Sen misin fotoğraf çeken!

Medyabar.com’da staj yapan SUBÜ Gazetecilik Bölümü 2nci sınıf öğrencisi Şevval Bozacı,  Atatürk Bulvarı'nda parklarla ilgili trafik aracının fotoğrafını çekince bakın başına neler geldi.

Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Gazetecilik Bölümü 2'nci sınıf öğrencisi olan Şevval Bozacı’nın gazetecilik mesleğinin daha başında yaşadığı olay,  staj yaptığı medyabar.com’da  ‘Şehiriçi trafiğiyle ‘ ilgili haber yapması için Atatürk Bulvarı'na Haber Müdürümüz Hakan Turhan tarafından gönderilmesiyle başladı.

Bundan sonrasını genç muhabir adayı Şevval yaşadıklarını şöyle anlattı:

Bulvarda trafiği fotoğraflıyordum. Bu esnada yol kenarında da polis otosu vardı. Polis aracından bir memur çıkarak bana eliyle gel gel yaptı. Ben korkup fotoğrafları sildim. Fotoğraflara bakmak istedi. Baktığında farklı fotoğrafları gördü. Diğer haberler için çekiler fotoğrafları görünce 'niye bunları çektin' diye sordu. Bende makinayı tek başıma kullanmadığımı söyledim. Makinayı farklı arkadaşlar haber için kullanıyor dedim. Kimlerin makinayı kullandığını filan sordu.Neden sildiğimi sordu. Ben korktuğum için sildim, sıkıntı çıkartırsınız diye dedim. "ben senin terörist olmadığını nereden bileyim" dedi. Onların fotoğraflarını terör örgütüne verebilirmişim.

Kimliğimi sordu, yanıma almadığımı söyledim ofiste bıraktığım çantamdaydı.Sonra ofisteki arkadaşları aradım. Ofisteki arkadaşlar polis memuru ile görüşmek istedi. Ancak memur görüşmek istemediğini sadece kimliği istediğini söyledi. Adımı soyadımı  ve Medyabar'da staj yaptığımı söyledim birini aradı verdiğim bilgileri doğrulattı.Sonra polis araçlarının fotoğraflanmasıyla ilgili bir sıkıntı daha önce hiç yaşamadık her gün haber giriyoruz içinde polis araçları oluyor bu yasak değil' dedim. Cevap verip açıklama yaptığım için diğer polislerin önünde bana ukala ve yalancı olduğumu söyledi. Arkadaşlarına,  'ben bundan şikayetçi olucam bizim fotoğrafımızı çekemez' dedi diğer polis memurlarıda, 'ifade vermen lazım o zaman' dediler o da 'veririm' dedi ve beni kara karakola götürdü. Polis merkezine gittik. Burada kimliğimi arkadaşlar daha getirmeden komiser geldi ortamı yumuşatmaya çalıştı.Arkadaşlar geldiğinde kimliğimi sormadılar bile. Daha kimliğimi göstermeden olayı büyütmeye gerek yok’ diyerek beni bıraktılar. Neden böyle bir uygulama oldu anlamadım.

EDİTÖRÜN NOTU:

Kusura bakmayın ama!

Bu haberdeki fotoğrafa dikkatle bakın... 
Ne görüyorsunuz?
Adapazarı Atatürk Bulvarı Ziraat Bankası daha doğrusu ÇEK 2 işhanı tarafı
Yani şehrin Adapazarı’nın göbeği.
Beytüşşepap, Diyarbakır,değil
Silopi hiç değil!
Ancak bu fotoğrafı çekti diyerek o fotoğraf karesindeki trafik aracındaki polis memuru Sakarya Üniversitesi Gazetecilik Bölümü öğrencisi genç kıza olağan şüpheli muamelesi yaptı.
Gerekçesi ise ‘Bizim fotoğrafı neden çekiyorsun?
Çekilen fotoğrafa bakın bulvarda 2nci sıraya park etmiş trafik aracını görüyorsunuz.
Sadece plakası var.
Ama o araçtaki polis memuruna göre bu fotoğrafın çekilmesi suç!
Suç nedir bilemiyorum
Hukukçu değiliz.
 Ancak yıllardır benzer fotoğrafları çektiğimizden dolayı bugüne kadar ‘Böyle fotoğraf çektiği için gözaltına alınmak istenen haberci gazeteci duymadım.
Sadece bugüne kadar.
Ne oldu ne değişti bilmiyorum.
Ama ortada bir sıkıntılı durum olduğu gerçek
Şunu merak ediyorum!
Ya memur bey ! bu fotoğraf karesinde ne var ki bu kadar tepki gösterip stajer muhabir kızı gözaltına alıp polis merkezine götürecek kadar tepki gösteriyorsun?
Allah aşkına  bu fotoğraf karesinde ne var? Biri bana söylesin.
Tüm bunlar olurken de çevredeki meraklı bakışlar altında daha 18’inde olan gazetecilik mesleğinin başında olan genç kıza ‘Terörist şüphesi’ ile yaklaşıyorsun?
Madem polis merkezine götürdün?
‘Bizim fotoğrafı çekti’ diyerek neden şikayetçi olmuyorsun neden şikayetinden vazgeçiyorsun?
Kusura bakma ama memur bey görevini eksik yaptın!
Madem genç stajer kızı gözyaşları içerisinde ’Şikayetçiyim’ diye polis merkezine götürüyorsun. Önce Cumhuriyet Savcısı'na bilgi verecektin sonrada başladığın işlemi bitirecektin, şikayetçi olacaktın.
Böyle caddenin ortasında bir genci gözyaşları içerisinde ağlatıp karakolda vazgeçmek olmaz!
Kusura bakma bu yapılan hoş olmadı...

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Editör'ün Yorumu - Mesaj Gönder 6411 Okunma


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

38

NUNA - yazdıklarınız bir şey mi yıllar önce bir konserde yönetici olarak haksız yere polisten dayak yedik polislerden şikayetçi olacaktı o dönemin Sakarya millet vekilli araya girdi şikayetçi olmadık. aradan bir kaç gün geçmişti eve tebligat geldi polisler bizden şikayetçi olmuşlar.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 16 Ekim 13:27
37

Tokatlı60 - muamelede yanlışlık yok.sen kimsin ve ne amaçla foto çekiyosun.ülkemizin terörle olan durumu belli.polis arkadaşlar doğru olanı yapmışlar.kendi kendinizi komik duruma düşürmüssünüz medyabar

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 16 Ekim 12:10
36

kaynarca54 - hem kimliği yok hem çektiği fotoyu polis çağırınca siliyo şüpheye şüphe katmış daha da helal olsun sana polis abey doğru olanı yapmışsın

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 16 Ekim 12:07
35

Sakaryalı - Mesleğinin başında olan güzel kardeşim , kimlik taşımak gazetecilikten önce her TC vatandasinin görevidir. Eğer kimliğin yoksa ve polis otosunun fotosunu cekiyorsan elbette şüpheli konumuna düşersin. Bu size iyi bir ders olmuş , mesleğiniz de basirilar dilerim.

Yanıtla . 18Beğen . 1Beğenme 16 Ekim 10:48
34

Minimalizm - Gazetecilik mesleği tehlikeli bir meslektir,

siyahı beyaz diye gösterebilme ve algıyı değiştirme üzerine yayınlar yapılabilir,

dikkatli okumak gerek.

"Şehir merkezinde Polis aracının fotoğraflarını çeken bir genç araçtaki polis tarafından sorgulandı ve üstünden kimliği çıkmadığı için bu sebeple karakola götürüldü " deseniz ??

Bakın olay bambaşka bir hal aldı değil mi?

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 16 Ekim 10:46
33

Şef 54 - Aman ne Haber Neden polisi fotoğraflıyor maksadı ne ne amaçla o fotoğrafı çekmiş büyük ihtimalle tehdit amaçlı yapmıştır Peki aynı olay mühendislikte okuyan bir öğrenciye yapılsaydı aynı haber olurmuydu hiç sanmam olmazdı..

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 16 Ekim 09:43
32

Gazeteci - Bak Şevvalcim biz gazeteciyiz; kimliğimizi, basın kartımızı falan yanımızda taşımak zorunda değiliz. Ama telefonun ve makinen yanında olsun yeter. Polis çevirirse merkezi ara yeter, bir hadsizlik yaparlarsa bir haber yapar Emniyeti sallarız. Seni karakola götürdülerse haber yaparak bunun intikamını her türlü alırız. Bak gör şimdi ne oluyor o memurlara... Bizim dokunulmazlığımız var. Medya 4.kuvvet diye öğretmediler mi size? Bir haber yaparız, salınacak adamı tutuklatırız, başka Bi haber yaparız tutuklanacak adam serbest kalır. Bir mekanın fotoğrafını çeker zabıtayı, sigaracıları üstüne salarız. Hele ki polis haddini bilecek... O kim ki seni karakola götürür?! Bize 4. Kuvvet denirken 4. Sırada olduğumuz için değil diğer üçünü icap ettiğinde alt kümemiz yapabildiğimiz için 4.kuvvetiz. Üzülme aynı şeyi Aziz Ağabeyine de yaptılar. Geçmiş olsun Şevval...

Yanıtla . 8Beğen . 12Beğenme 16 Ekim 09:18
39

Gazeteciye Cecap - @Gazeteci 32 nolu yoruma cevabı: Gazetecilere özel dokunulmazlık ve kimliksiz gezme yetkisi çıkmış ve savcı hakimlere bile istediğimizi tutuklattırız diyerek ahkam kesmiş vaybe neymiş bu gazetecilik böyle biz bilmiyormuşuz. Sakarya nın gazeteliği bu olsa gerek diyecek söz çok ama nokta

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 16 Ekim 16:41
31

MEŞELİ - Kimliksiz basın olmaz, o zaman kimse kimlik taşımasın.

Yanıtla . 23Beğen . 0Beğenme 16 Ekim 09:05
30

Serdar - Herkez işini yapıyor illa diyarbakır silopi olmasına gerek yok

Yanıtla . 22Beğen . 2Beğenme 16 Ekim 07:33
29

send isci - ver makineyi sal sokağa yok silopi değilmiş olsa ne olur olmasa ne olur ? ne farkeder ? kendi sorumsuzluğunuzu başkasına yıkmayın. ispat etsin gazateci olduğunu olay büyümezdi zaten. kimlik yok eeee ben gazeteciyim oldu !

Yanıtla . 20Beğen . 3Beğenme 16 Ekim 02:53
28

Gereksiz bir yazı - Ya bırakın bu işleri sırf sizin sitenize hizmet eden birisi polis merkezine alındı diye haber yapıyorsunuz. Kimlik yanında taşıyacak nokta. Kimliği olmayan bir kişiyi kimliği doğru şekilde teyit edilene kadar polis merkezi amirliğine muhafaza altına alınır kanun gereği ve kimliği tespit edilmiş bırakılmış. Burada eksik bir iş yok. Ayrıca sakarya da terör şubenin yılda kaç tane operasyon yapıldığı da bellidir. Sakarya da olmaz diye bir şey yok. Turkiyenin her yerinde terör örgütleri sansasyonel eylem yapmak için an kollarlar. He sen ben adamı gözünden tanırım terörist mi değil mi diyorsan kabiliyetine hayranım. Polisin üstüne gitmek için yer aramayın siz çalışanlarınızı iyi eğitin Türkiye Cumhuriyetinin onurlu kimliğini yanın da taşısınlar.

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 16 Ekim 02:08
27

H.b - Kimliksiz sokağa çıkılırmı polis haklı çocukmusunuz

Yanıtla . 19Beğen . 0Beğenme 16 Ekim 01:53
26

Rumuz - Editörün NOT'una benim NOTUM :1 .

Burası Diyarbakır , silopi olmasına gerek yok Terör her yerde. Her kesimde. Kimin terörist kimin öğrenci olduğunu bilmek güç. Polislerin görev yerlerinin keşfini yapan bir militan olması da bir ihtimal. Eğer Stajyerse yanında işi bilen biri olsun eğer stajyer işi biliyor diyorsanız yanında kimliği olsun.

Yanıtla . 18Beğen . 0Beğenme 16 Ekim 01:45
25

Alidayı - Gazeteci aday arkadaş kısa bir süre kalmış karakolda bu ülke de ne gazeticiler yaptıkları haberlerle yıllarca cezaevlerinde yattı yada öldürüldü, habercilik basın özgür olmalı

Yanıtla . 10Beğen . 17Beğenme 16 Ekim 00:11
24

Sade Vatandaş - Kimse polisime bahane bulmasın. Üzerinde kimlik yok, öğrenci kartı yok, stajyer kartı yok hiçbir şeyi yok. Almış eline kamerayı polis otosunu çekiyorsun ,sonra neden böyle yaptılar anlamadım diyorsun. Editör Bey bi zahmet polis yanlış yaptı vs boş şeyler yazmak yerine, personelinize bi tanıtım kartı çıkartıverin bi zahmet. Bu işler telefonla olmuyor... Allah polisimizin yardımcısı olsun

Yanıtla . 54Beğen . 7Beğenme 15 Ekim 23:52
23

Oğuz - Bu yaptığınız gereksiz haberlerle neye hizmet ettiğinizin farkında mısınız. Kimlik ibraz etmeyen her vatandaşı şüphe durumunda polis gözaltına alabilir. Gazeteci olduğunuda polis gazeteci kimliğinden anlar yanından taşımayıp anlattığın şeylerden değil. O zaman ben boşuna her gün yanımda 3 tane kart 4 tane kimlik taşıyorum

Yanıtla . 39Beğen . 1Beğenme 15 Ekim 23:20
22

Muhammed. - Bırakın bu basının herşeyi çeker muhabbetini TCK 134 Md. Özel hayatın ihlali ile başlar, kimlik bulundurmamak vb. Sebeplerle işlem yapılır. Sayın editör

Yanıtla . 39Beğen . 1Beğenme 15 Ekim 23:02
21

Baba - Vatandaşlık no suyla gbt 10 saniye sürer, medyabarı aramak 40 saniye..İsim ve eşgal polis için oyuncaktır;ama başkasının kızını ağlatarak merkeze götürmek ... kendi kızına, eşine, annesine bunlar yapılsa içi acırmıydı acaba;hem götürenin, hem yorumcuların..yazık memlekete

Yanıtla . 6Beğen . 30Beğenme 15 Ekim 22:14
20

Baba - Vatandaşlık no suyla gbt 15 saniyede yapılır, isim ve eşgal hemen çıkar;medyabar'a tlf edilir 45 saniyede ortaya çıkar;başkasının çocuğuna hoyrat davranmak, racon kesmek kolay, kendi kızınıza eşinize , annenize yapılsa ne yapardınız!!polis bilgiye en hızlı ulaşan kurumdur..İstese oracıkta çözerdi, şov yapmış, yanlış yapmış, keşke yapmasa..yaşı da var, empatisi yok, anlayışı da, merhameti de...

Yanıtla . 17Beğen . 33Beğenme 15 Ekim 22:06
19

Burhan Müslü - Sayın Medyabar Ailesi: Ülkemiz hassas bir dönemde ve size hak vermeyi isterdim ama maalasef Kimlik ibra edemeyip devletin polisini Küçük düşürmeye çalışmanız doğru değil, Genç kızımıza gelince bundan sonra daha dikkatli olur kimliğini yanında bulundurur.

Yanıtla . 36Beğen . 14Beğenme 15 Ekim 21:41
18

Atö - Kaldıki o trafik ekip otosu 5442 hergün pasaj 2000 önünde mecburen 2.sıra beklemede kalıyor ve hemen önündeki 2.sıra parkları anons ediyor ve sinirinden de hergün deli oluyor zira bizim millet hemen geliyom abi idare et diyerek 2 dakikalık iznine 20 dakika ekliyor ve polisde gerekeni yapıyor

Yanıtla . 32Beğen . 7Beğenme 15 Ekim 21:30
15

Atö - yaşanan bu talihsiz olay için bizlerde çok üzgünüz ama malum polisler de tedirginler meslekleri icabı ama ne olursa olsun en azından haber merkezi ile iletişim kurup gerçekten çalışanınızmı diye sorabilirdi!neyse olan olmuş ama kızımızda keşke gazeteci yada stajer olduğuna dair kimliğini böyle bir zamanda üzerinde taşımalıylıydı.Sonuçta poliste kendine göre haklı!onlarında korkuları var ve yeni tayinle gelenler seni,beni tanımayabilirler ve işte sonuç Üzüntü....

Yanıtla . 21Beğen . 6Beğenme 15 Ekim 21:23
14

Ekrem Cüce - 3 Taraf ta suçlu. 1-Hakan Turhan stajyer kızı habercilik için görev için gönderirken, kıza görev ile ilgili tanıtıcı bir belge vermiş mi? 2-Stajyer kız üzerinde hiçbir kimlik yok ama polis otosunu çekiyor. Sen kimsin nesin bir kendini tanit. Çok ta masum değilsin yani. 3-Polis otosu da 2. Sıra yaparak trafiği iyice daraltmış .

Yanıtla . 26Beğen . 4Beğenme 15 Ekim 21:08
12

123 - İki tarafında suçu var suçları.polisin olay olmadığı halde trafiği aksaticak şekilde 2.seride aracı park etmesi gazeteci adayı kızında kimliksiz sokakta dolaşması..

Yanıtla . 16Beğen . 6Beğenme 15 Ekim 20:51
16

Atö - @123 12 nolu yoruma cevabı: aynen de öyle olmuş bravo

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 15 Ekim 21:26
11

İmtiyazmı Tanınsın - Bir insan bir gazete hepsinden öte bu vatanın bir ferdi ne suretle olursa olsun bir polisi nasıl hedef gösterebilir ki? Hele ki şu zamanlarda pes doğrusu. Gazetecisin altı üstü hemde üzerinde kimliğini taşımayan ve daha stajyer. Kendini diplomatmı zannettin? Korkudan fotoğraf silmeyi biliyorsun ama ilk fırsatta arkadan iş çevirip haberi yapıştırmış sın. Bence sen polisi değil kendi vatan sevgini sorgula.

Askerimiz polisimiz bekçimiz olmasa neler olur bir düşünün. Sizin için can alıp can veren bu gönül mesleğinin fertlerini açık hedef haline getirmeyin. Ben her zaman ve her koşulda kolluğumun yanındayım düşüncemi bu tarz kıytırık haberler ile negatif yapamayacaksınız!

Yanıtla . 29Beğen . 7Beğenme 15 Ekim 20:30
17

Atö - @İmtiyazmı Tanınsın 11 nolu yoruma cevabı: burda negatif habwercilik yok işin aslı tarafları daha dikkatli ve duyarlı olmaya davet etmek poliste haklı gazetecide belki ama kimliğini yanına almamasında haksız

neyse bida olmasın

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 15 Ekim 21:27
13

Vatandaş - @İmtiyazmı Tanınsın 11 nolu yoruma cevabı: Aynen sana katılıyorum ağzına sağlık bunu haber yaparak milleti kafasını karıştırmaya çalışmışlar masum değilsin şevval kardeş. Polis iyi yapmış bende olsam yapardım

Yanıtla . 15Beğen . 2Beğenme 15 Ekim 20:58
09

Objektif - Bunun bir benzerini Rize'de yaşadım. Eğitim maksatlı rizeye gitmiştim, hatıra kalması için şehrin caddelerini, önemli yerlerini makine ile çekmiştim. Bir müzede polis geldi ve gbt sorgulaması yaptı bana. Sebebini sorduğumda; şehirde fotoğraf cekiyormussunuz, 155e hakkınızda şikayet var dediler. Şok oldum o gün. Çok vatansever (!) bir Rizeli beni terörist ya da ajan falan sanmış. Daha neler göreceğiz bakalım

Yanıtla . 8Beğen . 5Beğenme 15 Ekim 20:21
07

Sakaryalı - Polis fotoğrafı çekildi diye şikayetçi olacakmış olsaymış keşke. Oturdukları yerde canları sıkılıyor heralde

Yanıtla . 10Beğen . 25Beğenme 15 Ekim 19:06
05

Hasan Güzel - Çok doğru yazmışsınız hukukçu olmadığınız belli ben size yardımcı olayım..

''Üzerinde kim olduğunu gösterir kimlik belgesi bulunmayan veya kimliğini başka bir belge ile kolluk kuvvetlerine ispatlayamayan bu kişilerin aranan kişiler olup olmadığı anlaşılayıncaya yada yada gerçek kimliği ortaya çıkıncaya kadar kolluk kuvvetleri tarafından 24 saate kadar göz altında tutulabilir.

Olayda muhabirinizin kimliği getirip ibraz ettiğine göre konunun Savcılığa intikaline de gerek kalmamıştır.

Anladık; genç kız heyecanlanmış üzülmüş te gençtir, ona da geçmiş olsun.Ama ona da bu konu ders olmuştur,kimliksiz dışarıya çıkmayacaktır..Sonuçta her meslekte her olaya bir tecrübe olarak bakmak lazım.

Yanıtla . 47Beğen . 7Beğenme 15 Ekim 18:32
08

Gökhan Bayrak - @Hasan Güzel 05 nolu yoruma cevabı: Kardeşim yazdıklarının altına imzamı atarım,benim anlamadığım senin gazeteci olman sana nasıl bir ayrıcalık tanıyor,sanki bir dokunulmazlık varmış gibi

Yanıtla . 22Beğen . 1Beğenme 15 Ekim 20:07
04

Serkan Uyar - Sevgili MEDYABAR ;

Bende dışarı çoksam , fotoğraf çeksem herhangi bir yerden sonra polis sen kimsin dese , ‘Bende CNN’den Ahmet desem , polis o Ahmet bey mi ?’’diyecek.

Sizin gazeteci olmanız size ayrı bir imtiyaz vermiyor, kimliksiz dolaşmak bir suçtur ve Polis doğrusunu yapıp, şahıs kimliğini ibraz etsin diye göz altına almıştır.

O nedenle boşuna şikayet etmeyin..

Yanıtla . 45Beğen . 8Beğenme 15 Ekim 18:13
03

Hakan Çelik - Benim anlamadığım o öğrenci çok mu masum şimdi. Bir işi yapıyor ise kimliğini yanında taşıyacak. Taşımıyor ise polise artistlik yapmayacak. Siz polisten ayrıcalık mı bekliyorsunuz. Oldu her önüne gelen polisi çeksin sonra resimleri silsin poliste bir şey yapmasın.. Ben nereye gitsem 3 tane kimliğim yanımda oluyor oda taşısın. Sizde medya olarak polisi hedef gösterene kadar işinizi hakkıyla yapın..

Yanıtla . 38Beğen . 11Beğenme 15 Ekim 17:57
10

Geceyarisigunesi - @Hakan Çelik 03 nolu yoruma cevabı: Kim polise artistlik yapmiş ben ortada artistlik yapan birini göremedim .

Kız korkusundan zaten aglamis başina daha once boyle bişey gelmemiş kimliğini taşisaydi diyorsunuz da tabiki taşisaydi ama unutmuş arkadaşlari ofisten getirelim dediğinde neden polis memuru istememiş peki ? Karakola gittiler neden şikayet etmedi peki etmicekti neden korkuttu kizi duzgun şekilde uyarabilirdi bence tek taraflari yargilamayin bence o kızın da nasil korku yaşadigini bilemeyiz

Yanıtla . 4Beğen . 18Beğenme 15 Ekim 20:27
02

Hafiz - Medyabar gazeteciliğin hakkını kendine yontarak vermissin yine.sen bu şekilde yazdın diye böyle olduğu anlamına gelmez.bi de karsi taraftan dinlemek lazim.o polis otoları aksama kadar 2.sıradan arac kaldırıyo.her önüne gelen resim ceksin o zaman.zaten polis otosu olmasa şeyiniz yemez resim cekmeye

Yanıtla . 34Beğen . 8Beğenme 15 Ekim 17:46
01

ali - Polis Bey Ayıp Yaptığın Aynen burası sakarya Ayıp yani görevini daha doğru yerlerde kullansan dağa doğru olur diymi gazatecilerde sahipsiz değil bayan da sahipsiz değil SAKARYA HALKI SAHİP ÇIKAR

Yanıtla . 8Beğen . 48Beğenme 15 Ekim 17:36
06

Kızıl Elma - @ali 01 nolu yoruma cevabı: Sakarya halkı polisinede sahip çıkar burası bir hukuk devleti polisi hedef göstererk iş yapılmaz medya gücüne sığınmak haklı olduğunu gistermez

Yanıtla . 26Beğen . 7Beğenme 15 Ekim 18:50