Müftülükte tartışılan görevlendirme! Müftünün oğlu Yenicami’ye vekil imam oldu

Sakarya İl Müftüsü Hasan Başiş’in oğlunun,yurtdışına giden Adapazarı Yenicami imamı yerine vekil imam olarak görevlendirdi. Müftü Başiş "Sadece benim oğlum değil. 15 camiye daha vekil imam görevlendirdik. Kaldı ki oğlum yapılan sınavda 250 kişi arasında birinci oldu." dedi. SERHAT YILMAZ'IN HABERİ

Serhat Yılmaz
Serhat Yılmaz Tüm Haberleri
+2
Haber albümü için resme tıklayın

MEDYABAR.COM:
Sakarya İl Müftüsü Hasan Başiş'in imam oğlu, yurtdışına giden  Adapazarı Yenicami imamının yerine vekil imam olarak görevlendirildi. 21 yaşındaki genç hafızın şehrin merkezinde bulunan camide görevlendirilmesi tartışmalara neden olurken Müftü Başiş bu görevlendirilmeyle ilgili olarak, "Normal memur değildir. Vekil olarak görevlendirildi.  Almanya’ya giden imam yerine 'imam vekil hatip' olarak görevlendirilmiştir Bunda da maaşın 3/2’sini alacaktır. Almanya’dan imam döner dönmez görevine son verilecektir" dedi.

15  CAMİYE VEKİL İMAM
Müftü Hasan Başiş aralarında oğlunun da bulunduğu 15 camii imanının görevli olarak yurtdışına çıkmalarıyla vekil görevlendirildiğini söyleyerek sözlerini şöyle sürdürdü.

"Oğlum Proje imam hatipliğinde uzman öğretici olarak görev yapıyor. Hafızlık konusunda da  Türkiye birincilikleri var. Yurtdışı görevlendirmeleri nedeniyle vekil olarak görevlendirilmek üzere yaptığımız ve 250 kişinin katıldığı sınav da oğlum birinci oldu. Bu ilk 15 sıraya giren kişi ise çeşitli camiilerde vekil olarak görevlendirdik. Önümüzdeki günlerde sıra ile de 26 hafızı Kredi Yurtlar Kurumunda görevlendireceğiz"


Atanmasıyla tartışmaları neden olan  Sakarya Müftüsü  Hasan Başiş’in oğlu Muhammet Halit Başiş, TRT’nin çeşitli tarihlerde düzenlediği Kur’anı Kerimi en güzel okuma yarışmasına katılmıştı. 2017 yılındaki yarışmada jüriden tam 100 puan alarak dikkatleri çekmişti.

Başiş’in sosyal medya platformlarında TRT’deki yarışma ve çeşitli etkinliklerde çekilen Kur’an okurken yayınlanmış videoları da bulunuyor..

11 Ağu 2021 - 13:37 - Arka Kapı --- Okunma

Muhabir Serhat Yılmaz

medyabar.com son bir ayda 3.283.209 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

151

Sakaryalı Misafir - BİRİNCİ OLDUMU BİRİNCİ YAPTINIZMI

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 06 Eylül 11:25
150

Haşdi Ş. - Niye söylenip duruyorsunuzki, bu ülkede 120.000 tane namaz kıldırma memuru var, bir tane daha ilave olmuş ne olacakki, biz eşş.... olduktan sonra daha çoook semer vuran olur, siz hiç merak etmeyin...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 28 Ağustos 19:32
149

Zikenberg - Bi Allah‘in kuluda cikip masallah genc kardesimize dememis… aksam icki masasindan kafasini kaldiramayan serefsizler bugun burda elestirmis olmak icin yorum yapmislar

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 20 Ağustos 10:02
146

Diken - Bir bozuk düzen düşün ki:

Haksızlık ve adaletsizlik normalleşmiş, kul hakkı yemek normalleşmiş, rüşvet, torpil, iltimas normalleşmiş, adam kayırmak, adam harcamak normalleşmiş. Ve bu düzende yaşayan dindarlar da tüm bunları birer ahlaksızlık olarak görmüyor, ahlaksızlığı sadece cinsel ahlaksızlıkla sınırlandırıyorlarsa, bu dindarlar, bu bozuk düzeni ayakta tutan dindarlara dönüşmüş demektir. Abdulaziz Kıranşal/Bozuk düzeni ayakta tutan dindarlar makalesinden alıntı

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 19 Ağustos 11:55
145

Metsavar - AFGAN C.BAŞKANININ 150 MİLYON İNDİRDİĞİ YERDE ÇANTA ÇANTA PARACIKLARIN GİTTİĞİ YERDE GEMİCİKLERLE NELERİN TAŞINMADIĞI BİLİNDİĞİ HALDE SAKARYA MÜFTÜSÜ FALAN FİLAN YAPIYOMUŞ :) GÜLDÜRMEYİN İNSANLARI.

SAKARYA MÜFTÜSÜ : YAPIŞŞŞTIRRRR. GİTSİN tHE İMAM ALACAK PARAYI DAHA NE İSTİYONUZ KANDIRAN YOK BİŞİY EDEN YOK. yAPIŞTIRRRRRRR MÜFTÜÜÜ YAPIŞTIR. SİZİN HALA PARA İNDİRİP CAMİDE DİLENCİLİK YAPTIMAKTAN BAŞKA NE YAPTIĞINIZI ANLAMASAMDA YAPIŞTIRRR.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 19 Ağustos 11:41
144

Sakarya merkez - Bütün SIRTLANLAR buraya gelmiş. Çocuk kaliteli geçerli temiz bir delikanlı müftünün oğlu olması bu tür dedikodu çıkmasına neden olmuş.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 17 Ağustos 08:35
142

Turan Ayra - MAAŞALLAH, bahtı açık olsun,inşeallah en kîsa zamanda kalıcı göreve baßlar

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 16 Ağustos 14:14
140

Yolcu Yolunda Gerek - Aslanım bravo sana.sen münafıklara kulağını tıka.bundan sonra yerin kadrolu imam.Ayasofya.Allah yolunu açık etsin.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 14 Ağustos 10:39
148

Happy54 - @Yolcu Yolunda Gerek 140 nolu yoruma cevabı: o kesin canım diyecek bişey yok. babasının çiftliği hee

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 19 Ağustos 13:40
138

Baskonus54 - ve bankadan kredi çeken müftü seslendi: faiz haramdır kardeşlerim!!!!

diyanetin gelirinin büyük kısmı faizden gençler, oğlanda yeni camiiye oooh cukkaaa, ordan temiz bir memuriyet üstüne, daha ne olsun

Yanıtla . 4Beğen . 7Beğenme 13 Ağustos 18:01
137

u.z - EY MÜFTÜ ADPZ.GÖBEĞİNDEKİ EN ÇOK İLGİ VE ALAKA DUYULAN BİR CAMİYE VEKİL İMAM ATIYACAKSAN Kİ BUNU ASIL İMAMLIK ALMIŞ NEFERLERDEN YAPMANIZ DAHA DOĞRU OLURDU.Kİ BU KADAR TEPKİYE NEDEN DE OLUNMAZDI.

ÇOCUK BİZİM ÇOCUK ELHAMDULİLLAH ÇOK GÜZEL KIRAATI VAR ALLAH YARDIMCISI OLSUN.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 13 Ağustos 16:58
136

Patates Halinden Musta - müftü efendi boşverin çok takılmayın siz bu dünyaya hafız olan bir evlat nasip etmiş bundan güzel bir şey yok hafızlık allah katında çok büyük bir mertebedir.gecenin bir yarısı kalkıp kuran ezberlemek okadar kolay bir şeyde değildir afferim genç hafızımıza allah herkese her eve bir hafız nasip etsin inşallah.müftü efendiden yine yazıyorum mustafa aydın hocamızdan ve bahçeli camii imamından kuran ayetlerinden ve peygamber efendimizin hadislerinden sohbet konularını orhan camiden merkezi sistemle yapmalarını ve bütün camilerimizden kısıtlamasız verilmesini istiyoruz biz halk olarak. ayrıca orhan camii müezzini ve sofular camii imamının ezan sesini bol bol beş vakit dinlemek istiyoruz onlar okuyunca insanın koşa koşa camiye gitmesi geliyor.

Yanıtla . 5Beğen . 9Beğenme 13 Ağustos 14:49
135

Tayyip Tekbir - Sayın Müftü! Güzel evlat yetiştirmiş sin tebrikler..az da olsa bu fitne fucur devrinde Orhan camiye görevlendirme göze batmış...

Hayırlısı olsun..

Diyanet görevlilerinde, genelde işini iyi yapmayan, mesleğin kutsallığına yakışmayan hal ve tavırlı tebliğ ve İrşad'dan mesaiden kaçan cemaate duyarsızlar çok..

İyilerden Allah razı olsun..

Sıkı denetimle buralara yakışmayanlar AYIKLANMALI...

Mesleğin halk nazarında seviyesini düşüren şükürsüz ler işsiz kalmasın. AMA kamuda mesaisi bol, maaşı az sürekli işçi KADROLARA atansın. Kıymet bilsinler. Ense yapmanın garantisi olmasın.. Meslekye kalite ve saygınlık artsın.

Diyanete bu tür öneriler sunun..Susmayın.. Allah sorar.. Bir laçkalık yok diyemezsiniz. Halk arasına girin... Halk anlamış siz anlamamış olamaz sınız.

Camilerde cemaati hoş tutacak etkinlik lazım...Kavurucu havalarda 15 dk önce havalandır serinlet.

Cemaat şıpır şıpır yer içinde kopmasın namazı..Serin havayı garanti bulan cemaat camiye girer.. Hatta böyle istikrar olunca duyan cemaat gelir. Cemaat bile artar.. Görevli de oturur tebliğ ve İrşad'dını yapar Kuranı olur duasını eder...

Namaz kılacak bilgisi kıt olan, cami adabı bilmeyen çok.

Camide diz kapak açık donlu yayılıp oturan mı dersin...

Hele cuma da, cami de yer çokken, tek başına cami avlusunda gölge kapıp sevap kazanmaya gelen ahmak çok..

Ne yazık ki uyaran görevli de yok..

Tabiki işini severek yapıyor.. Helal rızk peşinde ise..Allaha şükür imkanlar var. Klimalar süs mü? Soğuk oldu ısıtırsın.. Sevmeyen uzak durur seven yakın.. Cemaat edebi adabı bilir.. Burnunu sokmaz.. Camide bile sabırsız olan Müslüman'ın vay haline

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 13 Ağustos 12:10
134

Karasulu - ÇOCUK BİRİNCİ OLMUŞ. DAHA NE OLSUN. MÜFTÜ OĞLU OLDU DİYE HİÇ BİR ŞEY OLAMIYACAKMI...AYIP YA...BU NE BİÇİM YAKLAŞIM...

Yanıtla . 9Beğen . 5Beğenme 13 Ağustos 11:40
133

Okur - Bu işten anlamayanlar ne olmuş müftü oğlu sonuçta vekil imam diyor, müftüde bu cümleler işine gelmiş, asıl fönünce görevi sona erecek diye geçiştiriyor. Vekil imam köylere kenar camilere olur. Sakaryanın en merkezi camisine vekil imam atama olmaz, oraya yakışacak imam, hoca kenar camilerden görevlendirilir, oraya da gerekiyorsa vekil imam atarsın. Orhan cami amiral gemisidir, açıktan görevlendirme yakışmaz, ayrıca orhancamşde imam olup hiç maaş almasa ne olurki, oranın getirisi yüksektir, orda şmam olmayı bırak bir vakit namaz kıldırmayı hayal eden nice hocalar var. Aferin müftüye, başka nediyelim,

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 13 Ağustos 09:54
132

Ad Veya Rumuz - Çocuk Maşallah güzel bir hafız olmuş. Babası Müftü diye Vekillik yapamayacak mı. Napsın gidip fabrikada işçi mi olsun. Bu kadar körü körüne muhalefet yapmayın. Bence bu zamanda hafız olmuş bir genci hiç sınavsız direk imam yapmaları lazım. Şuan o kadar fuzuli imam varken bu hafızın vekil taşeron imam olması ayıptır.

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 13 Ağustos 09:02
130

Ali - Bence insanları tanımadan yorum yapmak bize bir şey kazandıramayacağı gibi günah Sahibi yapar İmam olarak atanan geç kabiliyetli çokta güzel kuran okuyan bir evlat tek suçu müftünün oğlu olmasımı evladını iyi bir şekilde yetiştirmiş helal olsun Allah bizide çocuklarımızı yetiştirebilmeyi nasip eylesin.Amin genç imamı tanımak isteyenleri yeni camiye namaza bekliyorum en azından kendileri için bir hayır yapmış olurlar

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 13 Ağustos 06:05
129

Isyan - Haksızlık ve adaletsizlik normalleşmiş, kul hakkı yemek normalleşmiş, rüşvet, torpil, iltimas normalleşmiş, adam kayırmak, adam harcamak normalleşmiş. Ve bu düzende yaşayan dindarlar da tüm bunları birer ahlaksızlık olarak görmüyor, ahlaksızlığı sadece cinsel ahlaksızlıkla sınırlandırıyorlarsa, bu dindarlar, bu bozuk düzeni ayakta tutan dindarlara dönüşmüş demektir. "Abdülaziz Kıranşal'ın "Bozuk düzeni ayakta tutan dindarlar" adlı köşe yazısından alıntı

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 12 Ağustos 23:26
128

Realist - Çocuğa bişey dediğimiz yok işi gücü rast gelsin İNŞALLAH makbul bir müslümandır.Ancak babası sayın Müftü bey bi iş yapmadığı halde sadece resim çektirip paylaşan Gençlikspor müdürü ile davet davet gezen şeyhleri gezdirip ağırlayan bi insan rahatsızlık bundan babasının Sakarya ya faydası olmayınca oğluna şüpheyle bakılıyor umarım yanılırız.

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 12 Ağustos 19:42
127

Melik Maruf - İlk 15 usule uygun görevlendirilme...Orhan cami torpil değildir.. inşallah.

Değerli müftü bütün cami görevlileri sık denetlenmeli.camiye vakitten 15dk önce gelip tebliğ irşad okuma yapmıyorlar.cami cemaat e hazır değil.. klima lar süs sanki..

Bu konuda da bahçeli evler cami ideal.. cemaat da bol..

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 12 Ağustos 17:45
120

Esnaf - Haberdeki kasıt ne anlamadım müftünün oğlu şarkıcı olup sahnemi alacaktı ?

Yanıtla . 20Beğen . 8Beğenme 12 Ağustos 12:12
122

Aykut Erdem - @Esnaf 120 nolu yoruma cevabı: KASIT TORPİL..ANLAMADINMI ,

Yanıtla . 12Beğen . 9Beğenme 12 Ağustos 13:19
119

Serdivandan - Karadenizli olsaydı kimse ses etmezdi, alışık değiller onlar böyle hakkıyla göreve gelmeye

kişi kendinden bilir işi.

Hakkıyla görev almıs

Allah yolu açık etsin.

Yanıtla . 17Beğen . 10Beğenme 12 Ağustos 11:47
117

Reis Yapar - Müftü bey artık bir sürü kardeşiniz var sanırım

Yanıtla . 2Beğen . 6Beğenme 12 Ağustos 11:40
116

Patates Halinden Musta - hayırlı günler müftü efendinin oğlu diyemi bu kadar yaygara gürültü müftü efendinin oğlu bütün istenen liyakatlardan geçmiş birincilikleri var sonuç olarak hafızlığı yerine getirmiş nihayetinde birde asaleten değil hoca efendi gelene kadar yerine bakacak.saygıdeğer adapazarı müftüsünden ve sakarya müftüsünden ricamız orhan camide ezan okuyan hoca efendileri biraz azaltalım bazı okuyan hoca efendiler makam yapamıyorlar onların yerine

ozanlar sofular camii imamı hoca efendi, orhan camii müezzini hoca efendi, yenicami müezzini hoca efendiye ağırlık verirsek üçü yeterli olur.hele bu aralar sofular camii imamının ezan sesine hasret kaldık.ayrıca değerli hocamız orhan camii imamı mustafa aydın hocamızdan ve bahçeli camii imamı hoca efendiden merkezi sistemle belirleyeceğiniz vakit namazlarından önce veya sonra vaazlarının verilmesi güzel olur.

dinledikçe insanın dinleyisi geliyor kurana göre yaşam tarzımızı düzenlememiz gerekirse hayatımızda bir çok güzelliklerde değişir.vahşi hayatın içinde savrulup gitmeyiz.

Yanıtla . 19Beğen . 2Beğenme 12 Ağustos 11:33
126

Obama00078909 - @Patates Halinden Musta 116 nolu yoruma cevabı: orhan cami imamı neyi anlatacak sezginler camisinde işlediği naneler neticesinde tayinini durdurmak için ahmet şarka verdiği açık çekimi anlatacak yoksa ata yadıkarı orhan cami şadırvanı için aldığı parayımı hangi mustafadan bahsediyorsun

senin bahsettiğin mustafa orhan camiye gelmeden önceleri idi şimdiki zamana uydu

Yanıtla . 0Beğen . 6Beğenme 12 Ağustos 15:18
114

Misafirr - müftünün oğlu diye nefes almasın mı yahu. müftünün oğlu vekil imam olamaz diye bir kanun mu var. torpille olduysa bunu kendi vicdanı da müftü beyin vicdanı da bilir. gerçi bu devirde vicdanlar da bahane buluyor kendine ama müftüye güvenmek durumundayız.

Yanıtla . 15Beğen . 4Beğenme 12 Ağustos 10:33
113

Yuhh - 35 YAŞ ÜSTÜ NÜ İŞKUR OLARAK VİATNAM NAZİ KAMPI GİBİ AYIRIP İŞ VERMİYOR 2017 DEN BU YANA NE İŞ MÜFTÜ SÜN BARİ HAKTAN HUKUKTAN CAMİLERDE ANLAT 35 ÜSTÜ BU ÜLKENİN VATANDAŞI DEĞİLMİ İŞKUR NİYE 35 YAŞ KOYUP 2017 DEN BERİ ÖTEKİLEŞTİRİYOR AYRIŞTIRIYOR 35 ÜSTÜ YAŞA FETO VARİ ANAYASAL İŞ BAŞVURU HAKKINA KAMU İŞÇİ ALIMLARINDAN 2017 DEN BERİ DARBELİYOR FETO GİTTİ BUNLAR BAŞLADI 2017 DE AZİZ MİLLETİ DARBELEMEYE ..

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 12 Ağustos 10:29
121

Gkhn - @Yuhh 113 nolu yoruma cevabı: Aynen öyle kamu da işe girmek için eskiden kpps puanı isteniliyordu şimdi kuraya tabii tutuluyor aynı zamanda da 35 yaş şartı var kamu (devlet) bunu yapıyorsa özel sektör neden yapmasın yazıklar olsun

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 12 Ağustos 12:50
112

Seçkin - Medyabar yine fitne ateşine bir odun daha atmışsınız her zamanki gibi

Yanıtla . 14Beğen . 9Beğenme 12 Ağustos 10:18
111

Akyazılı - YORUM YAPAN ARKADAŞLARI YENİ CAMİYE BU KARDEŞİMİZİ DİNLEMEYE DAVET EDİYORUM. YORUMLARINI ONDAN SONRA YAPARLARSA GÜNAHADA GİRMEMİŞ OLURLAR. HAFIZIN SESİ VE OKUYUŞU ÇOK GÜZEL MAŞALLAH . GENÇLERİN ŞEVKLERİNİDE KIRMAMIŞ OLURUZ.

Yanıtla . 21Beğen . 6Beğenme 12 Ağustos 10:12
147

Happy54 - @Akyazılı 111 nolu yoruma cevabı: mevzuu sesi ve okuyuşu değil , etik ilkelerden bahsediyoruz liyakatten

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 19 Ağustos 13:38
109

kro - bu ülkenin bir an önce akepeden kurtulması lazım

Yanıtla . 9Beğen . 15Beğenme 12 Ağustos 10:05
106

Ankarasu - Trt 100 puan verdi diye geçsin çalışşsın oo ne ala be din adamı olacaklar bide müslümanlar yersen

Yanıtla . 8Beğen . 14Beğenme 12 Ağustos 09:29
123

Adapazar - @Ankarasu 106 nolu yoruma cevabı: ARKADAŞLAR BUNUN GİBİ ALKOLLÜ YORUM YAPMAYALIM LÜTFEN

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 12 Ağustos 13:29
103

Kaikai - hep böyle garip tesadüflerde sizi buluyor neden. Kardeşim camileri bile ele geçirdiniz. her yerde bu zihniyet var, bırakında biraz amcası dayısı olmayan vatandaşta bir yerlere gelebilsin.

Yanıtla . 8Beğen . 11Beğenme 12 Ağustos 09:12
124

Adapazar - @Kaikai 103 nolu yoruma cevabı: NE YAPALIM PAPAZ MI GETİRELİM CAMİYE

Yanıtla . 8Beğen . 5Beğenme 12 Ağustos 13:30
102

Ethem - Müftünün oğlu işini başarı ile yapıyor olabilir ama babasının idaresi altındaki bir kurumda çalışması doğru değil.İşinde başarılı ise diğer illerde de pek âlâ çalışabilir.

Yanıtla . 14Beğen . 14Beğenme 12 Ağustos 08:40
101

Akp - SAKARYA İL MÜFTÜSÜNÜ BURADAN ACİL ALINMASI LAZIM SAKARYAYA HİCBIR FAYDAAISI YOK.ZENGINLERIN YEMEK VE TOPLANTISINDA SADECE

Yanıtla . 14Beğen . 9Beğenme 12 Ağustos 08:07
100

Peksöz - Yanlışı sorgulamak İçin doğruyu aramak lazım. 21 yaşında diyorsunuz 15 yaşında çocuk fotoğrafı habere eklemişsiniz kaldı ki birinci olan vekil olmuştur diyorsunuz problem nerede peki ?

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 12 Ağustos 07:40
99

muriç - bu kardeş daha ezan okumadan köpekler niye havladıki ;)

kendi evladınız amir memur olsa kendi memleketine getirtmek için başkanı vekili müdürürü araya sokacak insanlar burdan ahkam kesiyor. arkadaş bu çoçuk derece almışmı ? 1. olmuşmu ?

daha ne konuşuyonuz.

Yanıtla . 16Beğen . 14Beğenme 12 Ağustos 07:27
131

muriç - @muriç 99 nolu yoruma cevabı: bu çoçuğun suçu ne sence ? 1. olmakmı ? babasının müftü olmasımı ? imam olmasımı ?

sorun nerde ? 1. olmuşsa hakkı değilmi ?

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 13 Ağustos 08:44
118

Secati - @muriç 99 nolu yoruma cevabı: El hak adam herkesi kendi gibi biliyor. Torpil buldum mu affetmem diyor.. Siz de yaparsınız diyor. Toplum bireylerden oluşur ve çürüme bireyde başlar.. Adam toprak olmuş...

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 12 Ağustos 11:43
97

Limandereli Yunus - Hakkın hatırı Ömer’de dost bırakmadı. Hz.Ömer (r.a)

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 12 Ağustos 07:06
96

Mühendis2 - Bunlarda torpil olmaz. Diyanetten hiç olmaz. Sorsan yüce dinimizi de kimselere bırakmazlar. Yazıklar olsun size

Yanıtla . 11Beğen . 10Beğenme 12 Ağustos 06:55
95

Blackrose - Ne büyük devlettir hafız evlat yetiştirmek

Müftü beyi tebrik ediyorum bu nimete kavuşmuş. Yapılan yorumlar meyve veren ağaç taşlanır kabilinden. Hak ettiyse kardeşimiz sen müftünün oglusun hak edemezsin mi denilmeli sen müftünün oglusun imam olamazsın mı demeli. Yorum yapanların çoğu böyle demek istiyor ama sorsan ben öyle bir şey demedim der kesin o yüzden gülüp geçiyorum.

Yanıtla . 15Beğen . 8Beğenme 12 Ağustos 06:51
92

Macır - Müftülük bütçesi Milli Eğitimde yok herkes oraya hücum ediyor, cennet te garanti üstüne kaymaklı kadayıf ;)

Yanıtla . 6Beğen . 10Beğenme 12 Ağustos 01:24
110

Bilge Lider - @Macır 92 nolu yoruma cevabı: Doktorlar mühendisler bilim insanları astronotlar bu kurumda yetişiyorlar o yüzden bütçeden en çok pay alması normal.Mit

Ve Genelkurmay’dan sonra bütçeden en çok pay alan kurum.

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 12 Ağustos 10:10
107

Fesleğenli Saksı - @Macır 92 nolu yoruma cevabı: Bilim adamı yetişiyor ya atomu parçalayacak insanlar yetişiyor ya o yüzden bütçeden en çok pay onlar alıyor.:))

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 12 Ağustos 09:59
91

Sedat Dagkesen - :)))))) VATAN BAYRAK KITAP CAMI MEVZUBAHIS ISE BIZIM MILLETIMIZIN ICINDE NAMAZA DAHI GITMEYEN MUHALEFET OLUR :))) BAKIYORUM YELKENLER YINE SUYA INDI...YOK KARDESIM BIZIM SAKARYADA INSANLAR AKILLANMAAAAAAZZZZZZZZ....

HANI BIR ZIHNIYET VARYA "" HERSEYDE NIYET ONEMLI "" KALKANINA BURUNUP KENARA CEKILIR INSANLAR.BIR INSANIN YAPTIGI BIR ISTE UCKAGIT ARAMASI ICIN COOOKKK COKKK DURUST OLMASI LAZIM...DIYANET DENINCE INSANLAR YANASMAMAYA BASLADI.SON ZAMANLARDA DIYANETIN TUTARSIZ ACIKLAMALARI VS INSANLARI DIYANETE KARSI CEPHE ALDIRDI.HEE DUZELIRMI ? COOOKKKK ZOR...ESKIDEN NE IMAMLAR NE HOCALAR NE MUFTULER NEDE DIYANET ISLERI BASKANI SIYASETE KARISMAZLARDI MALESEF SIMDIKILER SIYASETTEN CIKAMADILAR;ALMANYADA CAMI HOCALARI SIYASET YAPAR,TURKIYEDEKILER KILICLA HUTBEYE CIKAR BIRILERI CAY ATAR AMA HER YAPTIKLARI SEYI ESKI ZAMANLARA BIR SEKILDE UYDURURLAR :)))

Yanıtla . 7Beğen . 9Beğenme 12 Ağustos 01:06
88

Bi̇rbi̇len - Müftünün oğlu başarılı olamaz mı biyerlere gelemez mi kaldı ki adam söylemilş birincilikleri var diye belli ki hakkıyla gelmiş,öküz altında buzağı aramaktan vazgeçin.

Yanıtla . 26Beğen . 19Beğenme 12 Ağustos 00:47
86

Burak 54 - Ülkemizdeki resmi kurum ve özel sektörde torpil yapma adam kayırma o kadar kurumların içine işlemişki (diyanet işleri başkanlığıda dahil) vatandaşlarda bu gibi durumlara şüpheyle yaklaşıyor artık. Bu genç arkadaş belki yeteneği ve bilgisiyle bu makamın çok üstünde bir kabiliyete sahiptir. Fakat acizane görüşüm babasının başında olduğu bir kuruma atanması ortaya çıkacak tartışma ve toplumdaki yanlış anlaşılmalara sebebiyet vereceğinden ( şu anda olduğu gibi)bu görevlendirme yerinde olmamıştır..

Yanıtla . 25Beğen . 10Beğenme 12 Ağustos 00:34
85

Zat - Ey müminler şu yorumları okuyupta bu Cehape nin değirmenine su taşıyanlar uyanın. Bunlar bugün dini özgürlüklerden bahsederler ama geçmişleri gibi Allah muhafaza gelirseler ne Cami kalır ne imam. Bir arkadaş yazmış aynen öyle Kuran dan bi haber yaşarlar, hadislere uymayız derler, biyerlerinden din devşirirler. Dünyayı önüme serseniz de Atanızın kapattığı Ayasofya yı açan Adamı Satmayacam... Ömrümün sonuna kadar sizinle (batıl ile) mücadele edeceğim...

Yanıtla . 14Beğen . 21Beğenme 12 Ağustos 00:11
80

Novipazar5454 - Bre gafiller gurur dutmaniz lazim adam hayirli evlat yetistirmis sizde yetistirin sizinkiside olsun

Yanıtla . 24Beğen . 14Beğenme 11 Ağustos 23:23
108

Paşalı Paşa - @Novipazar5454 80 nolu yoruma cevabı: O saksıya seni eksinler fesleğenin adını kirletme ezik

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 12 Ağustos 10:00
98

muriç - @Novipazar5454 80 nolu yoruma cevabı: doğru bu çoçuk ile gurur duyulurmu ;)

dünyada ödül alan kekili giibi biri varken gurur duydukları bu çoçuğun ne işi var.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 12 Ağustos 07:20
93

Fesleğenli Saksı - @Novipazar5454 80 nolu yoruma cevabı: Sağol Teşekkür ederim böyle kutsal bir mesleği ben icra edemem.Yinede layık gördüğünüz için teşekkür eder sevgi saygılar sunarım :)

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 12 Ağustos 01:27
89

Öztürk - @Novipazar5454 80 nolu yoruma cevabı: Müftüye sesleniyorum. Fesleğenli Saksı'yı imam olarak atasın.

Yanıtla . 3Beğen . 9Beğenme 12 Ağustos 01:05
87

Fesleğenli Saksı - @Novipazar5454 80 nolu yoruma cevabı: Nerden biliyon hayırlı evlat olduğunu? Hayırlı evlat anne baba eş Allah göstermesin yatağa düşünce belli olur.Ula ne Gurur duycaz sen kendin duy. Bilim adamı mı bu ülkeye yararı katkısı olan bir mucit mi yoksa.Ülkesi adına ne yapmış.

Yanıtla . 10Beğen . 7Beğenme 12 Ağustos 00:45
79

Ahmet Sarı - Ne olmuş müftünün oglu olduysa ,işin ehli iseki öyle ,liyakatlıysaki öyle size ne oluyor.Müftünün oglu oldu diye hakkından feragatmı edecek.Müftümüzü tebrik ederim pırlanta gibi bir evlad yetıştirmiş.Maâşallah

Yanıtla . 24Beğen . 18Beğenme 11 Ağustos 23:07
94

Fesleğenli Saksı - @Dogrucu Davut 78 nolu yoruma cevabı: Sende müftü olursun başımıza :)

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 12 Ağustos 01:28
90

Öztürk - @Dogrucu Davut 78 nolu yoruma cevabı: Doğrucu Davut'u da müezzin olarak atayın.

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 12 Ağustos 01:06
77

Şamlıoğlu - Birkaç kez bu çocukla tesatüf ettim ve kendisinin kim olduğunu bilmeden okuduğu kuran ı dinledim.Allah yitiştiren Anne ve Babadan razı olsun dedim.Rabbim bizede böyle edepli şerefli yetenekli ve kuran ı güzel kraat eden evlatlar nasip etsin inşaallah diye dua ettim. Müftü beyin oğlu olduğunu daha sonra öğrendim. Kendilerini birkez daha tebrik ediyorum.bence görevlendirildiği cami de isabet olmuşki .zaten çocuk hak ederek orada görevlendirilmiş.

Yanıtla . 25Beğen . 9Beğenme 11 Ağustos 22:24
74

Cemil - Tuz koktu tuz insan zan altında kalmamak için atamaz yine yine atamaz

Yanıtla . 14Beğen . 21Beğenme 11 Ağustos 21:57
73

Haktan Yana - Müftünün oğlu imam olmaz diye kural mı var. İçimiz dışımız torpil olduğu için herşeye artniyetli bakıyoruz. Önce kendimizi torpilden, hak yemekten arındıralım. Sonra konuşalım. İşimiz düşünce kendimiz torpil aramıyormuyuz. Hastane sırasında bile tanıdığımız hastabakıcı bulup ön sıraya geçmek için araya koyuyoruz. Önce aynaya bakalım. Bu dünyanın öbür tarafı var. Torpili yapan, yaptıran, aracılık eden karşılığını bir gün alacak.

Yanıtla . 26Beğen . 7Beğenme 11 Ağustos 21:54
72

Isyan - Kendisinin basında bulunduğu kurumda oğlunun atamasının yapılmasi doğru değildir. Açık şekilde çıkarların çatışması söz konusudur. Imam efendinin iyi bir hafiz olması müftü efendinin oğluna torpil yapmamış olması durumu değiştirmez. Yarından itibaren görevi bırakmalıdır. Illa imamlık yapmak istiyorsa ücret almadan Allah rızası için gönüllü olarak imamlık yapmasina müftü efendi izin verir. Meselede böylece güzellikle hal olur.

Yanıtla . 12Beğen . 22Beğenme 11 Ağustos 21:43
81

Ömer - @Isyan 72 nolu yoruma cevabı: Doğru olup olmadığını sana mi soracaklardı?

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 11 Ağustos 23:24
70

Sabahattin Koç - Yasakmı müftü nün evlatlarına imam kadrosu bankamatik memuru olmamasımı rahatsız etti

Yanıtla . 16Beğen . 10Beğenme 11 Ağustos 21:37
65

Kemoterapi - Yarasalar İstemiyor Diye Güneş Doğmayacak Değil Ya... Babası Müftü diye, birileri dedikodu yapıp iftira atacak diye Oğlu Görev Almayacak Değil Ya...Burada AKP düşmanlığını Müftü üzerinden kusanlar çok biliyorlarsa sırtını döndükleri Allah'ın kitabını bu genç gibi ezberler, diğer dini bilgileri de öğrenip Müftü olur ve kendileri o makamda daha iyisini yaparlar. Yok öyle dinden Kur'an dan bi haber yaşayıp, yaşamak ve yaşatmak için uğraşanlara saldırmak. Siz vekil imam seçmeyi takıldığınız pavyona şarkıcı seçmek mi sandınız...

Yanıtla . 27Beğen . 9Beğenme 11 Ağustos 21:16
62

Murteza - İmamlık torpil olmaz. Ancak atamalarda tayinlerde torpil yapılabiliyor. Buna şahidim. Ancak müftü efendi evladı için inisiyatifi kullandıysa günaha girmiştir. Eğer bu durum bir kura neticesinde tesadüfen oluşmuş ise söylenen her söz iftiraya gıybete girer. Sui zan yapmamak lazım. Bir mümine bu yakışır. Allah herşeyi hakkıyla bilendir.

Yanıtla . 15Beğen . 5Beğenme 11 Ağustos 20:58
141

Murteza - @Murteza 62 nolu yoruma cevabı: Müminlik dersi vermedim. Haberde müftü efendinin inisiyatifi varsa hatalıdır demişim. Yoksa atılan iftira ile günaha girilir demişim. Ders değil uyarı. Malesef siz anlayamamışsınız

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 00:10
75

Tito - @Murteza 62 nolu yoruma cevabı: Allah herşeyi bilendir amenna. Bir de sen haberi düzgün okusan da oğlunun kadrolu atanmış değil vekil imam olarak geçici görevlendirildiğini anlasan. Belki buradan başkalarına Müminlik dersi vereceğine bu sana daha çok yakışır.

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 11 Ağustos 21:58
61

çiftçi - sayın muftu bu haberı okuyunca hıç yuzun kızardımı bır din adamı olarak. yoksa herkes yapıyor bende ogluma yaptım mı dedın. sakarya da 1300 cıvarında camı var. ınsan da bıra zyüz olsa herhangı bır camıye atama yapardı. sonra ınsanlar dınden soguyor bunu bırde sıze sormalı muftü bey neden acaba.

Yanıtla . 12Beğen . 18Beğenme 11 Ağustos 20:53
60

Kazımpaşalı - Kardeşimizi kazımpaşa merkez cami in de imam olarak görevlendirilmesini talep ediyorum. Rabbim yardımcısı olsun meyve veren ağaç taşlanır misali yolu açık olsun genç olsun orhan caminin imamı olsun helal olsun

Yanıtla . 15Beğen . 5Beğenme 11 Ağustos 20:46
59

Ecdat - Müftünün oğlu olduğu İçin değil liyakatli olduğu İçin bu göreve atanmıştır.

Ben dün akşam namazını arkasında kıldım

Kim olduğunu bilmiyordum. Maşallah demekten kendimi alamadım namaz hiç bitmesin istedim. Kıraati okuması o kadar güzeldi ki ama caminin kapısına uğramayalar oturduğu yerden yorum yazmaya bayılıyor

Müftünün oğlu olduğunu bu haber ile öğrendim

Müftü beyi de böyle güzel bir evlat yetiştirdiği için tebrik ediyorum

Yanıtla . 38Beğen . 9Beğenme 11 Ağustos 20:30
55

Fesleğenli saksı - Torpilke müftüke yerleşmişke siz izleyinke :)Akp oy verinke (özellikle asgari ücret alıp ayı eksi ile kapatanlar ) müftünün oğluda ay sonunda keyif yapsın babası ile:)

Yanıtla . 8Beğen . 19Beğenme 11 Ağustos 20:26
83

Fesleğenli saksı - @Fesleğenli saksı 55 nolu yoruma cevabı: Ben akıllıyım sen rahat ol.Onlardan olduğun için savunman normal.Nerde liyakat var he :)) Hasetlik demişsin : hakkı ile girdiğini Düşünmüyorum o yüzden yorumladım.Kamuya hangi tipler nasıl girdiğini de biliyorum görüyorum duyuyorum :) Akyazının karasunun Taraklının bir köyüne değilde merkezde güzel bir yerde atanması manidar. İşini mesleği yapamayan milyonlarca insan var ülkede diplomalı işsiz nedeni torpili yok akp yada bir grupa üye değil sen ne anlatıyorsun.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 11 Ağustos 23:50
63

Alma Mazlumun Ahını - @Fesleğenli saksı 55 nolu yoruma cevabı: Ya ne kadar taraflı,kindar,hased yorum yapmışsın.çocuk belli ki işin uzmanı.ayrıca müftünün oğlu atanamaz diye bir kural mı var.sana makam verilseydi ne yapardın önce onu sorgula.liyakatı var.hakkında hayırlısı olsun.unutma ateş odunu nasıl yer hasedin de seni yer.akıllı ol.

Yanıtla . 10Beğen . 5Beğenme 11 Ağustos 21:05
54

Ebu'l Serdar - Halit Hoca hafızlık okulunda benim çocuğumun hocalarındandı. Ben böyle efendi, mütevazi ve saygılı bir genci çok az gördüm. Ayrıca ses ve donanım olarak ta oldukça başarılıydı. Yorum yapanların bilmediği Vekil imamlık sınavına katılanların çoğu bırakın Şehrin Merkezinde Yeni Cami'yi köy camisinde bile zor görev yapacak yeterlilikte oluyor. Bu haberin manşeti her zamanki gibi La dini kesimi saldırıya geçirmiş. Ama işin aslı şu ki, Hz. Ömer fitne olur diye kendi döneminde oğluna bu tür resmi görev vermekten sakınmış ve kendisinden sonra oğlunun halife olmasını isteyenlerin teklifini kesinlikle kabul etmemişti. Halit Hoca kenarda bir camide görev alsa belki daha hayırlı olurdu.

Yanıtla . 17Beğen . 7Beğenme 11 Ağustos 20:25
52

Cerkes - Sorun o gencin atamasında değil soruno çocuğun babasının o makamda olması ve insanları bile bile hem çocuğun hemde diyaneti zan altına sokuyor olmasında yoksa böyle genclerin kendilerini kanıtlamak için babalarına ihtiyaçları yok

Yanıtla . 21Beğen . 1Beğenme 11 Ağustos 19:25
51

Omr - Şehrin Msüftüsü bu şehrin çocuğu.Bu şehir bir din adamı yetiştirmiş ve kendi şehrinde hizmet etme imkanı verilmiş.Evladıda bu şehirde yetişmiş talim terbiye ve eğitimini tamamlamış.Hizmete bu şehrin mütevazi bir semtin camisinde vazifesine ilk adımını atmış.Eğerki İstanbul'da büyük tarihi camilerde vazifeye başlasaydı o zaman Müftü Babasının torpili olmuş olabilir diye düşünülebilirdi.

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 11 Ağustos 19:19
84

Omr - @Omr 51 nolu yoruma cevabı: Müftüye söyle Adapazarında çocuğu harcatma Fatih Camiinde vazifeye layık de..Fatihin İstanbulu feth ettiği yaşta de..

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 11 Ağustos 23:53
64

Kemoterapi - @Omr 51 nolu yoruma cevabı: Bu çocuk İstanbul'daki tarihi camilerde de görev yapabilecek yeterlilikte. Neden orada görev alsa torpil yapılmış olacaktı?

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 11 Ağustos 21:11
49

Keskin - TRT de yayınlanan kuranı kerimi guzel okuma yarışmasında dinlediğim kıymetli genç kardeşimin bu göreve fazlasiyla layık olduğunu düşünüyorum Rabbim hizmetlerini daim eylesin

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 11 Ağustos 19:14
48

Bir Vatandaş - bu olumsuz yorum yazan arkadaşlar yarın sabah namazında kardeşimizin arkasında saf tutalım birlikte bir sabah namazı kılalım sonrasında cami çıkışı bu söylediklerinizi yüzüne söyleyin de göreyim sizin delikanlılığınızı. sonra da ben size bir sabah çorbası ikram ederim afiyetle içer evlerimize dağılırız.

Yanıtla . 21Beğen . 8Beğenme 11 Ağustos 19:01
50

Halkın Düşüncesi - @Bir Vatandaş 48 nolu yoruma cevabı: gider söylerim kardeş derim ki adalet sen hak etmişsen bile sadece müftüoğlu olduğun için kafalar karışmasın diye başka birini seçmektir buyrun cenaze namazına

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 11 Ağustos 19:18
47

Eski Adapazar Lı - İnandığınız şey her neyse binbir türlü şeyinizi versin ,

insan bu kadar alçalabilirmi , sayenizde inancında samimi olanlar , inancını sorgulamaya başladı .

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 11 Ağustos 18:43
44

Send Işçi - neyse Allah biliyor. Allah versin cevabını. varsa torpil burnunuzdan damla damla gelsin. eğer yoksa başarılar.

Yanıtla . 12Beğen . 6Beğenme 11 Ağustos 18:03
42

Sakaryalı - Çocuk yarışmalarda birinci oldu ne var bunca?sesi kıraatı güzel ve yenicamiye de yakışır.hani siz fütursuzca eleştiren mahlukatlar sıkışınca liyakaaaattt liyakaaaattt diye uluyordunuz? Aha size liyakat birincilik hem de. şimdi haykırıyorsunuz niye? Bir şey bildiğiniz yok klavyeciler sizi

Yanıtla . 23Beğen . 12Beğenme 11 Ağustos 17:55
139

Cemko833 - @Sakaryalı 42 nolu yoruma cevabı: Hoşt hoşt hoşt

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 14 Ağustos 06:41
56

Meraklı Turşucu - @Sakaryalı 42 nolu yoruma cevabı: Uluyan sensin hem sibop...

Yanıtla . 1Beğen . 6Beğenme 11 Ağustos 20:26
39

Ak Gönüllü - PEKİ O ZAMAN NİYE YENİCAMİ? MESELA GEYVE ÇAMLIK KOYU DEĞİL YADA TARAKLI DEĞİL YADA ALİFUATPAŞA DEĞİLDE NİYE YENİCAMİİ???... KENDİ EVLATLARINIZI KIYAMAZSINIZ ORALARA...

Yanıtla . 17Beğen . 15Beğenme 11 Ağustos 17:39
37

5554 - MÜFTÜ BEY İSLAMI, HAKKI, HUKUKU, BİZDEN DAHA İYİ BİLİR, YOKSA BAŞKASININ HAKKINI YANİ DİNİMİZDE AFFI OLMAYAN KUL HAKKINI ALMAYACAĞI DÜŞÜNCESİNDEYİM. DİĞER AÇIDAN BAKILDIĞINDA HAK ETMİŞ BAŞARILI BİR KARDEŞİMİZ DE OLABİLİR. BABASININ MÜFTÜ OLMASINDA ÇOCUĞUN SUÇU OLMAMALI. ANLADIĞIM KADARIYLA İYİ YETİŞTİRİLMİŞ BAŞARILI BİR GENÇ.

Yanıtla . 20Beğen . 10Beğenme 11 Ağustos 17:13
36

Çiftçi Ahmet - Allah bahtını açık eylesin hocanın çocukluğunu bilirim terbiyeli saygılı sesi güzel gençlerimizin önünü açalım siz bakın 3 maaş alan kişilere ne var orada hem gecici vagonda var 46 yıllık eleman eli tutmaz gözü görmez çok yazık

Yanıtla . 15Beğen . 6Beğenme 11 Ağustos 17:10
35

Allah'tan Korkun! - Lütfen insanları zan altında bırakacak şekilde haber yapmayın Allah'tan korkun.

Halit kardeşimin birinci olmasının sebebi babası değil kendi başarısıdır. Ayrıca kendisi TRT'nin Kur'an yarışmasında bütün jüriden 100 puan almıştır.

Yanıtla . 17Beğen . 4Beğenme 11 Ağustos 17:05
34

Obama00078909 - ey yazıcılar müftü hocamızı üzmeyelim medine'de hocamıza melek hoca derler meleğide üzerseniz Allah başımıza bela verir zaten yeterince var..

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 11 Ağustos 16:49
33

Korkut - Hayırlı olsun başarılı bir kardeşimiz TRT yarışmada 1. Olmuş müftü beyin oğlu olmasının ne sakıncası var bu atama torpil olarak düşünülmemeli.

Yanıtla . 25Beğen . 10Beğenme 11 Ağustos 16:47
32

Tatanga - Tabii Yeni Camii ye olacak,çocuğun sesi güzel o kadar yarışmalara katılmış,haketmis

Yanıtla . 23Beğen . 8Beğenme 11 Ağustos 16:46
31

Öztürk - Şu yazılan yorumları okuyorum da... Yazık vallahi yazık. Her şeye muhalif, ota-boka laf olsun torba dolsun misali yazan bir güruh var bu şehirde. Müftünün oğlu Yeni Cami' ye vekil imam olarak atanmış Atanacak tabi ne var bunda? Müftünün oğlu olması onun imam olmasına engel mi yani? Bu işin ehli kimse o atanır. Zaten asaleten atama değil, vekaleten atama. Beğenmeyenlerin çoğunun camiyle cemaatle işi yoktur zaten. Olsa böyle yorumlar yapmazlar. Onlara bakarsanız vekil imam olarak içlerinden birinin atanması lazım.

Yanıtla . 13Beğen . 5Beğenme 11 Ağustos 16:42
28

Bir Okur - .

Sadece iki kelime yazacağım.

KUL HAKKI.

Yanıtla . 16Beğen . 22Beğenme 11 Ağustos 16:35
46

Goralı 2 - @Bir Okur 28 nolu yoruma cevabı: Hak edip sen olsaydın

Yanıtla . 9Beğen . 5Beğenme 11 Ağustos 18:38
41

Kasverah - @Bir Okur 28 nolu yoruma cevabı: Çocuk trt de 1. Ci olmuş boş konuşma sesigüzel hafız niye kul hakkı olsun

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 11 Ağustos 17:54
27

Mehmet Aydin - Din bile akp nin eline gecti,Yöne haşa RTE için Allah'ın tüm sıfatlarını taşıyor diyen yalakalar yüzünden ,camilerde yemekli toplantı ve siyaset yapan akp liler yüzünden faiz helaldir diyen akp li imamlar yüzünden Camilerde cemaat kalmadi

Yanıtla . 14Beğen . 22Beğenme 11 Ağustos 16:31
66

Alma Mazlumun Ahını - @Mehmet Aydin 27 nolu yoruma cevabı: Rahmetli Menderes,Rahmetli Özal,Rahmetli Erbakan... ne zaman dine hizmet eden biri gelse sizin gibiler" yok din bunların tekeline girdi,yok dini kullanıyorlar" vb. çığırtkanlıkları yapmaya başlarsınız. Unutma ki herkesin bir hatası kusuru olabilir.bakış açını genişlet.şu örneği versen anlarım.evet çocuk kabiliyetli yetenekli ama fitneye sebep vermemek için ataması yapılmayabilirdi.bu çocuk hafız.peki bir devlet fabrikasında müdür olsaydı yine eleştirdiğin partiyi veya liderini hedef tahtası yapar mıydın?sanki cevabını duyar gibiyim." Adam hafız nasıl fabrika müdürü olur.kesin imam hatipli olduğu için bu göreve getirildi" der gibisin. En iyisi mi bu çocuğa sen iş bul?

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 11 Ağustos 21:17
26

Baksenn - O iş beni ilgilendirmez.kardesimin seside durusuda cok guzel isteyrn yenicamiye gelsin namaz sonrasi kuran dinlesin muhammet hocamızın sesinden.

Yanıtla . 13Beğen . 4Beğenme 11 Ağustos 16:27
25

Karasalih - Torpilin danışkası VAY Beee ye kürküm yeee niye yenicami bir köy camii değilde işte torpil böyle oluyor dayısı olan DAĞI AŞMIŞ olmayan gariban çalışkan işçi, memur da düz yolda şaşmış.

Yanıtla . 13Beğen . 19Beğenme 11 Ağustos 16:26
68

Alma Mazlumun Ahını - @Karasalih 25 nolu yoruma cevabı: Koy camisi değil de yenicami neden fikrini saygıyla karşılarım.Ebu'l Serdar adlı kişinin yorumu da güzel.

Sen olsaydın nasıl bir yol izlerdin?(o makamda olsaydın)bir de nefsinin hilesini karıştırmadan cevap istiyorum

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 11 Ağustos 21:25
22

Mustafa 5416 - liyakat diyorsunuz başka yerde. bu adamın oğlu bir yerde iş yapamayacakmı. çocuk başarılı ve de 1. olmuş. napılacaktı fener rum dan papaz mı koyulsaydı. ayıptır yahu ayıp. düşmanlıkta azmış israşil oğullarını ve lut kavmiyel yarışa gireceksiniz. akp düşmanlınızı anlarız da buna bari vicdanla yazı yazın. Empati yapmasını biliyorsanız bi Empati yapın. Bu herşeye yunanlı gibi ketum davranış ve sözleriniz sizle beraber öbür tarafda hesabı var. umarım biliyor ve inanıyorsunuzdur.

Yanıtla . 26Beğen . 14Beğenme 11 Ağustos 16:12
21

Adalı54 - Müftü efendi burada çok yanlış yapmıştır.Ne demek yenicami ya insan oğlunu Orhan camiye baş imam yapardı.Yakıştımı şimdi oğluna yaptığın.Çok ayıp çokkkk .Derhallllll baş imam atansın hem bak birinci !!!! Olmuş.

(Şimdi bunun ironi olduğunu anlayamayacak çapsızların yorumlarını bekliyoruz:)))

Yanıtla . 20Beğen . 14Beğenme 11 Ağustos 16:00
20

Gerçekçi Olun ? - Babası şeyhlerle sıhlarla el etek öperken bu da ey cemaat şükredin şükredin dicek o kadar güzel sesli gencler var ama kimse elinden tutmadı icin ya gazinoda şarkıcı yada heba olup gidiyo sırf hep bana hep bana dedikleri icin

Yanıtla . 12Beğen . 11Beğenme 11 Ağustos 15:52
19

Sopelili - Bizde yedik di mi başiş beyefendi..!

Birinci olmuşmus ye kürküm ye

Yanıtla . 22Beğen . 20Beğenme 11 Ağustos 15:47
82

Sopelili - @Sopelili 19 nolu yoruma cevabı: Derdim yeni cami niye taraklı degil geyve degil karasu degil sapanca degil de nokta atışı yeni cami? Diyanetin cigerini bilirim ben torpilden baska ne var hatta henuz yeni bundan onceki il muftusude kendi kizini sakaryaya muftu yardimcisi olarak almadi mi? Tepki gelince kocaeline gitti bu sefer kızın cv side hep torpille gelinmis bi yerlere benim derdim bu kardesim mehmet ağanın ali amcanın oğlunun kızının neyi var bu isler hep torpillilere mi denk gelir nedir? Ha ben olsam yüzüm kızarır hata derim ama kabullenilmiyo bile yok derecesi yok basarisi bahanelerinin arkasına sığınılıyo hafızalarimizdaki Hz. Ömerin Hz. Ebubekrin Hz. Alinin Hz. Osmanın adaleti bu degil

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 11 Ağustos 23:41
67

Alma Mazlumun Ahını - @Sopelili 19 nolu yoruma cevabı: Sopelli derdin neee.su-i zan yapmaktan ziyade daha olumlu eleştiriler yaparak yapılan yanlışsa bile karşı tarafı vazgeçirebilirsin belki. Ama bilip bilmeden saldırmak sana yakışmıyor.sanki hak hukuk bilen adamsın.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 11 Ağustos 21:20
16

Burak Güneş - İşiniz gücünüz fitne fesat, Müftünün oğlu hakedipte kazanamazmı?? Vekil imamlığı memurluk falanmı zannediyorsunuz siz ??

Yanıtla . 15Beğen . 11Beğenme 11 Ağustos 15:22
57

Fesleğenli saksı - @Burak Güneş 16 nolu yoruma cevabı: Hayrına mı yapıyor vekil imamlığı para almıyor mı parayı Bakkal Hüseyin mi veriyor. Mal gibi devlet memuru.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 11 Ağustos 20:28
29

Bir Okur - @Burak Güneş 16 nolu yoruma cevabı: Evet... Vekil imamlık da bir devlet memurluğudur. Hakeden vekil imam olur.

Sen ne sanmıştın?

Yanıtla . 6Beğen . 8Beğenme 11 Ağustos 16:38
15

Akil Kişi - Sanki atomu parçalamıs altı üstü ezan okuyucak....6000bin tl den imam nikahı da kıyar 100liradan yolunu bulur... müftünün oğlu yani şimdi adam oğluna torpil yapmasın mı?

Yanıtla . 12Beğen . 21Beğenme 11 Ağustos 15:20
14

Galaksi̇ - ŞAŞIRMADIK BİZ KAPI KAPI GEZERİZ OĞLUMUZU ASĞARİ ÜCRETLE Bİ YERE SOKALIM DİYE ODA OLMAZ ZATEN VALLA BİLMİYORUM HOCA İMAM BENİM AKLIM ERMEZ KİM KİMİN HAKKINI YİYİYORSA HAKIMI HELAL ETMİYORUM BİDE MÜSLÜMAN KİSVESİ ALTINDA YAPIYORLARSA AHİRETTE İKİ ELİM YAKALARINDA OLACAK BUNU GENEL SÖYLÜYORUM

Yanıtla . 22Beğen . 11Beğenme 11 Ağustos 15:15
13

Ömer - Eleştirenler sırf ıdeolojik sebeplerden dolayı eleştiriyor. Yeni camiye vekil imam için atanmasının şartları ne olmalı sizce? Hafız birincilikleri var, proje imam hatip dediğimiz turkiyede sayılı sayıda olan ve üst düzey eğitim verilen bir okuldan mezun olmuş. Trt de hocalar tarafından 100 tam puan almış. Gayet liyakat sahibi bir genç. Muftu oğlu olduğu için atanmamalı mi? Eleştirenler vekil imamligin ne olduğunu biliyor mu acaba? Koru körüne biat etmek ve körü körüne eleştirmek ülkemin en büyük iki sorunu! Kitap okumayız ama herşeyi en iyi biz biliriz!

Yanıtla . 26Beğen . 12Beğenme 11 Ağustos 15:04
11

Ismail - Hoca sadece yellenmemiş, cematin yapması gerekenide yapmış.

Yanıtla . 14Beğen . 14Beğenme 11 Ağustos 14:40
53

Ilgar - @Ismail 11 nolu yoruma cevabı: Ada denen yorumcu, yediğiniz altlar,yediğiniz kul hakları edepsizlik olmuyorda, milletin itirazlarımı edepsizlik oluyor. Çok paran varsa maaşını cebinden öde, bizim vegilerimizden ödeyemezsin. Haram zıkım olsun.

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 11 Ağustos 19:55
30

Ada - @Ismail 11 nolu yoruma cevabı: EDEPSİZLİK KUPASI VERELİM SANA

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 11 Ağustos 16:40
10

54sd54 - kabahat müftüde niye oğlun vekil imamı Yenicami değilde Kaynarcada caminin birine göndermedin kimsenin ruhu duymazdı ah müftü ah ne yaptın!

Yanıtla . 10Beğen . 5Beğenme 11 Ağustos 14:38
38

hahaha - @54sd54 10 nolu yoruma cevabı: eve de yakın olsun :d

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 11 Ağustos 17:15
09

Özcan Çamdağ - Doğma büyüme yenicamiliyim.

Bu delikanlı buranın cemağatını mantolayamaz,

Kucaklayamaz,

İlçelerde biraz görev yapıp gelmesi daha uygundur,

Abdurahim hoca ve Müezin Ismail kardeşimiz

Ancak adapte oldu ve kaynaştık.

Bence erken yenicami alt yapıdan gelenin

Görev alacağa yer değil,

30 lü yaşları ve üstünü göğüsler,

Oğlunun birinci olması da kurtarmaz, iyilik değil

Kötülük olur bu görev, ağır gelebilir,

Saha deneyimi mutlak olmalıdır,

Bu yaşta yenicami zor ve ağır gelebilir,

Yanıtla . 17Beğen . 9Beğenme 11 Ağustos 14:33
125

A - @Özcan Çamdağ 09 nolu yoruma cevabı: zoruna mı gitti

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 12 Ağustos 14:14
105

Murat Çiçek - @Özcan Çamdağ 09 nolu yoruma cevabı: Özcan beyden klasik bir boş yorum.yenicami cemaati farklıdır demek ne şimdi.bu kardeşimiz birinci olmuş yarışmada.heralde buraya atanacak.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 12 Ağustos 09:25
69

Alma Mazlumun Ahını - @Özcan Çamdağ 09 nolu yoruma cevabı: Doğru bir yorum.Sadece ses güzelliği yeterli değil.

Cemaatler zor heleki kalabalık yerlerde.surekli hocayı teste tabii tutarlar.bir de hafifliğin yanında ilmi de önemli.fıkıh,akaid,kelam vb en azından cemaatin sorduğu sorulara cevap verebilmeli.zor iş imamlık.Bir de kardeşimiz gol yiyerek başladı imamlığa.Muftunun oğlu olması,Yenicamiye atanması,cemaat içinde kökleşmiş kişilerin ve derneğin içinde Eğer varsa çakalların sinsi oyunları...işi zor.Allah yar ve yardımcısı olsun

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 11 Ağustos 21:32
40

İmam - @Özcan Çamdağ 09 nolu yoruma cevabı: YENİ CAMİ SAKARYANIN EN KÖTÜ CEMAATİNE SAHİP OLAN BİR CAMİDİR BAŞTA DERNEK BAŞKANLARI OLMAK ÜZERE CEMAATİN BÜYÜK BİR BÖLÜMÜ PİS VE AHLAKSIZ İNSANLARDIR BEN OLSAM MÜFTÜ BEY YERİNE CAMİYE VEKİL İMAM DAHİ VERMEM O GENÇ HAFIZ EDENDİ ORAYA ÇOK BİLE DERNEK BAŞKANI OLACAK ADAM GEÇSİN KILDIRSIN NAMAZLARI TABİ NAMAZLAR KABUL OLACAKSA … SAYGILAR

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 11 Ağustos 17:52
17

tuncer - @Özcan Çamdağ 09 nolu yoruma cevabı: Yenicami cemaatinin diğer insanlardan ne farkı var? Namazda okunan sureler yenicamide daha mı farklı okunuyor? Namaz saatleri mi farklı ? Haa müftünün yaptığı da hiç olmamış.

Yanıtla . 6Beğen . 7Beğenme 11 Ağustos 15:37
08

Baskonus54 - şaşırdık mı?

Müftü bu müftü, allah ıslah etsin

Yanıtla . 20Beğen . 17Beğenme 11 Ağustos 14:27
58

Fesleğenli saksı - @Baskonus54 08 nolu yoruma cevabı: Tanımıza gerek kalmadı gördük oğlunu güzel yere atamış :)

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 11 Ağustos 20:30
23

Mustafa 5416 - @Baskonus54 08 nolu yoruma cevabı: ne kadar tanıyon muftüyü De fitneli yorum atıyon.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 11 Ağustos 16:15
07

Muallim54 - Ele verir talkını kendi yutar salkımı.

Yanıtla . 17Beğen . 15Beğenme 11 Ağustos 14:25
06

Mehmet Yüce - "Tartışılan görevlendirme" demişsiniz, kim tartışıyor. Delikanlı sınavda birinci olmuş, hafızlığı var, sesi güzel. Herkes tarafından da bu işin ehli olduğu kabul ediliyor.

Yaptığınız ayıptır, günahtır

Yanıtla . 22Beğen . 19Beğenme 11 Ağustos 14:24
18

Meraklı Turşucu - @Mehmet Yüce 06 nolu yoruma cevabı: O ses Türkiye programında yarışan çocukların da sesleri İbrahim Tatlıses, Demet Akalın hatta Ajda Pekkan dan bile güzel. Ayrıca müzik eğitimleri de var. Neden onlar gibi olamayıp yok olup gidiyorlar düşündünüz mü. O dediğiniz meziyetlerin çoğu bir çok kişide var da ondan. Sadece arkaları yok arkaları...Aynen burada olduğu gibi.

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 11 Ağustos 15:41
05

Meraklı Turşucu - Üretenler komşu il'e gidemezken, hizmet sektöründe yer alanlar dünyayı dolaşıyor. Müftünün oğlu bütün payeleri elinde tutuyor.

Babası onu aslanlar gibi savunuyor. İslam alimi, imam ve aynı zamanda hafız dedem ise 1950 lerde hafta sonları camide yerine bırakacak adam bulup izin alamıyor, gördüğü hizmetin bedelini ise neredeyse hiçbir zaman tam alamıyor. Nereden nereye gelmişiz. Gelişme diye buna derim işte...

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 11 Ağustos 14:24
04

EDHO - BU ÜLKEDE KİMLERİN YAKINLARI NE MAKAMLARA GELİYOR VE KİMSE SORGULAMIYOR.BAKANIN OĞLU TRT YÖNETİM KURULU ÜYESİ OLUYOR ,BU KADAR GÜNDEM OMUYOR,HATTA HİÇ GÜNDEM OLMUYOR.ALTI ÜSTÜ BİR VEKİL İMAMLIK PAYESİ VERİLMİŞ DİYE MÜFTÜYÜ TOPUN AĞZINA KOYMANIN ANLAMI YOKTUR.KALDI Kİ ÇOCUK HAFIZ VE İŞİNİ DE LAYIKIYLA YAPACAKTIR İNANIYORUM.SİZ ASIL ÜST DÜZEY BÜROKRASİYE BAKIN NELER OLUYOR NELER.

Yanıtla . 14Beğen . 7Beğenme 11 Ağustos 14:23
03

SUADOW54 - :) Şükredin eyyy cemaat, şükredin. Şükredelim... Hamd edelim...

Ne demişler; Hocanın dediğini yap, yaptığını yapma...

şimdiye kadar fakir yada birilerine yardım eden hoca gördünüzmü?

Yanıtla . 15Beğen . 12Beğenme 11 Ağustos 14:23
76

SUADOW54 - @SUADOW54 03 nolu yoruma cevabı: şşş sakin, lan man senin gibi hocaya yakışıyormu? doğruları söyleyince zorunuza gidip lanlı manlı konulursunuz. Varsa bir hak helaL konusu karşılıklıdır( o kadar bilgin varmı emin değilim ama)

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 11 Ağustos 22:02
24

Mustafa 5416 - @SUADOW54 03 nolu yoruma cevabı: gördüm lan pislik iftiracı. haklarını sana helal etmezler inş.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 11 Ağustos 16:17



Anket Aşı karşıtlarına soruyoruz? Neden aşı olmak istemiyorsunuz?