Sakarya Acil Durum Hastanesi'nin yapılacağı yer belli oldu

Başkan Ekrem Yüce, 250 yataklı acil durum hastanesinin yapılacağı yerin D-100 karayolunda Sakarya Nehri'nin kenarındaki Karayolları 17. Bölge Şefliği olarak belirlendiğini açıkladı.

Büyütmek için resme tıklayın

Geçtiğimiz ay ilk kez AK Parti Milletvekili Ali İhsan Yavuz tarafından açıklanan ve 100 milyon TL toplanmasının ardından 45 gün sürede bitirileceği ifade edilen 250 yataklı acil durum hastanesinin yeri belli oldu.

Bin yataklı şehir hastanesinin inşa edileceği Alandüzü'ndeki arazinin imar planındaki değişiklik için düzenlenen olağanüstü toplantıda konuşan Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, 250 yataklı acil durum hastanesinin yapılacağı yerin D-100 karayolunda Sakarya Nehri'nin kenarındaki Karayolları 17. Bölge Şefliği olarak belirlendiğini açıkladı.

Başkan Ekrem Yüce, "E-5'ten Sakarya köprüsüne geçince karayollarının bir yeri var. Bu karayollarının yerini arkaya doğru alarak ön tarafını acil durum hastanesi yapılmasıyla ilgili bugün yazışmaları başlatıyoruz.  Bakan beye bunun acilen tahsisi konusunda istirhamda bulunduk. Bakan bey de bunu makul karşıladı. Bugün resmi yazışmalarımızı başlatıyoruz. İnşallah eğer oranın tahsisi yapılırsa biran evvel Acil Durum Hastanesini oraya yapmayla ilgili çalışmalarımızı hızlandıracağız. Bu konuyla ilgili tüm arkadaşlarımızdan destek bekliyoruz." dedi.

08 Ara 2020 - 16:29 - Sağlık --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 3.114.569 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

65

Muharrem - Bu belediye başkanı, keten ekimi. Kenevir ekimi. Sütçülük, balcılık, kabakçı lık, bu işlerle uğraşır Adapazarı bomboş bir 2 yıl geçirdi, yine bir işi ile neden uğraştı da bunu bilmeyecek kadar abdal zannediyor milleti, çok yazık ki tebrik ediyorum. Ali İhsan Yavuz da iyi bulmuş partner olarak kendisine.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 07 Mayıs 11:44
64

Uganda Kıralı - Medyabar bu şehir halkı için bir şey yapın.

Bu başkanın (kendisine oy verdim) yıllık kendini reklam etme giderini sorun. Milletin parası ile kendi reklamını yapmak bir Müslümana yakışıyor mu?

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 07 Nisan 20:08
61

Ahmet Çetin - Sakaryadan ankara'da 3 tane başkan var vekillerimiz var Sakarya paris olması gerekir bir treni bile gara getirtemiyorlar daha ne diyeyim nokta turk iş başkanı ergün atalay Türkiye ziraat odası başkanı sinasi bayraktar Türkiye fırıncılar odasi başkanı halil ibrahim balcı daha ismini hatirlayamadiklarim çok yazik oluyor sakarya'ya nokta

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 06 Mart 21:38
66

Boşuna Heves - @Ahmet Çetin 61 nolu yoruma cevabı: Maalesef Sakarya paris olamaz kardeşim. Bu kadar çarpık yerleşme varken.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 10 Mayıs 18:58
60

Alaaddin - 1000 Yataklı Şehir Hastanesi için orman içi havadar ve bütün imkanları ile YAĞBASAN MAHALLESİ ORMANIDIR. Ne dersiniz.

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 03 Mart 00:14
62

Biber - @Alaaddin 60 nolu yoruma cevabı: Dogru sehir merkezinin 20 km dısına ozel aracı olmadan once sehir merkezine ordan yagbasan duragına yuruyecek sonrasında en az yarım saat yol gidecek yani hastaneye ulaşmak için buyuk kesimin 1.5 saati yolda gececk bir mevkiye sehir hastanesi yapılması mantıklı ????

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 22 Mart 01:45
59

Runner - Bırakın da alandüzüne bi hizmet yapılsın dolayısıyla tüm alandüzü belki yaşanacak hale gelir 50 yıl geride 50

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 26 Şubat 10:12
58

Bramba - Toyota hastanesinin hali ne olucak? Yıllardır boş beleş konuşuyorsunuz.Sakarya sahipsiz kalmış.

Sakarya'nın bütün ilçelerinde hastahane mevcut bir tek Arifiye ilçesinde hastahane yok.Sağlık ocakları bile yeterli olmadığı yerde sayın vekillerimiz ve yöneticiler kalkmış 50 binlik nüfusu olan Arifiye halkına hikayeler anlatılıyor.

Tabiki yapın ama adaletli olsun hakikatli olsun.

Saygılar.

Yanıtla . 15Beğen . 2Beğenme 25 Şubat 21:05
57

Şakacılar - Toyotasa hastanesini onarıyoruz di-ye kapatın sonra da hastane yapıyoruz bu adama eşşeği kaybettirip yine bulmasını sağlamak şakacilar siziii

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 14:14
56

Mehmet Aydin - 1999 depreminden sonra bir tarafı çöken Sakarya köprüsünden 6 saatte geçtim,akyazı kavşağından bu tarafa,zemin çürük bataklık oraya hastanemi olur,azıcık yüksek olsun başkan,yer istiyorsan Beşköprü den 32 evlere giderken sol taraf var bayır yüzlerce dönüm ,orayı istimlak edip yapin

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 21 Şubat 09:36
53

Ismail Yigit - En uygun zemine hastane yapilmali, hesapları tabii ki devlet büyükleri yapmali.Hastane hayirli olsun inşallah.Sağlik icin yapilan harcamalara helal olsun.Erenleri cark caddesini bilemem.Faydali olacaği kesin.Sağlıkli günler Sakarya.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 25 Ocak 12:41
52

Ridvan - Bunlar 1000 yataklı hastanenin sözünü 5sene önce verdiler araştırın reis ten tutun miltvekiline kadar yok ihalesi yapıldı ha yapilacak yok yeri bilmem ne oyalamaya dönüştü Hadise seçim yaklaşınca sözler ck olur ama icraat istiyoruz ne zormuş meger

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 14 Ocak 02:30
50

Ramiz - Toyotasa hastanesi zaten acil hastanesi değil miydi? Yanına beton tesisi. Arkasına düğün salonu kur, hastaneyi atıl hale getir. Hatta bir de yenileyeceğiz diyerek hastaneyi boşaltıp inşaat başlattır. Sonra yeni acil hastanesi. Eski dş hastanesi bile sapasağlam bina idi... Yazık. Para bu kadar da betona gönülmez....

Yanıtla . 17Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 20:31
48

Candemir - Zamanında Karayollarınca 17 milyon civarı para harcanarak yapılan ruhsat için belediyenin taşkın sahası diye zorluk çıkardığı bir yer...Yazık...Toyota’nın oradaki yer ne oldu??? Karayollarının bu yeri için harcanan parayı bir çırpıda çöpe atmış olmak günah,onlarca müsait boş yer varken burada ısrar etmemek gerekir...Yetkililer bu gibi yer seçimlerinde tüyü bitmemişlerin haklarınıda gözardı etmemelerini temenni ederim.

Yanıtla . 17Beğen . 1Beğenme 03 Ocak 22:38
47

ÇİLOĞLU - EN DOĞRU YERİ SEÇMİŞSİNİZ BAŞKAN, ERENLERE KAMPÜS KURMAYA NE DERSİN...BAŞKANIM

Yanıtla . 5Beğen . 10Beğenme 01 Ocak 07:55
44

Ömer - Onceki dönem hizmetler serdivana yapıldı şimdi de erenlere mi, Yanlış konuşmak istemiyorum ama korucukda acil hastanemiz yok, yetkililer korucuk'a otel muamelesi yaptılar yine aynısı mı olmalı. Korucuk ilçe ayarında koskoca bir mahalle.ilgi beklemek hakkımız!

Yanıtla . 15Beğen . 7Beğenme 25 Aralık 14:57
54

DogruAlim - @Ömer 44 nolu yoruma cevabı: Korucukta acil hastanr yok diyorsun. Karaman ne gune duruyor 5 km gidemiyormusun dalga mi geciyorsun ya

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 13 Şubat 09:19
42

Yusuf Arda - Tamam hastenede lazım ama yıllardır ak partiliyim ve uyeyim şunu söylemek istiyorum bizim nüfusumuzun yarısi kadar olan illerde bile havalimani var bizde neden yok istanbul yakınmış felan bize ne kardeşim istanbuldaki havalimanından okadar fabrika var nüfusun yarısi gurbet bu havalimani yapımında değerli büyüklerimizden öncü lük yapmalarını bekliyoruz

Yanıtla . 24Beğen . 9Beğenme 17 Aralık 17:04
63

Biber - @Yusuf Arda 42 nolu yoruma cevabı: Kesinlikle katılıyorum samsun ordugıresun trabzon artıvin simdide rızeye hava limanı yapılıyor ama sakaryada hatta kocaelide yok cengiztopeli saymayalım orda belli ucuslar var

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 22 Mart 01:49
51

Ahmet Çetin - @Yusuf Arda 42 nolu yoruma cevabı: Aynen katılıyorum Sakarya sanayi bölgesi çok fabrikalar burada organize var metropol bütün şehirlere cevrelenmis bir ilimiz onca köprü onca otoyol bir hava alanı bunları telafi ederdi okadar arazide heba oldu okdar betonda dokulmezdi trenimizde vardı

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 09 Ocak 22:35
46

Nilay Papatya - @Yusuf Arda 42 nolu yoruma cevabı: Çok güzel bir konuya deginmissiniz tebrikler ? uçağa binmek için hep İstanbul a mi gitmek gerekck bizim de bir hava alanımiz olsn lütfen saygılar

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 01 Ocak 05:17
45

Melih Şencan - @Yusuf Arda 42 nolu yoruma cevabı: Bravo arkadaşım çok güzel yazmışsın...

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 27 Aralık 06:22
40

My - TAMAM HERKES İTİRAZ ETMİS RANT FALAN KATILIYORUM PEKİ NEREYE YAPİLMALİ

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 13 Aralık 13:11
39

Melih - Rantçılar, Bu paraya Acil durum hastanesi yapacağınıza her ilçeye Ev doktoru için yapı lar inşaa edebilirsiniz..

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 13 Aralık 01:23
38

Genco - Ne cahil insanlarsınız yahu. Boa boş konuşuyorsunuz. Acil durum hastanesinden bahsediyor. Mahalle arası sağlık ocağı değil. Şuan dolu heryer çevre illere gönderim var. E 5 e yakın olması lazım. Daha az önce akrabamız için yatak aranıyor. Daha acil durum hastanesinin ne olduğunu bilmiyorsunuz. Laf sokan arkadaşlar daha dune kadar şehir hastaneleri gereksiz diye ortalığı ayağa kaldıran zihniyetle aynılar. Simdi hastane oraya yapılsın buraya yapılsın. Allah adamı boyld yapar

Yanıtla . 14Beğen . 10Beğenme 13 Aralık 00:21
34

Zeki - Amaç erenleri Serdivan gibi rantabl hale getirmek.yoksa balçık toprağa hastane yapmak hiç akıl karı değil.hos serdivanda balçık bataklık zemine kurulu heyelan bolgesi ama rantabl oldu.burasi da olur.

Yanıtla . 16Beğen . 4Beğenme 11 Aralık 04:54
32

A serdinan - Düşünülen alan tamamen sakarya nehir yatağı bunlar derdi üzüm yemek değil bağcıyı dövmek ama buda bitti toyota hastanesi ne ilave yaparak değil 250 yataklı 500 yataklı olur maksat reklam olsun

Yanıtla . 18Beğen . 3Beğenme 10 Aralık 11:17
30

Adapazarlı - Sakaryanın hastane ihtiyacı yok sakaryada atıl vaziyette 2 hastane 1 yaşlı bakımevi var bunları restore edip kullanın hastanenin biri toyotasa hastanesi diğeri dağdibinde eski karasu kaynarca ayrımında hastane olarak yapılan ama hastane olarak kullanılmayıp atıl bırakılan bina, yaşlı bakımevi onu herkes çok iyi bilir organize sanayide otoyol girişinin yanında, şimdi sizler düşünün karayollarının arazisi neden isteniyor birilerinin buradan rant sağlama gerekçesi mi var. Bence var.

Yanıtla . 48Beğen . 3Beğenme 09 Aralık 20:28
29

[email protected] - Yetkililer hastane yeri için boş arkadan ziyade hastane yapılacak zeminin balçık olup olmadığına karşı üniversiteden veya dengi yerlerden görüş alınmalı

Yanıtla . 24Beğen . 1Beğenme 09 Aralık 12:58
28

Mahmut Safitürk - Maalesef güzel sakaryamızın siyaseten sahibi yok. Ne vekiller ne teşkilatlar sakaryamız için rahatlarını bozmak istemiyorlar. Şehrimizin güney ilçelerine hizmet veren toyota hastanesi neden bu halde bekliyor sn. Vekiller! Bırakın şov yapmayı , elinizi taşın altına sokun da bu hastaneyi tamalatın. Millet şov değil hizmet bekliyor. Saygilarımla.

Yanıtla . 51Beğen . 3Beğenme 09 Aralık 12:13
26

patates halinden musta - selamlar oraya hastahane yapılacağına mithat paşada bulunan ağır bakım fabrikasının oraya yapılsa hem merkeze yakın hem kara yollarının oradaki zeminden biraz daha sağlam

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 09 Aralık 11:43
27

Xvxv - @patates halinden musta 26 nolu yoruma cevabı: şehrin içine, seah 1 km uzaklığına mı yapılsın acil durum hastanesi azcık mantıklı ol, acil durum hastanesi espirisi zaten ana yol kenarlarına yapmaktadır.

sen sağlık ocağı ile karıştırdın sanırım

Yanıtla . 12Beğen . 11Beğenme 09 Aralık 12:05
24

YORUMCU - Şunu yapana kadar hala tadilatı bitmeyen Toyota hastanesinin tadilatını tamamlasanız daha iyi olurdu. Hazır hastanenin onarımı bitmedi daha. Yıllardır orada öyle duruyor koca bina.

Yanıtla . 38Beğen . 0Beğenme 09 Aralık 11:03
36

Bahri - @YORUMCU 24 nolu yoruma cevabı: Sanırım o taraflara pek uğradığın yok.4-5 aydır inşaat hızlı bir şekilde ilerliyor.Kaba inşaat bitti gibi.Bu hızla giderse kısa sürede hizmete lınır.

Yanıtla . 0Beğen . 5Beğenme 12 Aralık 19:41
23

Covid20 - Sel olur su basar, Deprem olur Yol çöker dememişler, yıllar sonra en güzel Rant getirecek en güzel özelleştirilecek araziyi seçmişler. Allah zeval vermesin :)

Yanıtla . 22Beğen . 2Beğenme 09 Aralık 10:48
22

Hendekli - akaryakıta cecap Karayollarının işe yaramadığını nerden biliyorsun izmitten düzce il sınırına kadar devlet yollarının bakımı menfez çalışması bariyerlerini tabelalarını kim dikiyor kışın kar da kim tuz atıyor buzlanmasın diye tuzlamayı kim yapıyor bilmeden konuşmayın

Yanıtla . 14Beğen . 4Beğenme 09 Aralık 10:45
20

MALTEPE minb. kalksın - 2023 SEÇİMLERİNE YAKIN YAPTIK YAPACAZ DERLER 2030 A YETİŞTİRİRLER

Yanıtla . 19Beğen . 6Beğenme 09 Aralık 09:53
37

Gerçek Adalet - @MALTEPE minb. kalksın 20 nolu yoruma cevabı: İşte arkadaşın bahsettiği, sizin saydığınız yollar, köprüler, tünellerin geçiş garantisi verilip özel şirketlere yaptırılması ve şu ana kadar devlet kendisi yapsa şu an borcu kalmazdı 15_20 sene bu şirketlere dünyanın parasını öderken ekonomimiz çöküyor. Siz bunu neden anlamıyorsunuz? Asıl kör kim acaba?

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 12 Aralık 20:59
33

Nurten Yılmaz - @MALTEPE minb. kalksın 20 nolu yoruma cevabı: Geçiş garantili, hem de döviz üzerinden, boğamıza kadar borca batırarak, olması gerekenin kat kat üstünde para ödeyerek yaptılar, hamdolsun

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 10 Aralık 16:06
25

Alp Aslan - @MALTEPE minb. kalksın 20 nolu yoruma cevabı: Şimdiki yönetimden başka hangi hükümet bir şey yapabildi.

Kör gözlerinizin içine soktular Marmaray' ı, Yavuz Sultan Selim Köprüsünü, Kilometrelerce duble yolu, Hastaneleri, Havaalanlarını .... yine de görmezsiniz. Çünkü sizin hem gözünüz hem de kalbiniz mühürlenmiş. Allah sizi bu attığınız iftiralardan cezalandırıyor farkında bile değilsiniz. Olmayacaksınız da, ta ki hesaba sokuluncaya kadar. İnanmazsın ama gerçekten acıyorum sizin gibilere.

Yanıtla . 16Beğen . 29Beğenme 09 Aralık 11:28
19

Sakaryalı - Maşallah Allah devletimize zeval vermesin şehrin biraz dışında olması isabet olmuş

Yanıtla . 12Beğen . 15Beğenme 09 Aralık 09:51
18

hh - baska yer yok dımı hastane ıcın koca nehrın kıyısına boyle bır sey yapmak sıze helal olsun , sizde bu ili yönetiyorsunuz , yöneticiyim diye geziyorsunuz ya helal tebrıkler

Yanıtla . 13Beğen . 16Beğenme 09 Aralık 09:26
15

Kamil - Yanlis konum tercihi olmus. Bir deprem oldu ve o kopru yikildi diyelim o hastaneye ulasim saglanamaz ve bir anda cop okur. Ikincisi orasi sakarya havzasi ne kadar saglam yapaesaniz yapin zemin kaynakli sivilasma olur ve bina hizmet veremez. Yer secimi konusunda ulasim riskleri olamayan arada kopru nehir olmayan bir yerler degerlendirilmeli.

Yanıtla . 30Beğen . 4Beğenme 09 Aralık 07:36
13

Realist Yorumcu - Hendek Yukarıçalıca Mahallesindeki sürekli patlama olan havai fişek fabrikasının bulunduğu alana yapılması daha iyi olurdu kanaatindeyim.

Yanıtla . 21Beğen . 13Beğenme 09 Aralık 00:12
12

Suleyman 554 - Serdivan a yapın miss gibişehir merkezine yakın dünya yer var. Taa oraya acil durum hastanesi mi yapılır. Geyve yede yapsan şaşırmayız

Yanıtla . 6Beğen . 28Beğenme 08 Aralık 23:18
11

AHMET - Bence Sakarya Serdivan yazlık Süleyman binek Caddesi ne yapin öyle ya asfaltı olmayan adı Cadde olan dünyada tek Cadde abi O ne öyle ya Dünyada eşi benzeri yok Cadde adeta yalvarıyor bana asfalt atın diye

Yanıtla . 27Beğen . 10Beğenme 08 Aralık 23:07
55

Tabanvay - @AHMET 11 nolu yoruma cevabı: 32 evleri görmelisin. Aylardır tarla vaziyetinde. Yıllardır köstebek yuvası gibi asfalt vardı, çok şükür şimdi o da yok. Hayal bile değildi, gerçek oldu.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 18 Şubat 08:01
41

Bosanas - @AHMET 11 nolu yoruma cevabı: 2016 yılında kazdı arkadaşlar hedef 2023 ! 3 yaşındaki oğluma hadi bakkala gidelim diyorum ben çıkmak istemiyorum baba her yer pislik içinde diyor. Yıllardır tek yaptıkları şey sadece şov asfalt attıklarında da şov yaparlar bakın biz asfalt attık diye ama bizim insanimiza hak bunlar

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 16 Aralık 22:51
10

Blade - Orası daha yeni yenilendi madem yıkacaktınız neden yaptınız milletin parasını çarçur etmeyin. Koskoca Sakarya'da yer kalmadı mı?

Yanıtla . 43Beğen . 0Beğenme 08 Aralık 22:39
35

Adali - @Blade 10 nolu yoruma cevabı: Daha sırada kent meydanının taşlarının yenilenmesi var 11 yada 15 trilyona

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 11 Aralık 22:57
21

Baskonus54 - @Blade 10 nolu yoruma cevabı: haberi görür görmez aynı şeyi düşündüm, allah akıl fikir versin!!!!

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 09 Aralık 10:37
16

54ss54 - @Blade 10 nolu yoruma cevabı: tam da bende aynı soruyu soruyordum :)

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 09 Aralık 09:11
09

Sakaryalı - Enver toç ve muritlerinin hayalleri suya düştü

Yanıtla . 19Beğen . 0Beğenme 08 Aralık 22:35
08

Vatandaş - önce tadilata alınıp yıllardır bitmeyen toyota hastanesini bitirin sn. başkan. biz sakaryalı olarak kadın doğum hastanesinin ne kadar zamanda bittiğini çok iyi biliyoruz. Yıllarca eski hastanede sakarayalı süründü

Yanıtla . 56Beğen . 4Beğenme 08 Aralık 21:30
07

Serdivanlı - Büyük hastane serdivanda yapılsın en işlek yer orası . Şimdi akyazıda veya baska yerde oturanlar köpürür hahaha

Yanıtla . 7Beğen . 25Beğenme 08 Aralık 21:17
17

54ss54 - @Serdivanlı 07 nolu yoruma cevabı: acil durum hastenesi diyor. genelde otoyola yakı yerlere yapılır. trafik kazaları vs müdahale için. toyota hastanesinin amacıda oydu. sonrasında bölgeye hitap eden devlet hastanesine dönüştü.

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 09 Aralık 09:14
14

Cambaz - @Serdivanlı 07 nolu yoruma cevabı: 3 tane hastane var serdivanda doymadiniz gittiniz

Yanıtla . 23Beğen . 3Beğenme 09 Aralık 00:37
06

Mrt - Önce bir şehir hastanesine baslayinda 5 sene oldu acil hastaneyede 10 sene bekleriz

Yanıtla . 37Beğen . 6Beğenme 08 Aralık 18:33
05

Akar Yakit - Böylelikle karayolları da bı ise yarar.

Yanıtla . 13Beğen . 14Beğenme 08 Aralık 18:24
03

Emekli Eğitimci - Güzel bir yer cenabı mevlam devletimize zeval vermesin inşallah

Yanıtla . 35Beğen . 21Beğenme 08 Aralık 16:57
01

skrya dmnt - karamanda devlet hastanesi var, korucukta eğitim araştırma. alandüzü'ne de şehir hastanesi yapılsa idi, yenikent bölgesinin gelişmesi için katkı sağlanmış olurdu. hem de o bölge şehrin sağlık üssü olurdu. insanlar hastalandığında farklı farklı bölgelere koşturmak zorundsa kalmazdı. yanlış karar bence. alandüzü en mantıklı seçimdi.

Yanıtla . 17Beğen . 46Beğenme 08 Aralık 16:43
04

Yenigün - @skrya dmnt 01 nolu yoruma cevabı: Sen çok yanlış anlamışsın....

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 08 Aralık 17:12
02

skrya dmnt - @skrya dmnt 01 nolu yoruma cevabı: yanlış anlamışım. şehir hastanesi alandüzüne yapılıyor. D100 üzerine yapılacak olan acil durum hastanesi. çok doğru karar verilmiş. tebrik ederim.

Yanıtla . 24Beğen . 5Beğenme 08 Aralık 16:54



Anket Aşı karşıtlarına soruyoruz? Neden aşı olmak istemiyorsunuz?