Bu haberde yorumu size bırakıyoruz Bir aşı karşıtı akademisyen daha!

Sakarya Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümünde görevli Prof. Dr. Ebubekir Sofuoğlu'nun korona aşısı için aşı karşıtı paylaşımı sonrasında İşletme Fakültesi İşletme Bölümünde görevli Dr. Gökhan Gürler'de ben kendimi ve çocuklarımı denek yapmayacağım' diye paylaşım yaptı..SERHAT YILMAZ'IN HABERİ

+1
Haber albümü için resme tıklayın

MEDYABAR.COM: Sağlık Bakanlığının verilerine göre Marmara Bölgesinde aşılamada son sırada yer alan Sakarya'da halkın  aşılanmasına yönelik çalışmalar

 sürerken, aşı karşıtları da aynı şekilde aşıya karşı tepki gösteriyorlar

Sakarya Üniversitesi  Fen Edebiyat Fakültesi  Tarih Bölümünde göreğvli öğretim üyesi Prof. Dr. Ebubekir Sofuoğlu Koronavirüs'un aşı karşıtı paylaşımı sonrasında bugünde Sakarya Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğretim Üyesi Dr. Gökhan Gürler de koronavirüs aşılarına karşı çıktı.  

Prof. Dr. Ebubekir Sofuoğlu'dan sonra, Sakarya Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğretim Üyesi Dr. Gökhan Gürler de Korona virüs aşılarına karşı çıktığını açkladı.

Akademisyen Gürler  sosyal medya hesabından Cumhurbaşkanını, Sağlık Bakanını ve MHP liderini etiketleyerek  şu paylaşımı yaptı..

" Türkiye Cumhuriyeti bir hukuk devletidir. Anayasal haklarımı biliyorum. Bir Türk vatandaşı ve vatansever bir akademisyen olarak sağlık sektöründeki deneysel ürün için ne kendimi ne de çocuklarımı 'DENEK' yapmayacağım'

SOFUOĞLU 'TAHAMMÜDEN ADAM ÖLDÜRME' BENZETMESİ

Sakarya Üniversitesi'nde görevli Tarihçi Ebubekir. Sofuoğlu, sosyal medya hesabından aşı için zorlamayı "Taammüden adam öldürmek" olarak yorumlayan paylaşım yapmıştı. Sofuoğlu . Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın aşıyla ilgili Twitter'da yaptığı paylaşım sonrasında  "Bilimsel aşamaları bitmemiş, vurulan birçok insanı öldürmüş, şirketin kendisinin bile GARANTİ ETMEDİĞİ AŞI DENİLEN kimi bedenlerde ZEHİRE DÖNÜŞEN SIVIYI insanlara zorla vurmak TAAMMÜDEN ÖLDÜRME ve büyük vebal değil midir? 15 Temmuz GAZİSİ bu milletle UĞRAŞMAYIN. Bedeli ağır olur"'diye yazmıştı..

Ekli Dosyalar

12 Ağu 2021 - 14:50 Sakarya/ Adapazari- Güncel --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 3.381.000 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

86

Ali Papa - Tıp fakülteleri dekanları, hastane başhekimleri, yoğun bakım covid 19 hastalarından aşısız veya aşısı tamamlanmamışların oranını açıklıyorlar. Aşı karşıtı aklıevvellerden hiçbiri bu oranları açıklamıyor.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 14 Ağustos 22:55
84

Profmuş - Bu şarlatanların kuruşunu dahi haketmedikleri maaşlarını sel bölgesine gönderelim.ey rektör nerdesin.sen sağmısın yahu.sadece reis sakaryaya geldiğinde ortaya çıkıyon.sendemi aşı olmadın yoksa.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 13 Ağustos 15:18
82

Aykırı - Yorumlar Üzerine Bir Spekülasyon (hem nalına, hem mıhına)

Aşı karşıtı kampanya yapıyor hoca: Fikir hürriyeti, ifade özgürlüğü bu olsa gerek.

Hoca yanlış yönlendirme yapıyor: Herkesin saçmalama hakkı var.

Hoca bu konuda ehil mi ki konuşuyor: Bu çağda ilgilendiğin alanda kaynak çok, istersen allame bile olursun

Hocaya inanıp aşı olmayacak bu millet: Kılavuzu karga olanın.... Düzgün seçsin kılavuzunu

Aşı olmak zorunda değilim diyor: Elhak doğrudur

Yorum: Demokrasi budur, birbirimize tahammül edeceğiz. Aksi halde koyundan ne farkımız olur.

Aşı olan da olmayanda hasta oluyor: Biri daha hafif, biri daha zor atlatıyor, yoğun bakımların %95'i aşısız.

Yan etkileri sınanmamış aşıyı vurulmam: Yan etkisiz ilaç yoktur, prospektüs oku

Aşı olan da olmayan da bulaştırıcı olabiliyor: Doğru, ama aşılı kimse virüse daha dirençli oluyor (virüs yüküne bağlı), hemen kapmıyor

Hasılı: Pandemi ya da plandemi ne derseniz deyin, behemahal def edilmelidir. Daha iyisi bulunana kadar şimdilik aşılama yöntemi uygun görülmüştür. (Bütün dünya aptal değil ya, RTE de Trump da Biden da aşı olmuştur). Mecellenin külli kaidelerinden: Zarar-ı âmmı def için, zarar-ı hâs ihtiyar olunur. Yani, toplumun faydası için küçük bir ihsanda bulunmak insanlık gereğidir, nokta.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 13 Ağustos 14:53
88

Aykırı - @Aykırı 82 nolu yoruma cevabı: Bak Hmm, senin dilinle cevap vereyim; ot var ot içeng mi?

Oysa temiz ve imla kurallarına uyarak yazmıştım yazıyı :))

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Ağustos 09:02
85

Hmm - @Aykırı 82 nolu yoruma cevabı: Sen nediyon be dayı

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 13 Ağustos 16:27
81

Aşı Karşıtı Karşıtı. - Allah belki de aşı karşıtı gerzekleri temizlemeye karar vermiştir. Allah'ın işine fazla karışmamak gerek

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 13 Ağustos 14:18
83

Karşıtsız - @Aşı Karşıtı Karşıtı. 81 nolu yoruma cevabı: Katılıyorum. Ama gerzeklerden önce sazanlardan ve koyunlardan başlamıştır belki.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 13 Ağustos 15:11
80

5554 - Bilimsel olarak kanıtlanmış, ülkeler ordularına, polisine öncelikli olarak aşı yaptırmış, çok küçük varsayımlar ile yola çıkarak Affınıza sığınarak söylüyorum KENDİNİ GÖSTERME, İSİM YAPMA peşinde olan sözde bilim adamı, akademisyen, siyasetçi vs. kişilerin söylemleri bunlar. Mesela Güneş ışığı insan vücuduna faydalı mı, zararlı mı, sorsan ağzı olan, bilen bilmeyen konuşur......

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 13 Ağustos 13:31
77

Sakarya - bunların ikisininde tuzu her ay 8..10 bin arası maaşı cebe indiriyolar esnaf kapatmış okullar açılmamış insanlar intihar etmiş bunların çokta umurunda değil herkesin açlıktan öldüğü yerde bunlar 10 sene daha yaşar sizinde aşı olmaya gönlünüz yok ya çobanlık bile yapayacak kişilere inanın aslında bunları sağlık bakanlığına şikayet edip meslekten ihraç olmarını sağlamak lazım

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 13 Ağustos 11:28
76

Sakaryalı - SAÜ rektörü ne yapar ne eder acaba merak ediyorum? SAÜde bilime akla ilme karşı olan bu iki sözüm ona akademisyen hakkında işlem başlatacak yürekli rektör yok mu?

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 13 Ağustos 11:23
75

?????? - Hahh şimdi oldu araya birde 15 temmuz sıkıştır

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 13 Ağustos 11:12
74

???? - 4.500.000.000 (DÖRT BUÇUK MİLYAR) insan hıyar siz akıllısınız bu olay sadece sizinle ilgili değil çevreniz aileniz herkesle ilgili hakkını kullan ama başkalarını teşvik etme ya yanılıyorsan?

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 13 Ağustos 11:11
72

Adem - kimileri çıkıyo yok oyle yok böyle daha yan etkisi bile ortadan kaldırılamamış deney aşamasında bir aşıyı kimse olmak zorunda degil aşı olanda hastalıga yakalanıyo onlar hafif atlatıyo diyenler hasta olan herkes agir gecirmiyo zaten kimse kimseyi yönlendirmesin madem aşı mecbur tut o zaman madem o kadar güvenilir bütün riski üstünüüze alın mecbur tutun

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 13 Ağustos 11:04
63

SUADOW54 - İstemeyebilirsin, tabiki hakkın. Ama bir akademisyen olarak denen özellikle çıkıp açıklama yaparsın? Ne peşindesiniz? Bunlar ne Akademisyen nede hoca olmamalı...

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 13 Ağustos 10:17
62

Mehmet - Hocanın dediği gibi, aşı tercihi anayasal haktır. Olup olmamak kişinin kendi tercihidir. Herkesin kararına saygı duymak durumundayız. Aşının vakaları ve ölüm oranlarını azaltıcı etkisi ortada. Ancak aşıların ileri dönemli yan etkileri tartışılmıyor. İnsanları endişelendiren de bu.

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 13 Ağustos 09:57
61

Hasan Terbasan - Ebubekir sofuoğlu kız öğrenciler hakkında söylediği sözlerden sonra hangi yüzle öğretmenlik yapıyor

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 13 Ağustos 09:56
58

İleri Görüşlü - Sakarya üniversitesinede bir el atmanın zamanı geldi artık.Bu rektör halktan iyice uzaklaştı.

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 13 Ağustos 08:57
55

Alp - Ne zaman saygı duymayı öğreneceğiz birbirimize...

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 13 Ağustos 08:16
49

Zafer - Ben de asi olmak.istemedim ama şirket ya olacaksin ya da kapi orada dediler. Sistem bagimsiz olmayanlari istedigi gibi yonetiyor. Bir bakmissin delta 20 varyant aşi siran gelmis yine 10. Aşiyo ol.diyorlar. bu isi aşı ile çözulmez...

Yanıtla . 13Beğen . 5Beğenme 13 Ağustos 01:57
64

Hemşehri - @Zafer 49 nolu yoruma cevabı: İşverenlerin aşı sebebiyle işten çıkarması yasal değil. İşe iade tazminatını verse dahi Anayasal hak ihlali sebebiyle ek tazminat davaları açılabilir. Kaynak: bir haber sitesindeki haberde kendisinden bu konuda bilgi alınan bir hukuk profesörü.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 13 Ağustos 10:20
48

Tta1461 - Aşı oluyorsun virüs bulaşabiliyor mu ?

-Evet bulaşabiliyor,lakin hafif atlatıyormuşsun.

Aşı olduktan sonra taşıyıcı olabiliyor musun?

-Evet Olabiliyorsun.

Aşı olurken neden imza atıyorsun?

-Aşıyı üreten şirketi kurtarmak için.

Peki aşı olup virüs bulaşıyor taşıyıcı olabiliyorsa insan, aşı olmayan ile olanla arasındaki fark nedir?

Yanıtla . 16Beğen . 8Beğenme 13 Ağustos 00:44
70

Hemşehri - @Tta1461 48 nolu yoruma cevabı: İşte bu da bırakın da ölecek olanın tercihi olsun. Kime ne?

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 13 Ağustos 10:58
60

Aşikarşitliğikarşiti - @Tta1461 48 nolu yoruma cevabı: ölmüyorsun

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 13 Ağustos 09:51
45

Ahmet Ali - HAKLILAR , siz bizim yerimize de olabilirsiniz çok olmak isteyen enayiler gidin küresel şeytanlara denek olun

Yanıtla . 15Beğen . 15Beğenme 12 Ağustos 23:56
65

SUADOW54 - @Ahmet Ali 45 nolu yoruma cevabı: aşı olmadan covid olup, ölürsen yada ölmeyip eşine dostuna bulaştırıp onların ölümüne sebep olursan ne yapacaksın? görürüm o zaman dalganı nasıl geçeceksin.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 13 Ağustos 10:23
59

M. Küçük C C C - @Ahmet Ali 45 nolu yoruma cevabı: Aşı olan enayimi beyinsiz yaratık yorumlarına dikkat et .cahil herif biraz seviyeli ve terbiyeli ol.

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 13 Ağustos 09:06
57

İğneci - @Ahmet Ali 45 nolu yoruma cevabı: Sana kalçadan iğne yapalım.eski usul.acırsa hafif ovalarsın geçer.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 13 Ağustos 08:51
44

Adamm - Bunlara zamanında çok iğne yapmışlar.onun için şırınga görmek istemiyorlar.

Yanıtla . 9Beğen . 16Beğenme 12 Ağustos 23:25
41

Meraklı Turşucu - Bunlar Sakarya medresesinin müderrisleri olsa gerek...

Yanıtla . 15Beğen . 10Beğenme 12 Ağustos 21:24
40

sakarya sevdlısı - insallah koronavirüse yakalanır daha sonra beni hastaneye götürmeyin dermisin...... olacağına bak...

Yanıtla . 17Beğen . 24Beğenme 12 Ağustos 21:12
39

Yoz66 - Aşı yaptırmayın yaptıranlara da denek demeyin tedbir sizden taktir allahtan .Sen sağlıklısındır covit etkilemez .ama bünyesi zayıf bağışıklığı güçsüz bir yakının bu hastalıktan ölürsede devletini suçlama hizmet ayağına kadar gelmiş .

Yanıtla . 21Beğen . 9Beğenme 12 Ağustos 20:51
37

Rumuzsuz - Bu ebubekir hala nasıl atılmıyor aklım almıyor rektör uyuyor herhalde

Yanıtla . 21Beğen . 23Beğenme 12 Ağustos 20:45
35

Kefkenli - Hipokrat in kemikleri sizliyor hekimlere yeminlerini hatırlatıyor kesinlikle aşı OLMAYACAĞIM

Yanıtla . 22Beğen . 9Beğenme 12 Ağustos 19:52
69

Hemşehri - @Kefkenli 35 nolu yoruma cevabı: Hangi hekimlere kardeşim. Bunlar değil mi ilaç firmalarından aldıkları promosyonlar yüzünden halka gereksiz ilaçlar yazanlar? Bir de ülke olarak gidip bunlardan meydana gelen bir bilim kuruluna ve geliri hastalardan olan bir sağlık bakanına güveniyoruz. Hastanesi olan bir sağlık bakanı ilaç firmalarının aleyhinde bir karar alabilir mi?

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 13 Ağustos 10:56
34

Sade Vatandaş - Ebubekir Sofuoğlu ile dünya görüşümüz farklı ancak bu konuda aynı fikirdeyiz.

Yanıtla . 36Beğen . 16Beğenme 12 Ağustos 19:36
87

Ermiş - @Sade Vatandaş 34 nolu yoruma cevabı: İlerde belki birbirinizi seversiniz.zaman her şeyin ilacı derler.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Ağustos 10:10
31

Aşı - aşı haklarımı isteyen olursa seve seve hibe edebilirim yeter ki siz aşı olun aşılar şifa olsun size

Yanıtla . 33Beğen . 17Beğenme 12 Ağustos 18:45
30

Flagellum_dei - ebubekir gözünü sevem aşı neyin olma az bekle giga varyant gelecek ilk tecrubesinide sende göstermesini temenni ederim

Yanıtla . 16Beğen . 16Beğenme 12 Ağustos 18:44
28

Esentepeli - Bir ay sonra Üniversite açılacak ve binlerce öğrenci gelecek ve hocam onların derslerine girecek.Peki aşılarını olup gelecek çocukların günahı ne bulaş olursa.

Yanıtla . 19Beğen . 20Beğenme 12 Ağustos 18:15
68

Hemşehri - @Esentepeli 28 nolu yoruma cevabı: Aşılarını olup gelen çocuklar zaten kendini korumak için aşı olmadı mı?Neyin günahı bu? Herkesde aynı algı var. Siz neden bahsediyorsunuz abi ya??? Adam kendini korumak için aşı olmuş daha ne olacak. Hoca derse girince aşılı aşısız, aşı olan için ne fark edecek? Aşı olan da olmayan da aynı bulaştırıcılık ve taşıyıcılık derecesine sahip. Aşı olan taşımaz ve bulaştırmaz diye bir şey yok. Uyanın artık.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 13 Ağustos 10:53
67

Erenler'li - @Esentepeli 28 nolu yoruma cevabı: Şunu artık anlayın, aşı olana da virüs bulaşıyor hasta oluyor ve bulaştırıyor. Yani aşı olanla olmayan arasında bulaştırma bakımından bir farklılık yok.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 13 Ağustos 10:53
47

Akademisyen - @Esentepeli 28 nolu yoruma cevabı: https://www.habervakti.com/asi-meselesi-kul-hakki-ve-diyanetin-ictihadi

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 13 Ağustos 00:17
42

Zorlaolmaz - @Esentepeli 28 nolu yoruma cevabı: Aşi olmuslarsa neden cekiniyorlar asi olunca bulasirmi ? evet bulasir bulastirabilirmiyim? evet bulastirabilirsin lan neden oluyoz ozaman bunu???hic bir seyin garantisini vermiyorllar bide asi yanlisi olup kendini aydin goren bi tayfa var olmayani gerici goruyor bitiyorum lan asi tasiyici olmama garantisi verse sizin icin yine olurdum asi olanin vebaline ozaman girilirdi ama asi olsamda bulastirabildigim icin OLMUYORUM

Yanıtla . 23Beğen . 6Beğenme 12 Ağustos 21:33
33

Rumuz - @Esentepeli 28 nolu yoruma cevabı: Aşının daydalı olduğunu nerden biliyorsun

Yanıtla . 10Beğen . 7Beğenme 12 Ağustos 19:28
26

Send Işçi - aşı dün çıkmış olsa tamam. ama etkinliği kanıtlanmış bir aşı için bu açıklama maksatlı buluyorum ben.

Yanıtla . 19Beğen . 28Beğenme 12 Ağustos 17:56
73

Hemşehri - @Send Işçi 26 nolu yoruma cevabı: Nesi kanıtlanmış acaba? Yurtdışındaki web sayfalarında halkın veri girişine açık sitelerde bu aşılarla ilgili binlerce ölüm vakası, ciddi yan etkiler bildiriliyor. Bir sürü dananın açıldığı ancak verilen sorumluluk imzaları sebebiyle tüm davaların tek tek düştüğü söyleniyor. bizde de aşılananların sayısı arttıkça vakaların da sayısı artmıyor mu? Tesadüf mü nedir?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 13 Ağustos 11:08
52

Adı Yok - @Send Işçi 26 nolu yoruma cevabı: Diş çekende garanti vermiyor.evrak imzalatıyor.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 13 Ağustos 08:08
51

Nasil - @Send Işçi 26 nolu yoruma cevabı: Sen ne anlatiyorsun olm? Alayina isyan salataligi sana diyorum. Ne kadar basit geliyor size bu isler ya.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 13 Ağustos 08:06
32

Alayına Isyan - @Send Işçi 26 nolu yoruma cevabı: Nerede kanıt kardeşim Bi izah et hele kim kanıtlamış aşı yapan bile birşeye garanti veremiyor ne anlatıyorsun

Yanıtla . 20Beğen . 12Beğenme 12 Ağustos 18:53
25

Talihsiz Yorum - Tabi ki anayasal hakkınız sayın hocam, devlet de aşı olmayanlara hasta olduklarında tedavi hakkı tanımasın, olur biter.

Emniyet kemeri de tüm araçlarda var, istersen takarsın istemezsen takmaz.. kaza olunca sonuçlarına katlanırsın, iş bu kadar basit.

Yanıtla . 23Beğen . 23Beğenme 12 Ağustos 17:55
78

Talihsiz Yorum - @Talihsiz Yorum 25 nolu yoruma cevabı: Verdiğim örnekler arasında ne yazık ki bir çelişki göremiyorum.

Mevcut durumda alınabilecek tek önlem aşı olmak. Alternatif bir yol/yöntem henüz bulunamadı. Devlet gelişmiş pek çok ülkede olduğu gibi hepimize bunu ücretsiz olarak sunuyor. Sizler ise tercih etmiyorsunuz. Ülkemiz ve dünyada ilk bulgular; 2 doz aşı olanların (biontech) büyük çoğunlukla ya hastalanmadığı veya zayıf semptomlar gösterdiği yönünde. Diğer taraftan aşı olmayan zeki arkadaşlarımızın ise; yoğun bir tedavi sonrası organlarında kalıcı hasar ile yaşamlarına devam etme, hayatlarını kaybetme, aynı hanede yaşayan diğer yakınlarına da hastalık bulaştırma gibi dikkate alınmayacak sonuçlar yaşadıkları görülüyor.

Aşı olmayanların durumu tam olarak şuna benziyor; Şöförsünüz. Hava yağışlı ve sisli, göz gözü görmüyor, arabanızın 4 tekeri de patlak, yol çukurlarla dolu ve olabildiğince bozuk ve sürpriz! Kaza yaptınız. Kaza sonucunda suçlu araba değil, siz olursunuz.

Aşı olmayıp, hasta olduğunuz zaman ne yazık ki suçlu sizsiniz. Aşı olup maske takmayıp, kişisel hijyenine, sosyal mesafeye dikkat etmeden davranır (marketlerde, pazarlarda, yemekhanelerde vs sıra olan her yerde bunlardan bolca mevcut), taşıyıcı olarak hastalığı bulaştırırsanız suçlu yine siz olursunuz. Aşı olanlar da hala tedbir almak durumundalar! En azından sevdikleri için.

Özetle; aşı olmak şu an bir ihtiyaç, vaka sayıları her geçen gün artmaya devam ediyor. Aşı olanlar da aşı olmayanlar da hali hazırda bu salgın bitene kadar denek olacaklar. Sizler kontrol örneği olmayı seçtiyseniz pek diyecek bir şey yok!

Son olarak, aşı olmayan esas kişiler ve bu kişiler üzerinden sağlık ihtiyaçlarını karşılayan yakınlarının SGK primleri ivedilikle x8, x10 kat arttırılsın. Böylece tedavi masraflarınız (ilaç vs), verilen emeklerin (günlerce, haftalarca başınızda duran sağlıkçılarının) ve hayatlarını kaybeden sağlık çalışanlarının hakları ödenebilsin.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 13 Ağustos 12:25
43

Hemşehri - @Talihsiz Yorum 25 nolu yoruma cevabı: Verdiğiniz örnek kendinizle çelişiyor. Aşı olmayıp hasta olana devlet bakmasın diyorsunuz. Kemer takmayıp kaza geçiren sonuçlarına katlansın diyorsunuz. Trafik kazası geçirenler acilde kemer takmayan giremez şeklinde mi karşılanıyor acaba? Aşı olup da hasta olan ya da aşı olup da bulaştıran olunca ne olacak? Kimseyi aşıya zorlayamazsınız.

Yanıtla . 19Beğen . 6Beğenme 12 Ağustos 22:45
23

Eses - Kendi alanlarinda yorum yapip halki yanlis yonlendirmeseler keske, coronaviruse yakalanilarsa mumkunse hastaneye de basvurmasinlar bir zahmet

Yanıtla . 18Beğen . 23Beğenme 12 Ağustos 17:23
53

Adı Yok - @Eses 23 nolu yoruma cevabı: Yorum yapmalarının asıl amacı zaten yönlendirmek ve provakosyan yapmak.

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 13 Ağustos 08:11
22

Hemşehri - Hocalarımı kutluyorum. Kimse düşünmeden aşıyı oluyor. Bu aşı zorlamasının sonu iyi değil. Tedaviyi ve ilacı reddetmek anayasal bir hak değil mi? Neden bunu ihlal ediyorlar zorla. Hocalar çok doğru söylemişler. Resmen kobaylık yapıyoruz adamlara. Tamam isteyen riski alsın olsun. Herkesin kararına saygı duyuyoruz. Ama biz de hocalarım gibi düşünüp aşıya güvenmiyor ve olmama yönünde karar veriyoruz. Sizin vurulduğunuz aşılar biz de aşı olmadan çalışmıyor mu? Neden bizi de zorluyorsunuz? Aşı ile ilgili söylenen doğru ise aşı olan kişi virüsten korunuyor o kadar. Bulaştırmaya, taşımaya engel değil ve hasta olmamayı da tam olarak garanti etmiyor. Aşı olan da taşıyıp bulaştırıyorsa ve kendisi de virüsten aşı ile korunuyorsa bizim aşı olanlarla aynı mekanı paylaşmamızdaki sorun ne anlamıyorum. Aslında kimse de anlamamış. Kime sorsam buna cevap veremiyor. Öğretmenler, üniversite hocaları hepsi hemen gitti oldu aşıyı. Ya bu ne güven böyle. Yıllardır dünyayı kan ve göz yaşına boğan bu adamların yaptıkları aşıya neden gözü kapalı güveniyoruz?

Yanıtla . 25Beğen . 16Beğenme 12 Ağustos 17:17
79

Talihsiz Yorum - @Hemşehri 22 nolu yoruma cevabı: Bu bakışa göre aşı olsanız da olmasanız da şu an kobaysınız. Fen bilimlerinde örnek ve kontrol grubu olmak üzere iki grup söz konusudur. Sizler kontrol grubunda kalmak istiyorsunuz ama biz aşılı kobaylar, henüz aşı olmayan küçüklerimiz ve olamayan hastalarımıza sizlerden alıp taşıyacağımız virüsü bulaştırmamak için aynı yerlerde bulunmak istemiyoruz. Devlet de bizimle aynı görüşte, eğer aşı olmazsanız hastalığı yayarsınız ve yaymanız engellenmeli.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 13 Ağustos 12:30
20

Seküler - Konunun 15 temmuz ile ne ilgisi var. Ben de 15 temmuz gazisiyim. Gittim vuruldum aşımı. Bu tür adamlar aklın ve zekanın devreye girdiği alanlarda yoksun kalınca işi vatan- millet - sakaryaya bağlıyor. Çık de MRNA teknolojisi olduğu için karşıyım de. Bu bilimsel temelden karşıyım de. Aşıyı gazi millet vurulmasın diyorlar. Tek sebebi de ‘gevur’ icadı olması. Bu adamlar yüzünden ben eğitim hakkımdan oluyorum 2 senedir.

Yanıtla . 13Beğen . 19Beğenme 12 Ağustos 17:11
19

Sakarya - sayın ebubekir sofuoğlu ve gökhan gürler size bi soru sorayım sağlıkçılar aşı olana kadar doktoru hemşiresi 100 sağlıkçı bu corana denen naletten vefat etti ama aşılar yapıdıktan sonra hiç coranadan vefat eden sağlıkçı olmadı sebebi aşım ı başka birşeymi

Yanıtla . 15Beğen . 17Beğenme 12 Ağustos 17:00
54

Adı Yok - @Sakarya 19 nolu yoruma cevabı: Aşı vurulup vefat eden sağlıkçıları medya göstermıyo,r saklıyor diye yazarlar şimdi:)

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 13 Ağustos 08:14
17

Sakarya - bunlar çoban bile olamaz bunların tuzu kurudur ikisinide covit yoğun bakımına verecen görevli olarak bak nasıl yalvarıyolar aşı olun diye

Yanıtla . 20Beğen . 20Beğenme 12 Ağustos 16:50
16

özgür - Yani nasıl bir başlık bu aşı karşıtı bir hoca daha. Etrafımda bu sıvıdan olup kalp krizi geçiren bir çok örnek var niye olalım. Nasıl bir ön kabuldür bu böyle aşıyı red eden tu kaka ilan ediliyor. Sana imza attırıyorlar. O kağıtta esas demek istedikleri şu; ölürsen ... yoluna gitti Niyazi olacaksın. Sağlık bakanı Reisin ipini çekmiştir. Aşı olsanda maske takacaksın, mesafe olacak ve yine de corona olabilirsin, aşı olup ölebilirsin de, ki var bu vakalar. Nasıl bir akıl tutulması yaşıyor bu insanlar? Adamlar resmen bizle dalga geçiyor aptal yerine koyuyor. Aşının bir artısı olmayacaksa niye aşı yaptırıyorsunuz bu insanları zorlayarak.Aşı olamak isteyen olsun olmayana baskı yapılmasın. Uğur Şahin denen adam neden kendi ürettiği aşıyı olmaz? Türk halkını denek yaptınız. Kobay faresi değil bu millet.

Yanıtla . 26Beğen . 10Beğenme 12 Ağustos 16:49
66

Hemşehri - @özgür 16 nolu yoruma cevabı: Evet yengem 2. dozu olduktan sonra akciğerinde problem oldu ve yoğun bakıma girdi. Sonra beyne 2 defa pıhtı gitti ve vefaat etti. Şimdi buradan ismini veremem.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 13 Ağustos 10:26
56

9. Köy - @özgür 16 nolu yoruma cevabı: Etrafınızda aşı olup ciddi rahatsızlanan (hafif geçici olan yan etkileri hariç) kaç kişi var desem hık mık edersiniz.

Bedava konuşuyorsunuz.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 13 Ağustos 08:46
50

54300 - @özgür 16 nolu yoruma cevabı: Sayamaz. Bunların alayı yalancı. Bir diğer bahaneleri de aşı olan yakınları felç olmuş falan. İsim vermek yok. Akıllarınca milleti korkutacaklar.

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 13 Ağustos 04:20
29

Kerem - @özgür 16 nolu yoruma cevabı: Say lan örnekleri, çok örnek varmış say hadi isim isim araştırıcam hadi bakalım

Yanıtla . 9Beğen . 8Beğenme 12 Ağustos 18:37
24

Hemşehri - @özgür 16 nolu yoruma cevabı: Çok haklısınız. Ben insanların nasıl hiç düşünmeden bu aşıyı olduklarını anlamıyorum. Aşı olan herkesde bir yan etki gördüm. Kendi olduğu aşının başkaları da olmadan çalışmadığını düşünüyor hepsi. Bu kötü bir yan etki. Aşı olmayanlar yanımıza gelmesin diyorlar neden diyorum. Bize bulaştırırsınız diyorlar. E aşı oldunuz ya diyorum. Olsun yine de bulaştırabilirsiniz aşı olan da hasta olabiliyor diyorlar. E aşı olanlar bulaştırmıyor mu diyorum. o zaman aşı olanlarla da aynı ortama girmemeniz lazım. Ondan sonrası sessizlik. Yani düşünmeden aşı olup düşünmeden de aşı olmaya zorlanmalı diyorlar.

Yanıtla . 19Beğen . 10Beğenme 12 Ağustos 17:29
15

Sakaryali54 - Tıp fakultesini kapatalım o zaman..bu zatı muhteremler herşeyi tıp prof.larindan daha çok biliyorlar.

Yanıtla . 19Beğen . 18Beğenme 12 Ağustos 16:48
14

Gerçekçi Olun ? - Olanada olmayanada saygı duycanız

Yanıtla . 29Beğen . 6Beğenme 12 Ağustos 16:47
13

Öğrt - Helal olsun bizde denek çok olsunlar bırakın

Yanıtla . 18Beğen . 17Beğenme 12 Ağustos 16:29
18

Sakarya - @Öğrt 13 nolu yoruma cevabı: hocam okulların kapanması hoşunuzamı gidiyor merak ettim

Yanıtla . 12Beğen . 21Beğenme 12 Ağustos 16:56
12

Vatandaş - Bu adamın rezil yorumlarını izlemek zorundamısınız?.. MEDYABAR, lütfen şu cehalet temsilcisi adamın yorumlarını ciddiye alıp yayınlamayın, artık!.. Haberde belki bir bilgi vardır diye açınca bu adamın saçma sapan yorumları karşımıza çıkıyor!.. Nasıl öğretim üyesi olmuş şaşırıyoruz!.. Toplum zararlısı gibi bir şey!..

Yanıtla . 17Beğen . 18Beğenme 12 Ağustos 16:27
10

Esnaf - Fabrikalarda aşı yaptırmak zorunlu olmadığı müddetçe bu hastalık bitmez

Yanıtla . 13Beğen . 23Beğenme 12 Ağustos 16:22
09

Ali - Hocalar konu hakkında bilimsel olarak çok yetkin görünüyor. Sanki, hemen hemen ikna oldum gibi.

Yanıtla . 8Beğen . 12Beğenme 12 Ağustos 16:19
08

Çiftçi Ahmet - Böyle hocaları Sakarya ünüversitesi nasıl buluyor çok mu arıyorlar çok yazık bunların bokuna bizden birşey olmaz yakında bıhocalara rektörlükte verilir

Yanıtla . 16Beğen . 19Beğenme 12 Ağustos 16:06
07

Araştırın - Bu aşıların sitelerinde DENEY yazıyor FAZ ÇALIŞMAKARI SÜRÜYOR yazıyor. Herhangi bir tıbbi sağlık sorununda mesuliyet kabul edilmiyor yazıyor. isteyen olsun

Yanıtla . 25Beğen . 6Beğenme 12 Ağustos 16:06
71

Hemşehri - @Araştırın 07 nolu yoruma cevabı: Tamam bunlara rağmen aşı olmamayı tercih edemem mi? Yıllardır insanlara sigarayı bırakın diye de nasihat ediliyor. Sigara içenlerin ciğerlerinin fotoğrafları her sigara paketinde var. Böyle ölümcül olduğu kesin bir konuda bile bırakma zorunluluğu yok, işten atma tehtidi yok. Anladın mı?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 13 Ağustos 11:00
46

Araştırın - @Araştırın 07 nolu yoruma cevabı: İsteyen olsun diyorum tercih meselesi

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 13 Ağustos 00:03
21

Doğru Söz - @Araştırın 07 nolu yoruma cevabı: Eski doğum evinde (yeni Pandemi hastanesinde ) senin gibi düşünen bir çok kişi yatıyor... Git onları bir ziyaret et, sana çok güzel nasihatlerde bulunabilirler...

Yanıtla . 9Beğen . 17Beğenme 12 Ağustos 17:11
05

Devlet Ne Di̇yo - BU AŞI KARŞITLARI ŞİMDİ DEVLETE BAŞKANA KARŞI MI GELİYOO. İLGİNÇ.

Yanıtla . 15Beğen . 16Beğenme 12 Ağustos 15:53
04

Ismail - Tarihcisin tarihi anlat

Aşı senin nene gerek vazifesi olmayan işlere kimse burnunu sokmasın

Bırakında aşıyı Tıp Uzmanlarımız Doktorlarımız anlatsın vatandaşımız sende dagilsin buna karar versin

Benim anlamadığım şu neden herkes bilmediği işlere burnunu sokar benim mesleğim neyse onunla alakalı yetkim varsa konuşurum siz üniversite öğretim görevlileri olarak her şeyi bikdiginizimi zannediyosunuz

Bizim en büyük karmaşamız bu işte herkes herşeyi biliyo aslinda bi b.k bilmedinin farkinda degil elbette herkes aşı olur olmaz zaten zorunlulukta yok

Siz hocalara acizane fikrim eğitim ve öğretimle ciddi ilgilenin milletin evlatlarına vazifeniz olan tarihi anlatın yoksa kimse boş koltuk kaplamasın boş maaş almasın helâli haramıda düşünün sakarya üniversitesinin adınıda lekelemeyin .

Yanıtla . 17Beğen . 17Beğenme 12 Ağustos 15:42
38

Hakyolu1 - @Ismail 04 nolu yoruma cevabı: Zaten bizim ülkemizde aşıları sağlıkçılara tarihi tarihçilere dinimiz olan müslümanlığıda hocalara bırakacaz sizin kafanızla tabi

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 12 Ağustos 20:49
11

Alayına Isyan - @Ismail 04 nolu yoruma cevabı: Evet haklısın bilmediği işe burnunu sokanlar hatta önündeki haberi bile doğru okuyamayan çok bilmişler in olduğu bir ülke. Haberi iyi oku adam tarihçi değil işletme fakültesinde görevli yani ekonomist bu işinde tıptan çok ekonomiyle ilgisi var adam işi kökten çözmüş ayrıca aşı karşıtı sağlıkçı okadar çok insan varki aklın durur

Yanıtla . 12Beğen . 13Beğenme 12 Ağustos 16:26
02

Ada - ulan Ebubekir hangi ilacın garantisi var prof olmuşun ilaçtan garanti istiyorsun veriyorlar almanın arabasına bin amerikalının telini kullan yabancı marka giy aşıya gelince meee

dr olan diğeri ne hukuku kaldı ülkede aşı için istiyorsun sen ata deveye binin ateşle haberleşin

Yanıtla . 19Beğen . 17Beğenme 12 Ağustos 15:24
01

X - Matbaa geldiğinde de gevur icadi istemeğük diyenlerin torunlari

Yanıtla . 27Beğen . 20Beğenme 12 Ağustos 15:15
06

2x - @X 01 nolu yoruma cevabı: Matbaa ile ne ilgisi var. Matbayı vücuduna mı aldın.

Yanıtla . 15Beğen . 14Beğenme 12 Ağustos 16:03



Anket Aşı karşıtlarına soruyoruz? Neden aşı olmak istemiyorsunuz?