2 koltuk büyüdü. Minibüsler artık 17 kişilik

Minibüscü esnaflarının isteği üzerine Sakarya Büyükşehir Belediye Meclisi'nde oylanan ve geçtiğimiz şubat ayında onaylanan şehir içi minibüslere ilave 2 koltuk kararı uygulanmaya başladı. Bu karar ile minibüslerdeki koltuk adeti 17'ye yükseldi. SERHAT YILMAZ'IN HABERİ

Serhat Yılmaz
Serhat Yılmaz Tüm Haberleri
Haber albümü için resme tıklayın

MEDYABAR.COM: -Daha önce 14+1 olan şehir içi minibüslerin koltuk sayısı Adapazarlı minibüs esnaflarının isteği üzerine Şubat Ayı Meclisi'nde alınan bir kararla 16+1'e yükseltimişti. Büyükşehir Belediyesi tarafından Sakarya'da ki tüm şehir içi minibüs esnafına gönderilen bir mektupla minibüslerdeki koltuk sayısı artırıldı..

Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezinin kararı dünden itibaren minibüscü esnaflarına tebliği edildi. Minibüs esnafları tebliğ edilen karar sonrasında 4 eşit taksit olarak toplam 3 bin TL + KDV tutar ödeme yapacaklar.

Büyükşehir Belediyesi sınırları içerisinde 14+1 tipi araçlardan 16+1 tipi araçlara geçiş esnasında araç başına istenecek miktarın araç uygunluk kontrollerinin yapıldığı  Haziran, Eylül ve Aralık aylarında tahsil edileceği belirtildi. 

İşte M Plaka sahibi esnafa tebliğ edilen o karar metni; 

21 Mar 2020 - 13:28 Sakarya/ Adapazari- Arka Kapı --- Okunma

Muhabir Serhat Yılmaz

medyabar.com son bir ayda 2.821.606 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

29

Adapazarlı67 - millet coronadan ölüyo siz daha küçücük arabalara kaç kişi sığdırabilirim derdindesiniz. pes artık ya lütfen. gerekirse kaldırın toplu taşımayı sadece belirli saatlerde yapın. belki siz atlatabilirsiniz ama taşıyıcı olduğunuzda başkalarının hayatına son verebilrisiniz.ve bu arada ne önlemleri yapılıyo minibüslerde her yolcuya eldivenmi veriliyo ? her yolcu indikten sonra doklunduğu yerler dezenfekte mi oluyo nasıl atlatacağız bilmiyorum siz daha 2 kişi falza koymanın derdindesiniz minibüslere . lütfen ekrem başkan saatlere kısıtlşama getirin hala birtakım kesim bize bişi olmazlarda geziyo....

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 22 Mart 14:55
30

SAKARYALI54 - @Adapazarlı67 29 nolu yoruma cevabı: KUSURA BAKMAYIN AMA OZAMAN BINMICENIZ KIMSE KIMSEYI ZORLA BINDIRMIYOR

Yanıtla . 0Beğen . 6Beğenme 25 Mart 14:22
27

Kayahan - sivasa gıttım 1 tane minübus yok taşımacılık orta boy otobüsle yapılıyor sakaryADA MINIBUS ESNAFI buna zorlansada orta boy araba işine geçmemek için dırenç gösterıyor . ısıtması sogutması olmayan araçlarla tıka basa devam raylı sıstem de yok rahat seyehat için beledıye otobusleri tek çare.

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 22 Mart 10:09
26

Kalmil Tan G - Önce ayakta yolcu almayı onlesinler bütün minibüsler de ayakta insan ölüyor inşaallah faydası olur. Esnafta kazanır halkta rahat eder.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 22 Mart 08:56
25

isot - önce şöforları bi eğitin insan olmayı saygıyı öğrensinler

Yanıtla . 22Beğen . 2Beğenme 22 Mart 00:15
22

Adadan54 - Yakında zam da yaparlar.Allah bana fırsat verdi çok şükür yıllardır minibüse binmiyorum.Benim anlamadığım bu şehirde herkes şikayetçi iken hiçbir yetkilinin yine hiçbir şey yapmaması.Mecbur kalmasa bu millet binmez .hepsi bir değilse de nazik olan şöför çok az.ama halka reva görülen her eziyet haktır haramdır.doğru değil mi sayın ekrem yüce...

Yanıtla . 14Beğen . 4Beğenme 21 Mart 22:44
21

Acaba - Belediyeye para lazım oradan buradan toplamak lazım koltuk çok maaş vermek lazım. Bunun için en demode ulaşım şekli olan MİNÜBÜS dolmuslarinin koltuğunu çoğalt al parayı burada oy veren halka yazık oluyor metro bize çok minibüs neyimize yetmiyor kim veriyor bu akılları

Yanıtla . 18Beğen . 3Beğenme 21 Mart 22:34
16

Ali yetim - Artık 17 kişi mi ne zaman 15 ti ki zaten. Sanki bir kural vardı da uyuluyordu

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 21 Mart 21:23
15

Taraflıhaber - Fotoğraflarda olan tren garının ordaki durağı belediye ilk bi kontrol edip düzene soksun gerekli denetimleri yapsın.7 gün sabah 7 gece 23 e kadar deli gibi avaz avaz bağıran kahyaların çığırtkanlıklarına son versin.Dönüş yasağı olan yerden , trafiği aksatacak bekleme yapmalarına engel olsun.Araç sürücüsünün cep telefonu ile konuşması, sigara içme yasağı, emniyet kemeri , gereksiz çift sesli korna çalması ve bir çok uymadıkları trafik kurallarına uymasını kontrol etsin.Medyabar olarak da esnafa verdiğiniz destek haberleri gibi halkın şikayet ettiği konularıda haber yapmanız dileğiyle.

Yanıtla . 21Beğen . 5Beğenme 21 Mart 20:45
13

Serdivan Esnaf - Siz daha yenimi geçtiniz on yedi kişiliğe serdivan minibüsleri yıllardır otuz kişilik

Yanıtla . 36Beğen . 4Beğenme 21 Mart 18:40
12

Hakan54 - Şu an camili münübüsunde ayakta 8 kişi var şöför halen yolcu alıyo yaşlı teyze öksürüyo allahım bize yardım et .imdaaattttt

Yanıtla . 31Beğen . 1Beğenme 21 Mart 18:13
11

Eyvah Sakarya - Artik 17 kisilik oldu diye haber yapan medyabar bundan 1 hafta önce whatsapp ihbar hattiniza resimleriyle birlikte 14+1 olarak duzenlenmis olan dolmusun 27+1 olarak seyahat ettigiyle ilgili bir yazi gondermistim zahmet edip onuda yayinlasaydiniz ya

Yanıtla . 33Beğen . 6Beğenme 21 Mart 17:19
10

Abhaz - Koltuklar büyüdü de ahlak saygı büyümedi. Şoför arkadaşlarının çoğunun gerçekten psikolojik karantinaya alınması lazım.

Yanıtla . 47Beğen . 5Beğenme 21 Mart 16:39
06

Sakaryali54 - Zamanlama doğru değil,yolda yürürken bile 1 mt.mesafe kuralı varken,daha fazla yolcu doldurmak mantıklı gelmedi.

Yanıtla . 42Beğen . 5Beğenme 21 Mart 16:21
07

Nadirbaki - @Sakaryali54 06 nolu yoruma cevabı: Para lazım kardeşim para ve bu para böyle minibüslerden çıkıyor anladınız mı adapazarının vergisi geliri bu plakalardan çıkıyor atıp tutuyorlar ya bazen işte minibüsçüler şöyle minibüsçüler böyle diye emin ol adapazarının ekonomisi bu münübüslerde bak gene minibüs başı üç milyar bilmem anlatabildimmi

Yanıtla . 9Beğen . 23Beğenme 21 Mart 16:32
05

Sabri Yilmaz - Yaşı itibarıyla 1970 1980 leri hatırlayanlar bilir minibüs bu ülkenin o tarihlerden bu yana kahrını çeken bir araçtır yani o tarihlerde de ruhsatlari 14+1 idi bu gün 40 yıl sonrada ruhsatı 14+1 bence geç alınmış bir karar Eleştirenler lütfen daha dün 4+1 diye çıkan kırmızı dolmuş ruhsatlarına baksınlar hatta bu eleştirmenler biraz belediye biz bir karar aldık bunun bedeli 3000 TL diye esnafı soyan tutumunu elestirsin lutfenn bu arada ben minibüsçü de değilim bili n istedim

Yanıtla . 10Beğen . 11Beğenme 21 Mart 15:38
28

Ad Veya Rumuz - @Sabri Yilmaz 05 nolu yoruma cevabı: Sen bu yorumla ne anlatmak istedin.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 22 Mart 13:54
04

kargaburun - minibüsçüler ile belediye arasında ki ilişkiyi bir türlü çözemiyorum bel. başkanı kim olursa olsun mücadele edip söz geçirttiremiyor ve her dedikleride bir şekilde yapılıyor

Yanıtla . 36Beğen . 4Beğenme 21 Mart 15:28
08

Nadirbaki - @kargaburun 04 nolu yoruma cevabı: Senin kapında bisikletin varmı

Yanıtla . 1Beğen . 14Beğenme 21 Mart 16:33
03

Aborjin - Enayi gibi minübüste sikışacağınıza boş giden belediye otobüslerine binin misler gibi

Yanıtla . 37Beğen . 5Beğenme 21 Mart 15:21
09

Muhittin Dalaman - @Aborjin 03 nolu yoruma cevabı: Doğru söylüyo beyin bedava arkadaş :D hem kötü hizmet alıp hemde magandaları zengin etmeye gerek yok. Mis gibi belediye var. Herkes saatini öğrensin belediyeyi kullansın.

Yanıtla . 18Beğen . 4Beğenme 21 Mart 16:34
02

Sakaryahalkı - Karaman da bir çok münibüs kısa şase araç kullanmaktadır. Koltuk araları 16+1 iken bile yeterince dardı. Oturmak sıkıntı iken alışveriş torbaları ile oturmak imkansızdı. Şimdi ilave koltuk kararı çıkmış. Düşünülmeden araştırma yapılmadan, halka sorulmadan birilerinin menfaati için alınan yanlış kararlar. Herhalde bundan sonra kucak kucağa otururuz.

Yanıtla . 25Beğen . 2Beğenme 21 Mart 15:11
14

Padişah - @Sakaryahalkı 02 nolu yoruma cevabı: ne kadar cahil insanlarımız var ya.ulan cahil o arabaların hepsi uzun şasi.kısa araba zaten durak olarak çalıştırmıyorlar cahil.sen nerden biliyorsun acaba arabanın uzun veya kısa olduğunu.önce bi araştır soruştur öğren.cahil olmayın bu kadar

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 21 Mart 19:54
01

Ogrenci - Ne kadar güzel bir karar zaten minibüsler 40 yolcu taşıma kapasiteli çünkü onlar için ayakta yolcu falan farketmiyor denetleyen yok nasıl olsa !2,5 tl ver kampuse tıka başa dolu minibüsle gitmeye çalış ,çarşıya gitmeye çalış nasıl olacak bu işler imzaları atan başkanımız ve yardımcıları birgün minibüsle beskopruden çarşıya ,kampusten çarşıya gitsin bakalım gözlerinde görsünler .

Yanıtla . 24Beğen . 2Beğenme 21 Mart 15:02
24

Nadirbaki - @Ogrenci 01 nolu yoruma cevabı: Abisi öğrenci 2 tl

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 22 Mart 00:15



Anket Sakarya'da en çok hangi basın organına güveniyorsunuz?