Başkanların Cadde54 ve Serdivan AVM atışmalarında 2'nci raund

CHP İl Başkanlığı'nın dağıttığı broşürler sonrası yeniden gündeme gelen Cadde 54 ve Serdivan AVM yerleşkeleri ile ilgili iddialara Serdivan Belediye Başkanı Yusuf Alemdar İl Başkanı Tever ile birlikte yaptığı basın açıklaması ile cevap vermişti. O açıklamalar sonrası CHP İl Başkanı Ecevit Keleş bugün yeni bir toplantı ile iddialarını yineledi

Haber albümü için resme tıklayın

 İşte CHP İl Başkanı Ecevit Keleş'in yaptığı basın toplantısından notlar; 

" Serdivan Belediye Başkanı bize cevap vereceğini söylediği 33 dk 20 sn süren konuşmasının 20 dakikasını. Sayın Erdoğan’ın arkasına sığınarak tamamlamıştır. Biz yine konumuza dönelim."

 1-SERDİVAN AVM NİN ÇIKMALARI YEŞİL ALANDADIR

 

Sayın Başkan tekrar söylüyorum; Serdivan AVM zemin kattaki birçok dükkan ekleri kaçak çıkmalara sahip, parsel dışına taşıyor.

Bunu 2018 Eylül’ünde verdiğin röportajda sende kabul ediyordun şimdi değişen nedir?

“AVM’de herkes kendi bulunduğu yerde iş yerini uzatıyor evet. Ama bu o iş yerlerinin öyle kalacağı anlamına gelmez. İleride herhangi bir işlem nedeni ile kaldırılmasını istediğimizde bahsi geçenler gereğini yapacaklar” diyen kimdi Yusuf Bey ?

Şimdi tüm vatandaşlarımız Türkiye Cumhuriyeti Tapu ve Kadastro Müdürlüğü parsel sorgulama sayfasına (https://parselsorgu.tkgm.gov.tr) girerek Sakarya İli Serdivan ilçesi Adalı Serdivan mahallesi 132 ada 17 nolu parseli araştırsın. Bu parsel Serdivan AVM parselidir. Evinizin rahatlığında bakın parsel sınırlarının dışına taşan yapılar var mı? Yok mu?

Yok yerinde göreyim diyenler için şu anda AVM otoparkı olarak işgal altındaki yeşil alanda köşe koordinatları çakılı durumdadır. Eğer Sayın Başkanın itirazı varsa birlikte ölçüm yapabiliriz.

2-SERDİVAN AVM NİN TÜM OTOPARKLARI İMARDA YEŞİL ALANDIR !

Serdivan AVM’nin otoparkı 132ada 18nolu parsel (ve AVM etrafı) imarda YEŞİL ALAN, Park gözüküyor diyoruz. Niye cevap veremiyorsun? Çünkü doğru.

Bunun böyle olduğunu Büyükşehir’e sunduğu 29.11.2018 tarihli dilekçe ekinde Serdivan AVM / Ada Yatırım Gayrimenkul kabul ediyor. Yani özel firma bile oralar yeşil alan diyor.

Bunun böyle olduğunu 01.07.2020 tarihli Belediye Meclis Toplantısı gündemi 2. Maddesi evraklarında bizzat sen de söylüyorsun. Dürüst ol dürüst !

 YEŞİL ALANDAKİ ARAÇ YIKAMANIN ORADA NE İŞİ VAR ?

Yine aynı YEŞİL ALANIN bir kısmında TİCARİ FAALİYET gösteren araç yıkama istasyonunu kapatacak mısın sayın Yusuf Alemdar? Bu ticarethanenin ofis binasının ruhsatı ve iskanı var mı? Niye burası hakkında tek kelime etmedin? Eline tutuşturulan kartonda bile bu araç yıkama istasyonu kaçak gözüküyor. Bu araç yıkama istasyonundan bugüne değin belediye namına hiç para aldın mı? Ne kadar aldın? Yoksa yandaşa beleş mi sayın Yusuf Alemdar ?

3-HALK KENDİ PARKINA YILLARDIR SOKULMUYOR

Ben planetaryum yıkıldı demedim ! Kendin uydurup kendin cevap veriyorsun. Dediğimizi aynen tekrarlıyoruz; yandaşın inşaatının işçi ve şantiye konteynerleri vatandaşın parkının ortasına konulmuş, YILLARDIR parkın o kısmı çevrilmiş halk sokulmuyor, bunu nasıl inkar ediyorsun?

Bu toplantıdan sonra hep birlikte gidip bakarız vatandaşa açık mı? Kapalı mı? Konteyner var mı yok mu?

Elindeki kartonda bile park yandaş tarafından işgal edilmiş gözüküyor, parkın işgal altındaki kısmı yanındaki park alanından ayrı renkte açık yeşile boyanmış. Karton doğru söylüyor sen yalan Yusuf Bey.

Sayın başkan, Serdivan’da her önüne gelen Serdivan’daki parklara işçi barakası koyup parkı çevirebiliyor mu? Yoksa bu hak sadece yandaşa mı ait?

4-KİMİN AİLESİNE RANT YAKIŞIYOR GAYET NET !

Diyorsun ki bana ve aileme rant yakışmaz rant sana, size yakışır. Siyasetin konusu ve malzemesi aile olmaz. Benim geldiğim gelenek buna uygun değil ama madem bu konuyu açtın sana kısa bir cevabım olsun. Siyasete girmeden önce benim ve ailemin ticari faaliyet alanları ve ne yaptığımız ortadadır.

Şimdi bunun cevabını siz verin;

Senin ve ailenin siyasete girme yılın olan 2001 yılı öncesi ve sonrası hem maddi hem ticari durumunuzdaki değişim nedir?

Benim ve ailemin ticari faaliyetlerinde bir farklılık olmamıştır. Ya senin ve ailenin? Bu soruyu aynı zamanda tüm Serdivanlıların ve Sakaryalıların takdirine ve dikkatine sunuyorum.

5-KARAR VER SAYIN BAŞKAN BURASI KİMİN?

Sayın Başkan imara açmak istediği yer için önce diyor ki Serdivan AVM parseli. Sonra diyor ki belediye mülkü. Karar ver burası kimin?

Sayın başkan diyor ki; İki gayrimenkulde belediyenin malı bende takas ettim. Ne var bunda? Orayı ticarete açtım. Hayırdır belediye olarak ticarete mi başlıyorsunuz sayın başkan ? Yoksa orada spor malzemeleri mi satacaksınız? Patates, soğan mı? Ne satacaksınız? Veya birine kiraya mı vereceksiniz o TİCARİ ALANI?

 YENİ YEŞİL ALAN CADDE54 ÜN AÇIK OTOPARKI MI OLACAK?

Diyor ki ne olmuş ? Daha önce Belediyenin olan, Serdivan AVM parselinde, Cadde 54 parselinde ne olduysa yeni imara açmaya çalıştığın yerde de aynısının olmayacağının bir garantisi var mı? 

Yandaş zengin olacak, sende bunu belediyeye gelir, büyük proje masallarıyla kamufle etmeye çalışacaksın. İtiraz edene şerefsiz diyeceksin yok öyle bir dünya !

En önemlisi niye oradaki kapanacak okuldan tek kelime bahsetmediniz Sayın Başkan ? 33 dakika konuşup okulun varlığını neden sakladınız? Vatandaştan neyi gizliyorsunuz? Üstelik İl Milli Eğitim Müdürlüğü bizim bu okula ihtiyacımız var, kapatılmamalı demesine rağmen bu okul düşmanlığı neden?

Sayın Valim; size bağlı bir kurum olan İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün Serdivan Belediyesine yazdığı 31.10.2019 tarih 21380241 sayılı yazısında bu okul bize lazım demesine rağmen bu rant paylaşımına valilik neden sessiz kalmaktadır?

6-KANUNLAR PARSEL SAHİBİNE GÖRE DEĞİŞİYOR MU?

İnsanda biraz utanma olur ! Kimseye torpil geçmedim diyorsun. Bugün TOKİ ve senin rant projen dışında Sakarya’da 6 kat imar mı var? Sokağın halk tarafı yani sol tarafı 3 kat ve0,9-1  emsal rant tarafı yani sağ tarafı 6 kat ve 2 emsal  buna rağmen hala kime rant sağlamışım çık açıkla diyor. Şereften ahlaktan bahsediyor.

 Yolun karşısı böyle de Cadde54 ün yanı farklı mı? Rant projesinin yanındaki parsel belediyeye başvuruyor benim de emsalimi yan komşum CADDE54 gibi 2 yapın diyor. Talebi reddediliyor.

 Aslında doğru olan bu red kararı. Doğru olmayan Cadde54 e kanunlara aykırı olarak fazladan imar hakkı sağlanması, cadde54’e sağlanan hakkın rant olmadığını söylüyorsan otel inşaatına neden sağlamıyorsun? Bu çifte standart niye?

Red kararı gerekçesi de CADDE54 e sağlanan iltiması gözler önüne seren bir karar. 01.09.2020 tarihli meclis toplantısının 5. Gündem maddesindeki komisyon raporundan aynen okuyorum;

7221 sayılı kanunun 12. Maddesine eklenen 3194 sayılı kanunun ek-8 maddesine istinaden “Parsel bazında nüfus yoğunluğunu, kat adedini, bina yüksekliğini arttıran imar plan değişikliği yapılamaz”.

 Evet bu kararı alan, cadde54 e verilen imarı savunan Serdivan Belediyesi ve Yusuf Alemdar ama iş yan parsele gelince aynı imara kanuna aykırı diyor.

 Buradan ilan ediyorum, siyasi taahhüt veriyorum, Serdivan Belediyesini kazandığımız gün, aynen Sayın Başkan, Serdivan Belediyesinin dediği gibi aslında hukuksuz olan bu inşaatın iskanını iptal edeceğiz. Bu şimdiden geleceğe düşülmüş bir not, vatandaşlarıma bir uyarıdır.

Sakın ha sakın utanmadan ortaya çıkıp belediye buraya %35,5 ortak ondan bu istisnaları sağladım deme. Oluşan bu haksız rantın üçte ikisini yandaş alıyor belediyeye de üçün biri kalıyor.

 7-UYDUR UYDUR KONUŞ !

Yusuf Başkan diyor ki Ecevit Keleş Cadde54 ün bodrum katında otopark yok dedi. Böyle bir şey demedim. Ben ve broşürümüz buradayız. Aklınca daha öncede çeşitli kereler kullanılan bir olaydan yola çıkılarak rant paylaşımını göz ardı ettirecek. Neymiş Kılıçdaroğlu kent meydanının altına otopark yapacağım demiş ama zaten otoparkmış.

 AKP Genel Başkanı Taraklı’nın olmayan hastanesini mitinglerdeki toplu açılış törenlerinde defalarca açmadı mı? AKP İlçe Başkanı bile bir miting sonrası buna isyan etmedi mi? Soruyorum Taraklı’da sayın Cumhurbaşkanının defalarca açtığı ama gerçekte olmayan 30 Yataklı Devlet Hastanesi ilk mitingde yeniden açılacak mı?

 Sadece bu iki olayı bile karşılaştırsanız birinde hata, diğerinde ise insanların gözleri önünde defalarca tekrarlanan kasıtlı bir aldatmaca, yalan var.

Otopark konusuna gelirsek Sayın Başkanın dediği gibi Cadde54 ün yeraltında otopark yok gibi bir ifadem veya broşürümüzde böyle bir iddia hiç olmadı. Broşür incelenirse bir iddiadan, bir kaygıdan bir olasılıktan bahsetmektedir.

Oda şudur; komşu okulun yıkılarak yeşil alana çevrilmesi ile kazanılacak alan ile CADDE54 tarafından işgal altında olan alanın birleşerek komşu AVM otoparkı ile tek parça haline gelmesi CADDE54 e sahip olmadığı, bir yer üstü otoparkı fiilen kazandırmakta ve dahası AVM ve CADDE54 ün fiilen birleşmesine yol açmaktadır. CHP’nin müdahalesi ile bu ihtimal artık engellenmiştir.

8-ARSA SAHİPLERİ Mİ BİLMİYOR? SEN Mİ YALANCISIN?

Ya sen nasıl bir yalancısın? insanların gözünün içine baka baka tek ayak üstünde elli yalan söylüyorsun. Sen bir kurumun başkanısın bari makama saygın olsun.

Ne diyor Sayın Başkan ? Cadde54 ve şu anda otel inşaatı yapılan komşu parselin imarı, emsali 2 imiş, hemde 1994 yılından beri. Yalanın daniskası .

Ne 1994 ü ! O kadar uzağa gitme, 15gün önceki 1 Eylül 2020 tarihli meclis toplantısında otel inşaatı sahiplerinin arsa emsalinin 1,5’tan 2’ye çıkarılması talebi mecliste reddedilmedi mi? O toplantının başkanı sen değil miydin?

Madem 1994 ten beri oranın emsali 2, buranın sahipleri emsali 2 ye çıkarın diye niye başvurdu? Bu insanlar aptal mı? Onlara aptal diyorsan 15gün önce senin başkanlık ettiğin Serdivan belediye meclisi hayır arttırmayız 1,5’ta kalsın diye nasıl karar aldı?

 Otel alanı böyle iken 1994 den beri imarı değişmedi dediğin Cadde54’ün 2014 yılı imarında kat yüksekliği 10,5m iken şimdi 17,5m değil mi?

 Hiç mi utanman yok ! Göz göre göre yalan söyleyip, basını, halkı kandırıp bir de ahlaktan şereften bahsetmek nasıl bir ruh halidir anlamak mümkün değil. Garip hareketlerinin, sahte mimiklerinin yalanlarını örttüğünü mü sanıyorsun? Bizleri korkutamazsın da, kandıramazsın da.

 9- NE YATAY NE DİKEY BİR SONRAKİNDE ÇAPRAZ DENEYİN !

İşinize gelince yatay mimari işinize gelince “alanı boğmak istemedik” kat çıktık, dikey mimari. Sen mi safsın bizi mi saf zannediyorsun. Belki vatandaşta senin gibi “alanı boğmak istemiyor” kat çıkmak istiyor onun buna hakkı niye yok ?

Bahsettiğin aynı teknik raporu getirecek, hazırlatacak tüm vatandaşlar da Serdivan’da 6 katlı bina yapabiliyor mu? Bu işleminde Adalet var mı ?

Hani kimseye ayrıcalık yapmadım diyorsun ya. Aynı şartlarda vatandaşa yasak olan yandaşa serbest olmuş olmadı mı? Ayrıcalık yaptığımı iddia eden şerefsizdir diyordun ya şimdi Serdivanlılar kim şerefsiz karar versin.

 

10- AYNI YERDE KENDİ ARSAN OLSA %35 İLE VERİR MİSİN

Serdivan’ın kalbinde %35,5 ile kat karşılığı anlaşma yapmak BAŞLI BAŞINA BİR PEŞKEŞTİR. Halkın çıkarına olmayan böylesi bir anlaşmayı bize Serdivan Belediyesi’ne gelir kazandırmak olarak yutturacağını sanıyorsan ya sen çok safsın ya da milleti saf sanıyorsun. Seni içi boş nutukların da kurtaramaz.

 Önceki yıllarda basında yayınlanmış savunmanı da kamuoyuna hatırlatmak istiyorum;

 “Neden arsa ve arazilerde yüzde 50 ile anlaşılırken, siz bu kadar indirimli yaptınız?’ diyenler var. Gülüyorum. Burası binlerce dönüm arazinin olduğu yer. Böylesine büyük alanlarda yüzde 25 ile yüzde 35 üzerinden anlaşma yapılır”.

 Sakaryalılar olarak Yusuf Bey den altın bir bilgi öğrenmiş olduk. Demek kat karşılığında vereceğiniz arsa büyüdükçe oranınız azalırmış. Yersen tabi. Madem böyle idi parseli ikiye bölüp verseydiniz anlaşma oranınız artardı belediye daha karlı olurdu Sayın Başkan.

Son olarak herkes tarafından bilinmesini isterim ki her ne kadar Yusuf Bey “CHP Sakarya İl Başkanı kapalı kapılar ardında fiskos yapıyor” dese de bu broşürler dağıtılmadan önce Serdivan Belediye Başkanı sayın Yusuf Alemdar’ı arayarak kendisine konuyu sordum.

 Kendisi de “Ya sende inşaatçısın, en iyi sen bilirsin bu işleri, belediyenin paraya ihtiyacı var” dedi.

Hiçte öyle kameralar karşısındaki gibi hiddetlenmedi, yok böyle bir şey demedi ahlak, şeref nutukları atmadı. Bu yüzden kameralar önündeki hareketlerini gülerek izledim.

 Sözlerimi burada sonlandırırken Serdivan ve Sakarya halkına söylemek istiyorum ki ; Bu rant meselesi Ak Parti, Mhp, Chp meselesi değildir. Bu mesele yetim hakkı yenilmesi meselesidir.

 Sayın başkan, daha yeni başlıyoruz, 18 uygulamalarınızın, şelale park, pazar alanı ve diğer projelerinizin yeşil alan ile ilgili tasarruflarınızın takipçisi olacağımızı buradan belirtiyorum.

 Buradan özellikle Sayın Valime, Sayın Büyükşehir Belediye Başkanı’na seslenmek istiyorum. Üç beş kişi rant sağlayacak diye bu şehrin hakkı ve hukukunun ayaklar altına alınmasına engel olun, görevinizi yerine getirin.

Serdivanlı vatandaşlarıma buradan çağrı yapıyorum; yerel yönetimler ile alakalı gördüğünüz usulsüzlük ve yanlışlıkları bize herzaman bildirebilirsiniz.

 

 

# CADDE 54 İLE İLİŞKİLİ:

18 Eyl 2020 - 11:46 - Siyaset --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 2.793.182 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

32

Sakryli - Herşey çok guzel de peki Serdivan belediyesi imar işleri müdürü nasıl oluyor da imara açılmayan yerde nasıl düğün salonu yapıyor ve yapılmasına kim veya kimler izin veriyor!onun ilerisinde iki tane hayvan bakma ağrıları , dere yatağının dibine yapılmış vaziyette bunları kim görecek acaba.kafeler caddesinde,kapalı otopark civarı, ve alt sokağında kafelerin masa sandalyeleri yollarda !nereden gelip geçecek yayalar?bu izinleri veren imar işleri mudurunuz mu veriyor bu izinleri.halka hizmet bu mudur. Patates,domates ,biber ekilen bahçeye bile kafe ruhsatı verildi ne kadar guzel bir hizmet .oturulan neskenler ,bakkal oldu,daire oldu, şimdi en son cafe oldu!Serdivan hergeçen gün rezil bir hal alıyor.

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 19 Eylül 14:19
30

Yusuf KARA - Bu bilineni dillendirmek gerekir, yoksa herkes sus pus korkarak siyaset yap, malı götür 18 uygula köşe arsaları kap, erenlerdeki 20 yıl önceki rantı anlatsalar serdivan dan beter ULUYOL

da kimler köşeleri aldı mesleği olmayan siyasetçiler sizi, Ankaranın kuyruğuna kapılmışlar , rant rant zavallı vatandaşım, karşı taraf kul hakkı yiyormuş, Allah kelamını söyleyerek seni uyutuyor, oyunuda böyle istiyor, Uyan artık UNAL OZAN a neler söylediler, baba servetini bile bu şehre harcadı, mekanı cennet olsun.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 19 Eylül 09:08
29

Ya Doğruysa Ne Olacak - Bir AK Partili olarak bu tür muhalefete yıllarca hasret kalmıştık. Kim yapıyorsa Allahtan bulsun .Muhalefet savcı gibi araştırıcı olmalı. Yarası olan gocunacak bu normal. En büyük izdirabım başkanın yanında Serdivana yakışmayan göbekli ilce başkanı ile basın toplantısı yapması. Ayrıca millet bas bas bağırıyor bu İmar Müdürünün mal varlığı ile ilgili iddia doğrumu değil mi. Sadece merak ediyorum.Beskoprulu fedainin kesinlik le AK Parti içinde bir karşılığı olamaz. Bizim eski davamiz maalesef bitmis tukenmiş .Kimi hatun peşinde kimi paranın peşinde. Keşke Ecevit Keleşe bu konularda konuşmak için malzeme verilmeseydi. Konuşan mı haklı konusturanlar mı haklı. Sonucu ibretle merak ediyorum.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 19 Eylül 05:41
27

Yesinler Sizi - tv264 de safa polat ve hüseyin cumalıyı dinleyince aklıma geldi. Muhalif bir politikacı tüm basına mesaj çekmiş yarın sabah göl kenarında açıklama yapacağım. Sabah olunca tüm basın gelince ne yaptıysam beni görmediniz demiş. Ama şimdi görmek zorunda kalacaksınız demiş ve suyun üzerinde yürümeye başlamış. Ertesi günkü manşet muhalif lider yüzmeyi bilmiyor olmuş.

Allah reklam gelirlerinizi eksiltmesin. Tatlı su gazetecileri sizi.

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 19 Eylül 00:05
26

Hakan Ekşi - Zeki toçoğlu, yusuf alemdar, avm sahibi serdivan bunların zaten, bütün gün beraberler, avm de ortaklıkları ve dükkanlarıda varsa şaşırmam çok kupon arsa dedikoduları var ileride çıkar herşeyin kokusu. Devlet bu belediyecilik sistemini değiştirecek başka çare yok, gel kardeşim diyeceksin 5 yıl görev yapmışsın aylık 10 bin maaş senede 120 bin 5 yılda 600 bin. Sadece evin 5 milyon sen bu evi nasıl aldın. Diyeceksin

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 18 Eylül 23:03
24

Sedat Dagkesen - ECEVIT KELES BROSUR BASTIRARAK BU KONUNUN USTUNE GIDIYORSA BU PROJEDE RANT VARDIR ARKADAS...HELAL OLSUN SANA ECEVIT KELES...!

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 18 Eylül 22:12
23

Sedat Dagkesen - KONUSAN MHP MILLET VEKILI BULBUL ! TARIH : 22 KASIM 2017

20 MİLYON TL İNDİRİM

“Bu projeye biz ulaşamıyoruz” diyen Başkan Bülbül ikinci ihale sonrası Cadde 54 Projesi’ne 5 bin 668 metrekare yer eklendiğini ifade ederek, “İlk ihalede 131 milyon TL olarak belirlenen muhammen bedel, 20 milyon TL altına indi. Proje alanı genişlerken muhammen bedel niye düşüyor? Normalde alan genişlediği için artması lazım, yani bunun 6’da 1’ oranında muhammen bedelde düşüş var. Yine bu ihalede dokümana baktığımızda belediyenin mülkiyet hakkı oranı itibari ile Serdivan Belediyesi demiş ki; ‘Bu arazi benim, benim en az yüzde 35 mülkiyet hakkım olacak’, ihaleye böyle çıkmış ama burada yüzde 35,5 ile ihale sona erdirilmiş, yani yarım puan artışla. Bu artış sembolik ve komik bir rakamdır” diye konuştu....

‘2 KATLIYDI 5 KATLI OLDU’

Başkan Bülbül, “İhale dokümanına baktığınızda Cadde 54 Projesi bodrum artı yerin üstünde 2 kat gözüken bir proje, 2’nci ihalede bu yükseklikler üzerinden gerçekleşti. Bu inşaatın toplam inşaat alanı 85 bin metrekareydi, ihale ilanında da bu durum açık bir şekilde ifade ediliyor. 85 bin metrekare olan ve 2 kat gözüken bu alanda imar komisyonuna bir teklifte bulunuluyor ve yüksekliği serbest bırakalım deniliyor ama Büyükşehir en fazla 17 buçuk metreye sınırlandırıyor ve şerh düşüyor, ‘Konut alanı olarak kullanılmamak kaydıyla bu yükseklik hakkını sana tanıyorum’ diyor, fakat sonrasında bir anda ortaya imar değişikliği yapıldıktan sonra bambaşka bir Cadde 54 ortaya çıkıyor. Şimdi bu ortaya çıkan Cadde 54 Projesi 5 katlı arkadaşlar” diye konuştu.

‘YASAYA AYKIRI DEĞİŞİKLİK’

‘HUKUK YOLUNA TAŞIRIZ’:::::VESAIRE VESAIREEEEEEEEEEE DEDILEEEERRRRR...YAHU NEOLDUDA SONRADAN SESINIZ CIKMADI ? BEN CHP LI FILAN DEGILIM AMA BIR VATANDAS OLARAK GOZ GORE GORE RANT DONUYORSA EGER KI KESIN DONUYORSA ALLAH NASIL BILIYORSA OYLE YAPSIN....BUNA ZAMANINDA KARSI CIKANLAR SIMDI NEDEN KARSI CIKMADILAR ? PARDON YAAAAAAAAA MHP ILE AKP BIRLESMISTI DIMI YAAAA UNUTMUSUUMMM PARDOOOONNNN :)))

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 18 Eylül 22:11
20

Karabalina - ASLANLARIN ASLANI ADAMLARIN ADAMI MANSUR YAVAŞ.

SENI DEFOLU DEYIP SAHTE SENET DUZENLEYEN SAHTEKAR IS ADAMI ARANIYORMUS.SEN DEFOLU VE SENDEN ANKARA HAYIR GELMEZ DIYENLER ..BIR DEFA DAHA ASVALT OLDULAR.

Yanıtla . 20Beğen . 3Beğenme 18 Eylül 19:32
25

Mert Korkmaz - @Karabalina 20 nolu yoruma cevabı: Sevgili dostum karaMANDA;Bakıyorum yine fena gaza gelip her konuya kıt beyninle kendince kapasiten dahilinde zıplamaya yorgan mitil vs zıplamaya başladın yine.Dikkat et gaza gelip hız yapma mesafeni koru maşallah bodoslama girersin bizleri üzme emi:)

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 18 Eylül 22:36
19

Serdivan 054 - güzelim alan betonlaştı yazık oldu keşke bu meseleler daha önceki aşamalarda dile getirilseydi

Yanıtla . 17Beğen . 1Beğenme 18 Eylül 19:21
18

PADADİ - kim haklı kim haksız bilemiyoruz

AMA ECEVİT KELEŞ ÖDEMEDİĞİ ÇEKLERİ ÖDESEDE BORÇLU OLANLAR SEVİNSE

hak hukuk olunca mangalda kül bırakmayanlar önce borçunu ödesin

Yanıtla . 15Beğen . 23Beğenme 18 Eylül 16:50
28

Reis - @PADADİ 18 nolu yoruma cevabı: O şahsi iş bu başka iş n alakası var

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 19 Eylül 00:25
16

Cengiz Karapak - malesef serdivan da büyük rant dönüyor hatta serdivandan başka yerde inşaat yapmayan firmalar var güzel ekmeğini yiyorlar serdivanın

Yanıtla . 23Beğen . 3Beğenme 18 Eylül 16:20
15

Cırcır Böceği - Oooooo bunlar çok ciddi iddialar. Sn Alemdar halkı Serdivan AVM nın bahçesine toplayıp bu iddialara karşı savunmasını bir bir belgelemeli...Yoksa bu iddialar yenilir yutulur iddialar değil mi ne...

Yanıtla . 22Beğen . 4Beğenme 18 Eylül 16:11
14

Adalet mülkün temeli - Ecevit bey haklı sayın Alemdar iddialara gevelemeden tek tek cevap versin milletimizdegercekleri bilsin Yuvarlak cümlelerle geçiştirmesin arkasında gelecek

Yanıtla . 23Beğen . 7Beğenme 18 Eylül 15:49
11

Halktan Biri - Tabikide liderimizin arkasina siginacagiz sizin hdpye terorün sehit cenazesine taziyeye gitmiyoruz

Yanıtla . 7Beğen . 40Beğenme 18 Eylül 14:50
10

Sakaryalı - CHP Zihniyeti nasıldır bilirmisiniz Çamur at izi kalsın !

Yanıtla . 9Beğen . 42Beğenme 18 Eylül 14:37
09

Haydar - mızrak çuvala sığmıyor artık. hoş bunlar doğru şeyler eksiği var fazlası yok. stadı kaldırdılar pazarı kaldırdılar yeni yapılan binayı yıktılar sonra cadde 54 oldu biraz da peyzaj için okul ve sağlık ocağı yıkılır tam olur. bunlar neyi değiştirir hiçbirşeyi önümüzdeki yerel seçim de yine alemdar yine akp durmak yok...

Yanıtla . 27Beğen . 6Beğenme 18 Eylül 14:12
07

Vatandaş - Merak ediyorum ! herşeyi mahkemelere taşıyan CHP niye bu mevzular için mahkemeye gitmedi bugüne kadar?

Yanıtla . 11Beğen . 17Beğenme 18 Eylül 14:11
06

adam - sayın keleş sakaryadaki mutahhit arkadaşlara teklif edildi hiç bir babayit çıkmadı kamu ihale yasasına tabiydi herkes i,haleye girebilirdi sende girseydin 35. 5 verseydin alsaydın ihalede herehangi bir şaibe yoktur vatandaşı yanıltma gerci sizin topunuzda çamur atma var daha bak yine şehitlerimiz var siz gidin kardeşiniz hdp le birlikte hareket edin yazıklar olsun artık eski türkuye yok bunu kafanıza yerleştirin

Yanıtla . 5Beğen . 34Beğenme 18 Eylül 14:07
31

Istisna Kaideyi Bozmaz - @adam 06 nolu yoruma cevabı: eski ''Türkü'' ''ye'' yok, yeni ''beledi'' ''ye'' var ye babam ye...hem olay müteahhitlik olayı değil anlamamışsın beledi ye arazisi ve imar ile ilgili yolsuzluk iddiaları.... gerisi teferruat

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 19 Eylül 10:39
05

Özgür - Okul yikmakmak nedir yahu para nasıl bir hırs yaptırmıştı bunlara gözleri hiç bir şey gormuyor. Hep boguntuya getirip olaylarin üstünü kapatıyorlar. Sayın valim birkerede tarafsız kararlar verin bu işin savcisida siz olun bakalım ne çıkacak ve bunlarida afişe edin halka ibret olsun.

Yanıtla . 24Beğen . 3Beğenme 18 Eylül 13:33
21

AHMET ARSLAN - @Özgür 05 nolu yoruma cevabı: GÜZELİM YEŞİLLİĞİ MAHVETTİLER

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 18 Eylül 20:17
04

Sebo - YUSUF ALEMDAR AKP Lİ BİR SEÇMEN OLARAK BENDE MERAK EDİYORUM LÜTFEN BAŞKASININ ARKASINA SIĞINMADAN EVELEYİP GEVELEMEDEN VE İFTİRA ATMADAN CEVAPLAYIN:

İMAR MÜDÜRÜNÜZÜN HARFİYAT ŞİRKETİNE GİZLİ ORTAK DEDİKODUSU İÇİN BİR GİRİŞİMDE BULUNDUNUZMU?

2001-2020 YILLARI BAZ ALINARAK KAYINÇO-KARDEŞ-KUZEN MALVARLIĞI DÖKÜMLERİNİ AÇIKLAMAYA CESARETİNİZ VAR MI?

VERDİĞİNİZ SÖZLERİ TUTMAMAK VİCDANINIZI YARALIYOR MU?

MAFYACILIK OYNAYAN MECLİS ÜYENİZİN KANUNEN İÇME SUYU HAVZASINA YAPILAMAZ DENİLDİĞİ HALDE, SAPANCA KIYISINA YAPTIĞI BÜYÜK İNŞAATTAN HABERİNİZ GERÇEKTEN YOK MU?

BEN SİZİN SAYENİZDE AKP DEN SOĞUDUM. DAHA YAZACAK ÇOK ŞEY VAR AMA SİZDE CEVAP VERECEK CESARET VAR MI BEN ONU BİLMİYORUM. İSTİFA ETMEK ERDEMDİR UNUTMAYALIM. BEN O ERDEMİ GÖSTERİP SAYENİZDE İSTİFA ETTİM..

Yanıtla . 48Beğen . 6Beğenme 18 Eylül 13:15
13

Sacid Melik Duru - @Sebo 04 nolu yoruma cevabı: Siyaseten önce mal varlığınız şimdi mal varlığınızı açıklayın. Yakınlarımız da kileri de tabi...

Onur şeref lafla olmaz.. AK pak partiyi kirletenler artık AYIKLANMALI..

Dava adamı Dilipak. İçimizdeki AKP lilerin gazabına geldi.. Bunları vekil eden mskem verenler.

Ahlak maneviyat DİP yaptı. Hala doğru söylemlerin arkasına sığınmaya gerek yok.. AK ta kir net görünür.

ZİNA serbest nikahın hükmü yok.. Sapıklık revaçta.. Çnlrö almada gevşeklik çekilmez oldu.

Dar gelirli arkası yok iş bulamıyor...

Dünün dindarları varlığı bulunca dost revize ediyor.. Bukalemun gibi gittiği yerin rengini alıyor.

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 18 Eylül 15:32
03

Gerçekci - Cadde 54 ün saglık ocagı sokagı cok görüntü bozuyor keske onlar yıkılsa cadde 54 dahada görünse oraya daha baska bırsey yapılsa

Yanıtla . 5Beğen . 12Beğenme 18 Eylül 13:09
02

PEMBE İNCİLİ KAFTAN - ecevit keleş haklı, avm nin etrafı tamamı yeşil alan imar planında. ve bu yeşil alan şu an avm otoparkı olarak kullanılıyor. bu ne gizli ne saklı bir durum. ayrıca dediği gibi yıkama yeri yeşil alanda kalıyor. ve yine dediği gibi orta giriş kapısının sağında ve solunda olan yapılar çekme sınırı dışında yeşil alanda. yine mado tarafı girişinde ki pizzacı da çekme mesafesi dışında ve yeşil alanda.

Yanıtla . 32Beğen . 1Beğenme 18 Eylül 12:48
22

AHMET ARSLAN - @PEMBE İNCİLİ KAFTAN 02 nolu yoruma cevabı: NİYE...AVM NİN SAHİBİ BİR SÜRÜ HİBE YAPTI

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 18 Eylül 20:19
01

Takipçi - Broşürü dağıtmadan önce aradım, hiç öyle hiddetlenmedi diyor. İlginç gerçekten, basın açıklamasında Yusuf bey sanki konudan haberi yokmuş gibiydi.

Yanıtla . 39Beğen . 0Beğenme 18 Eylül 12:07



Anket Sakaryaspor'un yüzde 49 hissesinin satılmasını destekliyor musunuz?