Libya'dan böyle kaçtık!

Libya'dan kaçan Sakaryalı işciler Adapazarına döndü. İşciler 'Paralı askerlerin elinden zor kurtulduk'' dediler...

Tahliye edilerekgemiyle Marmaris'e getirilen işçiler arasında bulunan 23 Sakaryalı işçiotobüslerle Adapazarına geldiler. İşçileri Adapazarı terminalinde yakınları karşıladı.
Bu işciler arasında bulunan ve Mısrata şehrindeki bir şantiyede çalıştığını söyleyen Yaşar Baş, iye Hasan Gündoğduhabercilere 13 gündür yaşadıkları sıkıntıyı anlattı:
Baş, "Epey sıkıntı yaşadık. Herşeye rağmen Bingazi'deki limana ulaştık. Çok iyi bir şekilde yolculuk yaptık. Devletimizin göndermiş olduğu feribotla geldik. 'derken
Hasan Gündoğdu ise Mısrata'da bir gece Toyota'ya ait araç deposunun basıldığını belirterek şunları söyledi

"Yaklaşık 50 tane arabayı kaçırdılar. Daha fazla araba kaçırmalarına müsaade etmedik. Dozerlerle kaçış yollarını kapattık. Ondan sonra sabaha kadar uğraştılar. Daha sonra şantiye sahasına arabaları bıraktılar ve orayı terk ettiler. Sanıyorum bizim geldiğimiz gün bombalama olayı başladı. Çok yakınımızda bombalama başladı. Tam zamanında yola çıktık diyebilirim. 5 aydan beri oradaydım. Libya halkı ile hiçbir sıkıntımız yok. Sadece kendi aralarındaki sıkıntıları gidermeye çalışıyorlar. Libyalı arkadaşlarımız gemiye kadar gelip bizi yolcu ettiler. Libyalı arkadaşlarımız evlerinde biriktirdikleri erzakları gizli gizli bize getirdiler."

Tahliye ile Karasu ilçesindeki evine gelenEkrem Soytürk'teLibya'da 67 gün çalışabildiğini belirterek '' Bize şantiyeyi terk edin ve kaçın dediler Afrika'nın çeşitli ülkelerinden paralı askerler rast gele ateş açıyorlardı. Kim Asker kim sivil belli değildidedi
Soytürksözlerini şöyle sürdürdü:
''Şantiyede 129 kişiydik gece yarısı eşya falan almadan Madruba da bulunan bir başka Şantiyeye geçtik Orada uzun süre kalamayacağımız söylenirken bu kez Tubrug'daki Askeri hava alanına sığındık sonrası 11 araba oluşan otobüslerle Mısıra geçtik Türkiye'nin tahsis ettiği Uçaklar ile Ülkemize döndük Ben buradan son olarak şunları söylemek istiyorum

02 Mar 2011 - 15:01 - Yaşam --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 2.745.546 kez ziyaret edildi.

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

Anket İlerleyen hayatınızda memleketinize (köyünüze) yerleşmek gibi bir planınız var mı?