Ebubekir Sofuoğlu operasyona kurban gitti, ama!

Sakarya'da gündemin en önemli konusu oldu Prof. Ebubekir Sofuoğlu.

Apartlar fuhuş yuvası derken ne kadar büyük bir hata yaptığının inanın farkında bile değildi.

Hepimiz tepki gösterdik. Hatta ben ulusal basında haberi okuyunca "BU ŞEHRİ TERK ET HOCA" diye sosyal medyadan paylaşım bile yaptım.

Peki ulusal basın ne yaptı ? Hocanın o sözünün önünü aldı sonuna yapıştırdı ve ortaya şu söz çıktı " Üniversiteler fuhuş yuvası" 

Hoca bir anda ulusal basında ve sosyal medyada linç edilmeye başlandı. 

Aman Allah'ım herkes sallıyor benim gibi hocaya... 

Evde bir kaç kez daha dinledim... Hoca apartlara fuhuş yuvası demiş, üstüne neredeyse hepsi diye de genellemiş ama ulusal basında lanse edildiği gibi ÜNİVERSİTELER FUHUŞ YUVASI dememiş. 

Benim bir kaç kez dinledikten sonra anladığım bu gerçeği nedense ne siyasiler, ne bürokratlar anlayamamış...

Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın'dan tutunda CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel'e kadar sağdan soldan herkes tepki gösterdi hocaya...

Kısacası adamı Serdivan'ı fuhuş yuvası gibi göstermekten değil hiç söylemediği bir sözden dolayı adeta linç etti ülke.

Bu haberi ortaya atanlar da amacına ziyadesiyle ulaştı.

Öyle ya "Serdivan'da ki apartlar fuhuş yuvası oldu" dedi diye manşet atsalar Sakaryalılar hariç kimin umurunda olurdu ki bu açıklama. 

Bence büyük bir oyunun ve iftiranın kurbanı oldu Ebubekir Sofuoğlu.

Adeta ulusal medyanın yaptığı gündem operasyonuna malzeme edildi. 

Serdivan'ın durumu konusuna da hiç girmeyeceğim. Durumunu bilen biliyor.

Apart gerçeğini gören dönemin rektörü Muzaffer Elmas'ın girişimleri ile Serdivan'da apart yapmak bile yasaklandıysa... Rektör basından bangır bangır bağırdıysa öğrencilerine "Apartlara çıkmayın" diye demek ki bir şeyleri görmüşler ve önlem almaya çalışmışlar zamanında.

Ebubekir hocanın tek hatası düşündüğünü yüksek sesle söylemek olmuş. 

Buradan seslenmek istiyorum Ebubekir Hocaya...

Senden özür dilerim hocam. Söylemediğin bir söz için seni yargıladım, hatta seni bu şehirden kovdum. Tekrar tekrar özür dilerim... Şimdi de senden bir özür bekliyorum. Söylemediğin söz için değil tabi ki.

Serdivan'da böyle bir problemin olduğu ne kadar bilinse de bunu yüksek sesle dile getirdiğin en önemlisi de genelleme yaptığın için. Hele birde ulusal bir TV'de.  

Her doğru her yerde söylenmez Hoca... Hele hele bir şehir, bir ilçe için bu tür konularda genelleme hiç yapılmaz...

Yol yakınken bence sende özür dile...

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Hakan Turhan - Mesaj Gönder --- Okunma


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

181

Yorum - Milletin namusuna dil uzatmak sizin ne haddinize insanların namusunu serefini küçük düşürücü açıklamalar mutlaka ceza almalı.siz bu sözü genel ev çalışanlarına bile diyemezsin küçük düşürücü açıklama yapamazsın insanların namusu serefi hakkında.Ahirette görecekler seni o kadar millete dil uzattın Alim sandın kendini sen mi fuhuşculara benziyorsun millet mi ?okuyarak öğrenilmiyor.Iyi söylediğinizde Mevlaya Kötü de söylediğiniz mevlaya gidiyor karşındakilere gitmiyor imtihan yeri Dünya hayrsız konuşanlar cezasız kalmamaĺı.kız cocuklarıni küçümsüyor kendi erkek olduğuna göre

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 24 Aralık 16:15
177

geçmiş olsun - operasyona kurban gitti demek ne oluyor

eğer böyle ise hoca birilerinden aldığı talimatla bu konuşmayı yaptı.

kendi çalıp kendi oynayan birisi nasılbir operasyona kurban gidiyor

maksadı aşan genlleme ifadesi kabul edilebilir değil

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 22 Aralık 11:27
176

Misafir - Hakan Bey, Bence yayınlanan o TV programının tamamını bir daha ve dikkatli şekilde seyredin!.. Moderatör, "hocam, biraz ağır olmadı mı?" diye uyarıyor ve sözlerini kesmek istiyor. Sofuoğlu cüretkar şekilde sözlerinde ısrar ediyor. Bu programı seyreden herkes, bu hocanın üniversitede uzaktan eğitime katılmayan öğrencileri nasıl aşağılayıp, suçladığını ve üniversite gençliğinin bu apartlarda fuhuş yaptığını kastederek konuştuğunu gördü!..

Şimdi sizin neden yazdıklarınızı geri alıp, Sofuoğlu'nu aklama kampanyasına katıldığınızı anlayamadık!..

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 22 Aralık 11:13
175

Gaziantep - Can pahasına da olsa, Ebubekir Sofuoğlu✊

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 22 Aralık 09:13
174

Kılınçbey -) - 1-) Hakan Turhan öncelikle ne yazdığından ziyade 46 bin kişiye bir yazıyı okutabilmek Sakarya'da her gazeteci için hayal bile değil. Tebrikler...

2-) Bununla birlikte özür dilemek büyük bir erdem...

3-) Hocanın operasyona kurban gittiği gerçeğini görebilen 2-3 yazardan birisin Türkiye çapında bunun için tebrik ederim

4-) Birdaha anlamadan kimseyi yargılamazsın birdaha eminim senin adına büyük ders

5-) Hocam her yerdedüşünceni, ağzına geldiği gibi söylemeye devam et, rol yapma seni biz böyle sevdik...

6-) Apartları bilmem ama fuhuş Serdivan'ın büyük sorunu haline gelmiştir...

NOKTA

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 22 Aralık 00:34
173

Serdivan - Özür dilemenin bir erdem olduğunu düşünen bazı zavallılar,düşünmeden araştırmadan kalemine geldiği gibi yazanlar..Düşün taşın araştır öyle yaz yoksa daha çok özür dilemek zorunda kalırsın

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 21 Aralık 20:41
172

Muhammet - Adı geçen bölgede ahlakı bir sıkıntı varsa konuyu bir televizyon programında genelleme yaparak insanlar inciltilmez vekilliğe yada emniyet ahlak masasına ihbar edilir ve gereken yapılır herkes işine bakmalıdır.

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 21 Aralık 17:39
171

Mantık - Arkadaş önce afaroz etmiş bakmış para etmiyor bari yaranayım demiş bu ne saçma konu yaa bence biraz uçkurunuzdan çıkın dünyaya öyle bakın

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 21 Aralık 17:35
170

Tekaüt - Bu şahıs üniversitede hoca imiş, neden hiç akademik makaleleri ile değil, böyle siyasal dinsel saçma sapan konuşmaları ile gündeme gelir bir kerede okulunda yaptığı bir çalışmayı gündeme getirin sayın medyabar herhalde bu şahıs(Prof diyemiyeceğim) apartları gözetlemekten fırsat bulamıyor akademik çalışmalarına

Yanıtla . 12Beğen . 6Beğenme 21 Aralık 17:26
168

Tanidik - serdivanda oturuyom evimin karsisinda apart yaptilar taninmis bir esnaf fetocusu varmis baskinlarmi gece vizir vizir navigazyonla felen arabalar o... lar donsoz gunluk veren emlakcilar gorduk duyduk mahallede herkes eski yerli gerkes sikayetci daha bir ay once emlakci kiraya vermis birine ev sahibinden gizli eve gelen giden belli degil eve gunde 30 kere disardan paket servis yemekler geliyodu evin sahibi evine geliyo emlakcidan habersiz evde fuhus yapan 2 kadin 3 erkek cikardilar 2 saat ugrasti polisler kapiyi cilingir acti icerde alem varmis gormedik polisler soyledi rezillik tek kelimeyle colugumuz cocugumuz var apartlar denetlenmeli muhtar bekci vs gorevliler tarafindan bunlarda ogrenci kalmiyo hepsinde amakk ogrencileri firsata cevirip insanlar 1 metre yerini apart yapti evet serdivan cok duyuyoruz fakat gorevliler nerde denetim nerde bu sahipleri de para gelsin gerisi ilgilendirmiyo hee bu durum turkiyenin genelinde vardir serdivan demesi ogrencilere demesini uygun bulmadim bulmuyorumda apart diil dairelerinide insan 2 ogrenciye veriyo 3 ortak tutan isciye veriyo ayip ogrencilerin verdigi paralarla karnini doyuran insanlar bunlar

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 21 Aralık 15:58
179

Fidan - @Tanidik 168 nolu yoruma cevabı: Ya gerizekalı cahil sana ne insanlar kendi özel alanlarında istediklerini yaparlar herkes sizin kurallariniza göre yaşamak zorunda mı şunu o cahil kalın kafalariniza sokun insanlar başkalarının sınırlarını asmadiklari sürece istedikleri gibi yaşama hakkına sahipler sizin gibi densizlere ve hadsizlere de adalet ve millet gereken cezayı verecektir.burasi Türkiye Cumhuriyeti dağ başı değil millete öyle ahkam kesemezsiniz.milletin kapısını apartini gözleyeceginize kendi işinize bakın.tabi varsa?

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 23 Aralık 00:38
167

A. S - Dikkatli konuşmak kazım. Fikmlerdeki bozucu etki için desen yobaz gerici olursum!

Niye?

Sanata ve sanatçıya hakaret diye vaveyla ederler!

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 21 Aralık 15:17
166

Bakmakla Görmek Başka - Başindan beri kızamadım evet genelleme yapılamaz ama durumun ne olduğunu herkes biliyor bu kadar masumlaştırmak madurlaştırmak tamda istenildiği gibi ört pas edip üsste cıkmak bu cığırtkanlıgı yapanlar hemen ardından taciz idialarını gündeme getiriyor şikayet mi ediyor destek mi veriyor ayırt etmek mümkün değil ahlakı değerleri dillendirmek yapmaktan daha ayıp ve yanliş sayılıyor nedense eskiden yanlış yapılanı uyarmak meziyetti şimdi yanlışa canak tutmak sonra da biz nasıl bu hale geldik diye soruyoruz

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 21 Aralık 15:08
165

Taci - Apart denilen ogrenci evleri de Universitenin bir percasi olmuyormu bre gafil. Herkes dogru anladi o sapigi bir tek sen yanlis anlamissin. Herkesin colugu cocugu ogrenci evlerindee hepsimi ayni sizin zihniyetinize tukureyim

Yanıtla . 7Beğen . 8Beğenme 21 Aralık 15:02
160

adalı - hocayı 3-4 kez dinledim.Hayret adam apartlardan bahsediyor millet üniv.diyor diye şaşırdım..Bir tek adapazarlı apartlar temiz düzgün diyorsa yalan söylüyor..hocanın bilmesi gereken şey HER DOĞRU HER YERDE SÖYLENMEZ.Hakan beyin bu yazısıda gerçeği net gördüğünü gösterir..Ayrıca kimseninde kimsenin hayat tarzına bu denli karışma hakkı yok.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 21 Aralık 14:17
159

Osman Sener - Okudugunuzu da anlamıyorsunuz.;"nerdeyse" kelimesini genelleme yapmamak için kullanmış.

Hepsi degilse de çogu demek istiyor.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 21 Aralık 14:12
157

Insaf ... -

Adamın hatası sadece gerçeği dile getirmiş olması hepsi bu..20 yıl sonra nasıl bir sabaha uyanacağız siz onu düşünün.. çünkü bu gerçekler çook geç sesli dile getirildi..bu ortamda büyüyenler yarının anası ve babası olabilecek mi ?

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 21 Aralık 13:52
156

Taner - Bunlar gündemi değiştirmeye yönelik bulanık şeyler itibar ilimde ve bilimde olmalı insanda değil

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 21 Aralık 13:44
154

Mehmet - Sofuoğlu ahlaksızlığın sembolüdür. Onu burada savunmak yandaşlığın kendisidir.

Yanıtla . 7Beğen . 16Beğenme 21 Aralık 13:33
161

Dr. Ecem Yiğit - @Mehmet 154 nolu yoruma cevabı: Apart sahiplerinin avukatısın halde.!?

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 21 Aralık 14:22
153

C.ö - Bu nasıl talihsiz bir yazıdır böyle. Ekonomisi öğrencilerden dönen bir bölgede öğrencileri böyle çirkin ithamlarla suçlayan birini nasıl savunursunuz. Yazık sizin gibilere fuhuş sorunu çok ırgalıyorsa sizi öncelikle suçu apartlarda ve öğrencilerde değil serdivan civarından elini asla çekmeyen kodamanlarda, zenginlerde arayın. Bıktık bu adamların tacizlerinden, öğrencilere fahiş fiyatlarla ev kakalamaya çalışan emlakçılardan ev sahiplerinden!!

Yanıtla . 7Beğen . 6Beğenme 21 Aralık 13:08
151

Geri Vites - Şimdi sizin aklınızda iki soru var 'R' geri vites nedir ve nasıl yapılır

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 21 Aralık 12:56
150

Murat - Apartlara denilince haklı oluyor yani enteresan bir bakış açısı

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 21 Aralık 12:55
148

Toprak - O pis yerleri görmek istersen antalya ahatliyi gidin gürün

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 21 Aralık 12:44
147

Son Bükücü - Böyle bağnaz bir hocayı savunmanız çok yanlış olmuş.

Yanıtla . 4Beğen . 11Beğenme 21 Aralık 12:24
162

Dr. Ecem Yiğit - @Son Bükücü 147 nolu yoruma cevabı: Ebubekir Sofuoğlu hoca Apartlarda uygunsuz ilişkiye giren gençlere arka çıksaydı çok mutlu olup yere göre sığdıramazdınız herhalde!?

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 21 Aralık 14:26
146

Aliyar Emir - Fuhuşun önlenmesi için gündeme getiren, fuhuş edeni rahatsız eden herkese örümcek kafalı damgası vuran modern kafalar, karınızı kızınızı bacınızı ne kadar seviyor batağa düşmesini istemiyorsanız, fuhuş rezaletini karşı olanları, linç le sorun çözemezsiniz.

Rahatsız etmeyelim... Mi? İnsanız yahu!

Aynı yolun yolcuları çoğalmış ise arsız insan olmaz... İNSAN görünümlü çukurlar dır

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 21 Aralık 12:24
145

Pusula - Yapmayın allah aşkına. Bu provakatörün savunulcak nesi var. Kendisi sürekli kutuplaşma ve nefret yayma söyleminde. Yok pantolon giyen kadınlar şöyle, yok Ayasofya’daki ikonlar kaldırılsın, fahişe ikonu, bu pislik herif tam da rengini belli etti ama çekirge her zaman sıçrayamıyor işte, bu sefer sı.tı

Yanıtla . 7Beğen . 20Beğenme 21 Aralık 12:21
144

Ahmet - Bu adam Profesör mü ahlak polisi mi? Tek tek apartları kontrol mü etmiş? Nasıl haber bu, nesini savunuyorsunuz? Yandaşlığı da abartmayın bu kadar.

Yanıtla . 10Beğen . 14Beğenme 21 Aralık 12:10
143

Afrika - BU konuşmaları yapan bir PROF bunu gören var nı? ve Sakarya nın imajına yaptığını anlayan var mı? görüyorum ki her kez sadece kendi mahallesini kolluyor... sonuç Sakarya imajı kim takar imajı ....

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 21 Aralık 11:52
142

Adem Demir - Neden insanların gençlerin beynine yıllar önceden girmedimi bu ebubekir gibi hainler.ılımlı islam dediler esnetelim islamı dediler anne babadanda habersiz nikah olur dediler demedilermi.tmm gençlerde esnetiyorlar işte.bunun vebali bu hainlerin üzerine. Tmm zaten laiklik rejim değişikliği oldu insanlar dinden soğutulmaya çalışıldı .ama bu olay insanlarda inat yaptı daha çok dine bağlandılar.ama bu sinsi pislikler vatikan köpekleri çaktırmadan dine en büyük zararı verdiler. Gerçi din değişmez dine zarar veremezler ama insanlara çok zarar verdiler.şimdide dindar namuslu görünüyorlar yeni numaralarıda bu galiba

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 21 Aralık 11:48
141

Asbany20 - Hocayı Tanımam etmem hoca doğruyu söylemiş serdivan apartlar fuhuş yeri oldu serdivan taksi de taşımacılığını yapıyor. tabi ulusal medya kesip biçip de veriyor hoca'nın tek yanlışı bunu bilip ona göre konuşması lazım yine söyle ama dikkatli şekilde söylesin hoca yapılan algı yanlış bence

Yanıtla . 15Beğen . 3Beğenme 21 Aralık 11:42
140

Müjgan - İstanbul sözleşmesüne kim hayır dediyse hepsine operasyon çektiler,

Toplumu öyle bir hale getirdilerki yanlışları bile söyletmiyorlar,

Üniversitelerde fuhuş deseki nolırdu, incelenmesi gerekir ,nokuyor, gençlik nereye gidiyor,

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 21 Aralık 11:32
138

Yorgun82 - Milletin akılıyla alay etmeyin video gün gibi ortadayken, bu kadar dönek olmayın... Kaç para çıkarınız oldu?

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 21 Aralık 11:24
136

S.alp Sezer - siz neden girmiyorsunuz bu konuya. ^Bilipte susan dilsiz şeytandır^. Ebubekir hoca dogru olanı yaptı. herkese sor herkes müslüman. adam doğruyu söyledi doğruyu. ama konu o değil konu sakarya üniversitesinde görevli bir öğretim görevlisinin bu konuyu açması. bunu da

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 21 Aralık 11:16
134

Sercan Başkan - Apart yapmayı yasaklamak yerine, kiraları uygun fiyata vermeyenlere ceza kesmenin önünü açın. Siz Kamuoyu önünde saygın ve bilinen bir akademisyensiniz. Bir kişiye şirin gözükmek için ağzınıza geldiği gibi yandaş kanalda konuşamazsınız. Fuhuş Yuvası dediğiniz öğrencilerinizin sayesinde Maaş alan bir akademisyensiniz. Koltuklar gelip geçici olduğunu unutmamak lazım. En üzüldüğüm nokta öğrencileri ile ilişkileri iyi olan, benim dersime dahi girmiş kaliteli bir hocamdan bu şekilde sözler duymak çok üzücü bir durum.

Yanıtla . 5Beğen . 10Beğenme 21 Aralık 10:56
163

Nurten - @Sercan Başkan 134 nolu yoruma cevabı: Maaş alıyor veya ticaret dönsün diye fuhuş varsa gözmuyumulacak

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 21 Aralık 14:49
137

Goralı - @Sercan Başkan 134 nolu yoruma cevabı: Hocamız hiç bir fuhuş yapan öğrenciden maaş almamıştır. Ayrıca Öğrenciler Üniversiteyi parasız okumaktadırlar.Hocanın maaşı Öğrencilerden değil Devletten gelir. "Bir kişiye şirin görünmek" ne demekse onu anlamadık. Ebubekir hoca bildiğini ve Gördüğünü söylemekten başka iş yapmaz.

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 21 Aralık 11:17
133

Ada - Ulan kesin akp li bu hoca resmen nasıl kurtarırmışım peşine düştünüz. Adam kendi evleri gibi birde gelin gostereyim dedi. Şimdi vay öylemi demek istedi falan filan .. yalaka larrrrr

Yanıtla . 10Beğen . 11Beğenme 21 Aralık 10:56
131

Yiğido - Hocanın üstüne gitmektense aparatlar bir şekilde denetlenmeli unutmayalım ateş olmayan yerden duman çıkmaz

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 21 Aralık 10:40
130

Bir Okur - Bir kaç ay önce Camili'deki evimi sattım. Evi alan kızımız babasını kaybetmiş, annesiyle birlikte yaşayan ve Serdivan'da üniversiteye yakın bir yerde kendisine ait 2+1 evde oturan bir kızımız idi.

Neden evini satıp buraya yerleşmek istiyorsun dediğimde "apartmandaki evlere giren çıkan belli değil, bize göre değil orası " demişti.

Başka bir sözüm yok.

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 21 Aralık 10:35
125

Mi̇safi̇r - OOOO HERKES NAMUS BEKÇİSİ BIRAKIN YA HOCA GAYETTE AÇIK AÇIK SÖYLEDİ ORAYA BURAYA ÇEKMENİN MANASI YOK MAALESEF HER YERDE OLDUĞU GİBİ ÜNİVERSİTE KAZANAN KIZLARIMIZ DAN BAZILARI BU İŞLERE GİRİYORLAR 4 YILLIK EĞİTİM BOYUNCA ZENGİN MEVKİSİ OLAN OLMAYAN HERKESLE LAİK LAİK YAŞIYORLAR KARIŞAN YOK GÖRÜŞEN YOK AL GÜLÜM VER GÜLÜM PROBLEM YAŞAYINCA DA YA KARAKOLLUK YADA GAZETE HABERİ OLUYORLAR HEM SADECE ONLAR DEĞİL, MEDYABAR OLARAK SİZLER BİLE ÇARŞAF ÇARŞAF HABERLER YAPTINIZ FUHUŞ OPERASYONLARI, CORONA TESTİM NEGATİF FALAN FİLAN DİYE BIRAKIN HOCAYLA UĞRAŞMAYI HATIRLATIRIM....

Yanıtla . 16Beğen . 9Beğenme 21 Aralık 08:54
180

Vatandaş - @Mi̇safi̇r 125 nolu yoruma cevabı: Bu kadar cahelet lütfen bir ünüversite profesörünün bu denli hakaret edici.asalagici genellemesi çok ayıp ve büyük vebal nasıl bir ülke haline geldik birde bu kendini bilmez sizde profesöre madalya verin de tam olsun

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 23 Aralık 07:34
135

Nasıl - @Mi̇safi̇r 125 nolu yoruma cevabı: sana giren-çıkan bir şey var mı kardeş?

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 21 Aralık 11:13
124

Ss54 - Çakma Profesörün bu kadar tepki almasının nedeni son bombası değil, daha önceki vukuatlarının birikimi.Gündemde olup kendine siyasi ikbal yaratabilmek amacıyla elinde tuzluk program program gezersen sonu böyle olur.Yine gündem yaratmak dikkat çekmek istedi ama bu sefer elinde patladı bu saatten sonra yırtınsa ne milletvekilliği ne de rektörlük gelir.Geçmiş olsun..Bu arada troller de tam gaz yorum yapıyor.Ahlak abideleri,sizin yaptığınız gibi genelleme yapmak istemem ama kuran kurslarında çoluk çocuğa yapılan rezilliklerde hiç sesiniz çıkmadı .Medyabar'ın Akyazı daki sapık hoca ile ilgili haberinde yorum yapıp adamı lanetlemediniz.Ecevit Keleş dingilinin eşi kaynanasını dövmüş altına yorum,çakma Profesör saçmalamış altına yorum.Din herkese din,ahlak herkese ahlak.Her zaman adaletli olmak lazım,her zaman...

Yanıtla . 14Beğen . 12Beğenme 21 Aralık 08:35
155

Ss54 - @Ss54 124 nolu yoruma cevabı: Misafir, sen hiç bir şey anlamamışsın kardeşim...İdrak yolları tıkalı büyük ihtimalle,sen de biraz çevrede dolaş belki açılır..

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 21 Aralık 13:42
149

Misafir - @Ss54 124 nolu yoruma cevabı: Şimdi seninki ahlaklı olmak öyle mi,kimin dediğini boş verelim de ne dediğini ve gerçek olup olmadığını araştırıp soruşturup sorun varsa ona odaklanalım,"dingil"lerin doğru söyleme ihtimali yok mudur?işimiz gücümüz çevrede dolaşmak...

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 21 Aralık 12:47
123

Aydın Üniversite - Aynı zihniyetin ilanı; bunun da yazmasına izin verildikçe zehir ve salya akıtmaya devam edecektir. Mekan önemli değil.Genelleyerek herkesi karalamak hastalıklı zihniyettir. SOFUOĞLU denilen herifle tehna köşelerde buluşup birbirlerine anlatacakları çok fuhuş hikayeleri olacak gibi anlaşılıyor. İkisine de bol muhabbetler.

Yanıtla . 5Beğen . 10Beğenme 21 Aralık 08:22
122

Ensari - Öteki tecavüzcüsüne sahip çıkıyor burdaki doğru söyleyeni taşlıyor. Yaklaşıyor yaklaşmakta olan. Necm.( kıyamet)

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 21 Aralık 08:06
120

Vatandaş vatandas - Yazdığınız haberde dönmek için Ebubekir Sofuoğlu un size attığı vaad mesajlarını paylaşında olay netlessin. Üniversite tercihlerinde çocuğu Sakarya üni. Tercih edecek olan Veli'nin aklına ilk bu hocanın densizligi gelecek. yemek yediği kaba iseyen hoca..2 gün önce yazdığı şeyden kimbilir ne uğruna dönen gazeteci. Yazık.

Yanıtla . 9Beğen . 10Beğenme 21 Aralık 07:39
119

sakaryasevdalısı - önce TDK istisnasız kelimesinin anlamına bak sonra köşe yazısı yaz. istisnasız diyerek tüm öğrenci evlerini suçlamaktır. kendi kendine operasyon çekmiştir. dilin kemiği yok, söylediklerine dikkat edeceksin.

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 21 Aralık 06:44
118

Hıdır - Adam doğru söylüyor yarası olan gocunur bilinen birşey

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 21 Aralık 05:28
115

Kadir Inanmaz - Apartlara falan söylemiyor.Kıvırmayın.Sen önce git reyizine söyle televizyonlardan akan pisliği düzeltsin.İlk secimde abbas yolcu.

Yanıtla . 4Beğen . 8Beğenme 21 Aralık 04:47
113

Vatandaş - Vakıflarda derneklerde hacılar bademleme yapıyordu erkek çocuklarına..Cemaatlerin cinsel istismar dosyası baya kabarık..Çıkıp gık diyen Prof. Olmadı..Deizm çıktı gık yok..Hırsızlığa, arsızlığa, adam kayırmaya, rantçılığa, pisletene, eziyet edene karşı vaaz veren ilahiyatçı tarihçi yok. Varsa yoksa fuhuş, cinsellik. Allah var gerisi yalan diyor bir sürü genç..Üniversiteler, mahalle, fuhuş falan deyip iyice soğutmauın gençliği..zira ortam buna müsait..malumunuz internet bilişim çağı..

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 21 Aralık 03:24
112

Erkut Ünal - Ne fark ediyor hocam ha apart demiş ha yurt demiş ha ünüversite o apartlarda yurtlarda kim kalıyor. Onun kızları yoksa da akrabasının kızları okurken camide mi kalmış. Üstünü örtmeye çalışmayın bu lafıları söyleyende ona destrk verende haysiyetsiz şerefsiz insanlardır. Lütfen Hakan Bey bir meslektaşınız olarak rica ederim ünüversite dememişte apart ve ya yurt demiş olmaz. Teşekkür ederim Saygılarımla

Yanıtla . 6Beğen . 3Beğenme 21 Aralık 03:13
110

Efe - Bu konuda her il bünyesi yanlarına yapılan günlük kiralık rezidanslar var. Gündeme gerek yok kendiniz test edebilirsiniz. Gerçekten genel evler kapatıldı ve bu yerler modern çiftleşme yeri olduğunu göreceksiniz.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 21 Aralık 02:18
108

Serrazen - Ama Allah var, hakkını da yemiyelim . Dediği gibi bir şehrin veya ilçenin gelişmişliği; artan apartlar, öğrenci yurtları, öğrenci kafeleri, barlar değil tam da Hoca'nın dediği gibi lab.lar, kütüphaneler, tiyatrolar, entitülerdir. Keşke Hoca hedonizmin sebepleri ve tehlikelerinde, üniversitelerin bulundukları yeri nasıl geliştirebileceğinde kalsaydı. Belki de bugünlerde böyle şeyleri konuşuyor olurduk. Nerden kaçırdın ağzından Sakarya'yı, Serduvan'ı, dersi , üniversiteleri.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 21 Aralık 01:26
107

Serrazen - Bu yazıya verilecek en güzel cevap Hadi Canım. Hoca diyor ki gençler hedonist/fuhuş peşinde. Herkes bunun farkında. Ama Hoca diyor ki; "Ben bunu derse katılımın az olmasından anlıyorum." Bu sözün tevili "derse katılmayan öğrenciler, ders saatinde fuhuş yapmaktadırlar." Bir de öğrencilerin gözünden bakalım. Derse katılım ya dersi anlatanın ya da anlatılanın kalitesiyle doğru orantılıdır. Mesela ODTÜ Mühendislik, Ankara Hukuk veya Marmara İlahiyatta hedonizm peşinde devamsızlık yapan öğrenciye nadir rastlarsınız. Bir de öğrencileri dinlemek lazım. Netice olarak (biraz siyaset) kontrolsüz güç, güç değildir. Siyasi iktidarlar ayakbağlarını sevmezler.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 21 Aralık 01:18
106

Türk - Hiç kusura bakmayın saçmalamak dışında hiçbir şey yazmıyor burda. Birincisi o adam ahlak bekçisi sen ahlak bekçisi hocalar ahlak bekçisi bizim mi haberimiz yok. Burası şeriatla yönetilen bir yer değil. Burası laik Türkiye . Burada kimse dini düşüncelerle başka insanları kısıtlamaya hakkı yok. Sen öyle düşünürsün daha muhafazakar olursun karşı cinsle arana mesafe koyarsın. Ama başkası da öyle düşünmek zorunda değil. İnsan kanunlarda yazılı olan şeylere karşı bir şey yapmadıkça istediğini yapar. O onun vicdanına bağlıdır. Hiçbir insan gelip buna karşı çıkamaz. Bir kadın veya erkek ilişkiye girmek istiyorsa yaşları da 18 den büyükse girme hakları var. Bu suç değil bir şey değil. Dini olarak yanlış ama sanane sen müslümansın sen böylr düşünüyorsun diye herkes mi böyle düşünecek. sizin gibi insanlar yüzünden ahlaki olarak gelişemiyoruz. Bir yerde birden fazla düşünce var olabilir. Sizin dini düşüncenize laf etmiyorum. Yüz defa okuyun yazdığımı hiçbir yerde lsf etmedim. Ama bırakın o dini kendiniznyaşayayın. Başka insanların düşüncelerini yanlış günah olarak görmeyin. Ne siz din bekçisisiniz ne de ben. Herkes kendi işine baksın. O profosöre gelecek olursak. Hiçbir şeye kurban falan gittiği yok dediklerini ben de dinledim. Üniversitenin içinde bile yapıldığını söyledi. Ve üniversiteyi de fazlasıyla kötüledi. Bir şehri geliştirmediğini aksine içine ettiğini de söyledi. Hiç kusura bakmayın öğrenciler hakkında böyle düşünen çarpık zihniyet bırak profesörlüğü lise öğretmeni bile olmamalıdır.

Yanıtla . 19Beğen . 32Beğenme 21 Aralık 01:12
132

Sibel - @Türk 106 nolu yoruma cevabı: Ne jadar rahat konusuyorsunuz

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 21 Aralık 10:49
129

Türk - @Türk 106 nolu yoruma cevabı: Siz de kusura bakmayın ebu bekir hocanın görüşleri sizleri nasıl rahatsız ettiyse yıllardır üniversitelerdeki gayri ahlaki durumlar da bizleri rahatsız ediyor. Nasıl ki bir insanın ayan beyan ulu orta bir yere tuvaletini yapma hakkına ve özgürlüğüne sahip değilse şayet bir insanın da herkesin gözü önünde sarmaş dolaş birbirinin üstüne çıkma, dilediğini yapma hakkına ve özgürlüğüne sahip değildir. Hatırlatırım biz insanız başka bir varlık değil. Zira burası Avrupa değil Anadolu'dur. Yüz yıllardır dini değerlerine, geleneklerine ve göreneklerine göre yaşayan bir kitle vardır. Onun için bu toplumu görmemezlikten gelerek 'herkes dilediği gibi yaşar aklına ne eserse onu yapar' diye yapay bir düşünce oluşturmayın. Ayrıca fuhuşiyat sadece müslümanların değil ben insanım diyen herkesin sorunudur. Gayri meşru ilişkilerin tüm dünya toplumlarına getirdiği yıkımı ve belayı görmemezlikten gelmek için kör sağır ve hissiz davranmak yeterli geliyor galiba. Acizane düşüncem insan suretinde olan bir varlığın bu gibi hakikatleri görebilmesi için önce insanlığa davet edilmesi lazım sonra oturup konuşmak lazım.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 21 Aralık 10:11
128

Bir Fakir Kul - @Türk 106 nolu yoruma cevabı: Vay dinsiz münafık vay. Ben Allah Şahit Lâik değilim. Elhamdülillah çok şükür Nihayetsiz Şükürler olsun Müslümanım. 95 senedir. Ülkeye dayatma olarak gelmiştir. Bu gün İngilterede Hindular yaşıyor. İngiliz kanun-u bile onların motorsiklet sürerken başların 'na takmış oldukları kutsal bir örtüleri var. Onu bile çıkartıramıyor. Yani yasalarında kask var. Âmâ adamlar takmıyor. Gerekçeleri. Biz bunu başımızdan çıkarırsak dinimizden çıkıyor di-ye hitabetti. Burda kısaca şunu söyleyim. İnsanların inanışlarına saygı duy.

Cenabı Rabbil Âlemin dilese bizleri dilediği gibi yaratırdı. Senin Lâikliğin sana benim İnandığım islâmiyet bana. Elhamdülillah

Bismillahirrahmanirrahim

Emrolunduğun gibi Dost doğru ol.

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 21 Aralık 09:33
127

Birisi - @Türk 106 nolu yoruma cevabı: Yarası olan misali :) Çok Laik gerçekten (!)

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 21 Aralık 09:27
121

Ensari - @Türk 106 nolu yoruma cevabı: Sen niye üzerine alındın ki kardeş. Hoca müslüman ve müslüman ve herşeyden habersiz aile ve gençleri uyarıyor.

Asıl sanane. Bundan daha doğal ne olabilir. Sen yanan ocakları hiç duymuyorsun heralde.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 21 Aralık 07:58
117

Yorumcu - @Türk 106 nolu yoruma cevabı: Kusura bakma da bu konunun sadece dinle de alakası yok. Ahlak, örf, adet, gelenek görenek... senin kızın, bacın, 18 yaşında istediği ile yatıp kalksın diyorsan gönlün razı geliyorsa bence senin mayanda sıkıntı var, çünkü hiç bir Türk buna razı olmaz, bu kadar geniş ve boynozlu, gavat olamaz.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 21 Aralık 05:26
105

Muzaffer Kaya - Kızın apartta kalsaydı daha net anladin yazar kardeș.

Yanıtla . 16Beğen . 1Beğenme 21 Aralık 00:58
104

Doğru Doğrudur - Hocanın bahsettiği konu birçok kişinin rahatsız olduğu bir konu.

Ancak maksadı aşan yanları var.

Derse devam oranlarının azaldığını ve bunu da apartlardaki fuhsiyatla iliskilendirip genelleme yapınca bir tosladı. Devamında bildiklerim var deyip ısrar edince olay da üniversiteli gençleri ilgilendirdiği için medya üzerine düşen görevi yerine getirip algıyı oluşturdu.

Bahsettiği konu çoğu kişinin dile getirmek istedigiydi. Ama böyle oldu.

Fuhuş bir tek üniversitelerin olduğu yerlerde mi artmış, hocanın istatistikleri nereye dayanıyor.

Geçmişte birçok yerde benzer olayların olduğu haberlerini medyabar dahil her yerde okuduk okuyoruz.

Cumhurbaşkanı'nin da 2013 yılındaki ifadelerini de destekler nitelikte kullanınca olayı daha da karmaşık hale getirdi.

Ülkede üniversite mezunu milyonlarca insan var. Herkes bazı konularda fikir sahibi.

Hocanın parmak bastığı olaylardan rahatsız olanlar her dönemde olmuştur.

Azınlığın yaptığını çoğunluğa mal edersen ikinciye toslamış olursun.

Varsa bildiğin fuhuş yaptıranlar yapılmasına imkan sunanlar, elindeki belgelerle suç duyurusunda bulunursun olur biter.

TV ekranlarında da kimsenin aklında soru işareti bırakmamış olursun.

SÖYLEDİKLERİNİN NE KADARI DOĞRU HERKES GORDUKLERİYLE BİLİYOR HOCAM.

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 21 Aralık 00:30
102

Ekrem KARANIK - Her doğru her yerde söylenmez tezinize kesinlikle karşıyım . Doğrular söylenmediği için insanlar yanlışları doğru kabul ediyor . Eğer Hocamız Bunu kuvvetli bir şekilde ifade etmese kim gaile alırdı ... Çok geç kalınmış bir konuşma ...

Yanıtla . 19Beğen . 5Beğenme 21 Aralık 00:00
101

Vah Şehrin Medyasına - Ya yazar kardeş ne yiyip içiyorsunuz da bu kafaya erişiyorsunuz gerçekten anlam veremiyorum. Diyorsun ki "her doğru her yerde söylenmez, Serdivan'da böyle bir problemin olduğunu bilsek de bunu söylemesi yanlış"... Doğru tektir. Müslüman olup, buna göz yumuyorsun, ses edene de etme sus diyorsun. Ne çok çelişiyorsunuz kendinizle ya hu! Şehrin belediye başkanları çıktı hocayı kınadı, kendileri de bal gibi biliyor, sen de bal gibi biliyorsun Serdivan'ın halini. Hala daha inatla boş yapıyorsunuz. Adama "doğruyu söyledin ama niye söyledin" diyorsun ya şaka gibi, nasıl gazetecisiniz siz ya? Bi gidin, okuduğunuz okul kadar da etik dersi alın...

Yanıtla . 28Beğen . 5Beğenme 20 Aralık 23:45
100

Adunis - Ne olursa olsun bizim mahallenin çocuğudur ve karşı mahalle çocuklarına dövdürmeyiz. Sarı öküzü verirsek gerisi gelir. Kemalistler çok mutlu merak etmeyin.

Yanıtla . 12Beğen . 13Beğenme 20 Aralık 23:27
126

Miralay - @Adunis 100 nolu yoruma cevabı: Al mahalleni çal başına. Senin yahudiden ne farkın var.

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 21 Aralık 09:22
99

Murat Atak - Sen bu konuşmaýı yapana arka çıkıyorsun oralar fuhuş yuvasıysa sende ... Mı oluyorsun diye sorarlar adama

Yanıtla . 10Beğen . 11Beğenme 20 Aralık 22:34
97

Asyalı - Hoca sonuna kadar haklı Sakarya üni. Büyüdükten sonra Sakarya'nın vay haline mutasip sehir oldu fuhuş şehri İstanbul'daki bayanlar bile daha usturuplu geziyor

Yanıtla . 16Beğen . 16Beğenme 20 Aralık 21:28
96

Gazeteci - Burada size katılamayacağım. Öğrencilerin derse gelmediğinden, üniversitelerin aslında şehirleri geliştirmediğinden ve apartların da sadece Sakarya da değil, her yerde fuhuş yuvası olduğundan söz etti. Lütfen şimdi siz çarpıtmayın olayı. Birincisi, hoca ahlak polisi mi? İkincisi, gençleri zan altında bırakmaya hakkı var mı? Bu konuşma nerede olursa olsun öğrenci ve halk arasında daha çok uçurum açmaz mı? Kötü gözle ve önyargıyla bakmaya neden olmaz mı? Bizde öğrenci olduk, evlerde arkadaşlarımızla toplandığımız, ders çalıştığımız oldu zamanında ama fuhuş yapanı hatırlamıyorum. Resmen hem üniversiteleri karaladı, hem de apartları...

Profesör titrini almış bir hoca cümlelerinin ne anlama geldiğini ya da geleceğini ayırt edemez mi?...

Yanıtla . 21Beğen . 11Beğenme 20 Aralık 21:18
98

..54 - @Gazeteci 96 nolu yoruma cevabı: ya sen ammada bos bir yorum yapmışsın ama ancak kendini ka dirirsin bu savunmalarınla kimse kimseyi karalamadı adam dosdoğru olanı dile getirdi ve sakarya hakkıda bunu gayette iyi biliyor serdivan bölgesinde ozellikle apartlarin ne hale geldiğini Allah topunun belasini versin ??

Yanıtla . 9Beğen . 9Beğenme 20 Aralık 22:34
95

Abdülkerim KOÇ - HER KEZ BIRAKACAK BU İŞLERİ...

BAŞÖRTÜSÜ EYLEMLERİNDE YARIM AĞIZ KONUŞAN SÖZDE MİLLİ GÖRÜŞÇÜ BEYEZ YAKALI ADAMLAR BU GÜN SIRF İSTANBUL SÖZLEŞMESİNİN ÖNÜNDE ADAM GİBİ DİK DURAN HOCAYA İYİ OPERASYON YAPTILAR BİZİM YALAKALAR İSE ŞAK ŞAK CILIK YAPIYORLAR YAZIKLAR OLSUN SİZEKİ NEVŞİN MENGÜ GİBİ BİR KAFA YAPISINA VE BU KAFALARDAKİ İNLANLARA AÇIK AÇIK SİZENE ÖĞRENCİNİN SEX HAYATINDAN ONLAR REŞİT DEDİTTİRDİNİZ.... SAYIN EBUBEKİR SOFUOĞLUNA BİZ SAMİMİ MÜSLÜMANLARDAN TAM DESTEK HEMDE SİYASİ MÜSLÜMAN ABİLERE RAĞMEN....

Yanıtla . 29Beğen . 17Beğenme 20 Aralık 21:12
94

Ata Ata - Hocamız doğru söylemiş fuhuş orta okula kadar indi emniyete gidin sorun gece 13. 14 yaşındaki kızları sokakta nasıl topluyorlar İstanbul sözleşmesi nden dolayı anne baba karışmıyor hocayı destekliyorum

Yanıtla . 32Beğen . 18Beğenme 20 Aralık 20:42
93

Muhammet198254@gmail.c - Siz her koyun kendi bacağından asılır hesabı yapmışsınız da hakikat tede {öylede Bi durum yok Ebubekir sofuoglu hocamızdan hakikatı haykırmıs sesını yukseltmiş dıkkatleride cekmeyi basarmıs,, mesajla soyle yapalım 1 koyun keselim sokagın ortasında bir ıp takalım koyunu ipe asalım ve bekliyelim ve kokmaya başladı mı kac kişi rahatsız olacak bakalım les kokusundan herkezmi bir kişimi kokudan bence herkes rahatsız olur yani hiç bir koyun kendı bacağından asılmayacagı gibi her kes evladına sahip cıkacak

Yanıtla . 24Beğen . 11Beğenme 20 Aralık 20:33
92

Yasemin - Demekki bu ülkede herseye kör sağır olmak gerekiyormuş doğru soyluyeni dokuz köyden kovarlar hocanın dediğine katılıyorum tokat gibi yüzlerine çarptı sessiz kalanların yüzüne yazık gençlerimiz sessiz kalanların yüzünden avuçlarımızin içinden kayıp gidiyor

Yanıtla . 35Beğen . 13Beğenme 20 Aralık 20:28
91

Şepidi - Ebubekir hocaya yaptığınız bu linç haberlerini, " sözde Tarihçi" ithamlarinizi, " ahlak bekçisi"misin, suçlamalarınızi, kesip bi kenara koyacağım.. Sakarya da yaptığınız her fuhuş, genelev, ahlaksızlık haberinizden sonra yüzünüze yüzünüze vuracağım.. "Çamur at izi kalsın"

Yanıtla . 22Beğen . 10Beğenme 20 Aralık 20:07
90

Suat biçer - Hoca üniversitelerle apartlari ilişkilendirerek fuhuş söylemi yapsin, sen de olayı bir kelime hatasından ibaret say. Bu ülkede gazetecilik neden zeki insanlar tarafından meslek edinilmiyor?

Yanıtla . 20Beğen . 5Beğenme 20 Aralık 19:53
89

Ahmet Şanlı - Sizi tebrik ederim. Ama hocanın özür dileyeceği bir durum yok. Dananın kuyruğu burda kopuyor, operasyonerler, bir kere olması gereken veya makul bir ifadeyi çamura buladıklarında iş başlıyor. Yani acaba o söz yanlış mıydı çok düşünmenenin kimseye bir faydası yık, yediğimiz operasyonu tam kusamadığımızı gösterir. Saygılar

Yanıtla . 7Beğen . 10Beğenme 20 Aralık 19:32
88

İadei̇ İti̇bar - Ne oldu medya ne oldu şakşakçılar ne oldu siyasiler AKADEMİSYEN HOCA YANLIŞMI SÖYLEDİ BAŞINI KUMA GÖMMESİMİ GEREKİYORDU yada amiyane tabirle Salla başı Al maaşımı demeliydi demedi adamın derdi var GENÇLİĞİN ŞEHRİN İNSANIMIZIN AİLENİN YANMASINA ÜZÜLÜYOR şehir olarak özür dileyin hocadan

Coşkun BİLİRDE özür dilesin hemde bir çok kez Akademisyene demediğini bırakmadı ailesini bile kurnazca bu linç kampanyasının içine çekti kurnazca

Yanıtla . 14Beğen . 10Beğenme 20 Aralık 19:13
87

Hahaha - kim nerde nasıl seks yapıyor onun peşine mi düşmüş? gidip kontrol mu etmiş? kendi tecrübesi mi? nerden biliyormuş?

Yanıtla . 16Beğen . 18Beğenme 20 Aralık 18:46
84

Ismail yigit - Hoca dogru söyledi, ben yanliş anladim diyip, yazinin sonunda hocadan tekrar özür beklemek de ilginç.Doğru tektir.Ve hoca doğrulari söylemiş.Bu sadece serdivan olayi degil cogu yerde apart günluk kiralama isleri fuhuş icin kullaniliyor.Maalesef genelleme tabi yapilmamalı.

Yanıtla . 11Beğen . 7Beğenme 20 Aralık 18:18
79

Tayyar uzun - Universite veya apartlar ne farkeder milletin etek bekciligi icinmi sakaryayi batakliga atmis isi nobetcilikmi ayrica sanada bu yaziyi yazmadan kanunlara bakmadinmi derim zinayi suc olmaktan cikaran bu hukumetti her gun tv lerde ki programlari gormuyormusunuz ayip ayip

Yanıtla . 19Beğen . 13Beğenme 20 Aralık 16:45
77

Çok Cahil Vatandaş - Sen konuyu anlamamışsın hacı abi...konu "apartlarda fuhuş yok da sen var diyorsun" değil! Konu sen hoca olarak "çocukların sex yapmasina ne karışıyorsun, ülke özgür ! sana ne milletin fuhşundan"a geldi.

Küfür imanı boğmaya çalışıyor. Sina etmeyin diyeni linş ettireceksek, buna da sahip çıkmayacaksak bize de yuf olsun...

Yanıtla . 29Beğen . 8Beğenme 20 Aralık 16:24
76

OmerS - Hoca operasyona kurban gitmedi.Eğer Hocaya operasyon çekildiyse kendi çektikleri operasyon ellerinde patladı.Aklı selim Hocayı yanlız bırakmadı Herkesimden birçok vatandaşıımız Hocanın doğru söylediğini yüksek sesle haykırdı.Çokta iyi oldu tüm dikkatler bölgeye çekildi.Yarası olan gocunsun.Yok ifade tarzıymış yok uslupmuş filan.Şehir üniversitemize aklı selim sahip çıkalım.Geleceğimiz istikbalimiz bu kurumlarda yetişiyor.Yarınımız onlar.Öğrencilere evlat kardeş emanet hissiyatıyla bakıp sahip çıkmak şehrin vazifesidir.Olumsuz her türlü durumu yetkililerine bildirmek vatandaşlık görevidir.Üniversite bu her türlü rant cenderesinden kurtulmalıdır.

Yanıtla . 20Beğen . 8Beğenme 20 Aralık 16:24
75

Sakaryalı - Bu yazıyı kaleme alana kadar hocaya yaptığın teklif gibi Sakaryayı terketseydin de Sakarya senin gibi bir tetikçiden kurtulsaydı daha yerinde bir karar olurdu. İste o zaman alkışlayabilirdim seni. Bu haliyle konuyu gündemde tutmaktan başka bir işe yaramamış. Senin de niyetin bunu yapmak

Yanıtla . 17Beğen . 5Beğenme 20 Aralık 16:14
74

hakkı - fuhuşa destek verenlere vatandaş olarak hakkımı helal etmiyorum iyiki fuhuşa karşı olan aydın hocalarımız var ki dikkat çekmişler.

Yanıtla . 33Beğen . 16Beğenme 20 Aralık 16:07
111

Desidero - @hakkı 74 nolu yoruma cevabı: Doğru olduğu sanılan bir yanlış. Medeni kanundan zinayı suç olmaktan çıkaran, 2001 tarihli Ecevit kabinesi imzalı Yeni medeni kanundur. İnanmıyorum diyorsan www.mevzuat. gov. tr ye gir , medeni kanun diye sorgulat. İlk sayfasından kabul ve yürürlük tarihine bak. Sonra yiyorsa de ki Ak Parti zinayı suç olmaktan çıkardı...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Aralık 02:35
82

Dürüstce - @hakkı 74 nolu yoruma cevabı: Çok bilmiş seni zinayı suç olmaktan çıkaran hükümet kim AKP değil mi Hadi git yüreğin yiyorsa AKP ye hesap sor zinayı suç olmaktan niye çıkardın diye gözün yiyorsa Sonra da gelip burada ahlak bekçiliği yapma

Yanıtla . 19Beğen . 3Beğenme 20 Aralık 18:10
73

Ismi Lazım Degil - Demek

Sozde Hocanın hatası düşündüklerini yuksek sesle söylemek oyle mi alçak sesle söyleseydi sorun yoktu yani

Demek

Ulusal kanalda söylemesi hata öyle mi yerel kanalda soyleseydi sorun yok yani öyle mi

Özrünüz kabahatiniz sen büyük valla

Yanıtla . 16Beğen . 4Beğenme 20 Aralık 16:04
70

Cnkt - Söz ola kese savaşı

Söz ola kestire başı

Söz ola ağulu aşı

Yağ ile bal ide bir söz...

Ben bile söylemeye hicap duyduğum o sözü nasıl rahatlıkla söyleyebiliyor?

Üniversiteler Nişantaşına döndü derken benim gibi Nişantaşında oturan bir Adapazarlı bundan alınmaz mı? Ne var Nişantaşında?

Ayıp, Edep ya Huuu

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 20 Aralık 15:55
67

32 Evler - Bu hoca ateist inançsız biri olsaydı eminim bütün ateist kesim arkasında dururdu hoca konuşmasında öğrencilerden bahsetmiyor üniversitenin bulunduğu yerden sözediyor herkes anladı aslında ne demek istediğini ama hah yakaladık deyip linç ediyorlar özellikle sakaryanın büyük bır kısmı daha iyi anladı ama Ebubekir hoca gıbı dile getiremiyorlar

Yanıtla . 21Beğen . 19Beğenme 20 Aralık 15:28
66

Zabbar:)) - Bu yazar ya ulusala manşet oluyor ya mahkemelik oluyor... Bi rahat dur laaa :)))

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 20 Aralık 15:19
65

Sakaryali Ülkücüler - TORPİLLE DOÇ VE PROF OLUP CAHİLİN TEKİ OLDUĞU ÜNİVERSİTEDEKİ HERKESİN MALUMU OLAN BU ŞAHISI KORUMAK SADECE ZAVALLILIKTIR. SAKARYA DA BU ŞAHISI İSTEMİYORUZ. ÜLKEDE HİÇ BİR SORUN YOKMUŞ GİBİ GÜNDEM OLABİLMEK İÇİN DÜN ATATÜRKE HAKARET EDEN ABDÜLHAMİTİN GOOGLE U BULDUĞUNU SAÖYLEYİP TARİH BİLGİLERİNİ SAVSATALAR VE YALANLAR İLE DEĞİŞTİRMEYE ÇALIŞAN BU ŞAHSI SAVUNANLARDA BİZİM GÖZÜMÜZDE ZAVALLIDIR.

Yanıtla . 27Beğen . 31Beğenme 20 Aralık 15:15
81

Hilalingolgesinde - @Sakaryali Ülkücüler 65 nolu yoruma cevabı: Klavye kahramanı ve ülkücü düşmanı muhterem,gün gelir sana o "hadi ordan"yedirirler ..demedi deme İbrahim!!

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 20 Aralık 16:52
80

Sakarya - @Sakaryali Ülkücüler 65 nolu yoruma cevabı: ??

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 20 Aralık 16:46
78

Sedat Dagkesen - @Sakaryali Ülkücüler 65 nolu yoruma cevabı: :)))) GULDURME BIRADER...ULKUCU OLAN KISI DURUST OLUR !!! DOGRUYA DOGRU OLUR !!! OLAN BIRSEYI YOK SAYMAYIN...MHP - AKP BIRLESTIKTEN SONRA BAZI ULKUCULERIN KURALLARIDAMI DEGISTI ? VAROLAN BIRSEYI NASIL YOK SAYIYORSUNUZ ?

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 20 Aralık 16:42
71

Seyyyy - @Sakaryali Ülkücüler 65 nolu yoruma cevabı: Hadi ordan

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 20 Aralık 15:55
64

Numan ozturk - Sana yazıklar olsun bide yüzsüzce özürmu bekliyorsun adamın dediği doğru serdivan apartlari fuhuş yuvasıdır net.

Yanıtla . 22Beğen . 7Beğenme 20 Aralık 15:07
72

Gerçek Adalet - @Numan ozturk 64 nolu yoruma cevabı: O apartların fuhuş yuvası olduğunu bizler bilmiyoruz. Bilenler nereden biliyor merak ettim. Bir evin içinde neler olduğu dışarıdan bilinir mi? Güzel kızların yüz vermediği sokak serserilerinin dedikodusu olamaz mı?

Yanıtla . 11Beğen . 9Beğenme 20 Aralık 15:58
63

hakan an - hakan turan ıkı uc kere daha dınlemış ve adama haksızlık yaptığını olayı saü ye bağlamadığını yazmış pekala derslere grış %30 oranında soylemnın anlamı nedır sau yu ılgılendırmıyormu pekı bu hoca evlerı tek tek gezıp cetelemı tutmuş kendısı tarıhcımı yoksa cetelecımı ne ozurudur bu bunun gıbı hocaların safsata sozlerın aklıyıcağınıza bakın bakalım bu tarıhcı hocanın buralar kadar nasıl geldığıne bı araştırın bakalım neler cıkar neler hoca ozur dıleyecegıne kendını yazar sanan kışının ozur dılemesı ulkenın ne hale geldığının acık ve net gostergesıdır cok ama cok yazık cürümüş beyınlerden ozur dılemek

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 20 Aralık 14:38
86

Nasıl - @hakan an 63 nolu yoruma cevabı: hay ağzına sağlık dostum! şu haberin altındaki yorumları okuyunca bile daha bir nefret ediyorum şu beyinlerden!

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 20 Aralık 18:42
62

hakan an - apartlarda kım kalıyor acaba unıversıtelıler değılmı hocadan ozur dılıyor yaptığın ne kadar buyuk bır ayıp ...sozüm ona hoca dedıdğın hoca bozuntusunu aklamaya calışmak en az bu pıslık hocanın soyledıklerı kadar suctur ayıp ya apartlarda aılemı kalıyor apartlar nerde sakarya unıversıtesı cıvarında genelde buralarda kalanlarda %95 oğrencı olduğuna gore soylenen soz oğrencıleredır kadınlaradar kaldıkı bu hoca bozuntusunun ılk olayıda degıldır hatırlayın ıstanbul sozleşmesını ve daha oncekılerı

Yanıtla . 9Beğen . 5Beğenme 20 Aralık 14:25
61

Pazarcı - Geçti Bor'un pazarı eşşegi nereye sürersen sür...

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 20 Aralık 14:10
60

Karakartal - Şu asamıda haklı çıkartıyorsunyz ya bravo size ...adam fuhuş yuvası diyor spiker genellemeyin ağır oldu diyor ..yok diyor heryer fuhuş yuvası diyor sonra ben öyledemedim diyor ya deme.yada dediğinin arkasında dur..

Yanıtla . 18Beğen . 10Beğenme 20 Aralık 12:59
59

Bi̇z Ebubeki̇rleri̇z - üniversiteler öğrenciler serbest yaşam kast anlaşmasımı varki söylenmesin dokunulmasın tüm rezalet çirkinlikler toplumun başından aşağı pislikle iç içe olmasınımı sağlamak.doğruları söyleemediğimiz haksızlık ve yanlışı gördüğümüzde ne me lazımclığım çirkin şeylerin katlanarak büyümesine ve çığ gibi üzerimize düşmesini sağlar.ebu bekir hocayı destekliyor ve yanındayım

Yanıtla . 31Beğen . 14Beğenme 20 Aralık 12:30
58

Ali Sacid Pusat - En acıtıcı olanı çöküşe çare aramak zorunda oşsn6 tepelerde ki. Muhafazakar MASKELERİN düşüşü idi.

Şu toplumun Müslim Türk kimliğini ne kadar unutturdular. Asimile ettiler..

İslamın doğrularını dile getirenler örümcek kafalı oldu.

Canavar medeniyete şirin görünmek adına zina serbestliği ve fuhuşu.. Sokaklarda ki gece kıyafeti ve icra edilen CİNSELliği hoş gören çağdaşlarımız çoğaldı.

Biz biz olmayı özlerken... Sapıklara arsızlara hoş görülü yoz insanlar haline geldik.. Yazık ki çok yazık.

Yanıtla . 29Beğen . 11Beğenme 20 Aralık 12:23
83

Dürüstce - @Ali Sacid Pusat 58 nolu yoruma cevabı: O kadar cahilsin ki zinayı suç olmaktan çıkaran hükümetin AKP olduğunu dahi bilmiyorsun zinayı suç olmaktan çıkaran meşru kılan senin alkış tuttuğun Parti akp'dir

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 20 Aralık 18:16
54

Net - Sanki yorumlar ı yapanlar başka bir şehirde yaşıyor,hiçbir şey bilmiyor gibi yazmış, Serdivan da yapılan fuhuş operasyonlarının listesinden haberi yok mu kimsenin , Serdivan da adım atacak yer yok ,haberi yok mu kimsenin ,ailece bi restorana yemeğe gitmek işkence (jeep ten indiğini görmesinler ,hemen başlıyorlar..........a)tabiiki burada çoğunlukta n bahsediyoruz ,benim arkadaşlarımın kızları da ,akrabalarımız,sevdiklerimiz de okuyor o üniversitesi te de ,burada anlatılmak istenen şeyin tüm öğrencilere yapıştırılmadığını ama durumun fuhuş yuvası denecek kadar vahim olduğunu,,,NET

Yanıtla . 27Beğen . 4Beğenme 20 Aralık 11:53
69

Gerçek Adalet - @Net 54 nolu yoruma cevabı: İstanbulda yaşayan bir Sakaryalı olarak, bu yanlış adamı savunmanız beni utandırdı. Bir insanın ahlaksız olması bir zümreye bir mesleğe bir ırka bağlı olmadığı gibi, her kesimde olabilir. Bir üniversite hocası derslerini en iyi şekilde verir, üniversite dışında öğrenciler hakkında böyle genelleme yapamaz. Kız çocuklarını okutmak istemeyen babaların, kızlarına büyük kötülük etti. Genelleme yaparak kul hakkına girdi. Sakarya da hoca, sıksık İstanbul da tvler de bu kadar kendi alanının dışına çıkarsan, canlı canlı kendini yok edersin!

Yanıtla . 10Beğen . 6Beğenme 20 Aralık 15:51
53

Rüstem Kaymakçı - Niye her doğru her yerde söylenmezmis balgibide söylenir ne yani adam haksızmı malesef üniversitelerde kızlarımizin birçoğu ihtiyaç sahibi kızlar ve bu kızlarımizı para ile kandîran adiler var ve yine buradan para kazanan adiler var kızlarımızın şerefi bir ilçenin isminden dahamı önemsiz bence hocanın hiçkimseye özür borcu yoktur hepimizin hocaya bir teşekkür borcu vardır veben buradan hocaya teşekkür ediyorum

Yanıtla . 28Beğen . 8Beğenme 20 Aralık 11:47
52

karaaslan - Serdivanda apartların çoğunun fuhuş yuvası oldugunu Adapazarında oturanların hiçbilmesse yüzde ellisi bildiği halde hocayı doğruları dile getirdiği için linç edeceklerine sahip çikmalarını beklerim

Yanıtla . 30Beğen . 12Beğenme 20 Aralık 11:47
51

Ada - Bunun kulağını çekmişler , akıllı ol diye, akp li birileri..

Yanıtla . 14Beğen . 6Beğenme 20 Aralık 11:34
50

Sakarya-54 - Bu yaziyi yazan basta Sakaryalilar olmak uzere herkesin zekasi ile dalga geciyor. Bat gazeteci; sen herkesi kor alemi sersemmi saniyorsun. Boyle bir dusunce yapisinin netesini savunuyor isi sulandiriyorsun. Ayip be.

Yanıtla . 17Beğen . 14Beğenme 20 Aralık 11:30
47

Çark Etmişsiniz - O zaman neden öğrencilerin derslere devamı %30'larda dedi, hocam ağır oldu diyenlere ben şahidim dedi, bal gibide öğrencilere söyledi. Bunu anlayanlar anladı ama sizin ya kulağınızı çektiler ya da siz olayı hala anlayamamışsınız. Bence biraz daha seyredin yetmemiş belli ki. Böyle gazetecilik olmaz

Yanıtla . 20Beğen . 9Beğenme 20 Aralık 10:53
57

Nasıl - @Çark Etmişsiniz 47 nolu yoruma cevabı: dostum başta bu sözlerin sahibi olan kendini çok akıllı sanan zat başta olmak üzere, daha sonra özür dileyen gazeteci ve diğer yardakçılarının hepsi böyle. işlerine gelmedi ya ben onu demedim bunu demedim. şam şeytanları sizi!!!

Yanıtla . 4Beğen . 5Beğenme 20 Aralık 12:00
45

Adali54 - Aaa. Sakarya da fuhus kumar yasanmaz

Cok muhafazakardır hafız yapmayin

O apartlara giden beyler baska yerlerden gelmistir

Sakaryali hafizlar asla yapmaz

Yanıtla . 20Beğen . 4Beğenme 20 Aralık 10:32
43

Eğitimci - Bu kaçıncı saçmalaması, prof ünvanlı biri bu zihniyette olmamalı, aklı hep boş işlerde, yakışmıyor bu şehre, ülkeye

Yanıtla . 25Beğen . 29Beğenme 20 Aralık 10:05
56

Nasıl - @Eğitimci 43 nolu yoruma cevabı: beynini sevdiğim (!) Arifiyelisi, bu hocanızın işi kimin nerede kiminle yattığı mıdır??? sonra da gelip bunu derslerindeki katılıma bağlaması mıdır? bıktım şu şehirdeki cahiliyetten. gazetecisi bile gazeteci değil ki ne idrak edebiliyor ne de neye tepki verip neye özür dileneceğini bilmiyor

Yanıtla . 8Beğen . 12Beğenme 20 Aralık 11:57
49

Arifiyeli - @Eğitimci 43 nolu yoruma cevabı: Sence Prof nasıl olmalı hangi vasıfları taşımalı mesela açıkla ona göre yapsınlar sen kimsin bana göre sana göre kime göre iş kimsiniz

Yanıtla . 16Beğen . 5Beğenme 20 Aralık 11:19
42

S A K - CHP nin icinde taciz ve zina bukadar gündem olmadı cok güzel gündem dyişdirdiler sofuoglunun haklı varma var bence

Yanıtla . 19Beğen . 14Beğenme 20 Aralık 10:01
41

Damla Ilter Çağla - Ne farkeder saü olmuş ha saksrya daki apartlar olmuş. Adamın beyni herşeyi cinsellikle yorumluyor fahişelikle suçluyor sıradan bir vatamdaş oşsa terbiyesiz det ayıplatız bu adam prof ve fahişelikle suçladıklarına güya eğitim verecek..Sıkıntı pisliğinbeyni düşüncesi senin dediğin farklıı bir boyut.. Resmin tümüne bakmalısın dostum

Yanıtla . 15Beğen . 23Beğenme 20 Aralık 10:01
46

Birbilen - @Damla Ilter Çağla 41 nolu yoruma cevabı: Damla sendemi apartta yaşıyorsun bu neyin tepkisi? Bir profesörü yerin dibine gömmeye çalışırken bir tane bile hatasız cümle yazamamışsın. Sen önce hatasız bir cümle yazmayı öğren.

Yanıtla . 11Beğen . 6Beğenme 20 Aralık 10:37
40

H.KÖSEOĞLU - Bu konuşulanlar yani yapılan ve gördükleri idda edilen çirkin işler üniversitenin dışında öğrenciler tarafından yapılmıyormu.Biz ne idik ne hale geldik demek gerekmezmi.Utanma,haya edep konusunda çoook geride kalındı.Kötü huylar yayılıyor güzel huylar yok olmaya devam ediyor.BİRİSİ BUNU SÖYLEMELİYDİ BUNU DA EBUBEKİR HOCA SÖYLEDİ.Siyasiler de bunu bilmiyor mu.Hoca doğru söyledi.SAKARYA AK partinin diye ak kaşık değil sözüm o siyasilere.

Yanıtla . 20Beğen . 1Beğenme 20 Aralık 09:52
39

Yazık. Yszık - Adam tatih profösürü, konuştuğu lonulara bak. Herkes işini uapsa sorun olmayacsk. Bu yazıdaki gazeteci gibi

Yanıtla . 19Beğen . 12Beğenme 20 Aralık 09:42
38

Dünyalı Adam - Sen haberciyken ,dinlemeden yorum yapabiliyorsan bu milleti düşün birde,işte ülkemizin durumu

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 20 Aralık 09:11
37

Hakliyahaklirektör. - ADAM HAKLI FUHUŞ HÜKÜMETİN GÖZÜNDE KABAHAT ÇÜNKÜ KABAHATLAR KANUNA EKLEDİLER 80 TL VER DEVAM YAPTILAR .. MİLLETİN GÖZÜNDE BU ADAMIN DEDİĞİ GİBİ ZİNA SUÇ . YANİ SUÇU İŞLİYORLAR SEN KABAHAT İŞLEDİN 80TL VER SERBESTSİN DEYİP SUÇUN EVİMİZİN DİBİNDE YAŞANMASINA SEYİRCİ BIRAKIYORSUN OLMAZ BEYLER OLMAZ ARTIK CADDE , ARAÇ İÇİ ,KALDIRIM , HER YER ,KABAHATLERİN MİLET İÇİ KOKUŞMUŞLUGA GİTTİĞİ NOKTA OLDU VE REKTÖR HAKLI . HAKLIYA HAKLI REKTÖR.

Yanıtla . 16Beğen . 5Beğenme 20 Aralık 09:08
33

Nasıl - senin yapacağın gazeticiliğin.. hala kavrayammış neyin ne olduğunu.

Yanıtla . 9Beğen . 4Beğenme 20 Aralık 03:38
32

Adadan54 - Bu haberin altında uyuşturucu kullanan gençler haberi var.Hergün yayınlansa ve biri çıkıp Erenler uyuşturucu yatağı oldu dese yine mi linç edilecek.Şehirdeki pislikleri burada yaşayanlar biliyor,habere çıkınca "tüh,vah,devlet nerede" diyoruz ama biri çıkıp gerçeği haykırınca linç ediliyor.Gerçekler acı,hoca bence haklı.

Yanıtla . 21Beğen . 4Beğenme 20 Aralık 03:19
31

Adapazarı05470 - Günah çıkarırken iyi çark ettin. Ya göründüğün gibi ol ya da olduğun gibi görün.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 20 Aralık 02:54
30

Ramazan Yıldırım - Gencin biri hoca olmak için medreseye başlamış. Böylece dini bilgisi artacak, insanlara dini konularda bilgi verecek, din istismarcılarıyla mücadele edecekmiş. Uzun yıllar tedrisat gördükten, sonra kemale erdiğini düşünerek elini öpüp hocasından icazet almak ve yola çıkmak istemiş. Hocası, "Evladım, dini ilimleri tam olarak öğrendin. Ama bir süre daha kal, ben sana siyaset ilmini de öğreteyim. Yoksa bildiklerini karşındakine anlatmakta zorlanırsın." demiş. Genç hoca, buna gerek olmadığını söyleyerek artık yola çıkmaya kararlı olduğunu söylemiş. Hocası, istemeyerek de olsa gencin gitmesine müsade etmiş. Hoca yola çıkmış, yol üzerinde çevre köylerden insanların toplandığı bir cuma camisine denk gelmiş. İmam minberde anlatıyor, köylüler pürdikkat dinliyorlar. Genç hoca, imamın anlattıklarını bir müddet dinledikten sonra dayanamayıp cemaate, "Ey Cemaat! Bu imamın anlattıkları külliyen yanlıştır! Bu imamın katli vaciptir!" diye seslenince bir güzel sopa yemiş. O an medresedeki üstadına hak vermiş. Medreseye geri dönmüş ve siyaset ilmini tedrisat edip bir hafta sonra tekrar yola çıkmış. Aynı cami, aynı imam, aynı cemaat... İmam aynı yanlışları anlatmaya devam ediyor. Bu sefer, "Ey cemaat! Bu imam öyle mübarek bir insan ki onun vücudundan bir kıl koparan cennete girer!" diye seslenerek imamı cemaate linç ettirmiş.

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 20 Aralık 01:53
29

Klavuz - Hoca eksik söylemiş. Fakat sorun sadece bizim şehrimizde değil,komple ülke olarak bir bataklığın içindeyiz. Ar,haya,edep ve ahlak geri kafalı değerleri olarak görülüyor. Daha çok iğrençlikler duyarız,çünkü hakk yolunu unuttuk,iblisin peşine düştük. Medyabar ortalığı karıştıran olayı farklı yansıtan sizlersiniz. Şimdi bi özürle arınabileceğinizimi sandınız? Hesap günündendemi korkmuyorsunuz?

Yanıtla . 17Beğen . 4Beğenme 20 Aralık 01:22
28

sakaryalı - medyabar sen degılmısın her hafta serdıvanda fuhus baSkınlarını boy boy gosteren yalanmı soyledı hoca allahtan korkun da dınınızı savunun fuhus yuvalarını ve dınsız chp yı ve chp lıelerı degıl

Yanıtla . 30Beğen . 14Beğenme 19 Aralık 23:45
27

Onur1664 - Hakan yakında ak_it e yazar olursun. Hocaymış peh peh. Kimki bir konuda ahkam kasiyorsa o konuda bi sıkıntısı vardır. Onu hoca yapan zihniyeti bi sorgulasanız.

Yanıtla . 17Beğen . 20Beğenme 19 Aralık 23:44
26

Hasan Saka - hoca birgün arkadaşlar size ne diyecem biliyormusunuz demiş hazirunda bilmiyoruz demişler hoca öğreninde gelin demiş.Başka birgün ne diyecem biliyormusunuz hazirun. biliyoruz demiş bu seferde bildiğiniz birşeyi anlatmaya gerek yok demiş hoca.3 sefer tekrar hoca size nediyecem biliyormusunuz hazirunun yarısı biliyoruz yarısıda bilmiyoruz demişler hocada bilen bilmeyene anlatsın demiş.kusuruma bakmayın ben iki çocuğumu üniversitede okuttum o zaman kiravermektense bi hesap yaptım 4-5 senede şu kadar kira satın alsam kira bana kalır ve apartıda ihtiyacım kalmayınca satarım diye düşündüm.Başladım şurda bu fiyat orda başka derken bide baktım bazı sağduyulu arkadaşlarım bana hocamın bugün söylediği gibi uyarı yaptılar ve apart almaktan vazgeçtim.Bunlar Sakaryalının çoğunun bildiği duyduğu söylentiler .Bu söylentilere Ebubekir hocamdan daha duyarlı daha tepkili Sakaryalı Sedivan,lınında olduğunuda biliyorum bu konu ekranlardan dile getirmek yerine Sakaryada serdivanda çeşitli şekillerde anlatılıp sağduyulu yetkili kurum kuruluş larla çözmek mücadele etmek yerine tirübüne oynarcasına medyadan dile getirerek sanki acizliğiğni acizliğimizi haykırırcasına söylemesi hiç hoş olmadı .Üniversiteleri Sakaryalıları serdivanlıları en önemliside velileri derinden üzmüştür.Kusuruma bakmayın biraz uzun oldu okursanız bana kızmayın hakkınızı helal edin.

Yanıtla . 26Beğen . 3Beğenme 19 Aralık 23:12
24

egemen - 1)fuhus yuvası derken,derslere katılım az derken neyi kastetmiş onu yazında bilelim.anlattığı gayet açık.

2)apartlardaki fuhustan hocaya ne.ilde bu konunun muhatapları bellidir.

3)canlı yayında bile hocaya müdahalede bulunuldu.

4)karşı cepheye kurban olmasın diye bu kadar futursuzluğa destek oluyorsunuz ya pes.

Yanıtla . 30Beğen . 13Beğenme 19 Aralık 23:06
23

SEDAT DAGKESEN - Hakan kardesim bugun turkiyede bu sozu normal bir vatandas soylemis olsaydi kimin umurunda olurdu ? Ama Ebubekir hoca soyledi diye olay oldu.Elbette topluma ornek olmasi gerekir boyle insanlarin,sonucta ebubekir hocayi tanimam etmem babamin oglu degil ama adam yanlis birsey soylememis ki :) Sakaryadaki taksicilere tek tek sorun onlar bile farkli birsey soylemeyecektir...Ama bunu akp nin bir il veya ilce baskani neyse isteebubekir hocayi hedef belirleyerek insanlarin onune sunarsa ortalik karisir..

.HERKIM VATANDASI ARKALARINA ALARAK HER DEFASINDA ORTALIGI KARISTIRIP GUNDEM DEGISTIRMEYE CALISIYORSA RABBIM INSALLAH EVVELA BU DUNYADA TEK TEK HESAP SORAR...!!!

Yanıtla . 16Beğen . 7Beğenme 19 Aralık 23:01
114

SEDAT DAGKESEN - @SEDAT DAGKESEN 23 nolu yoruma cevabı: SEN GERIZEKALIMISIN ??? YOKSA ALGILAMAN GECIKIYORMU ? BAK BEN KENDI ADIMLA SOYADIMLA YAZIYORUM SEN VE SENIN GIBILERIM YORUMLARI UMURUMDA DEGIL...ULAN HOCA ORALARDA FUHUS YAPILIYOR DEDI TUM APARTLARI KASTETMIYOR KI ADAM...AKP LI OLDUGUN KESIN ZATEN ZORUNUZA GITMIS :))

SAGLIKCIYI TARTAKLAYAN TRUBUN LIDERINI BEN HICBIRZAMAN KORUMADIM...! OLAYIN NASIL OLDUGUNU TAM BILMIYORUZ ARALARINDA NASIL BIR KONUSMA GECTI BILEMEM AMA BENDE BIRKERESINDE PANSUMANA GITMISTIM BAZILARI BURUNLARINDAN KIL ALDIRMIYOR O ANLAMDA YAZDIM DENYO....ADAM OLSAN KENDI ISMINLE SOYISMINLE YAZARSIN...MEDYABAR BOYLE SAKSAKCILARDAN MEDYABARI ARINDIRIN...HERKES TC NUMARASI VE KIMLIKLERINI TARATIPTA MEDYABARA UYELIK YAPSIN UYE OLMAYAN YORUM YAZAMASIN ARTI HATTA PARALI UYELIK YAPIN...BOYLE SIGIRLARDAN BURASI ARINMASI LAZIM...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Aralık 03:32
55

Sed-at Kesen - @SEDAT DAGKESEN 23 nolu yoruma cevabı: SLM SEDAT ATKESEN KARDEŞİM FUHUŞ HER YERDE YAPILIYOR SAKARYA DA YUVASI İNSANLAR SEVİYOR SEVİŞMEYİ ALLAH DİYORKİ ZİNA İLE SUÇLADIĞINIZ KİŞİLER HAKKINDA EN 4 ŞAHİT GETİRİN YANİ KİMSEYİ ZİNA YAPIYOR DİYE SUÇLAMAYIN DEMEK İSTİYOR SEN YİNE AYNI HATAYI YAPIYORSUN SAĞLIKÇIYI DÖVEN TRİBÜN LİDERİNİ KORUDUĞUN GİBİ ŞİMDİDE BAŞKA BİRİNİ KOLLUYORSUN HADİ TRİBÜN LİDERİNDEN TIRSDIN DÖT KORKUSU VARDI BU HOCADAN KORKUN NEY.( O SAĞLIKÇI KARDEŞİMİZDEN ÖZÜR DİLEYİP O SERSERİYEDE EŞKİYA DEMESSEN ADAM DEĞİLSİN..

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 20 Aralık 11:54
22

Murat - iyi dinlemedin kovdun iyi anlamadan özür diledin ve yazarsın beğim adam cümlede üniversitelerin bulundukları alanı fuhşiyata çevirdiğini anlatıyor isim yer önemli değil anadoluda çocuğu okula gönderen anne baba bunu dinlese ne düşünür yazmayın siz lütfen yazarlıkta yapmayın

Yanıtla . 19Beğen . 4Beğenme 19 Aralık 22:57
20

Eski Adapazar Lı - Herkes yanlış anladı , birtek sen doğru anladın ve özür diledin , naptın Serdivan dan evi mi taşıdın , yoksa çocuğu ünv. denmi aldın ,

Özür şahsınımıza ait yoksa kurumunuza mı ?

Yanıtla . 18Beğen . 8Beğenme 19 Aralık 22:49
19

Sakaryali54 - O na mi kalmış serdivanin durumu,apartlarin halı,gençlerin yaptıkları...toplumun namus bekçisi mi olmuş yoksa...

Yanıtla . 25Beğen . 23Beğenme 19 Aralık 22:42
158

. - @Sakaryali54 19 nolu yoruma cevabı: Evet aw toplumun namus bekcisi zoruna gittiyse yallah Amerika ya

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Aralık 13:56
18

Trabzonlu - Afferim Hakan Turhan ego, kibir, nefse mahkum olmak bizi bu hallere getirdi. Sende hiç biri yok afferim... Bu köşeyi yazmak başlı başına delikanlılık zaten

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 19 Aralık 22:29
15

Adaletsiz Adalet.... - Serdivanı katarlilara satalım gitsin....

Yanıtla . 17Beğen . 7Beğenme 19 Aralık 22:12
13

Ahlak Zabıtası - Madem o kadat emin konuşuyor demekki o hoca o apartlarda çok kalmış.

Yanıtla . 29Beğen . 34Beğenme 19 Aralık 21:24
36

Nasıl - @Ahlak Zabıtası 13 nolu yoruma cevabı: sende olmayan akıl di mi "Halla"?

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 20 Aralık 03:41
21

Halla - @Ahlak Zabıtası 13 nolu yoruma cevabı: Açık ara acizsin. Akıl nasip işi nasip.

Yanıtla . 10Beğen . 7Beğenme 19 Aralık 22:54
12

Ak ak ak - Burada senin gibi özür dileyecek biri varsa oda yunus tever dir. Yunus başkan 3 gün önce sizin tarafından itibar suikastına uğradığını söyleyip 3 gün sonra hocaya aynısını yapması bulunduğu koltuğa yakışmadığının kanıtıdır. Yunus başkan sen ilk önce iflas ettim deyip işçilerinin çöktüğün tazminatlarını öde iş yerinde arkadaşım hergün yad ediyor sizi.

Yanıtla . 29Beğen . 2Beğenme 19 Aralık 21:22
11

Send Işçi - yooo şahsım adına hocayı gayet iyi anladım. neredeyse demek bi hatadır. serdivandaki bütün yaşayanları zan altında bırakır.

Yanıtla . 23Beğen . 12Beğenme 19 Aralık 20:57
10

Deli Dumrul :)) - yanlışlık yapmak insana mahsus... O yanlışı kabullenip özür dilemekte sana yakışırdı Hakan bey... Tebrik ederim...

Dikkatleri hep doğruları yazarak üzerine çekiyorsun... İnşallah gidişatın bozulmaz senin gibi gazetecilere ihtiyacı var bu ülkenin ve bu şehrin

Yanıtla . 6Beğen . 21Beğenme 19 Aralık 20:07
09

Sapıkların - Apartlar fuhuş uyuşturucu alkol yuvası oldu

Yanıtla . 38Beğen . 15Beğenme 19 Aralık 19:20
08

Adali54 - Şimdi sen adamı dinlemeden yargısız infaz yapıyorsun terk et sakaryayı diyorsun sonrada yanlis anlamışım.Ve bide köşe yazarısin.Bence hemen yazarlığı bırak sen.

Yanıtla . 40Beğen . 8Beğenme 19 Aralık 18:45
16

Murtaza Bir Delidir - @Adali54 08 nolu yoruma cevabı: Cumhurbaskani sözcüsü, Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Ak Parti İl Başkanı CHP sözcüsü ulusal yazarı yorumcusu hepsi anlamadan dinlemeden aynı şeyi yaptı.

Bu adam yanlış yaptığını kabul ediyor Mertçe hiç olmazsa

Yanıtla . 5Beğen . 6Beğenme 19 Aralık 22:25
07

Serdivanlı - Ne kıymeti var o yazıyı yazmadan bikaç kez dinleseydiniz.ayrıca adam cok dogru soyluyor 1 ay ev aradım serdivanda yalnız oturacağım.dansöz yada escort olmayan bina nerdeyse yok.hiç bişey olmayan binada günlük kiralık ev var

Yanıtla . 27Beğen . 16Beğenme 19 Aralık 18:39
48

Serdivanlı - @Serdivanlı 07 nolu yoruma cevabı: Neresi kolpa hemşerim zorlu okulundan kampuse kadar olan kısımda huzurla oturulabilecek kaç bina var

Yanıtla . 0Beğen . 3Beğenme 20 Aralık 11:14
35

Nasıl - @Serdivanlı 07 nolu yoruma cevabı: kolpaya bak kolpaya : )))))

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 20 Aralık 03:40
06

Haydar - Niye özür dileyecek programı tekrar bi izle ondan sonra konuş?

Yanıtla . 20Beğen . 5Beğenme 19 Aralık 18:32
05

Zigzaver - Fuhsiyati işitipte onu yayan (Ebubekir bu fiili direk olarak işlemiştir)

Fuhsu yapan gibi günah sahibidir ve cezalandırılması gerekir..nokta !

Yanıtla . 19Beğen . 24Beğenme 19 Aralık 18:28
103

Misafir - @Zigzaver 05 nolu yoruma cevabı: Müftülük ve fetva icazetini kimden aldın birader.Günahın karşısındaki ve onunla mucadele eden adamı o günahı işlemekle suçluyorsun.CAHİLLİN BUKADARI DA PEEEEES

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Aralık 00:27
34

Nasıl - @Zigzaver 05 nolu yoruma cevabı: sanane koçum milletin günahından. hayırdır tanrıcılığa filan mı başladınız????

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 20 Aralık 03:39
04

Yedi Göller - Noktası virgülüne katılıyorum..Tebrikler sayın yazar..Herkes olduğu yerden olayı gördü.Sen Sakarya ve Türkiye pencersinden olayı göstermişsin..

Yanıtla . 6Beğen . 13Beğenme 19 Aralık 18:27
02

Sakaryalı - Sen ne diyon ya... Ülkede profesör olamayacak adamlar profesör, gazeteci olamayacak adamlar gazeteci, yazar olamayacak adamlar yazar olursa daha çok böyle saçma sapan konular konuşulur bu ülkede yazık..!!

Yanıtla . 32Beğen . 11Beğenme 19 Aralık 18:16
01

Ümit Z. - peki ebubekir hoca yanlışmı söğlemiş hafız bende katılıyorum hocanın dediklerine neden bizz böğle olduk demiyoruzda hoca çok ayıp etdi diye biliyoruz anlamışdeğilim al eline mikrofonu çık bakalım sokaklara ne düşünüyo sakarya halkı

Yanıtla . 25Beğen . 12Beğenme 19 Aralık 18:12
164

Dürüst - @Ümit Z. 01 nolu yoruma cevabı: Hoca yüzde yüz haklı sadece apartlar değil evler her yer kızlar ve kadınlar serbest dileyen dilediğini yapıyor zina serbest evlenmeden biri ile yaşamak serbest herşey serbest adına da kadına özgürlük deniyor genç kızlar bilerek şehir dışı üniversite tercih ediyor kadınlar evlenip boşanıp erkeğin mallarını yiyor nafaka bağlatıyor çok kötü bir toplum olduk ama en büyük suç bizlerde bu kızların anne babalarında ailelerinde nerede bu insanlar çok merak ediyorum

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Aralık 14:59
152

Göksu 70 - @Ümit Z. 01 nolu yoruma cevabı: Hoca haklı kardeşim. Hocanın dediği kadı nereye çektiler. Niyetleri hocayı gevelemekmiş. Şayet gevekemek değilde hocayı yanlış anlamışlarsa hocayı linç edenler yaptıkları hatadan dönsün. Hatadan dönmekte özür dilemekte büyük insanların erdemi olsa gerek. Mevla neyler, neylerse güzel eyler. Kimsenin yaptığı yanına kar kalmaz..

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Aralık 12:59


Anket Koronavirüs aşısı olacak mısınız?