Davaya saatler kala, Baro Başkanı Burak " Coşkunlar kurban seçildi, Sabotaj çıkabilir"

7 kişinin öldüğü Hendek'teki havai fişek fabrikası davasında ilk duruşma yarın; şirket sahibini Sakarya Barosu Başkanı savunacak. Sakarya Barosu Başkanı Abdurrahim Burak, müvekkili MÜSİAD eski başkanı Yaşar Coşkun'un sabotaj iddiasının yeterince araştırılmadığını ifade etti. Burak, Coşkun'un kurban seçildiğini, sabotaj ihtimalinin gerçek olması halinde devletin sorumlu olacağını ifade etti

Sakarya'nın Hendek ilçesindeki Coşkunlar Havai Fişek Fabrikası'nda 3 Temmuz 2020'de meydana gelen patlamayla ilgili davanın ilk duruşması yarın görülecek.

7 kişinin fabrikadaki, 3 kişinin de kalan patlayıcıların taşınması sırasında yaşanan patlamada hayatını kaybettiği olayla ilgili, fabrika sahiplerinden MÜSİAD eski başkanı Yaşar Coşkun ve Ali Rıza Ergenç Coşkun'un da aralarında yer aldığı 5'i tutuklu 7 kişi, ilk kez hakim karşısına çıkacak. 

 

22 yıl 6 aya kadar hapisleri isteniyor

Sakarya 1. Ağır Ceza Mahkemesi'nde 6-7-8 Ocak'ta görülecek davanın 27 sayfalık iddianamesinde, 5'i tutuklu 7 şüpheli hakkında "bilinçli taksirle birden fazla kişinin ölümüne ve yaralanmasına neden olma" suçundan 2 yıl 8'er aydan 22 yıl 6'şar aya kadar hapis cezası isteniyor. 

Sakarya Barosu Başkanı Burak: Savunma hakkı kutsaldır

Davada, patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada tutuklanan fabrika sahiplerinden Yaşar Coşkun'un avukatlığını, Sakarya Barosu Başkanı Abdurrahim Burak üstleniyor.

Independent Türkçe'ye konuşan Sakarya Barosu Başkanı Burak, ilk sıfatının avukat, ikinci sıfatının da Sakarya Barosu Başkanı olduğunu belirterek, profesyonel olarak avukatlığa devam ettiğini ve savunma hakkının kutsallığına inandığı için davayı kabul ettiğini belirtti. 
 


"Sabotaj iddiası araştırılmadı"

Burak, soruşturma aşamasında müvekkilinin sabotaj iddiasının araştırılmadığını ve duruşmada bu iddiaya yönelik bulgularını mahkemeye sunacağını ifade ederek, "Patlamadan hemen sonra Ateşin Çocukları İnisiyatifi olayı üstlendi. Sosyal medyada ve bazı medya organlarında, Ateşin Çocukları İnisiyatifi'nin patlamayı üstlendiğine yönelik haberler çıktı ama hemen ardından bu haberlere erişim engeli getirildi. Müvekkilim Yaşar Coşkun, patlamanın sabotaj olduğunu belirtiyor ve fabrikada aynı anda farklı noktalarda patlamaların yaşandığını, bunun da sabotaj dışında açıklanamayacağını söylüyor. Bu husus yeterince araştırılmadı. Biz mahkemede tahkikatın derinleştirilmesini talep edeceğiz" dedi.


Avukat Burak, Ateşin Çocukları İnisiyatifi'nin patlamayı üstlendiğini ancak bunun araştırılmadığını söylüyor 

"Yaşar Coşkun kurban seçildi, sabotaj olduğu ortaya çıkarsa tazminatlardan devlet sorumlu olacak"

"Olayla ilgili müvekkilim Yaşar Coşkun kurban seçildi. Çünkü en kolayı buydu" diyen avukat Burak, sözlerini şöyle sürdürdü:

Olayın bir terör saldırısı olma ihtimali yeterince araştırılmıyor çünkü eğer bir terör saldırısı varsa, devlet olayla ilgili tazminatlardan sorumlu olacak.

"Mesleğimin ilkelerine ihanet etmiş olurdum"

Fabrika sahiplerinin de olay nedeniyle çok üzgün olduğunu, 20 - 30 yıllık çalışma arkadaşlarını, mal varlıklarını kaybettiğine değinen Burak, "Davada fabrika sahibinin avukatlığını üstlendiğiniz için oluşabilecek tepkilerden çekinmiyor musunuz?" sorusunu şöyle yanıtladı:

Ben bu davayı alırken, savunma hakkının kutsal olduğuna inandığım için aldım. Müvekkilimi peşinen suçlu ilan eden linç grubuna katılsaydım, mesleğimin ilkelerine ihanet etmiş olurdum. Gerekli araştırmalar yapıldıktan sonra davanın sonunda eğer bir kusurları, bir ihmalleri varsa gerekli cezayı alacaklardır. 

# HAVAİ FİŞEK FABRİKASININ PATLAMASINDA SABOTAJ İDDİASI İLE İLİŞKİLİ:
# HAVAİ FİŞEK FABRİKASI DAVASI İLE İLİŞKİLİ:

05 Oca 2021 - 17:51 - Güncel --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 3.445.894 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

107

Ada 54 - Sanırım,bir'kaç kez yaşanan diğer patlamalarda'da sabotaj vardı,yani ah avukatt ah sizin gibi zihniyet yoksunu olan avukatın kazandığın o paraları ağız tadıyla yiyemeyesin.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 04 Şubat 21:48
105

Kamu Vicdanı - Ey avukat, dilerim Allah'tan mahşerde mükekkilinle beraber haşrolur, uydurduğun yalanın hesabını birlikte verirsin.

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 07 Ocak 00:21
104

Milliyetci - Almanya bizi kıskanıyor onlar yapmış olabilir.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 07 Ocak 00:11
103

Milliyetci - Almanya yapmış olabilir adamlar bizi kıskanıyor.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 22:51
100

Osman Akkaya - Bora başkanım kazandığın para helalmi

çocuklarının boğazından nasıl gecireceksin

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 20:50
99

Xxxlarge - madem çok heveslisin, önce baro başkanlığını bırak , sonra avukatlık yaparsın BRO

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 20:10
95

Onur1664 - Bide baro başkanı olmuş . Adeleti bu bu zihniyetin. Borunun başkanı bile olamayacak iktidar yalakaları. Mevki sahibi yapilıyo. Liyakat yerlerde.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 19:48
93

Ort - Parası olanlara bu olay ibret olsun.onlem almanıza rağmen suçlanıyor ve linç ediliyorsaniz.paranizi dolar altın gayrimenkul gibi araclarla değerlendirebilirsiniz.havai fişeği buğday ve saman gibi dışardan ithal ederiz.ytd.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 06 Ocak 18:49
92

Mert Saka - İşte insanlar bu yüzden avukatlara saygı duymuyor,inanmadığın bir konuyu sırf para için yalan yanlış savunuyorsunuz.Bence bu dava sizin son baro başkanlığınıza sebep olacak.o garibanların ahıyla gezeceksin.

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 18:07
91

Muhammed - daha önce kaç kere bunların fabrika patladı bilader ???????

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 16:55
81

Cesett54 - Okadar bilir kişi inceledi noktayı baro başkanımı koydu helal olsun zenginin parası fakirin duası bakıcaz artık..

Yanıtla . 18Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 13:04
83

Celil - @Cesett54 81 nolu yoruma cevabı: Bilir kişi inceledi ancak bilirkişi patlamanın nedenini bulamadı, neyden kaynaklandığını ortaya çıkaramadı, kimin kusurlu olduğunu hesaplayamadı.Orta da hiçbir delil yokken 5 kişi belki de suçsuz yere aylardır hapiste yatıyor.Hiçbirşey bilmeden sadece birkaç işçinin ve CHP Li avukatların beyenatlarıyla, medyada gördüğümüz herşeye inanmamak gerek.

Yanıtla . 5Beğen . 7Beğenme 06 Ocak 16:24
80

Çok Yaşa Adalet - adaletin işlevsizliği hangi ellerde belli,40 şahit suçlu dese 41.inci aranır,eyyy adaletin elinde olduğu kişi kaldır başını bir bak etrafına bu sorumsuzluğa şahit'mi gerekli,,,görmek için göz değil,,,önce vicdan ve ahlak gerekli

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 13:00
78

Ferit - YAZIK SANA BİRDE BARO BAŞKANI OLACAKSIN.KENDİNİN BİLE İNANMADIĞI SABOTAJ İDDASINI GÜNDEM YAPIYORSUN.MAHKEMEDE NASIL BUNLARI SAVUNUP BİRDE O YETİM KALAN ÇOCUKLARIN SURATINA BAKACAKSINIZ.ALLAH IN ADALETİ MUTLAKA TECELLİ EDECEKTİR.ACELEMİZ YOK!

Yanıtla . 26Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 11:40
76

Bulvar Esnafi - DEMEKKİ BİR KAÇ SENE SONRA KALDIĞI YERDEN DEVAM KEEEEEEEEEEEEE VERR MEHTERİİİİİİİ..............

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 11:16
75

Bulvar Esnafi - YUHHHHHHHHHHHHHHH UYAN ARTIK SAKARYA HALKI UYANNNNNN..................

Yanıtla . 16Beğen . 3Beğenme 06 Ocak 11:15
74

Ecram - Baro başkanı arkadaş bu davadan aldığın parayı çocuklarına yedir.

Yanıtla . 25Beğen . 5Beğenme 06 Ocak 11:09
73

Mıngır - aslında neymiş PARA verirsen düdüğü calarım haklı veya haksız olman cok önemli deyil yeterki ver parayı her telden oynarımda calarımda

Yanıtla . 16Beğen . 6Beğenme 06 Ocak 10:51
70

Sakarya River - baro baskani gecmis yillarda beraber calistigi dostunu arkadasini kurtarmak icin avukatligini yapiyor. Siz bir baro baskaninin avukat olarak davalara katildigini nerede gordunuz? Meydana gelen patlama olayinda isletme sahibine kusur yuklememek icin aklamaya caliscaklar. ama duzenlenen tutanaklar ifadeler var. ihmal ve denetim eksikligi var. 7kisi oldu yuzlerce insan yaralandi sizce bu basit bir olay mi baro baskani? kimi neye gore savunuyon.

Yanıtla . 14Beğen . 5Beğenme 06 Ocak 10:36
67

Misafir - Utanç verici ihmaller sonucunda yaşanan bu faciayı karambole getirip, unutturmak istiyorlar!. Bu kadar şerefsiz bir durum olamaz!... Hayatını verenler, yaralananlar ve onların ailelerini hiç mi düşünen yok!..

Yazıklar olsun!.. Adaleti çarpıtmaya çalışan bir kişinin baro başkanı olması sanki bir komedi!..

Duruşma öncesi yapılan bu tür açıklamalar, yargıyı etkilemek amacı ile yapılmış ahlak ve yasa dışı beyanlardır.

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 06 Ocak 09:28
84

Sakaryalı - @Misafir 67 nolu yoruma cevabı: Onları düşünen var.O beğenmediğiniz Müsiad hepsinin tazminatlarını verecek zararlarını karşılayacak.Bunun için para topladılar.CHP’li Engin Özkoç ve bugün orada bulunan DHKP’li avukatları neler yaptı ölen aileler için sadece Şov yaptı.Çünkü ölenler onların umrunda değil onların tek derdi siyaset.

Yanıtla . 7Beğen . 9Beğenme 06 Ocak 16:27
66

Alma Mazlumun Ahını... - bilirkişi raporu,orada çalışan işçilerin ifadesi,fabrikadaki ISG uzmanın veya uzmanlarının alınması gereken önlemleri yazdığı defter ve buna karşı ısverenin bunları ne kadar gerçekleştirdiği,gerçekleştirilen veya gerçekleştirilmeyen güvenlik önlemlerinin hangi kurum tarafından denetlendiği,denetleme raporunda sui istimal olup olmadığı davanın seyrine etki edecektir.

Şimdi bu kendine avukat diyen şahsa şunu söylerim:

Hemen suçu Devlete yıkmak gibi bir algı yapmak şark kurnazligidir.Ben de şunu söylerim.Belki de olaydan sonra Ateşin Çocukları dediginiz grubun paylaşımını firma yetkilileri yaptırdı.Yani bir kurgu yapılmış olabilir.Neden kurgu diyorum.Cunku kendine avukat diyen bu şahsın bunu bugün devletin aleyhine kullanabilmesi için olabilecek en güzel senaryo. Basitlestireyim.Mahkeme kararı şu şekilde olsa"Gerek işverenin mahkumiyeti bitecek gerekse de patlamada vefat edenlerin yakınlarına ve yaralı olanlara tazminatı Devlet ödeyecek. "Adalet yerini bulacak.Ne güzel dünya. At Devleti ateşe boyuna tazminat ödesin. Rabbim e duam şudur.Kim bu işten ne çıkar elde etmek amacliyorsa onları tuzaklarında boğsun. Rabbimiz El-Adl' dır.Onun adaletine güveniyorum.

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 09:20
85

Sakaryalı - @Alma Mazlumun Ahını... 66 nolu yoruma cevabı: Sen kör müsün adam da zaten araştırılsın diyor.Madem Fabrika Sahibi attırdı o paylaşımı o zaman o da ortaya çıksın ama mesele aydınlansın diyor. Patlamanın sebebi belli değil kardeşim farkında mısınız??? Yok denetim olacağını biliyorduk yok ruhsatsız yapılar vardı vs geçin bunları bu patlama neden çıktı bunu bulun. İşveren kesimi ve AKP düşmanlığınızı bir kenara bırakın. Burda herkes zarar gördü.Ölenlerle birlikte en çok zararı Fabrika sahibi gördü.Bu işin suikast olup olmadığını bilmeden kimseye yargısız infaz yapamazsınız.

Yanıtla . 3Beğen . 10Beğenme 06 Ocak 16:32
65

Baskonus54 - sizi ilk gördüğüm gün medyada, adamın yüzünde ışık yok meymenet yok demiştim. bu açıklamanız ile birlikte tasdik etmiş oldunuz!!!

allah kimseyi evlat acısıyla, ana baba acısıyla sınamasın ama sen üzerine gelen beddualara hazır ol sayın baro başkanı! utanmadan bu şehirde insan içine çıkacaksınız sonra...

sizin gibilerden allah korusun! ahlaksız

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 09:20
86

54 - @Baskonus54 65 nolu yoruma cevabı: Demek ki sen insanları tipine göre yargılıyorsun.Sizin gibi cahillere CHP Li Engin Özkoç ve onun yancıları olan DHKPC Li avukatlar lazım.

Yanıtla . 3Beğen . 10Beğenme 06 Ocak 16:34
64

Alexsander - daha önceden vukuatların olduğu yerde iç ve dış yani denetim ve uygulamalar daha sık olmalı idi.. devletin denetiminde eksiklik varsa bakılsın ama içeride ki denetim bence daha önemli bizde insanlar denetleme anında kurallara riayet ediyorlar zabıta veya güvenlik gittimi sal çayıra mevlam kayıra.gevşekliği oluyor askerde bile hep böyle üst komutan geleceği zaman bir tedbir alınır gittimi ooffff asker dağıtır başta komutanlar ,, bekliyecez ve görecez

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 09:14
63

İsti̇fa - Avukatlık , savunulma hakkı tabiki her vatandaşın hakkı , ama en azından baro başkanı tecavüzcüyü , katili , hırsızı savunmasa , kötü örnek olmasa iyi olmazmıydı. Duruşmaya bir gün kala baro başkanının bu açıklaması şık olmamış. Para için bu kadar küçülmese iyiydi.

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 06 Ocak 09:11
106

Ozanlarrr - @İsti̇fa 63 nolu yoruma cevabı: Baro başkanı yerine keşke sen savunsaydın ya...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 07 Ocak 16:14
87

54 - @İsti̇fa 63 nolu yoruma cevabı: Lan ne tecavüzcüsü ne teroristi.Adam herşeyini kaybetmiş, ne diyorsun sen.Nasıl teroristle tecavüzcüyle aynı kefeye koyabiliyorsunuz.Yıllardır 1000’ den fazla kişi bu fabrikadan ekmek yedi.Bu fabrika şehrimizi ekonomisine katkı sağladı defalarca vergi rekortmeni oldu.Fabrika sahiplerinin ne kadar cömert ve sadaka veren insanlar olduğunu bütün Sakarya bilir.Burda sebebi bilinmeyen ve en çok zararı ölenlerle birlikte işverenin gördüğü bir kaza var hatta belki d sabotaj var hala belli değil. Nasıl bu insanları tecavüzcülerle aynı kefeye koyarsınız CHP’lilerin akıllarına uymayın!!

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 06 Ocak 16:39
62

Hakikzt - Bu kaçıncı patlama...bildiğim kadarıyla 11. Hepsimi sabotaj....Sakarya da bilmeyen mi var çocuklar havai fişeği....suçu devletin üstüne atmaya çalışmayın

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 06 Ocak 09:10
88

54 - @Hakikzt 62 nolu yoruma cevabı: 4.Patlama 11.değil. Ve bu firma 55 yıllık bir firma.Ayrıca şimdiye kadar ki patlamaların hiçbiri bu şiddette olmadı bu bambaşka bir olaydı ve nedeni hala belli değil.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 16:41
61

Kör Testere - Savunma hakkı doğru da, bu hakkı baro başkanı dışında biri ve daha makul sayılabilecek iddialarla ileri sürse idi. Ah Napolyon ah yattığın yerde bile rahat durmuyorsun!

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 09:10
89

Mahmut - @Kör Testere 61 nolu yoruma cevabı: Sana ne kardeşim adam istediği avukatı tutar sana mı kaldı bu herkesin hür iradesi sonuçta.

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 06 Ocak 16:42
58

Geçin Bu Işleri - sevgili """""baro başkanı"""" "duruşmaya saatler kala böyle bir açıklama farklı bir makamdan gelseydi eğer görevden alınma ile sonuçlanırdı. sizin bu talihsiz açıklamanızın altında verilen sübliminal mesajda şudur okuyan arkadaşlara yakınları ölen vatandaşlara ben açıklamış olayım kararda ağır bir ceza çıkmayabilir sabotaj olabilir düşüncesi ile karar ağır olmayabilir bu nedenle çok tepki göstermeyin mesajı bu. maalesefki siz maşa diğerleri ise maşayı tutanlar.fakat bu dünyanın gelip geçici olduğunu unutmuşsunuz. makamlar paralar mevkiler geçer hesap günü bunlar için yalvarılacaktır ama çok geç olacaktır. sabotaj olarak kayıtlara geçsin ki geçireceksiniz o belli oldu, elbettekide öyle geçecek belliki.ama emin olun siz sizin sevdikleriniz o fabrikanın sahibi onun sevdikleri bunca acının bunca vebalin bedelini öderler. Allah bırakmaz.

Yanıtla . 30Beğen . 3Beğenme 06 Ocak 08:56
57

Hakan Sağlam - Yazıklar olsun... Derhal baro başkanlığından istifa et...!!!!

Yanıtla . 34Beğen . 3Beğenme 06 Ocak 08:41
56

Ada1453 - SABOTAJMI?.... UZAYLILAR YAPTI DESEYDİN BARİ AVUKAT DAHA İNANDIRICI OLURDU, ÇEKİRGE BİR SIÇRAR İKİ SIÇRAR,.... ALLAH BU DEFA AYAKLARINA DOLANDIRDI, İNSAN KANIYLA BESLENEN BU MAHLUKLAR ,BU DEFA HESABINI VERMEKTEN KURTULAMAZLAR İNŞALLAH, 7 TANE CAN.7 YUVA YIKILDI, ALLAH ŞEHİTLİK MAKAMI NASİP EYLESİN.

Yanıtla . 29Beğen . 3Beğenme 06 Ocak 08:40
54

EğriyeEğriDoğruyaDoğru - Öyle kolay değil artık bu iş ulusal basında (sosyal medyanın katkısı büyük) büyük yankı uyandırdı. Birde askerlerin şehit olmasını eklemek lazım. Bu iş öyle halının altına supurulecek seviyeyi aştı. Umarım hakettiği cezayı alırlar. Dışarı bir şekilde çıksa bile ticari itibari kalmadı. O eski günlerine ulaşması ihtimali bile yok. Merak etmeyin hak mutlaka yerini bulur. Allah büyük.

Yanıtla . 18Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 08:38
51

Adalet Nerde - Patlama neden çıktı ve kimin yüzünden çıktı bu belli mi?? Hayır. Sadece işveren çok baskı yapmış bazı binalarda ruhsat yokmuş vs. Tamam da nasıl patladı burası durup dururken böyle bir patlama olmaz.Daha öncekiler gibi değil ki ta Gebze’den duyulan bir patlama bu sefer.Sırf medyanın ve kamuoyunun baskısından dolayı, elde bir kanıt vs bişey olmadan işveren ve mesul müdürler, isg uzmanı içeri alındı.Şimdi de işveren düşmanı CHP’liler algı operasyonuna tekrardan başladı.Umarım adalet yerini bulur.

Yanıtla . 7Beğen . 32Beğenme 06 Ocak 08:34
94

Alptekin Kayar - @Adalet Nerde 51 nolu yoruma cevabı: Sallama chp akp mevzusu degil depolarda sogutma yokmuş çok yakınmış mantık olarak sıcak havadan bile patlayabilirmis sallayip durma...

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 19:38
82

Ahmet Kaynar - @Adalet Nerde 51 nolu yoruma cevabı: Sen insanmısın lan.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 15:16
60

Cahil - @Adalet Nerde 51 nolu yoruma cevabı: Coşkunların akrabaları doluşmuş buraya keşke o an fabrikada siz veya yakınlarınız da olsaydı böyle konuşabilir miydin acaba

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 06 Ocak 09:08
50

Halk - En büyük adalet rabbimin adaletidir ve unutmayın yaşattıklarınızı yaşamadan ölmeyeceksiniz.

Yanıtla . 16Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 08:34
49

Köylü - şimdiye kaç kere patladı hepsi sabotaj mıydı? işçilerin ifadeleri patlama anına kadar yaşananlar hepsi yalan mıydı? bir baro başkanı olarak o davayı kabul etmen utanç verici. zaten bu davadan bir şey çıkacağını da sanmıyorum. ölen öldüğüyle kalacak malesef.

Yanıtla . 15Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 08:33
48

Remzi - Noldu Müsiad Başkanı dediniz devlet kollar bunları dediniz e adam 6 aydır hapiste nasıl korunuyor bunlar anlamadım doğrusu? Gaziantep’te ki patlamada 12 kişi öldü kimseye birşey olmadı.Bu iş sabotaj çıkarsa bunun hesabını kim verecek??

Yanıtla . 3Beğen . 22Beğenme 06 Ocak 08:23
98

Xxxlarge - @Remzi 48 nolu yoruma cevabı: menfeatin mi var remzi...

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 20:01
46

Hakan54 - Sabotaj olabilir uzaylılar patlaşmış olabilir. Adam koskoca baro başkanı yalan mı söyleyecek.

Yanıtla . 18Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 08:20
45

Rahmi - durmak yok yolaaaa devammmmmmm.....baştan kokmuş bir balıktan hala gül kokmasını bekleyen saflardan oluşanların ülkesi canım ülkem ahh ahhh....ne ektiyseniz şimdi biçin bakalım ...

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 08:18
44

Seyfi - İki duruşma sonra salıverilirler.. Bi anket yapılmış ülkemizde hukuka güveniyor musunuz diye yüzde 70 hukukun zenginlere çalıştığını söylemiş olay bu. Avukatı da sağlam bulmuşlar iyi bağlantıları olan birini seçmişler Bi garibana yüklenir suç ölenler öldükleriyle kalır bizim ülkemizde paran varsa mahkemeler de sana çalışır kimse kimseyi kandırmasın

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 07:40
43

Halk - Anlışan o ki ceza almıcaklar düzmece bir hesap ile karakatür çizmişler yok ateşin çocuklarıymış e tabi 18 yıldır kandırılan bir halk var nasıl olsa ne dersek inanırlar değilmi sizin için bu halk düdüklendikçe gözünü açtı yemez artık istisnalar tabi kaideyi bozmadığı için size bir kısım eşşekler inanır ancak adalet bırakmadınız ülkede adamlarınızı kayırmaktan haber izlemiyorum artık izledikçe deliriyorum

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 05:43
41

Buyuk Adam Baro Wayyy - Aaa tabi ya biz bunu neden dusunemedik sabotaj bu gunlerdir isiniyor bilmedigimiznbir madde...fabrikada patlamasi ayri nakill islemindeki ayri sabotaj devlet suclu tabii hem fabrikada hem nakilde bizleer masumuz hakim bey...vayy dumenini seveyim bee dunya..yaz kizim Beraat...

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 05:09
39

Srdvn54 - Ulan bu işi de feto ye bağlarsanız yemin ederim elinizi öperim valla helal olsun

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 02:31
77

Hepdestek Tamdestek - @Srdvn54 39 nolu yoruma cevabı: bağlamışlar bile, son düğümleri atıyorlar, tazminatı bile devlete yani sana bana ödetecekler.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 11:38
38

54 - Defalarca patlayan bir fabrika bu olaydanda yırtarlarsa şaşırmam sonuçta başımızdaki hükümet belli zengini koruyan fakiri ..... neyse

Yanıtla . 24Beğen . 4Beğenme 06 Ocak 01:25
52

Boş Yapma - @54 38 nolu yoruma cevabı: Aynen o yüzden 6 aydır içerde adam hükümet çok iyi koruyor belli.

Yanıtla . 4Beğen . 10Beğenme 06 Ocak 08:35
37

Mrdn - Bunlar yıllardır uğraştığı işler sıyrılırlar her zamanki gibi olan işçiye garibana olur

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 00:50
35

Sakaryalı - Çalışanların açıklamaları her şeyi ortaya döküyor mahkemeye 1 gün kala sobataj iddasıyla olayları saptamaya kalkışmak çok saçma gidin çoluk çocuk kandırın fabrika ihmaller ve uyarıları dikkate alınmadığı için patladığını söyleyen bir sürü çalışan var sobataj iddasını öne sürenlerin içi rahat ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKAR...

Yanıtla . 30Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 00:21
97

Xxxlarge - @Sakaryalı 35 nolu yoruma cevabı: inanırım...patronuda hemen tutuklamak yerine 3 4 gün sonra saçma bi açıklamayla lütfen tutuklamışlardı

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 19:58
55

Levent - @Sakaryalı 35 nolu yoruma cevabı: Sana birşey söyleyeyim mi İşveren aleyhine ifade verenlerin işçilerin çoğu ifadelerinin değiştirildiğini ifade ediyor.Bazıları işverenin aleyhine ifade vermesi için tehtid edildiğini, Hendek Başsavcısı tarafından tutuklanmakla tehtid edildiğini söylüyorlar.Buna ne diyeceksin??

Yanıtla . 3Beğen . 7Beğenme 06 Ocak 08:38
34

Anne - Bayram gelir neyleyim

El öpecek evlat

Toprak altında

Yanıtla . 16Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 00:05
33

Urfalı Tutem - Bakın ben söylüyorum bu işin arkasında kesin fetö çıkacak.kesin onlar patlatmıştır.avukat bey bu yöndede bir çalışma yapsın.zararı devlet karşılasın

Yanıtla . 5Beğen . 16Beğenme 06 Ocak 00:00
32

Anne - Sizin hiç evladınız öldü mü?Benim öldü ben bu insanların acısını görünce ALLAHIM sana şükür Evladımı aldın ama bana bütün olarak gömmeği nasip ettin diye dua ettim.

Yanıtla . 16Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 23:55
31

Alperen - HAYDAAAA

BU NASIL BARO BAŞKANI VE HUKUKÇU?

BİRİLERİ ÇOK GÜZEL TEZGAHI HAZIRLAMIŞ.

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 22:53
30

Karasulu - Ben bu davanın görüşüleceği mahkeme başkanı olsam avukat bey bu açıklamayı yaptığında gülerim ama hemen akabinde güldüğüm için o kadar ölen insandan dolayı utanırım. Evet hukukun üstünlüğü mü yoksa üstünlerin hukuku mu ortaya çıkacak. Yüce Türk milleti adına bir karar alınacağına şüphem yoktur.

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 22:49
29

Garip - Baro başkanı konuyu eksik söylemiş, dış güçlerin ülkemiz üzerinde oynadığı kara oyunlar sebebiyle sabotaj yapılmıştır demeliydi.

Bunlar hep CEHAPE zihniyeti diyip savunmasını tamamlamalıydı.

Nasıl olsa,bu cümleler nerede söylenirse söylensin 18 yıldır bu ülkede kazanıyor.

Hele ki Adapazar'da minimumi %75 ile beraat gelir.

Peşinede Müsiad bir moral yemeği düzenler artık. Patronun eli tutulmaz...

Yanıtla . 21Beğen . 3Beğenme 05 Ocak 22:23
27

Zamzam - Kaç kere patladı hepmi sabotaj...daha önceki ölenlerin ahı çıktı sanırım..

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 22:12
26

Geyveli - Gecede de pazar günü patladı bunu kendileri patlatıyor devleti somurmek için

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 22:00
25

Bir Garip Avukat - Yorum yapmak istemezdim. Ancak sayın başkan dosyadaki bilirkişi raporuna vakıfsınızdır. İhmaller kusurlar ortada .Sabotaj ihtimali savunmanızda kullanmanız savunmanızın acziyetini gösterir. Keşke bu davada ve haberde baro başkanı sıfatınızı ısrarla kullanarak algı yönetimi yapmaya çalışmasaydınız. İlk sıfatınız avukat ve tek sıfatınız da avukat aldığınız davada ikinci sıfatınız baro başkanı olduğunu söylemenizin kime ne faydası var.Sizin bu dosyada baro olarak üzerinize düşen halkın ve emekçinin yanında olmanızken sanık müdafisi olmanız da ayrı bir trajedi. Zaten gerekli eleştirileri yorum yapanlar ziyadesiyle yapmışlar. Sadece savunma metodunuza ve taktiğinize “yazık” demekle yetiniyorum.

Yanıtla . 29Beğen . 2Beğenme 05 Ocak 21:50
101

Işçi - @Bir Garip Avukat 25 nolu yoruma cevabı: bilirkişi raporu,ihmaller ve kusurlar ortada demişsiniz.güzel.madem iş yerinde güvenlik önlemleri alınmamış.neden hala orada insanların çalışmasına izin verilmiş.yani dön dolaş bu iş yerini kimler denetlemişse ve kapattırmamışsa onlarda suçludur.kısaca kimseye bir şey olmaz.ölenler öldüğü ile kalır.301 madenci ne oldu.ADALET VİCDANIN DEĞİL HER ZAMAN MÜLKÜN TEMELİ OLMUŞTUR.ölenlere Allah rahmet eylesin yakınlarına sabır versin.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 21:11
53

Köylü - @Bir Garip Avukat 25 nolu yoruma cevabı: başka söze gerek yok. bu yorumu okuyup ta anlamayan cahildir, cahille de uğraşılmaz...

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 08:36
20

Selçuk - Sabotaj iddiası Soma katiamında da kullanıldı. Klasik patronu aklama girişimi. Ayrıca atladığı birşey var, işyerlerinde sabotajdan korunma planı olması lazım. Bence bu planları da istesinler muhtemelen o da eksiktir. Ölen işçilerin hesabı gerçek sorumlulardan yani önlem km yükümlülüğü olan işverenden sorulmadıkça yenileri olacaktır.

Yanıtla . 46Beğen . 2Beğenme 05 Ocak 21:30
102

Mrdn - @Selçuk 20 nolu yoruma cevabı: BUnlar malesef yolun A.Ş

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 22:05
19

Onur1664 - Ak lama operasyonu. Ölen öldüğüyle kalacak. Allah korkunuzdamı yok be. Sabotajmış. Çalışanların malzemeler ısınıyor diye günlerce uyardığını nası unuttunuz. Hee he he he sabotaj.

Yanıtla . 39Beğen . 3Beğenme 05 Ocak 21:24
96

Xxxlarge - @Onur1664 19 nolu yoruma cevabı: remzi kimsin sen

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 19:54
90

Remzi - @Onur1664 19 nolu yoruma cevabı: Lan ne biliyorsun düzmece olduğunu sen kimsin de konuşuyosun. Gözünle gördün mü ilk patlama anını, patlamanın nasıl çıktığını. Sensin o mal.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 16:47
69

Şinasi - @Onur1664 19 nolu yoruma cevabı: Ateşin çocukları yalandan üstlenmeseydi fetö yaptı diyeceklerdi. O da kesmezse 1999 depremini amerika deprem silahıyla yaptı örneğinde olduğu gibi amerika lazer silahıyla uzaydan müdahale etti falan derdiniz. Allah ıslah etsin, ne diyeyim.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 10:30
42

Alidayı - @Onur1664 19 nolu yoruma cevabı: ulan mal ne ateşin çocuğu düzmece hikaye o adamları kurtarmak için

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 05:38
24

Remzi - @Onur1664 19 nolu yoruma cevabı: Ateşin Çocukları patlamayı üstlendi doğru olmadığını nerden biliyorsun?

Yanıtla . 2Beğen . 19Beğenme 05 Ocak 21:39
18

Murrukk - minareye kılıf aramayın daha önceki ölümler patlamalar me olucak ne sabotajı hep sabotaj sabotaj işler devam güvenlik önlem neyse alıncak çalışana çalışma riskine göre maaş verilcek sigorta ödencek ondan sonra bişey oldumu hesap sorulcak adgari ücrete göre bomba içinde adam öı çalıştırılırr el insaff

Yanıtla . 33Beğen . 2Beğenme 05 Ocak 21:18
17

Adalet Bitmiş - Baro Başkanı ama ,ölenlerin değil de fabrikatorun yanında. Paranın gücü bu olsa gerek. Adaletin adı var kendi yok

Yanıtla . 52Beğen . 6Beğenme 05 Ocak 21:09
47

Doğrucu Namık - @Adalet Bitmiş 17 nolu yoruma cevabı: Hadi ordan kamu oyu baskısı olmasa çoktan çıkıp kaçardı bu sefer yirtamayacaklar

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 06 Ocak 08:21
21

Hasan Altınbaş - @Adalet Bitmiş 17 nolu yoruma cevabı: Paranın gücü olduğu için mi adam 6 aydır hapiste yatıyor.Gaziantep’te hastane patladı 12 kişi öldü.1 kişi bile içeri alındı mı??

Yanıtla . 3Beğen . 13Beğenme 05 Ocak 21:33
16

yaşar - bu nasıl akıl sabotaj çıkarsa devlet niye suçlu olsun.geri zekalı mısın nesin ?

Yanıtla . 49Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 20:55
22

Hasan Altınbaş - @yaşar 16 nolu yoruma cevabı: Eğer sabotaj çıkarsa Devlet Fabrika sahiplerine çok büyük tazminatlar ödemek zorunda.Aynı 3 Temmuz Kumpas Davası gibi düşün.

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 05 Ocak 21:34
15

Ahmet Kaynar - Yazıklar olsun ve Allah sizi ıslah etsin. Orada can veren gariplerin ve ailelerinin ahı sizi rahat bırakmaz bunu iyi bilin.

Yanıtla . 37Beğen . 3Beğenme 05 Ocak 20:54
14

Akyazılıı - Para para para.....

Allah sizi kahretsin yazıklar olsun.. Manipüle edin siz davayı bravo..

Yarın karşınızda 400 avukat görünce şaşırcaksınız........!!!

Yanıtla . 46Beğen . 2Beğenme 05 Ocak 20:53
13

Gazi Mustafa Çolak - Algı oluşturmanın bir anlamı yok eski müsiat başkanı diye mi insanlar ölsün işveren isen hertürlü tedbiri alma zorunluluğun var sen para kazan insanlar ölsün avukat olarak davayı alabilirsin lakin alkı yapmanın bir anlamı yok dava başlamada operasyon yapmayın

Yanıtla . 32Beğen . 3Beğenme 05 Ocak 20:42
12

Yenigün - Anlaşıldı,bu işin sonunda halk olarak biz aramızda para toplayıp size verecez....

Yanıtla . 36Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 20:26
11

Hasan Altınbaş - Patlamanın nedeni hala ortada değil.Bu iş bana da sabotaj çıkacakmış gibi geliyor...

Yanıtla . 4Beğen . 48Beğenme 05 Ocak 20:25
59

Baskonus54 - @Hasan Altınbaş 11 nolu yoruma cevabı: sayın srdvn54, "w" harfi türkçede kullanılmıyor, onun yerine "v" harfi kullanılıyor. bu "w" harfini kullanma olayını kürtçe eğitim ayağına yazıya soktular, çünkü kürtçe yazarken "w" harfi kullanıyorlar, ingilizce almanca yazarkende kullanılıyor, ama türkçe yazarken kullanılmıyor. yazımıza dilimize sahip çıkalım

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 06 Ocak 09:05
40

Srdvn54 - @Hasan Altınbaş 11 nolu yoruma cevabı: Senin arkamda kim war sen neyi savunuyosun doğruları mi senin canin yanmamış demekki orda ölenlerin icinde senin yakının war mi

Senin yakinin kim olduğu yaptigin yorumlardan belki oluyo kumpascilar sizi

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 02:37
10

Hasan Altınbaş - Eğer Gerçekten sabotaj varsa devlet bunun altından kalkamaz benden söylemesi..

Yanıtla . 2Beğen . 38Beğenme 05 Ocak 20:23
23

Ramazan - @Tezgah 08 nolu yoruma cevabı: Hayır, Ateşin Çocuklarını

Yanıtla . 2Beğen . 8Beğenme 05 Ocak 21:37
07

Arda Tamer - Savunma hakkı kutsalsa hapisteki tutuklu avukatlar için neden açıklama yapmadınız ?

Yanıtla . 16Beğen . 6Beğenme 05 Ocak 20:04
06

namık54 - napolyon ne demiş.. para para para,,, sonra ne demiş, bana parayı getirin fareyi aslan diye bağırtmazsam bana napolyon demesinler.. aha cama yazıyorum . demiş...

Yanıtla . 40Beğen . 1Beğenme 05 Ocak 19:57
05

Mülkün Temeli Adalet - Üç kuruş için değer mi yazık, 7 kişi öldü.

Yanıtla . 38Beğen . 2Beğenme 05 Ocak 19:41
04

Deşiş - Müvekkilinin üzgün ve mal varlıklarını kaybettiğinde bahsediyorsun,ekmek parası için o fabrikada hayatını kaybeden insanların hiç bir önemi yok keyfinden oradaydilar,o fabrika sahipleri bu fabrikayı ilk kurduklarından bu güne kadar kaç insan hayatını kaybetmiştir zaten önceki patlamalarda da hep ihmal sabotaj vs vs gibi ihtimaller vardı.ben bu mahkemenin sonunu tahmin ediyorum yattigi günler gözönünde bulundurup tutuksuz yargılanmasına karar verip bir kaç mahkeme sonra yok ihmal di sabotajdi derken 7 tane hayatını kaybeden insanın üstüne kalır harbiden Baro baskanin yaptığı açıklamanın bana göre sağlaması budur inşallah bölge olmaz kralı alır cezayı kim hataliysa.insanlar öldüğüyle kaldı birde ihaleler kalacak ama allah var herşeyi görüyor ve biliyor .

Yanıtla . 37Beğen . 3Beğenme 05 Ocak 19:30
03

Fındıkçı Ama Fındıkçı - Sabotaj çıkabilir diyor bende diyorumki bu dünyanız iyi CENABI MEVLAM ahirette soracak size veya bu dünyada soracak ama ne zaman ve nasıl bu dünyada bu çoşkunlar havai fişek fabrikasında bir insan daha yanarak veya parçalanarak ölmesin hakkı hak bilip hakkın yanında olanın yolu açık olsun haksızın yanında olup haklıymış gibi Çıkartmaya uğraşanları CENABI MEVLAM aynı şeylerle imtihan etsin

Yanıtla . 31Beğen . 3Beğenme 05 Ocak 19:26
02

Sakarya54 - En başından beri çok boş konuşuyorsun avukat bey.Oradaki ilk patlama değil bu.Bundan önce kaç tane patlama oldu.Kac kez medyaya çıktı.Bunlarin hepsimi sabotajdi.Patlamadan kurtulan işçi kardeşlerimizin Tvlerdeki ifadeleridemi yalan.Hepsi defalarca patlayacaz diye uyarmislar.Onun içinde yine diyorum çok boş konuşuyorsun avukat

Yanıtla . 43Beğen . 3Beğenme 05 Ocak 18:54
09

Mehmet - @Sakarya54 02 nolu yoruma cevabı: Doğru söylüyorsun ilk patlama değil ama bu sefer ki patlama fabrikanın bir çok bölgesinde hemen hemen aynı anda meydana geldi ve bu daha önce olan birşey değildi.Ayrıca bilirkişi raporuna göre patlamanın neden çıktığı hala net bir şekilde ortaya konulamadı.Hal böyleyken sabotaj ihtimalini yok sayamayız.

Yanıtla . 7Beğen . 28Beğenme 05 Ocak 20:21
01

Osman - Ya buna herkes güler ya biri tamam hadi geldi patlattı diyelim abi ruhsatsız yapılar var korumasız binalar var onları da mı üstenen kişiler inşaa etti

Yanıtla . 42Beğen . 4Beğenme 05 Ocak 18:40
79

Misafir Misafir - @Osman 01 nolu yoruma cevabı: Yapanın ruhsatsız olduğunu nerden biliyorsunuz

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 06 Ocak 11:49



Anket Virüste vaka sayısının azalması için Sakarya'ya giriş ve çıkışlar kısıtlama getirilsin mi?