Türk siyaset tarihinde politikalarına en sadık olan parti MHP'dir

Şimdi bu başlığı gören muhalif kesim veya iktidara mensup kişiler yazıyı okumadan bana kızacaklar.

Öncelikle yazacağım yazıyı bir okuyun derim!

Bu yazım diğer siyasi partileri eleştirmek değil! Tarafsız bir gözle olayları değerlendirmek...

Hayatımda hiç bir MHP'li ile de aynı masada olup yemek yemişliğim bile yoktur! 

Şimdi ne olur önyargılarınızı bırakarak bu yazıyı okuyun....

Başlayayım..

MHP 53 yıllık siyasi tarihinde hem koalisyonda ülke yönetiminde söz aldı hem de meclise bile giremedi!

Yani inişli çıkışlı bir grafiği var diyebiliriz!

Peki bu 53 yıllık siyasi tarihinde MHP'nin söylemlerinde herhangi bir değişiklik var mı?

Kesinlikle hayır!

Diyeceksiniz ki; daha geçtiğimiz yıllarda Cumhurbaşkanı Erdoğan ve AK Parti için söylediği sözler varken bugün savunması siyasi manevra değil de nedir?

Peki soru güzel, hemen bu soruyu yaşanmışlıklarla hatırlayayım..

Devlet Bahçeli 2016 yılına kadar AK Parti ve Cumhurbaşkanı Erdoğan için gerçekten çok sert sözler söyledi. Hatta Bahçeli Erzurum mitingde sahaya urgan fırlattı ve bu tepkisini yaklaşık 15 yıl boyunca sürdürdü.

Peki MHP neden 15 yıl boyunca muhalefet yaptı da şimdi iktidarı destekliyor?

AK Parti'nin üniter devlet yapısını bozacağını düşündüğü açılımlar MHP'nin ilk başta karşı olduğu şeylerdi

Özellikle Kürt açılımı MHP'yi çılgına çevirmiş ve aynı konuda fikir birliğine vardığı CHP ile ittifaka girmişti.

MHP'nin tek isteği; üniter devlet yapısını bozacak, Türk kimliğine zarar verecek projelere son verilmesi...

Geldi zaman geçti zaman...

2015 yılında AK Parti girdiği seçimlerde tek başına iktidar olamadı. MHP'de o seçimde müthiş bir oy alarak yüzde 17'ye kadar yükseldi.

O zamanın AK Parti Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu MHP'ye koalisyon teklifinde bulundu.

MHP, AK Parti'nin mevcut politikalarını ret ederek kendileri ile asla beraber olamayacaklarını iletti.

Sonra CHP lideri Kılıçdaroğlu, CHP ve HDP'nin yer aldığı bir ittifak ile Bahçeli'ye koalisyon teklifinde bulundu.

Devlet Bahçeli bu teklifi ret etti. Çünkü HDP ve AK Parti'nin içinde olduğu hiçbir oluşuma girmek istemiyordu. Nedeni ise politikalarına tersti.

Ve koalisyon kurulamadı tekrar seçime gidildi.

Hükümet kurulamamasından dolayı 1 Kasım 2015 yılında yapılan seçimlerde MHP, 7 Haziran'da aldığı oy oranındaki sert düşüş sonrası parti içerisinde bir kaynama oldu.

MHP'de büyük deprem yaşandı.

Bahçeli'ye sen iktidar olmak istemiyorsun, partiyi küçük düşürüyorsun sözleri ile başkaldırı başladı. O zaman da bu başkaldırının başında şu an ki İYİ Parti Lideri Meral Akşener vardı.

Bahçeli kendisine yapılan eleştirilere ne bu iktidarla ne de HDP ile masaya otururum şeklinde cevap vererek kendi duruşunu sergiledi.

Bun olaydan sonra MHP'nin iktidar olma gibi bir hevesinin olmadığı söylendi.

Devlet Bahçeli'nin iktidar hevesi değil belli başlı politikası vardı.

İnanılır gibi değil!

Bir siyasi parti Genel Başkanı'na iki siyasi partiden gel beraber ülke yönetelim teklifi yapılıyor ve o genel başkan bunu ret ediyor. Dünyada eşine az rastlanır bir olay.

Zaten bu olaydan sonra MHP'de film koptu.

Partinin ağır topları Devlet Bahçeli'yi terk ederek yeni bir oluşumun içine girdiler.

MHP çok büyük yara almıştı.

Ama Devlet Bahçeli politikasına sadık kalmaya devam ediyordu.

Hain darbe girişimi sonrası ise Türkiye'de yeni bir siyasi oluşum oldu.

MHP asla onlarla beraber olmam diyerek 2015 yılında ret ettiği teklifi neden şimdi kabul etti?

Cevabı çok basit...

Çünkü AK Parti politikasını değiştirmeyi kabul etti!

Çözüm süreci rafa kalkacak. Milli üniter devlet yapıları ile uğraşılmayacak. Terör örgütleri ile hiç bir şekilde iyi niyetli de olsa asla masaya oturulmayacak! Dış politikada siyasal İslam sona erecek.

Şimdi size bir soru AK Parti MHP ile birlikte olduktan sonra bu politikalarında nasıl bir değişim olmuş gelin birlite bakalım...

İç meseleleri konuşmaya bile gerek yok boş verin!

En güzel örnekler; AK Parti Mısır'da Müslüman kardeşlerin peşine takılıp ayrıca Filistin ile yatıp kalmıyor muydu? Suriye'de Emevi cami'nde namaz kılmayı hayal edip Suriye'nin meselelerine karışmadı mı?

Peki Ak Parti şimdi ne yapıyor?

Bu politikalarına son verip halk dilinde ''win win' yani kazan kazan milli çıkar anlayışına geçmedi mi?

Dış politikada mavi vatan unsuru belirlenmedi mi?

Daha önce bazı sebeplerden ötürü küs oldukları devletler ile tekrar barışılmadı mı?

Suriye'nin iç meselelerine bizzat dahil olmak yerine sadece sınırdaki tehlike yaratacak terör örgütlerine yönelik operasyonlar başlatılmadı mı?

Peki bunlar kimin ideolojisi veya kimin politik unusrları..

TABİ Kİ MHP'nin

MHP hiç bir zaman politikasından ödün vermedi!

MHP geçmişte nasıl CHP ile ortaklık yaptıysa ve şimdi de AK Parti ile yapıyorsa ortak olduğu partilerin MHP'nin politikalarını kabul etmesinden kaynaklıdır.

Hatta MHP bu ittifak uğruna CHP zamanında Cumhurbaşkanlığı seçimini AK Parti zamanında da elindeki büyükşehirleri kaybetti

Ama politikasından ödün vermedi.

Bugün AK Parti düştü diyelim. Ya da AK Parti şu anki mevcut politikalarından vazgeçti diyelim.

MHP ittifaktan net bir şekilde ayrılır. 

MHP için iktidar değil politikalarının hayata geçirilmesi önemlidir.

Yarın CHP gelirse CHP'de çözüm süreci veya diğer politikalar ile uğraşmaz ise MHP yine destek verecektir.

MHP'nin ortağı değil politikaları vardır!

O yüzden MHP'de kalan ve politikalarına sadık olan kişileri biraz daha naif buluyorum.

Hatırlayın MHP'den önce İsmet Paşa nezdinde hatta Atatürk'ü de dahil ederek sert tonajlı eleştiriler yapılırdı.


Şimdi AK Parti'de kimse bu konuları bile açıp konuşamıyor.

Çünkü MHP'nin kırmızı çizgileri onları bastırıyor.

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ara ara sosyal medya hesabından ya da basına verdiği demeçlerde ülkücülere seslenerek

'Yuvanıza dönün'' ifadesini kullanıyor.

Bu ne demek biliyor musunuz?

Sizce...

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Hüseyin Can İğdir - Mesaj Gönder --- Okunma


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

119

İslam Arslanoğlu - apo yakalanıp türkiyeye getirildiğinde mhp iktidarın koalisyon ortağıydı neden aponun asılmasını istemedi diyelimki istedi fakat politik gücü yetmedi madem gücün yetmedi televizyona çıkıp aponun asılmasına parti olarak biz aponun asılmasını istiyoruz ama gücümüz yok koalisyonun diğer iki ortağı buna müsaade etmiyor bu sebepten biz mhp olarak koalisyondan istifa ediyoruz neden demedi de hükümette kalmaya devam etti mhp nin en büyük hedefi pkk liderinin yakalanıp asılmasıydı bu fırsatın bir şekilde tarafıydı hatta içindeydi ama gereken refleksi gösteremedi bu yüzden mhp nandırıcılığı olmayan partidir devlet bahçeli boşuna bağırıp çağırarak siyaset yapmasın alacağı oy yüzde beşi geçmez

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 01 Ekim 11:32
118

Alim - çizgisi en oynak parti mhp dir.sandıkta kuvvetli bir ikaz verilmeli.oylarımız İP ye, sn.Akşenere

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 11 Ağustos 18:09
117

Gerçekler Acıdır - Biz eski MHPLiler Devlet Bahçeli gidene kadar İYİ PARTİDEYİZ

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 26 Temmuz 06:23
116

Şehitler Ölmez - SP liler tartışmasız en sabırlı en sadık siyasiler...

Yirmi yıldır onca iftira onca hakaret yinede ahde vefadan ayrilmadılar.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 17 Temmuz 22:36
114

Eski Akp'li - Siyasette en doğru ve cesur çizgiyi SP ve onun lideri Sn. Karamollaoğlu takip etti. En zor işi başardı. 50 Yıl beraberinde olduğu ve sonra ayrılan, düzene entegre olan, yığınla yanlış yapan AKP VE BAŞKANINA UYMADI. oNUNLA BİRLEŞİP, İTTİFAK YAPIP günahına ortak olmadı. AKP'nin SP'yi yanına alarak aklanmasına izin vermedi. Kutuplaşmayı önledi. Diğer kesimlere İslam için kapı araladı, sevdirdi, onları dönüştürdü. Ama millet anlamaması için her türlü karalama, iftira, algı, ayrıştırma, hakaret, düşmanlaştırma SP ve Temel beye yapıldı. Yetmedi Fatih bey oradan koparıldı. İlerde tarih altın harflerle yazacak ama iş işten geçmiş olacak.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 15 Temmuz 11:05
112

M.g. - İyide kılıf uyduruyorsun ha ama anca geri zekalılar yer sen bu yalanını.

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 14 Temmuz 12:28
111

Sakaryalı Esnaf - sayın medyabar kac gündür aynı haber ekranda görmek istemiyoruz bahceli akp nin emir kuludur

Yanıtla . 8Beğen . 7Beğenme 14 Temmuz 11:29
109

Cemal Abi - MHP VE BAHÇELİ Tek Adam rejimini desteklediği gün (evet) dediği gün bit-miş-tir.

Yanıtla . 12Beğen . 6Beğenme 14 Temmuz 10:20
108

öğrenci-+ - bu ülkeye en büyük zararı vermiş partilerin 2.sidir mhp denen geri kafalı dinozorlar bitirdi bu gençleri. bitane dikili ağaçları faydalı bi işleri yoktur ancak milletin sırtından geçinirler dövize yatırım yaparlar. bolca mafya entrika tetikçilik suç örgütlerine yardım yataklık.Hiç bitanesinin ağzından gençlerle ilgili bişey duydunuz mu ? duyamasssınız. KISACASI GENÇLERİN HAYATINI KARARTAN 2.parti. 1'i zaten biliyonuz :)

Yanıtla . 5Beğen . 7Beğenme 14 Temmuz 10:19
113

Vatandaş - @öğrenci-+ 108 nolu yoruma cevabı: Beyinsiz.. Saçmalamada madalya alırsın teneke..

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 15 Temmuz 00:03
104

Hafiz54 - Mhp diye partimi kaldi bahçeli kapısına kilit vurdu. Ama ne zaman bahçeli koltuğu bırakırsa tüm ülkücüler tekrar mhp çatısında birlesecekrir.

Yanıtla . 10Beğen . 6Beğenme 14 Temmuz 09:16
103

Şoför - Bahcelimi tayyipte kasetleri olmasaydı bir saniye dururmuydu soforuyle yattığı kasetler

Yanıtla . 6Beğen . 6Beğenme 14 Temmuz 09:02
102

Kurt - Saçmalamış MHP şuan baston görevinde bitti bitirldi

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 14 Temmuz 08:41
101

Sakaryalı - 12 EYLÜL 1980 DEN EVVEL SOL TERÖR ÖRGÜTLERİNİ CHP İÇİNDE BARINDIRMA VE KOLLAMA ZİHNİYETİNİN AYNI ŞEKİLDE DEVAM ETTİĞİNİ GÖRMEKTEYİZ. PKK PYD DEVGENÇ DEVSOL THKPML TKP GİBİ VATANI BÖLME VE EYALET SİSTEMİNİ GETİRMEK İSTEYEN RUS ÇİN VE KOMİNİZM HAYRANLIĞININ DEVAM ETTİĞİNİ GÖRMEKTEYİZ. LAKİN ÜLKĞCÜ ŞEHİTLERİ HİÇ HATIRLAMAYARAK BU YAPILARLA MİLLET VEKİLİ KİRALAMASI HDP NİN HAKARETİNE SES ÇIKARAMAYAN KENDİNİ HALA ÜLKÜCÜ SIFATINI TAKANLARA SESLENİYORUM HİÇMİ VİCDANINIZ SIZLAMADAN HDP YE SÖYLEYEMEDİKLERİNİZİ AĞZINIZDAN SALYA AKARAK MHP YE SALDIRMALARINA ANLAM VEREMİYORUM. GİDİN GİTTİĞİNİZ YERDE OYNAYIN MHP DİMDİK AYAKTA SİZLERİN BU HAİNCE SALDIRILARINA PAPUÇ BIRAKMAZ ÜLKÜCÜ KİMLİĞİNİZİDE KAFANIZDAN SİLİN DERİM. SOL YALAKALARI SİZİ.

Yanıtla . 7Beğen . 7Beğenme 14 Temmuz 08:01
100

Yürekten Ülkücü - Maşallah her yorumcu adeta siyasette mastır yapmış.

Siz siyasete Sakarya'dan ( ancak ) bakarken ülkeyi yönetenler dünyadan bakıp ülkemize yön vermeye çalışıyor, ülke çıkar ve menfaatlerini gözetmek için gayret sarf ediyor.

Sizde kendi çıkarlarınız neyse o doğrultuda sadece yorum yapıyorsunuz. Şehir yada ülke menfaatini lafta herkes savunuyor zaten.

Böyle güzel bir yazının altına sade bir vatandaş olarak imza atarım, itirazı olan varsa yazılan her maddeyi tek tek tarihi ile araştırsın hak verecektir mutlaka. ( Araştırma alışkanlığı yok! Eleştirme alışkanlığı çok )

Son olarak, birilerini sevmek zorunda değilsiniz, kurumlar kişilerden ibaret değildir. Senin ilgili kuruma bağın sevgin varsa olumsuz konuşup zarar verme bari. ( Bahceliyi sevmiyorum, başbuğ gitti mhp bitti gibi yorum yapanlara) asıl zararı siz verdiniz partiye, ağız dolusu ülkücüyüz demek kolay değil, altını doğru duruşunuz ile doldurun beyler.

Hadi herkes ait olduğu yere, ülkücü harekete destek vermeye...

Yanıtla . 8Beğen . 11Beğenme 14 Temmuz 01:26
110

Vatan Millet Sakarya - @Yürekten Ülkücü 100 nolu yoruma cevabı: Hadi ulan oradan bırak algı çengi işlerini...

Ne kuldan utanırsınız ne de ALLAH " tan...

Ülkenin bulunduğu durumun tek sorumlusu Devlet Bahçeli ve MHP dır...

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 14 Temmuz 10:30
107

öğrenci-+ - @Yürekten Ülkücü 100 nolu yoruma cevabı: bomboş çar

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 14 Temmuz 10:16
105

Sakarya - @Yürekten Ülkücü 100 nolu yoruma cevabı: senin verdiğin oy nereye gidiyor ülkeyi kim yönetiyor bugün erdoğan çıkıp ne derse yarın bahçeli çıkıp aynısını söylüyor bu ülkede her şey dört dörtlükte bizmi göremiyoz bahçeli olduğu sürece mhp ye oy yok şimdi sallayın buradan 2023 de göreceksiniz mhp nin oyu barajı geçemeyecek

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 14 Temmuz 09:40
98

Eyt - Yürüyün lan mhp liler siz hükumete devlete sattınız verdiğim oylar haram zıkkım olsun .... iyi parti ve abla var arık yalakakar

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 14 Temmuz 00:20
91

Osman - Yazı diye bunu mu yazdın cevap bile vermek zul gelir

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 13 Temmuz 23:28
90

Bozkurt - MHP ile bahceliyi aynı kefeye koymayın MHP bizim partimiz bahceli gittiğinde

Yanıtla . 12Beğen . 9Beğenme 13 Temmuz 23:23
115

Bozkurt - @Bozkurt 90 nolu yoruma cevabı: Şuan Zafer Partisindeyiz

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Temmuz 12:38
106

Sakaryalı - @Bozkurt 90 nolu yoruma cevabı: Neredesin şimdi

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 14 Temmuz 10:02
89

Sakaryalı - MHP NİN CEVABINI VEREMEYECEĞİ HİÇ BİR KONU YOKTUR. MHP DEN AYRILIP KİN VE DÜŞMANLIĞINI HER FIRSATTA GÜNDEME GETİREN KİŞİLERİN NEREYE SAVRULDUĞU VE NEYE HİZMET ETTİĞİ AĞAÇTAN KOPAN YAPRAK MİSALİ YÖNLERİNİ RÜZGARIN ÇİZDİĞİ VE KENDİSİNE MHP DE DEĞER VERİLDİĞİ. ( MALESEF) ŞAHSİYETLERİN KENDİLERİNE YER ARADIĞINI İZLEMEKTEYİZ. BU ŞAHISLAR MAHARETİ KENDİNDE SANIP BEN YOKSAM PARTİ BİTMİŞTİR EGOSUNDAN KURTULAMADILAR. AMA MHP DİMDİK AYAKTADIR VE VERİLEMEYECEK HESABI YOKTUR. SAYGILARIMLA.

Yanıtla . 8Beğen . 15Beğenme 13 Temmuz 23:19
80

Ali̇ Yildiz - NAMKÖRLÜK ETMEYİN TANK PALETİN KATAR SATILMASINDA MİLLİYETÇİ OLDUGUNU BARAJIN ALTINDA KALAÇAGI İÇİN MEMLEKETİN SATILMASINA BİR NUMARA OLARAKYARDIM ETTİ KANUN YOLSA YÜÇE DİVANDA YARGILANMAN LAZIM

Yanıtla . 15Beğen . 6Beğenme 13 Temmuz 21:26
78

Adnan Bey - acı ama gerçek maalesef baçeli dene bu adamla mehepe maalesef ama maalesef the and oldu yani mehepenin ruhuna elfatiha

Yanıtla . 16Beğen . 6Beğenme 13 Temmuz 19:35
77

Gerçek Milliyetçi - Gerçekten vatanını ve milletini seven milliyetçi bir Türk vatandaşının MHP ye oy verirken elinin titremesi lazım.

Mhp kardeşlerim kendilerine şu soruyu sorsunlar lütfen ;

Rahmet TÜRKEŞ ( Allah nur içinde yatırsın) En azından bugünki İktidarın yaptığı yolsuzluk, hukuksuzluk ve yanlış politikaların yanında yer alır mıydı?

Yanıtla . 21Beğen . 6Beğenme 13 Temmuz 19:03
97

Ramchod - @Gerçek Milliyetçi 77 nolu yoruma cevabı: yaralı parmağa işediğini gördün mü bahçelinin

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 14 Temmuz 00:20
92

Bozkurt - @Gerçek Milliyetçi 77 nolu yoruma cevabı: Buda bizim MHP . Koyunu bahçeli ile Türkeşi kiyasliyor

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 13 Temmuz 23:31
82

Sakaryalı - @Gerçek Milliyetçi 77 nolu yoruma cevabı: Hadi oradan boş teneke rahmetliye yapılan haksızlığın tümü şimdi devlet bahçeliye yapılıyor. Devlet beyin kıymetini bu millet anlayacak ama kaybettikten sonra. Rabbim uzun ömürler versin inşallah

Yanıtla . 8Beğen . 16Beğenme 13 Temmuz 22:45
74

Halkın Düşüncesi - mhp'yi mhp'liyi adam yerine sayan kişide büyeteçle akıl ararım Türkiye toplumunu geren birbirine düşman eden suç örgütlerinin yuvası, mafyaların mutfağı mhp mi ülkeye faydalı ?güldürmeyin adamı.

Gazeteci arkadaşım sen galiba dün ülkü ocakları denen batakhaneye gidip çay içtin çayına da hap attılar gibi konuşuyorsun milliyetçilik ile ırkçılığı ayıramayacak andavallıkta olanların reklamını burada yapma

Yanıtla . 5Beğen . 8Beğenme 13 Temmuz 18:42
73

Asil - Bu saatten sonra bu kafa ve dusunce yapisi ile yuzde 7 barajini asmasi imkansiz turk siyaset tarihin den bir mhp gecti merhum alparslan turkesin partisini artik tabela partisi olma gorevini sayin bahceli gerceklestirmistir mhp derhal kendi ayaklari uZerinde durmali koalisyonlarla isi olmamali olunca ne oldugunu gorduk parti bitti tukendi 70 yas ustu siyasetcilerden mhp derhal kurtulmali buna bahcelide dahil

Yanıtla . 10Beğen . 6Beğenme 13 Temmuz 18:06
72

___tc___ - Devlet bahceli ve mhp en sadık partimiş ya biz kör sağırız yada bu işte bir yanlışlik var hortumu kendilerine bağladilar diye bağırana ne hortumu kanalizasyonu kendilerine bağladılar diyordu.şimdi O pislik içindeki akp ile beraber yürüyorlar.Anlamadık gitti.ama daha hafızamızı da kaybetmedik.

Yanıtla . 20Beğen . 8Beğenme 13 Temmuz 17:57
76

Alperen - @___tc___ 72 nolu yoruma cevabı: karekteri zayıf olan insanı para bozar kardeşim.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 13 Temmuz 18:44
83

Sakaryalı - @Biri 71 nolu yoruma cevabı: Aynaya bak istersen fırıldağı görürsün

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 13 Temmuz 22:46
70

Mesut Rasim - Her olayın arkasından atan tutan bahçeliden bu saatten sonra bir şey olmaz bırak git kafanı dinle super yetenekli birsürü insan var partide onlara yol aç ecevit başbakan ol dedi gittin secim istedin akepeyi başımıza bela ettin ben zaten bıraktım bahçeli olduğu sure ben oy vermem

Yanıtla . 26Beğen . 11Beğenme 13 Temmuz 16:11
68

Semti Şeker Mahallesi - EYT ye verdiğiniz sözü neden tutmuyorsunuz

EYT sizin seçim beyannamenizde yokmu

seçim beyannamesi demek söz demek sözünüzü tutun

Yanıtla . 14Beğen . 8Beğenme 13 Temmuz 15:14
66

Üzyir - bahçelinin ülke için bir tane yaptığı iyi şeyi söylesene

Yanıtla . 22Beğen . 12Beğenme 13 Temmuz 14:27
65

Yelken - Akp'nin ne vatan sevgisi gerçek nede millet tek dertleri iktidarda kalıp vatanı ve milleti sömürmek bunu yaparkende mhp ve cemaatleri kullanıyorlar fetöyü zamanında kullandıkları gibi yani huylu huyundan vazgeçmez.Bu millet artık bu hatalara dur diyecek ve seçmeni bile bir daha akpyi konuşamayacak.

Yanıtla . 25Beğen . 10Beğenme 13 Temmuz 14:06
64

Kamill - bahçelinin iktşdar hevesi yok koltuk hevesi var.Bunadığı hald koltuğue

Yanıtla . 15Beğen . 12Beğenme 13 Temmuz 13:54
99

Ramchod - @Kamill 64 nolu yoruma cevabı: akp ile anlaşıp iptal edilen mhp kongresinde 1300 delegenin 850 tanesi aKŞENERE imza vermişti. Bahçeli aday bile olamayacaktı. koltuğu kurtardı ülkeyi başkanlık denen ucube sisteme götürdü.yüzde 5 oy alın gelin yüzüme tükürün

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 14 Temmuz 00:23
81

Sakaryalı - @Kamill 64 nolu yoruma cevabı: Koltuk heveai olsa chp nin teklifini kabul ederdi önce ülkem diyen bir mhp var yazarın tüm yazdıklarına katılmamak mümkün değil.

Yanıtla . 6Beğen . 8Beğenme 13 Temmuz 22:42
63

Sakarya - bilmezmiyiz türkiyede nakadar alo omo ve detarjan varsa alıp bunları yıkayacağız dedikten günler sonra benim adayım erdoğandır dedi çok sadık sözlerine çok verdiğim oylar haram zıkım olsun

Yanıtla . 18Beğen . 11Beğenme 13 Temmuz 13:50
61

Selma Güzer - Mhp ve Devlet Bahçelii çok güzel anlatmışsınız,dün ne demişse bugün de aynısını söyleyen,önce ülkem ve milletim diyen tek lider,verdiği destekler hep ülke yararına olmuştur.Allah razı olsun

Yanıtla . 16Beğen . 31Beğenme 13 Temmuz 13:41
79

Parya - @Selma Güzer 61 nolu yoruma cevabı: gaz degıl herhalde pudra şekeridir

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 13 Temmuz 20:15
67

Alperen - @Selma Güzer 61 nolu yoruma cevabı: çok pardon siz kimden bahsediyorsunuz iyimisiniz aklımızla alaymı ediyorsunuz yoksa gazmı içtiniz

Yanıtla . 18Beğen . 9Beğenme 13 Temmuz 14:51
60

Kadi̇r Arslan - Bilge Lider , Türk siyasetini milli sınırlara çekti.

Süleyman Şah türbesini getiren Türkiye’den, Suriye’de üstler kuran Türkiye’ye ,

PKK ile görüşme yapan hükümetten, PKK’nın inlerini yıkan Türkiye’ye ,

Ermenistan kırılmasın diyen hükümetten, Karabağ Savaşı için Azerbaycan’a İHA-SİHA desteği veren hükümete,

Akdeniz’de ne işimiz var diyen gayri milli partilere rağmen Mavi Vatan projesine ,

Libya’da ne işimiz var diyen gayri milli partilere rağmen Libya’da geçici hükümet kurmasına ve benzeri uluslarası başarılı birçok politikalara imza atmış, imza attırmıştır.

Yanıtla . 17Beğen . 25Beğenme 13 Temmuz 13:35
69

Alperen - @Kadi̇r Arslan 60 nolu yoruma cevabı: ABOOOOOO NELER YAPMIŞ BE .

Yanıtla . 9Beğen . 8Beğenme 13 Temmuz 15:18
58

Onur1664 - Evet başlığı okudum sadece. Bahçeli den önceki dönemi anlatıyor herhalde.

Yanıtla . 9Beğen . 9Beğenme 13 Temmuz 13:33
57

- MHP den yaprak düşer dallar budanır ama ana gövde dimdik durur düşen yapraklar gazel olur,budanan dallar yakacak olur .bazen bu dalları gazelleri birileri toplar baston yapar sararmış yapraklarıda çerçeveletir duvara asarlar ?koltuk değil vatan sevdalısı mhp dimdik ayaktadır .konuştuğum her kes iyiki mhp var yani kısaca vatan sigortası MHP dir arifler anlar ,koltuk sevdalıları değil.gökyüzünde bir hilal istiklal,bizde üç hilal vatan sigortası var ?daha nasıl anlatabilirim gerisi teferruattan ibarettir

Yanıtla . 13Beğen . 16Beğenme 13 Temmuz 13:27
84

Sakaryalı - @ 57 nolu yoruma cevabı: İYİKİ MHP VAR DEVLETİN SİGORTASI MİLLİYETÇİ HAREKET PARTİSİ.

Yanıtla . 5Beğen . 6Beğenme 13 Temmuz 22:50
51

Psikolojik Deli - Ya hocam hakkaten çok boş bi yazı olmuş,sen gerçekten gazetecimisin?iç meseleleri konuşmaya bile gerek yok demişsin!!!niye gerek yokki?Sanki dış politikada çok başarılı işler yapılmışta??Ege denizindeki 18 tane bizim olan adada şu an yunan bayrağı sallanıyo bunu niye yazmadın?Trt televizyonunda mektup okunurken başka ülkenin insanlarımı dinledi?daha örnek çokta buraya sığmaz.bence yol yakınken sen bu mesleği bırak

Yanıtla . 16Beğen . 8Beğenme 13 Temmuz 12:31
50

Hasan Subaşı - Yazıyı gözüyle değil de başka organlarıyla okuyanlar yine MHP ve Devlet Bahçeli'yi anlamadı. Oysa yazıda hepsine cevap var...

Yanıtla . 12Beğen . 17Beğenme 13 Temmuz 12:27
85

Sakaryalı - @Hasan Subaşı 50 nolu yoruma cevabı: MALESEF DEVLETÇİ BİRİNİN YANINDA BİLE DURAMIYORUZ ÖNCE ÜLKEM SONRA PARTİM DİYEN BİR LİDER DÜN NE DEDİYSE BUGÜNDE AYNI ŞEYİ SÖYLEYEN KIRMIZI ÇİZGİSİNİ BOZMAYAN TEK LİDER.

Yanıtla . 5Beğen . 5Beğenme 13 Temmuz 22:54
49

Yenigün - Bu yazıda ,yazarın ne yazdığını niye yazdığını anlamadık.yerel bazda bu yolsuzlukların hesabını soracam diyenler bugün yanyana.yazar efendi,bizler 96/97 yıllarında mhp için ülkücülük için üniversite de polis coplarıyla tanışmış insanlarız.bugün getirdiğiniz nokta koca partiyi ,baştan aşağı şaibeli tiplerin elini sıkmak oldu....yazık oldu.....

Yanıtla . 15Beğen . 7Beğenme 13 Temmuz 12:23
48

ANTİ - Mhp Türk siyasetinin manevi sigortasıdır bu gerçek hiçbir zaman değişmez

LAKİN yorum yapan münafık troller var

Yok ekonomik pahalılık yok trt ye çıkartılan mahlukat vs

Genel olarak dünyada ekonomik kriz var Türkiyemizdeki etkileri daha fazla iktidarın elbette yanlış politikaları var bunu söylememek tabiatın kanununa aykırı

AMA yok bunlar böyle yok bunlar şöyle deyip vatan millet düşmanlığı besleyen karaktersiz troller

Siz mert olun çıkın biz oyumuzu bu ülkeyi çok sevdiğini söyleyen

Vatanı milleti devleti bölmeyiz diyen

Askeri polisi şehit ettirmeyiz diyen malum partininde içinde olduğu gruba seve seve oy vereceğiz deyin

Tabi inanılırsa Allah sizin gibi münafık trolleri ıslah eylesin inşaallah

Yanıtla . 10Beğen . 19Beğenme 13 Temmuz 12:22
62

Vatan Millet Sakarya - @ANTİ 48 nolu yoruma cevabı: Sensin ulan munafik... işinize gelmediğinde, hain, kalleş.

Mhp Ülkü ye de baş buğ a da ıhanet etti.

Ülkede satılmadık yer kalmadı...insanlari bir biri ile ayrıştırdınız, böldünüz, hatt dinden soğuttunuz.

Yüce Allah" ın sözlerine karşı geldiniz, oy veren cennet e oy vermeyen cehenneme gider miş...sizin bu algı çengi işleri bitti.

Millet uyandı.

ADALET,YARGI siyaset ile yönetiliyor...

Ülkede adalet yok..

ALLAH " kitap, Vatan, millet nidaları ile insanların maneviyatını kullandınız...

Sizin atanız değil" Fakat bizim Atamız Fatih Sultan Mehmet Han şunu söylüyor...Adaleti öldürdüğün gün DEVLET te ölür diyor....

Peygamberimiz Hz Muhammed s.a.v buyuruyor...Bir saatlik ADALET 70 yıllık ibadete bedel....SİZ NERESINDESİNİZ ???

Ülkede Anayasa ihlal ediliyor...

Suç işleniyor ÖRTBAS ediliyor...

Adam kayırma...

Rant...

İhaleye fesat...

Paravan şirketler..

ULAN PİSLIKLER SAYMAKLA BİTMİYOR.

Yanlız bir şeyde doğru söylüyorsun...

Munafıklar....denin.

Evet İngiliz ler Kurtuluş savaşından sonra ülkeyi terk etmedi Hasan,Hüseyin, Ali Veli olarak devşirildiler....

Ağızlarında ALLAH " kitap, vatan millet nidaları ile her yere yayıldılar.

Çok iyi Trollük, çok iyi YÜCE ALLAH " yerine Paraya tapıyorlar.

Bu devlet e millet e kim ihanet ediyorsa ALLAH BELASINI VERSİN

Yanıtla . 14Beğen . 5Beğenme 13 Temmuz 13:42
54

Alperen - @ANTİ 48 nolu yoruma cevabı: münafık sen ve senin gibiler masal anlatmayı bırak yapılanlar ortada ampüllerle iyi anlaştınız sizde omurgada kalmamış maval okuyorsunuz .

Yanıtla . 12Beğen . 4Beğenme 13 Temmuz 12:43
53

Haluk - @ANTİ 48 nolu yoruma cevabı: Tamda münafık sensin.Alkah sizin gibilerden algı oluşturmadan bu memleketi korusun..soyu sopu ne olduğunu bilmeyen Türk olmaktan korkanlar işte tamda budur

Yanıtla . 9Beğen . 4Beğenme 13 Temmuz 12:39
47

Bülent Hoşsöz - Doğru söze ne denir? Herkes birgün MHP li olacak.Herkes bir gün Sn.Devlet Bahçeli'yi anlayacak.

Yanıtla . 13Beğen . 21Beğenme 13 Temmuz 12:17
96

Haluk - @Bülent Hoşsöz 47 nolu yoruma cevabı: He he seçimden sonra iki parti yok olacak araki bulasın herkes mhp limi olacak cagrini yap o zaman akepeye belki %4 u kurtarirsin

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 14 Temmuz 00:19
56

Alperen - @Bülent Hoşsöz 47 nolu yoruma cevabı: kafa bu kafa futbol takımı reklamı yapıyorsun biz tanıyacağımız kadar tanıdık sen devam et onursuz gurursuz yaşamaya hırsızlara ümmetçilere payanda olmaya devam.

Yanıtla . 13Beğen . 5Beğenme 13 Temmuz 13:12
46

kem küm - millet aç kör millet aç aç adamın vatanı olmaz dini olmaz kitabı olmaz aç hayvanda çok tehlikelidir insanda baştakiler kusana kadar yiyecek sen ay sonuna kadar yarı aç yarı tok başlarım senin politikana davana mhp üzerinden akp ye yalakalık yapmayın düzelsin gerşey yine oy verelim ama yok 50 kişi ailem bi tane oy çıkmayacak hemde herkes kendi iradesi ile vermeyecek

Yanıtla . 13Beğen . 6Beğenme 13 Temmuz 12:16
44

Tahliye - yazar yazmak için yazmışsında konu MHP olduğunda bilmeden yazma konuyu öğren öyle yaz bütün yazdikların bahçelinin ayak oyunları bu partinin sahibi var rahmetlide olsa mirasçıları var o bahsettiklerin yüz karası ama yetti bitti.

TAHLİYE KARARI ÇIKTI ACİL BULUNDUKLARI MAKAMLARI TAHLİYE EDECEK YÜZKARALARI.

Yanıtla . 11Beğen . 6Beğenme 13 Temmuz 11:56
43

Sakaryali54 - Politikalarını bilmem ama,söylemlerinde 180. derece dönüşler olduğu kesin...

Yanıtla . 17Beğen . 7Beğenme 13 Temmuz 11:53
42

CEVAT - Tükürdüğünü yalayan bir parti

Dün zehir zemberek Akp’ye ve genel başkanına ağza alınmayacak sözler sarfeden, içi, dışı, bedeni kin ve nefret dolu bir

Siyasetçi Bahçeli

Yanıtla . 18Beğen . 7Beğenme 13 Temmuz 11:44
41

Sakarya Esnaf - bahceli ve mhp hangi iktidara ortak olduğsa ülkemizi yokluk fakirlik kausa götürmüştür mhp akp nin emir kuludur bahcelinin erdoğan icin söylediklerini unutmadık kayıtlarda var gercek ülkücü mhp li vatandaşına bu kadar zam ve zulum yapmaz mhp yüzde 4 oy alamıcaktır bıktık artık terorist başının kardeşini trt ye cıkaranda oy istedende sizsiniz akp mhp kol kola güle güle

Yanıtla . 16Beğen . 11Beğenme 13 Temmuz 11:34
40

sakarya414141 - MHP partisinin başındaki adam hani hesap sormassam namussuzum demişti.bu parti ve politikalar sadık hmm...komik çocukk

Yanıtla . 17Beğen . 8Beğenme 13 Temmuz 11:32
36

Fikri - win win derken biz vatandaş olarak ne kazanıyoruz dur ben söyleyim ekonomik sıkıntılar aşırı pahalılık 10 milyon mülteci artı olmayan TC, andımız, Ne mutlu Türküm diyene

Yanıtla . 16Beğen . 5Beğenme 13 Temmuz 10:51
35

Sakaryalı 5461 - onun içinmi ak partinin maşası oldunuz ülkücü kardeşlerimizi küstürdünüz bizi üyelikten çıkmak zorunda bıraktınız biz ülkücüyüz bizim onun bunun maşası olmaya ihtiyacımızmı var gelin bu yanlıştan dönün il seçimde iktidar olalım ülkücü kardeşlerimi küstürmeyin allahınızı seviyorsanız biz bize yeter artarız biz milliyetçiler olarak kimseyi kurtyarmak zorunda deyiliz bırakın yaptığı yolsuzlukların içinde boğulsunlar adaletsizliğin hukuksuzluğun içinde boğulsunlar

Yanıtla . 13Beğen . 7Beğenme 13 Temmuz 10:32
93

Sakaryalı - @Sakaryalı 5461 35 nolu yoruma cevabı: Hadi oradan türkücü

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 13 Temmuz 23:38
34

Sakaryalı_vatandas - memleket Araplar tarafından işgal edilmiş siz ise hala MHP guzellemesi yapmaya calisiyorsunuz,MHP'nin ne kadar milliyetçi olduğunu geçte olsa anladık,ülke elden giderken onların derdi Netflix,askıda ekmek.Bahceli artık kendi fikirlerini değil promtere yazılanları söylemekten başka bir şey yapmıyor.

Yanıtla . 18Beğen . 7Beğenme 13 Temmuz 10:09
33

bir ülkücü - ülkücü demek ülkeyi maceraya sürüklemek demek değildir. Mhp akp ye chp ye suraya buraya baglanmaz yalnız ve yalnız devletin milletin çıkarlarını takip eder. Ülkenin kırmızı çizgilerini kontrol altında tutar ve ilerlemesinin önünü açar.

kalkmışlar buradan ahkam kesip ülkücülük tarif ediyor aşağıdaki çoğunluk. size Türkçülük ne desem küçük bir suriyeli çocuğu TÜRK'e düşman eden ümit özdağ'ın türkçülüğünü anlatırsınız.

siz ülkücü olamazsınız ülkücülük bugün Mhp'nin tam olarak yaptığı şeydir. dönün yanlışınızdan partiye destek verin ileride çok pişman olursunuz.

Yanıtla . 10Beğen . 15Beğenme 13 Temmuz 10:03
31

Sakarya lı - Yazınızı bir iki satırdan sonra okumadım. Sn.Bahceliyi söylediklerini yutan biri olarak hatırlayacağız, yakışmadı. Bizleri partiden soğuttu

Yanıtla . 18Beğen . 10Beğenme 13 Temmuz 09:35
30

Neyse O - ben ilkeli bir insan olarak bir kişiye o lafları söyleyip bir daha yüzüne bakmam .sayın yazar ne anlatıyorsun sen...güldüm sana sadece

Yanıtla . 19Beğen . 8Beğenme 13 Temmuz 09:02
29

Chatan - mhp oyları bu memlekette hdpnin altına düştüyse herkes bi kendisini sorgulamalı hata yapıldığı anlanmalı kimse bana osu doğru busu doğru diye savunmasın. mhp dönemi Başbuğun vefatı ile birlikte bitmiştir. baştaki zat kademeli olarak bu zihniyeti bitirmiştir bu nettir. kabul etmeyenler kısa döneme baksınlar anlarlar

Yanıtla . 20Beğen . 8Beğenme 13 Temmuz 08:57
28

Dis Gucler - suriyeli afgan istilasina cetelesmesine sesi cikmayan turk milletcisi he ?

Yanıtla . 19Beğen . 7Beğenme 13 Temmuz 08:40
26

Sosyal - Bu yazıyı yazarken hangi düşünceyle yazdın merak ediyorum. Politikaları, düşünceleri hareketleri sürekli değişen bir siyasi partinin politilakalarına sadık kaldığını nasıl çıkardın ortaya?? Düne kadar sallıyodu mahkemelerde yargılatacam diye şimdi kol kola. Şunu öğrenin artık Dünya milliyetçilik istemiyor. İnsanlar zararı hep milliyetçilikten görmüştür. Ayrıca şahsi fikrimdir Türkeş vefat etti Ülkücü diye bişey kalmadı.. Gerçek ülkücüler şuan toplumdadır ve mhp ile alakası yoktur. Mhp ile olanlar duygusal tamamen..

Yanıtla . 21Beğen . 9Beğenme 13 Temmuz 08:20
52

Sosyal - @Sosyal 26 nolu yoruma cevabı: bir ülkücü rumuzlu efendi..Ben bu ülkede makam mevki sahibi olabilmek için 12 kere mülakata girip kaybettim.sokakta simit satıyorum. sizin gibi olsaydım çoktan makam mevki sahibi olurdum. Ben her zaman doğruyu iyiyi insanların her birinin hangi kesimden olursa olsun iyi yaşamasını istiyorum ( Hümanistim ben sen bilmezsin)

sizin gibi kafalar milliyetçilik-kafatasçılıktan baska bişey bildiğiniz yok...Burda boş boş konuşma bilmiyon etmiyon gelip burda bilgili gibi konusuyosun...

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 13 Temmuz 12:38
37

Adalı54 - @Sosyal 26 nolu yoruma cevabı: Düşüncemi? mhp reklam kuşağı gibi düşün

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 13 Temmuz 10:51
32

bir ülkücü - @Sosyal 26 nolu yoruma cevabı: çocuk gayette güzel yazmış nesini anlamadın. Mhp ile olanlar duygusal değil gerçekten devletinin geleceğini düşünen insanlar... sizin gibi koltuk sevdalısı değiller.

Yanıtla . 9Beğen . 17Beğenme 13 Temmuz 09:55
25

Hakan - Tane tane anlatayım

1) İstanbul seçimlerinde Osman Öcalan TRT ye çıkıp AKP için destek istediğinde Devlet Bahçeli Nerdeydi?

2) Teroristbaşı İstanbul seçimleri için Mektup yolladığında bu mektup için Bahçeli’nin cevabı ne olmuştur?

3) üniter devlet yapısının içinden geçen mülteci sorunu için Bahçeli bugüne kadar ne demiştir? Ülke de Afgan’ı, Arap’ı istediği tacizi, istediği vurgunu yaparken niye çıkıp iki kelam etmemektedir?

Yanıtla . 20Beğen . 7Beğenme 13 Temmuz 07:33
24

Efsanemaskar - Bu kadar boş beleş yazıya birde para mı veriyorlar!!!sen hayatında,ülkü,ülkücülük,millet,milliyetçilik,dönme,döneklik gibi kavramlar nedir,bir araya nasıl gelir hiç okudun mu,yazdın mi?yaşadın mı?bırakın birilerinin uydurup,3 kuruş için elinize verilen metni savunmayı!!!

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 13 Temmuz 07:17
21

Yunus Demir - Editör bu kadar yandaş olduğunu gösterme zaten insanların sinir sitresi tavan olmuş patlıcak yer arıyor tarafsız haber yapın.

Yanıtla . 17Beğen . 5Beğenme 13 Temmuz 04:08
20

Oy Moy Yok - Yine bir kim inanır kadir inanır yazısı ya hu siz havanda su dövmeye devam belki sakaryada on bin oy alabilir sayin geleceğin genel baskani olacak arkadaş

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 13 Temmuz 02:58
19

Vatandas - Olumsuz yorumda bulunan arkadaslara musaadeleriyle bir sorum olacak yazilanlardan hangisi yanlis aciklar misiniz

Yanıtla . 10Beğen . 10Beğenme 13 Temmuz 02:34
18

Yalnızkurt Mk54 - Bu yazı bazı döneklerin hoşuna gitmese de yerinde tesbitlerle kaleme alınmış.Siyasi görüşlerinden ödün vermeyen TEK parti MHP dir. Dönekler istediğiniz kadar burda ağlayın!Zırlayın! Mesut K.oğlu

Yanıtla . 14Beğen . 14Beğenme 13 Temmuz 02:22
17

Vatan Sevdalısı - ne sadığı be sen bizle ..............mı geçiyorsun en fırıldak de amenna içine ettiler yetmedi bide çomak diktiler sen onları tanıyorsun evlat.

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 13 Temmuz 02:02
16

Taş Medrese - hüseyin hüseyin çocuğum bu parti sanki bastoncu dede tarafından kurulmuş gibi yazıyorsun başbuğumun partisi o parti ve şirazesinden kaymış durumda senin amacın ne beklentin ne ayranımızı kabartmakmı istiyorsun yapma sen bizleri tanımazsın yapma yazma çocuğum derin sulara girme boğulursun cankurtaran hizmeti yok buralarda efendilerin böyle buyurmuş olabilir orada olmasakta o parti bizim partimizdir yani ülkücülerin türkücülere bırakmayız .

Yanıtla . 0Beğen . 7Beğenme 13 Temmuz 01:35
15

Serkan Dilmen - "Şimdi bu başlığı gören muhalif kesim veya iktidara mensup kişiler yazıyı okumadan bana kızacaklar." bu zamanlarda bu moda çakallar.. başka argüman üretin...

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 13 Temmuz 01:33
14

Tornacı - NE VİN VİN İ BE ÜLKÜCÜDE BÖYLE BİR DÜŞÜNCE YOKTUR O ŞİMDİKİ TÜRKÜCÜLERDE VAR BİZ CANIMIZI KOYDUK BU YOLA TÜRKLÜK KAZANSIN DİYE O YAZINI DÜZELT SEN BAŞKALARINI BOYUN EĞEN TÜKÜRDÜĞÜNÜ YALAYANLARI ANLATIYORSUN BÜLBÜL DEYİNCE BABASIYLA BAŞLA O KİFAYETSİZLE DEĞİL ÜLKÜCÜ EĞİLMEZ KIRILIR.

Yanıtla . 13Beğen . 8Beğenme 13 Temmuz 01:09
13

Akif - Boşversenize!… komiksiniz… Sn. Türkeş’ten sonra MHP bitmiştir… yüce Türk halkının hangi yarasına merhem olmuştur.. Fransa’da pastadan öteye gidemeyen garip bir çizgiden farksızdır

Yanıtla . 15Beğen . 9Beğenme 13 Temmuz 01:09
12

Osman - Ya ne alaka editör bey zamanında idam kalksın diye apoyu kurtaran mhp lideri evet diyerek daha sonra şimdi yine idam gelsin diyen farklı mhp mi? Aynı mhp

Yanıtla . 11Beğen . 9Beğenme 13 Temmuz 01:06
95

Sakaryalı - @Osman 12 nolu yoruma cevabı: Bilmediğin bir şeyi biliyormuş gibi yazıpta kendini rezil etmeseydin iyi olurdu bir araştır istersen kim evet kim hayır demiş idama

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 13 Temmuz 23:54
94

Sakaryalı - @Osman 12 nolu yoruma cevabı: KELLEDEN SAVURMA YAPMIŞIN REZİL OLMAYA GEREK YOK ARAŞTIRIP YORUM YAPSAYDIN BELKİ BİLİYOR SANIRDIK. BİR DAHA BAK İSTERSEN BİLGİSİZLİĞİNİ BURADA AÇIK ETME İSTERSEN.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 13 Temmuz 23:46
86

Osman - @Osman 12 nolu yoruma cevabı: Hafız kafan mı iyi?

2001 de kim ilk kaldırdı akp mi vardı

3.10.2001 kabul tarihli 4709 sayılı Türkiye Cumhuriyeti Anayasasının Bazı Maddelerinin Değiştirilmesi Hakkında Kanun’la Anayasa’nın 38. maddesinde değişiklik yapılarak; savaş, çok yakın savaş tehdidi ve terör suçları halleri dışında ölüm cezası verilmemesi öngörülmüştür. İstisnai haller dışında ölüm cezası kaldırılmıştır.

Bak komple değil komplesi 2004 oldu evet mhp yoktu ama 2001 de MHP vardı ve evet oyu kullanmış idi akıllım ayrıca bebek katili apo asılmasın diyende mhp dir yine

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 13 Temmuz 22:56
45

Sakaryalı - @Osman 12 nolu yoruma cevabı: Küçük Osman idam cezasının hangi partiler tarafından kaldırıldığını görmek istiyorsan TBMM sitesine girip öğrenebilirsiniz boşa sallayıp çok bilmişlik yapmayın...

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 13 Temmuz 12:04
11

Hasan Zan - Şaka olsan gerek Basın kartın onaylandı veya yeni teslim aldın herhalde ??

Yanıtla . 18Beğen . 7Beğenme 13 Temmuz 01:03
06

Alperen - SENİN DUHULÜYETİN KAÇKİ ZATEN İTİRAFTA ETMİŞSİN BİLMEDİĞİNİ MHP DEYİNCE HAVUÇ KAFALI LEVENT TEN GUGUKÇU ZİYADAN BAŞLAMIŞSIN ONLAR ZURNANIN SON DELİĞİ BİR AÇBA VEKİLİMİZİ TANIMIŞSIN HANİ HAMDİ KILIÇARSLAN HANİ YÜKSEL ABİ HANİ B.B.YİĞİT SEN DERSİNİ ÇALIŞTA GEL SEN TÜRKÜCÜLERİ BİLİYORSUN ÜLKÜCÜLERİ ÖĞRENDE ÖYLE AL KALEMİ ELİNİ PARDON KALEM YOK ŞİMDİ BİZİM DÖNEMİZDE VARDI.

Yanıtla . 5Beğen . 11Beğenme 13 Temmuz 00:44
05

Haluk - Anlat anlat gazoz ağacı..

Biz hiç birzaman nokta kadar menfaat için virgül gibi egilmedik...levent ha geçeceksin yazar bey geç... bahçeli tüm ülkücü camiaya ihanet etmiş bir açıklama bile yapmadan ağza alınmayacak kelimeler kullanmıştır..ne uğruna ha ne uğruna..o zaman anlatsın levent cin de bilelim..Ne mutlu Türküm diyene..diyemeyen birileri ile nasıl bir idioloji TC yi kaldiran birileriyle nasıl bir birliktelik geçeceksin yazar efendi geçeceksin ..makaleyi okuyupta bir tane ülkücü doğru dur demez efendi... saygılar

Yanıtla . 18Beğen . 9Beğenme 13 Temmuz 00:44
87

Sakaryalı - @Haluk 05 nolu yoruma cevabı: İhaneti mhp çizgisinden ayrılıp nereye savrulduğu belli olmayanlar yapmıştır ihaneti yapanı arıyorsan sana söyleyim aynaya bakman yeterli göreceksin.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 13 Temmuz 23:00
55

Haluk - @Haluk 05 nolu yoruma cevabı: Altını ciz yaz..siralarsam sayfa yetmez..bak kardeş bu mesele çizgi kadar değil..bak corbana emi..Nerede ocaktan yetişenler ülkücüler haberin varmı senin...sen ve senin gibilerin işi siyaset varın devam edin ama ülkücülük ten bahsetmesin avaneniz..

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 13 Temmuz 12:48
08

Bedri - @Haluk 05 nolu yoruma cevabı: Kardeş ittifaktan sonra T.C. asildi mi asılmadimi ? Neyi yaşıyorsun?

Yanıtla . 4Beğen . 8Beğenme 13 Temmuz 00:52
04

Sakaryalı - Bir sonraki seçimde meclise uzaktan bakarlar ancak. Firildak gibi dönersen böyle olur, keşke de oy vermeseymişim çok yazık.

Yanıtla . 22Beğen . 11Beğenme 13 Temmuz 00:38
07

Alperen - @Meraklı 03 nolu yoruma cevabı: NE BİLİYORSUNDA NEYE İMZA ATIYORSUN BASTONCU DEDENDEN SONRA BEN HİÇ BİR ŞEYE İMZA ATMAM SEN BUNA MAKALE DİYORSAN MAKALENİN NE OLDUĞUNU BİLMİYORSUN BEBE.

Yanıtla . 14Beğen . 6Beğenme 13 Temmuz 00:48
02

send işçi - ne hortumu kanalizasyon borularını bağladılar ?

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 13 Temmuz 00:35
23

Milliyetçitatanga - @Pear 116 01 nolu yoruma cevabı: İnşallah ,ben kendimi bildim bile bu partiye oy attım şimdi diyorum ki ben bu hatayı nasıl yaptım

Yanıtla . 7Beğen . 7Beğenme 13 Temmuz 04:50
22

Adnan Bey - @Pear 116 01 nolu yoruma cevabı: Aynennnnnnnnnnnnnnnnnnnnde öel olacak

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 13 Temmuz 04:33


Anket SATSO yeni yönetim kurulu başkanı kim olabilir?