Adapazarı'nda tıraşa zam geldi! 

Adapazarı'nda faaliyet gösteren berberlerin fiyat tarifelerine yüzde 27 ile yüzde 100'e yakın zam geldi. 

Adapazarı'nda berberlerin fiyat tarifelerine yüzde 27 ile yüzde 100'e yakın zam geldi. Yeni fiyat listesine göre, saç, sakal kesimi ve yıkama 35 TL'den 60 TL'ye çıkarken, 150 TL olan damat tıraşı ise 300 TL'ye yükseldi.

TIRAŞA YÜZDE 27 ZAM

Saç, sakal kesimi ve yıkama 35 TL'den 60 TL'ye, saç ve sakal kesimi 25 TL'den 50 TL'ye, saç kesimi ve yıkama 25 TL'den 45 TL'ye, saç kesimi 18 TL'den 40 TL'ye, sakal kesimi 10 TL'den 20 TL'ye, saç yıkama 10 TL'den 30 TL'ye, çocuk tıraşı 15 TL'den 30 TL'ye, bıyık boyama 20 TL'den 35 TL'ye, saç boyama 100 TL'den 150 TL'ye, ağda 10 TL'den 30 TL'ye, cilt bakımı 20 TL'den 35 TL'ye, saç bakımı 20 TL'den 35 TL'ye, fön 10 TL'den 15 TL'ye, damat traşı 150 TL'den 300 TL'ye yükseldi. 

15 Mar 2021 - 17:37 - Ekonomi --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 3.141.111 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

153

Kerem - Asgari ücretten , ekmekten, marketten, bahsedenler,

Berbere para vermem evimde olurum diyenler,

Lânet verip bela okuyanlar !

Bunların çoğu her gün sigaraya 15 TL verir,

Her ay internete 100 TLverir ,

Her hafta oto yıkama ya 60 TL verir ,

Çektiği kredinin yarısını faize verir

ramazanda pideye her gün 10 TL verir

Amaaaaaa.....

İş berbere geldiği zaman 60 TL Çok gelir

KAZANDIĞIMIZ 3 KURUŞ PARAYA GÖZÜ OLAN , LÂNET OKUYUP BELA VEREN

HERKEZEDİR BU SÖZÜM...

GELMEYİN KARDEŞİM SİZİN GİBİLER BİZE ANCAK ZARAR VERİR

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 22 Mart 12:14
152

Selmanıpak - Traş pahalı degil siz fakirsiniz öyle yazıldıgı gibi de yuksek zam yok fiyatları görüp şok olmuş gibi yapanlar gidin berberinize bi dua edin sizden hic tam fiyat almamis ve fiyatları bilmediginiz icin bu tepkiniz.merak etmeyin bundan önce nasıl fiyattan haberiniz yoksa bundan sonrada ufak bi artışla karsılasacaksıniz buyuk ihtimalle.bi makas bi tarak yarim saatte alınmıyor o paralar mesela ben 20 yil artı yarim saatte yapiyorum bi traşı kimse yillarca emek vermeden traş yapar hale gelmiyor sizin asgari ücretinize gelen zam aynen bizim bağkur gibi ödemelerine yansıtıliyor bundan haberi olan var mı?

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 19 Mart 01:26
151

SEDAT DAGKESEN - ALLAH ASKINA SAYIN EDITOR MEDYABARDA YORUM YAZMAK TC KIMLIK NUMARASI ILE GIRIS VE PARALI UYELIK YAPIN KI ABUK SUBUK INSANLAR BURADA YORUM YAPMASIN HERKES ISMI ILE YORUM YAPSIN ...

SAKARYALI ve VATANDAS rumuzlu bu iki muptezel sakaryali yorumcular bu sozlerim sizedir...

Siz ve sizin gibiler medyabarda haberin sadece mansetini buyuk olan yazilari okur ve diger yazilara hic dikkat etmeden yorum yapmayi nezaman birakacaksiniz ???? Esnaf ile vatandas karsi karsiya getiriliyor halen bunu anlayamadinizmi ??? Benim anlatmak istedigimi azicik beyniniz olsa anlardiniz !!! Almanyada tras pahali ve hijyen sifir ama turkiyedeki bilhassa sakaryadaki kuaforlerde hijyen olayi daha iyi anlaminda yazdim....!!! Sakaryada hijyen var.Evet berberlerin ucretleri pahali ama onlarinda ellerinden gelen birsey yok arti zaten tam olarak tarifeyi hangi berber uyguluyor ?? %70 i tarifeye gore davranmiyor cunku onlarda islerin oyle yuruyemeyecegini biliyorlar...Genelde herkesin gittigi bir berber var zaten ve eminim ki tarife uzerinden para odeyen azdir...

BURADA BIR YORUM YAPACAKSANIZ ADAM OLUN ADAM GIBI YORUM YAPIN...BASKA BASKA ISIMLERLE HABERE GORE YORUM YAPARAK ORTALIK KIZISTIRMAKTAN BASKA ISINIZ YOK !!! RUMUZLARINI YAZDIGIM IKI MUPTEZEL KISI 3-5 ISIMLE BURADA YORUM YAPIYOR...KENDILERINE SAYGILARI YOK KI DENGESIZLERIN...

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 19 Mart 00:54
150

Ayhan - İsterse 200 TL olsun umrumda değil kendi tıraş mi kendim oluyorum

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 19 Mart 00:40
148

Ismail - İzmite gidip traş olmak daha ucuz haberiniz olsun, pandemiden dolayı acımıştık, beter olun

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 18 Mart 19:32
147

Alptekin Kayar - Bugün saç traşı oldum 20 lira ödedim berberler odası takılsın kafasına göre sıkıntı yok...

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 18 Mart 19:21
144

Sakaryalı - bir traş bu kadar olurmu ünüversite okumaya gerek yok

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 18 Mart 11:33
143

Can - Sac tıraşının 50 lira olmasi gayet normal dükkan giderleri çoğaldı saç tıraş ücreti ni çok bulanlar alsinlar makina 3 numaraya vurup devam etsinler

Yanıtla . 5Beğen . 20Beğenme 18 Mart 08:36
140

Sıhhatlar Olsun - Yakında korsan kuaför ve berberler türer ve yarı fiyatına evlere servis yaparlar görürsünüz

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 17 Mart 23:50
139

İhsan - Kızma berber kardeşim, tabiki seninde hakkın güzel bir kazancın olsun isterim, lakin ülkenin durumu göz önünde içerisi dışarısı hain dolmuş illegal yapılar dış düşmanlar birde üstüne üstlük şu virüs sınavı insanları hayli sıkıntıya sokmuşken insanımız bizler ister istemez kızıyoruz,, ülkemiz hiç bir yerinde ekmek daha iki lira değilken Sakarya'da 2 TL oldu bir ay ekmeğin gramınıda düşürdüler, öyle tahmin aediyorunki berberin ve fırıncıların söz hakkı etkili olmuş belediye yönetimine, sizler bir müşteriyi iki ayda görürken şimdi senelik iki defa görürsünüz, ben 20 günde berberimi ziyaret ederken şimdi 2 ay da bir ziyaret ediyorum, bundan sonrada 6 ayda bir ziyaret ederim gibime geliyor.

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 17 Mart 14:54
138

Sade Vatandaş - Herkes nekadar kolay konusuyor pardonda berberler evde makasla sampuan yemiyor sadece bu urunlerin fiyat artisina bakarak zam yapilmasi akliniza mantiginiza sigiyor mu bu insanlarda yemek yiyor kiyafet aliyor herseyebukadar zam gelmisken al guclerinin azalmasi ve yaptiklari hizmete zam uygulamalari gayet normal degil mi.Tutturmussunuz makas sampuan ona bakarsaniz masa basinda oturup memurluk yapan insan hic birsey kullanmiyor beden ve zihin ile calisiyor bunlara zammi geliyorda zam istiyor her yil.Dusununde yorum yapin biraz evinde karisina tras olmak isteyen gitsin olsun ama hanim arkadaslar catir catir bayan kuaforlerine gidip dunyanin parasini birakiyolar bundanda haberiniz olsun beyler.

Yanıtla . 3Beğen . 13Beğenme 17 Mart 14:22
137

Az Bile - Yorumlara bakıyorum da bı anamiza küfür etmemissiniz Allah razı olsun yani ne güzel hesap yapmışsınız günde şu kadar kişi tras ederse şu kadar kazanırlar diye ne yapalım yani askeri ücret alıyorsunuz diye bizdemi ayni paraları kazanalım 12 yaşında mesleğe başlıyoruz biz siz dışarıda gezerkekn biz ustalarimizdan dayak yiyerek öğrendik bu işi bugün en kotu bı dükkan 100 bin TL ye kuruluyo buyrun kolaysa sizde açın bı dükkan koyun iki tane kalfa cakistirin bakalım 3 ay sonra hala aynı fikirde olavakmisiniz merak ediyorum her sene yılbaşında bu ülkede ssk bagkur ve vergilerin vergisine zam gelir muhasebe ücreti artar personel maliyetleri yükselir malzeme fiaytlati illa değişir artı kiralar artar buyrun hesâp ortada bı önceki senenin kazancini korumak için yapın hesabınızı kolay sanıyorsunuz Türkiye de esnaf olmak çok zor bizimde hakkımız degilmi çoluk çocuk AVM lerde gezmek dolaşmak arabaya binmek kendi evimizi almak hem bu kadar stres yasa hemde aç yasa ne bileyim biraz vicdanlı olmakta fayda var sanki hoş yinede siz bilirsiniz ama yorumlarda hakaret etmeyin barı lutfennn günde 12 saat çalışarak para kazanmaya çalışıyoruz

Yanıtla . 6Beğen . 21Beğenme 17 Mart 11:07
135

Garibanliktan Zenginli - Böyle giderse çakma berber merdiven altında türer 3 kişi trasla gün yüz kaat bide fab çalış kebab

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 17 Mart 00:06
134

Semih Ünal - Diyecek hiç birşey bulamıyorum askari ücrete 500 TL zam yaptı onunda fazlasıyla çıkarttı ozmn asgari ücretle çalışan bir kişi tras bile olamiycak

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 16 Mart 23:47
133

Barbers Murat - Arkadaşlar ayda 1 kere gidip kisisel hizmet aldiginiz yere 50 60 lira vermek neden size çok geliyor kimse kimsenin parali usagi degil berberin el cabuklugu ile yaptigi is ustalik işidir ve aksama kadar ciddi oranda bi emek veriyo icra ettigi ise gore gunde 500 de kazanir bu sizi ilgilendirmez bu is zaten ozel bi iş niye ucuzluk beklentisi içindesiniz (ciddi ekonomik sıkıntısı olanlar sizin yeriniz ayri duzenli gittiginiz berberiniz zaten sizi anlayacaktir emin olun?) kendinize verdiginiz deger bukadar demekki, bizler zaten bu dusuncede olan insanlari koltugumuzda ne görmek nede hizmet vermek istemiyoruz, orta cag donemindeki gibi dolaşın, heleki pandemide zaten temas halindeyiz lütfen bizi yormayin

Yanıtla . 5Beğen . 32Beğenme 16 Mart 22:52
131

Sapanca Dan Selamlar - Ben 1 senedir kendim tras oluyorum demekki berber dosyasi kapandi benim için koronadan dolayi gitmiyordum.korona gitse bile gitmeyecem

Yanıtla . 22Beğen . 2Beğenme 16 Mart 21:49
130

Evza - Sizin allah cezanızı versin bu ülkede adalet adına hiçbirşey kalmadı marketçi zam yapar ev sahibi zam yapar elektrik doğalgaz su zamlanır yollar zamlanır asgari ücret 2800 tl Allah fırsatçıların cezasını versin bu millet bu paraya nasıl geçinecek marketi anlarım bazı fırsatları kullanıp ürünleri pahalı toptan veriyorlar ister istemez raflara yansıyor saça ne oluyor.makas keserken saçım toptanmı alınıyor yada satılıyor sıcak alış yada satış yokki alım yada satış için bir ürün yada raf ürünüde yok bir makas birde müşteri saçı Allah ilahi adeket yeryüzünde istikameti yok olursa adaletimden korkun der.Ya Allah Hakdır Allah

Yanıtla . 18Beğen . 2Beğenme 16 Mart 21:23
129

Ortacı - Ben pandemi surecinden beri gitmiyorum cocuguda goturmuyorum aldim tras makinesi evde kendim oluyorum hanimda ense trasi yapiyor. Hic eksikliklerini hissetmiyorum. Zaten basit bir trasim vardi onuda kendim yapiyorum. Bu fiyatlardan sonra pandemide bitse gidecegimi dusunmuyorum. Yapsınlar zammı olan yine onlara olur. Musteri azalır otururlar dukkanda boş boş. Kendileri bilir.

Yanıtla . 20Beğen . 1Beğenme 16 Mart 21:22
127

Sakaryalı - Asgari ücrete %25 emekliye 15 ama berbere %100 zam oldumu şimdi bu yazık en azından bir tutarlılık olmalıydı.Berberin aylık kazancı 4000 lira ise şimdi 8000 TL oldu helal olsun ya ?

Yanıtla . 18Beğen . 4Beğenme 16 Mart 20:20
126

Send Işçi - her ay gideceğinize 4 5 ay da bir gidin .d bu zam fikrini sunan büyük dehayı utandırın beyler .d

Yanıtla . 17Beğen . 0Beğenme 16 Mart 19:56
125

Kaya54 - Resmen soygun yazıklar olsun gideri ne bu berberin altın makaslamı saç kesiyor bu kadar sömürge olmaz olsun gitmeyin berber ey vatandaş kendiniz kesin sakalnızı evinizde

Yanıtla . 25Beğen . 1Beğenme 16 Mart 19:25
123

Hoop Dedik. - ? Ooo haa. Berberler bile buna rıza göstermez. Göreceksiniz berberler bile bu tarifeyi uygulamayacak. Utanir insan yahu. Herkezin işleri bozuk ama bu kadarıda çok cüretkâr. Ben Başkanları başta olmak üzere bu tarifeye izin verenleride kınıyorum.

Yanıtla . 25Beğen . 0Beğenme 16 Mart 18:54
132

Koruculu... - @Hoop Dedik. 123 nolu yoruma cevabı: Valla ne kadar zam yaparlarsa o kadar zarar ederler.

Bir teaş makinesi 100 ile 300 lira arasında ustura jilet bedava gibi 3 traşta kendini amorti eder.

Bir berber arkadaş berberinde kiraları olduğunu yazmış.

O arkadaş biz emeklilere %8 zam varıldığını unutuyor heralde.

Demekki bize berber çok lüks gelecek kendi saçını sakalını kendin kes kampanyası başlatmak lazım.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 16 Mart 21:58
122

İhsan - Ya vicdan, biraz merhamet bu kadar zam olurmu sermayesi bir makas, millet olarak ülkenin sıkıntıların millet birlerini ezerek çıkarmamalı, berber kendi açısında sevinir, lakin diğer diğer tarafta kendiside aynısını yaşadığında mutlu olmamaktadır, öyleyse millet olarak bir birinin halinde anlamalı..

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 16 Mart 18:46
120

Ferizlili - Budan sonra sakal evde saç tıraşıda 2ay bir her ay gitmek yok

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 16 Mart 17:42
119

İsyaaaann - HERKES KONUSUYOR DA BOS KONUSUYOR ÜLKE SARTLARI NA İSYAN ETMEZLER HERSEYE KOYUN GIBI BAKARLAR BERBERE KUAFÖR E ZAM GELMESİN HEMN AYAKLANMA AMA AYDA 500 LIRA SIGARAYA VERİR ALKOLE VERIR SANKI BERBERLER UZAYDA YASIYOR EV KİRASI DUKKAN KİRASI VERGİ ELEKTRİK SU DOGALGAZ ODEMIYOR PAZAR YAPMIYORLAR SANKİ

Yanıtla . 7Beğen . 31Beğenme 16 Mart 17:20
115

Murat54 - şunu diyebilirim ki Sakarya berber esnafın %60 ila %70ı bu fiyatı almaz gerçek esnaf onlar işte kalan kısım ise aç köpek gibi saldırır onlar esnaf değil kan sülüğü.

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 16 Mart 16:53
114

Bir Bılen - PANDEMİ DOLAYISIYLA ZATEN İŞ YAPAMAYAN BERBER İŞŞİZ OLAN MİLLETİ BERBER YAPAR EVDE RAKISINI YAPAN VATANDAS ŞİMFİDE EVDE TRASINI OLUR OLAN ZAM YAPAN SIZE OLUR

Yanıtla . 15Beğen . 0Beğenme 16 Mart 16:26
113

Kızgın - Maliyeti neki bukadar zam yapıyorlar anlamadım yazık bu Türkiye'nin haline bir berberin bir kişilik maliyeti on TL'yi bulmaz yani artık berberlerle işimiz bitti ozaman bir makine alıp kendimiz tıraş olacaz ben yazıklar olsun diyorum dahada berbere gitmiyorum anlayan anlasın?

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 16 Mart 16:24
112

esnaf54 - yuhhh yuhhhhh ben 1 günde 100 TL kazanamiyorum , birde benim saçımı kesmesi 10 dk sürüyor , istese saatte 4 kişiyi tras eder , bir günde ugrassalar 1000 TL para kazanicaklar yani, Boykot ediyorum gitmiyorum alırım 100 TL bir tras makinesi oldu bitti hadi bakalim

Yanıtla . 34Beğen . 0Beğenme 16 Mart 15:55
111

Yazık. - Evinize ateş düştüğü zaman ilk gelen birdaha gitmeyin dediğiniz esnaf yanınızda oluyorr. Yanınzda olduğu zaman utanırsınız. Tabiki O yüz varsa..

Yanıtla . 3Beğen . 26Beğenme 16 Mart 15:46
149

Mr. Adam - @Yazık. 111 nolu yoruma cevabı: Yanımızda olan bir esnaf mı, gece gece acayip güldüm Allah da seni güldürsün kardeş.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 19 Mart 00:26
110

Mesih054 - Ulan sizin pis nefesinizi çekiyoruz evde karınız çekmez bide utanmadan yazdığınız yorumlara bak her şeye zam geldi market fiyatlarını görmüyorsunuz o pis yazılarınızı hükümete karşı yazsanıza yağ kaç para oldu şeker kaç para oldu çay kaç para oldu sizin maaşlarınız kaç para oldu siz her şeye zam ödüyorsunuz biz uzayda yaşamıyoruz bizde aynı marketi yapıyoruz cehennemin yakıtı olursunuz inşallah

Yanıtla . 7Beğen . 48Beğenme 16 Mart 15:35
136

Traşcı - @Mesih054 110 nolu yoruma cevabı: Bizde sizin pis kılınızla agız kokunuzu çekiyoz adam gibi konuş saygını bizma beyenmiyosan gidersin evinde olursun trası saygısız

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 17 Mart 10:33
124

Relax - @Mesih054 110 nolu yoruma cevabı: Kaç yıl olmuş berberin zam yaptığı 2 sene önce zam yapıldı en son

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 16 Mart 19:14
121

Nejat - @Mesih054 110 nolu yoruma cevabı: Mesih velinimete ettiğin hakarete bak Allah seni bildiği gibi yapsın.Müsteri müşteri diye uluyasın emi

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 16 Mart 18:01
118

Hikmet - @Mesih054 110 nolu yoruma cevabı: Dostum sen nasıl konuşuyorsun. Biz zam gelmesin demedik. Makul gelsin. O şekilde konuşmak doğru değil. Asgari ücrete %20 zam geldi. Memura da sizin trasa % kaç geldi

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 16 Mart 17:15
108

Kendini Düşünen Millet - Çok duyarlı sakaryalılar marketlede yapılan zamlar için bu kadar duyarlı olmadınız doğru siz el emeğin ne anlarsınızz.

Yanıtla . 3Beğen . 16Beğenme 16 Mart 15:18
116

Murat54 - @Kendini Düşünen Millet 108 nolu yoruma cevabı: sakaryada gerçek berber esnaf çoğu bu tarifeyi uygulamaz anca senin gibi emek diye kan emiciler alır

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 16 Mart 16:54
106

İsyan - Aldıkları para haram olur kim kimi tutarsa 20 dk da 60 TL ne güzel iş

Yanıtla . 17Beğen . 2Beğenme 16 Mart 14:30
109

Kendini Düşünen Millet - @İsyan 106 nolu yoruma cevabı: Hırsızlık yapmıyorlar el emeğini çalanlara haram olsunn.

Yanıtla . 1Beğen . 10Beğenme 16 Mart 15:20
104

Musa Raduyev - Asla bundan sonra berbere gitmeyeceğim ..saç kesme makinası alıp evde keseceğim nedir bu yaaa bir tiras15 dakka onca para Yuuuhhhhh

Yanıtla . 17Beğen . 1Beğenme 16 Mart 14:23
103

Krank Mili - Makine alıyorsun kendı kendını traş edebılıyorsun, bitti gitti

Yanıtla . 18Beğen . 0Beğenme 16 Mart 14:18
102

Gerçekleri Görün - İnsanlıktan çıkan insanları insan sıfatına sokan insanlara saygı. Ayda sigaraya 500. 600 verirken sıkıntı yok. Beber bokunuzu temizliyor. Alın makina koyun gibi kırpın.kendinizi..

Yanıtla . 8Beğen . 35Beğenme 16 Mart 14:05
117

Murat54 - @Gerçekleri Görün 102 nolu yoruma cevabı: sazan herif Sakaryada gerçek berber esnafı bu tarifeyi zaten almaz ancak senşn gibi sülükler talep eder

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 16 Mart 16:58
101

ÇAKIQ - anlamadığım damat 300 liraya başka birisimi olcak...esnafa sesleniyom uyanık olun sürümden kazanın 15 veya en fazla 20 tl ye traş yapın yoksa bu millet benim gibi makina işine girer tavsiyemdir.

Yanıtla . 15Beğen . 2Beğenme 16 Mart 13:35
100

Telli - Gitmeyin aç kalsınlar böylelerine acımak yok cadde esnafı gibi çıkıp ağlarlar yakında dükkanımızı açın müşterimiz gelsin diye yalvarırlar. Sağlık durumu el veren biri Kendi saçını bile makine ile kesmeyi beceremeyecek varsa kendini sorgulasın

Yanıtla . 19Beğen . 2Beğenme 16 Mart 13:21
107

Becerik Yok Zaten.. - @Telli 100 nolu yoruma cevabı: Maymun olmaya devam edin eşiniz sevgilinizin. midesine kolaylık versin..

Yanıtla . 0Beğen . 16Beğenme 16 Mart 15:05
99

Vatandaş - Akyazida tras oluyorum sac sakal yıkama 25 tl bide genç trasi istediğim sekil

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 16 Mart 12:59
98

Hk - Ulan neyin kafasını yaşıyorsunuz bu nedir ya 20 dakka en fazla saç kesimi bu kadarda kansızlık olurmu her trasta tarakmi makasmi değiştiriyor bu düpe düz hırsızlık soygunculuk yazıklar olsun

Yanıtla . 16Beğen . 4Beğenme 16 Mart 12:42
94

Karalastikli - Ya kardeşim ortalık cahil dolu,gidiyoruz berbere,selamun aleykum-aleykum selam faslı,sonra kaça saç kesersin,60 dedi,30 liradan fazla vermem, -ya tamam 50 bak olmaz daha aşağısı-hasssss.tr l.n g.t başka berbere pazarlığa gidiyorum,seninde Allah bel....deyip kapıyıda kapatmadan çıkıyoruz.Kapiş sayın halk,haydi herkes malları traşa

Yanıtla . 5Beğen . 8Beğenme 16 Mart 11:57
93

Karakedi - Ekonomimiz iyiydi hani herşeye zam .yahu her trasta makasmi yeniliyosunuz .Türkiye'de insanların mecbur alacağı hizmetler yada ürünlere zam neden oluyor anlaşılıyor nasılsa mecbursunuz deniyor.yaga zammı diyen arkadaş ona bizler konuştuk ama siz konuştunuz mu bilemem. temel ihtiyaçlar devlet tarafından denetlenmeli bence zam yapılacaksa eger özel ihtiyaclara yapsınlar.keyfen gidip saçını kestiren yoktur mesela saç trasida mecbur .ya herkes kendi kesecek 3 numara trasla gezecek yada fiyatlar düşecek

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 16 Mart 11:28
92

Hayvan Dostu - acaba bizim golden retriever nın traşınada zam gelmişmidir bilen varmı

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 16 Mart 11:19
91

Berk - tüh yazıklar olsun. millete ne zam geldide sizede bu kadar yapmak helal. Zamane artık tuttuğunu .ükebilen zaman.

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 16 Mart 11:16
88

ramazan - makinemi aldım bile akepeye oy veren berberler düşünsün

Yanıtla . 26Beğen . 5Beğenme 16 Mart 10:53
105

Musa Raduyev - @ramazan 88 nolu yoruma cevabı: Akp yle ne alaka , Unutma ki Erdoğan gidince ülken Suriye gibi olunca beni hatırlarsın ve coook ararsın ama bir daha Türkiye'yi de bulamazsin

Yanıtla . 8Beğen . 13Beğenme 16 Mart 14:27
87

Omers - Berber Kuaför esnafı size tavsiyem bu fiyat tarifesi sizi batırır dükkan kapatırsınız.Her esnaf kendi tarifenizi uygulayın ve duyurun.Millet keriz değil.Alır makinesini kendi olur.Tercih sizin..

Yanıtla . 32Beğen . 4Beğenme 16 Mart 10:24
86

Sabah Sabah Sinirlendi - Ulan allahınız yok mu be vicdansızlar tarağa makasa mı zam geldi hayırdır

Yanıtla . 23Beğen . 2Beğenme 16 Mart 10:01
85

Avcı - Damat traşı 300 lira olmuş. 300 liralık ne yapıyorlar acaba . Bu düpedüz fırsatçılıktır. Sırf düğün var diye 5 misli fiyat isteyerek insanların sırtına biniyorlar. Aynı durum gelin saçı için de geçerli sırf gelinlikle geldi diye haksız kazanç elde ediyorlar. İnsanlar zor bela düğün yapıyor biz de ne koparırsak kardır zihniyeti işte. Tepki göstersen "Ya senin düğünün bir kere yapıyorsun bunu mu düşünüyorsun" derler. Dümeni tutturmuşlar Allah ıslah etsin ne diyeyim...

Yanıtla . 28Beğen . 2Beğenme 16 Mart 09:59
84

Cumali - Sakarya Berberler ve Kuaförler odası başkanlığı ya da ilgilileri, yıllık gerçek olmayan eflasyonun bile üzerinde zam yaparak neyi amaçlıyorsunuz.Berber esnafına şirin görünmeyimi pandemide zor kalan halkın tepkisini mi?İnsanlar zaten zor dönemde nereden kısacagız diye hesap yapıyor.Kapalı ortamda ayda1 değil 2 ayda 1 traşa gidiyor sonunda herkes makina alarak berber olacak.Ha yurtdışında da bazı ülkelerde ailelerin yaptığı olay bu.

Hadi hayırlı traşlar..

Yanıtla . 21Beğen . 2Beğenme 16 Mart 09:56
83

Adalet.isteyen. - Geçen sene sıvı yağ 35 tl dii şimdi 75.tl ni sesiniz çıkmıyor bağkur 1 elaman ssk 2700 tl dışardan davulun sesi hoş gelir.

Yanıtla . 9Beğen . 23Beğenme 16 Mart 09:31
95

Alidayı - @Adalet.isteyen. 83 nolu yoruma cevabı: Bı tek sana mı oldu. Yağ 75 TL yüzde 15 zam alan memura olmadı mı? Asgari ücretle gecinene olmadı mı?

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 16 Mart 12:23
82

Mehmet Aydin - 8 -9 ay önce verdim 100 TL,aldım kablolu traş makinası kendi trasimi kendim yapıyorum,düzeltmeleri de eşime yaptiriyorum,,ne berberi kuaförü,, padişahım çok yaşa,Sakarya'dan kırmızıyı kaldırma,,burdaki koyunlarda kesecek daha çooook yün var,

Yanıtla . 34Beğen . 3Beğenme 16 Mart 09:02
81

Mehmet - Soyun vatandaşı, söğüşleyin biraz daha bakalım. Buna izin verenlere ne demeli ! ...... demezler mi. 15 dakikalik taş 60 tll.

Yanıtla . 29Beğen . 1Beğenme 16 Mart 08:58
80

Avcı - Damat traşı 300 lira olmuş. 300 liralık ne yapıyorlar ? Bunun adı düpedüz fırsatçılıktır. Sırf o gün düğün var diye 5 misli fiyat çekiliyor. Tepki veren olsa " Sen damatsın onu mu düşünüyorsun" dersiniz. Aynı durum gelinler için de geçerli. Gelinliği gören kuaförler nasıl yolarız derdine düşüyor. Allah ıslah etsin...

Yanıtla . 29Beğen . 4Beğenme 16 Mart 08:44
74

Isyan - aylardır saç kesimi için 40 TL ödüyoruz. Tüm esnaf pandemiden dolayı uğradığı kayıpları vatandaşın sırtına yüklemeye çalışıyor. Fırıncı ekmek, market gıda pazarcı meyve sebze, fiyatlarını şişirerek zararını vatandaşın sırtından çıkarmak için fırsatçılık yapıyor. Bu ahlaksız tutum koronadan daha tehlikedir. Açgözlülük, fırsatçılık, hakkına razı olmama toplumu çürütüyor. Enflasyon yüzde 16 iken neden yüzde 27 zam yapılıyor, gerekçesini açıklasınlar ödeyelim. bu koşullarda vatandaşın maaşı yüzde 27 arttı mı?

Yanıtla . 34Beğen . 2Beğenme 16 Mart 08:24
73

Yusuf. 54 - Kardeşim koyunmu tıraş ediyorsunuz bu ne zam böyle allahtan korkunbe buparalara yazık evde tıraş olun hiç berbere para harcamayin biz bukadar kazaniyormuyuz bizde esnafiz ayıp bee

Yanıtla . 23Beğen . 1Beğenme 16 Mart 08:20
70

Vatandaş - Ayıptır günahtır 15 dakika 45 lira böyle bir kazıklama yok.150 tl makine alıp covitte bir başladık halen gidiyoruz, berberler bu kafada olduğu sürece herkes alır bir makine evinde olur traşını. Bu zam ile otursun dükkanda pup gi oynasınlar.Ben gitmem giden gitsin.

Yanıtla . 34Beğen . 1Beğenme 16 Mart 07:40
69

Öğreten Öğretmen.. - Sakaryada hakikaten yasam zor ya. İnsanlar cok uyanık vicdan falan yok. Ben sac sakal tıraşımı Diyarbakırda oluyodum maksimum 20 lira alıyolar burda bu nedir böyle zam vs. Çok yazık makas mı zamlandı tarak mı yoksa makine mi

Yanıtla . 37Beğen . 1Beğenme 16 Mart 06:50
64

Sedat Dagkesen - Arkadaslar pandemi suresince tam 1 yil evde kendim tras oldum.Dun kuafore gittim 30 euro odedim.Arti hijyen sifir ! Turkiyede tras oluyorsun maske sac bakimi vs hepsini yapiyorlar yurt disinda sakal trasida yok...Bir yakinim Kuafor Muharrem ve hijyenlik hassasiyet musteriye ilgi alaka 10 numara ve isini iyi yapan hakediyor...Kuaforler yanlarindaki iscilerle ortak calisiyorlar.Cirak yok zaten...Eleman sikintisi buyuk bir sorun fakat genelinin tarifeyi uygulayacagini zannetmiyorum...

ALLAH ASKINA PANDEMI SURESINCE HEPSI KAPALIYDI,BERBERLEREDE HAK VERMEK GEREKIYOR.VATANDASTA HAKLI SONUCTA BERBERLERDE VATANDAS,HANI BIR SOZ VARYA "" MEVLIDI OKUYAN PARA ALIR DINLEYEN SEKER ALIR OKUTAN HAVA ALIR "" MISALI...YONETIMLER BU KONULARDA VATANDASLA ESNAFI KARSI KARSIYA GETIRIP BIRAKIYOR...MARKETLER PAHALI SATIYORDU YA :))) MERKETCI NE YAPSIN ADAM ERIMIS GITMIS Yazdigim yorumu begenmeyip lakayit yorum yapacaklarada tek sozum var :) SAYGILAR

Yanıtla . 5Beğen . 55Beğenme 16 Mart 01:01
141

SEDAT DAGKESEN - @ Sedat Dagkesen 64 nolu yoruma cevabı: YUHHHH SU BEGENMEYENLER VARYA ALAYI KESIN AKP LIDIR :))) BETER OLUN BETER...BUNLAR IYI GUNLERINIZ DAHA COOOKKK SEY GORECEKSINIZ COOOKKK...BU ARADA ALAMANCI DIYENLEREDE KAPAK OLSUN EVET COK SUKUR KEYFIM YERINDE AMA KENDI VATANIMDAKI ( TABIRI CAIZSE ) DONEK INSANLARIN YAZILARINI OKUMAK BENI UZUYOR....DAHA DUN VERYANSIN EDENLER BUGUN CONTA YAKMISLAR...HAYIRMI ????

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 18 Mart 00:03
79

Vatandaş - @ Sedat Dagkesen 64 nolu yoruma cevabı: Madem o kadar şikayetçisin neden yurtdşında yaşıyorsun gel ülkene al asgari ücreti sonra burda savunma yap ordan atıp tutması kolay efendi nerde ekmek yiyip su içiyorsan orda eleştiri yap

Yanıtla . 23Beğen . 1Beğenme 16 Mart 08:36
76

Sakaryalı - @ Sedat Dagkesen 64 nolu yoruma cevabı: Senin işin zaten alamanyadan buraya sürekli burnunu sokmak.fitneci.Almanya ne alaka Türkiye ne alaka.bak işine sedat zirvalama oralardan

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 16 Mart 08:31
63

Rappers - Arkadaşlar tarifi çok basit alın internetten 150tl makine takın 3 numaraya vurun gitsin inanın 1 2 yamuk olur 3ciye cillop gibi oluyor ben 2 3 seneden beri berbere adım atmıyorum hatta bu sıralar şekil bile veriyorum 60 tl az paramı be yağ tenekesimi alıyoruz :))) ah akp ah tütünden cigerler çürüdü traşıda öğrettin bakalım daha neler görücez ama olsundu burada yüzde 70in hazır senin vurun abalıya

Yanıtla . 40Beğen . 7Beğenme 16 Mart 00:54
89

ramazan - @Rappers 63 nolu yoruma cevabı: şu sakaryalı nın yorumuna çok güldüm ahahahah ula zottik 2001 de kriz varken ecevite neler saydırıyodun noooldu. ? ALLAH C.C. SİZİN NE KADAR İKİ YÜZLÜ OLDUĞUNUZU GÖSTERDİ İŞTE. SİZ MEMLEKETİ EKONOMİK OLARAK BATIRDINIZ YALAN MI ? HADİ DOĞRU DESENE ALLAH C.C. ŞAHİT GÖSTERİP DE EKONOMİ İYİ DE DIRZOO SENİ

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Mart 10:58
78

Sakaryaspor - @Rappers 63 nolu yoruma cevabı: İçme sigara zorla mi iciriyorlar

Yanıtla . 4Beğen . 7Beğenme 16 Mart 08:35
77

Sakaryalı - @Rappers 63 nolu yoruma cevabı: Ne alaka birader saç trasinin akpyle ? Virusu AKP mi çıkardı?kiliçtaroglu kurtarır sizi

Yanıtla . 7Beğen . 9Beğenme 16 Mart 08:34
68

Blgc - @Rappers 63 nolu yoruma cevabı: Bizim komşu tütüncü sigarayı bıraktı o parayı kendine ve çocuklarına harcıyor sağlıklı yaşıyor saygılar

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 16 Mart 04:47
62

Yerel esnaf - Bu tarifeye onay veren makamı sorgulamak gerekir. Hiç mi halkı düşünmediniz? İsterse tarifeye onay vermesin seçimler yaklaşıyor.

Yanıtla . 29Beğen . 4Beğenme 16 Mart 00:54
61

Sarı - Masallah ulan kurbanda kasaplar koca danayi kesip yuzuyor 150 tl aliyor bu neyin kafası anlamadim ?? sorsanız dolar zam geldi derler halbuki makinalar olsun makaslari olsun tarakları olsun taş patlasa 5 yıllık eski nese ağzımizi bozmayalım uzaya cikacagiz ya orda traş bedava olicakmiş??

Yanıtla . 36Beğen . 4Beğenme 16 Mart 00:52
58

Dobra Mert - Bu covid 19 çıktığından buyana berbere gitmedim, dahada gitmem , zaten virüs var herkes tedirgin berbere gitmiyor işler dahada azalır... Önümüzdeki günlerde 3 numara ve uzun saç moda olur..

Yanıtla . 24Beğen . 1Beğenme 16 Mart 00:32
57

öğretmen - Dükkan sahipleri ürün veya hizmete zam yaparken aynı oranda çalıştırdıkları kişilerin ücretlerine de zam yapıyorlar mı?

Yanıtla . 27Beğen . 1Beğenme 16 Mart 00:29
54

Thetürkish - 1 yıldır 130 tl ye profesyonel makina aldım kendım yapıyorum evimde tepeleri 3 yanları 1 numara harika oluyor berberin agız kokusu çekmektense tribini çekmektense böyledi daha iyi

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 16 Mart 00:16
53

Sakaryalı - Bende esnafım aşaği yukarı 300 bin liralık sermayeyle el işçiliği yapıyorum ben 15 20 dakikada 60 lira hiç kazanamadım

Yanıtla . 30Beğen . 1Beğenme 16 Mart 00:14
66

Köylümüyüz - @Sakaryalı 53 nolu yoruma cevabı: Rekor kazanç

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 16 Mart 02:56
51

Kenan - Hiç aç kalmadınızmı bukadar ne zammı herkez makina alıp sıfır yapar kafaları

Yanıtla . 20Beğen . 2Beğenme 15 Mart 23:56
50

Adapazarı - Güzel bir ARGE çalışması ve sonuç otomatik saç sakal kesim makinaları gir sitilini bilgisayara ve sonuç berberler puff hak edene hakkını vereceksin bu kadar zammı olur kardeşim yakındır bu sistem kimse sasirmasin yapacam dedim mi yaparım :))))

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 15 Mart 23:47
49

Cuneyt - Makine 150 lira kisi yoldan zengin olmak istiyorlar 15 dakikalik bir is icin 60 lira para almak vicdan sahibi olmamak tir bir insan birgun calisip 140 150 lira para kazaniyor sen 15 dakika icin 60 tl diyorsun helal ligi sorgulanir

Yanıtla . 28Beğen . 4Beğenme 15 Mart 23:20
71

Hakan Beye Cevap - @Cuneyt 49 nolu yoruma cevabı: HAKAN BEY HESAP ORTADA 10 SAAT ÇALIŞIYOR DİYELİM SAATTE 1 TANE DİYELİM 10 * 100 = 1000 TL GÜNLÜK MESALA 1000 TL AYDA 30.000 TL MAŞALLAH BU PARAYI KAZANMAK GALİBA ÇOK YORUYORDUR. AMA HAKAN BEY SEN ZENGİNSİNDİR SEN VER BEN BERBERLERİ ALLAH'A HAVALE EDİYORUM. SENİN GİBİ TROLLER YANİ SENDE YÜZDE YÜZ BERBERSİN BU ARADA.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 16 Mart 07:47
67

Bro - @Cuneyt 49 nolu yoruma cevabı: Sen kesin berbersin anlasilan

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 16 Mart 04:25
55

Hakan Bey - @Cuneyt 49 nolu yoruma cevabı: 150 tl dediğin adam 8 çalılıyor berber sabah 8 akşam yeri geldi 10 11 lere kadar ayakta duruyor kolaysa yap 150 tllik makina al evinde ol birader ben kuaförüme 100 istesin veririm çünkü hak ediyor kuaföründen memnun değilsen önerebilrim ?? Ozaman verdiğin para boşa gittiğini düşünmezsin

Yanıtla . 4Beğen . 41Beğenme 16 Mart 00:18
48

Free54 - Sakal traşını evde olucaz, saç traşınıda ayda 1 berbere gidiyorsak, 2 ayda bir gideceğiz oldu bitti. Bence bu zamların berberlere bir yararı olmaz. Kusura bakmayın ben uzatmalar hariç 10 dakikalık bir trasa 50 60 lira veremem.

Yanıtla . 34Beğen . 2Beğenme 15 Mart 23:07
44

Sakarya - 3 kere traş olmakla, makinesı ayni para. Insanlari bu karar daha cok evde traşa sevkeder.

Yanıtla . 37Beğen . 2Beğenme 15 Mart 22:50
90

Hakana Rica - @Sakarya 44 nolu yoruma cevabı: Hakan bey.senin şu kuaförün adresini rahmi KOÇa verirmisin her hafta yunanistana traşa gitmesin hem senin kuaför ağdada yapıyordur.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 16 Mart 11:03
72

Hakan Beye Cevap - @Sakarya 44 nolu yoruma cevabı: HAKAN BEY ÇOK YAZMIŞŞIN BE ADAM SEB BERBERSİN SÖYLE DÜKKANINI HER KES SANA GELSİN BİRADER SEN PARA KAZAN

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 16 Mart 07:49
65

Deli Nin Delisi - @Sakarya 44 nolu yoruma cevabı: Makas altın danmı?

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 16 Mart 02:24
56

Hakan Bey - @Sakarya 44 nolu yoruma cevabı: Senin kuaförünün 3 traşta makina bedeli olabilir benim kuaförümün makinası 4500 tl ve makası 11 bin tl ozaman kuaförünüzü iyi seçin mutlu olun ...

Yanıtla . 3Beğen . 28Beğenme 16 Mart 00:21
43

Çoban - Koyun kırkma sezonunda tarım il müdürlüğünde saç sakal 5 tl.

Yanıtla . 20Beğen . 1Beğenme 15 Mart 22:44
42

Yenigün - Kasnak yuvarlandı elek oldu,eski ......... melek oldu.bizim berber kaç aydır 50den yapıştırıyor...

Yanıtla . 13Beğen . 0Beğenme 15 Mart 22:32
41

Berber Cemal - Sizin hikayeniniz sigara zammı gibi herkez bırakıcam der. 2 ay sonra gine içmeye devam??

Yanıtla . 13Beğen . 10Beğenme 15 Mart 22:23
39

gencler - ya şu meslek biraz gelişsin Allah aşkına herkes farklı fiyat alıyor tarife çıkaran başkan herkese uygulatamiyor niye tarife peşinde anlamadım

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 15 Mart 21:58
38

berber - yazık amatör ligde berberler odası başkanı sen esnafına ucuz malzeme alması için yardımcı ol önce hep bana hep bana yapma anladın sen

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 15 Mart 21:56
37

Hakan54 - önümüz yaz bir jiletle sakalda kesilir saçta bir de güneş.kafayı bronlaştırırsa deme gitsin .

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 15 Mart 21:49
36

yenicami - ya başkan Haluk ben sana ne dedim bu iş sana büyük beden hasan başkanın kurtarir yine seni inşallah ama zorrrr

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 15 Mart 21:44
35

Mehmet - Oha oha oha bune ya millet evde traşa devam.

Kim verecek 50 lira. Bu milleti salak sanıyorlar galiba

Yanıtla . 31Beğen . 6Beğenme 15 Mart 21:43
47

Niko - @Mehmet 35 nolu yoruma cevabı: Kırık 60 oldu 50 değil

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 15 Mart 23:07
34

sekermah - az kaldı az bakalım bu esnafı nasıl gezeceksin a bu arada geliyor büyük başkan

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 15 Mart 21:43
33

cark caddesi - bı esnafa sorsaydiniz iyi olmazmiydi hadi sormadiniz bu yönetimde hiç kimse demedimi bu yanlış zamanı doğru değil ama gider ayak para kazandınız tarifeden pardon başkan tufan gezme cadde de kandırdın bizi

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 15 Mart 21:41
32

Serdivan - geliyor geliyor alemin kralı geliyor kurtar biziiii

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 15 Mart 21:38
31

Serdivan - yönetim istifa ne iş yapiyonuz anca müşteriler alıştı sayılır ekmeğimiz ile oynamayın

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 15 Mart 21:37
30

erenler - yazık bu kadar acemilik olur berber esnafını zorda koydunuz müşteri ler arayıp sitem ediyor biz memnunduk tarifeden buyonetim esnafına kötülük yapmak tan vazgeçin artık

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 15 Mart 21:36
29

Enes Kılıç - İyide ne 35 inden bahsediyorsunuz siz ben bir yıldır 50 den asaga tıraş olamıyordum zaten kim ne geçirirse zaten çarşıda 100 TL erenlerde 50 60 70 TL hak mi ama mecburuz oyuzden bende ticaret yapıyorum herkes helalinle kazanıp yemeği nasip etsin

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 15 Mart 21:36
27

Dayo - Adam 1 gün çalışıp 1 saat tras olacak hangi mantığa sığıyor ben çözemedim. Böyle saçma birsey olamaz yazık günah bu millete ayıp be ayıp. Az utanma olur

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 15 Mart 21:33
26

Sakarya - Berbere gitmeyiz o olur evde oluruz en son traş alırız bi makina 3 numaraya devam ne olcak

Yanıtla . 12Beğen . 3Beğenme 15 Mart 21:28
40

Yenigün - @Esnaf 25 nolu yoruma cevabı: Nerde oldun söylede millet oraya gitsin 30 liraya

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 15 Mart 22:21
24

Kuaför Sezai - Medyabar Sakarya'da sizin kadar yalan yanlış haber yapan yok iki yılda bir berber esnafına zam geliyor eski tarife iki yılı geçti eski tarifeyi görmeden araştırmadan kulakdan dolma haber yapılmaz ayıptır

Yanıtla . 12Beğen . 20Beğenme 15 Mart 21:14
23

De Mi? - valla ben bir yıldır berbere gitmedim. aldım bi makina internetten, oh mis. enseler biraz karışık kalıyor ama olsun. tavsiye ederim.

Yanıtla . 27Beğen . 9Beğenme 15 Mart 21:00
96

Trolll - @De Mi? 23 nolu yoruma cevabı: Eşşek trası yani

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 16 Mart 12:35
22

Sakaryalı54 - Kusura bakma berber kardeşim bir günlük yevmiyemi gelip sana vermem evde kendim makinayla yapıyorum

Yanıtla . 38Beğen . 3Beğenme 15 Mart 20:56
21

Serdivanlı - İşçi memur emekli bu orandamı zam aldı berberler federasyonu.bonzayimi içtiniz bu kararı alırken.iki tıraş fiyatına makina satılıyor.berber arkadaşların işine taş koymaktır,müşteriye karşı zor duruma düşürmekte bu aldığınız karar.yol yakınken yanlıştan dönün. Tamam bir çok şeye zam geldi ,size kimse neden zam yaptınız da diyen olmaz.ama böyle kaçık Bir zam olursa vatandaşı karşınıza alırsınız bununda bilmiş olun.vesselam.

Yanıtla . 27Beğen . 0Beğenme 15 Mart 20:52
17

Emperio54 - Pandemi süreci devam ederde berberleri de kapatırlarsa görcez mabatlarını

Yanıtla . 21Beğen . 2Beğenme 15 Mart 20:21
45

Halo5454 - @Emperio54 17 nolu yoruma cevabı: İlk pandemide kapatildilar şu an daha yoğun diyorlar ama kapatilmiyorlar kapansinlar bulurlar zamiiii

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 15 Mart 22:50
16

Vatandaş - Devletin kira ve yardım desteğine rağmen bu kadar zam yazıklar olsun.elbet berberlerde zor günler geçirdi.ancak kaybedilen gelir vatandasdan mi çıkarılmaya çalışılıyor.yazik

Yanıtla . 29Beğen . 2Beğenme 15 Mart 20:19
14

Berber - Tufan özgür yatacak yerin yok bilesin sen tecrübeliyim diye geziyon baskan vekilisin neden müdale etmiyon berberler zorda kaldı vatandaşa karşı

Yanıtla . 20Beğen . 3Beğenme 15 Mart 20:05
13

Berber - Mevcut yönetim bu konuda acemi davranmıştır ne zammı yapıuon önce ki cıkardıgın tarifeyi alamıyor berberler iş olsun diye tarife cıkarıyorsunız berber esnafını müşterilerine karşı zorda bırakıyorsunuz yazık

Yanıtla . 16Beğen . 2Beğenme 15 Mart 20:04
11

Sıradan Insan - Yazık , yazık vallaha billaha ayıp , kuaforler pandemide kapalı kaldi diye herkes destek oldu kendince simdi yapilan zam bu mu ? Bence 2 ay kimse kuafore gitmesin , bakin bakalım ne yapacaklar.. nasil fiyatlari geri cekecekler goreceksiniz ..

Yanıtla . 25Beğen . 3Beğenme 15 Mart 19:45
75

Avcı - @Sıradan Insan 11 nolu yoruma cevabı: Kaç tane berber tek kullanımlık havlu kullanıyor acaba ?

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 16 Mart 08:29
28

Dayo - @Sıradan Insan 11 nolu yoruma cevabı: Size para kazandıracağıma alır bi makine 3 e vururum. Terbiyesiz

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 15 Mart 21:35
15

Traşcı - @Sıradan Insan 11 nolu yoruma cevabı: O yüzdenmi pandemide berberler açılsın diye dua ediyodunuz yok memleket acemi birligine dôndü filan diyodunuz berberin kullandıgı tek kullanımlik havlular 40 tlden 70 tl ye çıktı penuar 30 tl den 50 ye çıkarken sesiniz çıkmıyor zam oluncamı sesiniz çıkmaya başladı

Yanıtla . 9Beğen . 30Beğenme 15 Mart 20:09
09

OSMAN NURİ YAZICI - sayın medyabar bir önceki tarifede saç sakal yıkama 45 tl olduğunu hatırlatırım size yani 15 tl fark olmuş ayrıca berberler odasıda tarifeyi yanlış zamanda çıkarmış bayramdan 1 hafta önce çıkması gerekiyordu bu işleri bilmiyorlarsa orda durmasınlar

Yanıtla . 9Beğen . 9Beğenme 15 Mart 18:47
97

Trolll - @OSMAN NURİ YAZICI 09 nolu yoruma cevabı: Berberler odasının seçimini kaybettiginizde bıraktıgınız borçları neden açıklamıyonda mevcut baksana ver yansın yapïyon senin daha safın belli degil osman yazıcı bırak bu işler sana göre degil yaşlqndın artık torun torba sev evde sana traş bedava

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 16 Mart 12:40
60

Mehmet - @OSMAN NURİ YAZICI 09 nolu yoruma cevabı: Sen çok biliyosun ya

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 16 Mart 00:38
59

Mehmet - @OSMAN NURİ YAZICI 09 nolu yoruma cevabı: Siz çok biliyodunuzya

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 16 Mart 00:37
10

545454 - @Tatanga 04 nolu yoruma cevabı: Şimdi makinelerede zam gelir??

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 15 Mart 19:16
03

Berber - Bugüne kadar kendim dahil hiç Bi berber arkadaşımın saç sakala 35 lira aldığını görmedim.Şimdi haber olsun diye abartmayın medyabar.

Yanıtla . 7Beğen . 13Beğenme 15 Mart 18:08
20

Sıradan Vatandaş - @Berber 03 nolu yoruma cevabı: Onlarda en üsten kesiyorlar ? hesabı

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 15 Mart 20:45
19

Sıradan Vatandaş - @Berber 03 nolu yoruma cevabı: Doğru 50 TL alıyorsunuz bende 35 TL hiç vermedim

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 15 Mart 20:43
18

Ali - @Berber 03 nolu yoruma cevabı: Saç kesimine 50 tl veriyorum zaten sen köy berberi ile kıyaslıyorsun sanırım

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 15 Mart 20:31
08

Zırtapoz - @Berber 03 nolu yoruma cevabı: Bu fiyatlar uygulanabilecek en üst fiyatları gösteriyor. Bir türlü öğrenemedin be Sakarya...

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 15 Mart 18:43
07

Sakaryali - @Berber 03 nolu yoruma cevabı: Emin misin ben 40 veriyorum benimi kazıklıyorlar

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 15 Mart 18:36
06

Rifat - @Berber 03 nolu yoruma cevabı: Geçen bi saç kesti yıkadı 40 TL aldı ne anlatıyon başkan 5 ay önce ilçe garajlarinin orda essen karşısı.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 15 Mart 18:31
02

Vatandaş - yani ayıptır günahtır nedir bu ya böylee..millet işsiz parrasız bu kadar paraya nasıl gidecek traş olacak yok arkadaş yok allah yardımcımız olsun gercekten zor günler bekliyor gibi..hiçbişet nornal olmaz mı hergün kötüye gidityor..

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 15 Mart 18:08
01

Şi̇kayet Edi̇n - SİZ NEYİN KAFASINI YAŞIYORSUNUZ. BU HABER BİR KANIT OLARAK KULLANILARAK SİZLERİ ŞİKAYET EDECEĞİM.

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 15 Mart 17:51



Anket Aşı karşıtlarına soruyoruz? Neden aşı olmak istemiyorsunuz?