Sakarya Üniversitesi asla bir fuhuş yuvası değildir

Sakarya Üniversitesinde Tarih Profesörü olan bir adam…

Adı: Ebubekir

Soyadı: Sofuoğlu

Geçmişini inceledim.

Evli ve dört çocuk babası biri…

Katıldığı bir televizyon programında ‘’ Üniversitelerin hepsi fuhuş yuvası, Sakarya Üniversitesini ve Serdivan bölgesini gelin gezdireyim, tüm evler fuhuş yuvasına dönmüş.’’ Sözlerinin vidosunu tam üç kez dinledim.

Acaba ben mi yanlış duyuyorum yoksa bu adam akıl hastanesinden kaçmış biri mi dedim.

Tüm Üniversiteyi ve Serdivan bölgesinde bulunan  apartlar da yaşayan kız öğrencilerinin hepsini resmen O…..u yapmış.

Geçmişini incelediğim de bu adamın yani sözde Tarihçi olan Profun örümcek kafalı biri olduğuna zaten karar vermiştim.

Daha önce ki aylarda da böyle saçma açıklamalarını görmüştüm görmesine de tüm Üniversite de okuyan kızlarımıza böylesine adice bir iftira atacağını düşünmemiştim.

Kadınların pantolon giymesinden tahrik olan, etek giymesinden tahrik olan zihniyette olan insanların olduğunu biliyor ve okuyorum yıllardır…

Erkek çocuklarından bile tahrik olan sapıklar hakkında kitapların yazıldığını da biliyoruz.

Ama bir Üniversiteyi ve o bölgedeki apartların fuhuş yuvası olduğunu ilk kez bir Üniversite hocasından duyuyorum.

Ebubekir Sofuoğlu denilen sözde Tarihçi hoca;

Bizler yıllarca Sakarya Üniversitesinin şehrimizin göz bebeği bir Üniversite olduğunu, Sakarya’da okuyan 100 bin öğrencimizin maddi ve manevi katkılarını olduğunu savunduk.

Eğitim de tüm Üniversitelerin önünde olmasını gerektiğini tartışırken, Adil Öksüz başta olmak üzere bazı Vatan hainlerinin Üniversitemizi ele geçirdiklerini öğrendik 15 Temmuz hain darbesinde…

Bu sözleri bir zamanlar eski rektörünüz Muzaffer Elmas’ın da yüzüne söylediğimden dolayı yazmakta hiçbir sakınca görmüyorum.

Neyse konumuz bu değil…

Konumuz Sakarya Üniversitesi ve Serdivan bölgemizde bulunan tüm apartların birer fuhuş yuvası olduğunu söylemeniz…

 

Gelelim Sakarya Üniversitesi Rektörü Sayın Fatih Savaşan’a…

 

Sofuoğlunun, Üniversitenizi aşağılayıcı sözleri kabul ediyor musunuz?

Gerçekten Üniversiteniz bir fuhuş yuvası mı?

Üniversitenizde okuyan kız öğrencilerinizden hiç mi utanmayacaksınız?

Sofuoğlu ile birlikte aynı Üniversite çatısı altında kalmaya devam mı edeceksiniz yoksa hakkında soruşturma başlatacak mısınız?

100 bin öğrencinin eğitim gördüğü bir Üniversitenin içinde okuyan kız öğrencilerimizin böylesine itham edilmelerine sessiz mi kalacaksınız Sayın Fatih Savaşan?

 

Aslında yazacak, söyleyecek o kadar çok sözüm var ki;

4 çocuk babası olan Ebubekir Sofuoğlundan değil, eşi ve çocuklarından utandığım için bazı yerleri nokta nokta dahi geçemiyorum.

Ben, Sofuoğlu ve onu destekleyenlere rağmen;

Sakarya Üniversitemizi kazanan tüm kız öğrencilerimize ve ailelerine sesleniyorum.

Kız çocuklarınızı güzel Sakarya’mıza gönül rahatlığı ile gönderebilirsiniz.

Sizin kızlarınız, bizim evlatlarımızdır.

Her yerde olduğu gibi mutlaka içimizde de EBUBEKİR SOFUOĞLU gibi düşünen zihniyeler vardır.

 İnanın O ve onun gibi düşünenler çok azınlıktadır.

Sakaryamız en güvenli şehirlerden biridir.

Sakarya Üniversitemiz Marmara Bölgesinin en iyi Üniversitelerin ilk beşi içindedir.

 

Son sözlerim tüm siyasi Parti Milletvekillerine ve İl Başkanlarına;

Sanırım sizlerinde bu Ebubekir Sofuoğlu denilen sözde tarihçiye söyleyecek bir-iki sözünüz vardır.

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Coşkun Bilir - Mesaj Gönder --- Okunma


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

167

Aga - Sakarya da ne yazikki buturolaylar dolu ister inanin ister inanmayın

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 24 Ocak 16:00
166

M.cansevdi - Sizin hakkında yazı yazdığınız insan sizin 100 misliniz bir adam önce bunu bil ve öyle yaz.

yazdığınızda bi şey olsa safsata..

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 09 Ocak 04:07
165

Eleştri - Adamın kullandığı cümleleri kendine göre uyarlayarak milleti yanlış bilgilendirmeyin. Bari haber yapacaksanız orjinalliyle birlikte yayınlayın.

Sizin kullandığınız cümlelerin birçoğu yalan.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 20 Aralık 22:04
164

AHMET KILIÇ - Coşkun bey bu yazınızla dinlediğinizi anlamadığınız kanaatindeyim, bir kaç kez daha dinlerseniz umarım Ebubekir hocanın ne demek istediğini anlayacaksınız, bu yazınızı yayından kaldırmanız leyhinize olacaktır, bu işin hukuki süreci başlatılmıştır zarar görmenizi istemiyorum

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 20 Aralık 21:33
163

Ako - Bence üni ortamları masum da değil. Hiç kusura bakmayın. Hoca uslubunca derdini anlatsaydi keske. Fuhus deyince tepki görüyor. Belli bi kitle var linç kampanyasına giriyor ve hoop bazı seyler normallesiyor. Normallestirme çabasına girişecekleri her ne varsa onu elestireni hedefe koyup linc edilir. Chp nin taciz tecavüzcülerine bu kesim çıt çıkarmıyor.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 20 Aralık 09:51
162

Cumali - cahil 3 kere izledn ve bu izlenime mi kapıldın 3 kere izledin bunumu anladın vallahi CAHİLSİNZ BİLLAHİ CAHİLSİNİZ üniversiteler fuhuş yeridir demiyor cevresindeki apartlardan bahsediyor oda kısmen ki okadar doğru nokta atısı ki istanbul balıkesir kayseri izmir istanbul kırıkkale çorum zonguldak üniversitelerinde okuyanlar iyi bilir bu durumu ...şimdi çıkmış sırf muhalif olcaksın diye bir de 3 kere diyorsun yahu vallahi diyorum sen ya ahmaksın ya sağırsın yada zeka geriliği mevcut sizde başka izahatı olamaz çünkü

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 19 Aralık 21:07
161

Ali Sacid Pusat - Fuhuşu görmemezlikten gelerek hatta alkışlayarak medeni mi oldunuz. Medeniyet bu mu?

NESLİN ahlak anlayışı çöktü... Sapıklık ve sokakta cinsel hayat hoş görülür oldu..

Karşı çıkanı linç... Bundan haz almaktır. Buda sapıklığın bir başka tatmini.

Sus yada bir an evvel bu ahlak çöküntüsü için öneri sun..

Hiç bir şey yapamıyorsan alkışlama.

Mevcut eğitim sistemi her atağında erdemsiz maneviyatsız nesil yetiştiriyor.

En doğal CİNSEL lik sınırını aşmış.. Beyinleri apış arasına düşürmüş..

Şirin göstermek Çöküşü hızlandırmaktır.

Çöküşe gaz dökme hiç olmazsa...

Utanmayı unutan insan insan kalamaz ki.. İnsana benzer yaratıktır.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 19 Aralık 14:55
160

gercekler - Kendin okuyucu sayini arttirmak icin dogrulardan bahseden bir adami haksiz gostermeye calismissin ya iste bu yüzden sen daha beter bi yaratiksin.

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 19 Aralık 13:19
159

Abant Her Mevsim Güzel - Fuhuş,Uyuşturucu,Şantaj.. Ölüme kadar giden bir yol..!!Bunumu çağdaşlık adına savunuyorsunuz.??Beyler neyi konuştuğunuzun yazdığınızın önce farkına varın..Sorun kapınıza dayanmadan,Toplumu ilgilendiren bu konulara daha ciddi sorumlu yaklaşın lütfen..Sorunu ortaya koyanı sorun yaparak,gerçekleri gözden kaçırmak, topluma yapılabilecek en büyük kötülüktür..Rabbim doğrunun yardımcısıdır..

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 19 Aralık 13:17
157

Sakaryalı - Orumcek beyinli he adam hakkı soyluyo be neyin kafası açın gozlerinizi açın kıyamete gidiyoz

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 18 Aralık 11:04
156

Enes - Reis yalnız ben öğrenciyim ve öğrenci olarak söylüyorum Hoca çok haklı. Bir yıl apartta kaldım ben hariç tüm dairelerde öğrenciler para karşılığı cinsel ilişkiye giriyordu. Her daireden ayrı bir seks sesi... Kız arkadaşlarımız kapılarına burası eskort dairesi değildir yazısı asıyor yani o derece yaygın. Hocanın fuhuş demesini neden linçledin sen, hem mini etek gitmekle fuhuşun ne alakası var. Hocanın yadırgadığı zina değil fuhuş burada. Fuhuş yasal değildir ve serdivanda neredeyse her apartta fuhuş döndüğünü her Sakaryalı bilir. Akademisyen linçlemek, özgeçmişini araştırmak yerine keşke Sakarya ahlak masasına gidip biraz dava araştırsaydın. Popüler kültüre uyarak değil gerçeklere dayanarak haber yapın.

Yanıtla . 16Beğen . 0Beğenme 18 Aralık 01:12
154

Adanalı - Bazı çıkarı olanlar kulağına Pamuk tıkayıp AT GÖZLÜĞÜ İLE BAKMASIN orda illa ki kızlarımızı aynı kefeye koymuyoruz görünen koyede kılavuz gerekmezmis orda profesörü linç etmeye kalkacaginiza önlem alın gerçeği herkes biliyor bir sizmi dogrusunuz

Yanıtla . 21Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 22:04
148

Kalaycılı - örümcek kafalı sensin aslında. kendinizi çağdaş zannediyorsunuz. ondan sonra gencecik yavrularımızın namusuna halel getirip rezidansların,apartmanların penceresinden atıyorlar. o zaman çağdaş oluyoruz.

Yanıtla . 17Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 21:51
145

Savaş Aşık - Coşkun abi Allah aşkına üç maymunu oynamayın ya. Hani mevzular gözümüzün önünde cereyan etmese yutturacaksınız ya! Not için hocasına yamanan kızı mı dersin, bir günlük apartları fuhuş için satan emlakları mı dersin, Serdivan tepesindeki sitelerde büyüyen fuhuş sektörünü mü dersin, eşini öğrencilerle aldatan hocalar mı dersin, hocalar arasındaki gönül ilişkileri yüzünden çatışmalar mı dersin ne ararsan var. Üniversite ve şehrin yetkilileri bu sorunu çözecekleri yerde vurun abalıya yapıyorsunuz. Yazıklar olsun ya! Güya bilim yuvası diyorsunuz, bilimin dışında her bok gırla gidiyor. Ondan sonra bunu hoca çarpıcı bir dille söyleyince de adamı suçlu ilan ediyorsunuz. Sakarya sadece bir örnek. Bu ve benzeri bu ülkenin hemen hemen her yerinde var. Ve azınlık falan da değil. Kendinizi "çürük yumurta" örneğiyle kandırmayın.

Yanıtla . 22Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 21:46
144

Sakaryalı - adana çukurova da okudum kusura bakmayn da bu yazınıza ünililerin kendileri bile güler maalesef prof.ün tespiti doğru ve buna toplum sağlığı ve kültürel yozlaşmanın önüne geçmek için bir çözüm bulunmalı

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 21:16
143

..54 - doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış sakarya serdivan bölgesini özellikle ahlaksızlıkta sınır tanımaz hâle getirdiler ??

Yanıtla . 17Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 21:12
142

Adapszarlı - Doğru söyleyeni 9 köyden kavarlarmış doğruymuş ?

Yanıtla . 19Beğen . 6Beğenme 17 Aralık 20:15
153

Adanalı - @Adapszarlı 142 nolu yoruma cevabı: Valla haberi okuyunca aynısını yazacaktım siz yazmışsınız

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 22:00
138

Sakaryam Uzgunum - Simdi hoca aslinda gercekten olan bir durumu ortaya koymus ama eksik koymus bir zamanlar bende yurt islettim ve kiz yurdu bir zaman sonra Ben ne yaptim dedim kac defa basima bela aldim dusman edindim ve ensonunda kapadim o kadar sey gordumki anlatamam aileleri e durumu aktardigimda bana bile iftira attilar tabi bu hepsi icin gecerli degil kizlara ailelerinizin sizi ne zorlukla okutmaya yolladini unutmayin dedimde mecburlar okutmaya madem bakamiyacaktilar okutamiyacaktilar dunya getirmeseydiler diyecek kadar gozlerini karartmislar gece yarilari kizlara sokaklardan toplamaktan bikmistim ve cok sukur ki kurtuldum bu isten simdi serdivan tarafi soylenenler emin olunki burda yazilanlardan daha fazla kotu durumda aileler de bu konusan muzdarip bizde parasi olan bir ev tutmus kendine mesken edinmis her halti yiyor Allah serefsiz insanlardan korusun bu gelegin cocuklarini aslinda daha cok sey var ama simdi haberi yapan yazarimiza bir tavsiyem var sakarya yurtlar birligi diye bir kurum var onlarin bir toplantisina katilsin ve bu kunuyu onlarla sorsun ve kaleme tekrar alsin ne demek istedimi anlar saygilarimla kanayan buyuk bir yara tam arastir ma yapilsin

Yanıtla . 13Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 19:07
134

Nokia Otuzüçon - kendisi Sakarya'nın en büyük düşmanlarından birisidir bu üniversitesi kimlerin hala elinde varın siz düşünün.

Yanıtla . 9Beğen . 10Beğenme 17 Aralık 16:15
132

HİCRAN - HOCANIN DEDİĞİ DOĞRU İYİ TESPİT BEN ŞAHİDİM

Yanıtla . 17Beğen . 8Beğenme 17 Aralık 16:10
141

Kartal Pençesi - @HİCRAN 132 nolu yoruma cevabı: Hicran denilen adi sende çalıştın o zaman o evlerde. Şahitsin ya. Çürük elmaları ayırmayı bilmeyenler böyle konuşur

Yanıtla . 0Beğen . 9Beğenme 17 Aralık 19:54
137

Özlem - @HİCRAN 132 nolu yoruma cevabı: Yüzde 80 lık bölümü fuhuş için kullanılan apartların biri mühürleniyor diğeri açılıyor ... sakaryalı olarak bu durum rahatsız etsede durum bu ?

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 18:50
128

Gürel Sürücü - Bu olay karşısında birincisi Sakarya Üniversite Senatosu ne yapacak. İkincisi bu ilin halkının ve aydınların tavrı ne olacak. Merakla bekliyorum.

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 15:24
126

Ben Sakaryayım - Bu olay vesilesi ile üniversitemizin tarih bölümü kadrosuna baktım

Tam 33 öğretim üyesi var

Bu 33 üye ne yapar bu kürsüde

Tarih bölümü olarak hizmetleri nelerdir

İnanılır gibi değil

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 17 Aralık 15:01
133

Hhh - @Ben Sakaryayım 126 nolu yoruma cevabı: Tarih bölümü üyelerinin bir şey yapıp yapmadığı bu olayın doğru olmadığını mı kanıtlıyor. Ne alaka. Işlerini yapsın demeye getiriyorsan lafı kusura bakma birileri gerçekleri söylemesi lazım

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 16:12
125

Safkan - Öyle demişse bile doğru demiş... kimse kimseyi kandırmasın... bu sorun sadece sakarya üni.siyle sınırlı değil.ki üniversitenin sorunu değil... Z kuşağı almış başını gidiyor. fuhuş ve uyuşturucudan başka bir halt bilmez haldeler... Serdivan komple karhaneye dönmüş haberiniz yok, haberciyiz diye geçiniyorsunuz...

Yanıtla . 32Beğen . 15Beğenme 17 Aralık 14:57
130

Necdet - @Safkan 125 nolu yoruma cevabı: 20 YILDIR YÖNETENLERİN ÜLKEYİ GETİRDİĞİ HAL ORTADA. EĞİTİMİ ÖĞRETİMİ YERLE BİR ETTİNİZ HER ŞEY EĞİTİMLE BAŞLAR İNSANLARI YOZLAŞTIRDINIZ KOMŞUSU AÇKEN TOK YATAN BİZDEN DEĞİLDİR DERKEN KOMŞU AÇ MI TOK MU UMURSAMAZ OLDU İNSANLAR.

ULAN GEÇİNEMİYORUZ LAAAN

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 17 Aralık 16:05
122

cet - Sorun bu rezil adamda değil. Asıl sorun buna üniversitelerde kürsü vererek bu rezilliğe çanak tutanlar. Ayasofya ikonlarına fahişe dediğinde, Google yi Abdülhamit buldu dediğinde kafasını kuma gömenler. Yazıklar olsun bu ülkeye, böyle çapsız adamlar ile aynı yerde yaşamak ve aynı oksijeni solumak zorunda kalıyoruz.

Yanıtla . 15Beğen . 25Beğenme 17 Aralık 14:10
121

Acs54 - Bu işlere önce erkek cocuklarimizi dürüst ve ahlaklı yetiştirerek başlamamız gerek. Her üniversiteyi kazanmış bir kızımıza farklı gözle bakacak erkek çocuğu yetiştirmek ve o bilinci vermek gerekiyor sanırım. Böyle bakan ve düşünen insanları sifirlamamiz zor.

Yanıtla . 14Beğen . 4Beğenme 17 Aralık 14:07
140

Çicek - @Acs54 121 nolu yoruma cevabı: Hisarüstü.Ben Bağaziçinde oturuyorum 7 katlı binada 8 dairede öğrenciler var .inanın kızlı erkekli karşımızda yan binalar okadar ses sabaha kadar. perdeler açık .utanmadan sıkılmadan. Allah korkusu yok. hocam doğru söylüyor.tabi hepsi deyil ama bu bir gercek .gelin görün. şuan okul kapalı olmasına rağmen burdalar gece kızlar erkek getiriyor erkekler kızlarla .yasak olmasına rağmen.birbirlerine gidiyorlar asansör sabaha kadar calışıyor .

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 19:23
120

Sssss - ABICIM SIZE NE YA SIZE NE KIM NE YAPIYIRSA YAPOSIN SIZE NE , NEDEN YALANDAN GUNDEME GETIRIYORSUNUZ BU KONUYU BI BIRAKIN YAA ...

Yanıtla . 2Beğen . 16Beğenme 17 Aralık 14:02
131

Dabbe - @Sssss 120 nolu yoruma cevabı: İsinemi gelmedi para kazaniyosun bu işten dimi

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 16:08
124

Harbici - @Sssss 120 nolu yoruma cevabı: Niye rahatsizmi oldun

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 14:42
119

Antipolitik - Adam sakarya ünv bir fuhuş yuvasıdır demedi. Biz de biliyoruz ki serdivanda çöreklenen uyuşturucu kadın ticareti çetelerinin mekanları haline gelmiş cafeler apartlar yurtlar günlük kiralama yapan ev sahipleri o bölgeyi bir fuhuş merkezi haline getirmiştir. Ve bu gayrımeşru ticatere ünv okumak için gelen gençleri ağlarına düşürerek yapmaktalar. Bunları hiç gündem yaptınızmı bugüne kadar. Dolmuş parası olmadığı için okula yayan gidip gelen gençleri, kirasını ödeyemediği için ev sahiplerinin tacizine maruz kalan öğrencileri, cafelerde konsomatris gibi çalıştırılan genç kızları, apartlarda pazarlanan erkek ve kız talebeleri nerden bileceksiniz. Gidin emniyet kayıtlarına bakın serdivanın geldiği hali orada görün.

Yanıtla . 38Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 13:53
118

Hhh - Yazdığın yazıdan senin ne olduğun ortada zaten. "Bayanların pantolon giymesinden tahrik olan" ne demek. Allah haram kildiysa bunun ötesi berisi yok. Avret yerleri belli olacak şekilde giyinemez bir bayan, haramdır. Ayrıca fuhuş yuvası derken tabiki herkes kastedilmiyor. Herkesin bacısı akrabası üniversite okuyor. Ama bugün Türkiye'nin bir çok yerinde bilhassa büyük şehirlerde çok fazla ahlaksızlık yapan var. Bunu gözünüzü kapatıp sonra yok diyemezsiniz.

Yanıtla . 27Beğen . 12Beğenme 17 Aralık 13:41
139

Şaban, Neeee - @Hhh 118 nolu yoruma cevabı: CHP deki gibi mi?

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 19:13
117

Ali - Bence sözlerinin bir kısmında haklı sofuoğlu kenanın memleketine ne kadar bağlı olduğunu bilmeyen yoktur bence o bu sözleri söylerken hiçde isteyerek söylediğini zannetmiyorum bunlar üniversite açıkken bu kadar göze batmıyordu ama pandemi sürecinde bir çok apartta bu şeyler göze batmaya başladı

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 13:39
116

Sakarya Lı - Ben de hepsini asla bir kefeye koyamam ama maalesef cocuk lar evden uzak olabiliyor onun için her ilde üniversite var herkes kendi ilinde okusun analarının gözü önünde bakalım gencler gece 1lere iki lere kadar sokak ta orada burada serbest kalsbliecekmi insaallah dediğim olur ates olmayan yerden duman cıkmaz

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 13:37
115

Memur - Böyle adi haberleri nasıl da bulup yayın yapıyorsun Medyabar kendine yakışanı yapıyorsun nerede aptalca nerede müstehcen nerede Absürt varsa sen de buluyoruz Velhasıl seni iyice tanıdık yaptığın bütün haberlerde artık şunu düşünüyoruz acaba yalancılıkla ilerigiden birçok ulusal gazetenin yanında seni de bir yerel gazete olarak görmeye devam edeceğiz

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 13:36
114

Davaadamı - Sayın hocanın sozlerini çarpıtmayın doğruyu söylemiş burası Müslüman ülkesi Avrupa diyil

Yanıtla . 17Beğen . 12Beğenme 17 Aralık 13:34
113

Doğruyu Söyleyen - Serdivandaki birçok apartta fuhuş yapıldığını duymayan mı var, sonra kendisini devrimci olarak tanıtan kör bir arkadaşım "abi biliyor musun serdivanda fuck body var" demişti. Dedim o ne? " karşılıklı iki cinsin bedenlerini kullanarak cinsel ihtiyaçlarını karşılaması, bunu yapmak için nikahsız olarak aynı evde yaşıyorlar" demişti. Bu arkadaş serdivanda yaşayan ama bi arkadaş, ama bile biliyorsa varin gerisini siz düşünün. Tabiki herkes zina yapmıyordur ama maalesef çok yaygın.

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 13:32
112

Nizam Hoca - Bir örümcek beyinlilerin fikri ne ise zikri de odur.

Yanıtla . 3Beğen . 13Beğenme 17 Aralık 13:21
111

Hasan - Tarih profesörü. Kendi alanı olan tarihle ilgili bir tane açıklama ya da bilgiyle gündeme geldiğini görmedik. Ya kurumları eleştirir, okulları, ya kadın erkek ilişkileri üzerine çıkışlar yapar arada. Yahu bir kerede kendi konunla ilgili milleti aydınlatan bir şey söyle tarih profesörüsün ya. Osmanlı,'yı anlat, İslam tarihini anlat toplum bilgiye aç.;polemiklere doydu...

Yanıtla . 4Beğen . 12Beğenme 17 Aralık 13:07
155

Mesud - @Hasan 111 nolu yoruma cevabı: Bir insan illa ki kendi branşından mi konuşacak.Görünen olaylardan heleki toplumu ilgilendiren rahatsız edici olaylardan bu toplumun bir ferdi olarak ilgilenmek her kesin sorumlu olduğu bir konudur.

Bir kötülüğü gördüğünüzde gücünüz yetiyorsa elinizle dilinizle düzeltin gücünüz yetmiyorsa kalben buuz edin.

Bu konuşmadan rahatsız olanlar ya bu durumdan menfaatleri var ya da şeytanın elemanları lar.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 22:42
109

A Academican Of Saü - Mevcuttaki SAÜ yönetimine sormak lazım. Ebubekir Sofuoğlu’nun bir idari görevi var mı? Önceki yönetim tarafından hep uzak tutulmasına rağmen hatta böyle densiz açıklamalarından dolayı soruşturma açılmasına rağmen o zamanki SAÜ yönetimi malum ulusal kanalların hedefi haline gelmişken, şimdiki yönetim bu kişiye herhangi bir idari görev vermiş midir. Bunu da açıklaması lazım...

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 17 Aralık 12:51
108

karaaslan - Tamamini kastetmek yanlis olur ama malesef serdivan fuhuş yuvasi cogu kız öğrenci parakarsiliğinda fuhuş yapiyo

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 17 Aralık 12:45
107

Recep Kocamanav - Memlekette zina serbest... İğrenç yaşantılar tv lerde ayan beyan.

Yetiştirmiş yurtları çocuklara zindan..

Yaptın bak demeli devlet.. Cezalar gelmeli.

Nesebi bozulmuş nesille nereye kadar!

Aile çöktü. 30 lara gelen nesil birbirine güvenmiyor. Yuva kurmaktan korkuyor. Ahlaksızlık DİP YAPMIŞ..

Üniversiteler ahlaklı nesil yetiştirmiyor. Deniyorsa hüç mi haklılık tarafı yok. Tamamen haksızsın denilebilir mi?

Genel bir insanlık yozlaşması var.

Sokaklarda yatak kıyafeti ve arsız ilişkileri normal sayacak kadar medeni misiniz?

Toplum un ayak arası paslaşması çoğumuza medeni gelmiyorsa fikre SAYGISIZLIK Neden sayın Çoşkun?

Serdivan aparatlarının baskın haberleri rahatsız etmiyor mu?

Bir şehirin insanı olarak...

Ben rahatsızım. Hele Müslümanca yaşamaya çalışan birey olarak çok rahatsızım.

Duman yürüyorsa hep yangın olmaz ama normalin ötesinde tütmüyor mu?

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 12:42
106

Şüphee - Ateş olmayan yerden duman çıkmaz.. bi itham bulunulmuş araştırın inceleyin sonra gelin hüküm verin ...

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 12:40
105

Okul Kantincisi Muhamm - Sakarya Üniversitesinde bunun gibi düşünen o kadar çok hocalar varken bu sadece bir tanesi... Talebelerini bu şekilde görenlerin derhal atılması gerekir.

Yanıtla . 8Beğen . 17Beğenme 17 Aralık 12:33
104

Pupni - Nasıl hocalara kaldık bide bu şahsiyetsiz ünüversiteyi hocası sana yazıklar olsun sayın hoca eskortlarla karıştırmasın ne söylesen boş

Yanıtla . 6Beğen . 12Beğenme 17 Aralık 12:11
102

Bir Dost - Zinanın adı aşk olmuş, faizin adı kredi olmuş ama cehennem aynı cehennem haberiniz ola...

Yanıtla . 39Beğen . 6Beğenme 17 Aralık 11:56
101

Serdivan’dan - Serdivan’da yaşayan biri olarak, üniversitelerin apartlarında yaşayan sokaklarda bağırarak ağlayan,içip sızan, ayakkabısız koşup aile aparmanlarına sığınan,kızlarımızı içimiz acıyarak görüyoruz.üslübu yanlış olabilir ama bu konuya açıklık getirmiş hocamız sağolsun

Yanıtla . 49Beğen . 7Beğenme 17 Aralık 11:55
100

Vatan - Kanı bozuk hangi milletten olursa olsun kanık bozuktur.Bu hoca nin da erisemedigi meyva olmuştur. Aslında Erişebilir ama yaşam baskısı meyveye yanasmsya müsade etmemiş bu kilicsiz o meyveyi koruyup kollayacagina çamur atmayı milleti kışkırtmaya kendinr yol edin mış demekki

Yanıtla . 4Beğen . 18Beğenme 17 Aralık 11:55
99

Yeşil Siyah - Sevgili Sakaryalılar Yaşanan bu üzücü olay gerçekten bu şehri derinden üzmüştür.Kendini Prof olarak adleden Bu hoca genelleme yapmış olsaydı belki bu kadar tepki çekmezdi fakat Sakarya Üniversitesi ve Üniversite öğrencilerini kastederek yapmış olduğu bu açıklama kabul edilemez.Fuhuş olayına gelince bu sektör dünya var oldukça olmuş ve olmaya devam edecektir bunun önüne geçme imkanı kesinlikle olamaz fuhuş sektörünün olmadığı hiç bir yer yok ama Üniversiteye giden kızlarımız kardeşlerimiz akrabalarımız olan kız çocuklarının hepsini bu cenderenin içine sokarsanız Bu şehre kız çocuklarını gönderen aileleri Sakarya Üniversitesinde kızları okuyan aileleri ne kadar zor durumda bıraktığınızı bilemezsiniz.Bu yüzden Bu hocanın görevine son verilmeli Sakarya dan özür dilemeli ve bu şehri terketmelidir. Ayrıca YÖK bu arkadaşın prof luğunu iptal etmelidir.

Yanıtla . 12Beğen . 19Beğenme 17 Aralık 11:46
98

Adalı - Ya bedavadan ne yorum yapıyorsunuz çoluk çocuğunuz ünüversitede okuyorsa hepsi orp diyor siz hala bu adamı koruyorsunuz onun kendi çocuklarında üniversite okuyordur onlar ne acaba yazıklar olsunsakarya sana kovun bu adamı sakaryadan

Yanıtla . 9Beğen . 17Beğenme 17 Aralık 11:41
97

Galaksi̇ - EBUBEKİR HOCANIN SÖYLEME ŞEKLİ YANLIŞ OLABİLİR BİRAZ DAHA USULLÜ SÖYLEYEBİLİRDİ AMA ORDADA ÖYLE BİR SEKTÖRÜN OLDUĞUDA GERÇEK HİÇ KİMSE ORASINDANMIŞ BURASINDANMIŞ KIVIRMASIN EMNİYETİN KAYITLARINDA BAKSINLAR BAKALIM KAÇTANE EV BASILMIŞ MEDYABAR HER HAFTA HABER YAPAN SİZSİNİZ O ZAMAN YALAN HABERMİ YAPIYORSUNUZ

Yanıtla . 30Beğen . 7Beğenme 17 Aralık 11:08
96

Respect - HOCA YANLIŞ İFADE KULLANMIŞ GENÇLER AŞK YAŞIYORLAR FUHUŞ SAYILMAZ...

ESCORT EVLERİ SAYMAZSAK

Yanıtla . 23Beğen . 7Beğenme 17 Aralık 11:04
95

Milletimin İstiklal - Öğrencileri Apartlarda yaşamaya itmemek gerekiyor KYK Yurtları çoğaltılmalı bu gençler apartlarda kızlı erkekli dost hayatı yaşıyorlar serdivanda herzaman gördüğümüz manzara bu ,

Yanıtla . 33Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 10:58
94

Prof. Dr - Aklı fikri kadınlar da , fuhuş da. Başka bir kelime konuşmuyor..

Yanıtla . 10Beğen . 23Beğenme 17 Aralık 10:54
93

Sakarya - Bunların hepsini görevden atacaksın.Hiçbirini mahkeme kararıyla geri almıcaksın.

Yanıtla . 12Beğen . 24Beğenme 17 Aralık 10:47
92

Yenicami - Fuhuşa zinaya haram gözüyle bakanları neden örümcek kafalı yaftası yapıştırıyorsun sayın köşe yazarı. Herkes normal karşılamak zorundamı aile temelini derinden sarsan yuvalar yıkan bu haram durumları. Harama haram gözüyle bakan insanları örümcek kafalı diye yaftalarsanız yanlışa düşersiniz. Ayrıca serdivanı et pazarı diye tanıtan siz haber sitelerisiniz. Her hafta okuyoruz buradan. Algımız bu yönde.. Duyduğumuz kadarı ile gerçeklerde bu yönde...

Yanıtla . 39Beğen . 16Beğenme 17 Aralık 10:20
129

Ben - @Yenicami 92 nolu yoruma cevabı: bu yazar sanırım daha popüler olmak istiyor.kişinin söylemi yanlış olabilir ama konu gerçekten bu şekilde bir önceki yorumlarda bir arkadaş yazmış evdeki yatak kıyafeti ile sokaklarda geziyorlar bu durumda köşe yazısını yazan bu yazar kendi etrafını gözden geçirsin.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 15:51
91

Tarık - Troller bu adamı savunuyor. adam tüm üniversitelrr ve serdivanı fuhuş yeri olarak göstermiş. yapılan iftiraya doğru söylüyor diyorsunuz. bu fuhuştan bahsederken Adapazarındaki masaj salonlarından bahseden yok. bu adamı koruyan youmlar yapanlar, siyasi çıkar sağlamaya çalışan troller sizde günaha ortak olmayın. Fuhuş sorunu bir yere ait değil türkiyenin dünyanın sorunu. ahlaki bir sorun. bunu bir yere bağlamak cahil ve art niyetli. yıldızlı oteller serbest giriş çıkış var, günah işlemek isteyen işliyor malesef. ama bunu genelleyip, Sakaryanın Serdivanın ismini fuhuş merkezi olarak göstermek yanlış ve artniyetli bir davranıştır.

bu hocayı savunanlar gidin bu işin resmiolarak yapıldığı umumhaneleri eleştirin...

Yanıtla . 14Beğen . 21Beğenme 17 Aralık 10:13
90

Ada1453 - MAKALEYİ YAZAN COŞKUN BİLİR BEY , SABAH BAŞKA AKŞAM BAŞKASINIZ , HAFTADA EN AZ 2 KEZ SAKARYADA FUHUŞ OPERASYONU DİYE MEDYABARDA KOCAMAN BAŞLIKLARLA SİZ YAZIYORSUNUZ, NEDENSE GENELDE DE SERDİVANDA OLUYOR BU OPERASYONLAR , EMNİYET DE BİR ARAŞTIRMA YAPINDA DOĞRUĞUNU ORTAYA ÇIKARTIN YADA EMNİYET GÜÇLERİ RESMİ BİR AÇIKLAMA İFŞA YAPSIN DEĞİLMİ? YALANMI DOĞRUMU GÖRELİM. ACI AMA GERÇEK, VE BİZDE EN AZ SİZİN KADAR ÜZÜNTÜ İÇİNDEYİZ, BU TÜR FUHUŞ TUZAKLARINA LÜKS HAYATA ÇOK VE KOLAY PARAYA GENÇ KIZLARIMIZ KANIYOR, OKADAR LÜKS VE PAHALI KAFETARYA LAR VAR BURALARDA, BURALARA ÖĞRENCİLER CEBİNDEKİ ÜÇKURUŞ BABASINDAN ALDIĞI PARAYLAMI GİDİYOR HERGÜN SİZCE? FUHUŞ VE UYUŞTURUCU BUNLAR SERDİVANIN GERÇEKLERİ. YÜZLEŞİN . HESAPTA ÖĞRENCİLER İÇİN YAPILAN APARTLARDA , ŞUANDA ÜNİGARDENDE KİMLER KALIYOR İÇERİDE NELER DÖNÜYOR,GİT Bİ BAK BUGÜN KIÇINI KALDIRDA. ORDAN SALLIYORSUNUZ BEDAVADAN, APART SAHİPLERİNİN HİÇMİ SUÇU YOK , ASIL ONLAR SORUMLU,2 GÖZ 35 METREKARE EVE 2-3 BİN TL PARA LIRKEN BİLMİYORMU BUNUN ÖĞRENCİ İÇİN ÇOK OLDUĞUNU YADA NASIL KAZANDIĞINI?AİLESİMİ VERİYOR SİZCE 3 BİN TL KİRAYI? BOŞ KONUŞUYORSUN BOŞ YAZIYORUSUN COŞKUN BİLİR

Yanıtla . 32Beğen . 4Beğenme 17 Aralık 10:11
103

Adali54 - @Ada1453 90 nolu yoruma cevabı: Ağzına sağlık doğruları yazmışsın.Ama bunlar masabasi habercisi.Gozleri görmez kulakları duymaz.İşine geldiği gibi

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 12:00
89

Şehrimüdafaa - Hocanın genellemesi yanlış bir söylem lakin bahsettiğinı az çok herkez anlıyor serdivan fuhuş yuvası hırsız orda arsız orda torbaci orda yampeci orda ne kadar ipinı koparan varsa apartlarda apart sahipleride aylık gelsinde evde oryantal mi kalır torbaci mi kalır önemi yok serdivanda doğup büyümüş biri olarak söylem genelleme olarak baz alindigi için yanlıştır lakin kimse kendini kandirmasin hocanin bagsettigi apartlarda neler oluyor herkez in malumu edidor sende bu gereksizin yazısını kale alip yayınlamışsin fuhuş haberlerini eskort haberlerini sen yapmamis gibi

Yanıtla . 18Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 10:01
88

Sakarya'lı - televizyon kanalını izlemem , bilmem .. lakin bu sabah sitenin haber başlıklarında gördüm videoyu bende bir çok defa izlemek durumunda kaldım idrak edebilmek için. sonra uzun versiyonunu izledim. Eğer Sakarya da yaşıyorsanız Serdivan çevresinde altını çiziyorum ÖĞRENCİLER HARİÇ böyle evlerin yabancılar tarafından tutulduğunu hatta siteyi yapan Mütahitlerin kendilerine ait loca evleri olduğu duyumlarını alıyoruz ,yine bu haber sitesinde mühürlenen ev haberlerini bile okuyoruz. Lakin pirinci ve taşını ayıkladığında ortaya şu tablo çıkmakta. Televizyon kanalına çıkmış Akademik bir ünvanı olan birisinin lafı dönüp dolaştırıp çok çirkin bir genelleme yapması çok büyük bir hezeyan olmuş maalesef. Sunucunun kendisini defalarca ikaz etmesine karşın neredeyse emlakçı vasıtasıyla adres vermeye kadar gidecekti durum. Bunu yapan herhangi biri değil bu durum iğrenti etti. sen öğrencilerinden bahset , dersinden bahset , kitabından, defterinden , sınıfından bahset ama böyle bir genellemeyle tüm Sakarya'yı üzecek genellemeyi bir televizyon kanalında yapma. İlla bildiklerin vardıysa da bunu kolluk kuvvetleriyle paylaşmalısın fikrimce. olmadı , yakışmadı . Ben Herhangi biri olarak diliyorum ki temsil ettiğiniz makam sizi artık istemez. bir atasözü geçiyor içimden İlim insanın cehlini alsa da, hamurunda varsa eşeklik; baki kalır. hadi hayırlı traşlar.

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 09:56
87

diken - Kedi gibi pisliğini örtme çabası. Serdivanda oturanlarda yada apartlarda yaşayanlara sor, olmadı Serdivan polis karakoluna sor bakalım haftada fuhuşla ilgili kaç şikayet geliyor, kaç ev mühürleniyor. Fuhuş maalesef Serdivan'da bir sorun haline geldi, artık görün. Çoskun Bilir'in yazısıda halk dalkavukluğu olmuş, yakışmamış

Yanıtla . 24Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 09:54
86

bir garip yolcu - Boş konuşuyorsun boş.

Medyabar arama kısmına fuhuş yazın haftalık bir tane haber var. 300 den fazlada fuhuş haberi var.

Sahibinden e girin bakalım. Saatlik apartlar var mı yok mu

90. Köyden de kovalar doğruya devam

Yanıtla . 29Beğen . 7Beğenme 17 Aralık 09:42
85

Adapazarli - Coskun abi.adam üniversiye çevresi diyor ve doğru söylüyor.ozaman sizinde bu konu hakkında bilginiz yok diyebilirim.İzmit caddesindeki batakhanelere gece saat 00.00 ile o2.00 arasında gelinde o batakhanelerden çıkıp ticari taksilere ve lüks otomobillere jiplere binen kızların sayılarını bir görün ve çkıştan sonra nereye gittiklerinide bir öğrenin lütfen.Masanın başında veya evinizden bunları göremezsınız.Hocamız doğru söylüyor.

Yanıtla . 41Beğen . 8Beğenme 17 Aralık 09:38
84

Mert Can - İnsanların ahlak anlayışı evlenmeden sevişip sevişmemekle alakalı Türkiye'de fakat milyonlarca evli olup eşlerini aldatanlar var, bu ithamlarda bulunanların %99'uda ya aldatmış yada aldatma potansiyeline sahip. Hırsızlar, uyuşturucu satanlar, yolsuzluk yapanlar ve benzeri şeyler bu kadar gündeme gelmiyor malesef.. Yazık..

Yanıtla . 11Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 09:35
74

Halkın Düşüncesi - sofuoğlu denen at sineğinin karakteri zayıftır hükumet yalakalığı yapmak için dilediği zaman ipin ucunu kaçırıyor içi pislik doludur yalaka olmaktan başka vasfı yoktur başkalarının cinsel hayat tarzı onun ilgi alanına giremez çıkıp da 100 bin öğrenciyi zan altında bırakamaz hani bir laf var ya kim en çok namus bekçiliği yapıyorsa en namussuzu odur diye

Yanıtla . 8Beğen . 24Beğenme 17 Aralık 09:21
69

Geyve5454 - prof haklı kimse yalan konusmasın serdivanda cafelerin oldugu semtte komple küçük aile yaşamayan binalar kızlı erkekli hergün eş değiştiriyor.bunları yaşamak gerekmiyor bilmek için cahilce konusmayın.ayrıca her türlü uyuşturucu dönüyor .evlerde mülteciler bile var.the r***, f*** gibi kuluplerde modelleri görebilirsiniz yasak oldugu halde eğlence mekanları mugla tafaında kulüpler kapalıyken burda bunlar açık kimse dur demiyor.

Yanıtla . 20Beğen . 4Beğenme 17 Aralık 09:07
68

adem akdaş - coşkuncum yine boş yapıyosun.sofuoğlu eksik bile söylemiş.biraz sosyal medya kullan nasıl bir fuhuş dönüyor kendin gör.öyle kuru kuru salladığın yazılar gibi değil bu.çok ciddi mesele.cafelerde çalışan bir çok kız kafeye birkaç kez gelen işadamını apartına götürüyor sevgili olarak.tabi sen bunu fuhuştan saymıyorsun o kızların babası olmadığın için.

Yanıtla . 25Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 09:04
67

Duyarlı Vatandaş - medyabarın aylık haberlerine bakın en az bir tane serdivanda apartta fuhuş başlığı ile kaç haberi var. Bedava konuşmayın. seansı 50 tl desek hangi apart? numara varmı? diye soracak insanlar gelmiş burda ahkam kesiyor. hocanın buradaki tek hatası "genelleme" yaparak konuşması

Yanıtla . 23Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 09:02
66

Burak - Buradan Recep pistofogluna selam soykemek istiyorum

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 09:01
65

<<< - çok komiksiniz ya adam ne üniversiteye ne de okuyan öğrencilere demiyor bu kelimeyi unıversite cevresı yasam alanınından bahsediyor yalan mı oyle değilmi serdivan

Yanıtla . 43Beğen . 8Beğenme 17 Aralık 09:00
80

Bir Dost - @<<< 65 nolu yoruma cevabı: Üniversitelerin etrafında fuhuş yuvaları artıyor ne demek ne anlama geliyor? Açıkla bakalım.

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 09:29
72

- @<<< 65 nolu yoruma cevabı: ayne nde öyle ama bu kurnazda kafasına göre yorum yapıyor kendisi utanmadan şehrin en çalışkan gazetecisine sosyal medyada yalaka der!dedide! Sofuoğlu da haddini aşmış olabilir evet ama maalesef Serdivanda bazı apart evler günü, birlik ne amaçla 100 liraya oda kiralarlar yada Kıran tepede o binlerce alkolü kim neden içmeye özellikle oraya çıkar?belki,o günü birlikçileri kastetmiş olabilirmi?saüde çok kals öğrenciler var evet ama bazı kız öğrencilerinde maşallahı var göbekleri meydanda hiçte bir öğrenci gibi gezmiyorlar buralarda ellerinde sigara karşılarında filinta gibi delikanlılar sadece kahve içiyorlarsa eyvallah ama gerisi kimseyi ilgilendirmezde Sofuoğlu e,,,her halde arka plana kafayı takmış olabilir bay coşkun!o geneli kastediyor olabilri herkesde ona göre dikkatli olacak 100 liraya oda kiralamk ne iş ozaman ?

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 09:16
63

Kemal Yi̇ği̇toğlu - Herkes elini vicdanına koysun öyle yazsın.

Yapmayın;

Herkes neyin ne olduğunu bilmiyor mu ?

Sofuoğlunu savunmadığım gibi kaleminizide savunuyorum.

Hakıkat perdesini araladıklarında acaba hangi mazlumun duası ile ayakta durduğumuzu görürüz.

Allah cc sonumuzu hayr etsin

Yanıtla . 22Beğen . 6Beğenme 17 Aralık 08:45
62

Yargiç - SENİN GİBİ ADAMLARDA NAMUSU ŞEREFİ HAYSİYETİ EN ÖMEMLİ KAPANMAYI ÖRTÜYÜ GEÇMİŞİNİ UNUTMUŞ ERMENİ YAHUDİ RUM TORUNUDA ETRAFIMIZDA ÇOK HEP NE OLACAKKİ DŞYE GEÇİŞŞTİRİYORLAAR KONULARI AR NAMUS HAYA SAYGI NERDE NAMAHREM DESEM ANLAMAZSIN BİLE ADM DOĞRU SÖYLEMİŞ SERDİVAN NEDEN DAHA ÇOK DENETLENMİYOR

Yanıtla . 23Beğen . 13Beğenme 17 Aralık 08:40
110

YARGIÇ - @Yargiç 62 nolu yoruma cevabı: elbette önce herkesin kendi namusu ama hep senin gibilerin yüzünden toplum yozlaşıyor biz gelecek nesilleri düzenli ahlaklı olsun diye söylemişken senin gibi laikliği ...... özgürlüğü...... anlayanlar toplumu direk bozan kişilerdir elbbetteki komşumuzun namusunuda biz koruyacagız yerinde sizin gibi bozuk zihniyetler oldukça çok zor

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 12:55
73

- @Yargiç 62 nolu yoruma cevabı: coşkun kafasına göre yazmış ama serdivanda günlük 100 liraya oda kirlayanları dile getirmemiş bir gün denemce gelsin bakalım en ufak bir kayıt dahi yapacaklarmı?üstelik bunu basın yoluyla duyuran lar var bay coş

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 09:18
71

Geyve5454 - @Yargiç 62 nolu yoruma cevabı: toplumda kötü davranışlar herkesi etkiler.oldu ya özgürlük adı altında zina yapın.

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 09:08
64

Borani - @Yargiç 62 nolu yoruma cevabı: başkasının hayatı seni ilgilendirmez.Sen kendi ailenin namusundan sorumlusun.KOMUŞUNUN NAMUSUNDA GÖZÜ OLAN GEÇMİŞİNDEN BAHSEDEMEZ

Yanıtla . 3Beğen . 10Beğenme 17 Aralık 08:53
61

Hakan54 - Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar

Arayanların ilk giddiği yer serdivan

Öğrenci yada değil . Serdivan o işlerin merkezi durumunda

Yanıtla . 31Beğen . 13Beğenme 17 Aralık 08:38
75

- @Hakan54 61 nolu yoruma cevabı: maalesef sofunun haklı olduğu tez yada taraf olabilir yada olmayabilirde ama ateş olmayan yerden de duman çıkmaz neden yağcıları yada tekeleri yada bir başka yeri değilde özellikle serdivanı hedef almış bunu araştırın ama söylemi elbette hoş değil hiç şıkda olmamış hatayapmış bir başka yayaraak ifade etseydi sıkıntı oldu bu söylem herkes haklı bakalım ne sonuç çıkacak en pahalı kafeler nedense hep burda ve müşterileride sağlam ve kaliteli şıklarda cici giyimli göbekler açık saçlar yapılı maşallah diyelim ne diyelim?

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 09:22
60

Bir Dost - Sayın Fatih Savaşan gerekli açıklamayı yapmış. "Üniversitemiz Öğretim Üyelerinden Prof. Dr. Ebubekir Sofuoğlu'nun ulusal bir kanalda yapmış olduğu açıklamaların kabul edilmesi ve hoş görülmesi hiçbir şekilde mümkün değildir. Söz konusu konuşma ile ilgili gerekli işlemler yapılacaktır" Söyleneni normalleştirmeye çalışan art niyetli kişiler avucunu yalayabilir.

Yanıtla . 9Beğen . 7Beğenme 17 Aralık 08:38
59

Ss54 - Vay arkadaş şu yorumlara bak.Yorum yapan (troller dahil) vatandaşların yüzde doksanı yolda üniversiteli bir bayan öğrenci görünce en azından gözüyle zina yapar.Lafa gelince de hepsi namus satar.Evini kiraya verirken memura 800 TL ye veremediği evi öğrenciye 1.500 TL ye gazlar.Üniversite sayesinde Serdivan Serdivan oldu evinin değeri arttı onu söylemez.Profesör müsveddesi genelleme yapar tüm kız öğrencileri o....u olarak yaftalar.Sonra da ailelerden kızlarını SAÜ ye göndermelerini beklerler.Herkes bol keseden atıyor gidin emniyetin verilerine bakın apartlarda yakalanan fişlenen bayanların kaç tanesi öğrenci.

Yanıtla . 24Beğen . 6Beğenme 17 Aralık 08:37
76

- @Ss54 59 nolu yoruma cevabı: vay be ne günlere kaldın sne serdivan eskiden dedelerimiz burda eşşekle sakaryanın Adapazarının tüm mahallelerine güğümlerle süt satardı şimdi serdivan oldu paris ve değer ine değer kattı evler arsalar çok palandı bir tek tekli odalar ucuz günlük 100 lira neden ve kime kiralanıyor sizce bunud aaraştırsanız

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 09:24
58

Bir Dost - Sayın Fatih Savaşan gerekli açıklamayı yapmış. "Üniversitemiz Öğretim Üyelerinden Prof. Dr. Ebubekir Sofuoğlu'nun ulusal bir kanalda yapmış olduğu açıklamaların kabul edilmesi ve hoş görülmesi hiçbir şekilde mümkün değildir. Söz konusu konuşma ile ilgili gerekli işlemler yapılacaktır." Durumu kurtarmaya çalışan troller avucunu yalasın.

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 08:37
77

- @Bir Dost 58 nolu yoruma cevabı: kimsenin durum kurtama gayreti yok herşey ortada balaım zamnne göstercek izliyoruz teşekkürle medyabar sende olmasan kimse ne olduğunu bilemeyecek

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 09:25
57

Sakaryalı - Serdivan öğrenci endüstrisi ile gelişen ilçe akşamları sakaryanın aaaabiii leri 5 liralık taht giyen kızların peşinde kabadayalık alemini tanıtmak için serdivan gider bölgede fuhuş çok kimse maymunluk yapmasın

Yanıtla . 24Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 08:24
55

MÜDÜR - Sakarya üniversitesinde okuyan gençler bir daha bu adam! ın derslerine girmeyin, protesto edin.

Yanıtla . 6Beğen . 13Beğenme 17 Aralık 08:13
78

- @MÜDÜR 55 nolu yoruma cevabı: kovulmazsa girerler ellerimecbur

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 09:27
54

Dogrualim - Siz kaç kez apart gezdiniz de konuşuyorsunuz. Biz Şahidiz Ebubekir Hocanın sözleri sonuna kadar doğru!!!

Yanıtla . 23Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 07:51
79

- @Dogrualim 54 nolu yoruma cevabı: aynen o benim öğrencilerim demiyorki genelleme yapmış günlük 100liraya kiaralanan evlere gidenler sorgulasın kendini

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 09:28
53

hakkı - sofuoğlunu ciddiye alalım sakaryada fuhuş olmuyormu gerçekleri görmek gerekiyor tabiki herkeside fuhuş yapıyor diye suçlamıyor yapanlar var diyor

Yanıtla . 21Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 07:23
52

Harbici - serdivandaki fuhus evlerinden haberin yoksa kafani kuma gommus neyi bekliyorsun? Siz degilmisiniz ayda bir serdivanda fuhus haberlerini bize sunan. Gazeteciyim diye geciniyorsunuz iste. Yaziklar olsun size. Adam yalanmi konusuyor cesaretin varsa yalan konusuyorsun hoca dermisin?

Yanıtla . 19Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 07:18
81

Adnan Bay - @Harbici 52 nolu yoruma cevabı: adaş medyabrınkafasınıkuma gömdüğü falan yok kaldıki bu haberleri medyabar sayesinde haberdar oluyorsun bunu unutma

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 09:30
50

Düzeltin Üslubu!! - ŞU ÜSLUBU BİR DÜZELTEMEDİNİZ SEN VE CUMALI ..ADAM DEDİYSEDE SEN NASIL BÖYLE YAZARSIN ORADA KIZLARI OKUYANLARI HEM UTANDIRIYOR HEMDE KIŞKIRTIYORSUN.O P..Ç İN A...NA KOYMAK SENİNLE CUMALININDA ELİNDEN KALEMİ ALIP DİSİPLİNE ETMEK GEREKİYOR ŞEHRİN SAHİPLERİ YOKMU SANIYORSUNUZ DEVLETİN SAKARYA DA ZAAFA DÜŞTÜĞÜ AÇIK KUZGUNLAR DOLAŞIYOR SOKAKLARINDA SENDE KUZGUN HAMİLİĞİ YAPANLARDANSIN BİLİR..BİLMEDİĞİNİ BEN SÖYLÜYORUM DÜZENE GİRİN KUZGUNLARA HAMİLİK YAPMAYIN.BİR ŞEREFSİZİ İFŞA EDECEĞİM DİYE KIZLARIMIZI VE AİLELERİNİ İNCİTMEYİN.

BU ARADA HAMİLİK İŞİ BU KONUYLA. ALAKALI DEĞİLDİR..

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 06:54
82

Adnan Bay - @Düzeltin Üslubu!! 50 nolu yoruma cevabı: saüde okuyan kızlara kimsenin bişi dedği yokki!olay ordaki kafelerde olup bitenlerolsa gerek ve en acısı günü birlik 100 tl ye kiralanan odaların işlevi sofuoğlu genellemesinde hata yapmış olabilir ama olay derinlemesine araştırlımalı ve polis süper deşifre yapmalı

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 09:33
49

Bir Daha Düşün - ya bırak coşkun görünen köy kılavuz istemez.. sen de profa sallayacam diye o kadar pak ettin ki gitmesek, görmesek......

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 06:50
48

Tolgas - bu hocanın konuşması toptancı bir yaklaşım olmuş...maksadını da aşmış...o çevredeki apartların bir kısmında herkes ne olduğunu biliyor kimse kulağının üstüne yatmasın... ama o apartlarla üniversiteyi ve orada okuyan kızları ilişkilendirmek saçma olmuş... ayrıca fuhuş yapan birinin herhangi bir kurumun kimliğini taşıması o kurumda okuyan yada çalışanları bağlamaz... herkes kendinden mesuldür...

amaç o apartları eleştirmekse yapılmasına ruhsat veren belediye zamanın belediye başkanını eleştirsin. ama o apartlarda da öğrenciden başkasına kiralanamaz diye de kanun yok... o apartların bazılarında sadece fuhuş değil illegal birçok şeyin döndüğünü emniyet kayıtlarından da anlamak mümkün... sapla samanı karıştırmamak lazım bu anlamda...

tabi hoca şahit veya bildiği olduğu birkaç vaka üzerinden bu yorumu yapıyorsa bunun söyleniş biçimi böyle olmaz.. kasadaki.birkaç çürük elma yüzünden tüm kasaya çöp diyemezsin... 100 bin kişinin olduğu bir kurumda da birileri ahlaki açından göçmüş diye tüm kurumu zan altında bırakamazsın... belki o kurumda terör sempatizanları da vardır veya uyuşturucu satan kullanan da vardır, bu mantıkla tüm kuruma yasadışı örgüt veya narkotik suçların beşiği muamelesi yapalım... ne kadar saçma ve akılsızca olur değil mi?

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 06:32
45

Adalı54 - bundan 5 sene önce arkadaşım yurtlar kurumuna yakın tek oda bir apart aldı ben boyasını yapmak için gece iş çıkışı gitttim 2 saatte en az 5 ticari taksi yanaştı kapıya binaya giren çıkan yarı çıplak kızların biri gidiyor biri geliyor. ki bu sadece benim gördüğüm bir bina.sokak aralarındaki koşuşturmacalarda cabası

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 02:48
44

Adapazarı05470 - Sonuç olarak; üniversitede okuyan, Serdivan'daki evlerde kalan kız öğrenciler orospu ise bunları eğiten kişiler bir yerlerde yanlış yapıyorlar. Bu arada size yazar denmesi için imla ve Türkçe konusunda bilgili ve ilgili olmanız gerek, sadece görüş yazmak yetmez. Yazar değil de fikir belirten diyebiliriz bence.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 02:43
43

Osmanlı - Size de bi kalem vermişler ,kendinizi nimetten sayıyorsun, Adam çok net söylemiş, fuhuş haberleri yapıyor medyabar sitesi , mühürlenen evleri adresi hep serdivan , bi arşiviniz varsa açıp bak . Üniversiteyi karalamalak için her fırsatı değerlendiriyorsun , seninde kantinin elinden mi alındı, senin çarkınaDa Çomak mı sokuldu. Ben Serdivan kaymakamlığının orda oturuyorum , 70 senededir de dedemden itibaren burda oturmaktayız , gel gör bi gün merak edersen Burdaki yaşantıları, evlerden girip çıkanların sayısını tutabilecen mi bakalım ,

Yanıtla . 44Beğen . 28Beğenme 17 Aralık 01:40
83

Adnan Bay - @Osmanlı 43 nolu yoruma cevabı: sen niye medyabara atarlanıyon adaş?medyabarınn kimseyle zoru yok onların işi haber ve bu şehrin insanı ilk onu izliyor nedne çünkü en güvenli portal medyabar

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 09:35
42

Adadan54 - Haklı haksız bilmem ben.Tek bildiğim sofuoğlunun dediklerinde doğruluk payı var.Bunu herkes bilir.Apartlar sayesinde,aparta izin verenler sayesinde,para gelsinde nasıl gelirse gelsin diyen mülk sahipleri sayesinde ne derseniz deyin...Ya sofuoğlu abartıyor ya da köşe yazarımız başını kuma gömüyor...

Yanıtla . 31Beğen . 28Beğenme 17 Aralık 01:31
41

İyi Partilili - Bu MHP li eski bir kaç tane yönetici sinin ünüversite öğrenciler i ile Kasetleri ni de Sofuoğlu yayınladı herhalde

Yanıtla . 8Beğen . 8Beğenme 17 Aralık 01:17
56

Sakaryalı - @İyi Partilili 41 nolu yoruma cevabı: Kaset sizin işiniz

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 08:22
40

Sabahattin Koç - Bacasız sanayi (fuhuş) övündükleri fabrikalara izin verilmiyor gençler ne yapacak imar geçtiği zaman 100 de 45 alıyorsun Utanmadan

Yanıtla . 6Beğen . 6Beğenme 17 Aralık 01:15
39

Sabahattin Koç - Şeytanlar kime musallat edilir bilirmisiniz yalancılara günah ta ısrar edenlere musallat edilir o azgın sapığı azdırdıkça azdırır o da kendini doğru yolda zanneder ama kıyamet günü mahşer meydanında keşke seninle aramda Doğu ile Batı kadar mesafe olsaydı der

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 17 Aralık 01:12
38

Sabahattin Koç - CHP Li tecavüz ettiği zaman çıt yok bu kadın hakları özgürlük savunucularından ama Ensar vakfın da görevli CHP Li hoca tecavüz ettiği zaman nasıl tepki veriyorsan aynısını ver CHP liye herkese yargı dağatan kadın dernekleri nerde

Yanıtla . 12Beğen . 14Beğenme 17 Aralık 01:09
37

Tuhtuh - En önde belediye başkanı gidiyor

Elinde çıtır çerez

Tostu da çok sever kendileri

Yanıtla . 15Beğen . 6Beğenme 17 Aralık 01:06
36

Sabahattin Koç - Genel Serdivan evi gibi sanki mübarek Sofuoğlu na göre

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 17 Aralık 01:06
35

Tuhtuh - En önde belediye başkanı gidiyor

Elinde çıtır çerez

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 01:06
34

Biri Dur DesinBu ADAMA - Troller basmış yorumları... 3 - 5 kişi algı yapıyor. Yok öyleymiş yok böyleymiş... Yok normalleştiriliyormuş falan filan. Yahu arkadaşa hiç mi vicdan yok sizde hiç mi izan yok sizde. Ne çeşit bir model oldunuz böyle, kim sizi bu hale getirdi. Dersinde siyaset yaptığı için kendisinden ders dinlemek istemeyen öğrencilerin olduğunu unutmayın. Sevilmiyorsun Ebubekir... Gençlerin yüreğine, kalbine, beynine hitap etmiyorsun. Sevmiyorlar seni faydasız görüyorlar... Ancak bunu anlayabilmen için bir kez daha profesör olman lazım... Sen şimdi dersini alan masum kız öğrencilerinin yüzüne nasıl bakacaksın, hepsinin alnına bir leke çalmışken. Nasıl helalleşeceksin o masum gençlerimiz ile ahirette. Sizin bu toptancı yaklaşımınız ne olacak, nereye götüreceksiniz memleketi. Allah Kuran Aşkı için terk et şehrimizi. Git nerede huzurlu olacaksan mutlu olacaksan oraya...

Yanıtla . 18Beğen . 15Beğenme 17 Aralık 01:05
146

Savaş Aşık - @Biri Dur DesinBu ADAMA 34 nolu yoruma cevabı: Ne trolü birader. Kanlı canlı bu şehirde 33 senedir yaşıyorum ben şahsen. İşinize gelmeyince trol. Geç geç. Okulda dönen dolaplara o okulda hâlihazırda okuyan biri olarak ben şahidim. BEN!

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 21:50
135

Biri Dur DesinBu ADAMA - @Biri Dur DesinBu ADAMA 34 nolu yoruma cevabı: Sen bu okuduğundan rezillik savunuculuğunu mu anladın be mübarek... Yazık yahu sizlere vallahi yazı billahi yazık... Böyle toptancı yaklaşım ile masum gençleri töhmet altında bırakacak şekilde yapılan bir açıklamayı hangi zihniyetle makul görebiliyorsunuz çok enteresan... Senin kızında bu üniversitede okuyan bir genç kız olabilirdi... Bu zavallı senin de benim de kızımın namusuna laf uzatmış olabilirdi.... O vakit haa doğru söylüyor mu diyecektin mübarek... Hiç mi itiraz etmeyecektin... Nasıl bu gençleri zan altında bırakan bir açıklama yaparsın hoca demeyecekmiydin... Yutacakmıydın bu açıklamaları...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 17:25
51

Harbici - @Biri Dur DesinBu ADAMA 34 nolu yoruma cevabı: Yalanmi soyluyor adam?

Birakin bu isleri gercegi gorun isterseniz, herkesin coluk cocugu var serdivandaki rezilligi savunuyorsaniz sizede ayip.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 07:11
32

Saülü - Tamam hocam haklısın da her şeyin bir söyleniş biçimi var. Hocanın dediğini kimse inkar edemez ama kimse de hocanın üslübunu takdir edemez. Bunca kız öğrenciyi zan altında bırakarak böyle ithamda bulunmak yakışık kalmamış fakat hocanın dedikleri de yanlış değil.

Yanıtla . 21Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 00:59
31

Bilir Bilmez... - ahh coşkun ahhh soy adın gibi herşeyi bildigini sanıyorsun ama bak yorumların %90 sana ve yazarlıgına karşı her zaman kötümser bir yazar oldun....bu arada sen yazarmısın kırtasiyecimi..bence yazarlıkla alakan yok bunun kanıtı yorumlar..kırtasiyeden oturup hem yazarlık hem oda başkanlıgı olmaz bak KUAFÖRLER ODASI BAŞKANI ALİ AK NE GÜZEL DEMİŞ ŞAK ŞAK İÇİN SIRA BEKLEYENLER DİYE AMA SENİN ŞAK ŞAKCILIGIN HASAN ALİŞAN onu iyi becerirsin sen şak şakcılıgı helede bir duble rakıya cok güzel şakşakcılık edersin..insanlar asli görevlerini unutup başka işlere bakarsa böyle yorumlarda madara olur..ahh coşkun bilir ahhh üzüldüm bu hallerine..

Yanıtla . 16Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 00:58
28

Aşkın Bilir - Ebubekir Sofuoğlu bir konuşma yapmış. Coşkun Bilir hazretleri Fatih Savaşan hocaya saldırıyor.

Ne kuyruk acınız varmış be kardeşim. Hocanın çomak soktuğu o teker ne büyük bir tekermiş. Nemanızı kesince amma da ciyakladınız ve her olayı rektöre bağlıyorsunuz.

Kininizde boğulun emi.

Yanıtla . 16Beğen . 11Beğenme 17 Aralık 00:38
27

Adalı [email protected] - Bu tarihçi denilen adamı savunanlara tek bir sözüm var; Sizin kızlarınız Üniversite okumuyorlar mı? Böyle bir terbiyesizliği nasıl mideniz kaldırıyor çok merak ediyorum. Kalemine yüreğine helal olsun Coşkun Bilir. Adam gibi adamsın..

Yanıtla . 26Beğen . 27Beğenme 17 Aralık 00:33
29

Hurşit Mürşit - @Adalı [email protected] 27 nolu yoruma cevabı: Bizim kızımız sizin kızınız gibi okumuyor. Hadi şimdi başka kapıya

Yanıtla . 18Beğen . 19Beğenme 17 Aralık 00:45
26

Umut - Bu fuhuş yuvasını derhal terk etmesini diliyoruz!

Yanıtla . 22Beğen . 14Beğenme 17 Aralık 00:32
25

Akyazili - Yalanmi genelinden bahsetmiş ve öyle sen niye rahatsız oldun yazar 10 tane apart varsa 8 i öyle 10 öğrenci varsa yarısı öyle normallestirdi sizin gibiler Allah herşeyi gören bilen tek sahidimiz rabbim

Yanıtla . 34Beğen . 12Beğenme 17 Aralık 00:20
46

Serdivanlı - @Akyazili 25 nolu yoruma cevabı: akyazalı kardeşim iftara büyük günahtır, söylediğine göre 20.000 apart var 16.000 tanesinde fuhuş yapılıyor diyorsun ayıptır günahtır ,

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 04:06
22

Lisans - 40yıldır serdivan da oturuyorum üniversite mezunu biri olarak profesör beye kesinlikle katılıyorum. Özellikle büyük şehirlerde üniversite öğrencilerinin bazıları parasız kaldığında kesinlikle bu yollara başvuruyor. Sakarya üniversitesi faal olmadan önce serdivan köydü insanlar bahçelerinde hayvanını bakar bahçesini eker bakkala pazara gittiğinde herkes birbirini tanır sohbet ederdi şimdi herkes heryer yabancı gerçekten kampüs çevresi apart ve bunların bazıları günlük kiraya veriliyor bunu serdivan da emlakçılık yapan herkes biliyor üniversite bir şehre kültür eğitim alanında artılarının yanısıra ahlaki olarak bozuyor ne yazıkki

Yanıtla . 47Beğen . 24Beğenme 16 Aralık 23:55
150

Savaş Aşık - @Lisans 22 nolu yoruma cevabı: Abi yok, eğitim falan da hikaye. Ne veriyor üniversite Allah aşkına. Kattığı hiçbir şey yok. Sen kendin üzerine bir şey koymadığın müddetçe üniversite koca bir hiç. Sadece diploması işe yarıyor. O kadar.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 21:54
149

Savaş Aşık - @Lisans 22 nolu yoruma cevabı: Abi günübirlik ev kiralıyorlar ya. Allah aşkına bu evler günübirlik kime kiralanıyor? Artık aileler de orada huzursuz iyice. İyice üç maymunu oynuyorlar.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 21:53
21

Detaycı. - Doğru söyleyeni. Dokuz köyden kovarlar demişlerdir . Adam doğru söylüyor Serdivan ve kampüsün %50 si fuhuş apart dahil

Yanıtla . 38Beğen . 18Beğenme 16 Aralık 23:52
20

davetmione - sofuoğlu'nun söylediği sözlerde herkes ne kadar haklı olduğunu biliyor. lafı çarpıtmayın. herkese söylemiyor tabiki ama işin çığrığından çıktığını anlamaya bir kafeler caddesi geziintisi yeter! Sakarya halkı muhafazakardır, üniversitelerin olduğu yerlerde neler döndüğünü sanki siz bilmiyorsunuz, kafanızı gömmeye devam..

Yanıtla . 31Beğen . 10Beğenme 16 Aralık 23:38
19

Meşgul - çok yanlış siz işin öteki tarafındasınız bide butarafdan bakın tam bi ticaret hane olmuş hesapta okuyoruz

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 16 Aralık 23:38
18

Benvekendim - Teşbihde hata olmaz diyerek söylemiştir. Yoksa konuşmasını dinlemediğim halde bu cümlede doğruluk payı yok diyemem

Yanıtla . 18Beğen . 5Beğenme 16 Aralık 23:34
17

Vatandaş - ÖRÜMCEK BEYİNLİ SENSİN COŞKUN BİLİR sende gayet iyi biliyorsun Ebubekir Hocanın Tüm kız öğrencileri kastetmediğini madem dürüstsün vatan millet devlet sevdalısın niye bu zamana kadar ÜNİVERSİTENİN etrafında dönen ahlaksızlarla ilgili bir yazı yazmadın Gazteci olduğunu sanıyorsun gitsana emniyete şehirdeki beldedeki suç dağılımına bir bak RESMİ bir gör O zaman aklının arka planında var olan ama söyleyemediğin Ebu Bekir Hocanın haklılığını YAZIK güya gaztecisin Bir akademisyenin ailesini de bu işin içine çekecek kadar zavallısın

Birde anlayamadığım niye bu kadar rahatsız oldun seni rahatsız eden ne açıkla

Ne demek örümcek beyinli bu söylem bu millete pek yabancı değil temelinde ötelediğin içinde biriktirdiğin bastırılamayan duyguların mı var

Eğer Ebu Bekir Hoca yanlış söylüyorsa SEN doğrusunu köşende yazda milletimiz bilinçlensin

Yazık coşkun bilir yazık

Yanıtla . 34Beğen . 19Beğenme 16 Aralık 23:34
24

Kami - @Vatandaş 17 nolu yoruma cevabı: Bu şehirden senin gibi örümcek beyinler çoğunlukta olduğu için Marmara Bölgesinin en geri kalmış illerinden biri olarak kaldı. Coşkun bey daha ne desin. Serdivan ilçesinde oturan apartlarda tüm üniversite kızları o.... oluyor e be adam !!!!

Yanıtla . 9Beğen . 19Beğenme 17 Aralık 00:19
16

Vatandaş - Bir vatandaş olarak teşekkürler Coşkun Bey. Umarım bu yazınızı, yazıda bahsettiğiniz herkes okur ve bu profesör müsveddesi hakkında gerekli işlemleri başlatırlar bir an önce.

Yanıtla . 18Beğen . 30Beğenme 16 Aralık 23:31
23

Sakarya5454 - @Rumuzsuz 15 nolu yoruma cevabı: Fatih savaşan önce kendine baksın .kendi yaptıkları ne olacak boş boş konuşmayın

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 00:16
14

Örümcekavcısı - bu adamın kızları hangi üniversitelerde o dediği yuvalarda kalıyormuş?

Yanıtla . 13Beğen . 13Beğenme 16 Aralık 23:25
13

Serdivanli - Ben bu ilçede yaşayan biri olarak serdivan ilçesinin üniverste ilçesi olmaktan çıktığı ve gidişatın hic iyi olmadığı kanısındayım..Apartlar kiralık daireler stüdyo evler öğrenciler için yapıldı fakat gelin görünki sadece okul okumak için gelen evlatlar sayılı..Annesi babası dişinden tırnağından attırdığı parayla okutmaya çalışıyor ortama takılan kızlar erkekler yoldan çıkıyor..He o apartlarda yasayan eskortları torbacilari ve her hafta yapilan baskınları anlatmıyorum bile..

Yanıtla . 30Beğen . 2Beğenme 16 Aralık 23:21
12

Fatih Malla - akp silahşörü hocamızın öğrencisiyimdir..2000 lı yıllarda kibar ve iyi biriydi.son yıllardaki siyasi bir mevki arayışı akademik kariyer arayışı ne yazikki onu bomboş bir adam yaptı.çok yazık.Aslında bu kafaların yuvası oldu güzelim üniversitemiz.Serdivana bu itham yakışmadı.biz apartmanımızda escortluk yapan bayanı dahi apt.attıramadık mevcut yasadan ötürü.bu kanunuda taptığı hükümet yaptı

Yanıtla . 21Beğen . 17Beğenme 16 Aralık 23:21
151

Savaş Aşık - @Fatih Malla 12 nolu yoruma cevabı: Akademik kariyer peşinde koşan bir adam böyle riskli cümleler kullanmaz birader. Hocanın öğrencisi olmuşsun, daha hocayı tanıyamamışsın. Hocanın AK Parti'yi desteklemesi söylediklerinin doğru olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 21:58
11

çiftçi - soruşturmamı.. atılması lazım butun Türkıye 3-4 saattır bu olayı konuşuyor. sız başka şehırde yaşayan bır ebeveyn olsanız kızınızı bundan sonra sakarya üniversıtesıne yollarmısınız. bunu butun partı ıl yonetıcılerının cevap vermesını ıstıyorum.

Yanıtla . 15Beğen . 16Beğenme 16 Aralık 23:18
10

Karakaya. - sakarya üzerınden oynanan kırlı bir oyun var hep gündeme kötü olaylarla gelmesi istenıyor

Yanıtla . 7Beğen . 8Beğenme 16 Aralık 23:16
09

Sakaryalı - Fuhuş yuvası dediği için kızlar o..p olmuyor o..p para karşılığı ilişkiye girendir hocamız neyin ne olduğunu gayet iyi gözlemlemiş bunu dile getirdiği için örümcek kafalımı oluyor yani siz çağdaş modern hocamız dinci gerici yobaz öylemi ülkenin haline bak sanki bütün öğrenciler fuhuş yapıyor demiş adam serdivandaki apartları gelin gezdireyim diyor çevre komşular ne diyor bir dinleyin diyor ama örümcek kafa oluyor yazıklar olsun sizin medeniyetinize

Yanıtla . 24Beğen . 8Beğenme 16 Aralık 23:12
08

valla helal olsun - bu yazı çok güzel bir cevap olmuş o sözde hocaya sen kimsin genelleme yapıyorsun utanmaz hoca yazıklar olsun bizim hakkımız varsa aldığın maaşta haram olsun hoca

Yanıtla . 15Beğen . 23Beğenme 16 Aralık 23:11
07

Sorarsan Yazar - Sen ciddiye alınacak biri değilsin Coşkun. Hüseyin Cumaliya afra tafralar yapan Coşkun Hiçbilmez kalemini kırıp atma zamanı gelmedi mi? Okuduğunu anliyamıyacak derecede özürlü birisin. Gece olunca Hızır Ilyas Tepesi Necip fazıl Kısakürek caddesi Universite Caddesi civarında bir volta at derim. Ondan sonra gözüne gözlük takar,başındaki tarrağı da çöpe atarsın

Yanıtla . 22Beğen . 5Beğenme 16 Aralık 23:11
152

Savaş Aşık - @Sorarsan Yazar 07 nolu yoruma cevabı: Hüseyin Cumalı abi de, ne bileyim abi...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 21:59
06

Tebrikler - Duygularıma tercüman olduğunuz için çok teşekkür ederim. Kaleminize sağlık kimsenin hele hele orada çalışan birinin kentimizi, çocuklarımızı, Sakarya halkını böyle bir genelleme ile gündeme getirmeye kimsenin hakkı yok....

Yanıtla . 11Beğen . 17Beğenme 16 Aralık 23:07
04

Luna54 - Hocayı çoğu zaman eleştiririm,bu çıkışına tamamen katılmamakla beraber,kısmen katılıyorum.Yalanmı yani?

Yanıtla . 19Beğen . 5Beğenme 16 Aralık 23:05
03

Necip Millet - Coskun Allah seni bildiği yapsın. Neyin ne olduğunu çok iyi biliyorsun.Ama ortalığı kiskirtacak provakatorluk pesindesin. Ebubekir hocayı eleştirecek ler ilk önce onun kadar adam ve delikanlı olacak.

Yanıtla . 21Beğen . 9Beğenme 16 Aralık 23:02
02

Sami - Gündeme gelme, birilerine yaranma çalışmaları... Fazla üzerinde durup prim kazandırmaya gerek yok, kişi kendinden bilir işi..

Yanıtla . 9Beğen . 5Beğenme 16 Aralık 23:00
01

Vatandaş - hoca ne diyor siz ne başlığı atmışsınız sayın çoşkun bey ,adam okullun etrafındaki yerleşik düzenin üniversiteye yakışmadığını ve bu yüzde okulda eğitim kalitesinin düştüğünü söylüyor.

Yanıtla . 25Beğen . 3Beğenme 16 Aralık 22:59


Anket Sakarya'ya hayvanat bahçesi yapılsın mı yapılmasın mı?