Aşı karşıtı kadının paylaşımları tepki çekiyor! “Son doz ölünce…”

Sakarya’da yaşayan bir kadının sosyal medyadan yaptığı aşı karşıtı paylaşımlar tepki çekiyor… S.A. isimli kadının son olarak 4. Doz aşılar için ‘Atışlar hız kesmiyor son doz ölünce’ notuyla paylaşması tepki çekti

+2
Haber albümü için resme tıklayın

Aşının salgının seyrini büyük ölçüde değiştirdiği rakamlara yansımasına rağmen, hala buna karşı olanlar mevcut. Özellikle sosyal medyadaki aşı karşıtları, birbirinden ilginç kampanyalar yürütüyor.

Sosyal medya platformlarından Twitter’da ikamet yerini Sakarya olarak belirten S.A. isimli bir kadın kullanıcı da yapmış olduğu aşı karşıtı paylaşımlarıyla tepki çekiyor.

Yapmış olduğu çoğu paylaşımlarında maske ve aşı ile ilgili iddialarda bulunan S.A., 4. Doz aşılar için “ 4. Doz aşıdan sonra her şey son bulacak ama her şey. Atışlar hız kesmiyor son doz ölünce” paylaşımları tepki çekti.

Facebook, aşı karşıtı kampanya yapan yüzlerce hesabı sildi
Önde gelen sosyal medya platformlarından Facebook, aşı karşıtı yanlış bilgilerin yayılmaya çalışıldığı bir kampanyaya dahil olan yüzlerce hesabı kapattığını duyurmuştu…

17 Ağu 2021 - 23:14 - Güncel --- Okunma

medyabar.com son bir ayda 3.322.355 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

60

Dilek Bilginsoy - Cocugumun eğitim hakkı devletin emin olmadıgı saglık bakanının emin olmadıgı bi aşı nedeniyle elinden almaya çalışanı brnde insan hakları mahkemesine kadar götürücem yeter biz tepkisiz kaldıkca hükümet halkı eziyo...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Ağustos 18:26
59

Etiketci - hemseri sana sonuna kadar katılıyorum lakin kendini fazla yorma bence kişi anlayabileceğini anlar gerisi ona bos laf gelir ayrıca boyle bir dünyada bırak aşısını olan olsun zaten dünyanın bir miktar arınması gerekiyor. kendi düşen ağlamaz varsın asi karşıtları cahil olsun cahilik bazen ukalaliktan evladir hayat kurtarır.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 20 Ağustos 14:45
54

Bahar - İNSANLARIN KİŞİSEL HESABINDA PAYLAŞTIĞI TWİTLER NE ZAMANDAN BERİ HABER DEĞERİ OLDU ? KADIN SİZE DAVA AÇSA HAKKIDIR BUNU YAPMAYA HAKKINIZ YOK.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 19 Ağustos 10:15
46

Vatandaş - dünya aşıyı kabul etmiş sizler neyin peşindesiniz anlamak cok zor ya dünya cahil yada aşı olmayanlar cahil

Yanıtla . 4Beğen . 11Beğenme 18 Ağustos 17:52
58

Aklı Başka Çalışanlar - @Vatandaş 46 nolu yoruma cevabı: Biraz detaylı araştır bak ruhsat mevzusunu cahilliğini giderirsin...

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 20 Ağustos 11:52
56

Erenimo - @Vatandaş 46 nolu yoruma cevabı: size aşı diye yutturulanlar ruhsatı yok yani aşı bile değiller bilim ne diyor faz3 aşaması geçmeyen hiç bir sıvı aşı değildir sen bilime inanmıyorsun koca karı ilaçlarına inanıyorsun sonra bilime inananlara cahil diyorsun işte en büyük cahillik kendinin cahil olduğunu görmemektir anlayabilene.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 19 Ağustos 12:43
50

Vatandas7 - @Vatandaş 46 nolu yoruma cevabı: Cahil sensin

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 18 Ağustos 20:31
39

Hasan Terbasan - Aşılar olmasaydın.çoğimuz dünyada değildik.tifo tifus kuşpalazı verem menenjit çoçukluk çağlarında bizi götürecekti.kalanların bazılarımız çoçuk felci nedeni ile sakat hayata devam edecek bir kısmımız aşık veysel gibi çiçek hastalığından kör gezecektik.aşı karşıtları küfürlü kelimeler veya bilge kişi olarak yorum yapmadan evvel bunları düşünün

Yanıtla . 6Beğen . 9Beğenme 18 Ağustos 15:26
49

Hasan Terbasan - @Hasan Terbasan 39 nolu yoruma cevabı: Beğenladinme

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 18 Ağustos 19:32
47

Baba Yorgun - @Hasan Terbasan 39 nolu yoruma cevabı: SEN PROFESÖRSÜN GALİBA

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 18:07
44

Hemşehri - @Hasan Terbasan 39 nolu yoruma cevabı: Biz de o mevcut aşılara bişey demiyoruz ki. Tamam onlar aşı. İçinde civa var vs deniyor ancak bu da başka bir tartışma konusu ki onu da yine tıpçılar kendi aralarında tartışıyorlar. Ancak burada durum farklı. burada henüz ortada kendisini ispatlamış bir aşı yok. ispatlamasının da prosedürü belirlenmiş. aşının deneme fazları belli ve bu fazlar henüz tamamlanmamış. diyorlar ki ölüm dahil tüm olası yan etkilerin riskini al aşıyı ol. Yok ya oldu. ortada böyle bir aciliyet yok ki. korona kaynaklı olduğu iddia edilen günlük ölüm sayısı 150. sigaradan ölenler daha çoktur. o zaman önce sigara kullanımını tamamen yasaklayalım. 80 milyon'da günlük 150 kişi abi. nasıl bir acil durum bu da ruhsatsız aşı adayını kendimize yaptıralım? meseleyi yanlış anlamayın. mevcut aşılar için bile yine tıp dünyasından aşı karşıtları var evet sizin de sözlerinizin muhatabı onlar. ancak biz mevcut durumda aşı karşıtlığı yapmıyoruz çünkü ortada ruhsatlı bir aşı yok. biz ortada böyle bir riski alacak kadar acil bir durum yok aşıyı zorlayamazsınız diyoruz hepsi bu.

Yanıtla . 10Beğen . 5Beğenme 18 Ağustos 16:03
38

90+1 - Aşı olurken vatandaşa imzalattiğınız sorumluluk belgesini varandaş değil Sağlık Bakanlığı ve Hükümet imzalasın ,Aşının insan sağlığına zararı yoktur taahüt ü versin ,ve kanun çıkartsın kanun da taahhüt etsin vatandaşa. Taahhüt et O zaman insanlar aşı olur.

Ayrıca bütün gelişmiş ülkeler Dünyanın en iyi iskikbaratına sahip olduklarını söyleyip duruyor, neden bu hastalığı çıkartan küresel soykırım çete yi ortaya çıkartmıyor ?

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 15:08
45

................. - @90+1 38 nolu yoruma cevabı: o imzalatılan belge allerjik reaksiyon gösterebilir diye ,aynı risk anestezide de var içtiğin ağrı kesicidede ölüm belgeni imzalamıyosun yani.

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 18 Ağustos 16:26
41

Hemşehri - @90+1 38 nolu yoruma cevabı: çok derin girmişsiniz. bu ülkenin en muhalifleri bile (Barolar, Türk Tabipler birliği, Elektrik Mühendisleri Odası,...) bu konuda sesini çıkaramıyor. kimse ülkesine aşı sokmadığı için öldürülen 4 devlet başkanının akıbetini paylaşmak istemiyor. tek çare milletin kafasını çalıştırması.

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 15:32
34

Karşıt - Türkiye'nin Ql seviyesi aşı sayesinde belli oldu ne meraklıçıktılar denek olmaya . Resmen hipnoz etkisindeler gerçekten suya ilaç Kattıkları belli oldu beyin yok ki sorgulasin direk balıklama atlıyorlar yazık cahillik başa bela Allah selamet versin ?

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 18 Ağustos 13:36
40

Hemşehri - @Karşıt 34 nolu yoruma cevabı: Kardeş tamam ben de kızgınım. Ama hakaret etmeyelim bence. Güvenen de devlete güveniyor. Ama devlet neye güveniyor o belli değil. Milletin hipnoz etkisinde olduğuna katılıyorum. hiç sorgulamadan böyle bir konuda her türlü riski kabul imzasıyla o aşı adayını kendine yaptırmak gerçekten anlaşılmaz bir tepki. ama bence hakaret etmeyelim. aşı olanlar biz olmayanlara zaten yeterince ediyor. o da aşının yan etkisi bence olur o kadar.

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 15:29
31

şahsumanabi - Aşı yanlısı olanlar olmak istemeyenlere ağızlarına gelen her şeyi (hakaret de dahil) söyleyecek ama asi karşıtı birinin yorumları tepki çekecek bu nasıl bir çifte standarttır biri bunu açıklasın.

Asicilar diğerlerini cahillikle itham ediyor ya bakın size kaynak vererek bilgi aktaracağım.

AÜ Tıp fakültesi enfeksiyon hastaliklari ve klinik mikrobiyoloji ana bilim dali öğretim üyesi PROF. DR. Ata Nevzat Yalçın'ın açıklaması şöyle:

1) Üç doz aşının 9 aylık bir bağışıklık sağlama yeterliliği var, antikor düzeyleri düştüğünde yeni dozlarda gereksinim dogacak.

2) Aşının kısa vadeli yan etkileri mevcut, uzun vadeli yan etkileri ise şu anki duruma göre daha az can sıkıcı olacagini düşünüyorum.

Şimdi bu alanda en yetkin insanlardan birinin yaptığı açıklamaya göre demek ki asi 3 dozda kalmayacak, sürekli aşı olmak zorunda kalacağız, en ürkütücü olanak ise aşının uzun vadeli yan etkileri hakkında uzmanlar kesin bir şey söyleyemiyor. Ya ölümcül sonuçları ortaya çıkmaya başlarsa bunun sorumluluğunu kim üstlenecek?

Yanıtla . 18Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 13:10
57

Bir Hekim - @şahsumanabi 31 nolu yoruma cevabı: Burada uzun vadede oluşabilecek yan etkilere göre hastalığın bugün ortaya çıkardığı tablonun daha ağır ve ölümcül olduğu ifade ediliyor.

Uzun vadeli yan etkilerin (myocardit, pericardit gibi) sıklığı bugünkü araştırmalara göre istatistiki olarak anlamlı değil.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 20 Ağustos 07:59
37

şahsumanabi - @şahsumanabi 31 nolu yoruma cevabı: Yanlış anlaşılmasın alıntı yaptığım bilim insanı salgıni kontrol altına almanın tek yolunun asilma oranın arttırılması olduğunu savunuyor fakat uzun vadeli sonuçlari hakkında kendisi de net bir şey soyleyemiyor. Şu anki tablodan daha kotu olamayacağını tahmin ediyor sadece.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 18 Ağustos 14:34
35

Hemşehri - @şahsumanabi 31 nolu yoruma cevabı: Evet çok haklısınız. Aşı karşıtı söylemlerin de sahibi tıp doktoru ve profesörler. Bunların bazıları sadece covid aşı adayına değil tümden aşılara karşı. Çünkü adam tıp dünyasını biliyor. İlaç firmalarının tıp dünyası üzerindeki baskısını biliyor. Adam çıkıp bunları anlatıyor. Bu da doktor ne olacak şimdi? Üstelik mevcut durumdaki aşı adayına itirazımız da aşı karşıtlığı olarak algılanmasın. Ortada aşı yok ki aşı karşıtı olalım bu aşı adayları için. Ölüm dahil bir çok olası riski barındırıyor mevcut adaylar. Olan olsun saygı duyarın. Güvenmiş olmuş. Bir çoğunun da araştırarak bir güven edindiğine inanmıyorum. Sonradan biz çıkıp bir şeyler söyleyince de yaptıkları bir tarafta biz bir tarafta çareyi bize hakaret etmekte buluyorlar. Hala aşı olmayanlar şuraya buraya girmesin deniyor. Ya kardeşim aşı olan ile olmayanın hastalığı biraz hafif atlatmak dışında bir farkı yok. Aşı olan da hasta oluyor üstelik yoğun bakımlık olan, ölen bile var. virüsü taşıyor bulaştırıyor. O zaman biz aşı olmayanlara neden kısıtlama isteniyor? Aklı başında biri çıkıp açıklasın ama yok. Ben yaptım oldu. Dünyanın terk ettiği PCR testlerini aşı olmayanlara zorunlu kılıp elde kalan stokları bizim üzerimizde bitirecekler. ne oldu, kullandık. sonucu doğru mu? hiç de güvenilir değil. mucidi söylüyor. Bir de söylediğiniz gibi yan etki sebebiyle ölenlerin vebalini onlara zorla aşı yaptıran patronlar ödeyebilecekler mi?

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 18 Ağustos 13:43
25

Saten - anayasal olarak hak verilmiş olup olmama konusunda bu devletin kanunu, olmayanları veya olanları eleştirmeye gerek yok, olmayanlarında dayanakları sağlam, kul hakkı ise devlet bunu yapmak zorunda ise devlet çıkartacak bir kanun o zaman mecbur tutacak, tutmuyorsa herkes iradesinde serbest

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 18 Ağustos 10:59
23

Hemşehri - Ya arkadaş mesele çip mi? Ruhsat almamış bir aşı adayı için tüm sorumluluğu sizin omzunuza yükleyerek, ölüm dahil tüm riskleri alıp bu aşı adayını kendinize yaptırmanızı istiyorlar. İleride de öyle görünüyor ki herkese zorunlu tutacaklar. Silah alıp dağa çıkacak değiliz ancak bunun vebaline girip de insanları zorlayanlar nasıl Müslüman merak ediyorum. Ya o insanlardan biri aşı sebebiyle ölse. Ahirette bir hesap var unutmayın. O zaman sizi ne Fahrettin Koca kurtarabilecek ne bilim kurulu. Daha da erken bir durumu söyleyeyim. 3-5 yıl içinde durum tersine dönerse ki bir çok konuda bu oluyor, o zaman sağlık bakanı ve bilim kuruluna uyup açık anayasal haklarını gasp ederek insanlara zorla aşı vurduranlar açılan davalarla nasıl baş edecekler? Siz 3-5 yıl sonra o davalarla uğraşıyorken sağlık bakanı ve diğer bilim kurulu üyeleri Havai'de içkilerini yudumluyor olacaklar. Önceki sağlık bakanının adını hatırlayan var mı? Yaaaaaa.

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 18 Ağustos 10:45
36

Hemşehri - @Hemşehri 23 nolu yoruma cevabı: Peki ne olacak yani? Bunun sorumlusu da aşı olmayanlar mı? Orman yangınlarını da biz mi çıkardık?

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 13:45
33

Vatandaş - @Hemşehri 23 nolu yoruma cevabı: Kısıtlamalardan insanlar işsiz kaldı,bunalıma girip intihar ettiler,binlerce insan hastalanıp öldü.Bunun vebalini düşundünüz mü ?

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 18 Ağustos 13:30
27

Öztürk - @Hemşehri 23 nolu yoruma cevabı: Demek sen de Havai'de içini yudumluyorsun ki, seninle aynı mekanda içki yudumlayan bilim kurulu üyeleriyle karşılaşmışsın.

Yanıtla . 2Beğen . 6Beğenme 18 Ağustos 11:29
22

Gerçekçi Olun ? - Aşı olanada olmayanada saygı duycaz biz şunu kafamıza sokmamız gerek normale degil ALLAH A döndügümüz gün biter nüsibetler belalar bir birimizi sevip saydımız gün düsüne el uzatımız gün mutlu oluruz böyle aşı olmamıs olmuş diye hakaretle bi yere varamayız sevgi saygı empati

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 18 Ağustos 10:35
21

Sakaryalı - Aşı olmayanlara covid 19 tedavi süreci ücretli olmalı testler dahil. Yaptırımın her türlüsü şart bu cahillere.

Yanıtla . 9Beğen . 23Beğenme 18 Ağustos 10:33
48

Ekrem - @Sakaryalı 21 nolu yoruma cevabı: Sence ameliyat ile covid aynı şey mi?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 18 Ağustos 18:22
28

Sakaryalı - @Sakaryalı 21 nolu yoruma cevabı: Cehaletin kainatı aştı gidiyor bana cahil diyorsun. Bilim ilim herşey aşı diyor bir tek Bill Gates çip takacak diyen ahmak zihniyet herşeyi biliyor öyle mi? Kardeş sen hiç ameliyat olmadın galiba hatta diş çektirmeye bir git bak bakalım neler neler imzalıyorsun.

Yanıtla . 4Beğen . 6Beğenme 18 Ağustos 11:32
24

Ekrem - @Sakaryalı 21 nolu yoruma cevabı: Medyanın ölüm korkusu gazıyla ve otopsi sonuçları bilinmeyen ölüm oranlarının dürtüsüyle aşı olan senin gibisi eğitimli oluyor,"bizim sıvıyı vucuna zerk ettikten sonra sana bişey olursa karışmayız" formu onaylamayanlar cahil öyle mi?

Aşı olanın da olmayanın da bir fikri var ama böyle ukalalık yaparsan cehaletin ortaya çıkar.

Yanıtla . 9Beğen . 4Beğenme 18 Ağustos 10:54
19

Turk - Bunun altına arabayı veren sistem yks barajını düşürerek üniversitelileri köle yapıyor. Ehliyet almak için akli dengesi var mı acaba? Bir de kıyamam faşit filan demiş çen faşist kemesini mi öyendin bakiyim :)

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 10:23
18

Halkın Düşüncesi - genelde aşı karşıtları muhafazakar bilime inanmayan internet ile hastalık tespit edip instagramla çocuk büyüten tiplerdir bunları çokta takmamak lazım

Yanıtla . 3Beğen . 13Beğenme 18 Ağustos 10:22
52

Hemşehri - @Halkın Düşüncesi 18 nolu yoruma cevabı: Ben covid 19 aşı adayının bu şartlarda alel acele uygulanmasına ve üstüne bir de zorlanmasına karşıyım. doktora yapan bir yüksek mühendisim. aynı fikirde olan tıp profesörleri de var. insanları hemen bir sınıfa koymayın. bakın bu durumda benim size cahil demem lazım ama sizin gibi ön yargılı yaklaşmıyorum konuya. çok araştırdım. siz isterseniz takmayın olası bir yan etkiye siz razı oldunuz bu sizi ilgilendirir. covid virüsü bulaşırsa da ben daha ağır geçiririm buna da ben razıyım beni ilgilendirir. ortada cehaletle ilgili bir durum yok yani.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 19 Ağustos 08:00
17

Tepeci Kamil - Derhal Aşısızlara korona ile ilgili tedavi yasağı konulmalı....

Yanıtla . 9Beğen . 21Beğenme 18 Ağustos 10:06
15

Hakan - Aşı karşıtı arkadaşlarım var düşüncesine saygı duyuyorum ne olacağı belli değil diyor karşıt olan arkadaşlarımın çoğu kanser yaptığı tastiklenmiş olan SİGARA yı içiyor bende burayı anlamıyorum

Yanıtla . 12Beğen . 3Beğenme 18 Ağustos 09:36
53

Hemşehri - @Hakan 15 nolu yoruma cevabı: çok haklısınız ama ben de şunu anlamıyorum. işverenler aşı olmayanı işten çıkarmakla tehtid edip zorla aşı yaptırtıyorlar. ama sigara içen çalışanlar hergün bir sürü dakika mesaiden çalıyor, daha çok hasta oluyor, leş gibi kokuyor ama onları zorlayıcı bir tepki yok. bu da çok tuhaf değil mi. ayrıca 80 milyonluk ülkede covid yüzünden günde 150 kişi ölünce ruhsatsız aşı dayatılıyor ama sigara kaynaklı ölümler belki ondan fazla ama bu konuda herkes suskun. mesele insan sağlığı değil yani kardeş uyanık olalım. mesele her zaman DUYGUSAL devir kafayı çalıştıranın devri, yani devir kötü ...

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 19 Ağustos 08:06
14

Black Burn - tum dunyada milyonlarca insan asi oldu ve olmaya devam ediyor. Cahil bagnazlar asida chip oldugunu iddia ediyor aglarmisin guler misin? chip elektronik bir cihaz asi ise sivi halde enjekte edilen bir ilac. asi olmayip eger yogun bakima kaldirilan hasta olursa devlet ucretsiz bu hastalara bakmasin.

Yanıtla . 6Beğen . 10Beğenme 18 Ağustos 09:30
13

Vatandaş - Kadın haklı diyen cahiller, o çip varya o çip....

Yanıtla . 10Beğen . 11Beğenme 18 Ağustos 09:07
12

Murat Çiçek - Kadın açık açık aşının içinde çip olduğunu yazmış.bil gets bu çipler ile beynimizi okucak.canı istediği zamanda çipe vereceği bi komutla insanlar ölücek.çipsiz aşı çıkana kadar diren dünya

Yanıtla . 11Beğen . 11Beğenme 18 Ağustos 08:37
26

Öztürk - @Murat Çiçek 12 nolu yoruma cevabı: Arkadaşlar aşının içeriğini açıklıyorum.

* 1 adet mikro boyutlarda denizaltı ve dokuz personel.

* 1 adet zombileştirme butonu.

* 1 adet cip.

* 1 adet anakart.

* 1 adet kesintisiz güç kaynağı.

* 1 adet yedek güç ünitesi.

* 1 adet ana akım kesme sensörü.

* Bir miktar keriz kekleme sıvısı.

* Aşıdan kıllananlar için "Kıllanma Kılavuzu".

* Aşı karşıtları için "Allah Akıl Versin" isimli dua kitapçığı.

Yanıtla . 5Beğen . 5Beğenme 18 Ağustos 11:26
20

Meczup - @Murat Çiçek 12 nolu yoruma cevabı: Bilim kurgunun yan etkileri

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 18 Ağustos 10:25
16

:) - @Murat Çiçek 12 nolu yoruma cevabı: Direniyoruz Murat Bey çipsiz aşı çıkınca haber edin lütfen (!)

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 18 Ağustos 09:46
11

Serdivan’lı - Twitter ve Facebook’ta bunun gibi hatta çok daha ileri gidip komplo teorileri yayınlayayan binlerce kişi var, gereksiz bi haber olmuş, gerçekten herşeyden bihabersiniz.

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 18 Ağustos 07:59
10

Düşünce Özgürlüğü - Anayasa 26. Madde. Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı,resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar.

Yanıtla . 14Beğen . 8Beğenme 18 Ağustos 07:42
07

Hemşehri - Kadın haklı. Bu işler öyle bize gösterildiği gibi değil. Çocuklarla ilgili de çok doğru söylüyor. Eğer bu aşılarla ilgili zorlamalar devam eder de iş çocuklara kadar gelirse o zaman işler değişir. Bir şeyler sınırı zaten fazlasıyla aştı. Sağlık bakanlığı ve bilim kurulunun açıklamaları yüzünden birçok işyerinde çalışanlar patron zoru ile aşı oldular. Umarım ileride bu aşıların ciddi yan etkiler ortaya çıkmaz. O zaman da hastaneler bu sebeple dolup taşar. Aşıların yan etkileri sebebiyle ölüm ve vaka sayılarını her akşam açıklamak zorunda olan başka bir sağlık bakanı ve bilim kurulumuz olmaz umarım.

Yanıtla . 14Beğen . 16Beğenme 18 Ağustos 06:40
06

Avukat - Yaw bizim gelin asi olmayın ya diyordu babası covit olup yoğun bakımlık olunca asi olalım demeye başladı.yogun bakım da 2 gün bulunamadı.

Yanıtla . 14Beğen . 6Beğenme 18 Ağustos 04:03
05

Adam gibi ADAM - Bu Bayan ADAM gibi ADAM.Helalolsun sana.Bu AŞI tuzağına hep birlikte karşı koymalıyız.Süreden çok kişi ayrılıp,yanımıza gelmeli...

Yanıtla . 14Beğen . 20Beğenme 18 Ağustos 02:22
04

Mecnun Çınar - Ne var bunda. İnsanlar özgürce fikirlerini beyan edebilirler.

Yanıtla . 49Beğen . 22Beğenme 18 Ağustos 01:10
55

Hemşehri - @Mecnun Çınar 04 nolu yoruma cevabı: Kim neyi kanıtlamış? İmzalanan belgede yazıyor, 3. faz denemeleri tamamlanmadığı için ölüm dahil her türlü yan etkisi olabilir diye. Bu neyin kanıtı acaba? Ayrıca covid aşı adayına güvenmeyen bir çok tıp doktoru ve tıp profesörü var. İnsanlara savundukları fikirden dolayı primat falan demeyin. biz ne kadar balık hafızalı bir toplumuz 12 eylülü unuttuk mu? en basit meselede hemen birbirimize düşüyoruz. neden doğru dürüst tartışamıyoruz. her zaman bir taraf kesin haklı yani. hepimiz sağcıyız güya ama şimdi katil ABD diyoruz. 12 eylül sonrası astığımız ülkeden attığımız solcular da o zaman öyle diyordu. birbirimizi dinleyip orta yolu bulmak varken hakaret ediyoruz. evet dediğiniz gibi hepimiz primatız. siz ve ben de dahil.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 19 Ağustos 10:41
51

Hero - @Mecnun Çınar 04 nolu yoruma cevabı: bilimden yoksun telefon kullanmayı daha yeni öğrenmiş aptal primatlar bilimsel olarak etkili olduğu kanıtlanmış aşılara bir yerlerinden sıkma bilgilerle fikrini beyan edemez etmemeli eğer bilimsel kanıtları varsa kendileri onlara göre konuşsunlar.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 21:39
03

Mert - asi olmayana ekmek bile cok.kimsenin sagligini tehlikeye atamassiniz.sizin hakkiniz baskasinin hakkinin basladigi yere kadardir.

Yanıtla . 29Beğen . 59Beğenme 18 Ağustos 00:42
43

Abdullah - @Mert 03 nolu yoruma cevabı: Be beyinsiz seni aşı koruyorsa ol ölene kadar aşılan . Aşılanmayana dayatamazsın

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 15:54
32

şahsumanabi - @Mert 03 nolu yoruma cevabı: Değerli Kardesim,

Eğer sen aşını olduysan asi olmayan bir kişinin senin için risk oluşturması söz konusu değildir. Oysa sen asi olmana rağmen covid'e yakalanıp başkalarına da bulastirabilirsin. Yani bu tercih tamamen kişisel, aşisiz kişi de aşilanmis kişi de virüsün taşıyıcısı olabilir, o yüzden ne olur bizi ekmeksiz ve susuz bırakmayın : ) Ha şunu da unutma rızkı veren, vesile olan Allah'tan başkası değildir.

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 13:25
30

Güneş - @Mert 03 nolu yoruma cevabı: cunku kendılerıde bılıyor asının bır halta yaramadıgını akıl tutulması yasıyolar resmen..

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 18 Ağustos 12:12
29

Güneş - @Mert 03 nolu yoruma cevabı: sen önce ulkene gıren multecılerı dusun asıl hayatını rıske sokan onlar ...adamlar asısız bınlerce kısıyle gelıyor onlara sesınız neden cıkmıyor .......

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 18 Ağustos 12:10
09

Genetikçi - @Mert 03 nolu yoruma cevabı: Yapılanın aşı olduğunu kabul eden ve koruyuculuğuna inanan birileri için aşı olmayandan niye rahatsız oluyorlar anlamadım gitti. Aşı olduysan tamam kurtuldun başkasından sana ne?Selam olsun hiçbir dayatma olamadan özgürce bilimsel açıklama yapan yerli ve yabancı bilim insanlarına. Tükürün medya ağzıyla açıklama yapan diplomalı cahillere

Yanıtla . 16Beğen . 12Beğenme 18 Ağustos 06:59
08

Hemşehri - @Mert 03 nolu yoruma cevabı: Siz sonu ölüme varabilecek yan etkileri olma ihtimali olan bir aşıyı yaptırırken sağlığınızı ciddi derecede tehlikeye atmıyorsunuz da biz standart prosedürleri tamamlanıp ruhsat almayan bir aşı adayını yaptırmayı reddedince mi sağlığınızı tehlikeye atıyoruz. Kardeşim 285bin testten pozitif oranı %7. Onların da kaçı ciddi hasta belli değil. her gün 150 civarı insan ölüyor bu sebeple olduğu söylenen. Ki onlar da belki çoğu basit bir gripten bile ölebilecek hasta ve yaşlı insanlardır. Onların da istatistikleri açıklanmıyor.Servislerde yatan korona hastalarının %60'ı aşılıymış dün haber vardı. Yoğun bakımın da %10'u aşılı kişilermiş. Aynı haberde geçiyordu. Şimdi siz söyleyin böyle bir durumda aşı olmak mı büyük risk almak olmamak mı?

Yanıtla . 11Beğen . 11Beğenme 18 Ağustos 06:45
01

Şakirrrrr - rabbim tez elden arkadaşı yanına alır inşallah

Yanıtla . 22Beğen . 40Beğenme 18 Ağustos 00:29



Anket Aşı karşıtlarına soruyoruz? Neden aşı olmak istemiyorsunuz?