Marmara derbisi sonrası bu konuşuluyor

Günlerdir dile getirilen Sakaryaspor-Kocaelispor el ele 1. Lig'e gerçek mi olacak? Kulislerde karşılaşma sonrasında her iki takımında 1. Lig'e çıkarılacağı konuşuluyor.

Büyütmek için resme tıklayın

SPOR264/
Sakaryaspor ile Kocaelispor bugün 1. Lig'e çıkmak için 11 yıl aradan sonra kozlarını paylaşacak.

Finalin adı belirlendiği andan itibaren gündeme getirilen iki takım el ele 1. Lig'e çıksın gerçek mi olacak?

Konu ile ilgili Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 'İyi Oynayan Kazansın' demecini değerlendiren spor yazarları, her iki takımında TFF 1. Lig'e çıkaralacağını düşünüyor.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 'İyi oynayan kazansın' demeci, maçın bir galibi olacak ama bir üst lige her iki takımda çıkacak gibi yorumlanmaya başlandı.

28 May 2021 - 13:24 - Spor --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 2.784.154 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

29

... - Cikmaua gerek yok adamlar hakkiyla aldi bitek penaltimiz var oda bizi kurtarmaz

Yanıtla . 20Beğen . 0Beğenme 28 Mayıs 23:19
27

Umut Deniz Aslan - Maşa başı oyunları ve satılmış tff nın tiyatrosu ile belirlenen bi final iki tane sıradan asansör takım sondakika uydurma bi penaltı ile elenen hekimoğlu 8bin taraftar alınarak gözlemci tehtit edilerek stattan çıkarılamayan 8bin taraftar ile oynanan elenen kırşehirspor SONRADA DEV FİNAL DIYE LANSE EDİLEN Bİ MAÇ TÜM TÜRKİYE REZALET Bİ IĶINCİ LİG PLAYOFU İZLEDİ

Yanıtla . 9Beğen . 21Beğenme 28 Mayıs 19:57
26

Hafız - Sn. Cumhurbaşkanımızın maçtan bile haberi yoktur Allah aşkına ya, varsa sa il başkanları toplantısında uzaktan yanına yaklaşmadan bizimkiler demiştir maç var diye oda iyi olan kazansın demiştir, onca memleket meselesi varken 2. Lig mi takip ediyor, abartıyorsunuz.

Yanıtla . 52Beğen . 10Beğenme 28 Mayıs 18:57
25

Spamcı - Play-off taraftarları piyasaya çıkmaya başladı :D

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 28 Mayıs 17:36
22

Kenan Si̇pahi̇ci̇ - ortada iddaa, misli varken ve bu maçın öncesinde her 2 takımın çıkarılacağı açıklanamaz. maçtan hemen sonra değil pazartesi yada salı günü açıklanacak. her 2 takımda çıkacak. ama biz kazanalım gerisini kendi kalesine emirle gol atanlar düşünsün.

Yanıtla . 8Beğen . 15Beğenme 28 Mayıs 16:22
20

Abjokali Lacis Ergun - Sakarya sampiyon olursa kocaeli de cikakacak ama kocaeli cikarsa sakaryayi çıkarmazlar bu lobiliktir tum milletvekilleri kocaeli icin birleşti sakarya da birakin birleşmeyi milletvekillerinin esamesi bile okunmuyor

Yanıtla . 70Beğen . 13Beğenme 28 Mayıs 15:44
30

Vahsakaryam Vaaah - @Abjokali Lacis Ergun 20 nolu yoruma cevabı: doğru diyorsun reis.aynen öyle

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 01 Haziran 00:25
24

B.k - @Abjokali Lacis Ergun 20 nolu yoruma cevabı: Günlerdir bunu sölüyorum aynı şeyi düşünen tek ben değilmişim...

Yanıtla . 20Beğen . 4Beğenme 28 Mayıs 17:23
21

Ali Halil Taskisigi Sa - @Abjokali Lacis Ergun 20 nolu yoruma cevabı: Böyle rezalet olurmu bizim millet vekillerimiz ne iş yaparlar hepsi her gün medyada kimi arabasıyla kimisi sivri cikislariyla ve lakin biz yürekten inanıyoruz takimimiza her vuruşumuz gol olsun inşallah

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 28 Mayıs 16:17
18

Çağatay Göktürkoğlu - Koceliyi yenemezse Sakarya çıkmasın hak etmiyor artık finali kazanması farz oldu gerisi boş..

Yanıtla . 43Beğen . 7Beğenme 28 Mayıs 15:05
16

Salih - Sakaryaspor ALLAH'ın izniyle kazanıp, şampiyonluk kupasını Sakaryamıza getirecektir.Kocaelispor daha dün geldi bu lige, yenilerden..4.sezon oldu..Sakaryaspor her şartlarda hak ediyor Şampiyonluğu ve TFF 1.ligi İnşaallah..Sakaryaspor içim yıkım olur, kocaeli için ise seneye direk çıkmak umudu ile kamçı olur diye düşünüyorum. ALLAH Sakaryasporumuzun yar ve yardımcısı olsun..İnşaallah diyoruz..Amin..

Yanıtla . 15Beğen . 7Beğenme 28 Mayıs 15:02
14

Goralı - KOCAELİ YE YENİLECEKSE ÇIKMASIN ZATEN. BÜTÜN SENE ALAY EDERLER.

Yanıtla . 38Beğen . 1Beğenme 28 Mayıs 14:53
23

Birisi - @Goralı 14 nolu yoruma cevabı: Sadece butun sene mi ?

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 28 Mayıs 17:20
13

Manyeto - Bu maçın yönetmelik gereği oynanması lazım. Bunun bahisi, yayını, fikstürü vs her şey var. Maç oynanmadan yetkililer program dışında açıklama zaten yapamaz. Tahminimce maçtan birkaç gün sonra böyle bir karar alınacak. Ayrıca böyle bir siyasi jest, böyle büyük şehirlere o hüznü yaşatmadan yapılmaz ;)

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 28 Mayıs 14:50
12

Sedat Dagkesen - SAKARYASPOR 3 : 1 KOCAELISPOR 3. GOL PENALTIDAN GELECEK...

Yanıtla . 8Beğen . 12Beğenme 28 Mayıs 14:40
11

Şeker Mahalle - Mahalle olarak akşamdan beri uyumuyoruz zaten. Gözünüzü seveyim umut vermeyin! :(

Yanıtla . 11Beğen . 3Beğenme 28 Mayıs 14:36
10

Serdivanlı - BENİM DUYUMUMDA LİG 20 TAKIM OLACAK AMA BURDAN KAZANANLA AKHİSAR I LİĞE ALACAKLAR TEKRARDAN.

Yanıtla . 4Beğen . 16Beğenme 28 Mayıs 14:36
08

Sakaryalı - Eğer Sakaryaspor bileğinin hakkı ile kazanır da ardından iki takım 1. lige yükselecek denilip Kocaelispor'da 1. Lige çıkarsa.....

Yanıtla . 2Beğen . 8Beğenme 28 Mayıs 14:27
06

Cenk34 - maç her halukarda oynanmalıydı zaten de "iyi oynayan kazansın" ile "maçın bir galibi olacama ama bir üst life her iki takım da çıkacak" cümleleri sanki aynı anlama gelmiyor :)

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 28 Mayıs 14:10
05

Serhat - EVET DERDİMİZ ÜST LİG AMA YANLIŞ ŞEYLERE ODAKLANIYORUZ. RAKİP KOCAELİ SEN MAÇI YENMEYE ODAKLANACAKSIN KAZANDIĞIN ZAMAN ZATEN 1.LİGTESİN. BÖYLE HABERLERLE MOTİVASYONU BOZMAYIN HABER YAPACAKSANIZ MAÇIN ÖNEMİNİ VURGULAYIN...

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 28 Mayıs 14:01
04

Hamza - İyi oynayan kazansın derken ; aslında Bitcoin için demişti. Demek ki anlamadı kimse :))

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 28 Mayıs 13:57
03

Okan - herkes bir şey yorumluyorsa bir yorumda ben yapayım o zaman. Sakarya Heyeti Cumhurbaşkanına talebi ilettiğinde Sakarya heyetine "İyi oynayan kazansın" demiş. Kocaeli heyetine bu sözü söylemediyse demek ki iyi oynamasa da kazanacak. Yani işin özeti Sakaryaspor bu akşam kendi bileğinin gücüyle kazanacak. Başka çaresi yok. Ama Kocaelispor için aynı şartlar geçerli değil.

Yanıtla . 7Beğen . 15Beğenme 28 Mayıs 13:55
02

Vatandaş - Aç tavuk kendini darı ambarında zannedermiş.

Yanıtla . 19Beğen . 6Beğenme 28 Mayıs 13:51
01

41-07-01 - İki takımı da çıkarmayacaklar üst lige. Kazanan Kocaelispor olacak!!

Yanıtla . 20Beğen . 37Beğenme 28 Mayıs 13:49
19

5400 - @41-07-01 01 nolu yoruma cevabı: sıkıldıysan okuma

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 28 Mayıs 15:41
09

Vatandaş_54 - @41-07-01 01 nolu yoruma cevabı: Harika fikir :) İki takım da çıkamasın. 2.lige devam etsinler. Yeter sıktınız yahu.

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 28 Mayıs 14:32
07

Çark Caddesi - @41-07-01 01 nolu yoruma cevabı: Banada ver ya şundan iyimiş

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 28 Mayıs 14:15



Anket Covid-19 vakalarının arttığı Sakarya'da sizce ne yapılmalı!