Türkiye onu konuşuyordu. Bugün üzücü haberi geldi. Resmiye Nineye nazar oldu!

Birden fazla kronik rahatsızlığının yanı sıra bir süre önce yakalandığı yeni tip Koronavirüsü (Kovid-19) ilerlemiş yaşına rağmen yenmeyi başaran 86 yaşındaki Resmiye Işık, bugün evinde geçirdiği beyin kanaması sonucu hastaneye kaldırıldı.. AZİZ GÜVENER'İN HABERİ

Haber albümü için resme tıklayın

MEDYABAR.COM: Sakarya'da yaşayan ve kronik rahatsızlıkları bulunan 86 yaşındaki Resmiye nine korona virüs hastalığını yenmeyi başararak hastalık ile mücadele edenlere umut olurken,  Resmiye Nine'den bugün üzücü haber geldi.
 Oğlunun yanında kalan Resmiye Nine beyin kanaması (Emboli) geçirerek Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılarak yoğun bakım servisinde tedavi altına alındı
  medyabar.com'dan Aziz Güvener'in aldığı bilgilere göre  birden fazla kronik rahatsızlığının yanı sıra bir süre önce yakalandığı yeni tip Koronavirüsü ( Kovid-19) ilerlemiş yaşına rağmen yenmeyi başaran 86 yaşındaki Resmiye Işık, virüsle mücadele eden diğer hastalara umut oldu. Resmiye Işık, "Hastalığı yendim, çok mutluyum. Allah herkesi bu belalardan korusun" dedi, vatandaşlara evde kalmaları ve dışarı çıkmamaları yönünde çağrıda bulunmuştu.


 Hipertansiyon ile kalp ve akciğer rahatsızlıkları bulunan ve Umreden dönen oğlu gelininden virüs bulaşan 86 yaşındaki Resmiye Işık  yakınları tarafından 22 Mart'ta hastaneye götürülerek tedavi altına alınmıştı.   
Tedavilerinin ardından yapılan testlerin "negatif" çıkması üzerine Işık çifti 29 Mart'ta, Resmiye Işık ise 1 Nisan'da taburcu edildi. 

HABER BÜLTENLERİNDE..

Sağlığına yeniden kavuştuğu için şükreden Resmi Nine'nin virüsü yenmesi bugün gazeteler ve TV'lerin haber bültenlerinde yer aldı. Gün boyu TV'lerde haber bültenlerinde virüsü nasıl yendiğini anlatan vatandaşlara evde kalmaları ve dışarı çıkmamaları yönünde çağrıda bulunan Resmiye Nine bugün akşam saatlerinde oğlunun yanında kaldığı Adapazarı'ndaki evindde fenalaştı.
 Hemen hastaneye kaldırılan Resmiye Nine'nin empoli yani beyin kanaması geçirdiği, beyninde pıhtı attığı belirlendi . Resmiye Nine Hastanenin yoğun bakım servisinde tedavisi sürüyor

# CORONAYI YENİP UMUT IŞIĞI OLMUŞTU İLE İLİŞKİLİ:
# 86 YAŞINDA KORONAYI YENDİ İLE İLİŞKİLİ:

05 Nisan 2020 Sakarya/ Adapazari- Güncel --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 2.988.285 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

20

Can sakarya - “Üzücü haber geldi” demek nedir yaa..resmiye ninenin bir yakını olsaydım bu haberi okuyunca yıkım olurdu bana..

Sizden ricam lütfen şu metni yazarken 10 kere okuyupta yazın lütfen!

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 08 Nisan 18:19
19

Akkkkkk - Ne kadar ahlaksız reklam veriyorsunuz utanın biraz be müslümanların haya ve edebini bozan şu pis reklamları kaldırın

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 08 Nisan 07:44
18

Semih - Remziye nineye allah yardim etsin . medyabar. Bi haber okuyacaz 4 sefer ayni seyi okutuyosunuz nasil habercisiniz ya

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 06 Nisan 19:24
17

Birisi - ''Remziye nineye nazar oldu'' haber başlığı bu. İçerikte de 'pırtı' yazıyor. Bu haber içeriklerini girenler ilkokul mezunu mu acaba? Ya da sevgili editör yazım kurallarını bilmiyor mu? Biraz daha hassasiyet lütfen. Anladık yoğunsunuz yorgunsunuz da insan yazdığını bi zahmet edip tekrar okur yahu.

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 06 Nisan 16:37
16

Ersin koc - @arnavut 14 nolu yoruma cevabı: Allah sifa versin beyin kanamasi gecirdiyse böbreklerede buyuk hasar vermistir babanemide ayni yasta bu sekilde kaybetmistik beyin kanamasi arkasindan böbrekler iflas etti

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 06 Nisan 14:01
13

Dadaş - bir doktor açıklama yapmıştı kovıd-19 beyinide etkiliyor. ALLAH cc acil şifalar versin nur yüzlü teyzemize

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 06 Nisan 09:30
11

Kamil - @Hamdi 07 nolu yoruma cevabı: ne içtin sen kafanmı güzel ne rahmeti kadın yaşıyor

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 06 Nisan 06:07
10

Mehmetm - @Hamdi 07 nolu yoruma cevabı: Tedavisi sürüyor deniliyor görmüyor musunuz?

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 06 Nisan 03:05
06

Sakaryalılar - Verilen ilaçlardan mı oldu allah bilir , corona beynede hasar veriyo diyolardı en son. Ooof of. Bitsin artık şu lamet insanlarımkz annrlerimiz ananelerimiz ölüyor ulan. Beyin kanaması deniyo ama hikaye. Nedeni corona ilaç .

Yanıtla . 8Beğen . 12Beğenme 06 Nisan 00:14
04

Topatan - Her şeye korono diyen sevgili dünya beyin kanaması değil 2. Kez koronaya yakalanmış koronodan ölmüştür kesin. Ben anlamadım bu işleride hayırlısı bakalım kalp krizi geçirip ölen adama definden sonra korono teşhisi konuyor.

Yanıtla . 3Beğen . 19Beğenme 05 Nisan 22:57
03

Sakaryalı - Çok geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin

Yanıtla . 15Beğen . 2Beğenme 05 Nisan 22:41
15

Port - @Port 02 nolu yoruma cevabı: Oğlu ve kızı bulastirmis diye biliyoruz o açıdan dedim.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 06 Nisan 11:46
01

İsimsiz - Empoli nedir beynine pırtı attı nedir ne biçim haber yazıyorsunuz

Yanıtla . 23Beğen . 2Beğenme 05 Nisan 22:12



Anket Koronavirüse karşı sizce ne gibi tedbirler alınmalıdır?