Belediyeden o görüntülere açıklama: Gereği ivedilikle yapılacak

Adapazarı Belediyesi, hayvanseverlerin büyük tepkisini çeken görüntüler ile ilgili “Başkanımız Sayın Mutlu Işıksu'nun talimatları ile tahkikat başlatılmıştır. Adapazarı'mızdaki her cana çok özel yaklaşmayan, işini hakkaniyetli yapmayan her kim varsa gereği ivedilikle yapılacaktır.” açıklaması yaptı

Büyütmek için resme tıklayın

Adapazarı Belediyesi, gömülmek için götürüldüğü sırada hayvanseverler tarafından kaydedilen ve bir hayvanın hareket ettiği tepki çeken görüntüler ile ilgili sosyal medyadan açıklama yaptı.

Belediye tarafından yapılan açıklamada, “Sahipsiz Hayvanlar Rehabilitasyonu kapsamında, hayvanseverlerimiz ve gönüllülerimiz ile birlikte Adapazarı’mızdaki minik dostlarımıza yönelik yaklaşımımız ve gayretli çabalarımız kamuoyunun takdirini kazanmıştır. Başkanımız Sayın Mutlu Işıksu'nun talimatları ile tahkikat başlatılmıştır. Adapazarı'mızdaki her cana çok özel yaklaşmayan, işini hakkaniyetli yapmayan her kim varsa gereği ivedilikle yapılacaktır. Kamuoyunun bilgisine...” denildi

16 Tem 2020 - 00:34 Sakarya- Güncel --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 3.073.186 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

57

SEDAT DAGKESEN - TAKIPTEYIM ve 54 CAKMA ISIMLI VATANDASLAR !!! EVVELA ADAM OLSANIZ KENDI ISIMLERINIZLE SOYISIMLERINIZLE YORUM YAZARSINIZ !!! MEDYABARA BURADAN SOYLUYORUM LUTFEN BOYLE KARAKTERSIZLERI ENGELLEMEK ICIN HERKES TC KIMLIK NUMARASI ILE KAYIT OLSUN !!!

6500 SIGORTA GUNUM VAR 20 YIL TURKIYE CUMHURIYETINE EN YUKSEKTEN "" BIR KUYUMCUDAN DAHA FAZLA "" VERGIMI ODEDIM !!! SIZIN GIBI CAPULCULARLA ISIM OLMAZ ADI INSANLAR HER KONUDA ARTISSINIZ ! BURADA KONUSULAN BIR KIYIM VAR BIR KATLETME VAR, AMA SIZ HER SEYE MAYDONOZ OLAN TIPLER VARYA AHIRETTE BU HAYVANLAR HERKESE HESAP SORACAKLAR BAKALIM OZAMAN NE YAPACAKSINIZ !!! DENGESIZLER

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 17 Temmuz 15:28
58

Vatandaş - @SEDAT DAGKESEN 57 nolu yoruma cevabı: Aynaya bakarak mi söyledin ;)

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 17 Temmuz 15:45
49

Grandbazaar - Sokak itleri için belediyenin ayırdığı bütçe itetaparlardan alınsın, biz belediyeye bu psikolojik sorunlu menapoz balina teyzeler eğlensin diye vergi vermiyoruz, çok seven evine alsın beslesin ama bahçeme girerse affetmem bam bam ona göre. Belediye devam az bile yapmış daha geçen gün bir bayanın kolunu kopardı itler, bir it arabayla ezildi günlerce manşet bir kadının kolu itler tarafından koparıldı üç beş satır haber, medyada ikiyüzlü insan hayatı köpek kadar etmiyor yazık size imansız münafıklar.

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 17 Temmuz 11:25
55

Adapazarlı-- - @Grandbazaar 49 nolu yoruma cevabı: Bu nasıl kin ve öfke? Biz kardeşim ne senin bahsettiğin balinalardanız nede işin reklam boyutundayız. Burda bir kıyım var buna sessiz kalamazsın. Ötanazi vardır evet ama onun şartı gereği vardır! Videoya bak küpe bile yok kısırlaştırmadan direk ölüme göndermişler.yazık.iş yapmamak içinmi bunlar? Açıklama yapılacak ve suçlusu hesap vericek bu kadar net.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 17 Temmuz 14:21
54

Adapazarlı-- - @Grandbazaar 49 nolu yoruma cevabı: Bu nasıl kin ve öfke? Biz kardeşim ne senin bahsettiğin balinalardanız nede işin reklam boyutundayız. Burda bir kıyım var buna sessiz kalamazsın. Ötanazi vardır evet ama onun şartı gereği vardır! Videoya bak küpe bile yok kısırlaştırmadan direk ölüme göndermişler.yazık.iş yapmamak içinmi bunlar? Açıklama yapılacak ve suçlusu hesap vericek bu kadar net.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 17 Temmuz 13:58
51

Sedat DAGKESEN - @Grandbazaar 49 nolu yoruma cevabı: Imansiz sensin ALLAHSIZ HERIF !!!!

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 17 Temmuz 12:14
48

Ali 54 - Yaptiraninda yapananinda Allah tez zamanda belassini versin. Tüm Türkiye'ye Adapazari'ni rezil ettiler! Adapapazari Belediyesini yönetenler def olup gidin. Beter olun, srfslr.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 17 Temmuz 11:24
47

Bülent - Gerekeni oraya o hayvanları getirip defnedene değil ona talimatı veren şef yada müdür her kimse ona yapın.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 17 Temmuz 11:08
44

Pati - @54 bu dünya da sadece insanlar mı yaşayacak.. Asıl onların bu doğa kendi arasında anlaşamayan insanoğlu şimdide sokakta ki canlara mı taktı? Gerekirse evime de alırım size mi sorucam? yalnız eve kulübe olmuyor.. Az daha okumalı öğrenmeli bence :)

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 17 Temmuz 08:02
39

Neriman Göçer - Bu yavrucakları gözlerinin önünden uzaklaştırmak isteyenzihniyete lanet olsun.Bir tabak YEMEK vermek istemeyen zihniyete lanet olsun .Yüce Allahımda onlara bir tabak yemeği çok görsün.Amin Amin inşallah

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 17 Temmuz 01:27
38

SEDAT DAGKESEN - YORUMLARI OKUDUKCA RESMEN DEHSETE KAPILDIM !!! SORSAN EVDE KOPEK BESLENMEZ YOK EFENDIM ABDEST BOZAR FALAN FILAN...ULAN 1 TARTISMA OLSUN HEMEN MUSLUMAN KESILIRSINIZ. SIYASET OLARAK ALGILANMASIN AMA OY VERIRKEN BENIM DEVLET ADAMLARIM DINI BUTUN INSANLAR DEYIP OY VERIRSINIZ LAFA GELINCE MUSLUMAN KESILIRSINIZ,MUBAREK PERCEMBE GECELERI ALKOL ALIP SONRADA BEN MUSLUMANIM DIYENLERIDE BILIYORUM !!! AMAN KIMSE GORMESIN DIYE KENDI MAHALLESINDEKI TEKEL BUFEDEN ALKOL ALMAZ,GIZLI SAKLI YERLERDEN ALIRLAR,YOLDA BIR KOPEK GORSENIZ TEKMEYI BASARSINIZ,BUGUNKU HABERDEDE DIGER YORUMLARA BIRISI YOK EFENDIM EVINE AL BIRIDE SEN BESLEDE GORELIM FALAN FILAN ACAYIP YORUMLAR...

YEMIN EDIYORUM ALMANYADA 10 TANE EVIN 9 UNDA KEDI KOPEK BESLENIYOR VE BENDEDE KOPEK VAR ZEVKLE BAKIYORUM VERGISINI ODUYORUM BIR EVLAT GIBI BAKIYORUM.BIZLER DUA EDELIM AVRUPADAKI HIRISTIYANLAR MUSLUMAN OLURSA BIZ MUSLUMANLARA CENNETTE INANIN YER KALMAZ !!!

MUSLUMAN OLAN BIZ !

CANIN DEGERINI BILMESI GEREKEN BIZ !

KURAN-I KERIMDE HADISLERDE SATIR SATIR HERSEY YAZIYOR !

“Merhamet edenlere Allah da merhamet eder. Siz yerdekilere merhamet ediniz ki göktekiler de size merhamet etsinler. ” (Ebu Davud,Edeb,66 / Tirmizi, Birr, 16)

KENDILERINE SAYGILARI MERHAMETLERI YOK KI BASKALARINA BILHASSA HAYVANLARA MERHAMETLERI OLSUN !!! ALLAH NASIL BILIYORSA OYLE YAPSIN....!

Yanıtla . 10Beğen . 7Beğenme 17 Temmuz 00:09
42

Takipteyim - @SEDAT DAGKESEN 38 nolu yoruma cevabı: 1-Turkiyede vergi verdin mi zoruna gidiyordu hayırdır boş teneke gibi yorum yazmışsın ;) 2-bakıyorum da alim olmuşsun :)) 3-sen TC de en son yorum yapacak kişisin bence !

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 17 Temmuz 02:15
41

54 - @SEDAT DAGKESEN 38 nolu yoruma cevabı: Sen boş insansın sen yorum yapma sen yapiyorsan vardır bu işte bir iş heryerde boş bir insansın ! Yakında fetva verirsin sen hadi git Avrupa'da yaşa yallah ! Senin gibi siyasi çıkarlarını düşünen den hayvan sever olmasını bırak insan sever bile olmaz !!! Biliyiz senin nasıl bir varlık olduğunu!!

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 17 Temmuz 01:53
37

Vatandaş - Bugün ankara kodlu bir numara aradı anket yapıyoruz dediler mutlu ışıksunun hizmetleri hakkında sorular sordular pazar günü bir seçim olsa yine ona oy verirmisiniz diye sordular başta bir şaşırdım ama şimdi haberi görünce anladım ki bu yüzden arayıp bilgi topluyor olabilirler

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 16 Temmuz 23:30
43

Edip - @Vatandaş 37 nolu yoruma cevabı: Beni niye aramadilar Mario?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 17 Temmuz 03:22
36

Tanridagli Türk - Tanrı her canlıyı yaratırken bir birlerine karşı haklar vermiştir ve her canlıda bu hakkını bu dünyada alamazsa sonsuzluk aleminde mutlaka alacaktır o sonsuzluk aleminde haklar ve helalliklar alınmaya başladığında insan olanlar ya cennete yada cehenneme gidecektir yeryüzünde bu hayvan ggorur duyar ama kendini anlatamaz deyip hoyratça davrandigimiz o canlı hayvanlarda sonsuz alemin mahkemesinde hazır bulunacak kimde hakkı varsa alacak tekrar yok olacaklar kendilerini dindar görenler hAyvanlarinda biz insanlar gibi huzuru mahşerde yargılanırken karşı karşıya geleceğimizi unutmayalim kul hakkı sadece insanlar arasında değil insanlar dan hayvanlarin alacağı haklarda huzuru mahşerde karşımıza çıkacaktır tanrının yarattığı hercanliyi yaradandan dolayı sevip kollamamiz gerekiyor bu hayvandır bu ağaçtır bu bitkidir deyip yok etmeye kalkarsak tanrıya isyan etmiz oluruz bir insanı aç susuz bırak şal sokağa o hayvan dediğin mahluktan daha beter olur insanoğlu kadar acımasız kaddar bir canlı duyada yoktur doğayı katleder dereleri denizleri nehirleri golleri dağları arazileri kısaca kendi yaşam alanlarını oksijen alanlarını yok eden hangi canlı vardır huzuru mahşerde bu yaptıklarının hesabini vermiyecenmi ey insanoğlu

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 16 Temmuz 23:22
32

Yazık - Yazıklar olsun. Bu hayvancıklar sahipsiz, hasta ve bakıma muhtaç. Barınak ne zaman bu hale geldi. Hayvana bunu yapan insana ne yapmaz. Belediye başkanımızın gereğini yapacağına inanıyoruz.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 16 Temmuz 20:49
50

E. Y. - @Yazık 32 nolu yoruma cevabı: Bunu yaptiran zaten Adapazari belediyesi deniliyor. Hayvanlari canli canli gömmeye götürürken Hayvan severler tarafindan yakaladi. Köpekleri zehirlemisler birde, utanmadan SIKILMADAN hastaliktan diyorlar. ALLAH hepsinin acisini yapan ve yatiranlara mislisini yapar insallah.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 17 Temmuz 11:37
31

Grandbazaar - Medeni bir ülkede sokaklarda başıboş 1 tane köpek göremezsiniz, sahipsiz köpekler itlaf edilir yani öldürülür, yani feministlerin ve bilimum diğer zerzevatın taptığı avrupa ülkelerinde bile sokakta başıboş köpek varsa toplanır, sahibi yoksa belli bir süre beklenir ve hazin son, olması gereken. Belediye görevini yapmış hakkım helaldir, daha yeni bir bayanın kolunu kopardı bu köpekler keşke feministleri yese de kurtulsak.

Yanıtla . 7Beğen . 8Beğenme 16 Temmuz 20:33
46

Cihangir Hesap Ver! - @Grandbazaar 31 nolu yoruma cevabı: Hangi medeni ülkede öleymiş bi sölermisin? Arkadaşım bizim devletimiZin düzenlediği yasa belli kanun belli.belediye yetki ve sorumluluğu belli. Barınak kuracaksın ve görevini yerine getireceksin. Bu kadar basit. Hiç bir kanun yasa din iman bir hayvanın canlı canlı gömülmesine razı olamaz. Hele görevi yaşatmak olan veteriner buna nasıl müsade eder?? Başkan beyden gerekli açıklamayı bekliyoruz.yeter!!

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Temmuz 10:52
45

Panter Emel - @Grandbazaar 31 nolu yoruma cevabı: Hangi medeni ülke bu? Hiçbir yasa hukuk bilmeden boş yorumlar yapıyosunuz. Belediyenin görev ve yetkisi arasında var bu arkadasım barınak kuracak başıböş köpeği alıcak kısırlaştıracak sokağına bırakacak.CANLI CANLI GÖMMEYECEK. Bu kadar basit. Bunun sorumlusu işçi değildir. Sorumlu müdürü varsa kendine hekim diyorsa veterineridir suçlu.Mutlu beyin gerekini yapacağını düşünüyoruz.Bekliyoruzzz!!!

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Temmuz 10:12
28

Vicdanlı- - son yazılan yorumlar çok üzücü açıkca belediye kanadından yazıldığı belli, yasa belli boşuna konuşmayın dili olmayan hayvanlar boş hayvansever değilim ama canlı canlı gömülmesine kim raZı gelebilir? Hangi yetkili hangi veteriner hekimse eğer! Buna izin verir.. çok yazık işin siyasini bırakın vicdan sahibi ise başkan bunun sorumlusu veterinerdir, müdürdür herkes göreveeeee

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 16 Temmuz 18:47
27

Pati - Başlığı okuyup yok sahipsiz hayvanlara da hayvan sevenler baksına dönüyorsa iş. Okuduğunu anlamayanlar var derim.. Kaldı ki bakarım merak etmeyin bir kap su

ve bir tabak yemek veriyorum ..ALLAH Herkese vicdan versin.. Neredeyse normal karşılayacaklar bu durumu.Asıl sizden korkmalı insanoğlu.

Yanıtla . 9Beğen . 4Beğenme 16 Temmuz 18:46
33

54 - @Pati 27 nolu yoruma cevabı: Evine alsana kulübe yapsana !

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 16 Temmuz 21:17
26

Vicdanlı- - son yazılan yorumlar güldürücü açıkca belediye kanadından yazıldığı belli, yasa belli boşuna konuşmayın dili olmayan hayvanlar boş hayvansever değilim ama canlı canlı gömülmesine kim raZı gelebilir? Hangi yetkili hangi veteriner hekimse eğer! Buna izin verir.. çok yazık işin siyasini bırakın vicdan sahibi ise başkan bunun sorumlusu veterinerdir, müdürdür herkes göreveeeee

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 16 Temmuz 18:45
25

Hande - Şu yorumların çoğunu okuduktan sonra insanlığımdan utandım resmen. Onlarla aynı sıfatı taşımaktan nefret ettim. Siz kendinize insan diyorsanız ben insanlığımdan vazgeçiyorum mümkünse. Sözde sorsanız çok iman sahibi insanlarsınız ya bizi kim yarattıysa o canları da Rabbim yarattı. Eğer gereksiz görseydi ne köpek ne kedi ne de herhangi bir canlı türü bu dünyada olmazdı. Rabbimin yarattığı can verdiği hiçbir canlı için hiç kimse kötü yorum yapamaz, sokaklarda görmek istemiyoruz diyemez CANLI CANLI GÖMEMEZ. Bunu destekleyen herkes umarım kendileri değil ama en sevdiklerinden yaşar acısını!!!

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 16 Temmuz 18:37
21

Yedi̇ates - barınaklarda ki hayvanların bakım masraflarını lütfen hayvan severlerden eksiksiz alın hatta sokaklardaki tüm sahipsiz köpekleri toplayıp onları sokaklarda besleyen hayvan severlere zimmetleyin evlerinde baksınlar ben caddede sokakta köpek saldıracak mı acaba diye yürümek istemiyorum daha geçen gün bir çocuğu burnunu köpekler parçaladı diye haber çıktı

Yanıtla . 10Beğen . 9Beğenme 16 Temmuz 17:47
34

Figen - @Yedi̇ates 21 nolu yoruma cevabı: sen evde otur cıkma hatta uzay yolculugu satın al git. Dünya sadece sana ait degil her canlının yaşama hakkı var..

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 16 Temmuz 22:08
30

Panter Emel - @Yedi̇ates 21 nolu yoruma cevabı: ne kadar garip yorumlar.belediyenin görev ve yetkileri nedir? Bunun için bütçesi var kanunda yeri var yasa var ölesine bi dünyada yaşamıyoruz. bakın görün o videodaki işçinin kellesini alırlar ama kabul etmiyoruzzz işçinin iğne vurma yetkisi bile yok sorumlu veteriner ! Kimler iğne vuruyor arkadaş canlı canlı gömüyonuzz hayvanları yazıkkkkkk başkan göreveee

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 16 Temmuz 19:12
29

Panter Emel - @Yedi̇ates 21 nolu yoruma cevabı: ne kadar garip yorumlar.belediyenin görev ve yetkileri nedir? Bunun için bütçesi var kanunda yeri var yasa var ölesine bi dünyada yaşamıyoruz. bakın görün o videodaki işçinin kellesini alırlar ama kabul etmiyoruzzz işçinin iğne vurma yetkisi bile yok sorumlu veteriner ! Kimler iğne vuruyor arkadaş canlı canlı gömüyonuzz hayvanları yazıkkkkkk başkan göreveee

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 16 Temmuz 19:11
23

Adapazarlı - @Yedi̇ates 21 nolu yoruma cevabı: Aynen katılıyorum size, bu sözde hayvan severlere zimmetleyin sokak hayvanlarını görelim nasıl bakıyorlarmış!! Bu arada o hayvan barınağı çok güzel ve bakımlı bedava yaygara yapmayı!

Yanıtla . 4Beğen . 9Beğenme 16 Temmuz 18:05
22

Bang Bang - @Yedi̇ates 21 nolu yoruma cevabı: Kardeşşşşş, canlı canlı gömülmesine karşıyız, anlayabiliyormusun.

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 16 Temmuz 18:02
16

Hayricelik - Bu hayvanların öldürümünde sorumlu veteriner kimse o cezasını alacak şakamısınız siz ya insanları oyalamayın boşuna bu işin peşini bırakmıyacağız adapazarı belediyesi eger baskan gercekten dürüst birisiyse o veterineri kapının önüne koyar bizde samimiyetine güveniriz adapazarı halkı olarak yanında olmaya devam ederiz bu işin şakası yok zaten konu mahkemelere taşınıcak o insana veterinerlik yaptırıcak başkan tanımıyorum ben inanıyorumki mutlu başkan gereğini yapıcaktır..

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 16 Temmuz 17:08
13

Ekba - Hayvanlara bir iyilik yapacaksanız onları sokaklardan toplayın. bırakın sağa sola ceza vermeyi. sokaklarda başı boş köpeklerin dolaşması hiç doğru değil. bir iş yaptığınız yok bari hayvanlara barınak yapında sevap kazanın

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 16 Temmuz 16:05
12

Sakaryalı - Bu yaşanan olay ne belediyelerin suçu nede görevlilerin ! Bunun suçlusu biz insanların ! Neden mi bir anlık heves uğruna veya çocuğumuzun mutlu olması için (sebepler çoğaltılabilir) eve alıp sokağa saldigimiz hayvanlar! Burda yazı yazmakla olmaz hep beraber sokakta ki hayvanları besleyecez bunun mesuliyet biz insanların aksini düşünen kendine yalan söylüyor veya sorumlugunu yerine getirmemek için çamur atıyor bu kadar basit !!! Her ölen hayvanın vebali bizlerin boynunadir ! Hayvanseversen gereğini yapacan kardeşim !!

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 16 Temmuz 15:29
07

Hemşehri - Bu hayvanların bu şekilde sayılarının artması doğal değil. Birileri gidip ediniyor bir yerlerden sonra bakamayıp sokağa bırakıyor. Doğal yaşamda bir şekilde zaten ölüp giderek sayısı belirli sınırlarda olacak hayvanların sayısı doğal olmayan sebeplerle şehirlerde yükseliyor. Bu da problem çıkartıyor. Sivri sineklerin de istediği bir kaç mikrogram kan ama ilaç sıkmayı biliyoruz değil mi? Sorunun çıkış kaynağı kendini hayvansever zanneden insanların evlerinde kedi köpek beslemek isteyip sonra da bundan vazgeçmeleri ve doğal olmayan hayvan koruma şekli. Doğal durum manuple edildiğinde sorun çıkar zaten sonra da bu sorundan çok muzdarip birisi kendi çözümünü uygulayınca problem olur. Yediğimiz et de bir hayvanın eti unutmayalım. Koyunlara saldıran kurtları da vuruyoruz. İhtiyaç için ve zarar verdiği için hayvan öldürmek sorun değildir. Biraz daha gerçekçi düşünmek lazım duygusal değil.

Yanıtla . 15Beğen . 12Beğenme 16 Temmuz 13:38
18

Vicdanlı- - @Hemşehri 07 nolu yoruma cevabı: İyide hemşerim burda sorun sahiplenip sokağa bırakılma değil zaten, CANLI CANLI KÖPEKLERİN GÖMÜLMESİ!!olayı çarpıtma ve uzaklaştırma.. gerçi belediye içinden yada barınak içerisinden yazıyosundur kesin son yazılan yorumlardan anlaşılıyor.. sizi bu yorumlar kurtarmaz.. herkez işini doğru hakkıyla yapacak

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 16 Temmuz 17:13
15

Vicdanlı- - @Hemşehri 07 nolu yoruma cevabı: İyide hemşerim burda sorun sahiplenip sokağa bırakılma değil zaten, CANLI CANLI KÖPEKLERİN GÖMÜLMESİ!!olayı çarpıtma ve uzaklaştırma.. gerçi belediye içinden yada barınak içerisinden yazıyosundur kesin son yazılan yorumlardan anlaşılıyor.. sizi bu yorumlar kurtarmaz.. herkez işini doğru hakkıyla yapacak

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 16 Temmuz 17:07
08

Vatandaş - @Hemşehri 07 nolu yoruma cevabı: Aynen katılıyorum sözde bazı hayvanseverler denen zaatlar evinde besliyor sakoga salıyor sonra belediyeler ne yapsın !! Çözüm insanlarımızın bakamayacagi hayvanları evlerine alıp sokağa salması !

Yanıtla . 14Beğen . 8Beğenme 16 Temmuz 14:53
06

Nuna - Göstermelik barınak da hayvanlara bakıyorlar 2 gün sonra keresteciler sanayinin içine bırakıyorlar. Keresteciler sanayinin içi son zamanlarda otoyolu geçtiğinden mutlaka biri veya ikisi kamyon tekerleklerinde can veriyor. EEYY bizi kıskanan Avrupa bu işi nasıl çözdü ise bizde o yollu izleyelim kimsenin de canı sıkılmasın (100 otobüse para bulan belediye bu sorunu çözmeye de para bulur !!!!!!)

Yanıtla . 10Beğen . 6Beğenme 16 Temmuz 13:22
20

Vicdanlı- - @Nuna 06 nolu yoruma cevabı: @Vatandaş ve @Hemşehri rumuzlular olay besleme sahiplenme olayı değil arkadaşım önce belediye üzerine düşeni yapıcak yasa belli zaten kısırlaştırması ve alındığı sokağa bırakılması gerek bunu cocuklar bile biliyoe ondan sonra sen beslemeni yap belediyeden bekleme tabi.. ama canlarına kıyamazsın! Canlı canlı gömemeZsin.. canlı gömülmek istermiydiniz?

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 16 Temmuz 17:19
19

Vicdanlı- - @Nuna 06 nolu yoruma cevabı: @Vatandaş ve @Hemşehri rumuzlular olay besleme sahiplenme olayı değil arkadaşım önce belediye üzerine düşeni yapıcak yasa belli zaten kısırlaştırması ve alındığı sokağa bırakılması gerek bunu cocuklar bile biliyoe ondan sonra sen beslemeni yap belediyeden bekleme tabi.. ama canlarına kıyamazsın! Canlı canlı gömemeZsin.. canlı gömülmek istermiydiniz?

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 16 Temmuz 17:18
09

Vatandaş - @Nuna 06 nolu yoruma cevabı: Sen evine alsana niye atıp tutuyor sun !! O kadar çok seviyorsan git hepsini besle ben sokagimdakileri besliyorum madem biliyorsun yerlerini git besle ! İcraat yap ! Sizin gibiler yüzünden bu sokak hayvanları sokağa atılıyor!! Belediyeler hepsine yetisemiyor bu bir gerçek o kadar duyarliysaniz gidin besleyin !!

Yanıtla . 6Beğen . 9Beğenme 16 Temmuz 14:56
03

Hemşehri - Şehirlerde hayvanlar sorun çıkartmasın diye belediye çalışıyor. Ancak aşısız ve kontrolsüz üremiş hayvanlar da yok değil hatta sayıları fazla. Her kurumun olduğu gibi belediyenin de verebileceği hizmetin bir sınırı vardır. O ve ya bu sebeple kısırlaştırılamamış hayvanlar çoğalıyor ve yavrular da kısırlaştırılması gereken hayvanlar. Bunlar sürü halinde dolaşıyorlar. Ancak bu durum insanlara saldırmaları ile sonuçlandığında ciddi yaralanma hatta ölümle sonuçlanabiliyor. Zararlı hayvanların öldürülmesi dinimizce de problem değil. İnsan öleceğine hayvan ölsün. Tersini söyleyen hemen kendi çocuğunun köpekler tarafından parçalandığını hayal ediversin bakalım o zaman hayvanseverlikte daha gerçekçi sonuçlara nasıl varıyor.

Yanıtla . 14Beğen . 15Beğenme 16 Temmuz 12:21
05

Hayvansever - @Hemşehri 03 nolu yoruma cevabı: Din siZe ağzı dili olmayan hayvanları öldürmeyi mi emrediyor da caiz olsun. Her birinin hesabını soracak Allah ahirette. Usul öldürmek değildir, hayvan eğer zarar veriyorsa uygun şartlarda onu alıp rehabilite etmektir. Ama sizin 5 yıldızlı otel sandığınız o barınaklar ölüm saçıyor. Orada şiddet görüyorlar hastalıklara maruz kalıyorlar başları bir kere sevgiyle okşanmadan ölüp gidiyorlar. Ya da öldürülüyorlar. Tek bekledikleri bir lokma ekmek. Biraz vicdan sahibi olun..ha hayvamların insanlara zarar verdiğini düşünüp kendi çocuklarımızı düşünmemizi temenni etmişsiniz, sizde kendi çocuklarınızı bu dilsiz canlılar yerine koyup şu muameleye maruz kaldıklarını hayal edin lütfen. Belki vicdanınız sızlar

Yanıtla . 11Beğen . 3Beğenme 16 Temmuz 13:15
04

054 - @Hemşehri 03 nolu yoruma cevabı: Ne anlatıyotsun sen ya , yaralı hayvanı canlı canlı gömüyorlar, sen neden bahsediyorsun, yok çocuğunu ısırsaymış bilmem ne, sen empati yap, seni canlı canlu gömsünler, bi düşün bakayım.

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 16 Temmuz 13:01
02

Rüzgar - Başkan nerde sayın Başkan bunların hali ne böyle şuraya bakın yazıkdır allah hesap soracak vakti zamanı geldiği zaman

Yanıtla . 16Beğen . 3Beğenme 16 Temmuz 11:45
01

Hayvansever - Belediye ne zaman gereğini yapmış? Bu hayvanlar senelerdir ölümle dip dibe kötü şartlarda yaşıyor. Her seferinde işlem başlatıldığının haberi yapılıyor ancak hiç br gelişme yok. Hatta daha da kötüye gidiyor. Barınak çevresinde gönüllülercr bakımı yapılan hayvan sayısında azalma var. Barınak içerisindeki hayvan sayısında azalma var. Bu hayvanlar kısır ve aşıları yapılmış hayvanlar, nereye kayboluyorlar? Bu katliamlarda sorumlu olan kimse eğer aynı acıları çekmeden ölmesin. Dileğim budur.

Yanıtla . 27Beğen . 8Beğenme 16 Temmuz 10:58
11

Vatandaş - @Hayvansever 01 nolu yoruma cevabı: Al evine besle belediyeler gereğini yapmıyorsa ! Ne atıp tutuyorsun !

Yanıtla . 4Beğen . 9Beğenme 16 Temmuz 15:19



Anket Sakarya'da en çok hangi basın organına güveniyorsunuz?