Profesör Sofuoğlu aşı karşıtlığını bu kez bir adım öteye taşıdı

Aşı karşıtı açıklamasıyla gündeme gelen SAÜ Tarih Bölümü Öğretim Üyesi Prof.Dr .Ebubekir Sofuoğlu aşı karşıtlığını bu kez sosyal medya hesabından açıkladı. Tarihçi Sofuoğlu'na göre 'Yarın kanına aşı bulaşmamış kan verecek kişi bulunmayacak..

Hüseyin Can İğdir
Hüseyin Can İğdir Tüm Haberleri
Büyütmek için resme tıklayın

MEDYABAR.COM: Sakarya Üniversitesi  Tarih Bölümünde görevli Öğretim Üyesi Tarihçi Prof. Dr. Ebubekir Sofuoğlu  Korona aşısı karşıtlığını bu kez sosyal medya hesabından canlı yayın yaparak duyurdu..
Sosyal medya hesabından  canlı yayına geçen Sofuoğlu '' Firmanın kendisinin bile güvenmediği Bill'in finansörlüğündeki aşılarla ilgili bir yanlış olursa diye hiç mi şüphelenmiyorsunuz? Mesela, vahim bir hata olursa ve ülkenln tamamı aşılanmışsa, yarın kanına AŞI bulaşmamış KAN VERECEK kişi nereden bulacaksınız?" dedi

14 Ağu 2021 - 23:19 Sakarya/ Adapazari- Arka Kapı --- Okunma

Muhabir Hüseyin Can İğdir

medyabar.com son bir ayda 3.127.658 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

140

Sezer - Geri zekalı salak tari okumuş çıkmış sağlık konusunu konuşuyor.ulan geri zekalı sen daha kendi işini tam yapamıyorsun hergele, tıp konusunda ahkam kesmek senin ne haddine.anlaşılan çok boş vakti var bu malın.

Yanıtla . 4Beğen . 6Beğenme 10 Eylül 06:51
141

Pro Dr - @Sezer 140 nolu yoruma cevabı: konuştuğun kelımeler suç teşkil ediyo bende suc işleyim gerizekalı aptal sensın

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 16:28
139

Hemşehri - Aşı konusunda nedense devlet madalyonun öbür tarafı ile ilgili hiç bir önlem almıyor. Evet hastalığın etkilerinin görece daha kötü olacağı gruplarda aşıyı önermek bir tedbirdir. ancak aşının olası yan etkilerine karşı da herkesin özellikle de belki 50 yaş altının aşıları vurulmada özel bir hastalık durumu yok çok aceleci davranmama ya da hocanın söylediği gibi aşı olmayanlara da eninde sonunda bu aşının içeriğinin geçeceği kan alımı gibi konularda dikkatli davranması ve önlem alması gerekmez mi? Ya aşılarda 2-3 sene içinde çok ciddi yan etkiler çıkarsa o zaman ne olacak? Bir tutunacak dalımız kalmasın mı? Bu olasılık hiç yokmuş gibi davranmak devlet aklına hiç yakışmıyor. Dahasını da söylemek isterdim de...

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 09 Eylül 13:02
129

Ekrem KARANIK - Aşı yaptırmayıp hasta olanlar pişman oluyor . Evet kısmen haklısınız ancak böyle bir dayatma var . Şu an yapacak bir şey yok ... Fıkıh heyetleri yapılması yönünde karar alıyor . Kuduz köpek ısırsa kuduz aşısı olmayacak mıyız ?

Yanıtla . 6Beğen . 12Beğenme 03 Eylül 22:36
142

Pro Dr - @Ekrem KARANIK 129 nolu yoruma cevabı: senı köpek ıssırsa kuduz aşisi değilde bilmediğin bi aşiyı olurmusun böyle dıyerım bakış acını acarım yada köpek ısısrdı yenı aşi yaptık onu vuracaz daha etkılı deseler

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 11 Eylül 16:30
138

Hemşehri - @Ekrem KARANIK 129 nolu yoruma cevabı: Fıkıh heyeti bir aşı söz konusu olduğunda haklı olabilir. Ancak şu an ortada bir aşı yok. Hepsi aşı adayı. Mevcut durumda aşı olmanın orta ve uzun vadedeki riskleri bilinmediğinden ve aşı olmadan hastalığın sonuçları daha belirgin olduğundan insanlar aşı olmamayı haklı olarak tercih ediyor.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 09 Eylül 12:58
130

Serdivan54 - @Ekrem KARANIK 129 nolu yoruma cevabı: ne alaka kuduz aşısı? o aşının her aşaması bitmiş ve etkisi yan etkisi ortada. Bu aşıda sorumluluk almıyorlar, ölenleri açıklamıyorlar, otopsi yok. öldü deyip geçiyorlar. haberlerde gördünüz mü hiç ölenler için; aşısını da olmuştu fakat öldü diye. göremezsiniz çünkü müsade etmezler. umarım sonumuz hayır olur.

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 07 Eylül 09:42
128

Reco - sen verirsin kanı senin kanın nasıl olsa aşısız.tabi yarın inşallah aşısız kanın damarlarında dolaşıyor olur.

Yanıtla . 5Beğen . 12Beğenme 03 Eylül 08:26
136

Feraset - @Reco 128 nolu yoruma cevabı: Doğru ebubekir hocanın kanı insana yarar domuzlara değil

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 09 Eylül 12:36
135

Mühendis - @Reco 128 nolu yoruma cevabı: bunu kanını kim neylesin işe yarar mı

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 08 Eylül 09:58
127

Ahmet - Bu adam meshur olmak için zemzem kuyusuna bile işer. Ahlaksız tarih profesörüyüm diyorsun hangi tarihi gerçekleri ortaya çıkarttın. İki tane ingilizce yazılmış kitabı google dan tercüme edip okuyorlar ona buna baş sallama bel bükme rüküya gitme ile ünvan alıp profesör oluyorlar. Bilim milim yok. Ondan sonra Üniversitelere fuhuşhane hastanelere gasilhane derler. EE haklı adam bunun gibilerin peşinde olan gerizekalı çok memlekette.

Yanıtla . 19Beğen . 23Beğenme 31 Ağustos 20:59
126

Styö[email protected] - Öyle bir ülke hayal ediyorum ki, aşılar hakkında konuşan sadece o konuda eğitim almış kişiler olsun. Öyle bir ülke olsun ki kimse uzmanlık alanı dışında beyanat vermesin. Umarım o günleri görmek nasip olur.

Yanıtla . 20Beğen . 3Beğenme 31 Ağustos 20:54
137

Feraset - @Styö[email protected] 126 nolu yoruma cevabı: İyi güzel demişsin ama eksik bırakmışsın şunuda ekle uzmanlardan konularıyla ilgili açıklama yaparken para için şereflerini satmadan açıklama yapsınlar insanlığa ihanet etmesinler uzman diye itibar edilen kimselerin paranın cazibesiyle neler yaptığında ayan beyan ortadadır

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 09 Eylül 12:39
125

Keskin Dil - Aşı olmayan hatta bim insanları ile doktorların bile entübe olup nasıl öldüklerine hep beraber TV lerden şahidiz..Darısı bilim düşmanı bu zatın başına.......

Yanıtla . 11Beğen . 11Beğenme 31 Ağustos 07:53
124

Millet - Uzun yıllar önce gdo lu yiyeceklerle bizi zehirlemeye başladılar. Sonra suyumuza havamıza vs. Son rötuşlar korona ,pcr testi.Yüce allahım vermedimi sana bu aklı kullan diye . Ya bi uyanın artık. Neden gerçekleri görmemekte ısrarcısınız.Bizleri yok etmek istiyorlar

Yanıtla . 13Beğen . 14Beğenme 30 Ağustos 09:12
123

MUSACAN - SEN GEBER ÖNEMLİ DEĞİL MİLLETİN SAĞLIĞIYLA OYNAMA KAFALARI KARISTIRMA GERİZEKALI MAHLUKAT HERKES YANLIS BİLİYOR Bİ TEK SEN DOĞRUSUN .BOSUNA VEBAL ALIYORSUN

Yanıtla . 15Beğen . 14Beğenme 30 Ağustos 08:34
133

Serdivanlı - @MUSACAN 123 nolu yoruma cevabı: Musacan, aşı olanlara da virüsün bulaştığını ve başkasına bulaştırdığını bilmiyorsun sanırım.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 07 Eylül 13:32
131

MUSACAN - @MUSACAN 123 nolu yoruma cevabı: YAZDIĞIM YORUMDAN RAHATSIZ OLANLAR SORARIM SİZE ASI OLMAYIN TAMAM AMENNA KORONA OLDUNUZ O VİRÜSÜ BASKASINA GEÇİRMEYE NE HAKKINIZ VAR BELKİDE BASKA BİRİNİN ÖLÜMÜNE NEDEN OLACAKSINIZ VİCDANINIZ SIZLAMAYACAKMI.LÜTFEN BU KONUYU SİYASETLE BAĞDASTIRMAYIN .

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 07 Eylül 10:40
122

Vatan Severler... - bu zeka özürlü ve hükümete yaranmak için Atatürk düşmanlığı yapan şahısa Pror. ünvanı nasıl verildi elbet ortaya çıkacak ve yaptıkları ile hakaretlerinin cevabını verecektir.

Yanıtla . 13Beğen . 14Beğenme 28 Ağustos 14:05
120

Sakaryalı - Sinovac aşısını MRNA aşısı olmadığını biliyorum. Senin neyi ne kadar bildiğini bilmiyorum. MRNA aşıları zaten başka hastalıklar için uzun süredir araştırılıyor. Bir sağlıkçı olarak aşı olmayanların durumlarını gördükçe 20 yok sonra yan etki çıkabilir diye aşıya laf edenler hiç anlamıyorum. İnşallah covid e yakalanmazsınız.

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 27 Ağustos 18:59
119

Wertyu - Çok doğru tespit yapmış ingilterede technical briefing 20 adlı araştırma aşılıların ölüm oranının yüzde 64 daha fazla olduğunu ortaya koydu kanun var nizam var aşı olmayanlara hiç bir engel baskı yapmaya hiç kimsenin hakkı yoktur böyle durumlar ancak aşı terörizmi olarak adlandırılır

Yanıtla . 14Beğen . 8Beğenme 27 Ağustos 18:30
118

Don Kişot - Burada MRNA aşı ve inaktif aşıyı bilmeden yorum yazan zavallılar lütfen bunları araştırın ondan sonra yazın. Şimdiye kadar olduğumuz aşılar MRNA aşısı değildi. GDO lu ürünler çıktığında da dünya da açlık bitecek diye propaganda yaptılar. Şimdi hastalıklar patladı. Daha 2 yıllık bir aşı hakkında 20 - 30 yıl için de oluşacak etkiler ortaya çıkacaktır. Bir aşı piyasaya 5 yılda çıkıyor. Bunlar 2 yılda çıktı.

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 27 Ağustos 13:45
114

Sakaryalı - Siz hiç aşı olmadınız mı. Mesela grip aşısı, kızamık aşısı! Ne farkı var. Siz şimdi kan veremiyormusunuz. Allah aşkına işini yap, bilmediğin konulara karışıp insanların sağlığıyla oynama günahtır.

Yanıtla . 10Beğen . 6Beğenme 27 Ağustos 10:40
116

Don Kişot - @Sakaryalı 114 nolu yoruma cevabı: İnaktif aşı ile MRNA aşısının ne olduğunu bilmeden konuşmayın. Kimse aşıya karşı değil. Bill Gates gibilerin fon sağladığı yeni bir teknoloji olan MRNA aşılarına karşı. Daha bunu bilmeden yorum yazıyorsun.

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 27 Ağustos 13:33
112

Misafir - Hakaret etmeden varsa bir fikriniz söyleyin.

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 26 Ağustos 15:52
107

Mustafa 5416 - branşın konusundan yorum ve tartışma akıl ver. prof bozuntusu.

Yanıtla . 23Beğen . 15Beğenme 23 Ağustos 12:02
115

Don Kişot - @Mustafa 5416 107 nolu yoruma cevabı: Bozuntu diyeceğine bir MRNA aşısı ve Bill Gates amcanın korona yokken verdiği 100 milyon doları bir araştır. Sen de bir prof u aşağılayacak kadar bilgili sanacak zavallı. Bizler MRNA aşısına karşıyız. İnaktif aşıya karşı değiliz. Genetiği değiştirilmiş gıda gibi insanlara ne zarar verdiği yıllar sonra ortaya çıkarsa ne diyeceksiniz.

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 27 Ağustos 13:31
109

vadandaş - @Mustafa 5416 107 nolu yoruma cevabı: toplumca sizi bilgisiyle evirirde cevirrde siz prof dengi degilsiniz varsa bi fikriniz sizde paylaşin

Yanıtla . 6Beğen . 11Beğenme 24 Ağustos 13:55
106

Erhan - Siyasi ve ideolojik fikirleri bana kutup noktası kadar uzak olmasına rağmen ;hocanın bu konudaki fikirlerine sonuna kadar katılıyorum...

Yanıtla . 14Beğen . 18Beğenme 23 Ağustos 11:04
105

Çiftçi Ahmet - Yorum yazacak insan değil anla halimizi al birini vur ötekini öncülük etmesi lazımken takoz koyuyor çok yazık bunlar prof aykünu ölçtürmesini tavsiye ediyorum

Yanıtla . 12Beğen . 6Beğenme 23 Ağustos 06:16
104

Yunus Emre - SAYIN MEDYA BAR YÖNETİCİLERİ,,LÜTFEN BU TİP HABER YAPMAYIN. HOCAMIZI BİZ DE YAKINDAN TANIYORUZ. GAYET EDEPLİ, OLGUN, KÜLTÜRLÜ VE VATAN SEVDALISI BİRİDİR. SİZ İSE ONU EN SEVİYESİZ İNSANLARIN ÖNÜNE ATIYORSUNUZ. BUNUN KİMSEYE FAYDASI OLMAZ. BUNU KİMSEYE YAPMAYIN LÜTFEN.

Yanıtla . 20Beğen . 27Beğenme 21 Ağustos 18:55
132

MUSACAN - @Yunus Emre 104 nolu yoruma cevabı: MİLLETİ GALYANA GETİRMEK SEVİYESİZLİK DEĞİLMİ .BENİM SEVİYEM BANA YETER MİLLETİNDE .AGZINI TOPLA HOCAN KÜLTÜRLÜ OLABİLİR İLLAKİ AMA KONUSTUĞU LAFIN GERİSİNİ GETİRSİN ORTAYA ATIP ÇEKİLMEK OLURMU

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 07 Eylül 10:46
103

Karasulu - bize hakkını helal et hocam. ahir zamanda yaşıyoruz. insanımız bitmiş. malesef...profosör olmuş birisine bu muamele çok ayıp...insanlar görüşünü söyleyemiyecekmi...ama edebin tükendiği bir zamanda normal...

Yanıtla . 15Beğen . 19Beğenme 21 Ağustos 18:44
101

Nuri - Profesör adam bir şey söylüyorsa altını doldurması lazım bizden bir farkın olsun gerekçelerini şöyle bizde bilelim aynı şey sıradan insanda söyleyebilir

Yanıtla . 15Beğen . 5Beğenme 19 Ağustos 12:25
108

Sakaryalı01 - @Nuri 101 nolu yoruma cevabı: Bu adamın nasıl profesör olduğuna şaşırıyorum!... Bilime karşı olan bir şahıs, bilimsel bir ünvan taşıyor!...

Yanıtla . 10Beğen . 7Beğenme 24 Ağustos 09:45
99

Metsavar - Aşılanmayanlar, aşılananların sağlığını tehdit etmiyor ama aşılananların dayatmaya boyun eğmişliği, herkesin özgürlüğünü tehdit ediyor.

Yanıtla . 14Beğen . 13Beğenme 19 Ağustos 11:35
134

Serdivanlı - @Metsavar 99 nolu yoruma cevabı: Güzel Tespit

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 07 Eylül 13:39
97

Erhan - Şu profösor bozuntusunu haber yapmayın artık. Bir insan bu kadar cahil olabilir mi? Zamanında bulunan aşılar olmasaydı, hergün binlerce çocuk ölecekti. Şu İslamcı yobazların bu vatana bir tane hayrı olduğunu göremezsiniz. Bi bitmediniz gitti örümcek kafalılar.

Yanıtla . 27Beğen . 26Beğenme 18 Ağustos 17:14
96

Sakarya - Sende varya kan verirsin. sen ne iciyon hoca sen tarihten anlat mesela eskiden cıkan salgın hastalıklar neyle gecti sen haritadan yer bakmaya basladınmı onu söyle

Yanıtla . 14Beğen . 15Beğenme 18 Ağustos 12:22
94

Üniversiteli - Birisi söylese şu kişilere yada nasıl anlatacaksa: kullandığımız ilaçların %70 i zaten yurtdışından geliyor. aşının içine karıştırdığı inandığınız maddeyi zaten gönderdiği ilacların içinede katıyordur o zaman yurt dışından gelen hiçbir ilacı da içmiyorsan sana sözüm yok. yok başın ağırdığında apranax, minoset, parol vb ilaçları içiyorsan vay senin haline.....

Yanıtla . 18Beğen . 5Beğenme 18 Ağustos 09:42
111

Morsis - @Üniversiteli 94 nolu yoruma cevabı: Sen maskede takmassin efeligin entube olana kadar .. Allah yardimcin olsun

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 26 Ağustos 15:09
98

Hafızz - @Üniversiteli 94 nolu yoruma cevabı: parol içeceğime dua ederim daha iyi:D

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 18 Ağustos 18:08
95

[email protected] - @Üniversiteli 94 nolu yoruma cevabı: gerzek vatandaşım adam görüş bildirmiş bende ilaç karşıtıyım başım ağrıdığında ilaç değil doğal yollarla ağrımı gidermeye çalışıyorum nezle olunca ilaç değil nane limon içiyorum vs hastalık hastası olan gitsin birmilyon dozu vurulsun banane bende aşı olmak istemiyorum sanane

Yanıtla . 13Beğen . 7Beğenme 18 Ağustos 10:40
93

Hayatındışından - Bu kadar haklı ve mantıklı açıklamalar bu ülkeye fazla hocam.

Bizim insanlarımız akıllanmaz ve her şey mubah bize .

her söylediğiniz durup düşünüldüğünde haklılık payınız çok fazla.

yakında sizi de görevden alırlar.

Yanıtla . 10Beğen . 10Beğenme 18 Ağustos 09:41
121

Ceyhun - @Hayatındışından 93 nolu yoruma cevabı: Helal sizede

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 28 Ağustos 04:46
92

Halktan Biri... - Niyetimiz kötü olmasın. Eğer bu aşı bizi öldürecek se devletimiz öl dedi diye öleceğiz. Canımız devletimize feda olsun. Yok eğer gerçek çare buysa yüce Allah c.c. İn İzni ile devletimizle birlikte kazanacağız vesselam...

Yanıtla . 8Beğen . 12Beğenme 17 Ağustos 23:27
88

Rappers - Hoca en son fuhuş evlerini dikiziliyor idin noldu o iş devam ediyorlarmı hala

Yanıtla . 14Beğen . 18Beğenme 17 Ağustos 08:44
87

Murat Çiçek - Hocam lütfen bütün gerçekleri açıkla.halkımız aşının içinde çip olduğuunu hala anlayamadı.bil gets beyinlerimizi okuyacak.

Yanıtla . 9Beğen . 14Beğenme 16 Ağustos 14:18
102

Mehmet - @Murat Çiçek 87 nolu yoruma cevabı: Eğer telefon ve kredi kartı kullanıyorsanız, kimse çip için size masraf yapmaz. Şu an aklınızdan geçeni sosyal medya aracılığıyla yada telefonlarınıza aldığınız bildirim aracılığıyla manipüle etmek mümkün. Kredi kartıyla aldığınız ürünler tespit edilerek yaşam standartlarınızı, konumunuzu bile tespit ederim. Ne diye kendimi sana çip takmakla yorayım. Yediğiniz ambalajlı ürünlerle bile dna nızı bozarım. Siz ipinizi çoktan verdiniz de haberiniz yok. Aşı karşıtlığı vs. popülist akımlardan farkı yok

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 19 Ağustos 18:02
90

Nokta - @Murat Çiçek 87 nolu yoruma cevabı: evet herkese çip takıyorlar hemde aşının içinde,düşünsene aşı içinde çip enjekte edip insanları maymunlaştırabilen bir teknoloji var ve bunu sadece örümcek kafalar bilebiliyorlar, ama bu teknoloji sadece aşının içerisinde olabiliyor,mesela sen aşı vurdurmadın ama hastanelik oldun o zaman orada yapılan tedavi ve verilen ilaçların içine hiç birşey koyamıyorlar Neden? çünkü bu çip sadece aşının içerine koyulabiliyor..hepsini geçtim bu ve bunun gibi kişiler hocalık yapıyor devletten maaş alıyor,esas sorun bu bence

Yanıtla . 12Beğen . 7Beğenme 17 Ağustos 12:52
89

Nuhoğlu - @Murat Çiçek 87 nolu yoruma cevabı: Murat kardeşim bende herkese anlatmaya çalışıyorum bize çip takıyorlar diye.ama yazıkki kimse anlamıyor.5 sene sonra çipi kapatacaklar veya şok vericekler.bi bakmışın aynı anda 10.000 ölü

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 17 Ağustos 10:38
86

İleri Zekalı - Hocam bu millet seni anlamaz.sen en iyisi bizim yanımıza gel.Bakırköydeyiz.Mazhar Osman la muhabbet ediyoruz.hem bize katılırsan seni kendimize başkan seçeriz.

Yanıtla . 24Beğen . 6Beğenme 16 Ağustos 12:17
91

Ada Pazar Lı - @İleri Zekalı 86 nolu yoruma cevabı: Süperrsinnnnn????

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 17 Ağustos 23:19
85

Ali - hocamız bizim için değerlidir. siz ağızlarınızla ve kaleminizle onu karalayın. ama elbet ilahi bir hesap var. hemde hiç şaşmayan.

Yanıtla . 7Beğen . 17Beğenme 16 Ağustos 11:36
84

Asabi Vatandaş - Allahınızı severseniz, şu adamı ciddiye alıp burada haber yapmayın!.. Sabah sabah bu günkü küfür kotamı doldurdum!...

Yanıtla . 19Beğen . 10Beğenme 16 Ağustos 11:17
83

Musacan - SANA AŞI VURMAZLAR ZATEN KORKMANA GEREK YOK.BİLMEM ANLADINMI.

Yanıtla . 6Beğen . 6Beğenme 16 Ağustos 10:22
79

Yamtar - Pardon ama kendisi doktor mu acaba ? Her konuda yorum yapıyor. Birde kendi alanı sanırım tarih bu alanla ilgili birseyler yapsada birde bu şekilde gündeme gelse.

Yanıtla . 15Beğen . 7Beğenme 15 Ağustos 19:59
78

Avukat - Sorsan mütedeyyin.ulan itaat nerde.bu dünyaya kazık mi cakicaksin.

Yanıtla . 4Beğen . 7Beğenme 15 Ağustos 17:40
77

Ahmet Göktaş - Bu adama derhal görevden el çektirilmesi lazım, YouTube'da ve TV'de bazı açıklamalarını gördüm kanım dondu. gençlere kimbilir neler anlatıyor.

Yanıtla . 13Beğen . 9Beğenme 15 Ağustos 17:26
62

Malcomx - Yediğimiz içtiğimiz herşeyin DNA sıyla oynanmışken kullandığımız ilaçların %90 yabancı şirketler tarafından üretilirken ; O aşının içinde ne olduğunu düşünüyorsanız onu insanlara vermenin başka bir yolunu bulamıyacaklarınıma inanıyorsunuz ???

Yanıtla . 18Beğen . 3Beğenme 15 Ağustos 14:31
82

Altay Sitesi Sakini - @Malcomx 62 nolu yoruma cevabı: Ne şöhret sevdalısı çıktı bu vatandaş.

Abuk subuk konuşup manşet olma sevdasında.

Bilimadamı değil mübarek şovmen.

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 16 Ağustos 09:07
50

Sade Vatandaş - “Yarın kanına aşı bulaşmamış kan verecek kişi bulunmayacak." Hoca'nın tarzını sevmiyorum ancak bu cümlesi yabana atılacak türden değil.

Yanıtla . 13Beğen . 9Beğenme 15 Ağustos 13:49
47

Sakarya - bu adamı yoğun bakım ünitesine görevlendirilsin bak çıkp aşı olun diye yalvarmıyormu bu gibilerin diploması iptal edilmeli milleti gaza getiriyolar

Yanıtla . 12Beğen . 13Beğenme 15 Ağustos 13:43
43

Fatih - Oncelikle bir hekim olarak bir tarih profösörünün uzmanlık alanı dışında bir otör gibi yorum yapmasını doğru bulmuyorum. İkincisi kanda aşı dolaşması diye bir sey yok, aşı uygulandığında ya da herhangi bir enfeksiyonu geçirdiğimizde vücuda giren antijenik (kimlik gibi proteinler diyebiliriz) proteinler lenf düğümlerinde tanınır, ona uygun özellikli, onu tanıyıp etkisiz hale getirecek antikor dediğimiz bağışıklık yanitimiz oluşur. Bu gripte de böyle, kızamıkta da böyle, covidde de böyle. Aşi oldugumuz zaman hastalik etkeninin bazı yapıları vucudumuza verilir ve bağısıklik sistemimiz ona uygun antikorları ureterek etkeni taniyacak hazir hale gelir. Isteyen aşı olur bu antikoru kazanir, isteyen de hastalık surecini geçirerek bu antikoru kazanir. Covid hastaları da takip etmis bir doktor olarak soyleyebilirim ki gecirerek antikoru kazanmaya calismak riskli bir durum. Gunumuzde kizamik, polio gibi salginlari gormememiz asilanmanin sonucu. Asi reddi arttikca maalesef bu salginlarla da yuzlesmek zorunda kalacagiz. Pandemi boyutunda bir salginla da karsilastigimiz ve etkili bir ilaci da maalesef olmadigi için asilanarak kendimizi korumamiz gerekli.

Yanıtla . 43Beğen . 10Beğenme 15 Ağustos 12:30
117

Don Kişot - @Fatih 43 nolu yoruma cevabı: MRNA ve intaktik aşı nedir? Bunu açıklayın. Şimdiye kadar olduğumuz aşılar inaktif aşı. MRNA yeni bir teknoloji. Bunu bilmek için tıp okumaya gerek yok. Zaten doktorlar bir halt bilseydi insanların kafası karışmazdı. Birgün doğru dediğinizi birgün sonra yalanlıyorsunuz. Yıllarca doktorlar yumurta terayağı yemeyin dediler. Türk kalp vakfı BECEL margarini önerir diye reklamlar dolaştı. İlaç firmalarının menfaatlendiği bir meslek grubu oldunuz. Milyonlarca table antideprasan hapları halka reçete ettiniz. Sonra da biz hekimiz diyorsunuz.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 27 Ağustos 13:42
113

Misafir - @Fatih 43 nolu yoruma cevabı: Bu dedikleriniz aşı için geçerli. Hoca, adına aşı dedikleri henüz ruhsatı bile verilmeyen sıvı için konuşuyor.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 26 Ağustos 15:55
80

Yamtar - @Fatih 43 nolu yoruma cevabı: Evet faz 3 çalışmaları tamamlanmadan acil kullanım onayı aldı. Bunun sebebi ise küresel düzeyde bir pandemi ile dünyanın uğraşması. Hastalık çok tehlikeli grip gibi değil. En önemli etkisi malesef damarlara zarar vererek kanı pihtilastiriyor. Sadece zaturreye sebep olmuyor. Ben hiçbir gripin kan pihtilastirdigini duymadım. Bu hastalığın ne olduğunu benim gibi geçirenler bilir. Çok grip oldum hiçbiri ne kanımı pihtilastirdi nede zaturre yaptı beni.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 15 Ağustos 20:07
46

Hemşehri - @Fatih 43 nolu yoruma cevabı: Sayın hekim açıklamanız için teşekkürler. Ancak birincisi günlük 285bin testten sadece %7 oranla pozitif vaka çıkması ve teste göre ölüm oranının 10.000'de 5 olduğu bir hastalıktan söz ediyoruz. O ölenler de belki grip de olsa ölme ihtimali olan hasta ve yaşlı insanlar. Yani bu gerçekten ciddi bir ölümcül salgın mı? İkincisi, siz bir ilacın ve aşının gerçekten ilaç ve aşı ünvanını hal etmesi için gerekli prosedürleri ve süreçlerini bizden iyi biliyorsunuzdur. Bu prosedürlerde 3ç faz denemelerinin 2 yıl sürmesi gerekmesinin önemli bir sebebi yok mudur acaba? Bu süreçler de yıllarca edinilen tecrübeler ve bilimsel çalışmalar sonucu oluşmadı mı? Böylesi ölüm oranı az olan bir virüs için böyle aşı adaylarına sarılmak gerekten gerekli mi? Üçüncüsü, bu virüsle savaşmanın tek yolunun aşı olduğu yalanını neden ısrarla tekrarlıyorsunuz? En yaygın olan ifluenza için bile bir sürü insan aşı olmuyordu ve C vitaminleri, kış çayları, yazın güneşten alınan D vitamini gibi bir çok etken sayılıyordu ve birileri influenza virüsünden ölüyorken bazıları da oldukça hafif geçirebiliyordu. Şimdi Covid-19 virüsü vücudumuzdaki aynı bağışıklık sistemi tarafından karşılanmıyor mu da influenza virüsü için önerilen yöntemler burada hiç işe yaramıyor acaba? Sayın hekim kusura bakmayın ancak tıp camiasının ilaç firmaları ile olan ilişkileri bizim bu camiaya olan güvenimizi sadece hekim düzeyinde değil, sağlık bakanlığı, bilim kurulu ve hatta dünya sağlık örgütü düzeyinde ciddi anlamda sarstı. Hele ki aşı konusunda zorlamalar bize bu ilişkiyi daha çok düşündürüyor. Çok açık söylüyorum ne size ne de dünyadaki hükümetlere bu covid virüsü ve aşısı konusunda söyledikleri hem de hiçbir şeye inanıyorum. Bu arada ben de bir yüksek mühendisim ben de verileri analiz edebiliyor ve çeşitli sonuçlara varabiliyorum.

Yanıtla . 24Beğen . 15Beğenme 15 Ağustos 13:04
39

Hemşehri - Hocam çok haklısınız. Ancak kızılay şu an aşı olanlardan kan almıyor ki bu bile aşı konusunda pirelenmemizi gerektiriyor. Kızılay çok doğru yapıyor bence. O üniversitede 2000 civarı doktoralı bilim adamı var. Hepsinin ortak özelliği bilim. bilimin de ortak özelliği herşeye şüphe ile yaklaşmak değil midir? Alber Einstein klasik Newton fiziğini tartışmasız doğru kabul etseydi bugün nükleer santrallerimiz olur muydu? ya da Galile dünya yuvarlak derken bi akıllı sen misin dediklerinde sonuna kadar doğru bildiği yolu herkese anlatmaktan ve araştırmaktan vazgeçseydi ne olurdu? O 2000 doktoralı bilim adamından neden sadece 2 kişi gerçek bilim adamı gibi davranıp en azından şüphe ile yaklaşın diyor anlamıyorum. İnsanlar cidden efsunlanmış gibi. Acaba Sağlık Bakanının periyodik vaka açıklamalarında bilinç altı yönlendirme video parçaları mı konuyor da insanlar böyle aklını bir kenara bırakıyor. Benim evimde 3 yıldır TV yok ve rutin TV yayınlarını izlemiyorum. Bu sebeple bunun olasılığını yüksek görüyorum. Yani bir akıllı ben değilim, efsunlayamadıklarından biriyim belki.

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 15 Ağustos 11:30
59

Hemşehri - @Hemşehri 39 nolu yoruma cevabı: Ban de, aşı olmuş ancak kan vermeye gittiğinde kendisinden aşı olduğu için kan alınamayacağı söylenmiş bir arkadaşımdan direkt duydum. sizin söylediğiniz daha da fena. o zaman biz boşuna yırtınıyoruz aşı olmayacağız diye. bize bir şey olsa aşılanmış birinden alınan kan verilecek ve aşıdan onun kanına geçmiş bir olumsuzluk varsa bize de bulaşmış olacak. hayırlı işler. bizi insan yerine koyan yok. bizim tercihlerimizi kişisel hak ve özgürlüklerimizi takan yok. o zaman bu işin hesabı ahirete kalıyor.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 15 Ağustos 14:26
58

Hemşehri - @Hemşehri 39 nolu yoruma cevabı: tam tersi bilmiyoruz diyorum. bu kadar emin olmayın diyorum.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Ağustos 14:20
57

Saçma Sapan İşler - @Hemşehri 39 nolu yoruma cevabı: Ne alaka Kızılay kan almıyor ? 1 ağustosta hittim kan verdim 2 doz aşı vurulmuş biriyim ve bana aşı vuruldum mu diye sormadılar bile saçmalık.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 15 Ağustos 14:02
49

Nasil - @Hemşehri 39 nolu yoruma cevabı: ya ne çok biliyorsunuz vay arkadaş ya

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 15 Ağustos 13:49
37

Tsts54 - Bu aşı karşıtlarına bakın ilk aşıyı kesınlikle kendileri olmustur ornehi var birakin millete ayar vermeyi hicbir devlet halkina bunu yapmaz ben 3 olsun 3 vurulucam şahsen

Yanıtla . 2Beğen . 8Beğenme 15 Ağustos 11:19
45

Hemşehri - @Tsts54 37 nolu yoruma cevabı: Emin misiniz? Kandırıldık demezler mi ilerde sizce? Covid aşısına karşı olanların hepsi aş karşıtı değildir. Çünkü covid için henüz bir aşı yok. Önce bunu bir açıklığa kavuşturalım. Ortada henüz tüm ruhsatlandırma süreçleri tamamlanmamış ruhsatsız aşı adayları var. Aşı karşıtının bunula işi olmaz çünkü covid aşısı yok ortada.

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 15 Ağustos 12:40
36

Dr. Değilim - kan kac ayda kendisini yeniliyor.aşı eger kalıcı bir iz oluştursaydı her yıl yeniden yapılmasına ihtiyac duyulmazdı.mesela bir aşının koruyuculugun en fazla 6 ay oldugu söyleniyor.diğeri 1 yıl olsun.bu bir grip benzeri aşı.

muhtemeldir ki kan aşıyı aldıktan 1 yıl sonra dışarıya atıyor.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 11:10
51

Nasil - @Rasi̇m Çikmaz 34 nolu yoruma cevabı: adının önünde prof. dr. takısı var ama boş işler müdürü, bi de boş zamanlarında fuhuş yapıldığına inandığı evleri dikizliyor sanırım

Yanıtla . 6Beğen . 7Beğenme 15 Ağustos 13:50
33

Meraklı Turşucu - Sn hocam,

Allah göstermesin benim gibi koronadan hastaneye kaldırılıp, kayınvalidem gibi entübe edildiğinizde size ne ilaçlar zerkedildiğini nereden bileceksiniz. Onun için paşa paşa aşınızı olun ve toplum sağlığını da zaafa uğratmayın lütfen. Uzmanlık alanınıza girmeyen konularda da bilgi kirlenmesine sebep olmayın.

Yanıtla . 6Beğen . 7Beğenme 15 Ağustos 10:47
110

Fatoş abla - @Meraklı Turşucu 33 nolu yoruma cevabı: Entelektüel neye denir duydun mu? Sanmam.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 24 Ağustos 20:48
76

Hemşehri - @Meraklı Turşucu 33 nolu yoruma cevabı: Nasıl. Geçen hafta bakan çıkıp da aşı olmayan veliler PCR testi olacak diyene kadar bir sorunum yoktu. Artık bu mesele bir toplum problemi haline gelecek. İnsanlar yanlış düşünüyorlar. Aşı olanlar kimseye virüs bulaştırmıyorlar sanıyorlar. Biraz konuşunca zorlamanın yanlış olduğuna ikna oluyorlar. Ben sizin gibi kimseye hakaret etmiyorum. düşüncelerimi söylüyorum. bu sizi neden rahatsız etti anlamadım. bu işin sonu insanların özgürlüklerinin kısıtlanmasına gidiyor. eğer sigara içiyorsanız anlarsınız. dünyada sigaranın zararlarını bilmeyen yok değil mi? sigara içenleri işten çıkarsalar ne derdiniz acaba?

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 16:11
73

Meraklı Turşucu - @Meraklı Turşucu 33 nolu yoruma cevabı: Medyabarın bu platformu güzel ama kör cahili ile bilgilisı, namuslusu ile namussuzu, terbiyelisi ile terbiyesizini ayıracak net çizgiler olmadığından bir çok sipob atıp tutuyor. Biz "Birşey biliyorsan söyle yararlansınlar, bilmiyorsan adam sansınlar " ekolünden geliyoruz. Siz mi? Susunca daha güzelsiniz zira cehaletiniz o zaman Sırıtmıyor..

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 15 Ağustos 15:57
52

Nasil - @Meraklı Turşucu 33 nolu yoruma cevabı: Hemşehri sen hayırdır her yorumun altındasın uzmanlık alanınmış gibi. Sana giren çıkan nedir sorması ayıp? Olmuyorsan olma ama boş boş konuşma. Tavsiye ettiğin şeyi önce kendin uygula; AZICIK DÜŞÜN ama sen konuşmasan da olur. çünkü çok boş konuşuyorsun.

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 15 Ağustos 13:52
48

Meraklı Turşucu - @Meraklı Turşucu 33 nolu yoruma cevabı: Ben size nasıl anlatayım. Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az...

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 15 Ağustos 13:45
44

Hemşehri - @Meraklı Turşucu 33 nolu yoruma cevabı: Aşı adayını olmayınca toplum sağlığını nasıl zaafa uğratıyoruz acaba? Virüsü aşı olan da taşıyor, hasta olabiliyor ve bulaştırıyor. Azıcık düşünün de konuşun.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 15 Ağustos 12:37
31

Ülküm 54 - Hükümet bu aşıya çok güveniyor madem insanlara niçin taahhütname imzalatıyor.

İmzalattıkları formda bile sorumluluğu tamamen vatandaşa yüklüyor.

Yanıtla . 21Beğen . 7Beğenme 15 Ağustos 10:23
28

Emrah Yildirim - Hocam adamsın sen ne dediysem çıktı dürüst adamsin

Yanıtla . 15Beğen . 14Beğenme 15 Ağustos 10:16
41

Ali Al - @Emrah Yildirim 28 nolu yoruma cevabı: Faktır go değerli arkadaşım

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 15 Ağustos 12:00
27

Acaba - Acaba yakında biride çıkıp ben bu evde oturmam bunu aşılı işçiler yapmış dermi? Duya biliyorum bu patatesler asisizlar tarafından dikildi diye pazarda bağıranları. Berberler camlarına yazı asarmi acaba aşısız berber......

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 15 Ağustos 10:11
26

Pazarcı - Bende aşıya karşıyım. Eşim 2 aşıyı oldu. Ailece korona ya yakalandık. Eşim sanki hiç yakalanmamış gibi geçiriyor benimki çok ağır geçiyor. Aşı olmadığıma çok pişmanım. Sofuoğlu hocam aşı olmayıpta hastalığa yakalananlarla bir konuş bakalım. Bir daha aşı hakkında benim gibi aleyhte konuşmazsın.

Yanıtla . 21Beğen . 6Beğenme 15 Ağustos 10:05
66

Zorlaolmaz - @Pazarcı 26 nolu yoruma cevabı: Knka ayni evde 7 kisi asisiz herkes korono gecirdi cok sukur herkes hafif iki doz amcam oldu yakalandi koronaya bu asililar cok agresiler nedense gerginler asi olduysan birader olmayana ne karisiyonn ?

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 15 Ağustos 14:39
24

Black Burn - Bılım ve ılım ıle ıspat edemedıgınız hıc bır sozun dogrulugu yoktur. Istıfa et

Yanıtla . 16Beğen . 5Beğenme 15 Ağustos 10:01
68

Hemşehri - @Black Burn 24 nolu yoruma cevabı: ayı şeyi aşıyı önerenler hatta zorlayanlar için de söylesenize. hoca da bunu söylüyor. sizinle aynı şeyi.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 14:41
23

Yoz66 - Benim için Profesör bir kalp cerrahi 2 beyin cerrahi

Gerisi hikaye

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 15 Ağustos 09:54
53

Nasil - @Yoz66 23 nolu yoruma cevabı: ya dostum bunun profluğunun ben zaten ta ...

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 15 Ağustos 13:53
22

Flagellum_Dei - ebubekir senden coronanın uckuru hakkında acıklamalar beklerdik bilime bulasmaya basladın senin capın degil bu işler sen gel uckura devam et bu işler seni aşar

Yanıtla . 11Beğen . 13Beğenme 15 Ağustos 09:10
21

captain - viruse karsi asi haricinde hangi yontem var onu acikla o zaman. Bebekler dogdugu andan itibaren belirli evrelerde asi yapiliyor neden hastaliklara karsi korusun diye.

Yanıtla . 7Beğen . 8Beğenme 15 Ağustos 09:01
38

Vatandas7 - @captain 21 nolu yoruma cevabı: Ne beyinsiz cahilsin..o bebeklere yapilan asilarin ruhsatlari var..bu corona asisi denilen sivinin ruhsati bile yok..daha calismalari bile bitmemis bir sivinin vucuda girmesi mantiklimj sence.

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 11:19
17

Vergi Mükellefi - Aynen doğru.

Eğer küçük bi ihtimal bile

Olursa

Ama "pardon" derler

Sonuçta bu aşılar labaratuvar aşamasında

Aksini kimse iddia edemez,

Etmiyorlarda

Kağıda imzayı atıyorsun

Tüm sorumluluk sende!

Aşı olmak lazım Ama

Acele ile bunu yapmak

Geri dönüşü olmayan bir yola sokar bizi.

Yanıtla . 13Beğen . 8Beğenme 15 Ağustos 08:36
67

Hemşehri - @Vergi Mükellefi 17 nolu yoruma cevabı: Ağzınıza sağlık. Babasına bile güvenmeyen bu millet büyülendi mi anlamıyorum ben.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 15 Ağustos 14:40
16

Send Işçi - ya zaten geleceğimizi çalmışlar. halkı 2800 liraya mahkum etmişler yaşasam neee yaşamasam ne. ne verdiğin emeğin karşılığını alabiliriyorum ne ürettiğimin. fakirler ölürse zenginler mi çalışacak ? fakirin ölmemesi için ellerinden geleni yapacaklar rahat ol hocam .d

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 15 Ağustos 08:20
15

Xxxx - Ülkenin tamamı asi olursa zaten asi olmamış birini bulmana gerek kalmayacak hem sen zaten ihtiyaç duyacak kadarda yasamassin senin bu dediklerim gündem olabilme hevesi

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 15 Ağustos 07:10
14

Çiftçi Ahmet - Sağlık bakanı kıcını yırtsın bizim beyefendi hoco aşıya karşı çıksın Bi insan bıkar kocakafalı olamaz

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 15 Ağustos 06:34
13

Aşı Vurdurun - Bu şaklaban fazla resident evil izlemiş....

İnsanlık zombi olucak bu ve bunu gibiler hayatta kalıp t virüsü bulaşmadan yaşamlarını kamyonda insan aramakta geçirecek......ne keko profesör bu kesin ilahiyatçı dır....

Yanıtla . 7Beğen . 10Beğenme 15 Ağustos 06:28
12

Murat Erdoğan - Hocam doğruları söylemiş yine.Ama benim anlamadığım bişey var bu Aşıyı çok seven arkadaşlar madem aşı oldunuz neden yusufluyorsunuz???Olduysan aşını zaten hafif atlatacaksın bu Yusuf Yusuf olayı neden.Ben aşı olmadım sizin kadar korkmuyorum

Yanıtla . 15Beğen . 6Beğenme 15 Ağustos 06:01
75

Hemşehri - @Murat Erdoğan 12 nolu yoruma cevabı: Yine cevap yerine hakaret.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 16:05
70

Nasil - @Murat Erdoğan 12 nolu yoruma cevabı: Hemşehri, acilen kafa doktoruna görünmeni tavsiye ediyorum sana, ama ACİLEN

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 15 Ağustos 15:41
65

Hemşehri - @Murat Erdoğan 12 nolu yoruma cevabı: Canan hanım böyle düşünmek aşının bir yan etkisi sanırım. Lütfen cevap verin. Biz aşı olmayanlar virüs bulaştırıyoruz diyelim. siz aşı olmadınız mı neden korkuyorsunuz bu bir? İkincisi, bizim taşıyıp bulaştırdığımız kadar aşı olanlar da taşıyıp bulaştırıyor. Aşı olanlar hiç düşünmeden konuşuyorlar. Bu da aşının ciddi bir yan etkisi olsa gerek. Yine haklı çıkıyoruz.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 14:38
54

Nasil - @Murat Erdoğan 12 nolu yoruma cevabı: biz niye korkalım hoca yalakası seni? :) gelmiş buraya şakşakçılık yapacağına sg. bir şeyleri yala sen. daha verimli ve faydalı olursun bence.

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 15 Ağustos 13:57
35

Canan - @Murat Erdoğan 12 nolu yoruma cevabı: Ama biz sizlerden korkuyoruz çünkü hastalığı taşıyor ve bulaştırıyorsunuz..madem aşı olmayacaksınız o zaman toplu luk içine girmeyeceksiniz.. evinizde oturacaksınız..sizlerin hakları olduğu kadar diğer insanların da hakları var..

Yanıtla . 2Beğen . 6Beğenme 15 Ağustos 11:07
09

Yusuf54 - Seni profluktan hainlige atiyorum.cahillik ünvani bile sana fazla artik.

Yanıtla . 9Beğen . 9Beğenme 15 Ağustos 05:21
81

Yusuf54 - @Yusuf54 09 nolu yoruma cevabı: Hemsehri?? Asi olmayanin bulasici ozelligi asi olana gore daha fazla oldugu 1 senedir ortad iken hala neyi birakin diyorsun.yogun bakimda 20 hastanin 19 u asi olmayanlardan olusuyorsa senin yaptigin laf kalabaligi.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 15 Ağustos 20:58
74

Hemşehri - @Yusuf54 09 nolu yoruma cevabı: Nasil. Söylenenlere hiç bir cevabınız yok. Kaldı ki bu söylediklerimi tıp doktorları ve tıp profesörleri söylüyorlar. Ne bunlara ne de diğer soru ve eleştirilere hiç bir mantıklı cevap yok. Sizin gibi cevap veriyor hepsi. Ya mantıklı cevap verin ya da bırakın da aşıya güvenmemeyi seçen bizler kararımızın sonucuna katlanalım. Bizim aşı olmamamızın size bir zararı yok. Biz size neden aşı yoluyorsunuz demiyoruz buna haddimiz yok. bu vebali de almak istemeyiz. biz sadece zorlamalar karşısında neden aşı olmama kararı verdiğimizi ve buna zorlamaya kimsenin haklı ve mantıklı bir gerekçesi olmadığını söylüyoruz. Sizin gibi hakaret etmiyoruz kimseye.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 15 Ağustos 16:04
71

Nasil - @Yusuf54 09 nolu yoruma cevabı: Profluk alanı ne Hemşehri? Bir alanda prof olunca her alanda ve konuda böyle ahkam mı kesilebiliyor hayırdır?? internette bir şeyleri okuyorsunuz sonra gelip sanki o alanda senelerinizi vermiş gibi boş boş konuşuyorsunuz. Aşı dediğiniz şey öyle bilmemneyinin keyfine göre bulunmuyor, üretilmiyor ve vurulmuyor. O kadar gözüme battı ki boş yorumların, o yüzden sana yazmadan edemiyorum. kendinizde yorumlarınızda bomboş!! hay ne aşıymış be, giren çıkan size herhalde ilginç.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 15 Ağustos 15:44
64

Hemşehri - @Yusuf54 09 nolu yoruma cevabı: siz neyin profesörüsünüz de bilinen geçerli prosedürleri yerine getirerek devlet üniversitesinde prof olmuş bir hoca için bilinmeyen denenmemiş şekilde onay almış aşılar hakkında uyarıları karşısında böyle konuşabiliyorsunuz?

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 14:35
55

Nasil - @Yusuf54 09 nolu yoruma cevabı: şu yorumu beğenmeyen bile 5 kişi var. cehalette en üst sıralardayız maşallah.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 13:58
56

Nasil - @Saral 07 nolu yoruma cevabı: hay ağzına sağlık. virüs bunu görse korkar kaçar hatta. virüsten beter bi model

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 15 Ağustos 13:58
06

Ecdat - Seversiniz, sevmezsiniz

Ama baştan aşağı doğru

Yanıtla . 22Beğen . 34Beğenme 15 Ağustos 01:25
05

İha - Popon yiyorsa git iki saat koronalı hastalar servisinde kal hocam. Popon yiyorsa da korona bulaşınca hapları kullanma, iğneni ol ma. Allah tan tek dileğim var hafife aldığın bu hastalığa en ağır şekilde yakalan..

Yanıtla . 37Beğen . 44Beğenme 15 Ağustos 01:18
72

Nasil - @İha 05 nolu yoruma cevabı: 15 mi, o kadarcık mı? Benim etrafımda 1.483.438 kişi öldü :( hem de alayı aşılıydı biliyor musun? her şey bu aşı olanlardan çıktı dostum hiç sorma. virüsü de yayıyorlar sonra da ölüyorlar hemen. arı gibi hani, sokunca kendisi de ölüyor ya, bu aşılılar da aynı öyle (!)

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 15 Ağustos 15:45
69

İha - @İha 05 nolu yoruma cevabı: Çevremde yakın tanıdığım en az 15 tane insan öldü malesef

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 14:42
63

Hemşehri - @İha 05 nolu yoruma cevabı: KOAH hastası, akciğer kanseri hastası, kalp hastası görüp de sigara içenlere bu kadar tepki vermiyorsunuz. Bırakın da hastalığı daha ağır geçirme riskini biz alalım neden aşı olmayanları zorluyorsunuz aşıya? Biz size neden aşı oldunuz deyip hakaret ediyor muyuz? Bu sizdeki tepki yaptığınız işten emin olmadığınızdan duyduğunuz kuşku ve huzursuzluğunuzdan kaynaklanıyor. Bize tepki verip kızmak ya da yanlış yapmış olup endişelenmek seçeneklerinden ilkini seçiyorsunuz.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 14:33
61

Hemşehri - @İha 05 nolu yoruma cevabı: evet benim de yengem 2. aşıdan sonra öldü.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 15 Ağustos 14:29
42

Nasil - @İha 05 nolu yoruma cevabı: kaç tane tanıdığın öldü Fatma hanım söyle bakayım nasıl bi sallama yapacaksın

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 15 Ağustos 12:01
40

Şu Veya Bu - @İha 05 nolu yoruma cevabı: Ispatla o zaman kardes bos konuşma kac tanidigin öldü insanları korkutma

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 15 Ağustos 11:34
32

Fatma - @İha 05 nolu yoruma cevabı: Peki aşı olupta yoğun bakımda olanlar var . Onlar ıçın neden konuşmuyorsun. Kaç tanıdığım ikinci aşıdan sonra öldü. Bir cevap ver bakayım..

Yanıtla . 5Beğen . 8Beğenme 15 Ağustos 10:27
30

Fener1907 - @İha 05 nolu yoruma cevabı: Aşı olmadım, kovide yakalandım, verilen ilaçları da kullanmadım, iğne de yaptırmadım, hastaneye de gitmedim, sonuç: Kendimi gayet sağlıklı hissediyorum

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 15 Ağustos 10:19
29

Fırtına - @İha 05 nolu yoruma cevabı: krono olanların çoğu verilen ilaçları kullanmadan hastalığı evlerinde çok basit atlattılar...

tam tersi hastaneye yatırılıp krona tedavisi uygulanan hastaların çoğu öldü akıl kullanılmak için verilen bir niğmettir...

duyduğuna inanmak için değildir...

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 15 Ağustos 10:18
25

İyilikçi - @İha 05 nolu yoruma cevabı: Demeseydin iyiydi ya.bu şarlatan hasta olmasın.gene bizim başımıza kalır.en iyisi biz bunu okuldan kovalım.hatta hibe bağış diye somaliye gönderelim.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 15 Ağustos 10:02
04

Ismail - Aşı olan kan veremez diye bir şey duymadık yeni bir varyant gibisin hoca tarih anlatman gerekmezmi

Medyabar eğer bu sakaryaya biraz sizi takip edenlere saygınız varsa bu konuyu sağlık bakanlığına bağlı doktorlara sorup bilgi vermenizi bekliyoruz

He sizde aşı karşıtı veya aşı olma konusunda duyarsıźmısınız onu bilemeyiz aşı olunur olunmaz mevzu da bu değil mevzu tarihci birinin açıklamasını iki günde bir manşet yapmanız sorumluluk almanızı ve biz takipcilerinimize bu konuyla alakalı bilgi vermelisiniz saygılar

Yanıtla . 31Beğen . 13Beğenme 15 Ağustos 01:15
02

Kamil - C.başkanı ve sağlık bakanı yalvarıyor aşı olun diye.Sen hangi tıbbi bilginle aşı olmayın diyosun.Senin gibi cahiller yüzünden salgın bitmiyor

Yanıtla . 39Beğen . 23Beğenme 15 Ağustos 00:37
60

Hemşehri - @Kamil 02 nolu yoruma cevabı: tabi o yüzden aşı olan sayısı arttıkça vaka sayıları da artıyor değil mi?

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 15 Ağustos 14:27
01

Sefer - Adamsın Sofuoğlu Allah razı olsun .bu DSÖ uşakları, küresel güçlerin uşakları bunlar hiç insanları düşünmüyor lar.ulkenin geleceğini düşünmüyor lar.

Yanıtla . 46Beğen . 48Beğenme 14 Ağustos 23:56
20

Nasil - @Sefer 01 nolu yoruma cevabı: bi ilerizekalı(!) daha :) adammışmış :) yorumun geri kalanı ise daha vahim

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 15 Ağustos 08:57
10

Yusuf54 - @Sefer 01 nolu yoruma cevabı: Senin aklinda sefere cikmis seferoglu.

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 15 Ağustos 05:23



Anket Aşı karşıtlarına soruyoruz? Neden aşı olmak istemiyorsunuz?