkilatçıdır .

Büyük ihtimal ya ok trol yada sakaryadaki hizip kadrosunun müdavimleridir .

Sorun kefil olduğunuz ülkücü uğur abinize hala arasına mesafe koyamadığı alışkanlıklar devam mı ?

Teşkilatın kapısına onu getiren destek ihtiyacını biz yazmayalım ama soralım hangi ihtiyaç için k.k ye teşekkür etmiş .

Çok merak edenler varmış net olan ne diye ?

Okuma yapıyorsunuz Allah kabul etsin atlayın arabaya gidin sorun yenge hanıma neden mesleğinden bir dönem el çektirilmiş ?

Neden eşi bir gece de görevden alınmış.

Hangi arabulucuk ve vezne işlerine bulaşmış..

Lider uyardığı halde hangi amaçla lider adına adam dövdürmüş .

Hep aynısınız .

Size fesat için bahane lazım

Yanıtla . 3Beğen . 15Beğenme 23 Ocak 10:10
80

Egeli - @Antifesatoktrolbükücü 62 nolu yoruma cevabı: fesat efendi sen kim dev sol mevsol bilmek kim hangi terörle nerede mücadele ettin olsa olsa gece rüyalarında ülkücü katili deyince o ortağınız olan çinli pirinççi ilk sırayı alır ardındanda akıncı denen siyasal islamcılar yani büyük patronlarınız yaşayan bilir sen nereden bileceksin ağzın süt kokuyor

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 23 Ocak 11:14
77

Hacı Hüseyin - @Antifesatoktrolbükücü 62 nolu yoruma cevabı: 15 yaşında girdiğin o teşkilata, haburda seyyar mahkemeler kurup teröristler aklanıp paklandığında terk etmiyorsan senin ülkünün senin milliyetçiliğinin içine edeyim...

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 23 Ocak 11:04
61

Vatandaş - Ülkücü ve milliyetçi olmak için teşkilatta olmak mı gerekiyor??????

Yanıtla . 20Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 10:07
78

Egeli - @Vatandaş 61 nolu yoruma cevabı: FESATÇI bey torbacılarda senin dedenin fotoğrafını asıyor

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 23 Ocak 11:06
69

AntiFesatOktrolBükücü - @Vatandaş 61 nolu yoruma cevabı: Yooo pavyon sahipleri de Atatürk resmi asıyor arkasına.

Yani ağzın ve dilin varsa Atatürkçü, ülkücü , MHP li, zafer partili olabilsin

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 23 Ocak 10:26
57

Mehmet Aydin - Bir ülkücü,bir Türk,kendine yapılan hakaretleri koltuk makam için yutuyorsa yazıklar olsun,daha bir kaç sene önce ,,,Biz başta Türk milliyetçiliği olmak üzere hepsini ayaklar altına aldık ,,,diyenlerin stepnesi nasıl ne ara oldunuz,

Yanıtla . 19Beğen . 6Beğenme 23 Ocak 09:39
64

AntiFesatOktrolBükücü - @Mehmet Aydin 57 nolu yoruma cevabı: Yoo sen geride kalmışsın geçen hafta CHP , feto ve PKK ya ortak cevap verdi Cumhur reis ;

Türk ve Türklükle derdi olanlarla mücadele etmeye devam edeceğiz diye.

Galiba sen chdpkktö grubunda olduğun için es geçtin ..

Yanıtla . 4Beğen . 13Beğenme 23 Ocak 10:13
56

Kübalı Yerde - Sonuç olarak adam Mhp liymiş zamanında illa teşkilatta yada mecliste olması gerekmez..!

Vatandaş olarak bile sorup teşlekkür etmesi bile erdemliktir..

Siz neyin peşindesiniz acaba?

Bir kere de kabullenin artık ya..Algıymış,yalanmış..peh peh peh...

Yanıtla . 19Beğen . 9Beğenme 23 Ocak 09:33
54

Doğrucu Davut054 - SEN Mİ KARAR VERİYORSUN, KİM ÜLKÜCÜ KİM DEĞİL. BİZİM GENÇLİĞİMİZ HARCANIRKEN SEN NERDEYDİN ACEP..

NEYİN NE OLDUĞUNU BİLİYORUZ DEME, NEYİN NE OLDUĞUNU ZİKRETTE BİZDE Bİ DUYALIM SİZİN PENCERİNİZDEN OLAY NE OLARAK GÖRÜLÜYOR.

Yanıtla . 23Beğen . 6Beğenme 23 Ocak 09:32
99

Ülkücü - @Doğrucu Davut054 54 nolu yoruma cevabı: Merhum Başbuğ diyor ki: "Ülkücü Milliyetçi Hareket Partisinde olur! Milliyetçi Hareket Partisinde olmayan Ülkücü değildir."

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 23 Ocak 12:44
65

AntiFesatOktrolBükücü - @Doğrucu Davut054 54 nolu yoruma cevabı: Evet süleyman o mühür de onda .

İster kabul et ister etme .

İyi ol

Zafer artığı ol

Neyi verirsen ver

Teşkilat orada

Başkanı orada

Ocak orada

Başkanı orada .

Sen klavye başında .

Tabi o karar verecek .

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 23 Ocak 10:14
53

tatanga - MHP'nin düştüğü hale bakın gerçekten insanın içi acıyor.

Yanıtla . 27Beğen . 6Beğenme 23 Ocak 09:26
66

AntiFesatOktrolBükücü - @tatanga 53 nolu yoruma cevabı: Sen tribünün düştüğü Halle ilgilen .

MHP yi ve halin seçimde görürsün.

Sosyal medyadaki bot t-ülkücüler seni yanıltmasın

Yanıtla . 3Beğen . 7Beğenme 23 Ocak 10:16
52

Yenigun - Yaşar Kemal in bir kitabı var bohçalının hayatını yazıyor okumanı tavsiye ederim

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 09:10
51

Ad veya Rumuz - demek ki daha önce teşkilatlarda yer almış.

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 23 Ocak 09:06
67

AntiFesatOktrolBükücü - @Ad veya Rumuz 51 nolu yoruma cevabı: Heee hastayım , ihtiyacım var diye gelmiş hep kızarım bizim polyanna teşkilatta el uzatmış

Yanıtla . 1Beğen . 6Beğenme 23 Ocak 10:18
50

goralı - Herkes birbirine "gerçeği anlatsana"diye ateş ediyor. Bu işin ne olduğunu bilen anlatsın da aydınlanalım.Suçlama "sen daha ülkücü ben daha ülkücü " kavgası ile kimse bocalamasın. En büyük ülkücü ALPARSLAN TÜRKEŞ tir. Ama ben kırk yıllık ülkücülerin K.K medet umacağını beklemezdim.

Yanıtla . 17Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 09:04
49

Ülkücü - Yolu doğru olanın, yükü ağır olur…

DOSDOĞRU YOL GİDEN YORULMAZ!

Bir inançtır bizimkisi, ümitsizliği silen, yılgınlığı sindiren, çileyi söndüren.

İzindeyiz Bilge Liderimiz...

Yanıtla . 6Beğen . 13Beğenme 23 Ocak 08:57
82

Egeli - @Ülkücü 49 nolu yoruma cevabı: senin bilya liderinin ne bildiğini herkez biliyor devam et izinde dizinde

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Ocak 11:19
59

Sie - @Vatandaş 47 nolu yoruma cevabı: 5 ay sonra yaz buraya olur mu ?

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 23 Ocak 10:00
44

İYİ PARTİLİ - yazanların çoğu seküş ok trol .

Bukelemum gibi oldukları ve tiyatro sevdikleri için ülkücü türkücü ayağına bürünmüşler .

şahıs kendi adına teşekkür edebilir .

fakat ülkücülük ve mhp bunlar kurumsal ifadelerdir .

Bunları kullanmak kolaydır herkes kullanır .

sormak gereken belirli bir dönem kapımızın eşiğinden adım atamayan bu şahıs ihtiyacı olunca mhp kağılarını aşındırıyordu şimdi hangi ihtiyaç hasıl oldu chp liderini yalıyor .

siz 43 yıldır elinde ülkücü kanını bulunduran yapının sinan ateşin davasını güttüğüne inanacak kadar temelsiz ülkücüyseniz yapacak bişi yok .

rahmetliyle 1 seneyi aşkın görev yaptık .

Allah rahmet eylesin .

asaletten susmaya devam edeceğiz .

Adapazarındaki istihbarat fosilinin artıkları ve mhp den ülkücülükten geçinip , hayatının idamesini bundan kurup hizip yapalar suskunluğumuz acıya , rahmetliye saygıdan sizle ilgisi yok .

kendi üstünüze alınmayınız .

Mevlüd okutulmamış da

ondan mobing görmüşlerde ...

Hadiyin oradan sahtekarlar .

Ulan bitmedi hizibiniz , hasetiniz , kalbinizin ziftinde kudurup durun .

netleşen şeyler sokakta hizip yapan sizler için geçerli değil .

Neyi ne olduğunu yenge hanım ( ateşi eşi ) bildiği için cenazeyi siyasallaştırmayın dedi .

Başbuğa dil uzatan ümitsiz ümitin sakaryadaki fareleri ve hizip tayfası çok merak ediyorsanız asalet nedir ? nden susuluyor mhp il binalarına uğrayın .

Haaa ben haddimi aşayım biraz söyleyim ;

Rahmetlinin eşi yenge hanım ne iş yapıyor ?

neyin açığa alındı ?

Mhp nin etkisi neydi ?

Sinan ateş neden görevden aniden alındı ?

neden Devlet bey uyardığı halde adına adam dövdürdü ?

Kendisi görevden neden alındığını bildiği halde neden temaslarına devam etti ?

Daha nicesi ..

Susukunluk asalet .

Leş kargalığını bırakın .

O uğursuza söylemek lazım senin içinde asaletimizi koruyoruz .

Yoksa senle ilgili de söyleyecek iki çift söz var .

Siyasetiniz ve hırsınız sizin olsun .

Bırakın bu acı istismarını .

Ölüm var ölüm .

Devlet bey adamdır ölüsüne ve dirisine sahip çıkar .

çıkılmıyorsa iyi düşünün !

Yanıtla . 6Beğen . 14Beğenme 23 Ocak 08:35
93

İlginç - @İYİ PARTİLİ 44 nolu yoruma cevabı: Ne anlatıyorsun olm? Elli satır yazmışsın bir tane dolu bir şey yok. Yolda bunu görsen adam zannedersin işte. Teneke seni!

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 23 Ocak 12:14
87

Hüseyin Öz - @İYİ PARTİLİ 44 nolu yoruma cevabı: (Akp yi bugün CHP nin olduğu çizgiden alıp milli rotaya soktuk .) Gerçekten inanıyorsunuz değil mi bu söylemlerinize. Keşke çerçevenin dışına çıkıp nasıl gözüktüğünüzü ne kadar komik duruma düştüğünüzü görebilseniz. Yazık çok yazık.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Ocak 11:25
71

AntiFesatOktrolBükücü - @İYİ PARTİLİ 44 nolu yoruma cevabı: Tarkan para alan sizin gibi olsun .

Akp yi bugün CHP nin olduğu çizgiden alıp milli rotaya soktuk .

Bundan rahatsızsan 25 yıllık ülkücü değilsin.

Çok şükür Hdpkk ya , 43 yıl önce ülkücü kanına , CHP ye , dhkpcye , khklı fettoşi çiplere , fason İYİ milliyetçilere payende olmadık .

Kendi çizgimize çektiğimiz iradeye 2015 senesi sonrası binlerce leş aldırdık .

Akdeniz başta olmak üzere 300 yıl sonra okyanuslara devriyete çıktık .

Dedim ya bunlardan rahatsızsan ya ok seküler trol yada türkücüsün

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 10:35
68

AntiFesatOktrolBükücü - @İYİ PARTİLİ 44 nolu yoruma cevabı: Onu dedikodu kazanları, sosyal medya değil mahkeme söyleyecek.

Çok merak ediyorsan git partiye söylerler sana .

Devlet bey bugün ip gibi bir yapı içinden çıkmasına rağmen yerel seçimde 18.8 genel seçimde 10.8 almışsa bu muhafazakar tabanda oluşturduğu vitrindir .

O vitrinde kabadayılık , buraya yazan mafyamatik fırsatlara yol vermemekle oldu .

İlk günden beri akp ye rağmen ifadeler nasıl sızmaktadır .

TV ekranlarında başbuğ bana oğlum gülen cemaatine sahip çıkın dedi diyen Alaattin aldemir gibi kumandalı bedenler nasıl Sinan'ın hakkını aramakta?

Biz neyin ne olduğunu biliyoruz ve doğruyuz.

Yarın öbür gün gerçeklerin adetinden ötürü su üstüne çıktığında aaa öyle değilmiş diyenlerle işimiz yok .

Sinana rahmet dilerim bence ümitsiz fosildağ ve eşi neden öldüğünü biliyor

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 10:25
60

Zeki - @İYİ PARTİLİ 44 nolu yoruma cevabı: He devlet Bahçeli'nin istediğini yapmadı onun için idammi edildi.?

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 23 Ocak 10:00
58

Tarkan - @İYİ PARTİLİ 44 nolu yoruma cevabı: iyice akp li olmuşsunuz para sizi bozmuş ...yanlışı doğruyu ayırt edin artık..yedek lastik olmaktan vazgeçin yoksa yüzde 4 bile alamayacaksınız ..25 yıllık ülkücüydüm beni partiden soğuttunuz istifa ettirdiniz..bahçeli bilirmiş...alparslan türkeş bahçeliyi anlatıyor..oku istersen ..

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 09:54
43

Muammer - Yürü git Ziya, milliyetçilik mi bıraktınız, sadece AKEPE yalakası oldunuz.

Yanıtla . 19Beğen . 5Beğenme 23 Ocak 08:18
73

AntiFesatOktrolBükücü - @Muammer 43 nolu yoruma cevabı: Sende chdpkk yalaması olmuşsun üslubu lahım

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 23 Ocak 10:39
42

Mühendis - Böyle habercilik olur mu bu nasıl bir üsluptur

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 23 Ocak 08:12
40

Zonguldak - Sinan Ateş meselesi bizim için netleşmiş durumda. Neyin ne olduğunu biliyoruz,???? Demissiniz .Hep biliyosunuz ama açıklama yapamıyorsunuz . Bi defa ülkücülük gönüldedir ve rahmetli başbuğun tarifidir . Bakıyoruz da bu tarifere çok uymuyorsunuz. Ama fildisinden kulelerden şu ülkücü bu değil diyebiliyorsunuz. Bizim gibi ülkücüyüm diyorsaniz kendinize çeki düzen verin . Ülkücü vefalıdır ve makam mevki için herseye sessiz kalmaz .

Yanıtla . 36Beğen . 7Beğenme 23 Ocak 07:05
75

Zonguldak - @Zonguldak 40 nolu yoruma cevabı: Konu şu aslında : VEFA . Tüm yorumları okursak bölündük farkındaysan., bi başsağlığı dilense bu hale gelmeyecekti yine sineye çekecektik. Rahmetliden bi alıntı yapmissin haklı olduğunuzu delillendirmek için. O zaman şunu sorayım sana , rahmetlinin bu olaya tepkisi ne olurdu ? Demeki oda böyle yapardı. Başsağlığı dilerdi emin ol.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Ocak 10:57
46

SAKARYALI - @Zonguldak 40 nolu yoruma cevabı: Ülkücü liderinin peşindedir. İl başkanımızda liderinin kararlarını en güzel şekilde uygulamaktadır.

Merhum Başbuğ diyor ki: "Ülkücü Milliyetçi Hareket Partisinde olur! Milliyetçi Hareket Partisinde olmayan Ülkücü değildir."

Yanıtla . 2Beğen . 8Beğenme 23 Ocak 08:48
39

AHMET ARSLAN - TAM AKEPELİ OLMUŞSUN İŞİNİZE GELMEYENLER HEP PROVOKATÖR DİMİ TÜRKÜCÜ

Yanıtla . 35Beğen . 8Beğenme 23 Ocak 04:15
38

İnsanoğlu - Sayın Akar 35 yaşında bir bireyim ! 13 lü yaşlarımdan beri ocaklar olsun dernekler olsun bir fiil milliyetçi ülkücü vs kardeşlerimle uzun zamanlar geçirmiş biri olarak bahse konu olan bu abimizin yıllardır MHP teşkilatlanması içerisinde barındıgına ve büyük bir ülkücü olduğuna şahitlik.etmiş biriyim Abimizin Adına Kadar bilirim kendisi beni tanımaz etmez ama U … Abi Sinan Ateş Davanda Haklısın Evet Ama Yanlış Adam Yanlış At Sayın K K den Ne bekliyorsun ki gözünü seveyim , Ziya Beye Gelince Kendisi Taze Ülkücü Altından Üstünden Haberi Yok Sanırım ..

Yanıtla . 13Beğen . 5Beğenme 23 Ocak 02:57
48

SAKARYALI - @İnsanoğlu 38 nolu yoruma cevabı:

Ülkücü liderinin peşindedir. İl başkanımızda liderinin kararlarını en güzel şekilde uygulamaktadır.

Merhum Başbuğ diyor ki: "Ülkücü Milliyetçi Hareket Partisinde olur! Milliyetçi Hareket Partisinde olmayan Ülkücü değildir."

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 23 Ocak 08:51
37

Kriptoloji - Madem herseyi biliyorsunuz suan hali hazırda çalıştığın kişiler var rahmetli Sinan ateşin samimi oldukları onlara tepkınız ne olacak bakalım merakla bekliyoruz

Yanıtla . 16Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 01:57
36

Sakaryali Asi - İhaleyi yıkacak birini bulsalar, çoktan bu iş birilerine kalirdi

Yanıtla . 20Beğen . 4Beğenme 23 Ocak 01:42
35

Ova köylüsü - Kendi dava arkadaşını sırtından hançerlemek haindir

Yanıtla . 23Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 01:40
34

Reis - Ziya beyi il başkanı olmadan önce kaç kişi tanıyordu acabs...makamı reklam aracı olarak kullananlara yazıklar olsun..siz ve sizin gibiler yüzünden partiden ve ülkü ocaklarından soguyan binlerce vatanını milletini dinini çok seven insanlar tanıyorum..düne kadar nerdeyse küfür ettiklerinle ve küfür edenlerle kol kola yüruyüp onlara yalakalıp yapanlar ÜLKÜCÜ olamaz..sonra bu ideoloji kimsenin tekelinde değil..illa partili olmak gerekmiyor..bu ideolojiyi savunan isteyen her parti benim partimdir..yeterki vatan millet bayrak din savunucusu olsun..pesinden gider hizmet ederim...SİNAN ATEŞ başkan olayına gelince...o yiğidi şehit edenler ve arkasındakiler illaki yüce yaradanında adaletinde birgün önünde hesap verecek..o sabilerin göz yaşında boğulacaklar...Siz ve sizin gibi yöneticilere gelince...Rahmetli Basbuğumuzun bir sözü varya...MEVZU VATANSA HEPİMİZ ÖLELİM..AMA MEVZU MAKAMSA HEPİNİZ ÖLÜN......!!!ve son olarak şunu söylemek istiyorum...

MAKAMLAR İNSANLARA ŞEREF VERMEZ...İNSANLAR MAKAMLARA ŞEREF VERİR.....TUM GERÇEK TÜRK ISLÂM ÜLKÜCÜLERİNE SELAM OLSUN....?❤???????

Yanıtla . 23Beğen . 2Beğenme 23 Ocak 01:36
92

Şükür Mhp Siz - @Reis 34 nolu yoruma cevabı: SAKARYALI kardeş kendin diyorsun rahmetli türkeş demiş diye bende dedi diyorum sen duymuşsun ben yaşamışım sen bana o günkü mhp yi getir kapısında paspas olayım binasında çaycı olayım benim için şereftir şerefli insanlarla bir arada olmak amma şerefsizlerin bedellilerin içinde olmak bizleri bozuyor be evlat

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Ocak 12:01
45

SAKARYALI - @Reis 34 nolu yoruma cevabı: Ne güzel demişsin mevzu makamsa diye... Çok şükür makam için yanıp tutuşan dansöz gibi bir oraya bir buraya kıvıran kimse kalmadı MHP Sakarya da.

Madem partini bu kadar iyi tanıyorsun bu partide görevin talep edilmeyeceğini hak edenlere görevin verildiğini çok iyi bilmen lazım... ( İl başkanlığı da dahil..)

Ülkücü liderinin peşindedir. İl başkanımızda liderinin kararlarını en güzel şekilde uygulamaktadır.

Merhum Başbuğ diyor ki: "Ülkücü Milliyetçi Hareket Partisinde olur! Milliyetçi Hareket Partisinde olmayan Ülkücü değildir."

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 08:47
32

Vatandaş - Ben kendime hayret ediyorum yillarca böyle omurgasız bir partiye boyle bir zihniyete nasıl oy vermişim ya çok yazık. Mhp diye bir parti kalmamış artık bunlar akp nin vekilleri benim nazarimda.

Yanıtla . 26Beğen . 5Beğenme 23 Ocak 01:14
31

Rappers - Bi iyi sizssiziniz zaten hadi oradan Akepenin yedekleri

Yanıtla . 37Beğen . 6Beğenme 23 Ocak 00:45
30

Yazıklar Olsun - Seçimden sonra aldandımcılar kervanına katılacaksın ama şunu unutma. Kendinden olana sahip çıkmayana hiç kimse sahip çıkmaz. Ükücü davaya hizmetini bir kenara bırakın, bir akademisyeni br aydını şehit ettiler tek kelime edemiyorsunuz. Allahınızdan bulun.

Yanıtla . 39Beğen . 2Beğenme 23 Ocak 00:42
29

Tornacı - YUFKA YÜREKLİLERLE ÇETİN YOLLAR AŞILMAZ

devamını getirebilirmisin ZİYAAAA eee daha ne konuşuyorsun sizler yancılığa devam

sizlerin bizleri tanımamasından gurur duyarız makamlarınızın son günleri tadını çıkarın

Yanıtla . 27Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 00:27
28

Taş Medrese - ziya efendi senin duhulun kaçki ülküdaşı tanıyasın ülkü tanımayan ülküdaş tanırmı mümkün değil dağ gibi bir yiğit e kıydılar keyif ile seyrettiniz bence bir kan tahlili yaptırın topluca dedeni almayı unutma

Yanıtla . 36Beğen . 2Beğenme 23 Ocak 00:20
27

Türkoğlu - bu yüce milleti proveke eden sizlersiniz sizlerden ala provokatör olmaz biz başbuğun ülkücüleri siz bohçalının türkücüleri aramızdaki fark bu bizler omurgalı sizler omurgasız

bizler türk ün eri sizler sarayın bekçileri bizler bedel ödeyen sizler mirasyedi ortak noktamız yokki nereden tanıyacaksınız amma biz hainleri gözünden tanırız.

Yanıtla . 31Beğen . 2Beğenme 23 Ocak 00:10
23

Vatandaş - Hasbünallahi veni’mel vekil..Cenab-ı Hakkın Adl ismi celili tecelli ettiğinde göreceğiz yüzünüzü…

Yanıtla . 27Beğen . 3Beğenme 23 Ocak 00:00
22

Vatan Sevdalısı - sizler gibi düşünmeyen herkez provokatör olmadı hain yada terörist dahada olmazsa fetöcü

siz kimsiniz ya bu yüce türk milletinin evlatlarına çeşitli iftiralar atıyorsunuz tanımıyormuşmuş

tabiki tanımazsın o ülküdaşımız başbuğ alpaslan türkeş in talebesi o bu davaya hizmet ettiği teşkilatta olduğu yıllarda sen daha baban da bile değildin etrafına sorsan da tanımazlar çevrende ülkücü mü kaldı türkücüler bizleri tanımaz bir yiğit ülkücünün bir keş tarafından şehit edilmesini izlediniz o yetimlerin ahını aldınız iflah olmazsınız neyini hazmedemedinizki zorunuza giden vatani görevini yapmış olması mı idi malum sizde makbul olan bedelliler.

Yanıtla . 39Beğen . 5Beğenme 22 Ocak 23:55
21

Hendekli - Anlatsana sinan Ateş meselesini.cenazesine sahip çıkılmadı neden? Sinanın bu davaya senden kat kat fazla hizmeti emeği vardır.

Yanıtla . 43Beğen . 5Beğenme 22 Ocak 23:38
18

Men Dakka Dukka - Başkanın mhp li ve ülkücü anlayışı mevcut yönetimlerde olmayı gerektiyor galıba ziya bey sen bilmezsin belkide ne ziyalar ne Leventler geldi geçti bu teşkilattan emin ol yarın sende unutulur gıdersın senin için de derler partimiz ile alakası yok dıye bu kadar kaptırmayın kendinizi derim.

Yanıtla . 36Beğen . 4Beğenme 22 Ocak 23:25
17

Haylaz - Ülkücü geçinenler, ülkücülükten geçinenler ve gerçek ülkücüler

Seyyid Ahmet Arvasinin sözüdür maalesef ki gerçek ülkücüler hizmet kısmında olup kendilerini sergilemeyenlerdir Allah ve Resulü nün yolunda ilerleyenlerdir

Yanıtla . 26Beğen . 2Beğenme 22 Ocak 23:22
16

Sinan Ateş - ziya efendi işiniz gücünüz çamur atmak iftira atmak sen tanımıyor olabilirsin gayet normal daha dünkü çocuksun ben tanıyorum sen benide tanımazsın ben ülkücüyüm sen mhp lisin adam ben mhp liyim demiyorki ülkücüyüm diyor sende ülkücü olsan yiğit bir ülkücü şehit edildiğinde cenazeye giderdin olmadı rahmet dilerdin sen ne yaptın ve yapıyorsun sadece izliyorsun yazıklar olsun sizin insanlığınıza sen ve partinde olanlar ülkücüyüz diyerek ülkümüzü lekelemeyin biraz şahsiyetli olun mümkünse imkansız olduğunu biliyor yinede rica ediyorum.

ŞEHİT SİNAN ATEŞ

Yanıtla . 42Beğen . 6Beğenme 22 Ocak 23:16
19

Gökhan Bayrak - @Sinan Ateş 16 nolu yoruma cevabı: Yürü be a peren.Dik dur eğilme bu millet seninle..

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 22 Ocak 23:32
15

Haylaz - Ülkücü anlayışın nedir MHP yada ülkü ocağına kayıtlı olmayan nice ülkücüler var tabiki sizin ülkücü deyince ne anladiginiza bağlı Allah'ın davasına sahip çıkamayan bu davaya sahip çıkamaz ülkücü dediğin gerçekte Allah dostu olan peygamber efendimizin yolunda gidene denir benim bildiğim çok vahim bir açıklama olmuş üzüldüm zaten geri kalan sempatizandir

Yanıtla . 37Beğen . 3Beğenme 22 Ocak 23:14
24

Ekaplan - @Haylaz 15 nolu yoruma cevabı: Vatan hainlarinin yanında olmakmıdır Ülkücülük???

Yanıtla . 2Beğen . 12Beğenme 23 Ocak 00:06
14

B.S - Evet bizlerde neyin ne olduğunu biliyoruz sayın başkan.

Yanıtla . 23Beğen . 3Beğenme 22 Ocak 23:07
20

Cahil - @B.S 14 nolu yoruma cevabı: ne biliyorsan söylede bizde öğrenelim çok bilmiş .

Yanıtla . 2Beğen . 13Beğenme 22 Ocak 23:37
13

Vatansever - yemin ederim hepiniz bir araya gelseniz bir kılıçdaroğlu etmezsiniz

Yanıtla . 45Beğen . 10Beğenme 22 Ocak 23:00
25

Ekaplan - @Vatansever 13 nolu yoruma cevabı: Doğru söylüyorsun çünkü Kılıçdaroğlu kocaman bir sıfır eder.

Yanıtla . 3Beğen . 20Beğenme 23 Ocak 00:07
11

Adabazar - Millet hiç mi konuşamayacak yani? Bu nedir ya? Ayıptır. Vatandaş görüşünü söylemiş, MHP adına da konuşmuyor. Kılıçdaroğlu'nu ben de sevmem ama. Yasal bir parti Genel başkanına teşekkür etmiş, Hayatını kaybeden Sinan Ateş için mevlüt okutulmadığı ve engellendiği de doğru ve medyada yer aldı. neden büyütüldü bu olay ? Aba altından sopa durumları mı????

Yanıtla . 39Beğen . 4Beğenme 22 Ocak 22:27
10

Tarafsız.. - Adam Mhpliyim dememiş zaten ülkücü olduğunu söylemiş,tıpkı Mhp den çoktan vazgeçip ülküsünü devam ettiren milyonlarca ülkücü gibi..

Yanıtla . 45Beğen . 3Beğenme 22 Ocak 22:20
55

Anneyim - @Tarafsız.. 10 nolu yoruma cevabı: Yaa sabır sizin gibi pertizanlar yüzunden millet kan ağlıyo kör gözlüler ordususunuz utanma duygunuz da kalmamıs asıl sizler mhp adi altinda akp nin yalakasi sizsiniz

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 23 Ocak 09:32
26

Ekaplan - @Tarafsız.. 10 nolu yoruma cevabı: Üküsünü Kılıçdaroğlu gibi hainlerin yanında devam ettirmek öylemi???

Yanıtla . 3Beğen . 25Beğenme 23 Ocak 00:09
09

Vatandaş - Size oy veren her ülkücünün parti veya teşkilatla ne alakası varki. Annem mhp den başka yere oy almamıştır. Ev hanımıdır. Bir kere partiye gitmemiştir, gerek duymamıştır. Ama bu sefer Sinan Ateş olayını televizyondan takip etmiş. Oy atmayacağım diyor. Elim başkasınada gitmez diyor. Sandığa gitmeyecekmiş. Bilginize...

Yanıtla . 37Beğen . 3Beğenme 22 Ocak 22:20
08

Yeni Mhpli - Ziya bey senin mhp ile tanışman kaç yıllıktır ki bu insanları tanıyasın iki gündür sağa sola sorduruyorsunuz tanıyormusunuz bu adamı diye neyse üçüncü gününde de olsa tepki gösterebıldınız buna da şükür diyelim

Yanıtla . 43Beğen . 6Beğenme 22 Ocak 21:41
07

Mühendis2 - MHP liyim dememiş ki. Siz neden açıklama yaptınız

Yanıtla . 50Beğen . 4Beğenme 22 Ocak 21:40
06

Ülkücü - Peki netleşen nedir ziya..

Teskilatla veya partin le alakası Kalan ülkücü kaldimi ziya..

Ülkücüler akepeye oy mu verecek ziya.

Ülkücülere en son söz u söyleyecek adam sen ve bülbül ziya..

Ha siz ülkücü olabildinizmi Ziya.. nokta.

Yanıtla . 49Beğen . 8Beğenme 22 Ocak 21:30
05

Haluk Haktan - Peki netleşen nedir ziya..

Teskilatla veya partin le alakası Kalan ülkücü kaldimi ziya..

Ülkücüler akepeye oy mu verecek ziya.

Ülkücülere en son söz u söyleyecek adam sen ve bülbül ziya..

Ha siz ülkücü olabildinizmi Ziya.. nokta.

Yanıtla . 31Beğen . 8Beğenme 22 Ocak 21:28
12

Don Kişot - @Haluk Haktan 05 nolu yoruma cevabı: PKK destekçilerine mi verecek.

Yanıtla . 3Beğen . 32Beğenme 22 Ocak 22:55
04

Haluk - Peki netleşen nedir ziya..

Teskilatla veya partin le alakası Kalan ülkücü kaldimi ziya..

Ülkücüler akepeye oy mu verecek ziya.

Ülkücülere en son söz u söyleyecek adam sen ve bülbül ziya..

Ha siz ülkücü olabildinizmi Ziya.. nokta.

Yanıtla . 21Beğen . 8Beğenme 22 Ocak 21:25
03

Haluk Haktan - Peki netleşen nedir ziya..

Teskilatla veya partin le alakası Kalan ülkücü kaldimi ziya..

Ülkücüler akepeye oy mu verecek ziya.

Ülkücülere en son söz u söyleyecek adam sen ve bülbül ziya..

Ha siz ülkücü olabildinizmi Ziya.. nokta.

Yanıtla . 22Beğen . 6Beğenme 22 Ocak 21:23
02

Emekli - illa ki ülkücü olması için partinize üye olup sertifikamı alması gerekiyor

Eğer sadece Parti'ye üye olanları ülkücü görüyorsanız o zaman şimdiden baraj altı kaldınız

Yanıtla . 59Beğen . 7Beğenme 22 Ocak 21:21
01

Secati - Sinan Ateş mevzuunda sizin için netleşen şey nedir sayın başkan..

Yanıtla . 49Beğen . 4Beğenme 22 Ocak 21:19
33

Vatandaş - @Secati 01 nolu yoruma cevabı: O konuda onlar için netleşen tek şey barajin altinda kalacaklari ve …. gibi kaçacakları gerçeğidir.

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 23 Ocak 01:19