Sakarya’nın en büyük külliyesi olarak temeli atılan ve inşaatı bitmeyen caminin altı otopark oldu!

2012 yılında temeli atılan cami 9 yıldır tamamlanmayı bekliyor. İnşaatı devam eden ve Sakarya’nın en büyük ve en güzel külliyesi olarak tasarlanan caminin altı otoparka çevrildi.

Hüseyin Can İğdir
Hüseyin Can İğdir Tüm Haberleri
+2
Haber albümü için resme tıklayın

Adapazarı ilçesi Yenikent bölgesi 15 Temmuz Camili Mahallesi Sakarya Valiliği yanında 2012 yılında temeli atılan 5 bin kapalı alan 5 bin açık alan olmak üzere 10 bin cemaat kapasiteli ile Sakarya’nın en büyük külliyesi olan cami 9 yıldır bitirilemiyor.

2012 yılında Sakarya’nın en büyük en iyi en güzel camisi olacağı düşüncesi ile temeli atılan caminin şu an ki hali ise içler acısı. Cami için yeteri kadar para bulamayan dernek,  inşaat halindeki caminin altını otoparka çevirdi.

5TL TOPLAYA TOPLAYA CAMİYİ BİTERECEKLER

Caminin dört bir yanına otopark girişidir tabelası da asan dernek her araç için 5 TL fiyat belirledi. Bazı vatandaşlar bu duruma tepki gösterirken cami derneğinin samimi olmadığını söyledi.

OTOPARK SIKINTISI VARDI İLAÇ GİBİ GELDİ

Caminin altının otoparka çevrilmesini destekleyen vatandaşlar da oldu. Vatandaşlar resmi kurum ve adliyenin burada olmasından dolayı otopark sıkıntısının yaşandığını söylediler. Otopark yapılmasını destekleyen vatandaşlar ; ‘Aracımız ile gelip park yapıp işlerimizi çözemiyorduk. Şimdi cami altı 5 lira gibi bir rakamla aracımızı bırakabiliyoruz. Otopark sıkıntısı çözülmüş oldu’’ ifadelerini kullandılar

9 yıldır inşaat halinde olan şehrin en büyük külliyesi olarak görülen cami tamamlandığında 10 bin kişilik namaz kılma yeri, kuran eğitimi bölümleri, konferans salonları, kütüphaneler, 250 araçlık kapalı otopark, yemekhane, kafeterya, kreş, spor salonu, hanımlara özel bölümler, ihtiyaca göre duş mekanları, cenaze hizmetlerinin verildiği mekan ve morg bulunacak. Cami tamamlandığında şehrin en büyük ibadethanesi olacağı belirtildi.

18 Nis 2021 - 18:44 - Güncel --- Okunma

Muhabir Hüseyin Can İğdir

medyabar.com son bir ayda 2.894.239 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

89

Ad - Diyanet işleri başkanı milyonluk arabasını satsın yada külliyesi ne 52 milyonluk tl lik araba alınacağına o arabanın 1 tanesinin yari fiyatına bitirebilirlerdi. Ama şaşa dan vazgeçmezler. Sonra cuma namazlarında cami için para toplarlar. Milletin ekmek alacak parası yookkk...

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 21 Nisan 21:38
88

Ahmet - Yapılmadan eskimişti. İnşallah otopark paraları ile bir an önce bitirilir.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Nisan 13:51
86

Zihni - zaten dünyanın en çirkin camisi ödülüne layık boşuna yapılmış saçma sapan bir bina insanların parasına yazık.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 20 Nisan 10:25
85

Reyna Yalniz - İl sağlık müdürü Aziz öğütlü garajı sahra Hastanesi'ne cevirsin.yenikent ve seah in hemşirelerinin yarısını onları daha da sömürmek için oraya gorevlendirsin iyi mi.yapar mi yapar.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 20 Nisan 10:14
84

kimsesiz - bu caminin yıllardır bitmemesi rezillik arkadaşlar. yakında ofis şekline getirip kiraya verirler rezillik

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 20 Nisan 10:10
79

ADALI - ULAN NEYE YANIYORUM BİLİYORMUSUNUZ YORUM YAPANLARIN ÇOĞU HAYATINDA KAÇ KERE CAMİYE GİTMİŞ SORARSANIZ CAMİDEN ÇIKMAZLAR BEYNAMAZLAR

Yanıtla . 6Beğen . 6Beğenme 20 Nisan 03:25
77

Dadaş - Bakıyorumda birsürü gereksiz boş laf, gidin önce araştırın bilgi sahibi olun öyle yazın. Akıl sahibi olamadan fikir sahibi olmaya çalışıyorsunuz. Camiler vergilerle değil vatandaşların yardımları ile yapılıyor. Büyük diye eleştirenler gelsin bir cuma namazında baksınlar boş yer varmı? Senelerce o köhne sarı iş merkezinin altındaki penceresi dahi olmayan bodrumda namaz kıldık o zaman hiç sesiniz çıkmıyordu. Bodrum katını otopark yapmışlar boşmu dursaydı? Cami bizim para bizim size ne? Cami üzerinden islama veya müslűmanlara saldırmaya çalışmayın. Adamsanız sizde yardım edinde çabucak bitsin inşaatín eksiklikleri

Yanıtla . 19Beğen . 8Beğenme 20 Nisan 00:15
80

Ekonomist - @Dadaş 77 nolu yoruma cevabı: Şeker mahallede caminin altını A 101 yapmışlar.sizde BİM yapsaydınız.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 20 Nisan 03:49
73

Mehmet Aydin - Mandıra filozofu 2 de ,,patron yönetim kurulu üyeleri ne bu sene büyüme hedefimiz ne olsun diye soruyor,herbiri bir rakam söylüyor ,biride %20 diyor,,patron niye 20 diyor adam ,,karımın doğum günü diyor,,tabikendi sokaklara çıkıp satış yapmayacak, performansi tutturmak için her hileye başvurmayacak,,burdada böyle bir geri zekalı çıkmıştır zamanında,etrafında 500 kişi yaşamayan yere hava olsun diye,yada valiye ,bakana,Başbakan'a yalakalık olsun diye 10 bin kisilim cami yapma teklifi sunan,,zübük filmi gibi.

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 19 Nisan 22:54
83

Misafir - @Mehmet Aydin 73 nolu yoruma cevabı: Bir de sabah namazı kıl da kaç kişi var gör!..

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 20 Nisan 09:38
74

Vatandaş - @Mehmet Aydin 73 nolu yoruma cevabı: Boş yapma ,gel bi cuma namazı kıl bakta boş yer varmı camide

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 19 Nisan 23:56
72

Uganda Kıralı - Bu ilin ne vekili, ne bürokratı, ne de iş adamı yaşadığı şehre duyarlı. Sadece cepleri dolsun...

Belediye başkanları milletten alınan vegilerle her yere astıkları afişlerle kendi reklamlarını yapsınlar. Sadece benim mi itirazım var?

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 19 Nisan 21:35
70

Vatandaş54 - Çok ama çok yazık.. Bu kadar müsrifliğe ne gerek var yahu ama hükümet şakşakçıları el atsın lar dicem bitimine ama ceplerinden para çıkmasını sevmezler amma velakin girmesine bayılırlar.!uyan artık Sakarya uyan!

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 19 Nisan 21:11
69

Sakaryali - Milletten cami inşaatı için her cuma yardım toplayarak yaptığınız caminin ilk otoparkı açıp işi ticarete dök sonra da dükkanlar kiraya verirsiniz tüccar gibi sonra Allah kabul etsin yatacak yeriniz yok sizin

Yanıtla . 7Beğen . 7Beğenme 19 Nisan 19:28
75

Vatandaş - @Sakaryali 69 nolu yoruma cevabı: Ne alakası var caminin sabit giderleri var bunlar karşılanır niye zorunuza gidiyor

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 19 Nisan 23:58
67

Serdivanlı Tatanga! - Yıl 2021... Bir Cami inşaatı 9 senedir bitirilmiyorsa bununun temelini atanından tutunda, hangi belediyeye bağlıysa, dernek başkanı, müftüsüde dahil vs.her kimin sorumluluğu varsa derhal bir hesaba çekilmesi lazım! Benim vergilerim böyle aptalca bir şekilde çürümeye terk edilemez! Mübarek ramazan ayında bizi günaha sokmayın!

Yanıtla . 22Beğen . 5Beğenme 19 Nisan 15:03
76

Dadaş - @Serdivanlı Tatanga! 67 nolu yoruma cevabı: Senin verginle yapılmıyor bizim yardımlarımızla yapılır sen niye gocunuyorsun.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 20 Nisan 00:00
71

Yüzde 30 - @Serdivanlı Tatanga! 67 nolu yoruma cevabı: Ne vergisi devletin kuruşu yok o camide her cuma toplanan paralarla yapıldı sen rahat ol

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 19 Nisan 21:26
62

Semi̇h Boğaz - yandaşa markete verseydiniz.Daha çok getirirdi

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 19 Nisan 13:32
61

Rnc - 2014te liseye başladığımda caminin temeli vardı. 7 sene geçmiş hiçbir şey değişmemiş. Otopark da beklenen bir hareket olmuş. çok yazık

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 19 Nisan 11:46
60

Karaman Beyi - İBADETLERİ TİCARETE BULAŞTIRMAYA DEVAM.

Önemli olan ibadet değil ticaret gibi görünüyor.

Çok yazık.

Yanıtla . 12Beğen . 13Beğenme 19 Nisan 11:30
59

Recep - Çok büyük şatafatlı ibadethanelere gerek yok. İbadet ederken gösteriş yapılmaz. Devasa yapılar yerine daha sade ibadethaneler yapılabilir. üstü ve kenarları kapalı olsun yeter. Şehir içi trafik sorunu park yeri sorununa kaynak aktarılırsa vatandaş daha çok istifade eder.

Yanıtla . 19Beğen . 4Beğenme 19 Nisan 11:28
58

Cami Derneği - Tadilat yapın işyerine çevirin.25 yıllığına migros metro gibi büyük marketlere kiralayın.gelen parayı yatırın bankaya.daha sonra tekrar camiye çevirip inşaatı tamamlarsınız.

Yanıtla . 11Beğen . 11Beğenme 19 Nisan 10:43
87

Ilçe Olalım - @Cami Derneği 58 nolu yoruma cevabı: İyi fikir.aslında o bölgenin güzel bir AVM ye ihtiyacı vardı.ismide hazır.minareli avm.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Nisan 11:42
63

Kürşat Doruk - @Cami Derneği 58 nolu yoruma cevabı: Müthiş bir fikir, dehşet bir zeka valla. Merak ettim o beyni taşımak zor gelmiyor mu?

Buralarda harcanıyorsun bence

Yanıtla . 5Beğen . 11Beğenme 19 Nisan 13:43
57

Abuk Subuk - Caminin altında otopark olması ve halka hizmet etmesi. Ve buradan toplanan paranın cami derneğine gelir olarak fayda sağlaması. Bunda rahatsız edici hiçbir durum yok. Düşünüyorum ama sıkıntılı bir şey göremiyorum. Neye takıldınız anlamadım gerçekten.

Yanıtla . 17Beğen . 12Beğenme 19 Nisan 10:40
55

Halil İbrahim Aktaş - Yazıklar olsun bu hükümetin israflarına. Sadece bir cami değil konu. Saraylara ve şatafata harcanan, israf edilen milyar dolarlara. Ellerim kırılsaydı da oy vermeseydim. Muhalif arkadaşlar haklarını helal etsinler çünkü oylarımızla destek verdim vermez olsaydım çok pişmanım çok

Yanıtla . 31Beğen . 23Beğenme 19 Nisan 10:05
78

Zz - @Halil İbrahim Aktaş 55 nolu yoruma cevabı: birgün oy veripte eleştıren herkeze senın oyuna ihtıyacı yoktu dedıgınize çok pişman olucaksınız çünkü ogün o oylara çok ihtıyacınız olucak

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 20 Nisan 01:19
66

Birisi - @Halil İbrahim Aktaş 55 nolu yoruma cevabı: Hadi ya.. Senin kitle de yemiştir zaten.. Ne güzel kitleniz var.. Camiyi hükümet değil dernek yaptırıyor. Neyse niye anlatıyorum ki.. Sen kitlene devam...

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 19 Nisan 14:17
65

Polat - @Halil İbrahim Aktaş 55 nolu yoruma cevabı: KEŞKE VERMESEYDİN ÇOK DA İHTİYACI YOKTU SENİN OYUNA

Yanıtla . 4Beğen . 8Beğenme 19 Nisan 14:09
56

Kandk - @Halil İbrahim Aktaş 55 nolu yoruma cevabı: Atıyorsun

Yanıtla . 6Beğen . 11Beğenme 19 Nisan 10:31
54

Adalet - Cami dernekleri vayandaş tarafından denetimi zor ayrica derneği vatandaş seçmiyor, Muhtarı git istedigin zaman denetle beğenmiyorsan seçme camiler öyle değil bitti artık el altından tarikatlara giden paralar dönemi kesecek vatandaş cemaat çeşmelerini

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 19 Nisan 10:05
52

Adalet - Biz Bağışlarımızı Muhtara yapıyoruz, yardım kolilerimizin parasını da muhtara veriyoruz en dogrusu da bu bence, Muhtarlar mahallede gercekten kimin yardıma muhtaç oldugunu bilen en aktif kişi dir, o yüzden cami nin otoparkı da caminin yapılma aşamasında verilen yardim da muhtardan gecer, otoparkın işletilmesi muhtarlık tarafından yapilırsa denetimi hesabı kolay olur ayrıca yardıma muhtac aileler de faydalanmış olur ALLAH ın evinden.

Yanıtla . 4Beğen . 15Beğenme 19 Nisan 09:54
49

Ali Kapar - evet, yıllardır bitmeyen cami. yıllardır her ay en az bir kez cuma namazlarında tüm ilçeler de dahil yardım toplanıyor bu camiye; neden hala daha bitmez bu cami? medyabar bir araştırsın, bir sorsun hele.

Yanıtla . 14Beğen . 4Beğenme 19 Nisan 09:18
51

Adapazar - @Ali Kapar 49 nolu yoruma cevabı: diyanet her yardım diye topladığı parayı yardım olarak mı kullanıyor acaba? Zor..

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 19 Nisan 09:30
48

Misafir - Bu caminin mimarisini çok aramışlar mı?.. Türk mimarisine benzemiyor!.. Sanki bir Arap ülkesinden görüntü gibi!..

Yanıtla . 17Beğen . 7Beğenme 19 Nisan 09:17
53

Kandırmayın! - @Misafir 48 nolu yoruma cevabı: Bizler zaten Araplara özenmekten özümüzü unuttuk ki. Dinimizi bile bunlara göre yaşattırmaya çalışıyorlar. Bırakın ben Türk olarak Müslümanlığımı yaşayayım yahu sizin araplarınıza göre yaşamak istemiyorum.

Yanıtla . 17Beğen . 4Beğenme 19 Nisan 09:59
47

Reel - YANLIŞ HATIRLAMIYOR İSEM O CAMİ İÇİN ZAMANIN BAKANI AYŞENUR İSLAM TARAFINDAN MİKTARI ÇOK BİR PARA BULUNMUŞTU YETMEDİ HERHALDE

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 19 Nisan 08:32
46

Ibrahim Tigrak..almany - Camiler de Cemaat yok ki...herkes Kahvede...bence kentimize en büyük Cami yerine en büyük Kahvehane yapilmalidir...

Yanıtla . 31Beğen . 3Beğenme 19 Nisan 07:48
44

Kel - 9 caminin önündeki panoda bitiş tarihi 2016 ocak yazıyor. bu kadar israf haramdır haram haram. Yani bu hükümetin en güzel yaptığı şey israf israf israf

Yanıtla . 15Beğen . 6Beğenme 19 Nisan 06:41
39

Yardımsever - Üstünüde telefon şirketlerine kiralayın.anten taksınlar.

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 19 Nisan 04:01
38

Yakışmadı - Belediyeler yardım yapsaydı bu cami bitmişti. BBelediyesi niye ilgilenmez bu durum ile. Tarımdan kazandığını verse cami bitmiş idi şimdiye kadar.????

Yanıtla . 6Beğen . 9Beğenme 19 Nisan 03:52
36

5454 - Allah affetsin bu ramazan günü beni ama cuma günleri camiler de para topluyorlar ya 9 senedir hiç mi o camii icin para gitmedi onu aciklasin muftuluk hala bitmedi camii

Yanıtla . 16Beğen . 0Beğenme 19 Nisan 02:31
35

Kral Çıplak - Adliyenin ve valiliğin karşısı hepsi bişey yapmıyorsa hangi kanunda inşaat yeri otopark izni alıyor.. Burda kime rant sağlanıyor. Para diyanete bağışsq makbuzla sorun yok. Ama birileri değnekçilik yapıyorsa adliyenin karşıdında bu kadar savcı valinin gözüne baka baka vay halimize türk adaletine güvenim sonsuz hak yerini bulur..

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 19 Nisan 02:24
34

Send Işçi - bu camii başladığında genç bi delikanlıydım. ben yaşlandım camii hala bitmedi. camili karamanın nüfusu ne ki 10.000 kişilik camii yapıyonuz.

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 19 Nisan 02:19
32

Bir Sakaryalı - Diyanet işleri başlanlığına alınan lüx makam araçlarından camii yapımına para kalmıyor ki bir sürü lüx şatafat devletin her bir makamında ve tamamını ithal ediyoruz sözde dinimizde lüx ve israf haramken ne söylesek boş biz kendi kendimizi yaktık bilhassa Sakarya olarak

Yanıtla . 16Beğen . 3Beğenme 19 Nisan 01:49
28

cet - Şaşırdık mı? Hayır.

Çünkü hiç bir caminin altında imaret yoktur.

Tamamı ticaret için yapılıyor.

Eğer amaç ibadet olsaydı, o bölgeye yakın camiler var.

Gidin bakalım vakit namazlarında kaç kişi var.

Yanıtla . 31Beğen . 14Beğenme 19 Nisan 00:26
68

Figen - @cet 28 nolu yoruma cevabı: sadece cuma larımı namaz kılıyorsunuz. diger namazlar gereksiz mi diyorsun. ne demek istedin acıklarmısın..Dinimize gene şekiller veriyor bazı din simsarları şimdide cuma müslümanlıgı cıkardılar..herhalde yoklamada yok yazılmaktan korkuyorlar şirinler

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 19 Nisan 15:23
40

Dogrucudavut - @cet 28 nolu yoruma cevabı: Boş yapma bizim paramızla yapılıyor biz gidiyoruz gelbi cuma namazında bakta boş yer varmı

Yanıtla . 6Beğen . 11Beğenme 19 Nisan 04:11
37

Yılmaz - @cet 28 nolu yoruma cevabı: Verdiğin para kadar konuş kardeşim. Hem para vermezler hem eleştirirken mangalda kül bırakmazlar. Caminin açıldığında hangi hizmetlerin yapılacağından övgüyle bahsedeceğine sırf cami olduğu için eleştiri yapanlara yazık ki yazık.

Yanıtla . 6Beğen . 10Beğenme 19 Nisan 03:44
25

Molla - HAYET GÜZEL BİR UYGULAMA. ELEŞTİRİLECEK NE VAR Kİ?

Yanıtla . 22Beğen . 18Beğenme 18 Nisan 23:45
24

Reyna Yalniz - Trafik polisi dışardaki araçlara ceza keser artık.

Yanıtla . 27Beğen . 10Beğenme 18 Nisan 23:38
23

Nihal Demiroğlu - Depremden sonra Karaman’a Toki Daireler yaptı ve Yenikent cazibe merkezi olacağını O sırada Başbakan olan Cumhurbaşkanı söylemişti. Fakat ne olduysa Sedivanlı olan o süreçte serdivan Bel. Başkanı olan Zeki Toçoğlu kendini ve ailesini düşünerek olsa gerek o bataklık Serdivanı cazibe merkezi haline getirdi. Yenikente zerre bir katkı yapılmıyor. Bu camii de böyle yıllarca sürünür. İllaki bir deprem mi olsun yani. Koloniler halinde yaşayan Adapazarımız lütfen merkezin toprağına, hele hele Serdivana hiç güvenmeyin derim. Belediye başkanlarına soruyorum hani Yenikente raylı sistem yapılacaktı? Hani kültür merkezi yapılacaktı? Yenikent varoş toplama alanı, çevre yolu oldu sadece. Sebebi de Belediye başkanlarımızdır. Hak hukuk sadece ahirette değildir. Bir deprem daha olsa onca milletin vebalini kaldıramazsınız.

Yanıtla . 43Beğen . 3Beğenme 18 Nisan 23:18
50

Misafir - @Nihal Demiroğlu 23 nolu yoruma cevabı: Yorumunuza katılıyorum. Serdivan'a şelaleler, parklar yapılırken, kenarda kalan ilçelere yol kaldırımı dahi yapılmıyor... Sokaklarda köpekler sürüler halinde geziyor!.. cadde ve sokaklardaki yollar delik deşik... çukur dolu...

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 19 Nisan 09:20
42

Vatandaş - @Nihal Demiroğlu 23 nolu yoruma cevabı: Türkiyenin en güzel yeri bana göre sessiz sakin havadar.Serdivan gibi cazibe merkezi olacaksa hic olmasın,gece bir geçin bakın serdivanda dönen filmlere

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 19 Nisan 04:20
26

Genc Cıftcı - @Nihal Demiroğlu 23 nolu yoruma cevabı: Aynen katılıyorum o Serdıvan yzunden sehır deprem bataklıgının ortasına kurulmaya devam etti yazlık Gunesler ozanlar okula giderken bataklık diye kenarından Dolastıgım tarlalar ste dolu simdi devlet size karaman korucuk bolgesı nı gosterdı sehrı buraya kaydırın dedi hem zemin saglam hemde havadar olası bir depremde hepsi o bataklıgın ıcıne gomulecek Allah muhafaza o siteler yazık Sakarya mın vatandasına

Yanıtla . 11Beğen . 3Beğenme 19 Nisan 00:09
22

Sakaryalı - Sayın cami imamı içeride imam odasında ısıtıxıları açarak vcuma günü özel namaz odası kime ayrılıyor. Bence orayı cuma günleri kapatın hoş bir durum degivatandas sogukta kılıyorsa o şahıslarda vatandaşın yanında namazını kılsın

Yanıtla . 29Beğen . 0Beğenme 18 Nisan 23:17
20

Ad Veya Rumuz - ne gerek vardı bu koca yapıya? gereksiz...

Daha küçük camiler daha işlevsel oluyor.

Yanıtla . 32Beğen . 7Beğenme 18 Nisan 22:57
27

Cevaben - @Ad Veya Rumuz 20 nolu yoruma cevabı: Küçük olsa altına otopark yapıp para kazanılabilir miydi:))

Yanıtla . 12Beğen . 8Beğenme 19 Nisan 00:16
19

Yenikent İlçe Olsun - Ben Sakarya'ya 2010 senesinde geldim. Temeli atıldığı zamanı hatırlıyorum. O temel atıldı. Demirler paslandı, birçok defa inşaatı su bastı. O zamandan bu zamana Yenikent bölgesinin halini özetleyen bir inşaat. Çok üzgünüm fakat gerçek bu.

Yanıtla . 40Beğen . 2Beğenme 18 Nisan 22:21
18

Ali - YAZIKLAR OLSUN VERDİGİMİZ VERGİLER NASIL ÇAR CUR EDİLİYOR BU PROJEYİ ONAYLAYA N YAPSN HERKES YARGİLANMALI BURDA 50 KİŞİLİK CAMİ YETERDİ YAZIKLAR OLSUN YAZIKLAR OLSUN YAZIKLAR OLSUN

Yanıtla . 30Beğen . 26Beğenme 18 Nisan 22:20
33

Ünal Özer - @Ali 18 nolu yoruma cevabı: Camiyi vatandaş yapıyor, devlet değil. Seninverginle ilgisi yok

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 19 Nisan 01:49
15

Ali - Kaç senedir yazık günah ya Sakaryaspora boşu boşuna para harcıcanıza buranın önce yapılması gerekirdi

Yanıtla . 29Beğen . 7Beğenme 18 Nisan 22:10
14

Erhan - diyanet bütceden aldıgı onca parayı nereye harcar dokuz senedir bitiremediler ibadetten öncede ticarete acmışlar..

Yanıtla . 28Beğen . 11Beğenme 18 Nisan 22:07
13

hendekli - 9 yıldır cami mi bitmez hem de o kadar merkezi yerdeki. dernek defterleri açsın inceleyelim. cami yaptırma işinde çok büyük paralar dönüyor. kimler zengin oluyor bir bilseniz

Yanıtla . 33Beğen . 8Beğenme 18 Nisan 21:57
31

Muhtar 54 - @hendekli 13 nolu yoruma cevabı: Cami dernek başkanları hakkında suç duyurusu açılmalı projeyi üstlenen mühendisten imamına kadar hepsini dava edeceksin.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 19 Nisan 01:46
10

Değişim 2 - Normal değil mi yapılan camilerin hepsinin altı 3 harfliler.. bakkal çakkal, kahvehane diye kiraya verilmiyormu.. ibadethane mi ticarethane mi... birde her cuma para toplanır...susuyorum sadece susuyorum..

Yanıtla . 30Beğen . 10Beğenme 18 Nisan 20:50
09

Mehmet Aydin - Yaşlı bir Avukatın oğlu babası gibi okuyup Avukat olmuş ve babasının yanında stajını yapmış,sonra babasından bakmak için bir dava dosyası istemiş,babası ona bir dosya vermiş ve genç Avukat ilk duruşmada davayı kazanıp bitirmiş ve sevinçle babasının yanına gelip ,,baba baba bana verdigin yıllardır bitiremediği davayı kazanıp bitirdim demiş,,,babasida oğluna,,iyi halt ettin o dosyadan gelen para senin Avukat olmanı sağladı,o dosya sayesine yokluk cekmedin ,ben beceriksiz bir Avukatmiydimda o dosyayı kısa zamanda bitirmedim,öğreneceğin çok ders.var demiş.

Yanıtla . 51Beğen . 2Beğenme 18 Nisan 20:24
08

Muhtar 54 - 10 bin kişilik cami cemaat sayısı öğlende 20 yatsıda 5 kişi koca cami yapsan nolur içi de manevi havasıda boş soğuktan durulmuyor camide alt katlar zifiri karanlık, cami derneği zaten Allaha emanet...

Yanıtla . 43Beğen . 4Beğenme 18 Nisan 20:21
07

E - Marmara bölgesinin en büyük camisi diye başlamışlardı geldikleri noktada otopark dahil etmişler ayrıca sakarya da bu büyüklükte bi camiye ne gerek vardı onu da geçtim camilide böyle bir yere gerek varmıydı

Yanıtla . 41Beğen . 3Beğenme 18 Nisan 20:14
29

cet - @E 07 nolu yoruma cevabı: Her zaman en kolay inşaatlarda yolsuzluk yapılır.

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 19 Nisan 00:29
05

Emre Akbas - Diyenet ne iş yapar?Her cuma yardım iste, otopark işletmesine, market, ve tüm ticari işlere cami altlarının kiralanmasını belli bir yüzde ile müftülüklerle paylaş sonrada değerli müslümanlar diye cumadan cumaya yardım iste. Bu seneki fitre rakamını kaç araba parkına göre ayarladınız? Allah tan ölüm varda hesap var. Ozaman cübbe yada makam farketmeden hesap verecek herkes

Yanıtla . 38Beğen . 9Beğenme 18 Nisan 19:31
04

Asdasvasdas - Memlekette diyanet ne işe yarar anlamış değilim. Cami yapılmasında derneğin ne işi var? İbadethane yapılıyorsa bu ülkede diyanet gibi bir kurum varsa(ki var) niçin bu kurum bu tür işleri kendisi yapmaz da camiyi dernekti vs bir kitleye teslim eder. Bence çok saçma. 9 yıl olmuş geçen yıllara yazık.

Yanıtla . 24Beğen . 5Beğenme 18 Nisan 19:29
17

Aa - @Asdasvasdas 04 nolu yoruma cevabı: Camiyi vatandaş yapar diyanet yönetir. Genelde bu böyledir

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 18 Nisan 22:18
03

Yüzde 30 - Camii çok büyük olunca minaresi çok yüksek olunca ne oluyor madalyamı veriyorlar kime sordunuz o kadar çok büyük camiye başlayın diye biraz mantıklı olun zaten camiler cuma namazlarında kandil gecelerinde kadir gecelerinde tıklım tıklım dolu oluyor diğer vakit namazlarında cemaat sayısı belli. Sonra hep merak etmişimdir dernek üyeleri yardım toplarken yevmiyemi alıyorlar yoksa topladıkları yardımlardan yüzde mi alıyorlar. Kısacası camiyi yeteri kadar yapmakta fayda var kışın güzel ısınır yazında kolay soğur. Sonra o otoparkta neyin nesi imiş utanmıyorsunuz park parası almaya o camiyi kimin parasıyla yaptınız para lazımsa diyanet işlerine müracaat edin sorunu eminim çözerler

Yanıtla . 33Beğen . 9Beğenme 18 Nisan 19:22
02

gage - herseyi gectim madem sakaryanin en buyuk camisi olacak ona yakisir bir adi olmali. seyh edebali camii nedir arkadas ya? hala seyh meyh lerle devammi ?

Yanıtla . 31Beğen . 34Beğenme 18 Nisan 19:16
30

Neden - @gage 02 nolu yoruma cevabı: Şeyh in biri vermiştir belki kutularla dolar altın vs olmaz mı acaba :(

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 19 Nisan 00:39
06

Sasa - @gage 02 nolu yoruma cevabı: Şeyh Edebali hocaların hocasıdır Osmanlı devletinin fikir babasıdır suanki Türkiye Cumhuriyeti nin geçmişteki izleridir kendisi neyi yakıştıramadın sen ya bilmiyorsun yada algı yapiyorsun

Yanıtla . 26Beğen . 24Beğenme 18 Nisan 20:07
01

Madur Camili - o otoparktan kazanılan 1 Tl bile camiye gitmez kim bilri kimler çep yapacak camili alıştı böyle işlere

Yanıtla . 42Beğen . 9Beğenme 18 Nisan 19:10



Anket Covid-19 vakalarının arttığı Sakarya'da sizce ne yapılmalı!