Başkan İspiroğlu: 'Tatilciler Karasu'yu tercih ediyor'

Bayram tatili sonrası değerlendirmede bulunan Karasu Belediye Başkanı Mehmet İspiroğlu, "İlçemizin bugününe ve yarınına değer katan çeşitli sosyal alanlarımızla, yeşille mavinin görsel bir şölene dönüştüğü cennet İlçemiz Karasu'da 1 Milyonu aşkın misafiri ağırlamaktan onur duyduk" dedi.

Haber Resmi
Haber albümü için resme tıklayın

Özellikle denizi, şifalı kumu ve yaklaşık 17 km kullanılabilen sahili ile tatilcilerin ilgi odağıolan Karasu, her geçen yıl daha çok tanınıyor ve tatilcilerin ilgi odağı oluyor.

9 günlükKurban Bayramı tatilinin yoğun geçtiğine vurgu yapan Karasu Belediye Başkanı Mehmet İspiroğlu; "9 günlük tatil cennet ilçemiz Karasu'ya iyi geldi. Esnafımızın yüzü güldü, bizler de gelen misafirlerimizle memnun olduk. Konuklarımızın da memnun ayrılmasını imkânlarımız ölçüsünde sağlamaya çalıştık. Otel ve pansiyonlarımız dolu. Güzel bir sirkülasyon oldu ve tahmin ediyorum çok güzel bir bayram geçirdik" dedi.

Çok Ciddi Hareketlilik

Bayram tatilinin 9 gün olması dolayısıyla deniz turizminde yoğunluk yaşandığını dile getiren Belediye Başkanı Mehmet İspiroğlu; "Karasu, artık Türkiye'nin sayılı turizm bölgelerinden bir tanesi. Karasu'muzda yaz turizmi ön planda yer alıyor. Özellikle Marmara bölgesinden çok sayıda gelen misafirimiz var. Sadece bayram tatilinde gelen konuklarımızın sayısı 1 Milyonu aştı. İlçemizde çok ciddi hareketlilik yaşadık. Bizler, Karasu Belediyesi olarak hazırlıklarımızı buna göre yaptık. Daire amirlerimiz ve personellerimiz 9 gün boyunca çalışmalarını titizlikle yürüttüler. 62 Bin kişilik nüfusa hizmet götüren personelimiz ile 1 Milyon misafirimize hizmet vermeye çalıştık. Konuklarımızı mümkün olduğunca buradan memnun göndermek en büyük dileğimizdi onu da gerçekleştirdiğimiz düşüncesindeyim" diye konuştu.

Rekor Seviyede Doluluk Oranı

Bu yıl Karasu'nun en kalabalık tarihinin yaşadığını sözlerine ekleyen İspiroğlu; "Gerçekten bayram tatili boyunca önemli ve zorlu bir süreçten geçtik. GSM operatörlerinin bir tanesinden aldığımız kesin sonuca göre bir gün içerisinde ilçemizde 454 bin sinyal alındığı bilgisine ulaştık. Toplamda 3 GSM operatörü olduğunu düşünürsek İlçemizin nüfusunun bayram tatilinde 1 milyonu geçtiğini görüyoruz. Aynı zamanda tatil süresi boyunca ilçemize giriş yapan araç sayısının da 4 Yüz 93 Bin 821 olduğuna ulaştık. Son yıllarda yaşadığımız en büyük yoğunluğu yaşadık. Turizm yoğunluğumuzu birçok yerel ve ulusal basın da göz önünde bulundurdu. İlçemizin adının böylesine olumlu ve güzel sonuçlarla duyurulması bizleri de mutlu ediyor" dedi.

27 Ağu 2018 - 15:25 - Güncel --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 3.591.877 kez ziyaret edildi.

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

sür - başkan sivrisineklerin dokunmazlığı mı var senin ilçede yolları geçtik tozu toprağı geçtik asfalta atılan sandalye masaları geçtik sivrisinek dokunmazlığımı var

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 27 Ağustos 15:25

esra yemen - Ewet karasuda çok fazla yoğunluk vardı. Ancak bu yoğunlukta belediyenin yetersiz kaldığını gördük. Yollarda çok büyük çöp yığınları oluşmuştu. Ayrıca marketlerde yiyecek ce içecekler tükenmişti. Ekmek bile bulmakta zorlandık açıkçası. Esnafın bu günlerde daha da tedarikli olması gerekiyordu.

Anket Koronavirüs aşısı olacak mısınız?