Camdan muayene, Coronadan korkan doktor hastaları sağlık ocağına almıyor..!

Karapürçek Hocaköy Mahallesi'nde Aile Sağlığı Merkezi doktorunun gelen hastaları bina içine almadan camdan muayene ettiği ve hastaları görmeden ilaç yazdığı iddia edildi.

Büyütmek için resme tıklayın

Tüm Dünya'yı etkisi altına alan Coronavirüs tedbirleri kapsamında her vatandaş kendince önlemler alıyor. Ancak Karapürçek Hocaköy Aile Sağlığı Merkezi doktorunun aldığı önlem diğererinden farklı ve abartılı.

Hastalanan Mahalle halkını Aile Sağlık Merkezi'nin içine almadığı iddia edilen doktor, yine iddialara göre sekreteri aracılığı ile camdan hastasının nesi olduğunu soruyor ve hiç hastaya bakmadan gerekli ilacı yazarak hastayı eve gönderiyor.

Bu duruma tepki gösteren bir vatandaş tarafından fotoğraflanan bu durum hakkında Sağlık İl Müdürlüğü'nün gerekli incelemeyi yapması isteniyor. 

Doktorun yüzünü dahi göremeyen hastalar özlelikle yağışlı günlerde bina içine alınmadığı için bina önünde beklerken ıslandıklarını da iddia ediyor.

AÇIKLAMA GELDİ

Sağlık  Merkezinde yaşananlarla ilgili olarak  sağlık merkezinden açıklama geldi. Açıklama şöyle:

'Hocaköy aile sağlığı merkezinde öğleden önce gebelere ve çocuklara öncelik verilerek kan alınmakta ve bu esnada binaya kişi alımı sınırlandırılmatadır ve de sosyal mesafeye dikkat edilmeketedir. Kan alımının sürdüğü esnada hastaların uzun süre beklememesi için bilgi alındığı esnada çekilen bir fotoğraftır. Fotoğraf habersizce gizlice çekilmiştir ve bu durum aile sağlığı  merkezinde çalışan personelin demorolize etmiştir.  Bu zor günlerde sebebi dinlenilmeden aslı astarı olmayan böyke haberleri yapmanız bizleri çok üzmüştür.'

07 Mayıs 2020 Sakarya/ Karapürçek- Sağlık --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 2.982.770 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

62

Skryanetgsm - Sevim Koşşş..Bizim Hocaköy meşhur olmuş ya

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 10 Mayıs 14:50
61

Yasin Bela - Lan kiminiz doktor kiminiz bilmem ne olay sahsim adina iki hafta once annemi goturdum oraya bizde saglik ocafi yok oraya hocakoyune gidiyoz ben cesmebasi nami diger teketabanda oturuyom aynisi ni aneme yaptilar camdan sordu doktor oksuruk vsrdi mide ilaci yazdi gonderdi eve parayi alirken iyi pandemi var insanlardan kaciyonuz lan benim vergimle maas alican sonra beni iceriye almican yok ole isini adam gibi yapan doktorlara lafim yok

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 10 Mayıs 12:05
58

Olmadı Olmuyor ... - Şu süreçte elbetteki kendilerini sağlık çalışanı olarak korumaları gerekir.

Fakat yıllardır öyle keyfi davranıp insanları kapılarda beklettiler ki artık bu durum bi gereklilik hali bile olsa evvelden yaptıklarından dolayı güven duyulmuyor kendilerine.

İtfaiyeci yangınını söndürecek,

Polis ve Asker üllemizin bekaası için

kurşuna göğüs gerecek elbet nitekim sayısızca şehidimiz de olmadımı senelerdirrrr,

Sağlık çalışanıda şifaya vesile olacak.

Sonuçta işini yapmalı herkez gün bu gün olması gereken bu.

Bide şu zamanda Pandemi hastanesin de görevli olan hekimlerin konumuna göre 40 küsür bin liraları bulan döner sermaye aldığı konuşuluyor.

Yapmayın lütfen ihtiyacınızmı var insanlar iş diye tırmalarken bu günlerde.

Bağışlayın devlete yada hayır kurumlarına halkada bunu gösterin bi protokolle.

Medela Doğal afet olduğunda itfaiyeci bunu yaparsa

Yada

Güvenlik güçleri de keza ne kadar abes olur bu maddi kazanımı.

Dedik ya herkez işini yapmalı maddi karşılığı olmadan ,

Gün bu gün...

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 10 Mayıs 04:35
55

Covid 54 - Pandemide olması gereken.tebrikler doktorum. Hastalığa bulaşma ve hastalarına bulaştırma.

Yanıtla . 7Beğen . 6Beğenme 08 Mayıs 02:42
54

Adem - Asm'deki doktorlarımız bizi korumaya çalışıyor teşekkür edeceğimize yalan haber yapılıyor. Allah razı olsun iki doktorumuzdan da teşekkür ediyoruz, duyarlı davrandıkları için.

Yanıtla . 11Beğen . 9Beğenme 07 Mayıs 23:31
63

Iyilik - @Adem 54 nolu yoruma cevabı: Yalan değil kardes aynen yaşandı ve yaşadım âmâ böyle medya portallarına servis etmedim. sonuçta camdanda olsa odada olsa aynı muayene

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Mayıs 08:55
52

Medicus - Ben de bir aile hekimiyim ve aynı burdaki meslektaşım gibi hareket ediyorum. Bundaki tek amacımız ise; corona bulaşmamış hastaları bina içine alarak ortamdan corona kapmasını engellemek. Çünkü sağlık kurumları potansiyel risk yerleridir. Kaldı ki hekimliğin nasıl yapılacağını bilmeden hekimliğimizi eleştirenlerin bu davranışı ise sadece hadsizlik olarak açıklanabilir. Sadece hastanın şikayetlerini(anamnezini) dinleyerek de tanı konabilir. Hatta bu yolla tanı koyabilen hekim daha tecrübeli hekim sayılır bizim camiamızda. Kaldı ki biz bunu yine hastaları korumak adına yapıyorken böyle çirkin bir iftiraya diyecek benim bir sözüm yok ama eminim Allahın ahirette soracağı hesap çok olacaktır.

Bu fotoğrafı çekip haber kanalına ileten kişiye sesleniyorum: Bunu yaparken eminim çok iyi ve haklı birşey yaptığını düşündün. Ama sana açıkça söyleyeyim ki çok büyük yanılgılarla bunu yaptın. Ahiretteki hesaba hazır ol!

Bu haberi yapan haberciye sesleniyorum: Öncelikle size bir tavsiyem olacak: en bilmediğiniz alan olan tıp ve sağlık konusunda haber yapmadan önce bir sağlık danışmanınız olsa ve ona danışarak haber yapsanız olmaz mı? Olamaz mı? Ama eğer tek kaygınız reyting ise zaten böyle bir şeyi yapmaya yanaşmazsınız. Ama siz de aihiret hesabından nasibinizi alacaksınız emin olun.

Sağlık çalışanına artık hak ettiği saygıyı verin-gösterin. Tüm insanlar evinde çekirdeğini çitleyip filmini izlerken bizler "sulcus tendinis musculus flexoris hallucis longi" kasının ismini ve ne işe yaradığını terler dökerek ezberlemeye çalışıyorduk. Nice iftarsız,sahursuz ramazanlar, ailemizden uzak bayramlar geçirdik ve halen de böyleyiz. Siz pandemide evinizde netflix izlemekten sıkılmış sosyal medyada "canım sıkıldı" mesajlarıyla uğraşırken bizler işyerlerimizde hastalarla, evimize geldiğimizde de takip hastalarıyla, makalelerle uğraşıyoruz. 11Marttan bu yana aile ve akrabalarımla 2 metreden daha yakına gelemedim. Hiç değilse bunların hatrına SAYGI DUYUN...

Yanıtla . 25Beğen . 7Beğenme 07 Mayıs 22:54
49

Salak Savar - Orayı gelen hastaları alıp evine götürsene gerzek , kalkmış ampur ampur haber yapmışsın , seni muhabir yapanı dünyaya havale ediyorum , ne yiyor ne içiyorsun sevgili kardaşım ...

Yanıtla . 12Beğen . 7Beğenme 07 Mayıs 21:50
36

Biri - Doktoru öveceğinize yerin dibine sokmaya çalışmışsınız. Çok iyi uygulama yapıyor kim yapıyorsa. Haber olması gereken sizin bu insanları hedef göstererek iyi bir uygulamayı kötü gösterip insanları tahrik etmek ve koronanın yayılmasına neden olabilecek zihniyetiniz

Yanıtla . 24Beğen . 7Beğenme 07 Mayıs 20:09
35

Aile Şerefindeki Oktay - Bulaşmayı önlemek için tüm resmi kurumlar bankalar ptt şubeli toplu insan bulunan tüm yerler insanları tek tek içeri alıyor. Aksi halde bulaşın önüne geçilemez. Korkak dediginiz adamlar sabah akşam çalışıyor. Sizin gibi klavye basında atıp tutmuyor...

Yanıtla . 32Beğen . 4Beğenme 07 Mayıs 19:38
60

A.ö - @Aile Şerefindeki Oktay 35 nolu yoruma cevabı: tabi canım okadar çok çalışıyorlarki onlarca ton yük taşıyorlar belleri kopuyor!camdan cama lütfen bide halkı fırçalama cabası,herkes tedbirini almış,oraya gelenlerin de elleri eldivenli yüzleri maskeli ama muayene yasak!hastamısın?ne hastasısın?soruyorlar o kdara yada ilaçmı yazdıracan elindeki cep telefonuyla çekiyor üstte dr una gösteriyor aşa inip senin eline şifreyi tutuşturyor hadi güle güle muayene filan hak geitre yada doru hastaneye postalıyr git orda mauayene ol diyor bumudur?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 10 Mayıs 06:14
33

Kesinlikle - Koyu yazılan açıklama okuyun gerisi hava civa en doğrusunu yapıyor

Yanıtla . 12Beğen . 5Beğenme 07 Mayıs 17:41
31

Duyarlı Adam - Coronna hastası biriyle aynı oramda muayene olmak ister misiniz. Yada çocuğunuzu Corona hastalar ile aynı ortamda aşi yada izlem yapılmasını ister miydiniz. Doktor bey sizlerinde sağlığını düşünerek tedbirli davranmış

Yanıtla . 40Beğen . 6Beğenme 07 Mayıs 17:28
29

Herkesdoktorolmuş - Ne kadar çok bilen varmış bu mesleği ,televizyon hergun sosyal izolasyon diyor ,bilmiyorsunuz hadi tamam da birakinda doktorlar isini yapsın.iceride çocuklar varken,aşılama işlemi yapılırken bütün hastaları içeri alsaydı ve bir çocuğa hastalık bulaşmış olsaydi doktoru neyle suclayacaktiniz.korkak diyen arkadaş gel on saflarda mucadele et bakalım hasta olanı bile bırakıp kaçarken bu insanlar canı pahasına çalışıyor .sizin alkisiniz da sizin olsun.birde bu resmi çeken arkadaş yaptığı işin suç olduğunu bile bilmeyecek kadar bilgisiz ,işi gücü bırakmış doktor arkadaşı kotuluyor.Sadece yazık diyebiliyorum.

Yanıtla . 38Beğen . 5Beğenme 07 Mayıs 17:07
38

A.ö - @Herkesdoktorolmuş 29 nolu yoruma cevabı: bi dakka nesi suçmuş?dış kısımdan herkes herşeyin resmini çeker ve asla suçmu da sayılamaz ha kapalı alana girse çekse o zaman belki de bu ne böyle camdan alış verişi dr muayene bile ediyormu acep?bahçelievlerde de durum aynı camdan muayane !herkes kendince haklı!kim suçlu?Uzaylılat her halde!

Yanıtla . 3Beğen . 11Beğenme 07 Mayıs 20:38
27

Balkes - Doktor hastaları koruyor sizin gibi kendini haberci sanan zavallıların bunu anlamaması çok doğal.. Bu zihniyete doktor değil veteriner daha uygun..

Yanıtla . 22Beğen . 3Beğenme 07 Mayıs 17:03
39

A.ö - @Balkes 27 nolu yoruma cevabı: size göre hereks zaavllı demek?bravo size!

Yanıtla . 3Beğen . 10Beğenme 07 Mayıs 20:39
26

Ok.bye. - Hadi ama why do you "demorolize" ?

Allah aşkına let it go.

Yanıtla . 2Beğen . 6Beğenme 07 Mayıs 17:02
23

İsimsiz - Bahçelievler'de Akova sağlık ocağında öyle kızım ilacını yazmadı uzmana götür dedi yaa bu süreçte hasatahanede çalışanlar ne yapsın

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 07 Mayıs 16:56
41

A.ö - @İsimsiz 23 nolu yoruma cevabı: Aynen durum böle camdan alışveriş yapıyorlar galiba içeri miçeri kimseyi almıyorlar almasınlar bence kapatsınlar buraları Dr zaten aşa maşa inmiyor camdaki görevli, lütfen alıyor dileğini seni beğenmesede basıyor fırçayı medyabara neden kızıyonuzki?napacak adamlar?haber değeri yokmu bu görüntünün hem dış çekim neden yasak olsunki alakası yok kapalı alanda belik izne tabidir o da belki nedne çekmesin vatandaş derdini nasıl dile getirecek başka türlü

Yanıtla . 5Beğen . 9Beğenme 07 Mayıs 20:44
22

Vatandaş - Cehalet bizim insanımızın alın yazısı. Doktorun sadece kendini değil hastayıda koruduğunu gerekli olmayan haller dışında muayeneden kaçınmasının daha hasta içinde kendi içinde önemli olduğunu düşenemeyen insanlar kendilerini akıllı sanıyorlar. Allah ıslah etsin diyeceğimde zor gibi. Allahta bırakmıştır bu kadar cahili.

Yanıtla . 16Beğen . 4Beğenme 07 Mayıs 16:54
21

Dr.yüce - Çarşı pazar gezip eline aldığı iki ilaç küpürünü yazdırmak isteyen hastalık hastası kişiler yüzünden binlerce insan bu hastalığa yakalandı.bende bir hekimim aşı günü kendini bilmez böyle kişiyi içeri alıp muyane ettim ogün aşı olan çoçuk ben ve hemşirem covit19+ pozitif çıktı. Sonrada öğrendikki o içeri giren şahıs hasta olduğunu biliyormuş. Şimdi burda onursuzca yorum yapan doktorlara saldıran şahsiyetler söyleyin biz ne yapalım hem sizi hem çoçuklarınızı korumak için bu önlemleri alıyoruz.ayrıca ben tedavi oldum tekrar çalışıyorum.Bu onursuz yorum yapanları kınıyorum.

Yanıtla . 38Beğen . 3Beğenme 07 Mayıs 16:53
43

A.ö - @Dr.yüce 21 nolu yoruma cevabı: dr cum kızmayın sizlerin hakkı elbette ödenmez ama insanımızda panik atak oldu herkes korku içinde mazur görün insanımızı ama bizlerd ene yapacağımızı şaşırdık halk olarak üzgünüz sizde haklısınız bizde

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 07 Mayıs 20:45
20

Mustafa Nazif - Açıklamadan sonra hala bu manşetiniz neden duruyor? Çamur at izi kalsın yani. Nasılsa size kimse hesap sormuyor.

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 07 Mayıs 16:49
19

Alidayı - doğrusunu yapıyıorlar devlet bile eczanelere bıraktı raporlu ilaçları uygulama doğru aslında hiç sağlık ocağına gitmeden telefon ile yazdırılsa daha iyi olurmuş yurt dışında öyle

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 07 Mayıs 16:45
44

A.ö - @Alidayı 19 nolu yoruma cevabı: o zamana sağlık ocakları niye kuruldu hasta muayenesini dr una yaptıramdıktan sonra camdanmı muayene olacak ?

Yanıtla . 4Beğen . 6Beğenme 07 Mayıs 20:46
18

Vatandaş-54 - Şu an çoğu sağlık ocağı camdan ya da imkanın el verdiği şekilde hastaya bir paravandan bakıp gerekirse içeri alıyor (yani alınmıyor değil, gerekirse alınıyor)... Sanki hastanelere her hasta girebiliyor mu şu anda istediği an... Heee istiyorsanız girsin herkes içeri... İçeri sizin bebekleriniz, gebe eşleriniz, çocuklarınız, yaşlılarınız da giriyor... Ne güzel bulaşsın herkese di mi... Çoğunuz ilaç yazdırmaya gittiğinizde ''çocuk evde, yaşlı hastam evde, riskli diye getirmedim'' diyorsunuz ama... O zaman herkes gidecek o sağlık ocağına... Çoğu kişi riskin farkında değil gibi... Kimse de sağlık ocağına gittiğinde hastayı içeri almayalım arabada yapalım işlemleri de demesin o zaman di mi... Hastanelerin çoğu spesifik hasta alıyor zaten, sağlık ocakları gibi yolgeçen hanı değil... He hastanedekiler tabii ki daha risk altında, ama ona göre de korunuyorlar... Yani bu haber milleti galeyana getirmekten başka bir işe yaramıyor şu an.... Şu an kaç sağlık ocağı binası hasta triajı için uygun, ona bakın önce de sonra konuşun...

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 07 Mayıs 16:42
17

Zonguldaklı - doktor dogrusunu yapıyor, kendini bilmez birisi gelip doktora corona bulaştırsa doktor aynı gün 30-40 kişiye onlarda 300-500 kişiye onlarda gidip onbinlerce kişiye bulaştırabilir. doktorlarımız dogru yapıyor bizim iyiliğimiz için.

Yanıtla . 31Beğen . 3Beğenme 07 Mayıs 16:26
16

Dr.s.c - Haberi yapan, yayınlanmasına aracı olan herkes camın arkasından ilaç yazacak doktor arar bulamaz inşallah...

Yanıtla . 35Beğen . 9Beğenme 07 Mayıs 16:24
34

Sakaryali54 - @Dr.s.c 16 nolu yoruma cevabı: Seni aramayacagimiz kesin Dr s.c .az kicini kaldirida çalış. aldığın parayı haket.Bak hastanedeki doktorlar canla başla hergun Corona hastalarının icinde.Siz hükümdarlığınizi sürdürdüğünüz aile merkezlerinde bedavadan işlerle uğraşın.İsiniz gücünüz rpt yapmak maaş düsmesin diye gebe ve çocuk izlemi yapmak.Maas düşecek olmasa onuda yapmazsinizya neyseeee.Bunlarin içinde tabiiki işini gerçekten hakkıyla yapan ASM doktorlarini tenzih ediyorum.Ama seni değil dr s.c

Yanıtla . 4Beğen . 10Beğenme 07 Mayıs 19:08
15

Xyxy - Camdan olmaz ama, gerekli güvenli muayene şartları oluşmadan hasta muayene etmek doktor içinde hasta içinde risk.ASM lerde bu şartlar yeterli derecede sağlanamamış malesef. Ayrıca tıpta tedaviden tanıya yöntemi vardır ve bilimseldir. doktor hastayı dinleyip en olası tanıya göre tedavi verir.

Yanıtla . 12Beğen . 3Beğenme 07 Mayıs 16:24
14

Sakaryalı54 - Bekirpaşa sağlık ocağı 80 yaşındaki babamı ilaç raporu tazelemeye hastaneye yolluyor bu normalmi neymiş nöroloji ilacı yazamam diye

Yanıtla . 5Beğen . 12Beğenme 07 Mayıs 16:24
45

A.ö - @Sakaryalı54 14 nolu yoruma cevabı: hadi buyur işte bir bekir paşa klasiği nolcak şimdi?

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 07 Mayıs 20:48
40

Corona - @Sakaryalı54 14 nolu yoruma cevabı: Ya ne zekisiniz siz öyle ..her aile hekiminin rapor çıkarma yetkisi yok..rapor hastaneden çıkar..ya da gidemem hastaneye diyorsan eczaneden paranla alabilirsin ..

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 07 Mayıs 20:39
32

. - @Sakaryalı54 14 nolu yoruma cevabı: Evet bu normal. Nöroloji ilacını aile hekiminiz yazamaz. Raporunu hiç çıkaramaz.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 07 Mayıs 17:34
28

Furkan - @Sakaryalı54 14 nolu yoruma cevabı: doğru demiş nöroloji ilacına sağlık ocagı nasıl rapor cıkarsın kardesım uzman doktora götüreceksin babanı hemen suclama yapın zaten yoohhhh yazmadı etmedi saglık ocagı kardesım orası hastane değil

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 07 Mayıs 17:06
25

Doğrusune - @Sakaryalı54 14 nolu yoruma cevabı: Raporlar sağlık ocağından çıkarılamıyor, hastaneye gitmeye mecbursunuz zaten. Hangi ilaçların nerden yazılabileceğini sağlık bakanlığı belirliyor.

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 07 Mayıs 17:00
13

Sakaryalı54 - Erenler Bekirpaşa mah sağlık ocağıda aynı içeri girmeden muayene ve ilaç yazımı yapıyorlar bilgilerinize

Yanıtla . 5Beğen . 7Beğenme 07 Mayıs 16:20
12

Emekli Eğitimci - Doktor beye sormak lazım kazandığı parayı helaliyle ile hak ediyor mu aynısını anasına babasına ailesine yapsalar ne der

Yanıtla . 7Beğen . 30Beğenme 07 Mayıs 16:08
42

Corona - @Emekli Eğitimci 12 nolu yoruma cevabı: Günde 100 hasta baktığı dönemlere sayın değerli hocam..evden ders anlatılıyoken pencereden de muayene olur..parada hak edilir..Ayrıca pandemi döneminde Dünya Sağlık Örgütü kulak ve ağız muayenesi yapılmamasını istiyor..Riskli girişime girdiği için..Kaldı ki sağlık ocağında ki hekimlerin N95 maskesi yok..Kimse canını yolda bulmadı kusura bakılmasın..Kaldı ki tanı koymak için anamnez yeterlidir ..

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 07 Mayıs 20:45
30

Herkesdoktorolmus - @Emekli Eğitimci 12 nolu yoruma cevabı: Eğitimci arkadaş aynı soruyu şuan evde oturan ve ücretini eksiksiz alam meslektaşlarına da soruyor musun ?

Yanıtla . 16Beğen . 1Beğenme 07 Mayıs 17:11
53

Emekli Astsubay - @Sakaryalii 11 nolu yoruma cevabı: Hayırdır çok bilmiş Sakaryalı senin bir sıkıntın var herhalde hasta oldun da bakmadılar mı sana, serum istedin de takmadılar mı..üstün tanı koyma yeteneğinle antibiyotik ihtiyacın olduğunu hissettin de yazmadılar mı ?

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 07 Mayıs 23:26
10

vatandaş - olur mu canım aile hekimlerinin dokunulmazlığı var aman ha haber yapmak da sakıncalı olabilir. hastanedeki doktorlar insan değil

Yanıtla . 6Beğen . 27Beğenme 07 Mayıs 15:58
09

Camili 1 - bu süreç camili'de de aynı şekilde sürüyor..

Yanıtla . 4Beğen . 6Beğenme 07 Mayıs 15:49
08

Hendekli Vatandaş - Hendekteki yeni mahalle sağlık ocağında da bu uygulama yapılıyor. Yani ilacı yazılacak olan tüm hastalardan camdan veriyorlar kimse doktoru içerden biri alıp yazdırıyor... Ohoooo Türkiye burası bunlar çok normal

Yanıtla . 1Beğen . 12Beğenme 07 Mayıs 15:48
56

Dr.sibel - @Hendekli Vatandaş 08 nolu yoruma cevabı: Muayene olmaya gitmeyen ama saçma salak ilaclari rpt yaptirmaya gelen adam iceri alınmamasını protesto ediyor.. sen önce şikayetini söyle bakayım.. muayene olamazsan o zaman konuş... karşındakine hekim gibi davranmazsan hasta muamelesi görmezsin... herkes doktor olmuş eline bir ilaç kutu parçası alan yazdırmaya koşuyor...

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 08 Mayıs 03:10
37

Doktor - @Hendekli Vatandaş 08 nolu yoruma cevabı: Bu durumdan şikayetçi misiniz? Şikayetçiyseniz covid hastası geldiğinde ilaç yazdırmaya içeri bekleriz

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 07 Mayıs 20:23
07

Hamza - Sadece karapürçekdeki sağlık ocağımı bunu yapıyor sanıyorsunuz bana kalırsa bütün sağlık ocakları aynı Bahçeli Evler sağlık ocağıda camdan işlem yapıyor doktorları camdan bile göremiyoruz sağlık çalışanları kimlik fotosunu çekip doktora gönderiyor doktorlarda şikaketlerine göre ilaç yazıyor

Yanıtla . 4Beğen . 8Beğenme 07 Mayıs 15:46
06

Ghjuhg - Sanki bı ordami Mithatpaşa istasyon sağlık ocagida ayni

Yanıtla . 2Beğen . 6Beğenme 07 Mayıs 15:38
05

Adapazaq - VİRÜSDEN DAHA TEHLİKELİ BİŞEY VARSA TAM DA BU ZİHNİYET

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 07 Mayıs 14:53
04

We solve - Eskiden padişahlar tedbili kıyafet giyip halkın arasında ne olup bittiğini anlamaya çalışırlardı,Şimdi güvenlik kameraları var yetkililer alıp incelesin gerçekmi yalan mı şüphe götürmeyecek şekilde ortaya çıkar.

Ben beşköprüde yaşıyorum haberdeki gibi muayenede etmeden ilaç yazılıyor. Kameralar orada...

Yanıtla . 2Beğen . 9Beğenme 07 Mayıs 14:23
46

A.ö - @We solve 04 nolu yoruma cevabı: evet muayene yapmadan ilaç yazıyorlar ve bunu haber yapan haberciere de kızıyorlar onları hep öveceksiniz yoksa sizden kötüsü yoktur

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 07 Mayıs 20:52
03

Sinan Murat - Doktor Karapürçek'ten sıkılmış görevden alınmak istiyor. Yakında tayin haberi gelir. Yazın kenara.

Yanıtla . 2Beğen . 11Beğenme 07 Mayıs 14:19
02

Gercek sakaryali - E yuh yani haber dogruysa her gun alkışladığız doktorlar arasndan seni çıkartıyorum korkak doktor

Yanıtla . 3Beğen . 14Beğenme 07 Mayıs 14:13
47

Yorumsuz - @Gercek sakaryali 02 nolu yoruma cevabı: Korkak doktormu?nasıl bir vefasizliltir bu yaptığıniz..cahiliyetiniz endişe verici

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 07 Mayıs 21:03
01

Fish - Olur mu oyle sey o zaman istifa et.benim kardesim hemsire, hastalarla ilgilenirken pozitif oldu.hastanede tedavi goruyor.geregi yapilmali hemen.boyle hainlik olamaz.

Yanıtla . 3Beğen . 16Beğenme 07 Mayıs 14:08
48

Yorumsuz - @Fish 01 nolu yoruma cevabı: Hainlik mi nasıl yani sizin yaptığınız hainlik kardeşinize sorun bakalım hainlik olduğunu mu düşünüyor.saglik ocağına komik nedenlerle gidenler görev başındaki hekimlerin sağlıklarını tehlikeye atarken bisey yok değil mi

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 07 Mayıs 21:06



Anket Koronavirüse karşı sizce ne gibi tedbirler alınmalıdır?