Adapazarı’nda özel bir kreşte skandal görüntüler!

medyabar.com ihbar hattına gelen görüntülerde 5 buçuk yaşındaki bir erkek çocuğun, öğretmeni tarafından darp edildiği anlara ait görüntüler izleyenlerin kanını dondurdu. O kreşte şiddet gören çocuğun babası Tümay Uzun ise yaşananları anlatırken kreş yetkilileri hakkında suç duyurusunda bulunduklarını açıkladı.

+5
Video için play'e tıklayın

MEDYABAR.COM/  Adapazarı’nda esnaflık yapan Uzun ailesi, iki çocuğunu verdikleri kreşte yaşananları öğrenince şoke oldu.

Kreşten çocuklarını almaya giden Uzan ailesi 5 yaşındaki oğlunun kafasını sürekli tutması sonucu şüphelendiler. Çocuğuna ne oldu diye sorması üzerine 5 yaşındaki M.U.ağlamaya başlayınca baba Tümay Uzun kreşe gitti.  Olayı öğrenen baba Tümay Uzun kreşten ve öğretmenden şikayetçi oldu.

ŞİDDET ANI GÜVENLİK KAMERASINA YANSIDI

5 yaşındaki küçük çocuğun kreşteki görevli öğretmenin tarafından şiddete uğradığı o anların ise güvenlik kamerası kayıtları ortaya çıktı. İnsanlık dışı görüntülerde küçük çocuğun top havuzunda oynadığı esnada öğretmeni tarafından şiddete maruz kaldığı görülüyor.

Yaşanan skandalın görüntülerini Medyabar İhbar hattına gönderdikten sonra anlatan çocukların babası Tümay Uzun, "Çocukları kreşten almaya gittiğimde oğlumun başının acıdığını söylemesi ve ağlaması üzerine ablasına sordum. Ablası 'öğretmenim itti' dedi.Şüphelenip kreşe döndüm ve güvenlik kamerası kayıtlarını istedim. Kayıtları izleyince gerçek ortaya çıktı. Görüntüler üzerine kreş müdürüne görevli öğretmeni şikayet ettim. Kreş müdürü öğretmenin görevine devam edeceğini ifade edip iki çocuğumun kreşle ilişiğini kesti. Gerekli yerlere şikayette bulundum. Hakkımızı arayacağız" dedi..

İŞTE 5 YAŞINDAKİ ÇOCUĞA YAPILAN DARP!

# KREŞTE DARP! İLE İLİŞKİLİ:

14 Mar 2021 - 20:24 Sakarya/ Adapazari- Güncel --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 2.894.239 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

170

Vatandaş - Öğretmeninin çocuğa sert davranması yanlış ama bir velinin de bayan öğretmeni altına ciş yaptıracak kadar darp etmesi hakaret etmesi ve bir odaya kapatıp 1 saat özgürlüğünü kısıtlaması çok yanlış, kanuni yollar varken bir erkek sebebi ne olursa olsun bir bayana bunları yapamaz bu insanlık dışı bir davranıştır

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Mart 17:18
166

Serkan 85 - Evet bugün malum kreşte eğitim gören çocuğum olduğu için uçankuş tv deki yaklaşık 90 dk lık tv görüntülerini izledim. Bir veli olarak yorumum şudur evet bir şiddet var ama kadına şiddet Neslihan hocaya bir şiddet var. Neslihan hoca olay anında biraz daha dikkatli olsa daha iyi olabilirdi ama kesinlikle şiddet yok zaten uçankuş tv deki sunucu ve konuk olan okul müdürü de şiddetin olmadığını söylüyorlar.Bence en vahim olanı Neslihan hocaya yapılanlar olacak. Bak burdan yazıyorum olayın savcısı o 5m2 odada çocuğunun yanında alıkoyma olayında yaşananları daha çok soruşturacak.KADINA ŞİDDET AFFEDİLEMEZ destek verende o kadar suçludur. Birde ısrarla soruşturma sürerken kim haklı kim haksız bilinmeden kreşin ismini isteyip burada barındirmayalım diye linç kampanyası yapanlar.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 20 Mart 19:38
172

Serkan 85 - @Serkan 85 166 nolu yoruma cevabı: Sen ne ayaksın lafını delikanliysan yüzüme söyle.. yuzume soyleyemiyecegin lafı burda yazma yazdıklarımı adam gibi oku...Yorum yapıyorum o okulda benim çocuğum okuyor o yüzden yorum yapabilirim. sen ne ayaksın burda birilerinin gazıyla burda yazıp, kadına şiddete destek çıkıyorsun. Seni doguranda bir kadın senin gibi kadına şiddete sesini çıkarmayalar yüzünden ülke kadına şiddetten geçilmiyor o yüzden akıllı ol şiddete destek olma yoksa o şiddettin hesabını verirsin. VATANDAŞŞŞ KADINA ŞİDDETE DESTEK OLMAAAAA

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Mart 16:46
171

Vatandaş - @Serkan 85 166 nolu yoruma cevabı: Sen AYAKSIN böyle..? DOĞRUCU DAVUT ROLÜ ADI ALTINDA ÇOCUĞA AİLESİNE SALDIRIYORSUN ?? Çocuğun gördüğü şiddeti hoş göstermeye çalışıyorsun.Hayırmı.? Bölücülük yapma insanların arasına nifak tohumu ekme..Adalet herkese lazım..Onun bunun yanında duracağına taraf tutacağına Adaletin yanında dur.aDALETİ AKLINCA YANILTMA SEVDASINA DÜŞMÜŞSÜN....Takım tutar gibi taraf tutma sözde eleştirdiğin yorumcuların yaptığının fazlasını yapıyorsun..Aynaya bak yanlışı orada görürsün..LAF OYUNLARIYLA ORTAMI YANILTMA SEVDASINDAN VAZGEÇ..Hatırlatayım Alkış tutanların sayısına göre adalet dağıtılmıyor....!! Bir şeyleri ıspatlama çabasına girmede ayrıca manidar..!!! İki tarafta kendi meselesini çözecek akıllı insanlar aklını kendine sakla..

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 24 Mart 12:03
165

Arda - Kreş sahibi senın destekleyen sana göz yuman senı bu şehirde barındıran insanları Allah islah etsin inşallah

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 20 Mart 15:27
164

Köroğlu.. - Kreşdeki şiddete yeterli tepkiyi bile koymayan şiddete karışan bakıcının yanındayım diyebilecek kadar öngörüsüz Kreş sahibi ve aynı zamanda müdür sıfatıyla orada bulunan bayan niye çıkıp kendini savunmuyor..Zararı yok arkasını dönüp konuşsun kendini savunsun.Söyleyecek sözü yokmu..? Duvarların arkasına gizlenerek kreşcilik çocuk bakıcılığı olmaz..O kreşe çocuk gönderenler gidin kardeşim geriye dönük video kayıtlarını isteyip izleyin aklınızda küçük bir şüphe bile bırakmayın..Haaa video kayıtları yok derlerse şaşırmayın...!!! Kreşler,okullar cezaevi değildir..Kapı arkasından velilerle görüşülmez...Bu kreşle ilgili ciddi kuşkularım var..!..Kreşin genel durumunu ortaya çıkarmak için Yetkililerin geriye dönük kamera kayıtlarınıda incelemelerini ben buradan talep ediyorum..Yetkililer isterlerse benimlede bu konuyla alakalı konuşabilirler..Buradaki bütün hata ve sorumluluk kreşi yönetmeyi beceremeyen sahibi ve müdürü bayandır..Olan her şey YETERSİZ idareciliğinden kaynaklanmıştır..Hatır için hele hele böyle bir yerde idarecilik vasfı verilemez,çocuklarımız üzerinde söz sahibi yapılamaz..

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 20 Mart 14:05
167

Serkan 85 - @Köroğlu.. 164 nolu yoruma cevabı: Okul müdürünü hiç bişeye karışmama düşüncesindesin . Bence yanlış... hatta en büyük delikanlılığı Neslihan hocanın yanındayız diyerek tek başına çocuğuna bakmak zorunda olup , çocuğunun yanında kapı kitlenerek sözlü şiddete maruz kalmış tuvaletini yapmasına alı konmuş bir çalışanını bir KADINI destekleyerek büyük cesaret göstermiş diye yoruluyorum. İşin içinden Neslihan hocayla yollarımızı ayırıyoruz diyerek kolay yolu seçebilirdi..HERKESE TAVSİYEM: uçankuş tv deki 90 dk lık görüntüleri izlemeden yorum yapmayın derim

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 20 Mart 20:55
158

Körmüsün.. - ŞİDDET VAHŞİLİKTİR..SAVUNANDA VAHŞİDİR..

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 19 Mart 17:44
157

Şi̇ddet Vahşi̇li̇kti̇r - Kimse Kreşte 5 yaşındaki çocuğa böyle davranamaz itip kakıp çarpamaz yere..O çocuğun ailesi çok olgunmuş..Ben yıkarım orayı..Sende alkışmı tutacaksın..Herkesin çocuğu değerlidir.Bu hareketi yapan cahil ve sorunlu..

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 19 Mart 17:43
154

Dikkkaaaaatt!!!!!!! - Dünkü uçan kuş canlı yayını bende izledim o videodaki arkadaki ses, Tümay bey in 'Musab ta burada hikayeden tepiniyor' demesi, tutarsız konuşması, eşinin ve kendisinin paniklemesi, yüzlerindeki ifade, o öğretmenin düştüğü durum beni ve benim gibi birçok kişiyi derinden üzdü. Programın sonunda konuşan daha önce okul müdürü olarak görev yaptığın söyleyen kişinin söyledikleri bir kez daha hiç bir şeyin göründüğü gibi olmadığını hepimize gösterdi.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 19 Mart 13:40
159

Serkan 85 - @Dikkkaaaaatt!!!!!!! 154 nolu yoruma cevabı: Sen Robotmusun sürekli aynı şeyi tekrarliyorsun.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 20 Mart 03:00
156

Vu-ra-maz-sın ..! - @Dikkkaaaaatt!!!!!!! 154 nolu yoruma cevabı: Millet olanları videodan gördü..O bu şu şunu demişin anlamı yok..El kadar çocuğa şiddet uygluyor..Sonra götürüp mutfaktada polisle tehdit etmişeler söyleme babana diye.Herkes konuyu net anladı....insan değil bu hareketi yapan..

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 19 Mart 17:34
155

Vu-ra-maz-sın ..! - @Dikkkaaaaatt!!!!!!! 154 nolu yoruma cevabı: 5 YAŞINDAKİ ÇOCUĞU KİM OLURSA OLSUN YERE VURAMAZ..GERİSİ HİKAYE...

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 19 Mart 17:21
153

Recep sakarya - Hafta başından beri bu konuyu takip ediyorum. Gerek görsel gerek yazılı basında İlk kez bu gün uçan kuş TV de kreşte çalışan öğretmen hanım ve Tümay bey ve eşi beraber canlı yayına çıktılar. Tümay beyin anlattığı ile yaşananlar çok çelişkili geldi bana

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 19 Mart 13:31
163

Fairytale - @Recep sakarya 153 nolu yoruma cevabı: Röportaj goruntusunu nereden izleyebilirim acaba bulamadim.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 20 Mart 10:56
152

Haddini Aşma...! - Haddini Aşma nın yorumu Tümay Uzun'a değil Serkan 85 e dir..Provakatörlük yapıyorsun Serkan 85..Şiddeti savunuyorsun..Şiddeti meşru olağan göstermeye çalışıyorsun..Şiddeti özendiriyorsun Serkan 85 şiddete eğilimli olanları şiddete yönlendiriyorsun....KAMUOYUNUN ÖNÜNDE BASIN YOLUYLA Şiddeti savunarak şiddet yanlılarını cesaretlendiriyorsun..5 yaşındaki çocuğa yapılanı meşru gösterme çabasına girmişsin...Haddin değil bu kadar ileri gitmek.. Yargıya havalen gerekli hale geldi..ŞİDDETİ SAVUNAN YORUMLARINDA sınırı aştığın görülüyor Serkan 85.Yorum kopyalarını aldık..SADECE BİLGİN OLSUN..Serkan 85..Bundan böyle atılacak adımlar senin senin şiddeti savunup savunmayacağına bağlı..Serkan 85.ÖNERİM,GÖRDÜKLERİNİN ŞİDDET OLUP OLMADIĞINI BİR BİLENE SOR...

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 19 Mart 10:56
162

Serkan 85 - @Haddini Aşma...! 152 nolu yoruma cevabı: Evet Haddini aşma sana okadar kızgınım ki; burda o kreşin ismini verin gerekeni yapalım, sakaryada yaşatmayalım diyenleri tehdit olrak şiddet olarak nitelemiyorsun. Benim hangi lafım şiddete özendiriyor çok ama çok merak ettim Burdan okul müdürüne çağrım Haddini aşma ve sakaryada yaşatmayalım sizi diyenlerin bir an önce tehdit haneye tecavüze kışkırtma galyana getirmeden suç duyurusunda bulunması o kreşi bassalar benim çocuğumda orda eğitim alıyor ve kılına zarar gelse bunun nasıl hesabını vereceksiniz. Okul müdürü tanıdığım değil ama çocuğumu alıp gelirken çok ilgili ve alakalı bir yönetici olduğuna şahidim.Zaten en ufak bir şüphem olsa o kreşe göndermezdim

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 20 Mart 03:34
161

Serkan 85 - @Haddini Aşma...! 152 nolu yoruma cevabı: Haddini aşma yaptığın iftira çok ağır ödeyeceksin.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Mart 03:14
160

Serkan 85 - @Haddini Aşma...! 152 nolu yoruma cevabı: Burda açıkça beni tehdit ettin .. Buda sıradan bir yorumcu olmadığını gösteriyor... yaptığın iftira ve tehdit eğer benden özür dilemezsen senin ayağına bağ olacağım haberin olsun . Benim mesajlarımı istediğin kadar kopyala, hatta kopyala yapıştır hatta bir daha kopyala yapıştır.Ben salak değilim kendimi riske sokacak kanunsuz yorum yapacak zaten tanıdığında göreceksin beni... hesap vereceksin...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Mart 03:12
147

Tümay Uzun - Musab İn babasıyım. Yazılanları aslında hiç yadırgamadım. Olumsuz yazılar darp eden kişi ve tanıdıkları. Sinirlerinizi hiç germeyin en agır cezaları alacaklarından hiç kimsenin süphesi olmasın. Hukuka güvenimiz tam. Bu arada yarın pedegog eşliğinde psikolojik şiddetide yavaş yavaş atlatacagız.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 18 Mart 00:12
151

Haddini Aşma...! - @Tümay Uzun 147 nolu yoruma cevabı: Üzerine vazife olmayan konuya on tane yorum yapmışsın.. Vıdı vıdı vıdı nedir looo..Sevdiklerimize dil uzatana el uzatana sebebini güzellikle sorarız..! Rahatsızmı oldun..?Şiddet yokmuşmuşta ,yürü git işine..

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 19 Mart 00:47
150

Serkan 85 - @Tümay Uzun 147 nolu yoruma cevabı: Buda benim son mesajım: ihmal, şiddet varsa ceza tereddütsüz verilsin. Ben sadece önemli bişey göremediğimi bildirdim... Saygılar

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 18 Mart 13:22
149

Tümay uzun - @Tümay Uzun 147 nolu yoruma cevabı: Tanıdık değilseniz o daha vahim aslında. Neyse burada zaten yazılacak çizilecek birşey yok kararı sizler değil hukuk verecek. Bu olay içinde 2 tane avukatımız var onlar süreci en iyi şekilde takıp ediyor. En ince bir nokta gözden kaçmaması için. Saygılarımla yazılanlara cvp vermeyeceğim burada olumsuz yazıları okuyup sinirlerimi germeyeceğim. Herkes e destekleri için minnettarım ?

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 18 Mart 13:02
148

Serkan 85 - @Tümay Uzun 147 nolu yoruma cevabı: İstersen buluşalım tanışalım, nasıl tanıdıkları oluyoruz tümay bey iftira atmayın.Nedersiniz??? Neye göre tanıdiķ diyorsun

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 18 Mart 11:33
145

Apo - Ben vidyoyu seyrediyorum vurma görmüyorum çocuğu cikartiyo sonrada çocuğun yanına tekrar gidip sakinleştiriyo goz temasinda bulunuyo babasida ayrıca musap burda numara yapiyo diyo

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 17 Mart 22:39
146

Gözün Çok Bozuk.. - @Apo 145 nolu yoruma cevabı: Göz muayenesi zamanın geçmiş..Göz Doktoruna bir gözük..!!

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 17 Mart 23:24
144

ERBEY_KAFKAS - BOŞ YORUM YAPMAYIN.. KREŞİN İSMİNİ VERİN

ÇOCUK HER ZAMAN ÇOCUKTUR SABİDİR KİMSE ŞİDDET UYGULAYAMAZ..

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 17 Mart 17:38
143

Ayşe - Çocuğun yaptığı ufacık şeye bu tepkiyi verecek biri bir kreşte hademe bile olamaz.Bu duruma şiddet değildir diyenleri de anlayamıyorum.Çok yaramaz iki çocuk büyüttüm bir anne olarak bile bir kez bile bu hareketi yapmadım.Yazıklar olsun.öğretmeni savunanların bir çıkarı olmalı savunulacak hiç bir yanı yok.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 17 Mart 14:51
136

Serkan 85 - Burada yorum yapanların çoğu hatta tamamı ilkokulda dayak yiyerek cetvel le dövülerek eğitim görmüş bir nesil; ama ilkokulda ona bunları yapmış öğretmenini yolda görse elini öper hasret giderir. Bu ufacık ne olduğu belirsiz pireyi deve yapan yorumcular sözüm size

Yanıtla . 4Beğen . 6Beğenme 17 Mart 00:09
139

Nblmbn - @Serkan 85 136 nolu yoruma cevabı: elini mi öper? tabiri caizse yüzüne tükürürüm haksız yere kızdı vurdu diye onun yüzünden okuldan soğudum; bir öğretmeniminde elinin üstündeki damarlara kadar bilirim o kadar candan ve dikkatli dinlerdim matematiğim onun sayesinde hep 5 di canım hocam herkes onun gibi olsa keşke

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 17 Mart 14:11
129

Bilal - Defalarca izledim vidyoyu kimse çocuğa vurmuyo sadece top havuzundan öğretmeni çıkarıyor açık açık belli adam zaten iftira atiyo amacı ne acaba kendini medyaya adamış adam yazık onca olaylar bile bukadar yayınlanmadı insanlar görmek istedigi gibi goruyo malesef

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 16 Mart 16:06
140

Nblmbn - @Bilal 129 nolu yoruma cevabı: başka videolar da var izlemenizi öneririm

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Mart 14:11
134

Serkan 85 - @Bilal 129 nolu yoruma cevabı: Son cümlenle, sondan önceki cümlen , senin gerçek işi gücü olmayan dedikoducu bir iftarıcı olduğunun kanıtı bence...

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 16 Mart 23:50
133

İftira Günahtır.. - @Bilal 129 nolu yoruma cevabı: Tanımadığın insana iftira gibi ciddi suçlamada bulunmuşsun..Böyle ciddi bir konuda yorum adı altında karalama yapıyorsun..Karşı tarafın avukatı bu yorumu alıp adalete taşıyıp ıspata davet edebilir..Bu tür hassas konularda hatır için sağa sola lüzumsuz suçlama yapılmaz.Hatırlatayım dedim.....!! Gözle görülen olayı şiddet olarak görmemende şiddete eğimli biri olduğunu ve şiddeti normal gördüğünü gösteriyor..

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 16 Mart 22:39
132

Burak - @Bilal 129 nolu yoruma cevabı: Sanırım siz gözlerinizi ve kulaklarınızı kapattınız sadece çekip çıkarıyor videoda zaten babası musaf da numara yapıyor diyor .

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 16 Mart 22:17
131

Ederin Kaç Para..? - @Bilal 129 nolu yoruma cevabı: Çocuğu çuval gibi çekip kafasını zemine vururken gözlerinimi kapattın..İftiranın sahtekarlığın babasını yapıyorsun..Böyle konuşmak için ne adadılar..??..

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 16 Mart 20:12
130

54 .. - @Bilal 129 nolu yoruma cevabı: Şiddet yanlısı olduğun belli..Olanları çok normal görmüşsün..Senin gibilerinde tedavi ettirilmesi lazım..!!

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 16 Mart 19:59
125

Serkan 85 - Çok fazla show haber izlerim ama Ben herhangi bir şiddet göremedim. Abartıp insanları çalışanların ekmeğiyle oynamayın lütfen atılan iftira gün olur döner dolaşır sizide bulur

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 16 Mart 11:24
135

Serkan 85 - @Serkan 85 125 nolu yoruma cevabı: Ben şiddet yok göremiyorum diyorum sen şiddeti savunmamın düşündürücü olduğunu söylüyorsun. Boş konusuyorsun Allah akıl fikir versin

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 16 Mart 23:57
128

Serkan 85 - @Serkan 85 125 nolu yoruma cevabı: 4 defa tekrar tekrar izledim. Büyütülecek medyaya servis edilecek bir olay değil demek istedim.sende çalıştığın yerde başına bu kadar ufak bir olaydan pire deve yapılırsa o zman Ne demek istediğimi anlarsın..

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 16 Mart 13:04
127

54 .. - @Serkan 85 125 nolu yoruma cevabı: Daha nolacak? Tekme tokat girmediği kalmış..Senin çocuğuna yapsalar ellerini açıp duamı edeceksin..Dua ette çocuğunun torunun başına gelmesin..Şiddeti savunmanda düşündürücü..!!!!

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 16 Mart 12:13
123

Nadirbaki - Tamam anladık şiddet kötü bir şey beş yaşında çocuk yani yaramazlık yapması da normal ama beş yaşında çocuğun kreşte ne işi var bunları da soruyor musunuz kendinize beş yaşında olan bir çocuğun ailesinin yanında annesinin babasının yanında olması gerekmez mi biz de gittik bu okullari yedi yaşında başladık beş yaşında çocuğun anne babası nerede çocuk nerede bunlarda sorun bir kendinize

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 16 Mart 09:26
169

Ok Knk - @Nadirbaki 123 nolu yoruma cevabı: şeker mahalleden adam çıkmaz yorum güzel bro helal olsun

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Mart 12:16
141

Nblmbn - @Nadirbaki 123 nolu yoruma cevabı: kreşle okulun arasındaki farkı bilmiyor sanırım kendileri çocuklar sosyal olsun diye gönderiyoruz çocuklarımızı şu dönemi sorunsuz atlatsınlar diye dayak yesinler diye değil.ama rahat rahat konuşanın çocuğu yok sanırım yada heybeden büyütüyorlar

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 17 Mart 14:17
138

Commander - @Nadirbaki 123 nolu yoruma cevabı: annesi babası çalışan çocuklar ne yapsın ?

anne ekmek parası için çalışıyorsa yapmasın mı çocuk ?

kreşler, gündüz bakım evleri ve kreşler öncelikle bu amaç için var ...

bu demek oluyor ki ; burada çocuklar güven içinde tutulabilmeli ..

bu durumda eleştirilecek tek şey sabrı ve yetisi olmayan insanların öğretmen olması ..

kurumlarında ince eleyip sık dokumadan öğretmen alımı yapması ..

saygılar

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 17 Mart 12:18
126

Şeker Mahalleli - @Nadirbaki 123 nolu yoruma cevabı: lafa bak kreşte ne işi varmış, gece o saatte dışarıda ne işi varmış lafını hatırlattı bana.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 16 Mart 11:58
124

X Kisisi - @Nadirbaki 123 nolu yoruma cevabı: Konuyla söylediğinizin ne alakası var anlamadım.. anne baba calismak zorundaysa ve bakacak kimseleri yoksa ne yapmalarını planlıyorsunuz acaba?? Bu çocuğun karnının doymasi için devlet evde oturan anneye ya da babaya çalışsa kazanacağı parayı maaş olarak bağlıyor da bizim mi haberimiz yok?? Ya da günümüzde ki alım gucunden yaşam şartlarından sizin mi haberiniz yok??

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 16 Mart 10:52
122

Adapazarı54 - Valla ne olursa olsun okadın orda ben öğretmenim diye geziyorsa öğretecek. Kimse kimsenin çocuğuna bağırıp vuramaz. Onlar çocuk kavga edebilirler önemli olan onlara bunun yanlış olduğunu öğretebilmek ozaman öğretmenin işte. Yok kulak çekeyim yok tokat atayım biz çocukları siz dövün DİE doğuruyoruz zaten. Kim olursan ol ne olursan da ol bu Bi çocuğa vurabileceğin anlamına gelmiyor. Eskiden dayak vardı dayak cennetten çıkmadır diyen vatandaş ozaman senin çocuğunda dövsübler bakayım nasıl tepki vericeksin. Olsun bugün o döver yarın sen döversinmi diceksin. Yazık o öğretmen öğretmen olmayı hak etmemiş

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 15 Mart 22:51
120

Misafir - Maalesef videonun 26-27. saniyesinde öğretmen bozuntusunun çocuğun kafasını sertçe yere vurduğu açıkça gözüküyor.. kimse çekmiş almış çocuk numara yapmış demesin. Yaramaz ya da hiperaktif olması bunu yapması için bir sebep olamaz zaten. Ettiğini bulsun

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 15 Mart 22:07
119

By;kacak - Sakarya'da yaşıyorum 2 yaşında kızım var gün gelir yetişkin bir insan kızıma el kaldırır onun elini koparırım

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 15 Mart 21:04
118

Anne - Insanlar oraya çocuklarını kaliteli bir eğitim alsın diye gönderiyor parasıyla çocuğuna el kaldırmak değil hakaret edemez sen ben susarsak boyle pislik kreşlerin ve insanların elinde çocuklarımız heba olur nasil o babanin susmasini beklersiniz allaha büyük konusmayimda sakaryada nefes aldırmam boyle öğretmen bozuntusuna ?

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 15 Mart 20:26
116

Doğrucu - Bir cocuk ailesinden ne goruyorsa dışardada onu uyguluyor .Çocugun zor oldugu belli ve keşke aileye cocugun kreste arkadaslari ile uyum sorunu yasadigi paylasilsaydi uzman destegine yönlendirilseydi. Babanin yaptiginida asla onaylamiyorum ogretmen kabahatli ise baba ondan daha kabahatlidir.Çocugun aile ile birlikte acil destek almasi gerekir yoksa ilerde cocuk sorunlu bir yetiskine donusur.

Yanıtla . 10Beğen . 10Beğenme 15 Mart 18:29
121

Saygılarımla - @Doğrucu 116 nolu yoruma cevabı: Sanırım çocuğunuz yok çocuklar belli yaşlarda. Olaylara tepkilerini bağırarak kendini yere atarak ki ona gelen öğretmen şiddet ile geldiği için verdiği suan ki tepki çok normal . Aileyi suclamak yerine bence o kreşte böyle bir vicdansızı ne vasıfla koyduklarını sorgulamak gerekir çocuk sabır işidir eğer ki sabır yoksa bu sorunluğu para uğruna almayacak alıyorsada kesinlikleee katlanacak kimsenin çocuğuna şiddet uygulama hakkını kimse vermiyor feriştahı gelse çocuğuma vuramaz vurursada kanunde kişilde tüm haklarımın arkasında olurum . Buna kendi ailem babası annesi de dahil anlatabildim mi psikolojik baskı şiddet eksik iletişim kimsenin bir çocuğa yapabileceği canilik değildir ben annesi babası tarafından bağırılıp hırpalanan bir cocuk bile görsem müdahale ederim onlar allahın bize emanetleri ve hiç bir şey onları üzmeye kırmaya hak vermez

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 15 Mart 22:17
115

Asli - Kizin resmini kresin adini herseyi yazinda barinmasinalr sakaryada

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 15 Mart 17:46
142

Ok - @Asli 115 nolu yoruma cevabı: Atlar yerine öğrenmen kılığına girmiş vicdansızların tepiştiği, Karıncaların yerine de çocukların ezildiği, bir lunapark makinesiyle aynı ismi taşıyormuş sanırım. Emin değilim yalan yere kimseyi suçlayamam, ama sosyal medyada buna benzer bir isim dönüyor.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 17 Mart 14:48
101

Var - DAHA ÖNCE ARKADAŞIMIN BAŞINA GELDİ DOĞUMEVİ ARKASINDA OLAN .......... BAKIM EVİNDE 5 YAŞINDA BİR KIZ ÇOCUĞUNA DARP EDİLDİ KAMERALARDAN SAVCILIK BUNU TESPİT ETTİ VE BU KREŞ HALA ÖĞRENCİ ALIYOR VE ÇALIŞIYOR

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 15 Mart 14:16
100

Kuzeyli̇ -

.Kendi bakamadıkları veya baş edemedikleri HİPARAKTİF çocuklarını kreş adıyla başkalarına emanet ediyorlar bu videoda eline geleni yanındaki çocuğun yüzüne atan bi çocuk var,diyer çocuk sol gözüne nesne geldikten sonra ağlıyor çalışan gelip kabaca Hiperaktif olan çocuğu oyun havuzundan aşağıya indiriyor ve sonuç çocuk kendi kendine dövünüp oyun havuzundaki suratına toplar attığı mazlumu istiyor (Gözünü çıkartmak için).Aile kendini sorgulamalı çevresindeki çocuklarla iletişim kuramayan bir çocuk var ve bulduğunu çevreye ve yanındaki yaşıtlarının yüz hatlarına atan.

Yanıtla . 28Beğen . 11Beğenme 15 Mart 14:09
117

Anneeeeee 2 - @Kuzeyli̇ 100 nolu yoruma cevabı: Pardonda diğer aileden neden özür dileyecekmis aile zaten cocuklar kasıtlı yapmayacak kadar küçükler .oradaki öğretmenler ne is yapıyorlarmış aileler birbiriden özür dileyecekse zaten isinin

basinda düzenli bekselerdi çocukların, o çocukta arkadaşının gözüne top atamazdi yada böyle birdavranis sergileyen cocuksa ekstra yanlız bırakmaması gerekmektedir.yada uyum sorunu olan bir çocuktu diyelim düzen bozduğu için yonetimin uygun bir dille aileye anlatarak o çocuğu kresten kaydını silmeliydiler.

bu kresi birbirleri den özürdileyerek aileler yönetecekse sana neden para vereceğim ey calisan

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 15 Mart 19:54
112

Emanete Hıyanet..! - @Kuzeyli̇ 100 nolu yoruma cevabı: SEBEP NE OLURSA OLSUN BU DAVRANIŞI 5 YAŞINDAKİ BİR ÇOCUĞA ANA SIFATI TAŞIYAN BİR BAYAN YAPAMAZ..HANİ ERKEK ŞİDDETİ VARDI..ERKEK ÇOCUKLARI YETİŞTİREN ANANIN ŞİDDETİNE NE DİYECEĞİZ..BU KAREKTERDE OLAN BİRİSİ BU TAVRINI HER ÇOCUĞA UYGULAR..YÜZÜNE TOP GELDİ DEDİĞİN ÇOCUK O BAYANIN ÇOCUĞU..ÇOCUĞUNA ATILAN TOPUN KARŞILIĞINI BÖYLE VERİYOR..BİR TEKME TOKAT GİRİŞMEDİĞİ KALMIŞ..KİMSENİN ÇOCUĞUNUN BAŞINI YERE VURAMAZSIN..VAHŞİLİK BU..

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 15 Mart 16:21
108

Gozde K. - @Kuzeyli̇ 100 nolu yoruma cevabı: Ogretmenler basinda dursaydi o zaman. Akrablar arasinda kopruyu kurmak ogretmenin goreviydi. Diger cocuga kendini koruyamayacak birinin vurmasi kabul edilir birsey degil

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 15 Mart 15:05
107

Gozde K. - @Kuzeyli̇ 100 nolu yoruma cevabı: Pardon da cocugun hiperaktif oldugunu videodan mi anladiniz, aileyi suclayarak yazmak ne kadar da cirkin. Basindan atmak filan krese giden cocuklar hakkinda boyle mi dusunuyorsunuz? Ne olursa olsun cocuga vuramaz efendim, cocuklar neden yalniz baslarinda dursaydi. Vurmak cekmek me demek savundugunuz sey buysa yarin birgun basiniza da gelebilir

Yanıtla . 17Beğen . 5Beğenme 15 Mart 15:03
105

?? - @Kuzeyli̇ 100 nolu yoruma cevabı: Valla çok haklisiniz diğer çocuğun ailesinden bir özür dilendimi acep. Babanın röportajını izledim nolmuşki cocuk o diğer çocuğa top attıysa gibilerinlden saçma sapan bir savunma içine girmiş yüzün e top atılan çocuk kendi çocuğu olsaydı bu kadar rahat konusurmuydu onu sormak lazım

Yanıtla . 13Beğen . 6Beğenme 15 Mart 14:56
102

Bi̇li̇nçli̇ Öğretmen. - @Kuzeyli̇ 100 nolu yoruma cevabı: bence senin acilen nörolojiye gidip kafanın içindeki beynin işlevine baktırman lazım. Çocuk o çocuk! kavga da eder oyuncak da atar ama çocuk o! onu hırpalayan da yetişkin güya okumuş öğretmen(!) olmuş biri. Kendi bakamadıkları diye bir durum yok orası bir kreş ve çocuklar orda da eğitim görüyorlar ve o kendini öğretmen sanan şahıs da orada bulunduğu sürece o çocuğa öğretmenlik yapmak zorunda şimdi çeksin cezasını umarım adı da ifşalanır rezil olur.

Yanıtla . 12Beğen . 11Beğenme 15 Mart 14:38
109

Vay - @Vay 94 nolu yoruma cevabı: Ya sen ne anlatıyorsun benim çocuğum orda ve sabah götürüp tekrar bıraktım bırakmayacak devam edicem videoyu izledim evet çocuğu çekiyor ama dehset anlatı falan hiç hoş değil birde babası olacak kişi öğretmeni odaya kitleneler falan muz cumhuriyetinden yaşıyoruz ararsın polisi böle böle bi durum var dersin gereğini zaten yaparlar bir çocuğu hızlı çekti diye ortalıgı ayağa kaldıran kişi bir bayanı öğretmeni 5 yaşındaki kendi ile beraber odaya kitlemesi ve odayı dağıtması ne denli normal bi hareket kaldık videoda baba kendisi söylüyor şuna numara yapıyor diye

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 15 Mart 15:41
99

5454 - @Vay 94 nolu yoruma cevabı: Sen evlat sahibi değilsin galiba çocuklarımızı oraya bilgi öğrensin diye yolluyoruz darp edilsin diye değil

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 15 Mart 13:43
98

Sakaryalı - @Vay 94 nolu yoruma cevabı: Aynı iş sana yada çocuğun başına gelsel ne yapardın hem nasıl ufak çocuğu döver bence bu olay küçük kalmış ulusa medya ya verimeli

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 15 Mart 13:32
97

54 - @Vay 94 nolu yoruma cevabı: Senin çoçugun başına aynısı gelse tepkin ne olurdu gercekten merak ettim

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 15 Mart 12:42
90

Muat - Görüntüde izlendigi üzere, çocuk ,diger arkadaşıni hırpalıyor,ancak ögretmen ,arkadaşını hırpalayan bu çocugu kaba bir şekilde çekip dışarı aldiktan sonra bu seferde ,kendisi ,arkadaşina kabalik yapan çocugu hırpalıyor. Hadi diyelimki iki çocuk kendi arasinda kavga ediyor,ögretmen niye çocuk gibi davranıyor.Örnek olması gereken durum bumudur?Kendisi burada maaş alıyor,ondan daha önemlisi egitimci vizyonu var,çocuklara zaten kötü örnek oluyor.Çocuk psikolojisinden anlamak bumudur.Diger bir konuda burada yorum yazanlar bizde eskiden ögretmenimizden dayak yerdik proplem olmazdi diye yazmışlar,ancak kendi çocukları böyle bir durumla karşılaşmıs olsaydi bunu böyle yazmazlardı diye düşünüyorum.Yani o zaman bütün kreşlerde görev yapan ögretmenlerin çocuklari yaramazlik veya buna benzer davranışlarda bulundugu zaman dövmek gibi bir görevlerimi var.Yanlış herzaman heryerde yanlıstir.....Saygılarımla

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 15 Mart 11:26
86

Cani - Böyle kreş mi olur çocuk bakamıyacaksan kreşte ne işin çocuğun babası çok sabırlıymış ben olsam onun kafasını ezmiştim oracıkta ama bunlarada bişey olmaz AKP lidirler

Yanıtla . 6Beğen . 15Beğenme 15 Mart 10:52
113

? - @Cani 86 nolu yoruma cevabı: Benim.katildigim yorum bu değildi yanlış yayınlanmış üstteki arkafasin hastalikli fikrine kesinlikle katılmıyorum bu olayın akp frlan ne alakası var saçmalamışsınız yanlışlıkla da da olsa size katılıyorum dediğim için cok üzgünüm sua6n

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Mart 16:22
106

?? - @Cani 86 nolu yoruma cevabı: Kesinlikle katılıyorum size

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 15 Mart 14:59
95

Ayşe Yılmaz - @Cani 86 nolu yoruma cevabı: İnsanlıkla ingili

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Mart 12:33
93

Misafir - @Cani 86 nolu yoruma cevabı: Şu zihniyete bak ya artık çıkın şu kafadan kim kimin kafasını eziyor ne oluyor sizlere kendinizi bişey sanmayın! Böyle düşünen kesim olduğu sürece kadına şiddet bitmeyecek bu ülkede ama yarın öbür gün senin kız olan yakınından birine şiddet uygulanırsa sesini çıkartma ama tamam mı olay ne olursa olsun ayrıca öğretmen şiddet bile uygulamayor çocuğun numara yaptığı belli babası bile numara yapıyor diyor videoda.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 15 Mart 11:40
88

Bir Garip Yolcu - @Cani 86 nolu yoruma cevabı: Akp ye bağlayan aklını seveyim ? tamam olabilir de olmayabilirdi arkadaş bu nedir ön yargı. Chp li çıkar anıracak mısın?

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 15 Mart 11:20
84

Alis - Hey gidi günler eskiden öğretmenimizden ne dayaklar yerdik , birde gelir evde dayak yerdik ; sonuç olarak ciddi yaramazlıklarımız vardı ve haklılardı ne demiş atalarımız dayak cennetten çıkmadır. Bu yüzden saygılı , düşünceli bir nesiliz ama şimdikiler ne saygı ne sevgi çünkü kıyıpta bir fiske bile vurmuyoruz. Dayağı savunmuyorum ama göz dağı için azda olsa gerekli.

Yanıtla . 16Beğen . 21Beğenme 15 Mart 10:18
103

Cahi̇lsavar - @Alis 84 nolu yoruma cevabı: İYİ O ZAMAN GELEN GEÇEN AĞZINA İKİ TANE VURUR UMARIM SENİN NASIL OLSA BUNU YAZAN İNSAN DA ANCA ŞAMARDAN ANLAR YAZIK KAFANA

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 15 Mart 14:40
96

Sakarya - @Alis 84 nolu yoruma cevabı: Sana bi haberim var üzgünüm ama dayağı savunuyosun!

Yanıtla . 7Beğen . 6Beğenme 15 Mart 12:35
85

Veli - @Alis 84 nolu yoruma cevabı: Iyide 5 yasinda bir cocuktan bahsediyoruz sacmaliyorsun, bizde dayak yedik ama el kadar degildik.

Yanıtla . 13Beğen . 6Beğenme 15 Mart 10:31
82

T. Amasyalı - Tekrar izledim, bir öğretmen (!) çocugu o şekilde çıkartamaz!

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 15 Mart 10:14
81

Hendekli - Anne ve babaların kendilerinden birşeyler katarak eğitmek yerine kreşte başka annelere egitilmek üzere bırakılan nesil yetişiyor artık.Anne ve babada maddi sıkıntı çektiği için mecbur çalışmak olan bir sisteme itilmiş vaziyette kısaca neresinden tutsan kopuyor.

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 15 Mart 10:03
75

Anne - Burda yorum yazanların çoğu şiddet yanlışı cani ruhlu ne biçim bir toplum olduk bencil her anneler oturun evinizde çocuğunuzu kendiniz yetiştirin çocuğa şiddet çok kötü peki sizin öğretmen için elini kırarım hayatı zindan ederim gibi şiddet içeren yorumlariniz sizinde şiddete meyilli olduğunuzu gösteriyor allah yardımcımız olsun yazık.

Yanıtla . 12Beğen . 5Beğenme 15 Mart 09:05
114

Asli - @Anne 75 nolu yoruma cevabı: Ozaman siz oturup videosunu izlerdinz dimi cocugunuzun ne sacma valla ben anneyim cocuguma vurmuyorsam bqskasi vurursa kirarim o eli

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 15 Mart 17:46
74

Aga54 - Yaramaz cocuklar kresten atilsin....aileleri baksin....

Yanıtla . 14Beğen . 26Beğenme 15 Mart 08:57
104

Yazik Kafaniza - @Aga54 74 nolu yoruma cevabı: YARAMAZ ÇOCUK AİLELERİ TOPLANIP SENİN TEDAVİN İÇİN DESTEKTE BULUNSUN YOKSA BU KAFAYLA ZOR YAŞARSIN BU ZAMANA KADAR YAŞADIĞINA ŞÜKRET MUCİZESİN

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 15 Mart 14:42
80

Kimse - @Aga54 74 nolu yoruma cevabı: Bu yorumu yazan cahildir cehalet çocuk çocuktur ayrım yapılmaz

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 15 Mart 09:52
79

Safinaz Ve Kabasakal - @Aga54 74 nolu yoruma cevabı: Yaramaz çoçuk yoktur.

Öğretmeni yetiştiren gibi yaramaz ebeveyn vardır

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 15 Mart 09:51
73

Art-den - öğretmen yakasından tutup bildiğin aşağı fırlatıyor ...yerde çocuk numara yapıyor neden o duruma maruz kaldığı için !!! öğretmen şiddet uygulamıyor demezler mi birde !!!!

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 15 Mart 08:46
72

RAPPERS - Eskiden beni öğretmenim okulun camından aşağı atacaktı neredeyse ne video vardı ne şikayet bide evden dayak yerdik :D :D

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 15 Mart 08:20
70

Tacettin koç - Şiddet nerde burda cocugun göğe sıcıyo aksilikte kadın genede durup onu izliyo nerde darp şiddet

Yanıtla . 10Beğen . 7Beğenme 15 Mart 07:56
76

Sakaryadan - @Tacettin koç 70 nolu yoruma cevabı: Akrabanın kresimi yoksa tanıdık mı yapan neresınden izliyorsun oyle bı geldıkı ıyı bu kadar oldu hızını durdurdu yoksa farklı yaşanabilirdi

Sen cocugu emanet edıyorsun yaşanana bak sıkıntı varsa ararsın velisini senin cocuk cok yaramaz al kaydını dersın

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 15 Mart 09:13
68

Anne - Neden kreşin adını saklıyosunuz ifşa edin!! çocuğa darp yok ama kafasını nasıl çarpmış yavrunun

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 15 Mart 06:43
65

Sakarya54 - Çok kez izledim ve öğretmen hiç bir şekilde şiddet uygulamıyor .Çocuk yanındaki arkadaşına şiddet uyguluyor ve ağlatıyor.Bunun üzerine öğretmen gelip havuzdan çocuğu çıkarıyor.Sonra çocuk kendini yerde oradan oraya savuruyor.Malesef bazı çocuklar şiddete meyilli olarak doğuyorlar.uyarı ve güzel söz kar etmiyor.İçgüdüsel birşey.Allah öğretmenlere kolaylık versin.Ana babalar çocukların durumunu kabul etmiyor en acısı da bu zaten.

Yanıtla . 41Beğen . 21Beğenme 15 Mart 02:14
92

Ögretmen Anne - @Sakarya54 65 nolu yoruma cevabı: Ogretmenin akrabasi yada kresten birisin snrm ne demek siddet uygulamiyor bende bir anne ayni zamanda ogretmenim ne yaramazliklar gordum asla biyle bir muameleyi birak buyasta cocuğa daha buyuklere yapmadim

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 15 Mart 11:37
78

Seeyou - @Sakarya54 65 nolu yoruma cevabı: Yorumunu bı okuyayım dedim ama "bazı çocuklar şiddette eğilimli doğuyor" lafından sonra seni azat ediyorum. Çocuk bu sen kresine alıyorsan eğitiminden sorumlusun. He yaramaz mı yaramaz çocuk evet ama uzanan eller kırılsın...

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 15 Mart 09:38
71

Fesübhanallah.. - @Sakarya54 65 nolu yoruma cevabı: ÇOCUĞU ALIP HAVUZDAN ATSIN, KAFASINIDA YERE VURSUN, SONRADA BOŞ BOŞ YORUM YAZ..!!! BEŞ YAŞINDAKİ ÇOCUĞUN ŞİDDETİMİ OLUR..TEKME TOKAT GİRMEDİĞİ KALMIŞ.AİLEDEN İNSAN OLAN ÖZÜR DİLER..İNSAN YETİŞTİRMEK ZOR İŞTİR..NAKIŞ GİBİ İŞLEYECEKSİN..SABIRLI DEĞİLSEN SORUMLULUK ALMAYACAKSIN...

Yanıtla . 15Beğen . 4Beğenme 15 Mart 07:59
67

Asakyazısporlu - @Sakarya54 65 nolu yoruma cevabı: Sen o öğretmen musfettesinin avukatı mısın?

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 15 Mart 02:42
66

Ekrem - @Sakarya54 65 nolu yoruma cevabı: Yakasından tutup yere fırlatmak şiddet değilse sen psikopataın demektir

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 15 Mart 02:21
63

Biraz Empati - Çocuğa Şiddeti tasdik etmeyenler kaldıki bende tasnif etmem...çözümü şiddetle çözmeye çalışıyor bu tezatlık olmuyormu...sonuçta öğretmenin davranışı yanlış çözümü şiddette halletmek te yanliştır...Çocuk belliki biraz yaramaz öğretmen tepkisel hareketi bu olmamalı belliki birikmiş bir tepkisi var sonunda patlamış..oysa sabır göstermeliydi çözüm olarak yaramazligini ailesine söyleyebilirdi...kreş ve benzeri yerler ticari amaçlı işletmelerdir pek okul öncesi eğitim oldugunu düşünemiyorum ticaretin olduğu yerde şefkat merhametli fedakar insanlar mutlaka var...Çocugunuzu mümkün se Anne baba şevkati ile büyütün mantık evliliği deyipte hayatı mantık üzerine kurupta çocuklarınızı aile ortamindan uzak bırakmayın...

Yanıtla . 16Beğen . 1Beğenme 15 Mart 01:26
137

................. - @Biraz Empati 63 nolu yoruma cevabı: Bir öğretmenin öğrenciye birikmiş tepkisi olamaz.Bir öğretmen öğrenciye tebkilerini biriktirmeye başlamışsa o işi bırakmalı bence sonra öfke patlamaları yaşayarak sıkıntı yaşar mazallah.Bu arada biz çocuklarını kreşe veren aileler olarak bir çocuğun ev ortamında daha mutlu ve huzurlu bir hayat yaşayacağının sizden çok bilincindeyiz emin olun.Hayat malesef sizin anlattıklarınızı yaşamamıza izin vermiyor bazen saygılar..

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Mart 08:41
58

Sabır İşi Bu İş.. - Dikkatimi, çekti bu kreşte neden çocuklar montla dolaşıyor.Isıtmamı yetersiz..?? Artı odada kontrolsüz niye bırakılıyorlar..?? Görevlilerin bu çocukları gözönünden ayırmamaları gerekmiyormu..?? Şiddetin hiçbir haklı tarafı olamaz..Çalışanların bu işe uygun olmaları şart..Görüldüğü kadarıyla sorunlarını aşamamış bakıcı portresi var ortada..!! Dingin kafadaki bilinçli eğitimli birinin işi değil bu..

Yanıtla . 24Beğen . 5Beğenme 15 Mart 00:57
89

Hepdestek Tamdestek - @Sabır İşi Bu İş.. 58 nolu yoruma cevabı: çıkarken giyilir mont, odada hala montla oyun oynanmaz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Mart 11:24
77

Misafir - @Sabır İşi Bu İş.. 58 nolu yoruma cevabı: Montla durmalarının sebebi çıkış saatlerinin gelmiş olmasıdır.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Mart 09:33
56

Cemil - Uzan ailesi çok korkunç bi ailesiniz allah sizden uzak tutsun hepimizi

Yanıtla . 9Beğen . 13Beğenme 15 Mart 00:55
55

Biranettin Kirıç - Sabrı olmayan ve çocukları sevmeyen öğretmen olmasın. Öğretmenlik bir kariyer mesleği değildir; para kazanma işi hiç değildir değildir. Gönül işidir; fedakarlık ve adanmışlık işidir. Özveri ve samimiyet ister. Bu da yetmez sebat ister. Bu arada velet Oscar'lık oynamış; helal olsun :)

Yanıtla . 23Beğen . 4Beğenme 15 Mart 00:44
54

Sakaryadan - Ne olursa olsun o cocuga oyle davranamazsın ararsın velisini gelır alır kaydını sılersın ws ws ws yaka paca tutup atamazsın yere...

Yanıtla . 17Beğen . 5Beğenme 15 Mart 00:26
52

Ak - ne.siddeti ya.allah.askina biraz aile.fertlerini.arastirin.evlerinde.cocuklarina.nasil.davraniyorlarki.bu.sekilde.hircinlar.yazik

Yanıtla . 16Beğen . 15Beğenme 15 Mart 00:10
60

Sabırlı Olmak Lazım.. - @Ak 52 nolu yoruma cevabı: Şiddeti kutsamakla mı görevlisin..Kreşci tanıdıkmı yoksa ??

Yanıtla . 11Beğen . 9Beğenme 15 Mart 01:17
51

Gonca Gul - Çocukları kimlere emanet ediliyor ya bunlar anne değilmi acaba onların çocuklarına yapılsa kıyamet koparirlar hak yerini bulsun

Yanıtla . 13Beğen . 6Beğenme 15 Mart 00:10
50

Anne - Diğer çocuğun yaşadıkları neden göz ardı ediliyor acaba öğretmenin burda yapması gereken diğer çocuğun top havuzundan çıkarmak olabilirdi şiddete maruz kalan çocuk bence oydu diğer çocuğun velileri burda asıl .madur

Yanıtla . 17Beğen . 9Beğenme 15 Mart 00:04
48

İyimisin - Burda Kurumun günahı yok bence burda öğretmen cezalandırılmalı diye düşünüyorum aynı zamanda musahip denen çocuk arkadaşını ağlatıyor öğretmende koşarak geliyor sadece şiddeti biraz hızlı geldi bana kreş hangi kreş bilmiyorum ama öğrencisidir kalmamıştır yazık o kadar karaktersiz bir kadın için kurumda yandı

Yanıtla . 3Beğen . 6Beğenme 15 Mart 00:04
42

ufuk - Sayın editör yaptığımı yorumu neden yayınlamadınız... Kötü birşey yazdığımı düşünmüyorum. Aynı yorumu buradaki haber ile birlikte sosyal medyada mı yazalım... bu mudur tarafsız habercilik anlayışınız.? video daki 14. saniyeye kadar diğer çocuk, bu cocuğun şiddetine maruz kalıyor. buna kimse yorum yapmıyor herkes vay efendim kreşin adını ver vay efendim öğretmenin adını ver... Ya orada şiddete uğrayan çocuğun halini yada o garip çocuğun velisini düşündünüz mü hiç..... şimdi sorum hani o kreşi yakacak klavye delikanlıları ya o garip çocuk sizin çocuğunuz olsaydı??????

Yanıtla . 30Beğen . 13Beğenme 14 Mart 23:39
83

Yogunadam - @ufuk 42 nolu yoruma cevabı: hangi kres burası pekı ?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Mart 10:17
49

6153835 - @ufuk 42 nolu yoruma cevabı: Bu kreş zaten ekip denen Bi ekibi bile yok sürekli öğretmen sirkülasyonu var kreşte bununda sebebi araştırılması lazım. Her önüne geçen kurucu olup kreş açarsa sonu böyle olur.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 15 Mart 00:04
47

Öfke Konrolü Şart.. - @ufuk 42 nolu yoruma cevabı: Çocuk yaramaz olduğu için gördüğü şiddet doğru öylemi..?Efendi bin düşün bir yaz..Top havuzunda çocuklar birbirlerinede top atar başka tarafada..5 yaşındaki çocuktan nasıl davranış bekliyorsun..Birde Medyabara çamur atmaya kalkıyorsun.Sorunlu birini öğretmen diye çalıştıranlarda asıl kabahat...!!

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 15 Mart 00:02
41

Dilek - Diycek kelime bulamıyorum o öğretmeni keisnlikle görevinden alsinlar hicbiryerde iş imkanı taninmasin benim çocuğuma yapicak varya neler olurdu allah bilsin cocuk şöyleymiş böyleymiş almasalarmis kreşe parasi iyi dimi

Yanıtla . 13Beğen . 17Beğenme 14 Mart 23:31
91

Rumuz - @Haffız54 38 nolu yoruma cevabı: aferin gerizekalı şiddete yönlendir sen de mal

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 15 Mart 11:37
37

Rumuz - Bu olaydan bir şey çıkacağını düşünmüyorum. öğretmenden çocuğa direk bir darp yok!

Öğretmen ve müdüre küçük bir ceza ile geçiştirilir!

Çok şükür çocukta ağır yada kalıcı bir hasar,

meydana gelmedi aileye büyük geçmiş olsun.

Yanıtla . 6Beğen . 6Beğenme 14 Mart 23:18
36

Misafir - Olayı bilmeyenlere açıklayayım durumu hemen yersiz eleştirilere gitmeyin bakalım dediklerimi duyunca ne diyeceksiniz? Olayda Musab adlı bir çocuk var ve çocuk genelde şiddet eğilimli ve söz dinlemeyen bir çocuk tabi bu durumda şiddet uygulanmayacak tabi bunu kesinlikle desteklemiyorum ama bakarsanız babası da zaten çocuğunun numara yaptığını biliyor öğretmende çocuğu ordan alıp evine göndermek için çıkaracaktı ve tabi Musab kendini yere atarak numara yapıyor, öğretmeni kötüye çıkartıyorlar. Şimdi Musab’ın babasına gelirsek öğretmeni odaya kitleyip öğretmeni darp ediyor, öğretmene işkence ediyor ve kamera kayıtlarını izinsiz alıp ortalığı yerle bir ediyor. Hiçbir şey yapmamış gibi kendini haklı çıkarmaya çalışıyor. Burda da kadına şiddet var ona be diyeceksiniz ?

Yanıtla . 51Beğen . 11Beğenme 14 Mart 23:06
61

Misafir - @Misafir 36 nolu yoruma cevabı: Asıl sen akıllı şekilde oku yorumumu ben şiddeti destekliyorum dedim mi ? Tabi desteklemiyorum ama yarın öbür gün kız kardeşlerinize şiddet uygulandığı zaman susun tamam mı böyle olayı bilmeden yorum yapmayın!

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 15 Mart 01:18
59

Misafir - @Misafir 36 nolu yoruma cevabı: Şiddet hiçbir şekilde iyi değildir orda öğretmen şiddet uygulamaya çalışmıyor görmüyor musun numara yapıyor çocuk ?

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 15 Mart 01:15
53

Arslan - @Misafir 36 nolu yoruma cevabı: Az bile yapmış üstünde zıplasaydın bişe o zillinin

Yanıtla . 6Beğen . 13Beğenme 15 Mart 00:17
46

Nursen Sarac - @Misafir 36 nolu yoruma cevabı: Valla veli eğer bunu yaptı ise onu tebrik ederim. Benim çocuğuma herhangi bir eğitimci bu şekilde davranacak onun o ellerini kırarım. Ne münasebet çocugu darp edecek? Ha bide çocuğa şiddet eğilimli demişsiniz ya? O bir çocuk! Kaldıki arkadaşına vuruyor nöbetçi öğretmen nerede? Dikkat edecekler! Evlatlar böyle kurumlara emanet edilmemeli. Her çocuk olmaz. Her çocuk ayrı özen ve dikkat ister. Bir eğitimci bunun bilincinde olarak bu göreve talip olmalı. 3 buçuk yaşından itibaren oğlumu mefkure okullarına gönderiyorum böyle bir skandal ne başımıza geldi nede duyduk! Son derece nazik ve iyi yürekli insanlar la 6 yıldır birlikteyiz. Tüm Evlatlar böyle eğitimcilere denk gelse keşke.

Yanıtla . 12Beğen . 11Beğenme 14 Mart 23:59
45

Öfkeyle Bu İş Olmaz.. - @Misafir 36 nolu yoruma cevabı: Sen oturduğun yerden gözle görülen şiddete kılıf arıyorsun..Bütün çocuklar yaramaz olur..O öğretmenin yeptığı doğru diyorsun..Her yaramaz çocuğa bu muamemele gerekiyor öylemi..Sende şiddet taraftarı birisi olduğun belli..Öğretmeni darp eden sen olmayasın bu kadar emin konuştuğuna göre..Her yer kamera saçmalama..Biraz akıllı yorum yap..

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 14 Mart 23:52
43

Misafir - @Misafir 36 nolu yoruma cevabı: Pardon da öğretmenlerin görevi bu bakım evinde çalışıyorsun ve çocuğa tahammülün yok. Her çocuk uslu olmak durumunda değil. Çocuklarımıza bakmaya kıyamıyoruz kalkmışsınız kadına şiddet diyip başka yöne çekiyprsunuz konuyu

Yanıtla . 13Beğen . 5Beğenme 14 Mart 23:46
40

54100 - @Misafir 36 nolu yoruma cevabı: Her ne olursa olsun emanet edilen bir çocuk darp yada şiddet olmasa bile top havuzundan çuval gibi çekeleyip çıkarmasını gerektirmiyor allah korusun çocuk şiddet eğilimli bir çocuksa kreş bunu gözlemledikten sonra veli ile konuşup kreş için uygun olmayacağını bildirmek zorunda aksi takdirde adı çok daha böyle kötü haberlerde çıkar. Herşey ticaret değil azıcık empati...

Yanıtla . 18Beğen . 4Beğenme 14 Mart 23:28
35

Erdem - Medyabar haber yapacaksan korkmadan cesur bir sekilde yap kreşin ismini adresini de ver. Ya da hic haber yapma ne ayaksin

Yanıtla . 12Beğen . 9Beğenme 14 Mart 22:59
34

Doğan Aydın - Onu alacan eline bir güzel dayak atacan ama devlet kadın lardan yana iste kimse birşey yapamaz diye böyle davranıyorlar paramla çocuklarımız dayak yiyor böyle birşey varmı ya .....? Gerisini siz anlayın

Yanıtla . 10Beğen . 13Beğenme 14 Mart 22:55
33

1234 - Kresin adini verin. Haklarinda Islem yapilsin. Yaparlarsa tabi

Yanıtla . 16Beğen . 7Beğenme 14 Mart 22:54
32

Zeynep Sariteke - Ayrıca isine gelmiyorsa çalışmayacaksın ögretmen bozuntusu bu kreş in adı verilmelidir kimse mağdur olmasın yazık ya olandan alsin çocuğunu

Yanıtla . 19Beğen . 12Beğenme 14 Mart 22:50
29

54100 - Allah başıma vermesın varya hayatı ona zindan ederdim uyumaya korkardı rüyasında benı gormemek için gevur insan

Yanıtla . 10Beğen . 15Beğenme 14 Mart 22:40
28

Zeynep Sariteke - Sen kimsin de minnacık cana bunu yapıyorsun kimsin kızım gel benim çocuğuma yapaydın bunu senin ciğerini sökerdim

Yanıtla . 10Beğen . 12Beğenme 14 Mart 22:39
27

Nero - Kreşi taniyan baska ebeveynler varsa ifsa etsin lutfennnn illa ki birii okur bu haberi

Yanıtla . 16Beğen . 8Beğenme 14 Mart 22:37
26

Keyifsiz - Ulan o öğretmen bozuntusu benim çocuğuma bunu yapacaktı geri kalan hayatını bitkisel hayatta geçirtirdim

Yanıtla . 17Beğen . 21Beğenme 14 Mart 22:17
25

Tugce - Sırf buyuzden cocugumu krese veremyrum. O kreside o ogretmenıde atese verıp yakardım net.

Yanıtla . 13Beğen . 13Beğenme 14 Mart 22:17
24

Sakaryalıegitimci - Kesinlikle kreşin ismi verilmeli, valilik ve MEB, kurum müdürü hakkında da işlem yapmalı.

Yanıtla . 25Beğen . 10Beğenme 14 Mart 22:15
21

.. - Egiticilik men yetmez muhebbet gibi ders verilmeli bu tur olaylara da

Yanıtla . 7Beğen . 9Beğenme 14 Mart 22:02
20

Sinirlendim - Merhaba kreş in adını öğrenmek en doğal hakkımız lütfen adını söyleyin ben çocuğumu döven şoven bir kreş e vermek istemiyorum

Yanıtla . 15Beğen . 6Beğenme 14 Mart 22:00
19

Sakaryalı - Kreşi kapatıp öğretmen hakkında meslekten ihraç davası açılsın

Yanıtla . 14Beğen . 7Beğenme 14 Mart 21:59
18

Sakarya 54 - Sakarya'da ki en iyi kreş Kız Meslek Lisesi'nin uygulamalı anaokulu. Son derece güvenlir

Yanıtla . 7Beğen . 6Beğenme 14 Mart 21:57
17

Ghighi - Babanin adi soyadi yerine ogretmwnin ve kresin adi onemli

Yanıtla . 33Beğen . 3Beğenme 14 Mart 21:55
39

Frzl - @Ghighi 17 nolu yoruma cevabı: Babanin facebok hesabindan ogrenilir diye yazmislardir belli haber sitesi oldugu icin belki kurum adi verilmiyordur

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Mart 23:26
16

Haklı - Yaptığı şeyi kesinlikle onaylamam ama çocuk da problemli bence.arkadaşının suratına topları atıp ağlatıyor.Sonrasında olan tepkileri de belli. Ama bu işi yapıyosan son derece sabırlı olacaksın!!!

Yanıtla . 34Beğen . 3Beğenme 14 Mart 21:54
64

Ikocan - @Haklı 16 nolu yoruma cevabı: aynen size katiliyorum..

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 15 Mart 01:40
14

Tuar - Şu kreşin de adını verseniz de insanlar da bilse belki sonra gerçekten herkes her şeyi değil de işi işin eğitimini alan insanlar yapar

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 14 Mart 21:40
13

Sibel - Allah sizi kahretsin bizde emanet ediyoruz,güveniyoruz sinirden ne yazacağımı bilemiyorum,ifşa edin edinki bizde tedbirli olalım,yemin ediyorum onları orda bogardim.beceremeyen yapmasın bu işi.

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 14 Mart 21:38
12

Carktan - öğretmen kız kameranın varlığı aklına geldiği için durdu kesinlikle, kadına şiddetin konuşulduğu bugünlerde kadınların da kendisinden güçsüz varlıklara şiddet gösterebildiğini,melek veya sabır taşı olmadıklarını gördük...

Yanıtla . 15Beğen . 2Beğenme 14 Mart 21:34
09

Tuna5404 - Ah o çocuğun velisi olacaktım . .. o kadının ceza alması için herşeyi yapardım herseyiii

Yanıtla . 12Beğen . 6Beğenme 14 Mart 21:26
08

Emrah Birinci - Allah belanı versin seni insan yerine koyanin Allah cezasını versin ve kadin

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 14 Mart 21:26
07

Selen5454 - Bizlerde çocuklarımızı kreşe veriyoruz hangi kreş olduğunu paylaşmalisiniz. İnsanlar bilsin.

Yanıtla . 26Beğen . 2Beğenme 14 Mart 21:25
31

Bilirkişi - @Selen5454 07 nolu yoruma cevabı: Atlıkarınca kreş oyın evi orası

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 14 Mart 22:49
22

Vatandaş - @Selen5454 07 nolu yoruma cevabı: Videoda pembe top havuzu gözüküyor.çocuğunuz gittiği kreşi gezmişsinizdir sizinkinde varsa sizinkinin olup olmadığını anlayabilirisniz varsa alın çocukları bence de,

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 14 Mart 22:06
04

Sakaryali - İfşa edin kardeşim herkes bilsin.bunlarin yaptığı yanlarına kalmasın.

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 14 Mart 21:14
03

Öfkeyle Bu İş Olmaz.. - Öfke kontrolünü beceremeyenler bu işi yapmayacak..Görüntülerle sabit olan bir konuda müdirenin öğretmenin arkasındayım demesi şiddetin kaynağıyla ilgili ipucu veriyor..!! Durum vahim ve düşündürücü..Çocuklarımızın emin ellerde olup olmadığından şüphem var..!! Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünün acil konuya el atmasını bekliyoruz...

Yanıtla . 17Beğen . 1Beğenme 14 Mart 21:11
30

Bi̇li̇nçli̇ - @Serdivan 02 nolu yoruma cevabı: ATLI KARINCA

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 14 Mart 22:49
10

Aloisalzhaimer - @Serdivan 02 nolu yoruma cevabı: Kesinlikle paylaşılmalı. Kresin adının olayla ne alakası var diyenler çıkacaktır ancak kreş yetkilileri buralara hocalar alirken gerekli psikoteknik testleri yapmalı!

Yanıtla . 18Beğen . 0Beğenme 14 Mart 21:28
01

Memo54 - O kadını verin bana zevk için döveyim önüne gelen kreş açarsa olacağı budur denetim yok bisey yok

Yanıtla . 18Beğen . 16Beğenme 14 Mart 20:56
62

Misafir - @Memo54 01 nolu yoruma cevabı: Türkiye sizin gibiler yüzünden ileri gitmiyor işte şu zihniyete bak ya ! Kadına şiddet olayları bitmeyecek mi bu ülkede ? Çocuğa tokat atmıyor yumruk atmıyor ve amacı şiddet değil zaten çocuk numara yapıyor atıyor kendisi. Babası bile diyor numara yaptığını sen ne biliyorsun da dövmekten zevk alırım diyorsun bende sizin gibileri dövmekten zevk alırım. KADINA ŞİDDET BİTECEK !

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 15 Mart 01:25
44

Mahmut - @Memo54 01 nolu yoruma cevabı: Nasıl insanlarla yaşıyoruz arkadaş. Videoda ki ayrı sen ayrı dert.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 14 Mart 23:51
23

Vatandaş - @Memo54 01 nolu yoruma cevabı: Şiddet şiddet ile çözülmez beyfendi,yapılan bir yanlışda kanuni haklar ile gerekn ceza verilir, bu şekilde çözüm ve yanlış örnek olursunuz

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 14 Mart 22:07
11

Misafir - @Memo54 01 nolu yoruma cevabı: “ Zevk için döveyim “ nedir ya, siz ve sizin gibilerin adalet anlayışı bu zaten..

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 14 Mart 21:31



Anket Covid-19 vakalarının arttığı Sakarya'da sizce ne yapılmalı!