"Rant sana ve senin gibilere yakışır"

Serdivan Belediye Başkanı Yusuf Alemdar Ak Parti İl binasında düzenlediği basın toplantısı ile dün şehir merkezinde dağıttıkları broşürler ile Cadde 54 ve Serdivan AVM arazilerinde rant yolsuzluğu iddialarında bulunan Ecevit Keleş'e cevap verdi.

Büyütmek için resme tıklayın

Serdivan Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, AK Parti İl Başkanlığı'nda İl Başkanı Yunus Tever, Serdivan İlçe Başkanı Burak Erken ile birlikte  basın toplantısında konuştu.

Alemdar, CHP İl Başkanı Ecevit Keleş'in dağıttığı broşürlerle "Serdivan AVM ve Cadde54  projesi üzerinden rant sağlanıyor" iddialarına cevap verdi.

Dağıtılan broşürlerin düzenbazca, yalancı ve gerçeği yansıtmayan bilgilerle hazırlandığını savunan Alemdar,"Yakışmaz bu. Rant sana ve senin gibilere yakışır. En sağlam yerimiz bu milletin hakkını korumaktır. Bu düzenbazlık, yalancılıktır" diye konuştu.

AK Parti Sakarya İl Başkanı Yunus Tever ve Serdivan Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, CHP İl Başkanı Ecevit Keleş'in, kamuya ait yeşil alanlardan ticari çıkar sağlandığı iddialarının asılsız olduğunu bildirdi.

AK Parti İl Başkanlığında düzenlenen basın toplantısında konuşan Tever, dün Serdivan ilçesinde CHP İl Başkanlığı tarafından karalama ve çarpıtma kampanyası yürütüldüğünü ve Keleş'in dağıttığı büroşürlerle iftira attığını ifade etti.

Tever, soyut ve mesnetsiz iddialarla siyaset yapılamayacağını dile getirerek, "Ecevit Keleş, Sakarya'ya hizmet etmek istiyorsa omurgalı siyaset yapmalı, gerçekliği olan olaylar üzerinden muhalefet görevini yerine getirmelidir. İddia sahibi, iddiasını ispatlamakla mükelleftir. Eğer ispatlayamıyorsa da müfteridir." dedi.

"İktidar olmak gibi bir derdi olmayan, sürekli milletiyle kavgalı CHP, yalanı bile utandıran lideri ve kadrolarıyla her zamanki gibi iftiralarına devam ediyor." diyen Tever, şunları kaydetti:

"25 yıldır Sakarya'yı yöneten AK kadrolara yönelik olmadık yakıştırmalar yapan, yalan atmayı ve çamur at izi kalsın mantığını kendisine ilke edinmiş CHP'lilerin, partiyi yönetmekten başka bir dertleri yok. Genel Başkanı'nın siyaset değil yalan üretme merkezi haline getirdiği CHP'den de başka bir şey beklenmez. Bizler maalesef şehrimizde de ana muhalefet partisinden beklenen düzgün, dürüst siyasetin eksikliğini hissetmekteyiz. AK Parti belediyeleri birilerini zengin etmez, hemşehrilerine hizmet eder, onların refahını arttırır."

- "Ben Serdivan halkının rantını sağlıyorum"

Yusuf Alemdar da Serdivan'ı yaşam merkezi haline getirmek için çalışırken insanların haklarını korumaya çalıştıklarını ve kimsenin ötekileştirilmesine müsaade etmeden kamunun menfaatlerinin korunmasını sağladıklarını belirtti.

Keleş'in ortaya attığı iddiaları ispatlamakla yükümlü olduğunu vurgulayan Alemdar, "AVM'nin etrafındaki bütün çıkmaların yeşil alan olduğunu söylüyor. Yalan söylüyorsun. Bilmeden konuşuyorsun. Bunların her birisi çekme mesafesi dediğimiz yerler. Bunlar Çark Caddesi'nde, İstanbul'da, Ankara'da, Münih'te, Paris'te, Londra'da nasılsa Türkiye'de de Serdivan'da da öyledir. İmar açısından da bir sıkıntısı yoktur." şeklinde konuştu.

Alemdar, kamu ortaklığıyla yapılmış bir projede bazı yerlerin geçici olarak ofis şeklinde kullanıldığını ancak park alanının komple ortadan kalktığını iddia etmenin ahlaksızlık olduğunu savunarak, "Sen diyorsun ki, burası kullanılamıyor. Bir şeyler söylüyorsun eğer birinden duyduysan, sen bu ülkede ikinci siyasi partinin Sakarya il başkanısın, sen görmeden, bilmeden birinin dediğiyle iş yapıyorsan zaten siyaseti bırak kardeşim." ifadesini kullandı.

Rant iddialarının ne şahsının, ne ailesinin ve ne de mensubu bulunduğu siyasi partinin hiçbir organına yakışmadığının altını çizen Alemdar, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Kime rant sağlamışım, açık olacaksın. Kapalı kapılar ardında iftira atarak, birileriyle fiskos yaparak kurduğun bu cümleleri sana iade ediyorum. Eğer burada bir rant varsa bunu çıkıp ispat etmek zorundasın. Serdivan halkının hakkını korumak, yarınlarını düşünmek, geleceğiyle ilgili hayal kurmak, proje üretmek, gelir elde etmek için uğraşmak eğer rant ise evet ben Serdivan halkının rantını sağlıyorum ama bireysel anlamda şahıslara, gruplara rant sağladığını iddia etmek alçaklıktır."

Basın toplantısında AK Parti Serdivan İlçe Başkanı Burak Erken de hazır bulundu.

11 Eyl 2020 - 10:53 - Güncel --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 3.139.734 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

204

Adali - Ne çok şikayet varmış gidin belediyeye başkanın kapısı hep açık istek ve şikayetlerinizi konuşun yusuf başkan kimseyi kapıdan geri çevirmez 32 evler Köprübaşı Kemalpaşa tüm mahalleliler

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Eylül 01:09
203

Özcan Çamdağ - Ben CHP MENSUBUYUM.

SAYIN YUSUF ALEMDARI iyi tanırım.

Uzun bir zamandır o bölgenin belediye başkanı.

SAYIN KELEŞ te CHP nin il başkanı.

Yusuf ALEMDAR ELEŞTİRİYE AÇIK BİR İNSAN.

Bu konu yeni bir konuda değil.

Tam detayını bilmiyorum.

Birde SRRDİVAN da belediyede

SAYIN FİKRET BAYHAN VAR.

AYNI ZAMANDA YUKSEK ANITLAR KURULUNDA

GÖREVLİ.

MEVZUATA HAKİM BİR ŞAHSİYET.

AZİZ BEY DÖNEMİNDEN BUGÜNE SAKARYA ya

Hizmet etmektedir.

Bu broşür talihsizlikleri ne gerek yok.

Bu konu bir ziyarette çözülecek konular.

Haddime değil belki.

Yalnız bir şeye vurgu yapmak isterim.

AKP İL BAŞKANI SAYIN TEVER in

Açıklamaları çok sığ genel başkana kadar

Uzanan ifadeler var.

YERELİ GENELE TAŞIMAK BİR O KADAR YERSİZ.

BİZ SAKARYA YA BÖYLE NAHOŞ YAKLIŞIMLARLAMI DEĞER KAZANDIRACAĞIZ.

BİRBİRİMİZİN CEMİYETLERİNE GİDİP GELİYORUZ.

BEYLER LÜTFEN ÖLÜM DENİLEN BİR GEŔCEK VAR.

MHP İL BAŞKANI BU YAZININ FOTOKOPİSİ DE

SİZÉ.

ŞEHİR BÜTÜNÜYLE GÜZEL.

Şehir yorgun yaşayanı yorgun.

Hayat kısamı kısa

Zaman birbirimizi sarmalama zamanı.

İSTİŞARE EMPATİ ortak akıl çilingiredir.nokta

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 14 Eylül 03:16
201

Ercan Yılmaz. - Ya başkan 2 dönemdir eski mezarlığın oradaki şantiyeye botanik park yapacaktin ne oldu o preje bilgi verirseniz sevinirim.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 13 Eylül 10:15
199

Yüzde 30 - Ben olsam belediye başkanının yerine derhal istifa ederim serdivan halkını cezalandırırım zaten son seçimlerde aday olmak istemediniz zorla aday yaptılar ama olmaz bu sefer dış güçler serdivanı kıskanır

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 12 Eylül 15:36
193

Yusuf Kara - Sayın başkan burası Ankara nın talimatı ve siyaset ortaklı bir binadır de ,burdaki belediye maşa olarak kullanılmıştır, sen olamasan da bu ruhsat bu şekilde verilecekti, bu konuşmanın hiç bir anlamı yok, bunu CHP de bilmekte ama günah keçisi aranıyor, TÜM meslek odaları konunun tamamına hakimdir,onlar konuştu zamanında dinleyen olmadı, otur makamında çorbana bak,,,,

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 12 Eylül 14:15
192

4,komd tugayı - hadi çıkın ilk göreve geldiğiniz günden bu günü kadar 32 evler için ne yaptınız anlatın : kaldırım yok,durak yok,gece karanlık olur lamba yok, su dolar, gider yok ,AMA ŞUNUDA BİLİN BUNDAN SONRA SİZE OY DA YOK.

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 12 Eylül 13:05
200

Adapazarlı Emlakçı - @4,komd tugayı 192 nolu yoruma cevabı: 32 evlerde ana yoldaki bütün evler yola tecavüzlü . Yıkılması lazım bişeyler yapmak için.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 12 Eylül 17:25
190

Çok Bilen, Çok Yanılır - Burada usulsüzlük var mı yok mu bilemem ancak şunu söyleyebilirim: bu yapı Sakarya’nın kapasitesinin çok çok üstünde bir yatırım alanı. İlk açıldığında belki revaç bulup harekete olacaktır ancak ileriki günlerde burası esenlerdeki İstanbul otogarı gibi tinercilerin, evsizlerin, suçtan kaçıp sığınacak yer arayan suçluların barınağı haline gelecektir. Çünkü buradaki işletmeleri ayakta tutacak gelir düzeyi Sakarya’da maalesef yok. Bu da işletmelerin kiralarını ödeyemeyecekleri ve iş yerlerini boşaltıp harabeyse bir yer olmasına sebep olacaktır. Bu meseleyi takip edenler bu yorumumun resmini çekip saklasın. İlerde paylaşırlar.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 12 Eylül 12:10
189

Yazık - Yusuf Alemdar Serdivanlının ne kadar canını yakmış. Herkes feryat ediyor. Şunca mesajda alemdara %10 destek ya var ya yok. Ecevit denen demekki bunu biliyordu bir kağıt parçasıyla sakarya yı salladı. Chp karşısında hiç bu kadar aciz kalmamıştı ak parti. Yazık basiretsiz yöneticiler elinde eriyor parti.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 12 Eylül 11:30
188

Sen Bu Milleti...??? - Evet aynen Ecevit keleşe dediğiniz gibi ,sana ve senden öncede zeki ye maalesef oy veren biri olarak şimdi bende size soruyorum ,siz size oy veren seçmenlerinizi SALAK ‘mı zannediyorsunuz

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 12 Eylül 11:28
187

Adadan54 - Chp liler tam organize olmus.haberlere yapilan yorumlar herseyi acikliyor.brosur dagitmak nedir ya bu da yeni moda

Sanki chp gelse farkli olacak.hicbirinize guven yok

Yanıtla . 0Beğen . 18Beğenme 12 Eylül 10:40
191

Hasan Öz - @Adadan54 187 nolu yoruma cevabı: Yazdığın son paragrafa dikkat et,iyisini sen yorum yazma

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 12 Eylül 12:37
185

Sesi̇ni̇z Gür Çikiyor!!! - Bu video yu izlerken; sayın Recep Tayyip Erdoğan ‘ın 10 yıl önceki Davos zirvesinde (okunuşu,VAN MİNUT) olayında İsrail Başkanı PEREZ ‘ e söylediği sözleri hatırlattı ,peki neydi sözler ; sayın Perez sesiniz çok gür çıkıyor sesinizin çok gür çıkması SUÇLULUK PSİKOLOJİSİNDEN GEKMEKTEDİR,(RTE) herhalde mesaj alınmıştır nokta ....

Yanıtla . 16Beğen . 6Beğenme 12 Eylül 10:07
182

Kamil - sayın başkan kütüphane ne oldu fatih cami projesi ne oldu şelale bittimi kırantepe projesi ne durumda , arkadaşın bahsettiği kemalpaşa top sahasındaki kafeciler devir ediyor sahibindende ilanı var devir hakkı varmı alınırmı iş yaparmı ?????

Yanıtla . 21Beğen . 3Beğenme 12 Eylül 09:35
180

akcapakca - 25 senedir yöneten kadrolar mal varlıklarını 25 sene yıl yıl açıklasınlar. inanalım...25 yıldır yönetiyorsunuz hala belediyelerinişz borç batağında ve en basit görev olan asfaltı bile maliyeti sebebi ile atamıyorsunuz... rant sizin işiniz meclis üyeleriniz sizi sevdiği için değil rant sevgisi için yanında millet millet diyorsunuz maşallah ak partili olmayanların dışında zengin kalmadı.. inanmazsanız bir bayramlaşma toplantısında gidin ak parti il binası önündeki arabalara bakın anlarsınız....

Yanıtla . 23Beğen . 2Beğenme 12 Eylül 09:32
179

Vatan Sever - Yusuf Alemdar şahsında çok kıymetli bir kişiliktir bunu inkar etmek olmaz. Siyasette hayatımızda bir seçenektir ve herkes gün gelir seçimlerinden hesap verir.

Yanıtla . 4Beğen . 26Beğenme 12 Eylül 09:11
178

Doğrusu - Köprübaşı mh de çocuk parkı alanı küçültülerrk yerine inşaat yapıldı . İnşaatı yapan mütehait de nedense meclis üyesi.

Yanıtla . 23Beğen . 2Beğenme 12 Eylül 08:43
177

Gönder - boşuna kendinizi yormayın. buraları okuduklarını bile sanmıyorum.

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 12 Eylül 08:32
175

Bldy Değil Müth Birlği - Yazık oldu dinlerken1saatim boşa gitti ,lafı dolaştır dolaştır yeşil alana bağla, adam bi broşürle gündem oldu ,sayın başkan serdivan bldye meclis üyelerinin kaç tanesinin müteahhit lik yaptığını açıklarmısınız,bldye değil sanki müteahhitler birliği ,Altınova minibüs durak arkası dere boyunda arsa terki yapan vatandaşın arsasına bldy Meclis üyesinin eniştesi çöküyor ,gariban feryat figan ,belediye sağır sultan imardaki meşhur zatla ilgili, İDDA lar ayyuka çıkmış bir sürü kaçak yapı kanunsuz ruhsatlar var bldy adeta kör ,yıkım kararları çıkan uygulanmayıp hasır altı yapılan imarda bekletilen evrakları bi kurcalayın bakalım altından kimler çıkacak

Yanıtla . 20Beğen . 1Beğenme 12 Eylül 02:30
168

Yorma Kendini - 130 yorum yapılmış 103ü ecevit keleşi haklı bulmuş, başkana giydiriyor tabiri caizse. Demekki halk kararını vermiş yusuf başkan sen sabaha kadar anlat inanan yok belli.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 12 Eylül 01:20
166

SEDAT DAGKESEN - BU PROJEYE 20 EKIM 2017 DE M H P LILER SERT CIKIS YAPIP ZAMANINDA DURDURULMALIDIR DEDILER AMA AKP ILE ITTIFAK YAPINCA KONUYU KAPATIP SUMENALTI YAPMADILARMI '???

https://www.bizimsakarya.com.tr/siyaset/mhpden-cadde-54-tepkisi-h38165.html

Bülbül, basın toplantısında 20 Ekim 2017 tarihinde tanıtımı yapılan Cadde 54 projesi ile ilgili yapılan araştırma neticesinde ihale öncesinde, ihale sürecinde ve ihale sonrasında ciddi derecede hukuka aykırılık olduğu yönünde kuvvetli şüphe oluşturduğunu söyledi.

Hukuka aykırı yapılar yapılıyor İmar planındaki değişikliklerin hukuka aykırı olduğunu dile getiren Bülbül, “Yine ticaret alanı olarak öngörülen projede konut alanı olmayacağı, imar mevzuatında açıktır. Buna rağmen yapılan tanıtımda ve satış işlemlerinde rezidans adıyla yani konut olarak tarif edilen yerlerin böyle bir projede yer alması mümkün değildir. Hukuken mümkün olmayan konut satışlarının yapıldığı yerlerin Serdivan Belediye Başkanı tarafından ‘yurt’ ve ‘pansiyon’ alanı olarak tarif edilmesi ise ayrı bir garabettir’’ ifadesini kullandı. Proje durdurulmalı Hukuka aykırı ve kamuoyunun zararına bir yapılanmaya gidildiğini öne süren Levent Bülbül, “Cadde 54 projesinde ise ihaleden sonra yapılan imar değişiklikleri ile inşaat alanı 92 bin metrekare artmıştır. Bunda müteahhit lehine kazanç artışının çok büyük miktarda olduğu ortadadır. Kamu zararının ortadan kaldırılması temin edilmeli, aksi takdirde bu proje durdurulmalıdır’’ dedi.

ECEVIT KELES EGER KI KOTU KOKULAR ALMADIYSA BU KONUNUN USTUNE BROSURLERLE GITMEZDI !!! YORUM SIZIN...

Yanıtla . 21Beğen . 1Beğenme 12 Eylül 01:06
202

Köylü - @SEDAT DAGKESEN 166 nolu yoruma cevabı: Almanyada yasa tosunum seni buraları açmaz :)

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 13 Eylül 12:54
170

Ak Avukat - @SEDAT DAGKESEN 166 nolu yoruma cevabı: O dava düştü . Yerel mahkeme En yüksek mahkemede de davada bir hukuksuzluk yok dendi. Karar net . Belediyenin yaptığı yatırımda ve işlerde hukuksuzluk yok dedi yüksek mahkeme. Belediye başkanı da basın toplantısında açıklamış. Mahkemeyi incele Uyap sisteminde var. Bilmeden atmayın . Bu işin işletmecilerine ticari olarak zarar veriyorsunuz bu iftiralarla tazminat hakkı doğar. Zarar veriyorsunuz . Bin lira iki bin Lira değil . Milyonluk tazminat yersiniz . Benden söylemesi .

Yanıtla . 2Beğen . 13Beğenme 12 Eylül 01:29
164

Yasin Çolak. - Başkan bizim hakkımızi koruyorsan Kemalpaşa mahallesi karabaş sokaktaki top sahasını yıkıp yerine kapalı pazar üstünü ise çay bahçesi yaptınız rahmetli Hüseyin karabaşin halka ibe ettiği boş alanı ranta verdiniz bununla ilgili de bilgi verirseniz sevinirim hakkım haram zıkkım olsun cocuklarin oynama alanını milleti kandırarak aldınız.

Yanıtla . 29Beğen . 1Beğenme 12 Eylül 00:36
169

Komşu - @Yasin Çolak. 164 nolu yoruma cevabı: Üstünde Sentetik topsahası yaptı belediye gözümün önünde yaktı çocuklar , Telleri parçaladılar , lambalar patlattılar . Sahip çıkmadınız yapılana . Sanki önceden çok top oynuyordunuz . Orda oturuyorum pislik kalktı.

Yanıtla . 4Beğen . 13Beğenme 12 Eylül 01:20
163

Yasin Çolak. - Başkan sen benim hakkımı koruyorsan sana bir soru Kemalpaşa mahalesi karabaş sokaktaki rahmetli Hüseyin karabaş gençlere top sahasi ve oyun grubu hibe etmişti sen geldin benim çocuğum oyun grubunu kapalı pazar üstünü ise çay bahçesi yapıp benim yaşam hakkimi elimden aldın böylemi serdivanlilin hakkını korudun hakkım haram zıkkım olsun .

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 12 Eylül 00:32
159

Uyanın - Asıl rantçı CHP İyi parti HDPPKK ittifakı , rantın ismi oy rantı . Asıl tehlikeli olan bu. Pazarlık konusu ise vatan toprağı. Amaç Tayyip gitsin ülke batsın , bölünsün . Türk düşmanı ülkelerle işbirliği yapıp Şehit kanıyla dolu bu toprağı hiç bir parayla oyla karşılaştırmazsınız . Bu ittifak ülkeyi bölmek için uğraşıyor. Ne adına Tayyip Erdoğan düşmanlıpı adına . İyi partili kendini milliyetçi zanneden kardeşler uyanın , CHP anayasadan Türk kelimesini çıkartmak için kanun hazırlıyor. CHP Kürt federasyonu için anayasa değişiklik istiyor . İyi parti başkanı hdp ile ittifak yapıyor . Ne adına . Oy için. Vekil olmak için. Birde aşağıda yazmışlar , yok çözüm süreci falan , siz sonuca bakın . İç işleri PKK ya göz açtırmıyor . Artık Türkiye eskiden olduğu gibi PKK yı karakolda beklemiyor . Profesyonel asker sahada. Irak’ta Suriye’de tepelerine biniyor . Türkiye’de bitme noktasına geldi . Türkiye Libya’da , Irak’ta Suriye’de kıbrıs ta , Doğu Akdeniz’de savaşırken , CHP HDP İyi parti ittifakı ülkesini devletini sırttan hançerlemek peşinde.

Yanıtla . 3Beğen . 23Beğenme 12 Eylül 00:25
174

32 Evler - @Uyanın 159 nolu yoruma cevabı: Arkadaş keşke bu yorumu ayılınca gündüz gözüyle yapsaydın.kafan iyi olunca bayağı uzağa gitmişsin.serdivan bld.bşk.akp li yusuf ALEMDAR.

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 12 Eylül 01:58
158

AHMET ARSLAN - BU CEVAP SUÇU KABUL ETMEKTİR...AKEPELİ BELEDİYELER YEŞİLİ YOK ETME KONUSUNDA BİR NUMARA...SGK KAVŞAĞINDAKİ GÜZELİM ÇAM AĞAÇLARINI HİÇ ACIMADAN KESTİLER..BETONLAŞMAYI MEDENİYET SANIYORLAR...

Yanıtla . 15Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 23:57
157

Çuvaldız - Keleş'in iddaaları beni ilgilendirmez ama vatandaşa 3 kattan fazla yapamazsın derken sen şehrin göbeğine 6 katlı AVM yi diktin mi kardeşim diktin!BİTTİ.

Yanıtla . 35Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 23:35
172

Melih Yt. - @Çuvaldız 157 nolu yoruma cevabı: Erenlerde 5 katlı konut yaptılar yeni hemde kör sakarya üzerinde kimse bunu konuşmuyor. Adapazarında bir tane yapılan yatırım yok. Serdivan da Serdivan . Niye burayla uğraşıyorlar . Çünkü Rantın merkezi , ordan nemalanmak için. Aç kurtlar gibi bekliyorlar . İftira ile elde edelim rantı biz yiyelim mantığı.

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 12 Eylül 01:46
154

Grup Yorum - Sakarya da verimli düz araziler birer birer binaya döndü. Yapılanlara bakınca uzun zamandan beri avm, Cafe, restaurant, park, dershane tipi özel okuldan başka bişey yok. En az AVM ler kadar büyük tiyatrolarımız, opera salonlarımız, gençlik merkezlerimiz, kütüphanelerimiz olmalı. Her genç arkadaşımız buralarda en az bir sanat ile hobi ile meşgul olmalı.

Yanıtla . 20Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 23:07
149

Recep D. - Sakarya’da hiç birşey yapma kimse eleştirmez . Birşeyşer Yapanada iftira yalan çamur at izi kalsın siyaseti. Meyve veren taşlanır . İddalar kişisel konulara giriyorZ. Burda klavye trolleri gidin yargıya . Açıklamada mahkeme denetiminden , devlet denetiminden geçmiş diyor . Daha neyi konuşuyorsunuz. İftiracı ittifaklar , CHP HDP iyi parti trolleri. Üreteni değil üretmeyeni eleştirin . Ama siz sadece neyi eleştireceğiniz bilmeyen , yapılanı gördükten sonra eleştirme konusunu çarpıtıp iftira atacak kadar cahilsiniz .

Yanıtla . 3Beğen . 16Beğenme 11 Eylül 22:23
148

Tarafsız - Adapazarı , Erenler ilçeleri ile Serdivan karşılaştırılamaz bile . Serdivan geriden geldi hepsini geçti. Kötü yerel yönetim Adapazarını geriletti. Süleyman dişli ne yaptı , ne yaptı Adapazarında bir tuvalet. Mutlu ışıksız da aynı yolda. Adapazarı 20 sene geri gitti , Serdivan aldı başını gitti. Rant olmazsa yatırım olmaz . Rant ı kamuya alırsanız bu bir başarıdır. Ranttan bireysel çıkar varsa bu suç tur. CHP HDP iyi partiler ağız birliğinde rant ta rant diyorlar . Rant olmadan kimse yatırım yapmaz . Yanlış algı ,iftira günah.

Yanıtla . 3Beğen . 10Beğenme 11 Eylül 22:09
167

Doğru Tespit - @Tarafsız 148 nolu yoruma cevabı: serdivanı geliştiren üniversite belediye değil. Üniversite geldi özel sektör öğrenciler için yatırım yaptı sosyal hayat canlandı çekim oluştu.

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 12 Eylül 01:14
146

Murat - Şimdi bu haber en son 111 yorum almış.Ve çoğu Sn.Keleş i destekler nitelikte.Sn Keleş Sakarya nın hakkını aramakla gereğini yapmıştır.Sakarya için konuşamam ama şahsım adına kendisine teşekkür ederim.Bu arada Sn.Bülbül dende açıklama bekliyoruz.

Yanıtla . 17Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 22:01
145

Cadde 54 Sakini - Bu iddiaların arkasını bir ara mhp mv.levent bey ile mhp il bşk.ahmet ziya bey eşeler gibi oldular lakin onlarda hesabını Allaha versin deyip konuyu kapattılar.buradadamı cumhur ittifakı yaptınız.benimki meraktan işte.

Yanıtla . 16Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 22:01
138

Astala Vista - Serdivan İyi'den İyi'ye Kötüye Gidiyor Ama İyi Parti Gelince İYİ Olacak Serdivana ve Serdivan Halkımıza Duyurulur. Rantçı Değil Çözüm Bir Belediyelik Anlayışı ile Hemde.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 19:58
137

Barkın - Başkanım göz var nizam var adamlar utanmasa yola çıkacaklar,çoçuk parkı şantiye olmuş yapmayın şehirde 3 kat sınırı yokmu?

Bu arada YAZLIK KÖPRÜBAŞI MAH.bekleriz sizi lütfen inanmayacaksınız ama AHIR var, köyde yaşıyoruz ne kaldırım ,ne yol ne ışık Serdivan sadece AVM etrafı değil

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 19:58
134

Aci Gerçek - İL BAŞKANI/BÜYÜKŞEHİR BELD BAŞKANI HİÇ BİRİ SANA SAHİP ÇIKMADI ÇÜNKÜ HAKSIZSIN. İL BAŞKANI ANA HABER BÜLTENİ SUNUCUSU GİBİ NERDEN BULAŞTIM BU KONUYA DERCESİNE ÖNÜNDEKİ HAZIR METNİ OKUDU. YANLIŞSIN YANLIŞ BAŞKAN.

Yanıtla . 48Beğen . 5Beğenme 11 Eylül 18:52
128

Şüpheci - hadi hepsi doğru olsun ..serdivanın göbeğindeki cadde 54 %33 ile kat karşılığı verilmedimi ? orda ticari arazisi olan kim verir bu rakamlara yada ben mi yanlış biliyorum.ilk önce 3 kat ile ihaleye çıkmadımı sonra tekrar 6 kat ile ihale edilmedimi.hem en pahalı işyerleri orada. peki bu kadar pahalıya satılan bir yer neden bu kadar ucuza kat karşılığı verildi?

Yanıtla . 60Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 17:59
153

Emlakçı - @Şüpheci 128 nolu yoruma cevabı: Ya başkan satsaydın arsayı bu kadar başın ağrımazdı . Bağımsız bölüm boş arsadan değerlidir . Basit mantık bu. Projeyi meslek gereği takip ediyorum , kat karşılığı ihaleye çıkıldığında dolar 2.5 TL ydi. Bu zor ekonomide dolar olmuş 4 TL sonra 6 TL şimdi 7.4 TL. Demir beton , dolar bazlı inşaat malzemeleri 3 kat artmış. Bu kadar büyük projede bu oranlar bu ekonomide bu şartlarda çok iyi . Küçük parsellerdeki kat karşılığı yapılan işlerlerle karşılaştırmayın . Orda yatırım 300 500 binlira , burda yüzmilyonlarca lira . Her mütahit te yapamaz bu kadar büyük inşaa tı. Tarafsız görüşümdür .

Yanıtla . 1Beğen . 6Beğenme 11 Eylül 22:56
141

Yüzde 30 - @Şüpheci 128 nolu yoruma cevabı: SERDİVANDA YAŞAYAN HER HANGİ BİR ŞAHISA 6 KAT İNŞAAT RUHSATI VERDİN Mİ AYRICA SERDİVAN BELEDİYESİ SINIRLARI İÇİNDE ARSASINI MÜTAHİT E YÜZDE 50 YÜZDE 50 PAYLA VERENİ DÖVÜYORLAR BUNU SENDE BİLİYORSUN BAŞKAN BAK CADDE ÜSTÜ ARSALARI SÖYLEMİYORUM HEM 3 KAT OLANLARI 6 KAT OLUNCA ORAN DEĞİŞİR DEĞİLMİ

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 21:46
127

Serdi̇vanli - Başkan mademki rant sağlamıyoruz diyorsunda serdivanda çatalçeşme mevkii denilen bölgede 18 imar uygulaması kaç defa bozuldu her dava açılışında alan küçültüldü ve yine bozuldu fakat inşaatlar devam ediyor.imar bozulan alanda ruhsatlarda iptal olur, fakat inşaata devam ediliyor. ben imar planları bozulduğundan hala inşaatıma başlayamıyorum benim kaybımı kim karşılayacak o arkadaşlar inşaatlarını nasıl yapıyor. bunun izaatını açıklayın yeter.

Yanıtla . 46Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 17:54
184

Bilen Kişi - @Serdi̇vanli 127 nolu yoruma cevabı: Ruhsatı kesilen yapı İMAR uygulaması iptal edilse bile devam eder. İMAR uygulamasından önce ruhsat almışlardır.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 12 Eylül 10:05
162

krmalpaşa - @Serdi̇vanli 127 nolu yoruma cevabı: çünkü o inşaatları belediyeye çok çok yakın insanlar yapıyor.tamamen kanuna aykırı ama kimse dur diyemiyor.mahkeme yürütmeyi durdurmuş ama duran sadece sensin demek.

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 12 Eylül 00:31
155

Tufan Gül - @Serdi̇vanli 127 nolu yoruma cevabı: Demekki usülsüz bir talebiniz var mahkeme bozuyor planı . Bu kafayla birde eleştiri yapıyorsun burda.

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 23:12
152

Ak Avukat - @Serdi̇vanli 127 nolu yoruma cevabı: İyi oku, rant var diyor Yusuf o rant Serdivan halkının diyor. Rant olmadan yatırım olmaz . Bu rant olayı çarpıtılıyor. İftiraya dönüşmüş kötü bir algı oluşturuluyor . Rahat olun eğer ortada bir usulsüzlük olsaydı MHP li Lerin açtığı dava sonucun da iş dururdu .

Yanıtla . 0Beğen . 9Beğenme 11 Eylül 22:43
143

Yüzde 30 - @Serdi̇vanli 127 nolu yoruma cevabı: 0 senin dediğin binaları belediyede çalışanlar yapıyordur...................

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 11 Eylül 21:50
124

Mehmet Garip - Tüm arkadaşlar gerçekler niye saklanıyor burası %60 tüm mütahitler almazmı hangi partili olursa olsun, Belediyenin hakları gasp edilmiştir

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 17:49
120

sakaryaliyiz hafisss - 196 senedir iktidara gelemeyen chp ve chp zihniyeti neyin mücadelesini veriyor? hadi ordan bu hukumeti yedirmeyiz diktur eyilme sakarya seninle

Yanıtla . 9Beğen . 78Beğenme 11 Eylül 17:25
165

Sakaryali - @sakaryaliyiz hafisss 120 nolu yoruma cevabı: Bende saf kan sakaryaliyimda akp nin arkasında değilim olmadım olmayacağım bir atar yapıyorsan kendi adına yap sakaryalı genellemesi yapma ve iyiki chp varmış ne yapardı sonra akp kimi yalanlardı kime sarardı hanı hep chp yalan ya tank palet fabrikasida katarlilara peşkeş çekilmeyecekti bay kemal yalan söylüyordu

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 12 Eylül 00:42
139

bora - @sakaryaliyiz hafisss 120 nolu yoruma cevabı: adamsin reyiz guzel yazmissin bence 196 degil 596 senedir gelemediler :)

Yanıtla . 0Beğen . 6Beğenme 11 Eylül 20:20
135

Yuh - @sakaryaliyiz hafisss 120 nolu yoruma cevabı: 196 sene mi ? ne içtin sen ?

Yanıtla . 24Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 18:54
118

55555 - Tüm şehirde 3 kat cadde54 6+ kat , kamu binası mı bu ki izin veriyorsun ? Adapazarını bitirip Serdivanda yeni zenginler oluşturma çabası ... Adapazarı esnafı ve mülk sahiplerinden alıp serdivanda zenginlere yer hazırlanıyor.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 11 Eylül 17:20
115

Serdivana İyi̇ Gelecek - Kim ne derse desin İYİ parti Serdivanda hizmete geldiğinde projeler de bir bir hayata geçecek. İlk iş olarak Gökçeören ovasından geçimini sağlayan tarım emekçilerimiz için Su drenajı konusunda mutlaka projemizi süratle hayata geçireceğiz. Gökçeören ovasındaki dereleri de ıslah ederek çiftçimize destek olacağız.

Yanıtla . 30Beğen . 17Beğenme 11 Eylül 17:12
125

Hayde - @Serdivana İyi̇ Gelecek 115 nolu yoruma cevabı: bi s. gitiyi partili çömez ilçe başkanı. bi halt yaptığın yok liseli ergenlere mesaj yazdırıyon. SİZ SELOYLA KAHVALTI YAPIN.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 17:50
119

Serhat - @Serdivana İyi̇ Gelecek 115 nolu yoruma cevabı: yav sen bi dur hele kardeş iyi gelecek deva bilmem ne çay var içen mi ?

Yanıtla . 9Beğen . 20Beğenme 11 Eylül 17:24
113

Muhalefete Muhalif Old - Muhalefeti bile beceremeyen il başkanlarına kalmisk bu şehirde.biz bu kafayla daha çok surunuruz.Muhalefet edecem diye yine otoparktan kendi kalemize gol oldu sayın Ecevit Keleş biraz daha dikkatli olun.

Yanıtla . 3Beğen . 44Beğenme 11 Eylül 17:08
122

Aferi̇n - @Muhalefete Muhalif Old 113 nolu yoruma cevabı: ya çok inandırıcı oldu şimdi bu . akrtrolcüm.

Yanıtla . 24Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 17:45
111

Ah Başkanım Ah - Ya başkan allah aşkına ne olur yorum yaparken ya da bişey yazıp paylaşırken basın danışmanına, danışmanlarına çevrendekilere hakkaten sorarak yaz. Genel Başkanımızın otoparkla ilgili tamamen hatalı yönlendirme sonucu yaptığı açıklamaları üzerinden şimdi de avm nin otoparkı yok dediğiniz için üzerimize yürüyorlar. Bizim partimizdeki arkadaşlar ne zaman öğrenecek bu işleri

Yanıtla . 2Beğen . 12Beğenme 11 Eylül 17:03
123

Aferi̇n - @Ah Başkanım Ah 111 nolu yoruma cevabı: TARAKLIDA OLMAYAN HASTANEYİ TAYYİP ERDOĞAN'A 6 KEZ AÇTIRILDIĞINI AKP TARAKLI İLÇE BAŞKANI AÇIKLAMIŞTI. SEN ONUN PEŞİNE DÜŞ.

Yanıtla . 18Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 17:47
110

Levent G - GÜZELİM YERLERİ MAHVETTİNİZ UÇURTMA UÇURDUĞUMUZ ,ÇOCUK BAHÇESİNİ OLDUĞU VE STADIN SPOR KOMPLESİ OLAN YERLERİ BETON YAPTINIZ . SERDİVAN HALKINA AİT YANİ BİZE AİT YERLERİ SORMADAN BİNALARLA DOLDURUP SATTINIZ AMA MAALESEF BUNLARIN BİR SORGUSU OLMUYON CANIM ŞEHRİMDE

Yanıtla . 44Beğen . 5Beğenme 11 Eylül 17:01
160

Yasin Karadirim - @Levent G 110 nolu yoruma cevabı: Sizde yüzde 60 oy verdiniz simdimi aklınız başınıza geldi.

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 12 Eylül 00:27
109

Yine Utandik - Ecevit bey sizde genel başkanımız gibi muhalefet edeceğiniz yerde yine adamlara koz verdiniz.En azından şu otopark kelimesini ya hafızanızda çıkarın yada otopark nedir ne işe yarar öğrenin. Bakin adamlar söylüyor kent meydanının altıda otopark cadde 54 un altıda. Bu muhalefetle bu akp daha çok başımızda kalır. Bitmediniz resmen.

Yanıtla . 4Beğen . 28Beğenme 11 Eylül 16:58
108

Kel Başa Şimşir Tarak - Serdivan’da yaşıyorum ve çok mutluyum. Neden il başkanının böyle bir açıklama yaptığını anlamadım. İstanbuldan geldiğimde yerleşmek için öneri aldığım tüm arkadaşlarım Serdivan ismini vermişti. Gelip gördüğümde boşuna söylenmediğini anladım. Daha önce Şişli’de oturan bir Cumhuriyet Halk Partili olarak Farklı partinin yönetiminde de olsa yaptıkları doğru kardeşim. İnsani gelişmişlik endeksi diye bir kavram var. Gördüğüm kadarıyla belediye de o kriterlere göre hareket ediyor. Boşuna eleştirmek çok anlamsız

Yanıtla . 2Beğen . 32Beğenme 11 Eylül 16:57
133

Hakan 5422 - @Kel Başa Şimşir Tarak 108 nolu yoruma cevabı: TROLLL.....

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 11 Eylül 18:35
132

Cırcır Böceği - @Kel Başa Şimşir Tarak 108 nolu yoruma cevabı: Kamu gücü ve kamu kaynağı kullanan her kim olursa olsun herzaman hesap vermeli. Çünkü kendisinin olmayan bir emaneti elinde bulunduruyor. Eleştiri haksız bile olsa ergen psikolojisi ile tepki vermek olmaz. Eleştiriye tahammülü olmayanların kamu hizmetinde işi olmamalı. Hayırlı cumalar...

Yanıtla . 19Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 18:11
130

Cırcır Böceği - @Kel Başa Şimşir Tarak 108 nolu yoruma cevabı: Siz şimdi ilmi siyaset mi yapmış oluyorsunuz acaba...

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 18:08
107

dikdur eyilme - chp basarılı olsaydı 150 senede bir kere bile iktidar olurdu... hep bos laf tıraşş yedirmeyiz bu memleketi sizlere...

Yanıtla . 7Beğen . 24Beğenme 11 Eylül 16:57
106

Gercekci - Burada olumsuz yorum yapanlar yarın cadde 54 açıldığında oradan çıkmazlar ellerinde kahveler story atarlar.birakin bu işleri beyler yapılan iyi hizmete saygı duyun şehrin en büyük yatirimidir cadde 54

Yanıtla . 6Beğen . 39Beğenme 11 Eylül 16:40
144

Yüzde 30 - @Gercekci 106 nolu yoruma cevabı: Allah muhafaza depremde sallandık mı seni 6 katlı cadde 54 te görmek isterim

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 21:56
105

İyi̇lik Kazanacak - Ulan kaç yerde dört tane helikopterin ayno anda inebileceği pist var Allah aşkına cumhırbaşkanı bile geldiğinde çatır çatır indirdiler helikopterleri. Yapamıyorsunuz bari yapana çamur atmayın. Adam çalışıyor kardeşim. Bi İYİ partili olarak siyasetlerini sevmem ama adam da çalışıyor onu da hak için söylemem lazım

Yanıtla . 5Beğen . 35Beğenme 11 Eylül 16:39
104

ad veya rumuz - ecevit keleş harita mühendisi başkan nalbur

Liyakat sahibi insanları başa geçirmek emirdir emir.

Yanıtla . 17Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 16:35
151

Edep - @ad veya rumuz 104 nolu yoruma cevabı: Ne alaka , Sakıp sabancı da makina mühendisiydi, Vehbi Koç ta finans profesörü . Adamlar ilk okul lise mezunu , ama adamlar Türkiye’nin ilk otomobil fabrikasını kurmuş, bankaları var , yüzlerce üretim fabrikaları var . Böyle cahil yorum olurmu. İnsan ol

Yanıtla . 0Beğen . 5Beğenme 11 Eylül 22:34
114

Mehmet Samur - @ad veya rumuz 104 nolu yoruma cevabı: okumak cehaleti alır eşşeklik baki kalır

Yanıtla . 1Beğen . 10Beğenme 11 Eylül 17:12
101

Sakarya - Son çırpınış larınız herşey ortaya çıkıyor az kaldı bu milletin gözü açıldı artık... oy moy yokkk

Yanıtla . 51Beğen . 8Beğenme 11 Eylül 16:19
99

Spartacus - "keşke yunan kazansaydı" diyen yahudi projesi akp' yi baştacı ettikçe sürünmeye devam Sakarya'm.

Yanıtla . 43Beğen . 11Beğenme 11 Eylül 16:08
98

Mehmet Aydın - Arabacı alanı Mahallesi'nde depremden sonra iki kat imar vardı,sonra 3 kat oldu,ama siz buraya şu motorlari çalışırken temel atıyorsunuz,toprak seviyesinden aşağıda 2-3 kat var,yukarıda ise 5 kat var,bu rant değilmi,torpil,değilmi,ayrıca vatandaşa %40 imar verir iken ,galiba burada %90 imar uyguluyorsunuz,etrafta yeşil alan yok,,,daha neyi inkar edeceksiniz,

Yanıtla . 47Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 15:59
194

Yüzde 30 - @Mehmet Aydın 98 nolu yoruma cevabı: Yanlış yüzde 40 verse iyi yüzde 33 merdiven ve asansör boşluğu dahil YANLIZ kendi adamlarına imarda emsal uygulaması yapıyorlar

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 12 Eylül 15:06
97

Rcs - arkadaş bide halkın istediği yeri imara açın kendi yerimi selahiyede imara açmıyorsunuz tarım alanı diyorsunuz .. ben kira ödeyeceğim yere gider ev yaparım tarlaya herşey eker yetişti

ririm daha refah içinde yaşarım. siz mutahitlere yasak koyun belli şartlarda izin verin vatandaşa hep size hep size olmaz birazda biz rahat yaşayalım geri kalan hayatıımızda .. ama pardon rant yok selahiyede çünkü selahiye halkın devletin değil az ekmek çıkar arazilerden herşeyin farkındayız başkan şeçimi bekliyoruz dört gözle..

Yanıtla . 22Beğen . 1Beğenme 11 Eylül 15:47
95

Ak Saçli Firinci - CALİŞAN URETEN KIM OLURSA OLSUN KISKANILIR MEYVE VEREN AGAC TAŞLARINIR CAMUR AT IZI KALSIN HESABI CAMUR ATANLARIN 1 DIKILI AGACI BILE YOKTUR GECMİŞ DONEMIDE COK IYI BILIYORUZ NELER URETTINIZI YERLI MILLI BIR IDARE YERINE EJNEMI IRADESENI BU ULKEYE GETIRMEYE CALİŞTINIZ ALLAHA SUKUR CALİŞAN URETEN YERLI VE MILLI BIR IRADE VAR RABBIM BAŞİMIZDAN EKSIK ETMESIN SIZLERE RABBIM FIRSAT VERMESIN

Yanıtla . 6Beğen . 39Beğenme 11 Eylül 15:34
147

Bozkurt - @Ak Saçli Firinci 95 nolu yoruma cevabı: Türk hava kurumunun 9tane yangın söndürme uçağı var onlar yatarken ihale açıldı 3halikopter kiralandı yandaş iş adamından günlük 260 bin uçmasada uçmasda . . bakanlığa soru önergesi verildi bizim uçaklar varken niye ihaleyle bunlara verildi cevap aynen bizim ucaklar 4900litre su alırken yandaşın ki 5000litre alıyormuş fark 100 litre Nevşehir de çiftci ziraat bankası içinde benzinle kendini yaktı biliyonmu bilmessin seyret a haberi bu ülkeye en Büyük kötülüğü siz yapıyorsunuz senin makarnanını kömürünü bu millet vergi ile ödüyor

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 22:08
100

Sakaryalı - @Ak Saçli Firinci 95 nolu yoruma cevabı: Dayı bu belediye hükümet değil ki sen olayı karıştırdın. Serdivan Belediyesi arka mahalleleri gettoya çevirdi göz önünde olan yerleri göz boyadı mesele BELEDİYE tartışması çalışmıyor Sakarya belediyeleri

Yanıtla . 22Beğen . 3Beğenme 11 Eylül 16:13
94

Has Sakaryalı Manav - Cadde 54 e hatırladığım kadarıyla teknoloji Bakanı gelip inşaat hakkında bilgi almıştı.özel sektör eliyle yapılan inşaata neden hükümetin Bakanı gelip inceler onu da anlamış değilim!Ak partiliye oy verdim ama eleştiriyorum sorguluyorum. Belediye deseniz adı var eseri yok.yazlık komple yollar tarla yolu hak etmiyoruz bunu

Yanıtla . 26Beğen . 1Beğenme 11 Eylül 15:28
93

Has Sakaryalı Manav - Cadde 54 e hatırladığım kadarıyla teknoloji Bakanı gelip inşaat hakkında bilgi almıştı.özel sektör eliyle yapılan inşaata neden hükümetin Bakanı gelip inceler onu da anlamış değilim!Ak partiliye oy verdim ama eleştiriyorum sorguluyorum. Belediye deseniz adı var eseri yok.yazlık komple yollar tarla yolu hak etmiyoruz bunu

Yanıtla . 24Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 15:28
92

Dogru Bir Tane - 3 kat imar verilen yere 6 kat verdin kulagimiz sagir olsun gozumuzde mi gormuyor

Yanıtla . 45Beğen . 1Beğenme 11 Eylül 15:24
90

Alperim - Evet doğru yıllarca aylarca Serdivan da millet bahçesinin bitmesini bekliyoruz, canları isteyince hareket var, sonra bir bakıyorsun kimse yok ortada, bu bahçe tamamlanin açılması için ne bekliyorsunuz anlamak mümkün değil, yani cumhurbaskanimizin helikopter ile gelmesuni mi bekliyorsunuz, helikopter pistini 3 günde yaptınız, ama millet bahçesini 2 yıldır yapmadınız

Yanıtla . 21Beğen . 1Beğenme 11 Eylül 15:17
88

Fatih - serdivan fuhuş merkezine dönmesin bu konuda biraz gayret etmeniz gerekir.. ekseri belediyeler ahlak ve maneviyatta dibi gördü..

Yanıtla . 28Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 15:13
87

İSO - - Başkanım Dekatlon un imar işini ne yaptınız ? Çok merak ediyorum Selamlar.

Yanıtla . 40Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 15:12
112

İlginç - @İSO - 87 nolu yoruma cevabı: Bu soru ilginç !

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 17:04
85

Sapancalıkral - bu ülkede siyaset yapıp yolsuzluk hırsızlık arsızlık yapmayan siyasetci vardır belki ama ben denk gelmedim allah sorsun ben ne diyeyimsize allah sorsun siz ve sizn gibilere yetim öksüz gariban hakkı yiyenlere

Yanıtla . 33Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 15:09
82

Sporsever - Başkanım çok yeşil alan yaptık diyorsunuz ama Serdivan halkı hala daha 2 kişinin aynı yerde yürüdüğü trafik park ve Ekrem karaberberoğlu tesislerin yanındaki kırmızı toprakta toz duman için de yürüyüşlerini yapıyorlar. Bir talimatınızla lütfen spor alanları yaptırmanızı rica ediyorum.

Yanıtla . 23Beğen . 1Beğenme 11 Eylül 14:51
81

Güzel Sakaryam - kim kimin ne olduğunu biliyor bizim burası adı büyük kendi küçük şehir. önce yaptıklarımızı vicdanımızda sorgulayalım sonra ağızımızla konuşalım. Allah büyük kimse ilelebet bu koltuklarda kalmayacak.

Yanıtla . 20Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 14:47
79

Cesur - hemen hemen bütün yorumları okudum, bu millet yeni gelin gibi hem ağlıyor, seçimde de gidip akp ye oy veriyor, oy verenler ağlamasın kardeşim, kendi elinizle yaptınız sonuçlarına da katlanacaksınız, bunlar daha iyi günlerimiz, biz bize yeteriz diye daha çok ceplere paralar aktaracaksınız.

Yanıtla . 38Beğen . 8Beğenme 11 Eylül 14:35
91

Sakaryaspor - @Cesur 79 nolu yoruma cevabı: Chp ye mi verelim? Onlar daha beter

Yanıtla . 6Beğen . 24Beğenme 11 Eylül 15:20
78

kenarpaşa - güzelim serdivan merası beton kent oldu..din günün de hesabını sorarlar...

Yanıtla . 45Beğen . 6Beğenme 11 Eylül 14:35
77

Baskonus54 - oooo başganım, siz yaşıyor musunuz? sizi medyada gördük uzun arada sonra, birde sahaya çıksanız artık, yazlık allaha emanet, zeki bey ile açtınız açtınız imara, yürüyenler yürüdü gerisi allaha emanet bir kaç yıl sonra kapımıza gelip oyunuza talibiz derseniz başınız gözünüz allaha emanet diicez

Yanıtla . 37Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 14:34
75

Li̇li̇li̇li̇ - İYİ PARTİ + CHP + HDP = ZİLLET İTTİFAKI

Onlar yıllar yılı rantın, yolsuzluğun kitabını yazdılar bu ülkede.

Herkesi kendileri gibi zannediyorlar.

Yanıtla . 10Beğen . 66Beğenme 11 Eylül 14:25
150

Bozkurt - @Li̇li̇li̇li̇ 75 nolu yoruma cevabı: Salakca bi yorum toy galiba laf olsun torba dolsun neyse bizi fetöcükle suçlamayı unutmuş derler ya kişi neyse karşısındakini de o sanırmış

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 22:25
117

Vatan - @Li̇li̇li̇li̇ 75 nolu yoruma cevabı: Şu yazdığın partiler ne zaman iktidar olmuş be adam zaten buradaki konu hükümet değil belediye belediye

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 11 Eylül 17:14
80

Cesur - @Li̇li̇li̇li̇ 75 nolu yoruma cevabı: doğru söylüyorsun kimse sizin gibi bütçeyi boşaltmadı, senin liderin söylüyordu fakir neden fakirdir diye çalmasını bilmediği için sizden kimler fakir bir söylesene.

Yanıtla . 36Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 14:38
73

sakarya - benim bildiğim kadarıyla serdivan avm yapılırken belediye ortaklığı ile yapıldı. belediye ortak olduğu için altyapı harfiyat peyzaş gibi bazı kalemşer de belediye tarafından yapıldı. avm bittkten sonra diğer ortak avmde belediyenin olan hisseyi komik bir rakamla devraldı ve avm şahsa geçmiş oldu.

kısaca adamlar neyi nasıl yapacaklarını biliyorlar kardeşim biz ancak ağzımız açık balarız işte.

Yanıtla . 38Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 14:19
72

Rahmi - Eskiden yolyapıyolardı ustalık döneminde helal olsun yol bile yapmadan yola devam ediyorlar artık :)))))

Yanıtla . 40Beğen . 5Beğenme 11 Eylül 14:17
71

Ramazan Tatar - Sapanca dağında Sopelinin yolu bile 32 Evlerin yolundan güzel, çark deresi 32 Evler köprüsünden yukarısı yanlışlıkla yürüdüm inan korktum.

Yanıtla . 46Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 13:59
121

Beyaz - @Ramazan Tatar 71 nolu yoruma cevabı: Yöneticilerin bu yoldan geçmediklerine inanmak istemiyorum şehrin çıkışı olan bu yolda her sabah akşam eziyet yaşıyoruz . Bu akşam araçlarına atlayıp bi gidip yerinde görsünler yol istiyoruz çok basit aslında yol

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 11 Eylül 17:43
69

arnavut - bal tutan parmagını yalar bu sen ben kım olsa aynısını yapar yapmam dıyen de yalan soyler ..

Yanıtla . 4Beğen . 31Beğenme 11 Eylül 13:54
74

sakarya sevdalısı - @arnavut 69 nolu yoruma cevabı: bal tutan parmağını yalar lafının arkasına sığınan insanın müslümanlığından şüphe duyarım. Gerçek müslüman parmağına bal bulaşsada yiyemez Allah korkusundan dolayı, yetim hakkından dolayı,kul hakkından dolayı

Yanıtla . 34Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 14:23
68

Vatandaş - Yalan konuşma yalan konuşuyorsun hizmet etmiyorsun sbb başkan adaylığın hala içinde ukte

Yanıtla . 36Beğen . 9Beğenme 11 Eylül 13:46
64

Serdivan Sakini - Ecevit beyi tebrik ediyorum! Hakka girmekte bir hırsızlık çeşididir! Bu arkadaşlar millete vermedikleri imarı Cadde 54’te kime verdiler!

Kim bu Cadde 54’ün arkasındaki güç? Esas Mesele bu!!!

Yanıtla . 47Beğen . 6Beğenme 11 Eylül 13:23
63

Serdivan54 - Akpartiliyim ama serdivan belediyesi hiç çalışmıyor, utanıyoruz. Serdivanı öğrenciler ve özel sektör serdivan yaptı. Belediye çok atıl kaldı. Allah razı olsun serdivan belediyesinin açıklarını hep büyükşehir kapatıyor.

Yanıtla . 44Beğen . 5Beğenme 11 Eylül 13:17
62

Tolga - soru 1- yusuf bey 3 kat imarla başlayan proje neden nasıl 5 kat oldu?

ayrıca "Rant senin gibilere yakışır" derken ecevit keleşimi serdivan bld başkanı zannediyorsunuz?

ilave olarak 32 evler, bahçelievler, beşköprü ve esentepe mahallelerine verdiğiniz hangi sözü tuttunuz ? daha soracak çok soru var ama bunları sorabilecek basın yok maalesef...

Yanıtla . 73Beğen . 7Beğenme 11 Eylül 13:12
60

Semt Sakini - Muhtar Bozkurt mahalleye dair hiçbirşeyle ilgilenmiyor. İşi gücü dereyolundan geçen kadınlara bakmak. Ayıp ulan ayıp ! Ahlaksız

32evler de değişim istiyoruz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 13:08
58

32evler - 32evler muhtarının uyuşturucu kullandığı söyleniyor. Tipi güven vermiyor

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 13:04
57

Saadet - 32 evler mahalle muhtarı arnavut kökenliyim ayağı yapıyor ama hdplilerle yatıyor kalkıyor. #muhtarıdeğiştir

Yanıtla . 9Beğen . 15Beğenme 11 Eylül 13:02
56

Uğur Musa Ayten - Yusuf bey cem evi kursun. Dolanbaçlı yollardan geçmesin. İktdar cem evinsen geçer

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 13:00
53

Mardinli - İyi Parti cem evine sıcak bakıyor oyum onlarındır.

Yusufa oy yok

Yanıtla . 16Beğen . 11Beğenme 11 Eylül 12:59
52

Kürdo_54 - Selahiyeye Cem evi olmazsa Yusuf belediye başkanlığını da milletvekilliğinide unutsun. Tarihe gömülür

Yanıtla . 16Beğen . 13Beğenme 11 Eylül 12:58
103

Sakaryalı - @Kürdo_54 52 nolu yoruma cevabı: Yapsa vereceniz sanki haydi başka kapıya YALLAH

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 11 Eylül 16:27
102

Sakaryalı - @Kürdo_54 52 nolu yoruma cevabı: Belediye Sakarya'ya cami mi yaptı da cem evi yapacak? Belediye ne alaka?kur derneğini varsa yeterli sayın yaparsın cem evini.size kalsa devlat bize ev yapsın. Devlat biza bahacağ!!geçti o günler

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 16:26
51

Sekreter - İktidarın tıkanmışlığına İyi Parti Serdivan İlçe Başkanımız Sn. Ahmet Uçak çözümdür.

Yanıtla . 15Beğen . 12Beğenme 11 Eylül 12:56
136

Serdivanlı - @Sekreter 51 nolu yoruma cevabı: İyi partiliyim ama bu yoruma çok güldüm. Selçuk başkanının kuklası olmaktan öteye gidemez. İyi parti bu avarelere kaldı ona üzülüyorum.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 19:43
89

Eğri Doğru - @Sekreter 51 nolu yoruma cevabı: Sekreter beyni desem hanım mi desem bilemedim de cemevi olunca bu millet kilisede ister demedi deme

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 15:14
50

Şerhildan Hızır - Kürt oylarınla geldiğiniz yerel iktidarınızda Kürtlerin gerçekliğini unutamazsınız.

Serdivana Şark evi ve Cem evi istiyoruz.

Yetiş ya Ali

Yanıtla . 13Beğen . 17Beğenme 11 Eylül 12:54
83

Görebilenlere... - @Şerhildan Hızır 50 nolu yoruma cevabı: hak sözün vesikalaı kitabını okumanızı öneririm

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 11 Eylül 15:05
46

Eğri Doğru - Sevgili Başkan Sizi Severim Ama Sizden tek Bir Cevap İstiyorum Öyle Yada Böyle Bu Cevabi Sizden Alicam Cadde54 Ve Serdivan Avm Arasındaki Orotoryum ve Çocuk Parkı Alanını İmara Açtınız mi Açmadınız mi yada Başka bir Deyişle İmara Acacakmisiniz.

Yanıtla . 26Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 12:50
44

Yusuuuf Bey - CADDE 54 ün tam karşısında arsam var 6 katlı bina yapmak istiyorum ruhsat verir misin başkanım ! Ustaların konteynerlerini de sizin parka koyacam bi sıkıntı olmaz dimi?

Yanıtla . 34Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 12:49
43

Saim Toç - Akp serdivanda bitmiş. Yusuf bey zaten bitmiş. Oyum genç partiye

Yanıtla . 23Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 12:48
42

Adalet mülkün temeli - Yusuf Başkan gerçekleri saptırmayın birilerine rant sağlamaktasınız çabuk hırsız ev sahibini şaşırtırmış Aziz milletimiz bütün yapılan uygulamalara hakim güneş balçıkla sıvanmaz yanlıştan dönmek erdemliktir

Yanıtla . 21Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 12:47
41

Trolcan - MEDYABAR TAMAMINI YÜKLEYECEĞİNİ SÖYLEDİĞİN BİR KAYDI 2 SAATTİR NEDEN YÜKLEYEMEDİN ? İNTERNETİN ÇOK MU YAVAŞ ?

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 12:47
40

adem akdaş - İYİ PARTİLİLER GİTSİN DEMİRTAŞLA KAHVALTI YAPSIN.OKADAR ADAMIN ARASINDAN BİR ADAM BULAMADINIZ BAŞINIZA GEÇİRECEKTE SİZİ BİR KADIN YÖNETİYOR.

Yanıtla . 5Beğen . 26Beğenme 11 Eylül 12:44
96

Halkın Düşüncesi - @adem akdaş 40 nolu yoruma cevabı: sen ne boş bir varlıksın seni doğuran anaya sana sevgisini veren kadına yazık senin bir ot kadar faydan yok memlekete cahil denyo hanzo barzo seni

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 15:41
38

Kerem - 32 evlerin yollarını yaptır. Alooooooo sayın başkan... En kuytu köşede unutulmuş köy yolları bile 32 evlerin yolundan iyidir. IDDAA ediyorum.

Yanıtla . 78Beğen . 5Beğenme 11 Eylül 12:39
37

Akor - Başkanım ben çalışmak istiyorum.iş var mı. nereye başvuraz...

Yanıtla . 45Beğen . 3Beğenme 11 Eylül 12:38
197

Yüzde 30 - @Akor 37 nolu yoruma cevabı: Seçimden sonra yanına uğra beraber iş ararsınız

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 12 Eylül 15:22
67

Halkın Düşüncesi - @Akor 37 nolu yoruma cevabı: sayın başkan serdivan belediyesinin karşısında ki boş araziye spor kompleksi yap

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 13:46
66

Halkın Düşüncesi - @Akor 37 nolu yoruma cevabı: akp teşkilatına başvur kardeşim

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 11 Eylül 13:44
59

Durumbu - @Akor 37 nolu yoruma cevabı: Akpartili dayın var mı? Her dayıda olmaz, etkin ve söz sahibi olmalı, yoksa boş yapma.

Yanıtla . 15Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 13:05
36

DELİ MURTAZA :) - BU ÜLKENİN BİR AN ÖNCE AKEPEDEN KURTULMASI LAZIM

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 12:34
35

Sıtkısıyrıldı - Arkadaş yiğidi öldür de hakkını yeme derler ya. oy verdiğim parti İYİ parti. Ama ev alırken ilk aklıma gelen ne yalan diyim Serdivan. diş hastanesinden özel hastanelerine, okullardan alışveriş merkezlerine kadar herşey Serdivan’da. Adamlar gerçekten Serdivanı geliştirmiş. Ha siyasi görüşüm halen onlardan farklıdır o da başka bişey. Ama çamur siyasetinden de artık sıtkı sıyrıldı bu milletin. Ha varsa bişey hukuk var kanun var. Adam bunu açıkça diyor. Biliyorsan bişey belgeleriyle gidersin mahkemeye. Yoksa da susar alkışlarsın. İşte o zaman biz oluruz ve iktidar hedefimizi de gerçekleştiririz.

Yanıtla . 20Beğen . 36Beğenme 11 Eylül 12:31
39

Trolcan - @Sıtkısıyrıldı 35 nolu yoruma cevabı: bide böyle trollük yapmıyor musunuz. Öldürüyorsunuz gülmekten bizleri.

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 12:44
34

Cadde54100 - mhp nin il baskanı ve vekili sizide ilgilendiren bir konu malum bir ara cok kosturdunuz iki kelamda siz edıverin de sakarya kamuoyu aydınlansın

Yanıtla . 44Beğen . 5Beğenme 11 Eylül 12:27
48

Yer Li̇ Mi̇l Li̇ - @Cadde54100 34 nolu yoruma cevabı: AYNEN YERLİ VE MİLLİ MHP NE DÜŞÜNÜYOR BU KONUDA?

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 12:50
47

SAKARYA - @Cadde54100 34 nolu yoruma cevabı: zamanında mhp kuduruyordu burda bir rant var diye ne olduda herkesın sesı kesılddı

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 12:50
33

Yusuf Yusuf - söylediklerine sende inanmıyorsun bizde inanmıyoruz başkan. Caddenin solu 3 kat sağı 6 kat. 6kat olabiliyorsa halk neden 6 kat yapamıyor? AVM nin otopark olarak kullandığı yer YEŞİL ALAN MI DEĞİL Mİ? ORADAKİ ARABA YIKAMA YERİ YEŞİL ALANDA MI DEĞİL Mİ ?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 12:26
32

Pandemi - Ecevit Allah aşkına sen hiç mi okumadın dağıttığın broşürü. Adamlar yeraltına otopark yapmış. Çok net goldür bu. Siz hala kent meydanındaki gibi çok basit hatalarla vartaya düşüyorsunuz. Tekrar hatırlatmak lazım Demokrasi Meydanının altında da cadde 54 ün altında da KAPALI OTOPARK vardır. Ha bu arada pandemi sürecinde broşür dağıtmak yasak değil mi ya. Bize korona bulaştıracak adamlar

Yanıtla . 8Beğen . 40Beğenme 11 Eylül 12:25
76

OSMAN KIRAN - @Pandemi 32 nolu yoruma cevabı: Orda otopark yoktan kastı projede depo ve sığınak gösterilen alanların otopark yapıldığıdır.

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 14:34
31

Hamdi Dalar - hala konuşuyorsunuz güzelim araziyi beton yığınına çevirdiniz bizlere 3 kat oraya 5 kat yazık sayın alemdar bu dünyanın ahireti var orada hesap çetin unutma

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 12:24
29

Mete , - Kendini milliyetçi zanneden iyi partililer. Siz HDP ile ittifak yapmıyormusunuz. Ülkemizi bölmeye çalışan PKK nın siyasi ayağı ile birlik olmuyormusunuz . Yazıklar olsun. Bide iyi olacak mış. Allah korusun.

Yanıtla . 12Beğen . 52Beğenme 11 Eylül 12:22
129

Başkent Ankara - @Mete , 29 nolu yoruma cevabı: Akp hdp diyarbakır mitingi.megri megri.pkk kurucusu şirvan perver köpeğini hala özlüyormusunuz.hoş sohbetlerinize hala osman öcalan köpeğini davet ediyormusunuz.trt 1

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 18:06
61

Doğru - @Mete , 29 nolu yoruma cevabı: Konu Serdivanda vakti ile MHP ilçe başkanı ile MHP nin avukat milletvekili tarafından yargıya götürülmüş milletin mülkü, elbette yasal süreç işleyecek ancak bu süre içinde bir muhalefet partisi konu ile ilgili halkı bilgilendirme çalışması yapıyor sizlerde hop oturup hop kalkıyorsunuz ve ne hikmetse bir kara kapatmak telaşı ile cevabı usturuplu bir şekilde verilmiş bir asparagas üzerinden sanki geçmişte açılım çözüm hendek Habur rezaletlerini Uganda televizyonlarından izlemiş turistler gibi daha yakın Öcalan itinin mektuplarını Tanzanya seçimlerinde devletin resmi kanalında kımızı bültenle aranan teröristi Mars televizyonlarında izlemiş gibi şimdi başkalarına sallıyorsunuz çok komik oluyorsunuz

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 11 Eylül 13:12
49

kenalpaşa - @Mete , 29 nolu yoruma cevabı: unutma aponun kardeşi trt ye mhp ve akp çıkardı.sesinizi dahi çıkartamadınız.iyi partiyi kendi yaptığınız etlemler ile karıştırmayınız.5 sene önce hesap soracağım dediğiniz yanlışların hesabını sorun sonra birseylrr yazın buraya.

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 12:52
45

Karabalina - @Mete , 29 nolu yoruma cevabı: Gardaş senin aklin nerde.

Yerel secimlerde apo yu.pkk liderinin kardeşlerini TRT cikartan kimdi.AÇILIM ,RAHIP BRONSON.BARZANI TALABANI DIYARBAKIR LORKE LORKE ABISI MASKENI TAK.

MESAFENI KORU.

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 12:49
25

Şule Can, - Serdivan I kötüleyenler kör herhalde. herkes serdivana gelmek istiyor. Neyin kavgası bu anlamadım .

Yanıtla . 13Beğen . 53Beğenme 11 Eylül 12:17
24

serdivanlı - bende iyi partiliyim ama ilçe başkanın kaşrmşörleri burayı panayor yerine çevirmiş,siyasi propaganda yapılacak yer değil,bir ilçenin sorunu ile ilgili bir haber bu.kendinize çeki düzen verin iyi parti serdivan kalemşörleri

Yanıtla . 16Beğen . 10Beğenme 11 Eylül 12:17
65

Hakan 5422 - @serdivanlı 24 nolu yoruma cevabı: AKP trollerinin yeni taktiği bu; "bende şu/bu/o partiliyim ama AK PARTİ ALLAH için çok güzel işler yapıyor, sütte leke olur ak partide leke olmaz" SM da sizin gibisi o kadar çok ki hee heee,, bizde yedik!

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 11 Eylül 13:29
23

adapazar - anlat boyacı anlat. doğrusunu bildiğimiz yalanları dinlemek zevkli oluyor. sizin en büyük hobiniz yalan konuşmak.

Yanıtla . 43Beğen . 5Beğenme 11 Eylül 12:16
22

Erkan Tur - cumhurbaşkanından bile fırça yemiş bir başkan yusuf alemdar...sen git yeşil alana 5-6 katlı avm dik...burada yorum yazanlar körü körüne savunmayın gidin yeşil alanların kat karşılığı nasıl verildiğini araştırın..sakaryanın önde gelen insaat firmaları köşe ama kat karşılığı...serdivanda köşe olan insaat malzemeleri satan firmalar....biraz sorun sorusturun...cahil olmayın..

Yanıtla . 53Beğen . 7Beğenme 11 Eylül 12:14
55

Atma Ziyaaa. - @Erkan Tur 22 nolu yoruma cevabı: Yalan söyle , birde yalan söylediklerine cahil de . Bir hukuksuzluk varsa o iş dururdu. MHP ittifaktan önce orayı dava etmiş. Belediye başkanı da tüm denetimlerden , yargı denetiminden geçmiş diyor . Ne algısı yapıyorsun.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 11 Eylül 13:00
16

Yakup - HDP CHP zihniyeti bu yapma etme iftira çamur siyaseti..... Devlet Doğu Akdeniz le uğraşsın, Suriye Irak’ta , Libya’da bayrağın için uğraşsın Siz ülkeyi bölmekle uğraşın . Yukarısı nasılsa aşağısı da aynı HDP CHP de...Sayın keleş Siz de iftira broşürü dağıtın , Yusuf bey maske dağıtsın... farkınız bu . İşte bu yüzden bi yere varamıyorsunuz

Yanıtla . 10Beğen . 59Beğenme 11 Eylül 12:01
15

Rant - İyi Parti İlçe başkanı bununla ilgili çok doğru açıklamalar yapmıştı

Yanıtla . 20Beğen . 8Beğenme 11 Eylül 12:00
20

Geç Bunları - @Rant 15 nolu yoruma cevabı: iyi parti ilçe başkanı ve yanındakiler yorulmayın reklam yapmaya halk sizi takmıyor. LAFLA DA PEYNİR GEMİSİ YÜRÜMÜYOR. Siz selo ile kahvaltı yapın.

Yanıtla . 9Beğen . 34Beğenme 11 Eylül 12:09
17

Mustafa - @Rant 15 nolu yoruma cevabı: tabi tabi :) kendi aranızda mı?

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 11 Eylül 12:05
14

M. Y - Kaç tane yerin var ve kaç para aldınız aile olarak bunlarında açıklanması lazım

Yanıtla . 31Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 11:57
30

Gerçekci - @M. Y 14 nolu yoruma cevabı: Tereayagı gıbı üste çıkıyorlar ımar delındı yuzde kacla ızın verırdi fırma ne ısterse yapıyor beledıyeden gık cıkmıyor ama dogru kendı ustune rant yoktur soyadı baska yakınının ustune vardır hep aynı taktıkler

Yanıtla . 16Beğen . 3Beğenme 11 Eylül 12:23
18

Naci - @M. Y 14 nolu yoruma cevabı: Yaw he he ... İftira atmak kolay, hakim karşısında da geri vites yaparsın. yiyorsa çık karşısına söyle.

Yanıtla . 2Beğen . 19Beğenme 11 Eylül 12:07
19

Ccc - @Iyi 13 nolu yoruma cevabı: Siz ülkeyi bölmeye çalışın . Devlet çalışsın....HDP CHP ile ittifak iyi gidiyor doğru...

Yanıtla . 9Beğen . 27Beğenme 11 Eylül 12:09
12

Themask - Mahallemize gelerek bizimle bir araya geldi çözümler üretti bu ilçeye Ahmet başkan gibi genç başkan lazım

Yanıtla . 9Beğen . 8Beğenme 11 Eylül 11:56
21

Polat D. - @Themask 12 nolu yoruma cevabı: Kim bu laaa. Neye çözüm , anlamadım.

Propaganda yerine döndü burası.

Yanıtla . 9Beğen . 7Beğenme 11 Eylül 12:12
11

Şenol Şener - başarılı başkanlara çamur atmak kimseye yarar sağlamaz.yusuf alemdar başkanım senin yolun açık olsun başarılar.

Yanıtla . 7Beğen . 35Beğenme 11 Eylül 11:56
10

Laz Ziya - Ya...vah vah..shell in yaninda nasil olurda 4 üzeri insaat a izin verilir...bizlere üc kat izin varken..rant olmasa olur mu?

Yanıtla . 42Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 11:55
09

İYİvites - Ahmet başkan bu konuyada acil el atıp çözüm üretmeli bunlarla olmayacağı belli

Yanıtla . 13Beğen . 8Beğenme 11 Eylül 11:54
08

Hadi Orada - Vizyon sıkıntılılarıyla dolu bu şehri ancak iyilik kurtarır

Yanıtla . 21Beğen . 7Beğenme 11 Eylül 11:52
07

İyiliğe Yol Aç - Merak etmeye gerek yok Ahmet Başkan geliyor Serdivan İYİ olacak

Yanıtla . 18Beğen . 16Beğenme 11 Eylül 11:51
86

Görebilenlere... - @İyiliğe Yol Aç 07 nolu yoruma cevabı: hdp nin kapı kulu iyicik

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 15:11
06

Yusuf Sarı - İnş.Odası başkanı, hüsnü gürpınar doğruyu çık söyle gerçeği sen biliyorsun, % 60 ile verilmesi gereken yer i yüzde kaçla vermişler ağalar,

Yanıtla . 35Beğen . 2Beğenme 11 Eylül 11:47
28

Gerçekci - @küçük esnaf 04 nolu yoruma cevabı: Peki bu beyefendi nasıl zengin oldu onu acıklasın bahcelıevkerde on numara ev nasıl yapıldı

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 12:20
05

MURAT - @küçük esnaf 04 nolu yoruma cevabı: YEMEZSEN GARGARA YAPARSEN

Yanıtla . 2Beğen . 21Beğenme 11 Eylül 11:45
03

Siyâset Bilimcisi - Sanki bir dönem mhp il teşkilatıda bu iddiaların peşindeydi.sonra ne olduysa unutuldu gitti.yoksa alemdardamı akkurt oldu.galiba kanka oldular

Yanıtla . 36Beğen . 5Beğenme 11 Eylül 11:35
02

Nazi̇f - BUNA SENİN BİLE İNANMADIĞIN HAREKETLERİNDEN BELLİ OLUYOR BAŞKANIM. BU ADAMLARA BU KOZLARI SİZ VERDİNİZ ŞİMDİ DURUMU KURTARMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ. YAZIK BU YÜZDEN HERGÜN KAN KAYBEDİYOR.

Yanıtla . 42Beğen . 5Beğenme 11 Eylül 11:32
01

adalı - başkanım bu dediğine sen bile inanmıyorsun.serdivanda imar düzenlemesi adı altında kaç kişinin canını yaktığınızı tüm serdivan biliyor merak etmeyin.

Yanıtla . 65Beğen . 5Beğenme 11 Eylül 11:21



Anket Aşı karşıtlarına soruyoruz? Neden aşı olmak istemiyorsunuz?