Tozlu Cami'nin mimarisi sosyal medyada eleştirildi!

Sosyal medya platformu Twitter üzerinden şehirlerdeki mimari yapıları inceleyerek not veren "Mimari Facialar" sayfası Adapazarı'nda bulunan Tozlu Cami'nin depremden önceki ve sonraki halini değerlendirdi. Sayfa Tozlu Cami'nin yeni halini "mimari bir facia" olarak değerlendirdi.

+3
Haber albümü için resme tıklayın

MEDYABAR.COM/

Sosyal medya platformu Twitter üzerinden dünyadaki mimarilerin önceki ve sonraki hallerini paylaşarak eleştiri yapan "Mimari Facialar" sayfası Adapazarı'nda bulunan Tozlu Cami'nin depremden önceki ve sonraki halini paylaştı. Sayfa Tozlu Cami'nin son halini mimari bir facia olarak değerlendirdi.

1999 depreminden önce kubbeli bir yapıda olan Tozlu Cami depremden sonra yenilenerek yeni halini almıştı.

Sayfa, yapılan mimarinin eski ve yeni halini paylaşarak takipçilerinin yorumuna sundu. Yapılan yorumlarda Tozlu Cami'nin yeni mimarisi oldukça eleştirildi. 

MİMARİ YAPISI ELEŞTİRİLEN TOZLU CAMİNİN 17 AĞUSTOS 1999 DEPREMİNDEN ÖNCE VE SONRAKİ HALİ

17 AĞUSTOS DEPREMİNDE YIKILAN TOZLU CAMİ

# TOZLU CAMİ İLE İLİŞKİLİ:

03 Ara 2020 - 11:05 - Güncel --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 3.114.569 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

88

Sakaryalı - KARDEŞİM CAMİNİN MİMARI KÖTÜDE BU PROJEYİ ONAYLAYAN MÜTEVELLİ HEYETİ... MADEM GÜZEL DEĞİLDİ PROJE ONAY VERMESELERDİ

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 10 Şubat 14:08
87

Orta Mahalleli - insan oğlu,karşısındaki bir varlığı nasıl görmek istiyorsa öyle bakarmış.herkes görmek istediği gibi görmüş saygı duymak gerek.bence caminin dış görünüşü önemli değil.içi gerçekten çok ferah.helede ikinci katta müezzinlikte namaz kılmaya doyum olmuyor.hocam on numara.bu cami bana huzur veriyor.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 06 Aralık 22:17
86

Polatt Yazici - Yikilmali. Etrafi acilip yeni bir bahceli daha kucuk ve sik bir cami yapilmali. Trafikte rahatlar. Mi.arida lutfen baska bir cami yapmasin olmuyor iste

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 05 Aralık 11:00
85

Gurbetteki Nesim - Hilmat garibesi gibi olmuş.Ben fasa gittiğimde buna benzer yapılmış epey camii gördüm, sanırım onlardan esinlenilmiş.Unutulmasınki Fas yıllarca Fransa sömürgesi olmuş bir ülke,biz niye onları örnek alalım.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 04 Aralık 19:12
90

Ridayhan - @Gurbetteki Nesim 85 nolu yoruma cevabı: Evet katedrali andıran bir minare ve de arap-fars mimarisimsi bi yapı...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 07 Eylül 13:47
83

Abdullah Demi̇rci̇oğlu - CAMİ GÖRÜNÜMLÜ İŞ MERKEZİ

BUNUN PROJESİNİ ÇİZEN YAPAN UYGULAYAN KİM VARSA ALLAHA HAVALE EDİYORUM.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 04 Aralık 09:34
80

Sakaryalı Akıncı - burdan medyabarada sesleniyorum sizde en büyük sıkıntı zaten haber diye yapıyorsunuz. olayı tamamen camiyi yapan mimara karşı kişiselleştirmişsiniz

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 04 Aralık 08:51
81

Vatandaş - @Sakaryalı Akıncı 80 nolu yoruma cevabı: çok haklısın kardeş helal sana

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 04 Aralık 09:06
79

Sakaryalı Akıncı - ya arkadaşlar bırakın bu işleri 2 tane kendini bilmeyen sosyal medyacıların yaptığı paylaşımdan gaza gelmeyin. cami kaç yıldır olduğu yerde duruyor şimdi yeni yapılmadı hoş . modern tasarım oldu işte neyin tantanası bu . kaç yıldır olan caminin tartışması şimdiyemi kaldı önceden nerdeydiniz. bırakın adama pisikolojik baskı yapmayın bırakın bu işleri.

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 04 Aralık 08:50
82

Vatandaş - @Sakaryalı Akıncı 79 nolu yoruma cevabı: güzel yorum kardeş burdan tamamen şahşa özel algı operasyonu yapılıyor

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 04 Aralık 09:06
78

Mladi "yaung Muslimani - Merak etmeyin yakında yandaş bir inşaat şirketi yapar Cumhurbaşkanı gelir Sakaryali tarihini arıyor Tozlu camini orijinal halinde görmek isteyen Sakaryalinin hasretine gönlüm razı olmadı ve aslına uygun tekrardan yapılacak dedim yapıldı der :))

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 04 Aralık 05:34
77

Kosesedat - Camiinin Mimarını yürekten kutluyorum.Eleştri yapanlardan seviyesi olanı tahmin etmiyorum.İçlerinde mimar olanı varsa beni arayabilir..

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 04 Aralık 00:25
75

Luna54 - Modern mimariye karşı deyilim tabiki .Ama daha güzel bir tarz olabilirdi.Mesela ;Hendek organize camii,Gebze organize camii...tabi birde gelenek ve eskiye bağlılık durumu var.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 03 Aralık 22:07
73

[email protected] - Eleştirilerle yakıp yıkmak bizlere yakışmıyor. Her kim ki bu caminin yapılmasında maddi manevi emek vermiş ise Allah onlardan razı olsun.

Yanıtla . 11Beğen . 9Beğenme 03 Aralık 19:59
72

Bir Insan - Dini açıdan değil ancak mimari açıdan yorum yapabilirim. Şu an ki kubbeli mimariler Osmanlı dönemi mimarilerdir. Daha çok Mimar Sinan eserlerinde ciddi bir kubbe vurgusu vardır. Ancak Selçuklu camileri düz çatılıdır. Çünkü dönem sanat anlayışı bu yöndedir. Mekke ve Medine'ye gidenler görür ki orada tek ve devasa kubbe değil küçük-küçük soğan kubbeler vardır. En nihayetinde Kur'an da cami için bir mimari plan yoktur. Her devlet kendi anlayışını yansıtmıştır. Şu anda modern çağdayız ve Ankara'da, Endonezya da enfes, hayret ettirecek modern camiler var. Dönemi çok iyi yansıtan camiler. Ancak Tozlu camiinin yeni hali eksik bir modern mimari anlayışıdır. Yinede mimarına teşekkürler.

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 03 Aralık 19:27
69

Srdvn54 - Facia ötesi peşkeş aziz duranin yancilari yapti baska bi mimar çizse bunu adami islak odunla döverler

Yanıtla . 6Beğen . 8Beğenme 03 Aralık 19:19
67

Dembe Zuma - İçine süper ferah ,akustik ses dışına yorum yapamayacağım.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 03 Aralık 18:40
65

Şampiyon - CAMİİ NİN TÖBE HAŞA İYİSİ KÖTÜSÜ OLMAZ BURADA YANLIŞ OLAN TEK ŞEY. ASILINA UYGUN BİR ŞEKİLDE İNŞAA EDİLMEMESİDİR. ASLINDA TARTIŞILMASI GEREKEN CAMİİ VALİLİĞİN ORADA ŞEYH EDEBALİ CAMİİDİR.. 10 YIL OLDU

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 03 Aralık 18:02
68

Sakaryalı - @Şampiyon 65 nolu yoruma cevabı: Kaç tl yardım yaptında dilini yılan gibi çıkarıyorsun. Camiler olunca herkes fetva veriyor . Lütfen Din konusu olduğunda bilerek konuşmanızı tavsiye ederim. Gel şeyh edebali camii Külliyesinin içerisini bir zahmet gez ondan sonra bir daha düşün ne dersin.

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 03 Aralık 19:05
64

Chatan - yakışan olmuştur sakaryalı bir kez daha layık olduğu ile mükafatlandırılmıştır. anlayana sivrisinek saz anlamayana tozlucamiminaresi bile az

Yanıtla . 15Beğen . 10Beğenme 03 Aralık 17:31
63

Sakaryam - en tuhafı şu minaresi sanki HİLAL FİGÜRÜNE mızrak saplamışlar gibi.. zaten çoğu işmerkezi

sanıyor...köy camilerde bulunan wc bile daha güzel.... ŞADIRVANLAR ise musluklar yukarıda heryere saçılıyor abdest alırken inşaallah düzeltilir ne diyelim...

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 03 Aralık 17:25
62

Sakaryali54 - Bu mimar hani şu başladığı projeleri yarım bırakan muteaahhit M.Dayal değil mi...

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 03 Aralık 17:23
71

İrem DAYAL - @Sakaryali54 62 nolu yoruma cevabı: Ne mutlu bize ki kötü eleştiri yaptığınızda bile gerçekler gün yüzüne çıkıyor, şu konuştuğunuz dile bakar mısınız? Kötülük fışkırıyor içinizden. Buradan bile nemalanıp içinizi ferahlatıyorsunuz güya. Nefret tohumlarınız ancak fiziki bedeninize kanser olarak döner. Ne alıp veremediğiniz var ise buyurun kapımız açık, yargı açık... Konuştuğunuz dil sizi yansıtır.

Yanıtla . 4Beğen . 9Beğenme 03 Aralık 19:25
70

İrem DAYAL - @Sakaryali54 62 nolu yoruma cevabı: Yarım kalan işinizi gelin görüşelim. Terbiyesizleşme.

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 03 Aralık 19:20
66

Kibir Abidesi - @Sakaryali54 62 nolu yoruma cevabı: yok yok kibir abidesi dayaldır o

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 03 Aralık 18:22
61

Alacakaranlık - Cami değil iş merkezi. Minare değil çan kulesi.

Yanıtla . 14Beğen . 9Beğenme 03 Aralık 16:40
76

Murat Özmen - @Alacakaranlık 61 nolu yoruma cevabı: Bu tamamen senin nerenden baktığın ve ne görmek istediğinle ilgili ,senin içine ne kaçmış bilmem ama kararmış kalbini çamaşır suyu bile temizleyemez.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 04 Aralık 00:20
60

Atölye - PROJEYİ İNCELESELER ''SECDE EDEN İNSAN'' FİGÜRÜNÜ GÖRECEKLERR AMA.. KLAVYE DELİKANLILIĞI YAPIYORLAR..

Yanıtla . 15Beğen . 17Beğenme 03 Aralık 16:19
58

Afrika - Mimari ve sanat konusundan yoksun olanların yorumlarını değerlendirmek yanlış...

bir binayı mimarı açıdan üç boyutlu değlendirme yapma berecisi ve kabiliyeti gerekli ..

bir de binayı içinden görmek gerekli görmişler mi ? sanmam

Yanıtla . 8Beğen . 8Beğenme 03 Aralık 15:58
57

Deli - camide hiç namaz kılmayıpr dışına bakarak yorum yapan siz malist kafayla yetişen insanlar, sizide bekliyoruz içine girmeye...

Yanıtla . 8Beğen . 20Beğenme 03 Aralık 15:49
74

Metiner - @Deli 57 nolu yoruma cevabı: beyni yikanmis, fitneci sözde müslüman.. Senin gibi seytanla saf tutulurmu?

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 03 Aralık 21:18
56

Gg - Bence iç kısmı çok güzel. Sıkıntı dışardan camiden çok iş merkezi gibi görünmesi. Ama yapılırken tek cami olarak değil de yan tarafta olan dükkanları da içine katacak gibi yapılmasından kaynaklanıyor. Camilerimiz tasarım olarak farklı olabilmeli bu kötü bir şey değil bence.

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 03 Aralık 15:42
54

IlkeRR - Benim yeğen minecract diye bi oyun oynuyor küplerden inşa yapıyor aynı onun gibi . Eski hali çok daha güzel bence.

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 03 Aralık 15:25
53

Fetih. - caminin mimarisinden daha çok ağalık yöntemiyle o vakfı yöneten kadroyu ve çalışmalarını inceleyin. daha faydalı iş yapmış olursunuz sakarya için.

Yanıtla . 15Beğen . 0Beğenme 03 Aralık 15:17
52

Saka54 - Her cami aynı mimaride olmak zorunda değil. Namaz kılarken dışarısın gözükmesi haricinde başka bir sorunu yok bence.

Yanıtla . 12Beğen . 7Beğenme 03 Aralık 15:04
51

Gerçek - DIŞI DEHİL İÇİ ÖNEMLİ CEMATİ VARMI İLİM ADAMLAR I VARMI? O ÖNEMLİ YOKSA DIŞI BAKARA OLSA NE YAZAR.

Yanıtla . 6Beğen . 8Beğenme 03 Aralık 14:56
50

Adali - OSMANLI MİMARİSİNİ BİTİRDİLER ARAP MİMARİSİNE DÖNDÜLER

Yanıtla . 6Beğen . 12Beğenme 03 Aralık 14:54
47

Sedat Dagkesen - Camiden daha cok gözetleme kulesi gibi olmus...Resmen seyir terasi...Caminin alti zaten ayri bir konu misir carsisi gibi...Ne desek bos..Hani diyoruz ya adam musluman 5 vakit namazi var aaaa durust ALLAH korkusu var ama adam obur taraftanda goturuyor,istemem yan cebime koy misali ama tum esrar perdesi bu cumle ile kalkiyor sorsan HERSEYDE NIYET ONEMLI derler :)) iste bu yuzden kaybediyoruz...Eeee olmus birkere,yapacak birsey yok

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 03 Aralık 14:46
44

Baba Havuc - Bisefer denk geldim yeni haline namaza gideyim dedim hiç yakışmadı SAKARYA ya hiç atalarımızın yaptığı gibi sade ve kullanışlı değil . Bu projeyi cizende ona imza atanda atalarımızın kemiklerini sizlattilar yazıklar olsun

Yanıtla . 10Beğen . 6Beğenme 03 Aralık 14:03
42

Mert - Daha modern bir görüntü olmuş. Önceki hali köylerce bile olan emevi mimarisi.

Hz. Muhammed döneminde kubbe mi vardı minare mi vardı.

hepsi bidat

Yanıtla . 9Beğen . 21Beğenme 03 Aralık 13:57
41

cet - Neden bu ülkede tüm camilerin altında ticarethaneler var da , hiç birinde bir imaret yok.

Yanıtını da vereyim, bu ülkede din ticaret haline gelmiş.

Bir müslüman olarak başımıza taş yağacak.

Yanıtla . 21Beğen . 1Beğenme 03 Aralık 13:55
39

Blgc - Minare Çan kulesine benzemiş hilal de sanki süngüye takılmış gibi duruyor

Yanıtla . 12Beğen . 3Beğenme 03 Aralık 13:50
48

ADAN BEY - @Blgc 39 nolu yoruma cevabı: aynende öyle olmuş zira bosna hersekte aynı kiliseler var tıpkısınızn aynısı gibi cami cami gibi olmalıydı bu ne yaaaaaaaaaaaaaa?

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 03 Aralık 14:47
38

Düşün - Mimarisinden daha çok cemeat camiyi dolduruyormu onada bakmak lazım

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 03 Aralık 13:47
37

Zeki - Burası cami deil ticarethane çünkü...mimari o yüzden böyle.yukarda polklinik.altta eczane berber bilumum yorgan yastık pastane nalbur.kira süper.bu paralar Afrika'da aç insanlara gidiyor.red light diye bı yer var.amsterdamda.orada da kilise ortada etraf dükkanlar kira.hepsi Afrika'da aclara gidiyor.saka bı yana bu caminin altındaki üstündeki yerler mescide cevrilmeli.yoksa din diye bişey olucak iman kaybolacak.

Yanıtla . 10Beğen . 7Beğenme 03 Aralık 13:43
33

Kartal - Her camiyi Süleymaniye çakması yapmak zorunda değiliz. Günümüz mimarisi ile modern cami stili oluşturulmalı fakat bencede bu cami olmamış.

Yanıtla . 13Beğen . 7Beğenme 03 Aralık 13:21
32

tarabyali - camide namaz kılarken dışarıdan geçen insanlar önümüzden geçiyor istmeseniz de görüyorsunuz camlar yere kadar çünkü artık nasıl insan denk gelirse seyret dur namaz esnasında

Yanıtla . 17Beğen . 3Beğenme 03 Aralık 13:21
30

adapazarmerkez - Çok da güzel olmuş. Caminin içi daha da güzel. İllaki arap mimarisinde mi olması lazım?

Yanıtla . 5Beğen . 27Beğenme 03 Aralık 13:08
49

ADAN BEY - @adapazarmerkez 30 nolu yoruma cevabı: evet etti hangi birinden ne hayır gördün ?sen??????????*****

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 03 Aralık 14:48
43

Rt - @adapazarmerkez 30 nolu yoruma cevabı: arap mimarisi de mi varmış???

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 03 Aralık 13:58
35

Adapazar - @adapazarmerkez 30 nolu yoruma cevabı: en az yukarıdaki yorum kadar sizin yorumunuzda yanlış. caminin mimarisi arap mimarisi değil çok doğru fakat araplardan türklere de dost diye bişey yok kör olacak bi durum değil.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 03 Aralık 13:26
34

Rude - @adapazarmerkez 30 nolu yoruma cevabı: Arap mimarisi?

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 03 Aralık 13:21
31

Hacii - @adapazarmerkez 30 nolu yoruma cevabı: ARAP DÜŞMANLIĞI GÖZÜNÜZÜ KÖR ETMİŞ....

Yanıtla . 7Beğen . 8Beğenme 03 Aralık 13:17
29

Eyüp - Modern mimari yeteneksiz mimarlar eliyle yapılınca ortaya çıkan sonuç bu oluyor bunu kabul eden heyete de madalya takmak lazım içi güzel yalan yok ama dışı olmamış

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 03 Aralık 13:07
28

halil müftüoğlu - Mimari facia değil mimari katliam. Caminin dibinde millet tozlu camiini soruyor

Yanıtla . 20Beğen . 3Beğenme 03 Aralık 13:06
26

Ergün - Minaresi olmasa Camii olduğunu kimse anlamaz. Yazık harcanan paraya...

Osmanlı mimarisinden vazgeçilmemeli...

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 03 Aralık 12:54
24

Kemal Sayın - Minare olmasa daha çok vergi dairesine benziyor, bunu yapan inşallah daha fazla yapıya zarar vermeden mesleği bırakmıştır

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 03 Aralık 12:53
23

Nihal - Kesinlikle tam bir facia.ticarethanemi, ibatedhanemi ,hastanemi belli değil.

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 03 Aralık 12:48
22

O Ne - Sadece Sakarya'lık mevzu değil bu. Bütün ülkedeki mimari çok kötü. Giderek dahada büyük facia yapılar ortaya çıkıyor. Teknoloji ve bilim bu kadar ilerlemişken nasıl bu kadar estetikten görsellikten uzak yapılar ortaya çıkıyor? Sorsan Mimar Sinan'ın torunlarıyız. 500 sene önceki camiler, yapılar hepsi şu ankilerden daha hoş. Valiliğin yanına yapılan cami de son faciamız

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 03 Aralık 12:44
21

Adapazarli - Şimdi mi aklınıza geldi TOZLU CAMİİ mimarisi herhalde başka işiniz kalmadı

Sayalım isterseniz

1. Trafik

2. Dar Sokaklar

3. Otopark eksikliği

4. Hafif Raylı Sistem

5. Millet Bahçesinin önündeki dar yol

6. Şehri kuzey-güney, Doğu-Batı bağlantı noktasının elverişsiz olması vb.

ama TOZLU CAMİİ mimarisi dert olmuş, yahu başka işiniz yok mu sizin

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 03 Aralık 12:38
46

Hacii - @Adapazarli 21 nolu yoruma cevabı: SEN OKUMADIN SANIRIM HABERİN MAKSADI FARKLI

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 03 Aralık 14:34
20

Hasan - Bizim inşaat kalfası Hüsamettin abi bundan güzel yapar ya

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 03 Aralık 12:29
19

kesici - işin doğrusunu gene kimse yazmamış orda yapacakları dükkanları düşünüp mt2 nasıl kazanırız nasıl daha fazla dükkan yaparız olursa bu iş böyle olur

Yanıtla . 23Beğen . 0Beğenme 03 Aralık 12:26
16

maksudiyeli - Bunların iktidarı restarosyon adı altında hangi yapıyı doğru yapmışlar ki? gerçi diğer işleride aynı yol yaptık derler 2 hafta geçmeden yama yaparlar, hastane yaptık derler önce suriyelilere hizmet ederler...

Yanıtla . 10Beğen . 5Beğenme 03 Aralık 12:21
15

Heron - depremden sonra çok beğendiğim,namaz kılarken büyük feyz aldığım çok harika bir cami.Nedir beğenilemeyen anlayamıyorum.

Yanıtla . 13Beğen . 9Beğenme 03 Aralık 12:18
25

Anlama Sıfır - @Heron 15 nolu yoruma cevabı: okuduğunu anlamayan bırının neyi beğenilmeyen demesi çok normal )))))

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 03 Aralık 12:54
14

Yenicami - Yıllardır rahatsız olduğum bir konu çok şükür gündeme geldi. Uzaktan baktıkça minare demeye bin şahit lazım olan yapı. Her baktıkça kiliseyi andırıyor. Facia kelimesi az bile. Yanan LED ışıklı tabelada Türk bayrağı ve ALLAH lafzı olmasa kilise diyeceğim bir görünüm.

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 03 Aralık 12:11
12

Slifer - Her ikiside Allah'ın evi sonuçta, ne fark eder ?

Yanıtla . 7Beğen . 8Beğenme 03 Aralık 12:08
11

Özgür Medya - Cami demeye bin şahit. Tasarlayan mimar Sakarya düşmanıydı herhalde...

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 03 Aralık 12:03
10

Ali Al - İçinde yapacağın dua ile mimari arasinda bi bağlanti yok.

Minaresi varsa camidir

Yanıtla . 20Beğen . 11Beğenme 03 Aralık 12:01
09

Gürkan - Çevrede bulunan bir esnafım. Çok yakınında olmamıza rağmen insanlara camiyi tarif edemiyoruz. Cami ile alakası olmayan bir mimari. Yazık onca masrafa yazık onca emeğe.

Yanıtla . 21Beğen . 5Beğenme 03 Aralık 11:59
27

Erkan Bulut - @Gürkan 09 nolu yoruma cevabı: Niye utanıyormusun, güzel sallıyorsun

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 03 Aralık 12:56
13

Slifer - @Gürkan 09 nolu yoruma cevabı: Gürkan selam,

Bir tarif et bakayım bana bulabilecek miyim ?

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 03 Aralık 12:09
08

Karaosman - opera salonu gibi oldu millet yanına gidiyor cami nerde diyor

Yanıtla . 25Beğen . 6Beğenme 03 Aralık 11:59
07

Rahmi Gündüz - Daha yapım esnasında müftülüğe şikayette bulundum kilise şapellerinde bulunan üçlü teslis anlamına gelen minare bitiminin hiç yakışmadıgini uygun olmadığini anlattık olmadı üstüne üstlük hilal ide en üste olması gerekirken aşağı doğru kayarken oraya yapışmış gibi konmuş

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 03 Aralık 11:59
06

Hafız - Bir açıdan bakınca namaz kılan insan görüntüsünde tasarlandığını söylediler ama gerek yoktu böyle bir şeye. İnsanlar o açıyı bulmakla uğraşmaz, başka bir köşesinden bakıp "Bu nasıl mimari?" diyerek eleştirirler.

Yanıtla . 15Beğen . 6Beğenme 03 Aralık 11:56
05

Emekli - Facia demek az kalır yerli ve milliler ama, ne mimarisi yaptıkları belli değil ,saat kulesine benzer minare, avm girişine benzer bina

Yanıtla . 10Beğen . 5Beğenme 03 Aralık 11:56
04

Ganyotçu - Cehape zihniyeti camilerimizi avm’ye, apartmana, iş merkezine çevirdi.

Bay Kemal bunun hesabını sandıkta soracağız.

Virüsten daha tehlikeli bu cehape zihniyeti.

Yanıtla . 12Beğen . 10Beğenme 03 Aralık 11:55
40

Şeker Mahalleli - @Ganyotçu 04 nolu yoruma cevabı: Güzel ironi tebrikler :d

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 03 Aralık 13:51
18

Polatt Yazici - @Ganyotçu 04 nolu yoruma cevabı: Hadi ordan.. ne sacmaladin be kardesim

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 03 Aralık 12:26
17

Slifer - @Ganyotçu 04 nolu yoruma cevabı: Ben de buna tutuluyorum kardeşim.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 03 Aralık 12:22
02

Raskolnikov - Tartışılmakta haklı minare olmasa küçük bir plazayı andırıyor..

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 03 Aralık 11:39
55

Mihtar Rifki - @Raskolnikov 02 nolu yoruma cevabı: Bulgar ın oğlu doğru diyorsun.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 03 Aralık 15:28
01

A - Kesinlikle katılıyorum. Adapazarı Belediyesinin amblemi olmuş bir yapı orjinal mimarisine sadık kalınarak yeniden yapılmalıydı.

Yanıtla . 25Beğen . 4Beğenme 03 Aralık 11:25



Anket Aşı karşıtlarına soruyoruz? Neden aşı olmak istemiyorsunuz?