Tunatan kavşağında korkutan kaza: 2 yaralı

Serdivan İlçesi İstiklal Mahallesi Tunatan Kavşağında meydana gelen kazada iki otomobilin kavşak içinde çarpışması sonucu iki araç sürücüsü yaralandı.

+3
Haber albümü için resme tıklayın

Edinilen bilgilere göre 54 ADK XXX plakalı araç ile 54 SF XXX plakalı araç Serdivan Tunatan Kavşağı’nda çarpıştı.

Kazada her iki araç sürücüsü yaralandı. Kazayı gören vatandaşlar yaralanan araç sürücülerinnin yardımına koştu. Yaralılar Medar Hastanesi'ne kaldırıldı.

Meydana gelen kaza sonrası trafik bir süre tıkandı.

Polis kaza ile ilgili soruşturma başlattı.

23 Kas 2020 - 21:27 - Güncel --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 3.286.846 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

19

Kavşak - Tunatan ve Yazlık kavşağını yapan yaptıran vesile olan herkesin... emeklerine sağlık...

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 24 Kasım 13:22
17

Yenikentli - Kurallar var ve bu kuralları bilmeyen veya umursamayan insanlar var.

Sakarya'nın durumu bu!!!

Tek çare denetim...

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 24 Kasım 11:14
16

Sakarya Serdivan - ne zaman olmuş bu kaza gün saat yok mu ?

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 24 Kasım 10:02
14

halkın düşüncesi - yazlık kavşağından sonra en rezil ikinci kavşak bu kadar salak bir kavşak olamaz 50 tane bağlantı yolu yapmışlar sanki marifetmiş gibi

kardeşim sağlıklı olsun sade olsun halkımız az ilerden dönüp gelsin mecbur musun 50 tane yolu bir kavşağa bağlamaya

Yanıtla . 16Beğen . 1Beğenme 24 Kasım 09:18
18

Samet - @halkın düşüncesi 14 nolu yoruma cevabı: Çok haklısın kardeşim.. Neyin ne olduğu belli olmayan bir kavşak tunatan kavşağı yazlık kavşağından sonraki en rezil yerimiz. Hiç mi mühendisimiz yok proje üreten planlayan ne işe yarar yol denetim ekibi diğer ilçeler alt üst geçit ile şehri bütünleştirdi biz saçma sapan kavşakklar ve trafiği ile boğuşalım. Belediyecilik hizmet işi hezimet değil.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 24 Kasım 12:41
13

Sakarya - Önce kuralın öğretilmesi lazım sürücülere, herkes yol benim diyor fakat tü dunyada kavşaklarda yol soldan gelenindir. Soldan gelenin geçiş üstünlüğü vardır. Buradan duyurulur.

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 24 Kasım 08:47
12

Esentepeli - Benim şehrimin çok bilmiş filozofları kavşaklara ışık koyun diyor.. Kavşaklara ışık koymak demek, en 1 saat daha eve geç gitmen demek. Kavşakların akıcı sistemi vardır sen kurallara uymazsan kaza kaçınılmaz olur. Aşagıdaki yorumlarda bir arkadaş zaten uzun uzun şehrimizdeki meseleleri anlatmış. Bende hemen hemen her gün aynı şeylere maruz kalıyorum. Bir ara yaya geçidiyle ilgili güzen farkındalık oluşmuştu ama gidiş o gidiş yine herkes unuttu. Keza geçen yaya için duruyorum adam arkadan var gücüyle kornaya basıyor? Yaya yı gösteriyorum, banane kardeşim beklesin diyor! Birbirimize bu kadar saygısız bir toplumuz işte. Yine alışveriş yerlerinde Covid-19 virüsüyle ilgili esnafın bir kısmı yine vurdum duymaz davranıyor. Kimisi maske takıyor, kimisi takmıyor? Şunuda özellikle belirteyim ki, "Denetim sıfır! " Sakarya büyükşehir zabıtasının başında her kim varsa bu yazdıklarımı iyi okusun. Görevini yap kardeşim, görevini! Bende hemen hemen her gün aynı yerlere gidiyorum ama dedikleri gibi maske kuralına uymayan bir sürü insan var. Şimdi size soruyorum? Siz bir yerle ilgili şikayet aldığınız zaman, o iş yerine haber vererek mi gidiyorsunuz? Baskın yapıyorsunuz değil mi? Öyleyse şehirde kameralar önünde şov yapacağınıza gidin bu iş yerlerine gizli gizli baskınlar yapın bakın nasıl düzeliyorlar? Ama en kolayı sokaktaki garibanlarla uğraşmak birde çark caddesinde kameralar önünde maske şovu yapmak!

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 24 Kasım 08:33
10

Tolga - Bu kavsaklari belirliyenleri çok merak ediyorum o bölge tam bir faciya kaza eksik olmuyor zaten kavşak içine yol veren yok olmaz ilk önce ben gecicem benim ben diyerek gaza dokunan takozlar bu kavşaklar her yerde uyar fakat sakaryada asla ilk önce saygı kural olmadıkça bu manzara kaçınılmaz yazlık kavşağı Allah'a emanet kavşağı olarak mahalle ismi koyuyolarya buda öle olsun her konuda sınıfta kalan sakaryam geçmiş olsun demekten başka bisiy yok

Yanıtla . 10Beğen . 6Beğenme 24 Kasım 08:14
09

Adali - Bende çok ülke gezdim ve çoğu ülkede böyle daire trafik var ve hiç sıkıntı çıkmıyor ama bizde neden oluyor tek elde telefon ve trafik kurallarına uymamak başka bir şey değil

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 24 Kasım 08:04
05

Mete Türk - Tunadan Kavşağı ile Yazlık Kavşağı'nın mantıklı bir yanını anlatabilecek biri var mı? Adapazarı dışında birçok şehirde bulundum ve şundan eminim ki bu iki kavşak Türkiye geneli tüm kavşaklar için oylama yapılsa en berbat 10 kavşak içine girer!

Yanıtla . 38Beğen . 5Beğenme 23 Kasım 23:27
04

54 - Şu kavşakta az bile kaza oluyor. Babasının tarlasına girer gibi elinde telefon kavşağa giriyor herkes. Sökün o levhaları da çileden çıkmayalım bari, uyan yok zaten.

Yanıtla . 23Beğen . 0Beğenme 23 Kasım 23:22
03

Serdivanlı - İşık koyun artık bu kavşaklara Sakarya’ya sonradan göç eden insanlar kurallara uymuyor. Güzelim şehri ne hale getirdiler. Serdivan kendine has güzel şirin bir ilçeydi. Şimdi oldu rezil rüsva. Şantiye rantiye her şeye müsait.

Yanıtla . 10Beğen . 13Beğenme 23 Kasım 23:19
02

Sakaryalı 54 - Yine serdivan,yine ışıksız bir kavşak,ne zaman ışık yapılacak bu kavşaklara

Yanıtla . 9Beğen . 10Beğenme 23 Kasım 23:05
01

Yok Böyle Bir Şehir! - Niye çarpıştılar söyleyeyim.... Çünkü kavşaklarda yol üstünlüğü kuralı kimdedir? Bunu kesinlikle bir taraf bilmiyor! Ya da umursamıyor. Geçen yine yaya geçidinde 4 vatandaşa yol vereyim dedim, aynı zamanda Adapazarı'nda on binlerce trafik magandası hemşehrim olduğunu bildiğim içinde 4'lüleri yaktım. Tam yayalar önümden geçerken arkadan gelen süzme 2 öküz, yanımdan son sürat geçti. Yayanin biri yan aynasına kıl payı sürttü ve kendini geriye attı. Diğer 3 yayanında aklı gitti. Tabi ben bu arada yaya ya yol verdiğime bin pişman oldum. Çünkü kurala uyayım derken, az daha yayaların ölümüne sebep oluyordum! Simdi bir daha yaya ya nasıl yol vereyim? Biri bana anlatsın...

Şehirde adam gibi kurala uyan vatandaş %20' gerisi bildiğini okuyor.. Bazıları şu yukarıdaki kazayla ilgili suçu yine Devletin yoluna atarlar. Yahu kardesim sen bir kurala uy bakalım, her şey nasıl tıkır tıkır işliyor?

Geçen pazar da güneşlerde ki halk pazarına gittim satıcıların yarısı maske takmıyor. Ve şunu anladım; Biz millet olarak her musibeti hak ediyoruz kardeşim. Virüs bitmiyorsa inanın bu sorumsuz, vurdum duymazların yüzünden bitmiyor. Yine markete ne zaman gitsem peyniri satan adam maskesini çenesine indirmiş. Yahu kardeşim sen günde yüzlerce kişiye hitap ediyorsun nasil bu kadar sorumsuz olabilirsin? Bir yandan da şunu düşündüm? Demek ki abi şehirde adam gibi denetim yok! Denetim olsa adam her seferinde aynı davranmaz! Sayın yetkililer bir mesajimda size ; Denetimi şov olsun diye kameralar önünde yapmayın, özellikle halka hitap eden yerlere gizli bir şekilde yapın, yoksa bu virüs bitmezzzz!

Yanıtla . 51Beğen . 0Beğenme 23 Kasım 22:41
15

Baskonus54 - @Yok Böyle Bir Şehir! 01 nolu yoruma cevabı: Sofi gardaşım sen okuma, zaten başımıza ne geliyorsa okumamaktan geliyor, dinimizin ilk emri neydi diye sorsam onuda bilmezsin, neyse başın gözün allaha emanet gardaşım

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 24 Kasım 09:31
11

Esentepeli - @Yok Böyle Bir Şehir! 01 nolu yoruma cevabı: İşte senin gibi cahillerin "okuma kültürü" olmadığından bu toplum ilerlemiyor adam missi gibi anlatmış ve yazdıklarında %100 haklı.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 24 Kasım 08:16
08

Serdivan - @Yok Böyle Bir Şehir! 01 nolu yoruma cevabı: Okumadığın bir yazıya nasıl yorum yazıyorsun!! tuhaf insan !!

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 24 Kasım 01:22
07

Doğruya Doğru !! - @Yok Böyle Bir Şehir! 01 nolu yoruma cevabı: Kardeşim doğruları yazmışsın görüşlerine çok kez şahit oldum, işin yok takılıyorsun diyen vatandaş sende onlardansın belli oldu..okumamış yazı uzunmuş, hey Allahım kimlerle yaşıyoruz!!

Yanıtla . 15Beğen . 1Beğenme 24 Kasım 01:05
06

Sofi - @Yok Böyle Bir Şehir! 01 nolu yoruma cevabı: Yazdiklarini hiç okumadım çok uzun geldi ama şunu anladım iş güç yok takılıyorsun :)

Yanıtla . 5Beğen . 34Beğenme 23 Kasım 23:52



Anket Koronavirüs aşısı olacak mısınız?