Kombine biletler skandala dönüştü

Sakaryaspor yönetimi Kombine biletlerin gerek planlanması, gerek satışa sunulması konusunda adeta sınıfta kaldı.

Sakaryaspor yönetimi Kombine biletlerin gerek planlanması, gerek satışa sunulması konusunda adeta sınıfta kaldı.
Sakaryaspor'un yarın oynayacağı Düzyurtspor maçı öncesi bugün öğleden sonra bu karşılaşmanın biletleri satışa çıktı. Biletlere zam yapılması taraftarın büyük tepkisini çekerken kombine bilet satışının durdurulması tepkileri dahada artırdı.
Kombine bilet satışını durdular
10 Gündür Kulüp, Dükkan54 ve satış noktalarınından kombine satışı ile ilgili sağlıklı bilgi alamayan yeşil siyahlı taraftarlar öğleden sonra Kombine Biletlerinin satışının durdurulduğunu resmi siteden yapılan açıklama ile öğrendi.
Daha önce bugün kombine satışlarının devam edeceğinin açıklanmasına rağmen biletlere zam gelmesinin hemen öncesinde kombinelerin satışının durdurulması büyük tepki çekti.
Taraftara karşı takınılan tutumdan rahatsız olduklarını dile getiren yeşil siyahlılar sosyal medya üzerinden tepkilerini dile getirdiler.

16 Eylül 2016 - Spor --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 2.961.145 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

20

erg54 - Bizde bugün kombine almaya gittik 5 tane ama neymiş efendim durdurmuşlar kombine satışını taraftar gelsin istemiyo galiba yönetim

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
19

kemal yıldırım - Çarşaf çarşaf sosyal medyadan duyuru yayınlayıp 16 Eylül son gün diyorsun.16 Eylülde kombine almak için sana başvuran insanlara da "satışlar bitti" diyorsun.Öncelikle ayıptır , saygısızlıktır.Sonrasında ise iletişim zaafıdır , çağımıza uymayan bir yaklaşımdır.Özür dilemek erdemdir.Özür dilenmeli ve kombine almak isteyen taraftarlar açıklanan fiyatlardan bugün ve yarın kombinelerini alabilmelidir.Kurumsal yapılar böyle yap-boz şeklinde ve keyfe keder uygulamalarla yönetilemez. Aslolan ağızdan çıkan lafın ve taahhüdün arkasında durmaktır.Geri dönün kenetlenmeye ihtiyaç var araya duvarlar örmeye değil. Selahattin vari davranışlar bunlar.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
18

kemal yıldırım - Düzeltme yapıyorum:Bütün şehir toplansa başkan bu kararından geri adım atmaz.Çünkü çok övündüğü Arnavut inadı var.Dağılabiliriz.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
17

BERAT YILDIZ - Maraton ,kale arkası , açık normal bu paralar verilir ki bu paralar nerelere gidiyor, Numaralıya gelen zaten parası vardır. O yüzden bilet fiyatları bence normal Takım iyi , yönetim güzel işler yapıyor bi şekilde destek olunması lazım

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
16

bu oldumu - butcem musit deyildi o veya bu bugun gidiyorum kombine almaya satış yapilmıyo dendi son gün 16sı deyilmi dedim baskanın emri satış yok diyo kurumsallık derken krallıga mı gidiyoz.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
15

t.tıldız - durdururlar tabi. takım 3 haftadır yenilgisiz devam ediyor. geçen maç numaralıyi 25 tl satan bu hafta 40 tl ye satıyor. yapmayın yazık günah. bi ambians yakalanmış taraftarla oynamayın. takım 2 maç mağlup olur seyirci gelmez. 20 tl ye çekersiniz.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
14

kemal yıldırım - Konu bilet fiyatlarının ucuzluğu , pahalılığı vs değil.Resmi hesabından açıklama yapılıyor.Sonra başkan bunun aksine bir emirle bu açıklamanın tersini yapıyor.Kimse de çıkıp "bu açıklama bizi bağlar , ayıp olur" demiyor.Demek ki kulüpte her şey başkanın ruh haline göre şekilleniyor.Böyle bir şey kabul edilemez.16 Eylül dediysen o tarihe kadar bekleyeceksin.Adam 15 Eylülde gitmiş "satışlar bitti" demişler.Çocuk oyuncağı mı bu işler.Sosyal medya hesaplarından duyuru yapma o zaman.Yarın başka bir konuda başka bir duyuru , açıklama yaparsan nasıl inanacak insanlar?Öyle iki galibiyetle havaya girmemek lazım.Lig uzun, bu taraftar sana karda kışta da lazım.Başkan böyle gelmez başarı...Biraz geniş yürekli ol,geçen dönem hatalarını tekrarlama.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
13

Katı Sakaryalı - BİR DAKİKA BEYLER,

BENİM "TÜM ELEŞTİRİLERE" İTİRAZIM VAR!

2 hafta öncesinden bangır bangır bağırılmadı mı kombine satışları bu ayın 16'sında son diye?NERDEYDİNİZ ŞİMDİYE KADAR BEYLER????

Yok maç biletleri pahallıymış..Kardeşim milyonluk transferler yapıldı madem şampiyonluk istiyoruz şimdi destek olmayacaksak da ne zaman olacağız?Günde bir paket sigaraya 15 lira veren,haftada Sakaryaspora 20 lira veremiyorsa ben SAKARYASPOR'LUYUM diye gezmesin ortada!

He pahallı geliyorsa girersin kale arkasına ordan izlersin.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
12

Katı Sakaryalı - Kemal Yıldırım;

Bugün saat 10:00'da (16.09.2016) rüstemler tesislerine giderek 3 tane numaralı kombine bilet aldım lütfen yalan-yanlış konuşmayalım yakışmıyor!

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
11

Nizam - Bugün öğleye kadar Rüstemler tesislerinde kombine satışlari vardi.Amma şikayetçi oldunuz şampiyonluk gelsin diye o kadar bekledik şimdi 3-5 kuruş bilete para vereceğiz diye sitem ediyoruz.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
10

Salim uçar - Galatasaray tt arena bilet fiyatı 30 tl ,,,

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
09

Tepekumlu - Abi yazmayayim yazmayayim diyorum sonunda benide çıldırttınız....

Siz ne gevşek insanlarsınız?İlla yumurta kapiya dayandığındamı tutuşacaksiniz?Yönetim daha 2-3 haftadan önceden sosyal medyada,facebookta,twitterda kombine satışlarının bugun sona ereceğini söylüyordu,siz nerde yasiyordunuz ki??

Bir de yok biletler pahalliymişşş!!

Arkadaşim cebinde 1500-2000 liralik telefonla gezersin malboroya-parlemente günde 12.5 lira verirsin ama 15 günde bir Sakaryaspora 20 lira vermeye kıyamazsın!!!

Kocaeli elindeki "vasat kadrosuyla" numarali tribününe 150 ila 250 tl arasi fiyat biçerken siz bizim numarali icin 140 tl'ye naz yaptiniz.Adama kusura bakma derler!!!

Hee durumu olmayan varsa 10 liraya kale arkasi var,gecer oraya miss gibi izler maçını

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
08

fatıh5458cy - 2 haftada bir evimizde maç oynuyoruz. 20 lira veremiyorsanız ben SAKARYASPOR'LUYUM diye kımse gezmesin ortada... Kombıne ıcınde bu zamana kadar neredeydınız Buyuk Sakaryaspor taraftarları...

not:gün birlik günü..!!

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
07

kemal yazgan - ulan gerekirse 20 gerekkirse 30 hatta 50 tl bile vereceksin lan...o kadar transferler yapıldı paralar harcandı...bizimde destek olmamız lazım bi şekilde...beylerrrr bi tane SAKARYASPORUMUZ var ona göre...3 ün 5 in lafını yapanlar gelmesin zaten maca!!!

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
06

SERKAN - BELKİ STAD DOLDU,YETMİYOR YER :) ŞAKA BİR YANA 3 LİRA FAZLA OLSA NE OLUR YA.SANKİ HORTUM YAPACAKLAR PARAYI.BELLİ Kİ PARAYA İHTİYAÇ VAR VE PARAYLA DÖNÜYOR BU İŞLER.BAŞKAN YILLARCA KAANDIĞI VARLIĞINDAN FERAGAT EDİP VERMİŞ,MÜCADELEYE GİRİŞMİŞ,BIRAKINDA İNSİYATİFİ OLSUN.PARANIN NEREYE GİTTİĞİ BELLİ,GELEN TOPCULAR BELLİ,SONUÇLAR BELLİ.AZ RAHAT OLUN,ALIN BİLETİ,GİYİN FORMAYI,GÜZEL FUTBOL İZLEYİN BÜYÜK TAKIMIN BÜYÜK TARAFTARI...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
05

Tacii - ÇOK BİLEN arkadaşlar mesele biletlerin pahalı olması değil

bu taraftar 10 sene önce 50 tl verip yine doldurdu tribünleri mesele cumaya kadar kombine satacaz deyip son 4 gün belirtilen adreslerin çoğunda kombine sattrmayıp almaya gittiğimiz halde yok deyip sonra biletlere 2 katı zam yaparak fırsatcılık yapan yönetime tepkidir okumadan anlamadan yorum yapan çok bilenler mesele sözünde durmamaktır para değildir AMA ANLAYANA

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
04

Yenicami semti - Klup sayfasindan resmi aciklamaya gore kombine satislarinin son günü ayin 16'si,diyip 15'inde taraftarimiza kombineler yok denildi deniyor..

Bir kisim taraftarimizda Rüstemler tesislerinde kombine satışları oldu diyor.

Bence ortada büyük bir bilgi kirliliği olusmus burda hem yönetimin,hemde taraftarın hatasi olduğunu düşünüyorum.

Yönetimin hatasi bilgi kirliliğine neden olmasi,taraftarin hatasida şimdiye kadar kombine bilet için beklemesi..

Olay aslinda basit bir sekilde cozulebilir.Yonetim yanlizca bugün 2 saatliğine kombine satislarini acabilir.Ama uzerine 10'lira koymak sartiyla diyorum..Numarali 150,Maraton 80 vs..Hem Sakaryaspor kazanir,hemde magdur olan taraftarimizda kombinelerini alir,almayanda edebiyen susar!

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
03

MUSTAFA - arkadaşlar lütfen cahil olmayalım.çıkan kombineler buradaki eski stadımız için geçerli olup o yüzden bu kadar ucuz satışa sunulmuştu.fakat başkanın hesapları tutmadı .stadımız yetişemediği için kombinelerin satışını geri çekti.bu benim kendi fikrim.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
02

tuhaf_İHSAN - Öyle bu zamana kadar nerdeydinizle olmuyor bu işler.

Daha önce Adliyespor maçı öncesi Maraton kombinesi yoktu alacaktık tüm grup olarak.

Sonra müsait olunca dün 16.09.2016 da Saat 13:15 sularında gittik gişelere kombine satışı yoktu.

Her zaman stadın oraya gitmeye vakit bulamıyoruz.

Sonra kombine satışı istediğimiz gibi olmadı madem siz böyle yapıyorsunuz bende 20 lira yapıyorum bileti ister gelin ister gelmeyin diyede yönetim olunmuyor kimse kusura bakmasın yani. Biz 2 defa almaya yeltendik lakin onların acizliğiyle alamadık bu kadarda net yani.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25
01

murat koşer - 5-6 milyona takım kuruldu.. Aksilik olmazsa hasret bitecek.. Bedava maç yok.. Bilet alarak destek olacağız.. İki maçtır bu takım paslarla topu kale içine taşımakta.. Kalite söz konusu.. Devre arası gelecek iki isimle bu fiyatları ucuz bile kalır..

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 16:25



Anket Koronavirüse karşı sizce ne gibi tedbirler alınmalıdır?