Filyasyon ekipleri tespit etti! İşte Sakarya’daki vaka artışının nedeni…

Sakarya’da geçtiğimiz hafta düşüşe geçen vaka sayıları son 3 gün içerisinde artış göstermeye başladı. Filyasyon ekipleri yaptıkları araştırma sonucunda, şehirdeki vaka artışının yüzde 70’inin İstanbul kaynaklı olduğu ortaya çıktı.

Bilal Bilir
Bilal Bilir Tüm Haberleri
Haber albümü için resme tıklayın

MEDYABAR.COM

Çok yüksek riskli iller arasında bulunan Sakarya, geçtiğimiz hafta vaka sayılarında en fazla düşüş yaşanan illerin başında yer aldı. Bu gelişmede Sakarya İl Hıfzıssıhha Kurulu tarafından alınan tedbir kararlarının etkili oldu.

Ancak Sakarya’da son 3 gündür vaka sayılarında bir artış gözleniyor. Bu artışın nedenleri üzerinde araştırma yapan filyasyon ekipleri, koronavirüse yakalanan kişiler üzerinde bir araştırma yaptı.

Yapılan araştırma sonucunda Sakarya’da vaka artış nedeninin yüzde 70’inin gün içerisinde İstanbul’a gidip gelmelerden kaynaklandığı ortaya çıktı.

Öte yandan, Sakarya’da son 3 gündür günlük vaka sayılarının 200’lü rakamlarda seyrettiği öğrenildi.

19 Mar 2021 - 18:53 Sakarya- Güncel --- Okunma

Muhabir Bilal Bilir

medyabar.com son bir ayda 2.845.743 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

22

Sevgiler.. - Insanların çoğu zaten maske takarak ölüyor be oyun guzel ama çıkar boku

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 20 Mart 13:35
16

ah. işgördü. - şehir dışından gelenleri testten geçirilmesi gerekiyor. dışarıdan gelenleri mutlaka kontrol edilmesi gerekiyor yoksa bu virüslerin önlemek mümkün değildir. vesselam.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 20 Mart 11:21
15

Sıkıldımm!!! - kardeşim uyanın artık be bu işin ciddiyeti yok kullanılıyoruz indirin şu maskeleri ağızlardan

Yanıtla . 3Beğen . 10Beğenme 20 Mart 11:14
13

Tele - Her seferinden açılan reklam sayfasından bıktık medyabar yeter artık dolandırıcı mı ne olduğu belli olmayan sitelere yönlendiriliyor her seferinde. Adınızı da reklambar olarak değiştirin.

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 20 Mart 09:15
12

Bozkurt Ccc - HANİ İSTANBULUN DURUMU İYİYDİ YEMEYİN MİLLETİ

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 20 Mart 08:17
10

Adalı - Tabi canım tek sebep o.! Uzun çarşı içinde bulunan bazı lokantaların gizli gizli müşteri alıp yemek yedirmesi ve yemekten sonra çay sigara keyfi yaptırmasıyla ilgisi yok elbette.! Hatta oturulmaması gereken banklara oturanlarla da ilgisi yok.! Tıklım tıklım ayakta yolcularla giden dolmuş hiç sebep değil zaten.! Denetimsizlikten ve vatandaşın umursamazlığından kaynaklanmıyor yayımalar.! Alışmışız kötü olayları dış mihraklara bağlamaya. Sakarya için dış mihrak İstanbul olmuş..!

Yanıtla . 37Beğen . 7Beğenme 20 Mart 00:06
18

Esnaf - @Adalı 10 nolu yoruma cevabı: Bi bitmediniz lxqnjşrlkhFKC

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 20 Mart 12:33
11

Kli - @Adalı 10 nolu yoruma cevabı: Eğer dediğin gibiyse lokantacı arkadaşlar en iyisini yapmış. Turuncu kategoride olduğumuz için yasak olmaması lazım,ama uygulanmıyor nedense!! Herkes tepkisini ortaklaşa ortaya koysun. Vadedileni alalım.

Yanıtla . 8Beğen . 14Beğenme 20 Mart 01:39
09

Aşı Olamayan Vatandaş - Aşı olamadığımızdan olmasın

Yanıtla . 10Beğen . 9Beğenme 19 Mart 22:23
08

Mahmut - Aynı haberde dün 400 diyordunuz vaka sayısına bugun 200 mü oldu.

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 19 Mart 22:13
07

Yeniyeni - Her kongre sonunda yükseliyor şu günden 14 gün veya 8 gün öncesi kimin vardı kongre ve oradan Yurda dağılanların yaydığı virüsü düşünün

Yanıtla . 15Beğen . 4Beğenme 19 Mart 21:51
06

Emre - Cuma günleri öğleden sonra Sapancaya yolunuz düşerse göl kenarındaki bir çok araba 34 plakalı böyle bir durumda İstanbuldan virüs gelmesi normaldir.

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 19 Mart 21:16
04

Esnaf - E sen gidip çarşamba pazarını açar san bizim halkımız da oraya gider esnafın büyük bölümü istanbul dan geliyor nasıl bir karar alıp açtınız hiç vicdanınız yokmu

Yanıtla . 35Beğen . 9Beğenme 19 Mart 20:26
19

Gerçek Esnaf - @Esnaf 04 nolu yoruma cevabı: Hadi ordan provakatör seni, bi de esnaf yazmış !!

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 20 Mart 12:34
03

Bir Okur - Yav he he... İstanbul’a gidiş gelişlerden dolayı artıyor.

Yoksa maskesiz gezenlerin, hijyene uymayanların, dip dibe oturanların, belediye otobüslerinin, minibüslerin, pazar yerlerinin, maske kullanmayan esnafın hiç etkisi yok.

Yanıtla . 32Beğen . 8Beğenme 19 Mart 20:16
20

Gerçek Esnaf - @Bir Okur 03 nolu yoruma cevabı: Bi bitin artık harbiden sizin gibiler yüzünden bitmedi gitti şu palavra

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 20 Mart 12:35
02

Tolga Can - Sakarya'da biterse bilinki dünyada da bitmiş demektir

Yanıtla . 36Beğen . 4Beğenme 19 Mart 20:10
14

sakaryalıyım - @Tolga Can 02 nolu yoruma cevabı: aynen tolga bey

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 20 Mart 11:03
01

Tele - Filyasyon ekibi ekp kongresi zamanında neden kongre kaynaklı artış oldu diyemedi yoksa cesaret edemedi mi

Yanıtla . 39Beğen . 10Beğenme 19 Mart 19:38
21

Gerçek Esnaf - @Tele 01 nolu yoruma cevabı: sen bi de mehepe den sonra gör.. sonra evde buluşma dükkan açma yav heheee

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 20 Mart 12:35



Anket Covid-19 vakalarının arttığı Sakarya'da sizce ne yapılmalı!