Akyazı'da bu okullar Çarşamba günü de tatil!

Akyazı'da Çarşamba günü 3 ilkokul ile birlikte taşımalı eğitime kar yağışı nedeniyle tatil kararı verildiği açıklandı.

Alaattin Onur/Akyazı

Akyazı Kaymakamlığı, yaptığı açıklama ile yarın için tatil kararı alındığını açıkladı.

Akyazı'nın yüksek kesimlerinde kalan Güzler, Madenler ve Ballıkaya İlkokullarında yarın eğitime bir gün ara verildi.

TAŞIMALI EĞİTİMDE TATİL KARARI ALINAN OKULLAR

Beldibi İlk ve Ortaokulu, Dokurcun İlk ve Ortaokulu, Topçusırtı AKVİlk ve Ortaokulu, Küçücek İlkokulu, Küçücek Ortaokulu, Pazarköy İlk ve Ortaokulu, Reşadiye İlk ve Ortaokulu, Taşburun İlkokulu, Taşağıl Kayabaşı İlk ve Ortaokulu, Şehir İhsan Ünlütürk İlk ve Ortaokulu

Yapılan açıklamada, tatil kararının Dokurcun, Beldibi, Reşadiye, Taşağıl Kayabaşı, Taşyatak, Boztepe, Hanyatak, Şerefiye, Güzlek, Yeniköy Taşburun Mahallelerinden gelen taşıma kapsamındaki Lise ve İmam Hatip Ortaokulu öğrencilerini de kapsıyor.

08 Oca 2019 - 17:06 - Güncel --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 2.766.200 kez ziyaret edildi.

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

Burak Güngör - Sayın Valim il geneli soğuk bir gün geçireceğiz yarın hava sıcaklığı sıfırın altında 7 dereceye düşmekte yollar buz tutacaktır bugün belediyeler tuzlama çalışması yaptıkları halde servidan mavi durak yolunda kaza yaşanıyordu lütfen tatil yapın

Necip Fazıl Kısakürek - Ne hasta bekler sabahı,

Ne taze ölüyü mezar.

Ne de şeytan, bir günahı,

Tatili beklediğim kadar.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

AEGFL - Sayın valim ben ve birçok arkadaşım Akyazı Fen Lisesine servisle geliyoruz. Yolların durumu ve muhtemel buzlanmadan dolayı yarınki yolculuğumuz hakkında endişeliyiz. Benim ve diğer arkadaşlarımın güvenliği için okulumuzda eğitime bir gün ara verilmesini rica ediyorum. Saygılar.

Aegfl li biri - Akyazı fen e ulaşım şu şartlarda cidden zor ve servisler gelemiyor. Yollarda buzlanma var ve kar yağışı cidden ulaşımı zor kılıyor. Soğuk ve yağıştan dolayı öğrenciler mağdur oluyor. Tatil istiyoruz.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Aegfl li biri - Şartlar yahyalı için cidden zor. Gisiş gelişlerde sıkıntılar yaşanıyor. Kaza bela çıkmaması için AEGFL ye de tatil istiyoruz.

İduk Tomris - Böyle yapıp kalbimizi kırıyorsunuz Vali Bey. Fen lisesine giden bir çok öğrenci ilçe dışından gidiyor. Sabahleyin evde okunmuş tuz bile yediğimiz oluyor yolda başımıza bir şey gelmesin diye.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

melike başcan - sayın valim bugün korucukta otobüsler kalkamadı onca insan sabah mağdur oldu.ve -7 dereceye inecek sıcaklık yarın sabah servislerimizi zorlayacak fen liseli öğrencilerin okullarına gitmesi gerçekten çok zor.servislerin buz tutan yolda kalması ve gelmemesi çok büyük bir ihtimal alandüzü yolları zaten çok bozuk lütfen tatil verin

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Murat yeşilbaş - Uy hoçam Dürgiyenin keleceği kençler donayii. Yarın da dadil olsun daa. Ula vali okula çideyrum eeğeeğ

Fen Lisesi 11.Sınıf Öğrencisi - Vali amca zor şartlar altında soğuklarda okula geliyoruz ve yerler buz tuttu bugün bir arkadaşımız ayağını kırmaktan zor kurtuldu bizim okula çok uzaktan gelenler var Sapanca korucuk camili gibi yerler biz de taşımalı sayılırız vali Amcam sesimi duy fizik zaten kolay

AEGFL - SAYIN VALİM

İLK FİZİK SINAVIM 50 SİZE YALVARIYORUM LÜTFEN YARIN OKULLAR TATİL OLSUN .TATİL OLURSA SİZE OLAN SEVGİM KAT KAT ARTICAK

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Fen Liseli - Hayır tatil istemiyoruz sayın valim. Yarın sınavımız var ve sınava girmek istiyoruz. Lütfen tatil yapmayın. Zaten hava yumuşadı yarın karlar erir. Tatili haftasonlari yeterince yapıyoruz. Tatil istemiyoruz. Zaten 15tatilde bol bol tatil yapariz o yüzden 15 tatil kısalsın sadece 1 hafta olsun. Teşekkürler sayın valim sizi cok seviyoruz.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Emre Mülküt - Soğuk hava ve buzlanma ben ve birçok uzun yoldan gelen öğrenciyi tehlikeye sokuyor, gereğinin yapılmasını arz ederiz.

Tatil istemiyoruz - Çok ders calistik tatil istemiyoruz fizik sınavımız var calismayan tembeller tatil istiyor biz çalışkanlar tatil istemiyoruz tatil yapmayin sayin valim

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Fen liseli smaçör - Benim biricik valiciğim yarın fizik sınavımız var. Sizde bu günlerden geçmişsinizdir. Lütfen birazcık halimizden anlayın. Soğuk bahane bize güzelinden bir tatil verseniz nasıl olur ?

Yusuf Şişkolar - Akyazı fen lisesine korucuk tan hendek köylerinden gelen arkadaşlar var ve servisler gidemiyor oralara yarın sabah buzlanma da olucak öğrencilerin sağlığı için çok tehlikeli durumlar oluşabileceği için yarın okulun tatil olmasını istiyorum.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Akyazı Fen Lisesi - Akyazı gen lisesine korucuk camili tarafından gelen arkadaşlarımız kötü hava koşulları nedeniyle okula ulaşamıyor. Servisler yolda kayıyor. Büyük tehlike biz öğrencileri bekliyor. Riske atmamak adına yarının da tatil olmasını diliyoruz sayın valim, sayın kaymakamım

ADAPAZARI - Şuan aralıklarla da olsa kar yağışı merkezde devam ediyor..Gece yarısından sonra sıcaklık -7 olacak ve buzlanma olacak..yürümekte çocuklarımız zorlanacak ve servisle giden çocuklarımız da bu zorluğu yaşayacaklar..Sayın valim yarın tüm il genelinde tatil bekliyoruz..Saygılar..

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

bize kıymayın(aegfl) - ölürsek sebebi sizsiniz teşekkürler saygılar efenim iyi akşamlar

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Akyazı fen lisesi - Akyazı Fen Lisesi de köyün içinde ve biz iki köyden geçerek buraya geliyoruz gece hava -7 derece ve yollar buz tutacak. Bizim için de yarın tatil olmalı.

Fen Liseli - Adapazarından Akyazıdaki fen lisesine gidene kadar birçok köyden geçiyoruz ve yolların çoğu buz ve karla kaplı. Bizi taşımalı olarak görmeyip tatil yapmıyorsunuz ama köyden şehire gidenlerin geçtiği yollardan biz de şehirden köye gitmek için geçiyoruz.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Yakup yücel - Akyazıda taşımalı sisteme tabii olanlara da tatil verilmeli belli bir bölgedekilere değil yollar açık ama kaygan dolmuşla gelenler ise yürüme mesafeleri var tehlikeli yolculuklar biz öğrencileri bekliyor.

Akyazı eyyüp genç fen lisesi öğrencisi - Okulumuz köyde olup %80i taşımalı gelmekte. Yarın saat 08 sularında - 7 derece hava nedeniyle buzkanma riski çok yüksek. Okula eğitime bir gğn ara verilmeli

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Karamanli - Yarın karaman korucuk ve camilidede tatil olmalı sayın valim lütfen

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Yunus Emre yıldız - Yarın -7derce havada okula mı gidicez ya -7 öğrencinin halinden anlamayın siz oh ev rahat tabi sıcak

Fen Liseli - Şu an servisteyiz ve nefesimiz donuyor. Yollar buzla kaplı ve servis şoförümüz herhangi bir tehlike oluşmasın diye hızını gittikçe azaltıyor. Henüz köy içine girmedik ama şehir yolları bile buzdan geçilmiyor. Madem tatil yapmamakta bu kadar ısrarcısınız o zaman bir yola çıkın köy yollarından geçin ve halimizi anlamaya çalışın. (Şu an bu yorumu yazarken bile ellerim dondu)

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Emirhan doğan - Valim şuan evdeyim az sonra evden çıkacağım evin içinde tir tir titriyorum dışarı çıkınca bakalım nasıl olacak.Yaptiginiz harbiden çok saçma 5 ile tatil gerisine yok nasıl böyle düşünüyorsunuz. Böyle vali olmaz abi.

Öğrenci - Valiiii UYAN UYAN hava-7 derece donuyoz yerler buzlu arabalar kayiyo

Herkes okula özel aracıyla gitmiyo toplu taşıma a. kullananlar da var ve 2 3 araba değiştirenler 1 gün tatil yap hava acıyo sonra ztn

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Kadriye çuhadar - Sayın Valim kampüs yolu buzlu benim çocuğumu nasıl servisle yollayayım tatil bekliyoruz kaygı be endişe içindeyiz bir kaza olursa ne olacak

Fen liseli - Vali bey yarın saat 7-8 civarı hava sıcaklığı -7 dereceye kadar düşecek.Yolda buzlanmalar dolayısıyşa birçok öğrencinin canı tehlikeye girebilir... Tatil yapmak için insanların başına bir şey gelmesini falan mı bekliyorsunuz?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Öğrenci - Yerler buzlu nası gidicez -7dercede artık burnumuz düşmesin diye tuta tuta gideriz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Serdivanlı - Anlamıyorum neden sadece taşımalılara? En az taşımalılar kadar yol gidiyorum serdivandan akyazıya. Okula gitmek için saatler öncesinden kalkıp iki araba değiştirerek gidiyorum. Eve gelirken bile yollar buz tutmuş kaya kaya geldik arabayla. Kendimi komando gibi hissediyorum artık bir zahmet bize de tatil verin. Başımıza bir şey gelse ne arkamızda duruyorsunuz ne de bunun için önlem alıyorsunuz..

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Birisi - TATİL YAPMAK İÇİN ÖLMEMİZİ Mİ BEKLİYORSUN VALİ BEY?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Öğrenci - Eski valiyi geri istiyoruz o öğrenci halinden anliyordu en azından sabah okulda okulların tatil oldugunu solemiyordu

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Öğrenciler - Vali bey Akyazı dan Adapazarı'nda okula geliyoruz otobüs,us kapıları buz tuttu yerler kayıyor tatail istiyoruz

Kübra belli - Ne bekliyorsunuz tatil vermek için yarın sabah 6 buçukta siz yatağınızda uyurken bu vatandaş napcak diye düşünmüyoruz mu

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Emine müftüoğlunun - Yaptığınız inatı anlamıyorum tatil yapmak elinize yapışmasa gerek

Bu yorumu yaparken başıma bir şey gelirse sorumlusu gogıl play storedir - Nolur tatil olsun yalvarırım

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Davlumbaz Necati - 15 TEMMUZ ŞEHİTLER FEN LİSESİNE CIKAMIYORUZ 6 ARABA ZİNCİRLEME KAZA YAPTIK EY VALİ OKULLARI TATİL YAPSAN YA :(

Esnaf - Sayın Valim;

Biz bu ülkenin geleceği olan gençler olarak sizlerden yarın tatil istiyoruz bunun nedeni ise aşırı soğuk,don ve buzlanmanın oluşturabileceği tehditlerin yol açabileceği kazalardır. Bu durumu değerlendirmenizi ve kararınızı biz okula gitmeden vermenizi arz eder hayırlı akşamlar dilerim.

Esnaf - Sayın Valim;

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Nostradamus - Gece hava sıcaklığı -7°C ye kadar düşecek.Islak yollarda buzlanma olacak.Kazalar olacak.Tatil olacak(inş cnm yha)

KAZA YAPIYORDUK ! - Bugün kaza yapıyorduk valim.Ya yarın da yaparsak ????? Ya birimize bir şey olursa ???

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Ocak 17:06

Mağdur - Sayın Vali tatil bekliyoruz. Burası Erzurum değil Sakarya şakaya gelmez...

Anket İlerleyen hayatınızda memleketinize (köyünüze) yerleşmek gibi bir planınız var mı?