Ayasofya Cami'ndeki Prenses Zoe ikonasından, Serdivan'daki fuhuş evlerine

Ebubekir  Sofuoğlu

1968 yılında Adapazarı'nda doğdu.

Sakaryalı,

Yani toprağımız!

Sakarya Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü'nde görevli Profesör,

Uzmanlık dalı da tarih..

Zaten uzmanlık dalının tarih olduğunu bir TV kanalında dünyaca ünlü arama motoru Google için ‘’Google'ı Abdülhamid buldu" demesinden de anlıyoruz!

Bu yılın Temmuz ayında Ayasofya'nın camiye dönüştürülmesinin ardından tarihi yapıdaki mozaik ve ikonaların durumuyla ilgili olarak Prenses Zoe (Zoi) ikonası için 'fahişe' diyerek ikonaların yok edilmesini savunmasıyla ilk kez daha farklı konularda da uzman olduğunu tüm Türkiye’ye göstermişti.

Ve şimdi, 5 ay önce Ayasofya Cami'ndeki Prensses Zoe ikonası için ‘Fahişe’ benzetmesini yapan Sakarya Üniversitesi'nin medyatik profesörü Sofuoğlu, 27 yıldır görev yaptığını söylediği Sakarya Üniversitesi'nde öğrenim gören ve Serdivan bölgesinde oturan öğrenciler için TV kanalında söylediği  akıl almaz sözlerle haddini aşıyor..

 Ne diyor sayın Sofuoğlu:

’ 27 senedir üniversitede çalışıyorum son bir iki senedir derslerin bu kadar boş olduğunu görmedim. Efendim üniversiteleri şehirleri geliştiriyormuş. Falan filanda da... Yalan böyle bir şey yok… Bakın üniversitelere,  Bütün Türkiye’ de üniversitenin yerleştiği yerler Nişantaşı'na döndü... Bizim Serdivan Sakarya’ya gelip görsünler... Yapılar, Sayın Cumhurbaşkanımızda vurguladı. Neredeyse fuhuş evleri.  Gördüğüm var istisna değil... ve derslere devamları söylüyorum... Derslere devam yüzde 30 - 40… Gördüklerim var gelin gezdireyim.. Siz nerede yasıyorsunuz?  Apartları anlatayım... Komşuları size söyleyecek,  emlakçılar size söyleyecek.’’

 Sofuoğlu’nun sözleri uzayıp gidiyor.

 Ama kısaca üniversitelerinin kaldıkları apartların fuhuş evleri olduğunu söylüyor..

 Bunları söylerken tüm apartları suçluyor:

 Sofuoğlu’na göre apartmanda kalan Sakarya Üniversitesi'nde öğrenim gören öğrencilerin hepsi aynı kategoride...

 Üzücü olan bu sözleri söyleyen Sakarya Üniversitesi’nde bu öğrencilere eğitim gören bir akademisyen...
Kendi öğrencileri için bunları söyleyecek kadar ileriye gidiyor.

TV kanalında öğrencileri için ağır ithamda bulunurken ’27 senedir  üniversitede çalışıyorum son bir iki senedir  derslerin  bu kadar bos olduğunu görmedim’ diyen Sofuoğlu bu sözleriyle bir anlamda Sakarya Üniversitesi Rektörlüğü'nü de bunlara göz yummakla suçluyor...

  Sofuoğlu’nun bir iki senedir dediği dönemde rektörlüğü Prof. Dr. Fatih Savaşan yaptığına dikkate alırsak, ortada rektörlükle yaşanan bir sıkıntı olduğu gibi bir durum ortaya çıkıyor...

 Öyle veya böyle...

Sakarya Üniversitesinde , TV kanallarında boy göstermeye çok meraklı olan Profesörler Ebubekir Sofuoğlu ve Bünyamin Bezci olduğu sürece Sakarya’nın adı daha böyle kötü anılır...

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Editör'ün Yorumu - Mesaj Gönder --- Okunma


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

84

Gülümser - Tamamen doğru ben SAÜ mezunuyum pizzacı ya sipariş verip hesabı başka türlü ödeyeceğiz diyene kadar duydum gördüklerimi söylemeye terbiyem müsait değil doğruları söyleyince neden zorunuza gitti tarih hocası olarak bilemem iyidir kötüdür ama bu açıklama tamamen doğru anneler babalar eğitime gönderdik sanıyor ama öyle olmuyor bedava fuhuş yuvası oldu çoğu yer

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 29 Ocak 01:34
83

Mehmet kasap - Adam doğru diyor yani .yazar efendi bence boş yapma sen kıskanma hocayı

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 28 Aralık 09:19
82

Gercekler - Yaziklar olsun be! Adam mükemmel sekilde dogrulardan bahsederken buradan mama saglayan belirli bir kesim neredeyse adami vatan haini ilan edecek.. medyabar sende biliyorsun ki universite büyüdü ayni hizla sakaryadaki ahlaksizlik oranida büyüdü.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 19 Aralık 13:17
80

Serdivanlı - Vay Be ne güzelde konuşuyordum tarih Dışında her konuda. Bir partinin ilçe teşkilatları sayesinde konferansta veriyordum.geleceğim garantiydi. Gündum ettumm gendumm buldum Derler buna hocaaaammm

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 18 Aralık 21:01
79

Ali Sacid Pusat - Büyük dava beka partilerinde ki davasızların maskesini de düşürdün hoca...

Zinayı hala yasaklamayan lar yitilmiş ötelere ağıt yakıyor... Sanki bilmiyor duymuyorlarmış gibi.

Çare mi hocayı linç... Modern medeniyet bu mu?

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 18 Aralık 20:21
77

Aliyar Emir - Yazık aramızda dolaşan bir sürü zina kar dan beter ettiniz hocayı..

Medeniyet denilen bu mu?

Normal zinanın serbest olduğu tuvaletinde en iğrenç yaşamlarının sergilendiği bir ülkede mayınlı tarlada gezmek kolay mı..

Ne değerlerimiz medeni olmak uğruna heba edildi.

Yazık ki çok yazık.. Gündeme bak..

Gündemde tutanlar aklet miyor mu?

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 18 Aralık 11:16
76

Ali kamil - Piyer loti sapığı bir semte ad olmuş.. İkona fahişe neden olmasın bu gavurun kimleri yüceltiği belli..

İmdi görülen resmi çekti diye..

Fuhuş yapana arka çıkmak, fuhuşu normalleştirmek! modernleşme adına yapılan sapıklık değil mi?

Doğrular nerelere batıyor..

Bu kokuşmuşluktan utanacak çareler arayacağımız yerde kolaya kaçıyoruz.

Eğitim ve edep adap yönünüzü insani leştirmeliyiz..

Ahlak sorunumuz var.

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 18 Aralık 10:49
74

Profsever - Kendisi de üniversite okuduğuna göre ve üniversiteden mezun belki çocukları varsa bu durumda ne olmuş oluyor

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 18 Aralık 08:38
73

Öğrenci - Fazla söze gerek yok Sakarya'lı olup Sakarya'da okuyan bir öğrenci olarak istifanı ver git ki gururun incinmesin toplum baskısı ile kovularak 27 sene sonra. Bu lafı yüzüne bir çok kız çocuğu, Sakarya üniversitesini kazansa bile aileleri tarafından okula yollanmıyacak ve eğitim hayatı belkide elinden alınıcak! Yazık ağzından çıkanın nelere sebebiyet verebileceğini düşünmemiş bir eğitmen.

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 18 Aralık 03:01
72

Mezun - Serdivan fuhuş yuvası diyorsunuz da 10 aydır öğrenci yok bu şehirde biraz mantıklı olun öğrencilere at pisliği kurtul mantığı

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 18 Aralık 00:19
71

. - Daha önce bu sitede Serdivan'da fuhuş baskını yapıldığı haberi var. Öyle sallamakla olmuyor...

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 18 Aralık 00:11
70

Tuna - Peki şuan ki gençliğin geldiği duruma bakarak tüm öğrencileri itham etmesini disarda tutarak ki bnce de yanlış hiç mi haklılık payı yok

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 23:43
69

Ss - Sınav birincisi olsam bu manita ortamını duyduktan sonra Sakarya universitesini tercih ederdim.

Yanıtla . 4Beğen . 9Beğenme 17 Aralık 22:15
68

Adaletli - Kimse boş konuşmasın ben acik adresimi Veriyom kemalpaşa 90 .sk gelin görün sağ sol on arka hertaraf apart kalanlar belli niye gocunuyosunuz tekel bayii gece yarışına kadar açık neyin ne olduğunu bilmeden konuşmayın 2 tane aile apartmanı var gerisi belli

Yanıtla . 21Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 22:04
67

Fatih - Sputnik Ebubekir sofuoğlu yazın: Ben böyle bi cümle kullanmadım başlıklı haber, Medyabardan daha net haber yapmış. Güya sakaryalı olacaksınız.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 21:17
66

Tolgas - Şimdi o apartların olduğu yerlerde neler döndüğünü herkes biliyor kimse kulağının üstüne yatmasın... fuhuş illegalitenin sadece bi kısmı olabilir... uyuşturucu vs. işlerde var... talihsiz olan üniversitenin adını karıştırmak... birileri fuhuş yapıyorsa bu üniversitenin yakınındaysa bu durum üniversiteyi neden bağlasın... kaldı ki o fuhuş yapanlar diyelim ki o kurumun kimliğini taşıyorlar bu durum o kurumu ve kurumun icindekileri kirletmez... kasadan bi kaç çürük elma çıktı diye kasa komple çürük diyemeyiz... çok toptancı bir yaklaşım olur... konunun özünü de kaçırmışlar... o apartlardır sorun olan üniversite değil... böyle saçma mesnetsiz tartışmaların içinde gitti kayboldu zaten ülke... oralara ruhsat verenlerde zaten bu hükümetin belediyesinin zamanınds oldu... bunu eleştirseydi ya milletin kızına iftira atacağına...

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 21:05
64

rhrehererh - Ya bırakın boş muhabbeti . Tabiki de fuhuş yuvası oldu her yer apart , escort , uyuşturucu. Kemalpaşa Mahallesi çığırından çıktı haberiniz yokmuş gibi konuşmayın, yoksa rahatlığınız elden gidecek diye mi susuyorsunuz

Yanıtla . 34Beğen . 11Beğenme 17 Aralık 20:41
63

Alpaçinoo - Ah hoca ah sen bilmezmisinki doğrular her yerde söylenmez yaktın bu dünyada başını ama sen bu zamanın en büyük cihadını yaptın sana yemin edıyorum ve inanıyorumki peygamber efendımıze komşu olursun inşallah.

Yanıtla . 26Beğen . 14Beğenme 17 Aralık 20:30
62

Ortamahalleli - serdivana ve şehrin muhtelif yerlerine apart binalara izin verenler niçin gündeme getirilmiyor.apartların yapılması bazı olumsuzlukları çoğaltmıştır. hocanın söylediklerinde istisnalar kaideyi bozmasada haklılık payı var.

Yanıtla . 18Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 20:20
61

Mrtkya - Serdivan bu pislik ögrenciler yüzunden bu halde...hocam çok doğru tespit?

Yanıtla . 24Beğen . 10Beğenme 17 Aralık 20:18
60

Yhh - Bu meczup akademisyeni derhal üniversiteden uzaklaştırın ve Prof.luk ünvanınıda geri alınız.Cumhurbaşkanımızı da bu fikirlerine alet ederek SUÇ İŞLEMİŞTİR.Ayrıca insanların coluğu çocuğu okuyor veya çalışıyor.Tetbiyesiz ve ahlaksız adam,YÖK bu soruşturma yapacakmış tasını tarağını toplayın kapı önüne koyun.Ayrıca Cumhurreisimizi bu gibi fikirleri olmadığından hakaret suçlaması ile TÜM SAVCILAR NE DURUYORSUNUZ HAREKETE GEÇİNİZ ALLAHINIZ AŞKINA.

Yanıtla . 7Beğen . 25Beğenme 17 Aralık 20:09
59

Numan Ozturk - Haber olsun diye paylaşım yapmayın adam iftira atmıyor yalan konuşmuyor sakaryayida kötülemiyor fuhuş yuvası serdivan doğru sakarya eskort yaz google direk serdivan bölgesi çıkıyor google bile anladiniz anlayamadınız galiba

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 20:03
78

Zeytin - @Numan Ozturk 59 nolu yoruma cevabı: Fuhuş yapılıyor diyenlerin hepsi Fuhuş yapıyor. Yapamayanlar da ya iktidarsız ya fırsat bulamıyor. Serdivan da normal aileler yok mu, onları da böyle yaftalamak kimin ne haddine.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 18 Aralık 17:35
58

hakki - Bu konuda Belediye baskani Yusuf Alemdarin soyleyecek bir sozu yok mu?

Emniyeti ilgilendiren bir durum yok mu? Bir prf a mi dusmus ahlak bekciligi ?

yazik

Yanıtla . 4Beğen . 6Beğenme 17 Aralık 20:02
57

Alpaçinoo - Doğruyu söyleyen dokuz köyden kovulur farketmez onuncu köyden yine seslenir hocamız.Ebubekir hocamın öğrencisi olarak benim gibi seveni çok var bunu bilin gayet başarılı ve örnek aldığımız bir hocadır. Söylediklerini anlamayan bilmeyen Sakarya da yaşamıyordur kesin ve net.

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 17 Aralık 19:58
56

Kadir - Evet doğru söylüyor her türlü arkandayız serdivanda 5 ay kirada oturdum kadın bağırışları binalara giren çıkanların hep yabancı uyuşturucu içen insanlar escortlar bu ne biçim bir düzen ahlaksız bir hayat kendimden utandım oturulacak ev kalmamış serdivanda devletimizin bununla alakalı bir düzen kurması gerek ortalık perişan halde

Yanıtla . 11Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 19:19
55

DogruAlim - Karalama calismasi yapma medyabar adam gibi haber yapiyorsan yap yapmiyorsan karalama yapma.

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 18:52
54

Ahmet Kaynar - Kalemine sağlık editör kardeşim. İki üniversitesitemiz var ikisinde de akedemisyen olarak bir sürü Profesör ve Doçent hocalarımız var ama hiç biri bu ve Bezci bünyamin gibi şov peşinde değiller. Bu ikisi tamamen uçlarda yaşayan şehirlerini kötülemekte hiç bir behis görmeyen acayip tipler. Fakat kabahat bunlarda değil bunların devlet üniversitesinde görev yaptıklarını yani devlet memuru olduklarını unutturan rektör ve üniversite yönetiminde kabahat hatta Yüksek öğrenim kurumunda.

Yanıtla . 8Beğen . 15Beğenme 17 Aralık 18:39
51

Eski Adapazar Lı - Bir çırağın hırsız veya iyi bir usta olması , kendisini yetiştiren ustanın sorumluluğundadır , bir öğrencinin geleceği de öğretmenlerin , eğitimcilerin sorumluluğundadır . Şahıs sofioğlu bence yobazoğlu yobaz , aklı uçkurunda herifin tekidir . Bu herife destek veren yobazlerın sülalesinde iyi eğitim almış , bu vatana katkıda bulunmuş , birtek insan olmadığından eminim . Dilerim Adapazarı 40 yıl önceki ahlaklı iyi insanların yaşadığı bir kent olur .

Yanıtla . 0Beğen . 7Beğenme 17 Aralık 18:08
49

Emine Yıldız - Sakarya bir üniversite şehri değil kafeler şehri oldu !!! Hesapsız mekanların açılması serdivanı perişan etti yetkililere arz ettik fakat hiç bir değişiklik olmadı !! En azından yeni mekanların açılmasına izin verilmesin !!! Sakarya gibi güzel bir şehri bu hal de görmek üzücü !!!

Yanıtla . 21Beğen . 12Beğenme 17 Aralık 17:31
65

Tolgas - @Emine Yıldız 49 nolu yoruma cevabı: Sakarya da ticari ahlak yokki... birileri bi işten para kazanmaya görsün hemen bi taklidi açılır hemde gelir burnunun dibine açar... o kafeler boş boş lâk lâk yapma mekanları... nargile + kahve 3 saat masa işgaliyesi... bi nargileyi de 3 kişi içer... aslında rantbl da değil kafe açmak... çoğu zarar sonra kime ne kadara çakabilirimin hesabı yapılır... parayı git boğaz köprüsünden at daha iyi... serdivanı ben kafeler çöplüğü olarak adlandırıyorum... çok yakında da apart çöplüğü olacak...

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 20:54
48

Muhammet yusuf YEMİŞ - Adam doğrunun dibini söylüyor zoruna gidinenin serdivandaki fuhsiyat hoşuna gittiği için zoruna gidiyor haberi yapan servis eden ajans doğruyu bildiğin halde gerçeği saklayanin................... .... Anladın sen onu

Yanıtla . 34Beğen . 19Beğenme 17 Aralık 17:24
52

Eski Adapazar Lı - @Muhammet yusuf YEMİŞ 48 nolu yoruma cevabı: yemiş kardeşim öğrenciler fahişemi senin gözünde

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 18:10
50

Adapazarlı - @Muhammet yusuf YEMİŞ 48 nolu yoruma cevabı: Doğru söylediği içinmi cumhurbaşkanlığı ve savcılık hakkında soruşturma başlattı

Yanıtla . 9Beğen . 11Beğenme 17 Aralık 17:33
47

ilhan - DOĞRU SÖYÜYO OYÜZDEN TAŞLANIYO BİR SERİVANLI OLARAK SONUNA KADAR DESTEKLİYORUM

Yanıtla . 22Beğen . 17Beğenme 17 Aralık 16:48
46

Ss - Akp heryere üniversite açtı.adamin dediği doğru üniversitelerin çevresi ihya oldu.apart alanların yapanlar zengin oldu çocuklarını başka illere üniversite okur diye gönderdi.uyusturucu alkol çok eşlilik aldı gitti.bosanma oranları arttı.akp bizi batililastirdi.

Yanıtla . 10Beğen . 11Beğenme 17 Aralık 16:31
45

Sami - Dervişin aklı neyse zikri oymuş üniversiteye giden her kızımızdan helallık almalı

Yanıtla . 18Beğen . 7Beğenme 17 Aralık 16:22
44

Erdoğan - editör kardeş.kafana göre kralcılık yapıyorsun ama gercekleri yazmanın da görevin olduğunu unutmuşsun.evet en az yüzde 50 hocanın dediği gibidir serdivan

Yanıtla . 17Beğen . 9Beğenme 17 Aralık 16:06
43

Pupni - Adam doğru konuşmuş ama genelleme yapması hoş değil, daha düne kadar apartların basıldığını haber yapmadınızmı ve eksik konuşmuş kendi personelleri mesai saatlerinde eski serdivan belediye önündeki çay bahçesinde ne işleri var acaba üniversite personelleri prf. tan tutun öğretim görevlerine, her biri giriş çıkış saatleri denetlenmeli çay bahçesinde oturarak maaş almaları helalmi ne işleri var cafelerde çay bahçesinde

Yanıtla . 17Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 16:05
41

akyazılı - böyle hocaları okula nasıl sokuyorlar daha ne dediğinin farkında değil

Yanıtla . 13Beğen . 16Beğenme 17 Aralık 15:39
40

KOSOVALI - DİNİN AZİZLERİNİ RESMEDİP FUHUŞ HABERİNE YAMAMANIZ BÜYÜK SAYGISIZLIK VE HAMLIKTIR... LÜTFEN HAYATLARINI GÜZEL AHLAKA VE İNANCA ADAMIŞ İNSANLARA KARŞI BİRAZ DAHA HASSAS VE SAYGILI OLALIM.

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 14:28
38

Gercekci - Allah askina bana soyleyin daha dune kadar serdivan ilcesinin fuhus yatagi oldugunu apartlarda neler oldugunu kendiniz haber yaptiniz.Simdi hangi sebeple cikip serdivan harika biryer flan filan kime inanalim biz simdi? Sn medyabar ekibi lutfen dun yazdiklarinizla celismeyin dusunun oyle yazin...

Yanıtla . 34Beğen . 4Beğenme 17 Aralık 14:25
37

İnsan - HOCA VİDEODA GELİN GEZDİREYİM SİZİ SERDİVANDA Kİ APARTLARDA DİYOR .

COK GİTTİ GALİBA BU KADAR NET KONUŞABİLDİĞİNE GÖRE.

Yanıtla . 8Beğen . 20Beğenme 17 Aralık 14:24
36

Sdsdsd - CIKMIS BIRTANE DAHA BOS KONUSAN ISTE GULUYORUM SIZIN BOYLE SACMA SAPAN ACIKLAMALARINIZA YAZILARINIZA .. YAZIK MILLETIN UCKURUYLA UGRASACAGINIZA AZ FAYDALI ULKE ICIN BILIM ICIN VS ONLARI YAPIN ...

Yanıtla . 6Beğen . 16Beğenme 17 Aralık 14:04
35

fatih demirezen - adam herkese aynı şeyi söylemiyor konuyu saptırmayın, artı derslere devam konusu kayıtli kuyutlu bi durumdur gazeteciyim diye ortada dolaşacağına git araştır belki yalanını çıkarırsın adamın ortaya bizde seni alkışlarız

Yanıtla . 22Beğen . 11Beğenme 17 Aralık 13:56
33

Kurt Şahin Berk - adam ayasofyadaki ikonu fahişeye benzetti okuldaki öğrencileri fahişelikle suçladı ..Herhalde fahişelik içine işlemiş bu kadar takıntı haline gelmesi hayra alamet değil onun için meslek olarak mı düşünüyor nedir ama ondan anca peçeteci olur

Yanıtla . 18Beğen . 18Beğenme 17 Aralık 13:06
32

9. KÖY - Bu hocaya sorarım, varlıklı, maddi sıkıntısı olmayan bir hayat kadını, yada eskort tanıdığı var mı? Fuhuş u inkar eden kimse yok. Fakat, bütün üniversite öğrencilerine genelleme yapması rezillik. Üniversite öğrencilerinden fuhuş yapan var ise, bunun suçu, onu fuhuş yapmak zorunda bırakan sistemdir. Kendisi , Üniversite, belediye, sivil toplum kuruluşları ve en başında devlet sorumludur. Hangi kadın isteyerek fuhuş yapar?

Yanıtla . 15Beğen . 12Beğenme 17 Aralık 13:04
42

Falan Filan - @9. KÖY 32 nolu yoruma cevabı: Fuhuş yapan her kadın fuhuş yapmak istemiştir.

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 15:56
31

Talebe - Sakarya Üniveristesi'nde hocadan ders almış bir talebe olarak bu yaşanan durumdan dolayı çok üzgünüm, hoca derste de her zaman söylerdi. Üniversite olan şehirlerde kütüphaneler, kültür merkezleri, laboratuvarlar artar... Şuan ne yazık ki üniversite olan şehirlerde kafeler, eğlence merkezleri artıyor... hocanın ifade etmek istediğinin bu olduğunu düşünüyorum. İfade ediş şeklinde ne kadar hata olsa da söylediklerinin doğru olduğunu herkes çok iyi biliyor...

Yanıtla . 51Beğen . 7Beğenme 17 Aralık 12:55
39

İnsan - @Talebe 31 nolu yoruma cevabı: Belki haklısınız ama hoca olmuş üniversiteye bir zahmet hitabeti öğrensin.

youtube dan videoyu izlerseniz sunucu konuyu toparlamakta bile zorlanıyor.

Yanıtla . 3Beğen . 11Beğenme 17 Aralık 14:27
30

9. KÖY - Hoca doğru söylüyor diyenler ile, EOL MÜTERCİMLER i mahkemeye verenler aynı ÖRÜMCEK KAFA.

Yanıtla . 11Beğen . 15Beğenme 17 Aralık 12:54
53

Eski Adapazar Lı - @9. KÖY 30 nolu yoruma cevabı: Müthiş tespit , teşekkürler ..

Yanıtla . 1Beğen . 6Beğenme 17 Aralık 18:31
28

Gazeteci - Sakarya mız ve Üniversitemiz niye hayırlı şeyler mesela önemli buluş yaptı ülkede bir ilk şehirde şu yapıldı gibi güzelliklerle anılacağına böyle prof. olan ki nasıl olduğu bence soru işareti birisince ulusal medyaya malzeme oluyor. Rezil insanlara lütfen sahip çıkmayalım SAÜ müz güzel yerlere gelsin güzelliklerle anılsın Yeter artık

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 17 Aralık 12:48
26

Tarihçi - Koskoca Üniversitesitde sadece çocukların derslerine değil toplumdaki yerine de dertlenen nadir bir hoca olduğunu gördüm Ebubekir beyin, Allah yolunu açık etsin yardımcısı olsun..

Yanıtla . 16Beğen . 11Beğenme 17 Aralık 12:42
25

Hll - Hoca doğru söylemiş apartlar çığrından çıkmış. Ama bunu yapan öğrenciler değil, bunu yapan şehrin ağır abileri, bir kısım sonradan görme esnafları, ve onların sanatçı adı altındaki dostları. Öğrenciler bu abiler yüzünden, sarkıntılığa maruz kalmamak için civardaki kafelere gidip oturamıyor bile. Öğrenciler hakkında yorum yazan şehrin delikanlıları çok yüreklilerse arkadaş ortamlarında bu mevzular ballandıra ballandıra anlatıldığında, senin ne işin var orada demeyi bilsinler.

Yanıtla . 19Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 12:30
29

Gülay Kurtoğlu - @Hll 25 nolu yoruma cevabı: 160 binden fazla öğrenci var bu şehirde bunların içinde herşey olabilir bu tüm öğrencileri ve üniversiteleri bağlamaz tıpkı kuran kurslarındaki tacizci hocalar yüzünden o şehirler ki biride şehrimizde gerçekleşti tüm kursları partiyi veya şehri bağlamadığı gibi ...O hocanında okulda adı geçiyor !!!!!!!

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 12:54
24

Kemal 54 - Hocayı sevmem ama doğrular söylenince saldıranlara söylüyorum kampüste bankamatikten para çekip az gönderdi diye babasına küfrederek arkdaşıyla sarmaş dolaş ayrılırken arkasından baktım babası kimbilir hangi inşaatda aldığı yevmiyenin tamamını kızına göndermişti

Yanıtla . 30Beğen . 7Beğenme 17 Aralık 12:07
22

Zafer - kişi kendinden bilir işi 25 yıldırda hocalık yapmış

Yanıtla . 10Beğen . 11Beğenme 17 Aralık 11:51
21

Rumuzsuz - Size ne abi isteyen istediğini yaşar bu dünyada herkes kendinden sorumludur isteyen camiden çıkmaz isteyen genelevden.

Yanıtla . 10Beğen . 23Beğenme 17 Aralık 11:50
18

Vatandaş - Kral çıplak demiş ama herkesin gözüne bakarak. Sert mi? Sert ama herkesinde üstüne alınması yanlış. Adamın demek istediklerine odaklanmak yerine kralın çıplak olduğuna odaklanmanın ne anlamı var bir düşünmek lazım. Adam diyorki boş beleşe her yerde üni var. Şehir kalkındırmak için üni. Kurulmaz. Ülke kalkındırmak için bilim yuvası kurulur. Bilim yuvası kurun demiş.

Yanıtla . 18Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 11:45
16

bir garip yolcu - Hoca aşk yaşıyorlar deseydi. Hemen ne güzel gençler birbirini seviyor dersiniz.

Apartların bir çoğu ne amaçla kullanıldığı açık. İstisnalar kaideyi bozmaz

Yanıtla . 23Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 11:40
15

Srdvn - KİMSE DE DEMİYOR Kİ .BU ADAM YILLARCA HOCALIK YAPIYOR SAHAYI TANIYOR, ACABA SÖYLEDİKLERİ HAKİKAT OLABİLİR Mİ? DİYE..HAMASET YAPIP YOK EFENDİM TERKET BURAYI DEMEK. KAFANIZI KUMA GÖMMEK DEĞİL MİDİR? LİNÇ ETMEDEN ÖNCE BİR DÜŞÜNÜLMELİ...

Yanıtla . 34Beğen . 11Beğenme 17 Aralık 11:36
14

Analizci - Kısmen doğru söylemiş.ama abartmış hoca bozuntusu.ne kadar gece alemini yaşayan barsa serdivandaki apartlarda yaşıyor eskortu pezevengi dansözü ortak ev tutanlar vb. Gibi.hal böyle olunca kampüs çevresinin böyle anılması normal oluyor.sakaryalı bu duruma alıştı artık.

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 11:36
13

Adalı - 1. Ey hoca, senin bir kız evladın varmı bilmem. Ama şunu sor kendine, senin gibi biri çıkıp ta kızının okuduğu üniversitenin öğrencilerine böyle bişey dese ne yapardın?

Yanıtla . 16Beğen . 12Beğenme 17 Aralık 11:35
12

Prof - apartlardaki keşfi ne ara yapmış sevgili prof

Yanıtla . 14Beğen . 13Beğenme 17 Aralık 11:20
34

Haydar - @Prof 12 nolu yoruma cevabı: Senin olmadığın güne denk gelmiş

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 13:19
10

sakaryaaaa - Yazık çok yazık bunlar mı gelecek nesilleri yetiştirecek?SERDİVANDA YAŞAYAN AİLELER,KIZ ÇOCUKLARI ZAN ALTINDA BIRAKILMIŞTIR.Bir öğretim üyesine hiç yakışmıyor.Kendiside çocuk sahibi ve mutlaka çocugu üniversite okuyacak o zaman aynı durum olsa kendisinin tepkisi ne olacak??

Yanıtla . 14Beğen . 16Beğenme 17 Aralık 11:03
09

Barış - Profesör olmuş bazıları ama insan olamamış...:((

Bir utanmadan sıkılmadan böyle bir genellemenin yapıldığı sözlerin arasına Sayın Cumhurbaşkanımızı yazıyor...!

Orada apartlar da kalan senin benim çocuklarımız, bu nasıl bir sapık düşünce ki apartların fuhuş evi olarak söylüyor.

27 senedir görev yapıyormuş son bir iki senedir böyle derslerin boş geçtiğini görememiş, sanki derslere giriyor son donemde pandemi olduğunu bile unutmuş cahil prof. eğer bu sorun ise tek sorumlusu sen ve senin gibi zihniyet sahibi öğretim görevlileridir. senin dersinden ne hayır gelir ki..!

Yanıtla . 15Beğen . 14Beğenme 17 Aralık 11:03
08

Masal - Yazı güzel haklısınız da Medyabar ailesi olarak ne zaman yazı yazmayı, anlatım bozukluklarını, dil bilgisi kurallarını veya noktalama işaretlerini öğreneceksiniz?

"Üzücü olan bu sözleri söyleyen Sakarya Üniversiteisinde eğitim gören bir akademisyen...."

Eğitim gören değil canım eğitim veren.

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 17 Aralık 10:57
07

ytrcn - soylenecek sozler degıl.mademkı SU okadar kotu hemen ıstıfa etsın.ılgılılerın gereken hassasıyetle konunun uzerıne gıdeceklerını umuyorum.kınıyorum.

Yanıtla . 10Beğen . 10Beğenme 17 Aralık 10:57
05

Milletimin İstiklal - Şehir Dışından bundan 10 sene kadar önce bir müşterim serdivandaki işyerimde bana, Sakarya üniversitesi Serdivanı kalkındıracak ama ,ahlakıda yok edecek demişti gerçekten de öyle oldu,apart evler kızlı erkeli yaşamalar ortaya cıktı,bunun önüne yurtlarla geçile bilir KYK Yurtları çoğaltılmalıdır,

Yanıtla . 22Beğen . 7Beğenme 17 Aralık 10:55
04

A - Sövmek istesen hangi birine söveceksin? Bunu adam yerine koyup profesör yapan sisteme mi? Yoksa bun şerefsizin bunca olaya karışmasına rağmen halen daha görevde tutan üniversite heyetine? Ya da hepsini geçiyorum Sakarya Üniversitesi içerisinde bu kadar gerici, şerefsiz insanları doldurana mı? Sorular büyük ama cevap daha da büyük. "Kim namus ve ahlak şövalyeliği yapıyorsa, bilin ki en namussuzu odur." diyor Nietzsche. Anlayan anlar!

Yanıtla . 14Beğen . 13Beğenme 17 Aralık 10:53
03

Ord. Prof. Dç. Dr. - Aklı fikri kadınlarda, cinsel ilişkide başka bir kelime konuşmuyor..

Yanıtla . 20Beğen . 13Beğenme 17 Aralık 10:49
02

Ilker - Şimdi Sakarya üniversitesin de kendisi dahil 1591 akademisyen var çık kendisini 1590 akademisyen bu zihinle aynı yerde eğitim veriyorlar burada asıl tepkiyi vermesi gereken Sakarya üniversitesin deki 1590 akademisyendir çıkıp bu zihniyeti nasıl dışladıklarını anlatmaları gerekir buradaki söylem 1590 akademisyene de hakaret anlamına geliyor

Yanıtla . 14Beğen . 11Beğenme 17 Aralık 10:41
23

zafer - @Yedi̇ates 01 nolu yoruma cevabı: sakarya üniversitesi ilim ve irfan yuvasıdır nerden baktığınız ve ne kadarına baktığınız önemli

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 11:53
20

Adali54 - @Yedi̇ates 01 nolu yoruma cevabı: Bir ikimi çürük.Sen nerde yasiyosun dagbasindami.Serdivandaki apartları bi git gör istersen.giren çıkanları gör bı %50 si adamın dediği gibi apartlarin

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 11:48
19

Haydar - @Yedi̇ates 01 nolu yoruma cevabı: Var mı yok mu? Sakarya'da fuhuş baskını haberlerinde en çok adı geçen yer serdivan yalan değilki... Burası üniversite açılana kadar kimsenin kimseyle işi olmadığı Mısır ekimi ve hayvancılık yapılan köy gibi bir yerdi. 99 depreminden sonra da patladı gitti. Hoca apart diyerek olayı biraz daha dramatize etmiş apart olmasa başka tip evler olsa bu işler olmayacakmışsın?

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 17 Aralık 11:47
17

A - @Yedi̇ates 01 nolu yoruma cevabı: Yediates, seni de bu adamın bahsettiği fuhuş olayının konusu yaptıklarından haberimiz yoktu. Geçmiş olsun diliyorum.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 17 Aralık 11:44
11

Adapazarlı - @Yedi̇ates 01 nolu yoruma cevabı: bilader senin kız kardeşin veya bir akraban yok mu bu ünide? ne demek haklılık payı yokmu? bir iki tane çürük var diye koskoca üniversiteyi hatta serdivan bölgesini zan altında bırakmış ne demek haklılık payı var?

Yanıtla . 18Beğen . 5Beğenme 17 Aralık 11:10


Anket Sakarya'ya hayvanat bahçesi yapılsın mı yapılmasın mı?