O geceye yayıncılık adına biz de bu notu düşelim!

Sakaryaspor’un  11 yıl sonra şampiyonluk coşkusu yaşadığı 24 Nisan Pazar günü bizim TV264 de bir günde 10 saat 40 dakika gibi bir canlı yayın yaparak yerel televizyonlar arasında belki de bir günde en çok canlı yayın yapan kanal oldu..

Antalya Serik’de saat 13.30’da başlayıp saat 18.00’de biten maç öncesi, maç ve maç sonrası sevinç ve röportajlar..

Serik’ten ve Adapazarı’nda farklı bölgelerde anlık canlı yayınlar...

Yaklaşık 4.5 saat

Ardından

Saat 21.00’de Adapazarı’nda başlayıp, sonrasında Sabiha Gökçen Havalimanındaki kutlamalar, takımın karşılanması, kutlamalar, Sakaryaspor otobüsünün içerisinden, cadde ve sokaklarda ve pazartesi saat 03.10’da Rüstemler Tesislerinde sona veren 6 saatlik yayın..

Toplam 10 saat 30 dakika..

O 24 Nisan günü  Aziz Güvener ve Erhan Kaytanbay, ekran önünde Antalya Serik’te maç öncesi ile başlayan yayın maratonunda maç ve maç sonrası Serik’teki kutlamaları ekrana getirdiler..

Yeşil siyahlı ekibimizle birlikte o coşkuyu yaşadılar.

Maçın bitimi takımın havaalanına gelmesi, uçaktaki coşku, Sabiha Gökçen Havalimanında karşılama, sevinç, takımın Adapazarı’na gelişi sırasında otobandaki hareketlilik, turnikelerdeki kutlamalar, takım otobüsünden sürekli canlı yayınlar yaptılar.

Adapazarı’nda ise, saat 13.30'dan itibaren maç öncesi ve 21.00'den itibaren de "Şampiyonluk Özel" programıyla Serhat Yılmaz ve Mustafa Anzele ekran karşısında anlık olarak gelişmeleri aktardı. Göksel Ateşalp, Hüseyin Can İğdir ve genç iletişimciler Mücahit Kazdal,  Berat Uzun da Çark Caddesi’nde başladıkları canlı yayınlara, Atatürk Bulvarı, Yenicami ve Rüstemler Tesislerinde devam ettiler..

Hatta Rüstemler Tesislerinden ekran önünde canlı yayına çıkarak yaşananları anlatan   medyabar’ın  editörü Hüseyin Can İğidir’in o gece içinde bir TV muhabirliği yaptığını da gördük..

Ve tüm bunları bir maestro gibi yöneten Hakan Turhan..

Yayın akışının hazırlanmasından, anlık olarak bağlantılarlaTeknik Müdür Serdar Sarı ile o gecenin mimarı oldu..

Medyabar’daki haber akışını sürdüren Kaan Gümüşel ve Bilal Bilir de bir yandan TV264’e destek verdiler..

Sakaryaspor’un 11 yıl sonra şampiyon olduğu, tarihe not düştüğü 24  Nisan Pazar günü ve pazartesiye bağlanan gece, bir yerel televizyon olarak  yayıncılık adına biz de bu notu düşelim istedik.

Belki o gece canlı yayında kusurlarımız, hatalarımız  hatta eksiklerimiz oldu...

İlk defa böyle bir yayın yaptığımız için olacaktır...

Olmaz da demiyoruz...

Size Sakaryaspor’un tarih yazdığı o gece bizim yayıncılık adına yaptığımızı kısaca anlatmaya çalıştım.

Şimdi sırada 30 Nisan Cumartesi günkü maç ve şehirdeki kutlamalar var...

Buna da hazırlanıyoruz!

İyi bir şeyler ortaya koymak için uğraşıyoruz.

Tabii bu arada ligin bitmesiyle birlikte Sakaryaspor’u "Aman bir daha buralara geri gelme" diyerek Beinspor’a uğurluyoruz...

Taraftarlar maçları bundan sonra şifreli kanaldan ücretli izleyecekler...

Bunda bizim gocunduğumuz veya kıskandığımız bir durum yok..

Sakaryaspor iyi yerlerde olsun bizim için yeter!

Kısacası TV264 olarak kongre sürecinde yaşanan gerginlikler, küskünlüklere rağmen ligin birinci haftasında "Önemli olan Sakaryaspor" diyerek çıktığımız bu yolda geldiğimiz bu noktada gördük ki  bu doğru işler yapmışız...

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Editör'ün Yorumu - Mesaj Gönder --- Okunma

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

Bir Okur - .

Yayın sırasında spikerlerinizden birisinin (ismini bilmediğim için yazamıyorum) Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan bahsederken sürekli olarak “Sabihanım Havalimanı” demesi de başka bir başarıydı. Onu da yazın.

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 26 Nisan 07:29

5454 - @Bir Okur 08 nolu yoruma cevabı: HANGİSİ SAĞDAKİMİ SOLDAKİMİ

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 26 Nisan 10:25

Serdivan 54 - Hakkınız ödenmez. Her şehrin sizin gibi vefalı yerel kanala ihtiyacı var. Bizlere bu sene vermiş olduğunuz hizmetler için çok teşekkür ederim. Haklarınızı helal edin..

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 25 Nisan 15:14

Hüseyin Yıldız - Öncekile bir DELEGE, olarak sizi kutlarım Medyabar...

Bizim gibi bir sürü hakaret yediniz, çok tepki işittiniz ama takımın hisselerine göz diken, zırt pırt çocuk gibi bir adayım, bir aday değilim diyen Mardinli Uğur Akkuş ve şakşakçılarına bir gün olsun prim vermediniz!

Görüyoruz ki, bugünü itibariyle "İnananlar ve doğru tercih yapanlar" mutlak zaferle kazandı. Ama meselenin asıl kazananı; Bu şehrin en elle tutuluru, en olmazsa olmazı, 7'den, 70'e herkesin sevgilisi Sakaryaspor oldu! Keza çevremizde ki bir çok insan da bize karşı mahçup oldu! Ama biz bundan keyif falan almıyoruz. Bizim şu an tek keyfimiz, tek arzumuz Sakaryaspor'umuzun asıl layık olduğu yere, yani Süper Lige bir an evvel geri dönmesidir.

Cumhur Genç ve değerli Ekibininin de yine bunu başaracak gücü, vizyonu fazlasıyla vardır! O nedenle bekleyin ve görün..

Saygılar

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 25 Nisan 15:12

Bahri - @Hüseyin Yıldız 04 nolu yoruma cevabı: Hüseyin abi ben kendi adıma özür diliyorum

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 25 Nisan 15:21

Senbirakbuisleri - Sizde hasta Sakaryasporlusunuz sağolun varolun..emekleriniz için teşekkürler..

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 25 Nisan 14:01

Anket Sakaryaspor'un yeni Teknik Direktörü İlker Pülen başarılı olabilirmi?