İki İl başkanından o iddialara cevap

Sosyal medyada dolaşanİstanbul Altunizade ve Zincirlikuyu metrobüs duraklarında yoğunluk oluşsun diye ilimizden insan taşıma iddialarına Ak Parti İl Başkanı Yunus Tever ve CHP Sakarya İl Başkanı Erdoğan Isır cevap verdi.

Hüseyin Can İğdir
Hüseyin Can İğdir Tüm Haberleri
Büyütmek için resme tıklayın

Son günlerde ülke gündemini meşgul eden İstanbul Altunizade ve Zincirlikuyu metrobüs hatlarında yaşanan yoğunluk sosyal medyanın da gündemindeydi. Sosyal medyada dolaşan bir iddia da Sakarya'dan insanlar otobüse bindirilip İstanbul Altunizade ve Zincirlikuyu duraklarına götürüldüğü ve burada yoğunluk yaşatılmak istenmesi. Bir müddet sonra bu iddia sosyal medyanın gündemine oturdu.

Konuyla ilgili  Ak Parti İl Başkanı Yunus Tever ve CHP İl Başkanı Erdoğan Isır Medyabar.com'a özel açıklamalarda bulundular. 

CHP  İl Başkanı Erdoğan Isır, yaptığı açıklamada, '' Böyle bir iddia komik.Bir Siyasi partinin böyle bir şey yapacağını düşünmüyorum.'' derken,

Ak Parti İl Başkanı Yunus Tever ise, '' Böyle birşey mümkün mü ? İşimiz gücümüz yok İstanbul metrobüs duraklarına Sakarya'dan adam mı götüreceğiz? İyi bir tiyatro oynuyorlar. Diyecek başka birşey bulamıyorum'' ifadelerini kullandı.

06 Ekim 2019 Sakarya- Siyaset --- Okunma

Muhabir Hüseyin Can İğdir

medyabar.com son bir ayda 3.102.611 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

17

drg - istanbulu yöneten zurna tam bi alğıyapıyor ve insanlar buna inanıyor bu sabah çık mış tv ye hamidiye suyu alan kurumlar iptal etti almıyor diyip algıyapıyor zurna kendisi büyükşehir proğramına hayat su israil ürünü su alıyor belediye nin su tesi var kendide dışardan alıyor israil menşeii buda bunun gibi ama istan bul daha beter ol ben olsam metrobüsü kaldırım metrolarıda iptal et sürününnnnn

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 07 Ekim 16:03
16

Söyleyen - Bu bir söylenti, Bence bu söylentiyi çıkaranlar AKP trolleri, amaçları her zaman olduğu gibi algı yaratmak.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 07 Ekim 12:52
15

Yönetmen - Hayvanat bahçesi müdürünü, Tubitak başkanı yapanların yönettiği ülkeyi gördük.

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 07 Ekim 12:49
11

Şef 54 - Bu Konuyu Gündeme getirenler Ya Çok Salak Yada gezi zekalı buna inananlarda aynı durumda.bunun başka bir tarifi olamaz.Bir Gerçek var CHP Bu ülkeyi yönetemez Öyle bir kabiliyete sahip kadrosu yok..

Yanıtla . 8Beğen . 9Beğenme 07 Ekim 09:46
10

Hamsi - Ankara B.Şehir Belediyesini kötülemek için, içme sularında zehirli atıklar mevcut raporu verilsin diye koskoca profesöre baskı yapan kimdi? Camide içki içtiler diye en kutsalımıza saldıran kimdi? Başörtülü bacımıza saldırdılar, üzerine ....... yaptılar diyen kimdi? Bunları yapan zihniyet, otobüsle adam da taşır, Mars' tan uzaylı da getirir...

Yanıtla . 15Beğen . 16Beğenme 07 Ekim 09:02
12

Erkan - @Hamsi 10 nolu yoruma cevabı: sana aynen katılıyorum kardeşim..bunlardan herşey beklenir...en üst kademesinden en altına kadar hayatları yalan üstüne kurulmuş.

Yanıtla . 6Beğen . 8Beğenme 07 Ekim 09:59
09

Kami̇l Şen - SOSYAL MEDYADA PAYLAŞILAN BİR SÖZ DİYE GEÇİYOR, BUNU NEDEN CHP YAPMIŞ GİBİ ALGILIYORSUNUZ. SENELERDİR BU ÜLKEYİ CHP'Mİ YÖNETİYOR. BİR KUSUR VARSA ÜÇ GÜNLÜK BELEDİYEYE DEĞİL, İSTANBUL'U 25 YILDIR YÖNETENLERDEN HESAP SORUN. ALLAH AKIL FİKİR VERSİN.

Yanıtla . 15Beğen . 7Beğenme 07 Ekim 09:02
08

Kertenkele - Chp neyin kafasını yaşıyor? 16 milyonluk bir şehirde duraklarda yoğunluk yaşanmaması mümkün mü? Çevere illerden taşımacılık yapmaya gerek yok..Beceriksiz belediye yönetimi zoru görünce insanın akılına gelmeycek düşünceşer ortaya atıyorlar..Partili değilim ama el insaf..Böyle bşr girişimde bulunacak bir parit varsa da yuh olsun yani,.!

Yanıtla . 12Beğen . 9Beğenme 07 Ekim 00:49
07

Barbaros - chp liler yine en maharetli olduğu işi yapmış. yalan ve iftira.

Yanıtla . 15Beğen . 16Beğenme 06 Ekim 23:18
06

Cagatay - Bende akp tamam sevmiyorum ama böyle bit şey yapılmaz zaten orada teşkilat mı bitti hadi yapılacak olsa o durakların çevresinden olur tutup Sakarya dan değil Sakarya dan olması için asgari 15-20 otobüs kalkması lazım bunun nedeni belli İstanbul nüfus artıyor göç alıyor ama sefer sayıları sabit kalıyor duraklar köprüler vs ufak yani başka yerden insan getirme filan değil

Yanıtla . 12Beğen . 3Beğenme 06 Ekim 22:04
04

Şizofren - Bu CHP nin siyasetine ve hizmet edeceğine inanan var mı? :))

Yanıtla . 35Beğen . 39Beğenme 06 Ekim 16:41
02

Köroğlu - 16 milyonluk İstanbulda insanmı kalmamış..siyaset körlüğü bütün değerlerimize hatta aklımıza saldırır oldu..pes valla..Akıllandığımız gün birilerinin mandası olduğumuz günmü olacak..? Bu kadar komplo teorisini sadece ülke düşmanı darbeciler yapıyor..yuh artık..hiçmi akıllımız kalmadı..?

Yanıtla . 30Beğen . 6Beğenme 06 Ekim 16:09
01

hakan an - akp herşeyı yapar 17 yılda nasıl turkıyeyı cokerttı ıstanbuldakı hırsızlıkları ellerınden gıttı dıye duşunemeyeceğınız seylerı bıle yapar

Yanıtla . 29Beğen . 48Beğenme 06 Ekim 16:09
14

lemlem - @hakan an 01 nolu yoruma cevabı: Beğenenler var bu yorumu. Hayret ve ilginç. İnanıyorsunuz yani. PES

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 07 Ekim 11:41
13

Mehmet - @hakan an 01 nolu yoruma cevabı: Hakan an ; sen nerede yaşıyorsun. 17 yıl önceki istanbul ile şimdiki istanbulu semt semt yan yana koyarak bak. at gözlüğü ile bakma. belki yaşın küçük 20 yıl öncesini bilmeyen şimdikinin kıymetini hiç bilemez.

evet eksikler yanlışlar var mı sorgulamak lazım ama senin ve sizin gibi nankörlük ederek değil adam gibi yiğidi öldür ama hakkını yemeden

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 07 Ekim 11:07