Hayırsever Iraklı olunca... Camiye yabancı isim tartışması!

Geyve Alifuatpaşa'da 2 yıl önce temeli atılan Eyüp Sultan Camisinin bitirilmesine 1 buçuk milyon yardım yapan Iraklı hayırseverin isteği mahallede gündem oldu.

+2
Haber albümü için resme tıklayın

Maddi nedenlerden dolayı zaman zaman inşaatı durma noktasına gelen Eyüp Sultan Camii'nin ismi, bağışta bulunan Iraklı bir hayırsever vatandaşın ismiyle değiştirildi.

Cami isminin "VADHA SALİM ALHAYMİR" olarak değiştirilmesi şartıyla cami inşaatına yaklaşık 1 buçuk milyon liralık nakit yardımda bulunan Iraklı hayırsever vatandaş Alifuatpaşa'da gündem oldu.

Mahalle sakinleri, cami inşaatına yüzde 80 oranında destek olan Iraklı hayırsever vatandaşı bu isimden vazgeçirmeye çalışıyor.

Eyüp Sultan Camii Yaptırma ve Yaşatma Derneği Başkanı Mahmut Ali Ses "Camimizin yapımına yüzde 80 oranında destek olan Iraklı hayırsever vatandaşımızın talebi ve dernek yönetim kurulumuzun onayı neticesinde Eyüp Sultan Camii'mizin adı "VADHA SALİM ALHAYMİR" olarak değiştirilmiştir" açıklamasında bulundu.

( Tv264 İlçeler Gündem)

07 Ara 2021 - 22:47 Sakarya- Güncel

medyabar.com son bir ayda 3.360.689 kez ziyaret edildi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

93

Kırık54 - İsmi sizi cennete götürmeyecek müftü imam bey anlatmıyor musunuz. ıraklı olmasında bir hükmü yok müslüman. iş uğraş olmayınca böyle ve bu İslam coğrafyasının temel sıkıntısı. İş uğraş olaydı o camii şimdiye dek biterdi.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 09 Aralık 20:17
92

Arda - Kuran-ı Kerim arapça

Namazda okunan dualar arapça

Besmele, selam, ezan arapça

Kısaca ibadet Arapça...

Siz tabelaya mı takıldınız?

Önemli olan anlamını okumak bilmek yaşamak..

Herkese hayırlı günler..

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 09 Aralık 14:19
91

Ad Veya Rumuz - Dünya ümmetinin lideri ABD, Marylanda çift minareli cami yaptırdı. ve 1975 yılında kurulan Türkiye Diyanet Vakfı (TDV), bugüne kadar farklı büyüklük ve kapasitelerde yurt dışında 103 cami yaptırdı. Adam cami yaptırmış dine hizmet etmiş. Ülkede her gün onlarca şer yuvası açılıyor kimse tepki göstermiyor. Iraklı para hibe etmiş. Para almamış. bu tepki niye.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 09 Aralık 09:34
83

Kamil - camiyi müslümanlar yapar.isim de müslüman ismi ne var.

Yanıtla . 13Beğen . 8Beğenme 08 Aralık 21:42
81

Bilimkadını - Artık cami yapımına bir sınır getirilmeli bu tür hayırlar okul , bilim merkezi, hastane

gibi hayırlara yönlendirilmeli. Büyük büyük camiler yapıyoruz namaz vakitlerinde cemaat sayısı 5 i geçmiyor. Türkiye de her köşe başında bir cami var.Ama okul yetersizliğinden sınıfların kalabalığından her gün onlarca sınıf kapatılıyor koronadan. Uzak köylerimizde okul yetersizliğinden birçok vatan evladı okul yüzü görmüyor veya çok zor şartlarda okuyor. Örnek veriyorum yeni düzenleme yapılan il ormanı mesire yerine çok büyük bir cami yapılmış. İl ormanında sürekli bir yaşam yok. Halkımız yazın sadece hafta sonları bu mekanı yoğun olarak ziyaret ediyor. Uygun büyüklükte bir namaz kılma mescidi yapılabilecekken bu kadar büyük paralar harcayıp öyle büyük bir cami yapımına ne gerek vardı. O para ile orta ölçekli bir okul, sağlık ocağı vb. inşaa edilebilirdi.

Yanıtla . 35Beğen . 9Beğenme 08 Aralık 20:14
94

Kırık54 - @Bilimkadını 81 nolu yoruma cevabı: Camii yapımı sınırlandırmak yerine fonksiyonlarını artırsak. Mesela iddia bayiine gitmek yerine camii bahçesinde usulüne uygun çay muhabbet olsa yada matematik fizik kimya biyoloji anlatılsa isteyen gitse ama olmaz böyle devam edelim.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 09 Aralık 20:24
90

Bilimkadını - @Bilimkadını 81 nolu yoruma cevabı: Uslubunuzdan ve verdiğiniz cevaptan sizin de bol camili ama az okullu,az eğitimli bir yerde yetiştiğiniz belli.Kendimi geçtim çocuklarımız ve gençlerimiz için üzülüyorum bu kafa yapısı hala aramızda yaşıyor.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 09 Aralık 08:57
85

Vatandaş - @Bilimkadını 81 nolu yoruma cevabı: Sen de o söylediklerinden yap, sanane adam parasını nereye harcarsa harcar, sana mı düştü tasası.

Yanıtla . 6Beğen . 12Beğenme 08 Aralık 23:07
77

Donatım Spor - Donatım camisinin isim hakkı açık arttırmayla satılıktır.

Yanıtla . 10Beğen . 5Beğenme 08 Aralık 17:42
76

Taha Çakıcı - Ne kadar İslami bakış açısından uzak yorumlar var.

Bizim neslimizin manevi ilimden uzak çok yozlaşmış olduğunun resmi bu.Gelecek için ürküyor insan.

İnşallah aklı selim bu girdap Tan kurtulur.

İnsan ve vatan sevgisi imandan dır.

Müslümanlar kardeştir.

Kur'an ve sünnet ışığında yol yürümeye n gücü ele geçirmiş yönetimler firavun ve zalimdirler.

İnsanlık bu güçlerin elinden

İslami bilen ve öğreten liderler ile birlik beraberlik ile kurtulacaktır.

Yanıtla . 5Beğen . 9Beğenme 08 Aralık 17:22
74

Sedat Dagkesen - Bende ALLAH nasip ederde cami yaptirirsam GAZI MUSTAFA KEMAL PASA CAMII koyucam adini !!!

Yanıtla . 33Beğen . 13Beğenme 08 Aralık 17:08
87

Sedat DAGKESEN - @Sedat Dagkesen 74 nolu yoruma cevabı: Hatta yazdigim yorumu begenmeyenleride ATATURK DUSMANI ilan ediyorum...kalipsizlar...

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 08 Aralık 23:11
86

Sedat DAGKESEN - @Sedat Dagkesen 74 nolu yoruma cevabı: ( Tr ) rumuzlu muptezel ! Sen kendine bak...Benim keyfim yerinde hatta senin gibi bos denyolar isimsiz yazinca dahada keyip aliyorum.Etek giy etek :)

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 08 Aralık 23:10
84

Tr - @Sedat Dagkesen 74 nolu yoruma cevabı: Sen aç karnını doyur ondan sonra sosyal mesaj ver Sedat

Yanıtla . 4Beğen . 6Beğenme 08 Aralık 22:32
82

Vatandaş - @Sedat Dagkesen 74 nolu yoruma cevabı: Sıkıntı yok Yeter ki sen yaptır Almancı güzeli bari hayatın boyunca en büyük sevabını işlemiş olursun.belki günahlarının kefareti olmuş olur.hayirli olsun.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 08 Aralık 20:22
73

İnandık hakka ya - Cami yönetimi paranız yok niye cami yaptırmaya çalıyorsunuz :))) O köyde fakir fukaraya durumu olmayana yardım edin önce.Valla o camide bir saf (sıra)bile dolduramazsınız:)) boş işler boş sizin amacınız gösteriş şekil şükür.Camiye yardım edenler cennnetden yer de beklerler bunlar :))))))))

Yanıtla . 26Beğen . 7Beğenme 08 Aralık 15:38
78

İnandık hakka - @İnandık hakka ya 73 nolu yoruma cevabı: Gitmiyorum camiye ne oldu ?

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 08 Aralık 18:28
75

Taha Çakıcı - @İnandık hakka ya 73 nolu yoruma cevabı: Sen camiye gider misin?

Herşeye olumsuz bakmak niye?

sorsak herkes müslüman! Dolmayan cami bizim ayıbımız.

Rahatsızlık niye.camileri müslüman lar yapar.imkanı ölçüsünde katkı sunarlar.. çalmaz israf etmez sevab alırlar.

Yanıtla . 5Beğen . 9Beğenme 08 Aralık 17:09
71

Mabyo54 - bugün kutsalınızın ismi yarın başka şeyin ismi değişir...

Yanıtla . 21Beğen . 7Beğenme 08 Aralık 15:15
69

9.köy - ZORUNA GİDEN VARSA ÇIKARIP VERSİN 1 MİLYON İSMİNİ DEĞİŞSİN. CEMAATE BAK BEE CAMİNİN İSMİNE TAKILMIŞ

Yanıtla . 15Beğen . 17Beğenme 08 Aralık 15:05
68

Objektif - Nasreddin Hoca: - Parayı veren düdüğü çalar.

Yanıtla . 14Beğen . 12Beğenme 08 Aralık 14:59
65

Goygoycu - Adam parayı verip vatandaşlığı almış, yetmemiş daha fazla verip cami adı almış bundan sonra birazdaha verirse neleri alır Allah bilir

Yanıtla . 31Beğen . 7Beğenme 08 Aralık 13:55
70

Ada - @Goygoycu 65 nolu yoruma cevabı: katar ve bae para ile neler aldı. caminin ismini almaları çok ta mühim değil bence :)

Yanıtla . 13Beğen . 4Beğenme 08 Aralık 15:12
64

Vatandaş - para için cinsiyet değiştirecek şahsiyetsiz bir toplum olmaya doğru hızla koşuyoruz

Yanıtla . 29Beğen . 3Beğenme 08 Aralık 13:28
63

Atakan - biri gelip parayı bassa bunlar süleymaniyenin ayasofyanın sultanahmet caminin eyüp sultanın ismini bile değişir

Yanıtla . 29Beğen . 7Beğenme 08 Aralık 13:08
62

Erkan Aydın - adam demişki ; türk toplumu tarafondan bitiremediğiniz camii'yi ben TEK BAŞIMA bitiririm. ama tek şartla ismi bu olacak demiş. bizim tarafda hay hay demiş ve oanylamış evrağı.. sonrada çık bla blaaa blaaa.

Yanıtla . 27Beğen . 3Beğenme 08 Aralık 12:58
58

Gercekci Olun? - Cami camidir ALLAH icin bir tugla koyan cennetlikdir önemli olan ALLAH ın rızasıdır orda yazan isme takılmayın

Yanıtla . 16Beğen . 15Beğenme 08 Aralık 12:23
80

Gercekci Olun? - @Gercekci Olun? 58 nolu yoruma cevabı: ALLAH RİZASI ICIN YAPAN ZATEN NAMAZİDA ORUCUDA BILIR önemli olan niyet dir kimi ismim duyulsun kimi ALLAH BILSIN BANA KAFIDIR DER sen olayın neresindesin namaz oruc tan bi haber kardesim

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 08 Aralık 19:25
72

Cehennemlik - @Gercekci Olun? 58 nolu yoruma cevabı: Yürü la bir tuğla koyan cennetlikmiş :) o zaman herkes camiye bir tuğla koysan cennete gitsin namaz oruç vs kurallara niye uysun:) Harbi ..... :))

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 08 Aralık 15:32
57

h.ali - Nasıl hayır bu ya her hayır yapan isim koyarsa kim olursa olsun,türkü, yabancısı ,hayır bu ya reklammı ,Allah ın bilmesi yetmiyormu

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 08 Aralık 12:20
56

Adem Öztürk - Burası iran suriye arabistan afganistan değil cok seviyorsanız böyle isimleri onların ülkesine yerleşin millete din üzerinden baskı yapmayın milleti sogutuyorsunuz dinden

Yanıtla . 17Beğen . 7Beğenme 08 Aralık 12:17
60

Erkan Aydın - @Adem Öztürk 56 nolu yoruma cevabı: o zman alsaydın malzemesini ..

Yanıtla . 2Beğen . 9Beğenme 08 Aralık 12:50
54

Send Işçii - bunlar yakında sureleri de türkçe okur

Yanıtla . 1Beğen . 12Beğenme 08 Aralık 12:09
52

Realist - Hem o ıraklı t. C vatandaşıymış baksanıza habere ıraklı vatandaş diyor

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 08 Aralık 11:52
51

Sakaryali - Cahiller adam Müslüman kilise ye yardım etmiyor camiye hasan olsa nilüfer Hassan olsa ne olur hz peygamber imiz de Arap ti koca kafalı cahil okumaz din den bilgisi olmayan lar namaz 5 vakit sadece cuma değil cuma dan cumaya giden ler

Yanıtla . 14Beğen . 10Beğenme 08 Aralık 11:16
49

Türkçüyüm - NE ARABIN YÜZÜ NEDE ŞAMIN SEKERİ. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE. ??✊??

Yanıtla . 32Beğen . 22Beğenme 08 Aralık 11:13
53

Hafız - @Metin J. 48 nolu yoruma cevabı: Sende bastır 1.5 trilyon sülaneni yazalım tabelaya

Yanıtla . 10Beğen . 9Beğenme 08 Aralık 11:54
45

Kanun Hükmünde Karar - Burada yorum yapanları çoğu namaz kılmıyor Belli ama herkes hoca kesilmiş.Turkler Afrika ülkelerinde su kuyusu actiriyor türk bayrağı açıyor kuyulara türk ismi veriyor.Avrupa ülkelerinde Türklerin yaptırdığı camilerin isimleri Almanca Fransızca mi..? Iraklı burada cami yaptırıyor ismi Alifuatpaşa camisi olsa ne olur ,Geyve camisi olsa ne olur.Musluman olmasa o parayı verir mi .? Kiliseye gidip bu kadar bağış yapsa inanın baştacı yaparlar.İrkcilik yapma müslüman..?

Yanıtla . 29Beğen . 7Beğenme 08 Aralık 10:30
61

Erkan Aydın - @Kanun Hükmünde Karar 45 nolu yoruma cevabı: adammmmmmmmm

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 08 Aralık 12:52
50

Sakaryali - @Kanun Hükmünde Karar 45 nolu yoruma cevabı: Helal olsun kardeşim ne güzel yazmış sin hiç biri namaz kılmaz giderse cuma ya gider sanki Allah sadece cuma yi farz kılmış gibi cahiller Allah senin bizim gibilerin sayıları ni artırsın peygamberimiz de Arap ti yasa sa demek ki o cami yap tirsa Arap diye ona bile yaptırmaz lar.

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 08 Aralık 11:14
47

Rd - @Kanun Hükmünde Karar 45 nolu yoruma cevabı: Ayrıca arsasıyla, binasıyla cami yaptırır istediği uygun ismi koyar. İnşaat halindeki ismi belli olan camiye bağış yapıp ismini ben belirlerim ama ha.. doğru değil kardeşim, doğru değil.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 08 Aralık 11:11
46

Rd - @Kanun Hükmünde Karar 45 nolu yoruma cevabı: Sıkıntı bağış sebebiyle isminin değiştirilmesi. Hayır için böyle bir şart öne sürülmesi de, bunun kabul edilmesi de doğru olmamış...

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 08 Aralık 11:03
43

Adem - yabancı isim dediğiniz arapça yazıyo kuranı kerimde arapça arapça bize müslümanlara yabancı kelime degil

Yanıtla . 15Beğen . 13Beğenme 08 Aralık 10:11
41

Mir Polat - Bence sorun yok. Allah hayrını kabul etsin. Hepimiz müslümanız isimden dolayı kin tutulmaz.

Yanıtla . 20Beğen . 6Beğenme 08 Aralık 10:10
40

Muhasebeci - Ne güzel söylemiş Hoca Nasrettin "Parayı veren Düdüğü Çalar"

Yanıtla . 15Beğen . 4Beğenme 08 Aralık 09:55
36

Akepeli - Şehit ismi verin denilse verilmez....geyveyi katara mi bağladılar haberimiz yok....reis yatırım dolar karşılığı bae mı sattı yoksa....

Yanıtla . 15Beğen . 17Beğenme 08 Aralık 09:27
35

Ali̇ Desi̇dero - EYÜP SULTAN TÜRK MÜ VE EYÜP TÜRKÇE Mİ. ÇOK KOMİKSİNİZ.

Yanıtla . 10Beğen . 12Beğenme 08 Aralık 09:22
34

Ada 54 - BURASI TÜRKİYE!... BAŞKA VATANIMIZ VE ÜLKEMİZ YOK!... MİLLİ DEĞERLERİMİZE VE VARLIKLARIMIZA SAHİP ÇIKALIM!... ÜÇ KURUŞA BU DEĞERLERİMİZİ SATMAYALIM!.. BU KONUDA BÜTÜN HALKIMIZIN DUYARLI OLMASI GEREKİR. HER ŞEYİ DEVLETTEN BEKLEMEMEK LAZIM!..

Yanıtla . 10Beğen . 18Beğenme 08 Aralık 09:17
42

emre61 - @Ada 54 34 nolu yoruma cevabı: Öyle biri çok haklısın

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 08 Aralık 10:11
37

Öyle Biri. - @Ada 54 34 nolu yoruma cevabı: bide elit kesimdeki esnafları gez bakalım türkçe tabela görecekmisin. fransızca, ingilizce, almanca oldumu tabelalar medeni, arapça oldumu üç kuruşa satıldı.

Yanıtla . 19Beğen . 4Beğenme 08 Aralık 09:29
33

Allah kulu - araplar italyanlar fransızlar afganlar japonlar ben müslümanım diyorsa! kardeşimizdir bitti!

Yanıtla . 19Beğen . 13Beğenme 08 Aralık 09:01
27

Lalal - PARAYI ALIRKEN İYİ İSMİ VERİNCE KÖTÜ... MADEM ÖYLE ARANIZDA TOPLAYIP YAPTIRSAYDINIZ....YAKINDA HEPİMZİN İSMİNİ DE DEĞİŞTİRECEKLER KATARLILAR DA GELİYOR ARKADA ONLAR DA :)

Yanıtla . 20Beğen . 10Beğenme 08 Aralık 08:35
26

Ad Veya Rumuz - Parayı veren düdüğü çalar. Açılışta bide "VADHA SALİM ALHAYMİR"adına hutbe okutun.

Yanıtla . 11Beğen . 6Beğenme 08 Aralık 08:31
25

Vatandas54 - Burası Irak Suriye değil hayır yaptıysa isimde onlar koymak zorunda değil bu kadar paraya tapmayın yaaa kişiliğinizi kiralamayın bu Arap yalakalığını bırakın karakterinizden ödün vermeyin

Yanıtla . 17Beğen . 15Beğenme 08 Aralık 08:15
24

Gıpta Olur Haset Olmaz - Toplam maliyet 1.5 milyon TL ise kabul edilsin

İnşa alanı arazisi şahıs bağışı olsa bile vatan toprağıdır ali fuat paşa bölgesinde şehit kanlarıyla bedeli çoktan ödenmiştir.inşaat maliyetine 1.5 milyon TL üzerinde yapılan harcamaların bedeli olan tutarı ensar olarak bizler karşıladıysak muhacir hayır severin isteğini kırmadan ensarında çaba ve yardımlarını unutmadan ortak isim bulunmalı.

ENSAR VE MUHACİR HAYIR SEVERLER CAMİİ

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 08 Aralık 08:01
29

goralı - @Gıpta Olur Haset Olmaz 24 nolu yoruma cevabı: Eyvallah. güzel demişsin.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 08 Aralık 08:56
22

Prof Doktor - Para para para güç işte.. Oranın halkı eğer ki bu duruma karşı iseniz toplayın para verin ismi değişmesin..

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 08 Aralık 07:50
21

Haydee Yallah - Sığınmacı Salim camisi olsun.okunuşu daha kolay.

Yanıtla . 20Beğen . 9Beğenme 08 Aralık 07:45
38

Haydee Yallah - @Haydee Yallah 21 nolu yoruma cevabı: Hayde sende yallah. Türk oğlu Türküm.Sakryalıyım.tamammı lan harranlı.

Yanıtla . 1Beğen . 4Beğenme 08 Aralık 09:31
23

Harranlı - @Haydee Yallah 21 nolu yoruma cevabı: Nerelisin?Şimdi deme sakaryalıyım dedelerinin babaların nereden geldi yerleşti

Yanıtla . 3Beğen . 12Beğenme 08 Aralık 07:59
20

Cemil - Müslüman ırk ayrımı yapmaz. Eğer yüksek bağış yapanin ismi yaziliyor ise doğru uygulama. Ama bana kalsa iyilik yapanin belli olmamasi gerekir. Yani bu uygulama baştan hatalı.

Yanıtla . 22Beğen . 5Beğenme 08 Aralık 07:17
31

goralı - @Cemil 20 nolu yoruma cevabı: İyiliği yapanın adının anılması olması OSMANLI geleneğidir. Hayra teşvik amaçlı yapılır. MUHACİRLERİN ZENGİN olanlarını da teşvik eder.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 08 Aralık 08:58
19

anonimys - Eyüp Sultan ismi de Eba Eyyub El Ensari'den gelir . Yani Eyüp Sultan da aslen araptır . Kafa bu kadar basıyor işte . Memleketin her yeri İngilizce isimli tabelalar ile dolu kimsenin gıkı çıkmıyor ama arapça olunca herkes milliyetçi kesiliyor. Rent a Car, Hair Design, Ada Center, Auto Center, Big Cake, Showroom... bunlar her yerde yazılan ingilizce terimler. Neden kimse itiraz etmiyor sayın vatandaşlar ? Toplumda ki yozlaşma sadece Arapçadan ibaret mi ?

Yanıtla . 33Beğen . 12Beğenme 08 Aralık 04:53
88

anonimys - @anonimys 19 nolu yoruma cevabı: hangi saçmalama hocam ? adam lokanta açıyor adını da '' The Black Sea Fish House'' koyuyor . Buna neden kimse itiraz etmiyor ? Özel sektör veya kamu fark etmez yabancı isimlere komple karşı olamamız lazım . Arap bir iş insanı bağış yapmış caminin adını da kendisi koymuş buna karşı çıkıyoruz ama Sapanca da ve ya Maşukiye de Arap turistlere 5 liralık şeyi 15 liraya satarken iyi . 500 liralık evlerin Araplara 1000 liraya 1500 liraya kiralandığını hepimiz biliyoruz. Kimse salağa yatmasın . Araplardan 1'e 5 alırken iyi ama Araplar gitsin diyoruz. Önce kendimizi sorgulamamız lazım hocam .

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 08 Aralık 23:53
44

Hafız - @anonimys 19 nolu yoruma cevabı: Algı yapma bilader.. Ticari markaların ingilizce olmasıyla camilere Arap isminin verilmesini nasıl eş tutabilirsin. Sen hiç Türkiye'de great mosque, central mosque ismiyle bir cami gördün mü . Camiler kamuya açık ibadethanelerdir. İbadethaneler bir ticarethane değildir. Ama siz ve sizin gibiler 3 katı iş merkezi en üste cami yaparak ibadethaneleri ticarethaneye çevirdiniz. Ama sorsanız adı cami.

Yanıtla . 2Beğen . 6Beğenme 08 Aralık 10:23
30

caravano - @anonimys 19 nolu yoruma cevabı: saçmalanır da bu kadar saçmalanmaz... isimlerin neredeyse hepsi arapça ona kimsenin sesi çıkıyor mu lale :) etrafta bir tane avrupalı ismi, duyuyor musun

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 08 Aralık 08:57
18

Türk Ocakları - Andımızı neden kaldirdiklari belli olmaya başladı. Türkiye'de şuan yapılan Arap milliyetçiliğidir. Uyanın.!

Yanıtla . 12Beğen . 16Beğenme 08 Aralık 02:39
14

Karavancı - BU ÜLKENİN SONUNU GETİRECEK OLAN ŞEY HÜKÜMETİN MÜLTECİ POLİTİKASIDIR

Yanıtla . 17Beğen . 11Beğenme 08 Aralık 01:34
12

Çubuklu - Memlektin adini bile degistirir bunlar para icin yakinda

Yanıtla . 29Beğen . 17Beğenme 08 Aralık 01:12
79

Çubuklu - @Çubuklu 12 nolu yoruma cevabı: Ben zaten kendi cebimden memleket hazinesinden diyanete milyarlarca lira yardım yapıyorum. Sadece ben değil 80 milyon hepimiz yapıyoruz. Ha ben cami yaptıracak olsam ismini imam belirlesin, cemaat karar versin isterim. Şükür göstere göstere yardım yapan görmemişlerden değiliz

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 08 Aralık 19:07
28

X - @Çubuklu 12 nolu yoruma cevabı: COK BOŞ YORUM YAPIYORSUN YURU HARRANA

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 08 Aralık 08:49
15

Harranlı - @Çubuklu 12 nolu yoruma cevabı: Sen yardım yap brader.10 TL verirken elim titrer ama ahkam kesmeye gelince bşr numarasın.Sen böyle yatırım yap bakalım ismini ne koymak isteyeceksin sonra yorum yap burda.Hatta ne yap biliyormusun sen yorum yapma..

Yanıtla . 7Beğen . 6Beğenme 08 Aralık 01:53
11

Arda Tamer - Müslüman, müslümanın kardeşidir, dostudur. Hangi milletten, hangi renkten olduğunu bakılmaz.

Yaratılanı severiz, yaradandan ötürü.

Yanıtla . 25Beğen . 23Beğenme 08 Aralık 01:07
32

goralı - @Arda Tamer 11 nolu yoruma cevabı: "MÜSLÜMANLAR ANCAK KARDEŞTİR " HUCURAT SURESİ

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 08 Aralık 09:01
17

yy - @Arda Tamer 11 nolu yoruma cevabı: kimse kimsenin kardeşi değildir. özellikle ben afganların, suriyelilerin kardeşi hic degilim.

Yanıtla . 8Beğen . 12Beğenme 08 Aralık 02:14
10

Ali - İnsanlar doğru söylüyor ne yapacaklarını şaşırdılar

Yanıtla . 5Beğen . 8Beğenme 08 Aralık 00:20
09

Hasan Tahsin - Alıştıra alıştıra araplastiracaklar

Yanıtla . 21Beğen . 20Beğenme 08 Aralık 00:19
08

Sakaryadan - Sız toplatsaydınız parayı siz bitirseydınız camiyi parayı vermiş adını koymuş

Eee sız isim dıyorsunuz adamlar Sapanca’yı aldı kartepeyı aldı arıfıyede bı dünya güzel yerleri aldı :)) yakında Sapanca’nın adını degıstırmesınlerde şükür edelım

Yanıtla . 29Beğen . 3Beğenme 08 Aralık 00:05
05

Arabın Fellahı - Sıra camiye geldiyse geçmiş olsun. Hepinize kayate.

Yanıtla . 18Beğen . 10Beğenme 07 Aralık 23:50
04

Hakyemez - Burası Türkiye ırak değil babasının adını ırakta versin saddam hüseyin camii de olabilir....hiç farketmez!!!!!

Yanıtla . 9Beğen . 21Beğenme 07 Aralık 23:43
03

Selim - Irkçılık yapmayın yeter artık adam 1.5 milyon bağışlamış bu kadarına da hakkı var

Yanıtla . 19Beğen . 19Beğenme 07 Aralık 23:43
02

Ne Var Bunda. - Tartışacak birşey yok.parayı veren düdüğü çalar.adam babasının ismini vermiş belliki neyi çok görüyolar.örnekleri var.Allah razıolsun diyeceklerine ırkçılık yapmaları hemde kutsal bir mekan üzerinden komik.

Yanıtla . 27Beğen . 13Beğenme 07 Aralık 23:35
13

Cevap - @Ne Var Bunda. 02 nolu yoruma cevabı: Yazdırmazdım ama yazdırmak isteyenede mani olmam. çünkü bu iki zatı kıyaslayacak ben değilim. Sen kıyaslayabilirmisin.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 08 Aralık 01:16
06

Küçük Emrah - @Ne Var Bunda. 02 nolu yoruma cevabı: Aynı hayırsever sen olsan. Eyüp Sultan'ı sildirip babanın adını yazdırır mısın ?

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 07 Aralık 23:52
01

Küçük Emrah - "Eyüp Sultan" adını paraya mı değiştiniz. Çok güzel örnek olmuşsunuz. Tebrikler.

Yanıtla . 30Beğen . 6Beğenme 07 Aralık 23:33
16

Agumba - @Küçük Emrah 01 nolu yoruma cevabı: En iyi yorum budur biz atalarımızın ismini parayla değişmeyiz diyemedilermi zaten heryerde cami var 1 vakitte 1 saf bile dolmuyor ah ah atalarımızın kemikleri sızlıyor bu zihniyetten ötürü.

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 08 Aralık 02:13