MHP'liler neden MHP'ye oy vermiyor?

Biliyorum şimdi kızanlar olacak, eleştirenler olacak, doğru diyorsun diyenler olacak…

Gerçekler ne yazık ki acıdır…

Bu davaya gönül verenler küskün, kızgın…

40 yıllık Ülkücüyüm diyenler…

50 yıldır MHP’ye oy verdim diyenler…

Kimi Devlet Bahçeli’yi eleştiriyor, kimi Balgat’ı eleştiriyor.

Konuştuğum kişiler içinde ‘’ neden İYİ partiye geçtiniz’’ sorusunu da sordum 40 yıllık Ülkücülere…

Söyledikleri iki şey var genelde ‘’ MHP’de siyaset yapmanın kendileri açısından artık mümkün olmadığını gördükleri için İYİ Partiyi tercih ettiklerini’’ söyleyenlerin sayısı az değil…

 Siyaset yapmak istiyorum ömrüm MHP’de geçmiş ama tüm kapılar kapanmış.

Ne yapacaktık?

İYİ Partiyi kendimize yakın bulduk, teklif aldık ve İYİ Partide siyaset yapıyoruz.

‘’ Hendek Belediye Başkanı Turgut Babaoğlu MHP’den Belediye Başkan adayı olmak istedi kabul görmedi.

O’da gitti Büyük Birlik Partisinden aday oldu ve seçildi.

1 yıl sonra MHP’den davet aldı tekrar MHP’ye geçti.

Bizimki de böyle bir şey…

Turgut Babaoğlu’nun Ülkücülüğü başka partiye geçince rafa kalktı, MHP’ye geri dönünce mi Ülkücü oldu.’’

İkincisi ise ‘’Bizler Başbuğun yolunda gittik yıllarca, yüzde 2 oy da alsak, yüzde 1 de oy alsak davamız için mücadele ettik.’’

Bir başka Partinin adayını desteklemedik. Her İl ve İlçelerde kendi adaylarımızı çıkardık ve destekledik.

Kazandık, kazanamadık ama her İlçede MHP’nin mutlak ve mutlak adayları vardı.

Son Mahalli seçimlerde hangi İlçede adayımız vardı?

Örneğin Serdivan’da, Adapazarı İlçesinde Ülkücüler, MHP’liler üç hilalin olmadığı oy pusulasında hangi adaya oy verdiler?

Beni hiç kimse AKP’nin veya CHP’nin adayına oy vermeye zorlayamaz, diyenler o kadar çoktu ki…

 Tüm bunlara rağmen MHP’den başka hiçbir Partiye gitmem diyenler var mı?

Var mutlaka…

Ama şu da bir gerçek ki;

Fazla değil bundan10 yıl önce Sakarya’da yüzde 38’lerde olan MHP’nin oyu ne yazık ki bugün yüzde 6’larda, 8’lerde…

 Ben her zaman şunu söylerim.

Ülkücülerin tek bir Partisi vardır.

O’da MHP’dir…

Tüm Ülkücüler MHP’de birleşmelidir.

Özellikle Sakarya’da tekrar % 38 ler de bir oy oranına sahip olmasıdır.

Bu şartlarda olur mu?

Bence çok zor…

*

İYİ Parti nereye koşuyor?

 Yapılan son anketlerde İYİ Parti oy oranı  % 17’lere gelmiş.

Peki, İYİ Parti çok kısa bir sürede böylesine yüksek bir oy oranına nasıl geldi?

Bence tek bir nedeni var.

Başta Genel Başkanları Meral Akşener olmak üzere tüm Milletvekilleri ve teşkilatları halkın ayağına gitmesi olarak gösterebiliriz.

Tüm Türkiye’yi karış karış gezmeleri, esnafın, çiftçinin, emeklinin dertlerini birebir dinlemeleri, halk ile iç içe olmaları İYİ Partinin oyunu artırıyor.

Sakarya’da İl Başkanı Selçuk Kılıçaslan ve İlçe Başkanları sürekli sahada…

Milletvekili Ümit Dikbayır, her gece ekranlarda…

Ayda 5-10 kez Sakarya’da…

Özellikle pandemi sürecinde İYİ Parti Sakarya teşkilatı kısıtlı imkânlarına rağmen, esnafın yanında yer aldı.

Sakarya’da ellerinde tek bir Belediye olmamasına rağmen, tüm imkanlarını seferber etmeleri bile kendileri adına artı yazdı.

Ne Olacak bu CHP’nin hali…

 

Sakarya’da Engin Özkoç gibi bir Genel Başkan Yardımcısı olmasına rağmen olmayınca olmuyor.

İl Başkanı Ecevit Keleş, gerçekten çok mücadele ediyor.

Ama nedense Sakarya’da bir türlü istenilen patlamayı yapamıyor.

Bir olsun bizim olsun mantığı ile hareket ediyorlar.

Gördüğüm kadarı ile Muharrem İnce’de, Sakarya’da CHP’yi bölmüş gibi…

İl Başkanı Fatma Kurtuluş, başarılı bir siyasetçi…

Yıllarca CHP’de görülen isimleri bir bir Partisine katıyor.

Muharrem İnce’nin her ne kadar Sakarya’da karşılığı yoksa da CHP’yi ince ince buduyor.

Sonu nereye kadar gider bilemem ama Sakarya’da CHP böyle giderse biri zor bulur.

 

COŞKUN BİLİR

24.07. 2021

 

 

 

 

 

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Coşkun Bilir - Mesaj Gönder --- Okunma


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

226

Megri Megri - Akp ile hdp diyarbakırda pkk nın kurucu başkanı kaçak şarkıcı şirvan perver köpeğinin katılımı ile miting düzenler.mhp de bu sene kayseride erciyeste düzenlediği şenlikleri oraya almış.türk kürt kardeştir şenlikleri

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 10 Ağustos 03:48
223

Santa - ne milliyetcisi ya milliyetrci adam suriyeli afgan istilasina tepkisini ortaya koyar !

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 29 Temmuz 13:39
222

Sofor - Coşkun Bilir ülkücüleri kızdırmış, bundan şoförün haberi var mı acaba?

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 28 Temmuz 22:19
220

Simderli - herşeyi bildiğini zanneden ama hiçbirşey bilmeyen bay çok bilir,

1. İyi Partiye gidenlere bir bak zamanında bu hareketin ekmeğini yiyenlerin olduğunu ve altlarındaki koltuk gidince iyi partiye gidenler olduğunu görürsün. ( sen göremezsin sende onlardan birisin )

2. turgut babaoğlu teklif almadı, kendisi araya aracılar koyarak partiye geri döndü.

3. Tek haklı olduğun MHP Ülkücülerin partisidir kısmı ama ülkücüleri sayarken yanlıştasın.

4. Dikbayır ekranlarda imiş bugüne kadar ne anlattı yada sen ne anladın.

5. Yahu birde şu iyi parti il başkanı ve ilçe başkanı sahalarda demişsin ya, hangi saha burası biz niye göremiyoruz. Sahadan kastın medyabara ücreti mukabilinde haber yaptırıp medyabar sayfalarında yer almakmıdır.

şu gidenler birşeyi iyice akıllarına soksunlar, herşeyi siz bilmiyorsunuz... Sizin derdiniz koltuk, menfaat bizim derdimiz ülke... Siz selonun eşi ile kahvaltı hayali kurup Şehit cenazelerinde yas tutanlarsınız.

Devlet bey sonrası geri dönüş planlarınız varya unutun, aklınızdan çıkarın... YEMEZLER!!!!!!

Yanıtla . 8Beğen . 11Beğenme 27 Temmuz 17:21
225

Simderli - @Simderli 220 nolu yoruma cevabı: 99 döneminde zenginleşenlere ve hüküm sahiplerine bak bugün gidenlerdir. Şu konuda haklısın biz ekmeğimizi bölüşen bir hareketiz. Mevlam bize bu kutlu davadan alan değil veren eylesin. Beka söyleminden öteye gitmeyen derken de haklısın eğer Türk yurdunda her köşe başına çakallar yerleşmişse tabiki beka söyleminden öteye gitmeyeceğiz. Bekanın ne olduğunu gayet iyi biliriz senin kastın suriye beka vadisi ise biz o vadide bu ülkenin başına çorap örenlerle kahvaltı programı yapmıyor, mücadele ediyoruz. Bedelli askerlik meselesine gelince kanunu çıkartanlar değil faydalananlar suçlu ise Levent BÜLBÜL'de Olcay KILAVUZ'da suçlu. Zannedersin ki adamlar savaştan kaçmış vatan haini vekillerimin samimiyetini, vatan severliğini anlamaya senin yüreğin yetmez.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 29 Temmuz 14:11
224

Santa - @Simderli 220 nolu yoruma cevabı: milliyetci arkadas sen bi anlat bakalim suriyeli afgan multeci olayina neden sesiniz cikmiyo lideriniz ne derse onu mu diyeceksiniz, sizin dusunceniz yok mu ?

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 29 Temmuz 13:40
221

DELİ DUMRUL - @Simderli 220 nolu yoruma cevabı: YAHU GEÇİN BU AYAKLARI HAREKETİN EKMEĞİNİ YEME MUHABBETİNİ, MHP KİME NE ZAMAN EKMEK VERMİŞ, MHP EKMEĞİNİ, ÇOLUĞUNUN ÇOCUĞUNUN RIZKINI HAREKETLE PAYLAŞAN İNSANLARDAN MÜTEŞEKKİL BİR PARTİDİR. MHP ŞUAN BEKA SÖYLEMİNDEN ÖTEYE GİTMEYEN, BEKANIN DA NE ANLAMA GELDİĞİNİ BİLMEYEN VE AYNI ZAMANDA BEKA SÖYLEMİNİ DİLE GETİRENLERİN ASKERLİK GÖREVLERİNİ BEDELLİ OLARAK YAPAN (LEVENT BÜLBÜL-OLCAY KILAVUZ) VEKİLLERDEN OLUŞAN BİR PARTİDİR. BUDA BU KONULARDA NE KADAR SAMİMİ OLDUKLARININ BİR GÖSTERGESİDİR.

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 28 Temmuz 10:26
219

M. Küçük C C C - HABER YAPMAK İÇİN İYİ PARTİDEN NE KADAR ALDIN .BİRYERLERİNDEN ELEMENT UYDURMA YANCILIK YAPMANADA GEREK YOK.

Yanıtla . 9Beğen . 8Beğenme 27 Temmuz 08:06
216

Bozkurt - Tek ama tek sebebi devlet Bahçeli MHP her zaman varolacaktir bahçeli babamın oğlu değil bu kadar basarizlikdan sonra bide ona biat mı edicem yaradan akıl fikir vermiş bende hata etmişim 1998den beri oy verdim ona sonuç elde var sıfır başbakan ol olmam cumhurbaskani ol olmam e ben ne yapayım hele bide demiyorlar mi lidere sadakat ......siz biat edin bende zaten açılım surecinde bitti bahçeli. ülkücüleri hapsetti giklari cikmasina izin vermedi davaya inanırım ama lider bir şey basaramiyorsa arkasından koşmam artık 30derece sıcaklıkta siyah takımlı arkadaşlar siz ülkücülük oynayın ülke bitti bitti

Yanıtla . 12Beğen . 5Beğenme 27 Temmuz 00:05
215

Yamtar - İyi Parti ülkücü hareketi mi temsil ediyor? Güldürmeyin insanı!..

Yanıtla . 9Beğen . 8Beğenme 26 Temmuz 23:47
212

Ccc - Sayın bilir sen şimdi gazetecilik mi yaptığını sanıyorsun öyle saniyorsan yanılıyorsun bence sen bir arastirma şirketi kur . Sende güya eski ülkücü sun ama şimdi türkücü olmuşun kimin kayığına binsen onun türküsünü söylüyorsun bu yaptığın hiç olmadı diyecem ama sen sana yakışanı yapmışın

Yanıtla . 7Beğen . 8Beğenme 26 Temmuz 21:53
211

Ülkücü - Sayın millet vekilimiz bakmadan 9 Işığı sayabilir mi? ???

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 26 Temmuz 19:35
209

Ülküdaş - Bahçeli gözün aydın.ülkücü Afkan kardeşlerimizde gelmeye başladı.mhp ye üye olmaya başlamışlar.birazda Suriyeli kaptıkmı barajı aşarız herhalde.

Yanıtla . 14Beğen . 5Beğenme 26 Temmuz 16:34
208

Wifii - Erenlerde Şenol dinçide ikinci plana attılar ama birdahaki seçim bu adamı aday yapmazlarsa Turgut Babaoğlu gibi başka partiye geçip seçim kazanabilir gerçekten MHP şuanda sıkıntılı gözüküyor ben bu cumhur ittifakına oy vermem

Yanıtla . 13Beğen . 5Beğenme 26 Temmuz 16:27
218

Efsane54 - @Wifii 208 nolu yoruma cevabı: saadet partisinin oyları olmasa sakarya da vekil çıkaramıyordunuz bağımsız oy diyorsun

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 27 Temmuz 07:43
214

Serdivanlı Dadaş - @Wifii 208 nolu yoruma cevabı: senin ne şahsın nede cibilliyetin bize lazım deyil

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 26 Temmuz 23:05
213

Wiifii - @Wifii 208 nolu yoruma cevabı: Tamam şenol bey öyle yaprsınız bağımsız olun gücünüzü görün bakalım neymiş farklı isme gerek yok. Zaten inanmadığın her daim düşman olduğun camia ile ittifak senin hazmedebileceğin bişey değildi. Yolun açık olsun.!

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 26 Temmuz 22:47
203

Bizim Çocuklar Kırgın - GECENİ gündüzüne katarsın, davan için verdiğin mücadelede karşı gruplar tarafından hedefe oturtulursun, işinden edilirsin, Cumhurbaşkanı’na hakkında düzmece dosya hazırlanıp verilir, yargılanırsın, hareketin lideri için kelleni ortaya koyarsın, azıcık bir derdin olduğunda kapısını çaldığın partinin yöneticileri tarafından "Off ya bu da şimdi nereden geldi" tarzında karşılanırsın!

Gördüğün vefasızlığa için sızlar…

Bir işyeri açılışı yaparsın, davet edersin! Açılışına bile katılma tenezzülünde bulunmazlar!

Bu duruma tepki gösterip davada hiçbir emeği olmayanların el üstünde tutulduğunu ifade ettiğinde işte o sihirli lafı duyarsın;“Amann onla bir mi tutuyorsun kendini? Sen bizim çocuksun…”

Görün artık sizin çocukları!..

Süslü püslü sözlerin sırt sıvazlamanın ötesinde değer verin “bizim çocuk” dediklerinize!..

Mendil misali kullanıp bir kenara atmayın, yaralarına merhem olun, vefasızlık yapmayın!

Bizim çocukları yolda bulduklarınıza değişmeyin.

Nedir bizim çocuklara vefanız?

Bizim çocuk dedikleriniz kırgın,

Bizim çocuk dedikleriniz üzgün,

Bizim çocuk dediklerinizin içi kan ağlıyor.

Vallahi de ağlıyor billahi de ağlıyor…

Unutulmak, hiçe sayılmak, haksızlığa uğramış olmak, değer verilmemek bizim çocuk dediklerinizi kahrediyor.

Sürekli üvey evlat muamelesi yapacaksanız, artık sizin çocuk olmak istemiyoruz!

Ötekileştiriyorsunuz!..

Hareketin liderine, partinin yöneticilerine hakaret edenlere, sonradan gelenlere daha çok değer veriyorsunuz.

İnsana “Keşke sizin çocuk olmasaydım” dedirtiyorsunuz!

Bu partide bugüne kadar ne çektiyse “bizim çocuk” dedikleriniz çekti.

Ne bedel ödediyse “bizim çocuk” dedikleriniz ödedi.

Keşke yolda bulduklarınızın, yanlışlarının bile arkasında durduğunuz kadar “bizim çocuk” dediklerinizin doğrularının arkasında dursaydınız da bizim çocuklar ilk günkü heyecanıyla ülkücü davaya sımsıkı sarılsaydı!

Gidin kapı kapı dolaşın!

Geçmişten bugüne kadar ne kadar Ülkücü davaya hizmet vermiş “bizim çocuk” varsa gönüllerini alın! (Gazeteci Hamdi Yuluğ)

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 26 Temmuz 14:18
202

SAĞLIK ÇALIŞANI - ARKADAŞLAR SONRADAN PİŞMAN OLACAĞINIZ SEVGİLİ GÖNÜLDAŞLARINIZI İNCİTİCİ YORUM YAZMAYIN BİZ BİRBİRİMİZİN TABUTUNU TAŞIYACAĞIZ BİRBİRİMİZE GÖNÜL GÖZUYLE BAKALIM LÜTFEN BAKARSINIZ BİRGÜN AYNI SAFTA OMUZ OMUZA AYNI KIBLEYE DÖNERİZ

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 26 Temmuz 14:16
201

Bozkurtun Yurdunda - Sayın Coşkun Bilir; sizde dahil kimse şahsi ikbali için kırmızı çizgimiz olan ülkücülüğü kullanmasın buna müsaade etmedik, etmeyiz!.. Biz sadakat maskesi takıp menfaat pazarında İP'te tezgah kuranları da biliyoruz.

Yanıtla . 4Beğen . 10Beğenme 26 Temmuz 14:13
196

Bilal Köksal Düzce - Ağzına yüregine kalemine sağlık abi

Sayın bahceli ve balgat havarisi uyudugu sürece ÜLKÜCÜLERİN MİLLİYETÇİLERİN tek adresi İYİ parti olacaktır inşallah ilk seçimde sayın bahceli ve ekibi sandığa gömülünce MHP ve İYİ parti birleşir eski gücüne Tüm ülkede kavuşacaktır

Yanıtla . 13Beğen . 6Beğenme 26 Temmuz 09:49
217

Bozkurt - @Bilal Köksal Düzce 196 nolu yoruma cevabı: Asıl sorun bu MHP bin. Başına o olur bu olur başka biri gecseydi en az MHP yüzde 30alirdi iyi parti o zaman olmazdı ama bahçeli abidik kubidik işlere karıştı dedik sen onursal başkan ol yok dedi akp dedi benim gönlüm ama dedinki akp pkk dan daha zararlı neyse her şey gün yüzüne çıkacak yakındır

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 27 Temmuz 00:28
200

Mithat Aydın - @Bilal Köksal Düzce 196 nolu yoruma cevabı: :)

Ülkü neydi?

Ülkücü kime denirdi?

Ocaklarda yaz eğitimi devam ediyor bekleriz. ( 1. sınıftan başlatalım sizi temel değerlerde sıkıntı var :) )

Yanıtla . 8Beğen . 7Beğenme 26 Temmuz 11:56
195

Ülkücü - Biz niye kızgınız biliyor mususunuz? İttifak adı altında ülkücüleri sömürdükleri için, mhp nin vekili il başkanı ülkücülere sahip çıkmadığı için ak parti teşkilatları işe girerken ülkücüler iş kurun önünde sıra beklediği için. İYİ Partili yetkililerden Allah razı olsun bizim acımızla dertlenip, sıkıntımızla sıkıntımıza giriyorlar. Ülkücüler boş kalmasın diye ellerinden geleni yapıyorlar. Yazıklar olsun sizin yapacağınız siyasete.

Yanıtla . 10Beğen . 4Beğenme 26 Temmuz 09:29
194

Hakan54 - İyi parti tokat il başkanı birisi diyelim Ömer halis demir için asıl darbeci o demiş .iyi partide o malum kişiyi partiden ihraç etmek için çalışma başlatmış . Şaşırdıkmı hayır bunlar Allah korusun bu ülkenin kazayla başına geçse türkiyenin bittiğinin delilidir .CHP hdp iyi parti bunlar ülke yönetmek değil inanın intikam almak için ihtidar olmak istiyorlar.

Yanıtla . 5Beğen . 14Beğenme 26 Temmuz 09:24
192

Efsane54 - iyi partiye giden sözde eski ülkücüler ne demiş kendilerini kimse başka partiye oy attıramaz demiş.

1- biz genel seçimlerde kendi vekillerimizi seçtik.1991 seçimlerinde hangi partiye oy atmış bu arkadaşlar ve neden atmışlar.

2-MHP dimdik ayaktadır.

3-Parti tüzüklerinde MİLLİYETÇİLİĞİN msi geçmeyen iyi partide kendilerine yer bulmuşlar oda isabet olmuş.

4-Hdp ile ortaklık yaparak Mhp nin belediyelerini (mersin adana vs ) Chp ye teslim etmek bu arkadaşlara yakışmış MHP ayrılmaları isabet olmuştur.

5-Turgut Babaoğlu ve Tüm gidenlere Devlet Bey Çağrıda bulundu Ülkücülük şuğuru Devlet Bey düşmanlığından fazla olanlar yuvasına döndü

%1 %2 de oy alsak vekilde seçilmesek başkanda olmasak her zaman MHP olduk olacağız.

Yanıtla . 11Beğen . 19Beğenme 26 Temmuz 08:13
197

Adem Pala - @Efsane54 192 nolu yoruma cevabı: varolasınız sağ olasınız

Yanıtla . 3Beğen . 5Beğenme 26 Temmuz 10:35
189

Çoban - Bozkurdu olmayan dağları çakallarla tilkiler paylaşırmış,teşkilat olmuş abz teşkilatı yalaka dolu Alp nin beşinde ihalelerden nasıl bi kırıntı koparırım onun peşinde.ozan Arif i bile hain yaptı bu genel merkez .inşallah seçimlerde yüzde bir alırız da bunlarda s…..olup giderler .zaten durmazlar giderler niye mamaları biter öyle olmadımı geçmişe bir bakın.ama başaramayacaksınız .Sakarya’da bu teşkilatı biz ülkücüleri bu duruma düşürenleri biliyoruz sabır sabır zaman her şeyin ilacı

Yanıtla . 14Beğen . 9Beğenme 25 Temmuz 23:23
204

Çoban - @Çoban 189 nolu yoruma cevabı: komik siniz komik .bende devlet bey ulusalcı desem yanlışmı olur .doğu perinçek tayyip bunlar türk milliyetçisi öylemi komiksiniz komik.yazık be yazık ne ocaklarımız kaldı ne erciyesimiz kaldı ne birlikteliğimiz kaldı .bunlara sebep olanın allah ............versin.

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 26 Temmuz 14:56
198

Adem Pala - @Çoban 189 nolu yoruma cevabı: ozan arif ulusalcıdır ülkücü degildir TÜRK İSLAM MİLLİYETCİSİ DEĞİLDİR

Yanıtla . 1Beğen . 6Beğenme 26 Temmuz 10:40
186

Vatandaş Sakaryalı - CHP iyi parti ve HDP ye asla oy vermem.!!!

Yanıtla . 8Beğen . 24Beğenme 25 Temmuz 19:49
185

Ulubeylı - MHP tek başına ıktıdar olmak istemıyor eskıden de öyleydı..

Yanıtla . 16Beğen . 3Beğenme 25 Temmuz 19:26
184

Asena? - NEDEN ÜLKÜCÜYÜM;Benim bu soruya cevabım oldukça uzun olacaktır. Babam derdi ki; Ülkücülük Müslümanlık gibi bir hidayet , Türklük gibi bir inayettir derdi… O yüzden biz kendimizeÜlkücü Müslüman Türk diyoruz… Elhamdülillah… Ne zaman ülkücü oldun sorusuna ben anadan babadan safkan ülkücü doğdum ancak anam babam ülkücü diye körü körüne ülkücü zihniyette kalmadım cevabını veririm. Ben Türk gurur ve şuurunu , Milliyetçi Dünya Görüşünü bu mukaddes davada bulup bu mukaddes davanın temellerinden yükseleceğine inandığım için Ülkücüyüm. Ben devri zamanında komünizmin başını ezenlerin doğru yaptığına inandığım için , Üniversitelerin kapısına Ülkücü Ağabeylerimi kastederek haşa ” Muhammed’in Piçleri Giremez” pankartları asıldığı için, Yalnızca Allah davası güden Mustafa Pehlivanoğlu’nun örümcek kafalı bir sersemin ” bir sağdan bir soldan” gibi bir gafleti yüzünden asıldığı için Ülkücüyüm.. Ben Ülkü ocaklarında bana 9 ışık kadar 32 farzı öğreten abilerimi sevdiğim için Ülkücüyüm…

Ben Ülkü ocaklarında ” Burada ayak ayak üstüne atılmaz” Çünkü burası Hoca Ahmet Yesevi’nin Dergahıdır… Onun Ruhu Hala burada dolaşmaktadır diye öğütlendiği için Ülkücüyüm… Ben Yalnızca Allah rızası için kurulan bir davanın mukaddesatına inandığım için Ülkücüyüm.. Ben Vatan Tehlikedeyse O halde Ülkücü Hareket diye canını vatanın önüne bayrağın önüne koyan abilerim için Ülkücüyüm… Ben vatanın selahiyeti için gözlerini kırpmadan kara toprağa giren abilerim için ülkücüyüm… Dahasını saymak gerekirse…. Tevfik Pampal Adana Endüstri Meslek Lisesinde Tarih öğretmenliği yapan Evli ve 2 çocuk babasıydı, her sabah görev yaptığı okula gitmek üzere geldiği otobüs durağında kendisini bekleyen komünist militanlar tarafından kurşunlanarak şehid edildiği için Ülkücüyüm…Ben 16 Ağustos 1980 günü Adana’lı olan 44 yaşındaki Evli ve beş çocuk annesi , Halk türküleri ses sanatçısı, Ülkücü Hareketin şölen ve gecelerinde kitleleri çoşturan türküler söyleyen, Adana MHP İl Kadınlar kolu başkanı olan sabahleyin Sucuzade mah

Yanıtla . 11Beğen . 14Beğenme 25 Temmuz 18:39
182

Asena? - NEDEN ÜLKÜCÜYÜM;Benim bu soruya cevabım oldukça uzun olacaktır. Babam derdi ki; Ülkücülük Müslümanlık gibi bir hidayet , Türklük gibi bir inayettir derdi… O yüzden biz kendimizeÜlkücü Müslüman Türk diyoruz… Elhamdülillah… Ne zaman ülkücü oldun sorusuna ben anadan babadan safkan ülkücü doğdum ancak anam babam ülkücü diye körü körüne ülkücü zihniyette kalmadım cevabını veririm. Ben Türk gurur ve şuurunu , Milliyetçi Dünya Görüşünü bu mukaddes davada bulup bu mukaddes davanın temellerinden yükseleceğine inandığım için Ülkücüyüm. Ben devri zamanında komünizmin başını ezenlerin doğru yaptığına inandığım için , Üniversitelerin kapısına Ülkücü Ağabeylerimi kastederek haşa ” Muhammed’in Piçleri Giremez” pankartları asıldığı için, Yalnızca Allah davası güden Mustafa Pehlivanoğlu’nun örümcek kafalı bir sersemin ” bir sağdan bir soldan” gibi bir gafleti yüzünden asıldığı için Ülkücüyüm.. Ben Ülkü ocaklarında bana 9 ışık kadar 32 farzı öğreten abilerimi sevdiğim için Ülkücüyüm…

Ben Ülkü ocaklarında ” Burada ayak ayak üstüne atılmaz” Çünkü burası Hoca Ahmet Yesevi’nin Dergahıdır… Onun Ruhu Hala burada dolaşmaktadır diye öğütlendiği için Ülkücüyüm… Ben Yalnızca Allah rızası için kurulan bir davanın mukaddesatına inandığım için Ülkücüyüm.. Ben Vatan Tehlikedeyse O halde Ülkücü Hareket diye canını vatanın önüne bayrağın önüne koyan abilerim için Ülkücüyüm… Ben vatanın selahiyeti için gözlerini kırpmadan kara toprağa giren abilerim için ülkücüyüm… Dahasını saymak gerekirse…. Tevfik Pampal Adana Endüstri Meslek Lisesinde Tarih öğretmenliği yapan Evli ve 2 çocuk babasıydı, her sabah görev yaptığı okula gitmek üzere geldiği otobüs durağında kendisini bekleyen komünist militanlar tarafından kurşunlanarak şehid edildiği için Ülkücüyüm…Ben 16 Ağustos 1980 günü Adana’lı olan 44 yaşındaki Evli ve beş çocuk annesi , Halk türküleri ses sanatçısı, Ülkücü Hareketin şölen ve gecelerinde kitleleri çoşturan türküler söyleyen, Adana MHP İl Kadınlar kolu başkanı olan sabahleyin Sucuz

Yanıtla . 9Beğen . 9Beğenme 25 Temmuz 18:32
181

Asena? - NEDEN ÜLKÜCÜYÜM;Benim bu soruya cevabım oldukça uzun olacaktır. Babam derdi ki; Ülkücülük Müslümanlık gibi bir hidayet , Türklük gibi bir inayettir derdi… O yüzden biz kendimizeÜlkücü Müslüman Türk diyoruz… Elhamdülillah… Ne zaman ülkücü oldun sorusuna ben anadan babadan safkan ülkücü doğdum ancak anam babam ülkücü diye körü körüne ülkücü zihniyette kalmadım cevabını veririm. Ben Türk gurur ve şuurunu , Milliyetçi Dünya Görüşünü bu mukaddes davada bulup bu mukaddes davanın temellerinden yükseleceğine inandığım için Ülkücüyüm. Ben devri zamanında komünizmin başını ezenlerin doğru yaptığına inandığım için , Üniversitelerin kapısına Ülkücü Ağabeylerimi kastederek haşa ” Muhammed’in Piçleri Giremez” pankartları asıldığı için, Yalnızca Allah davası güden Mustafa Pehlivanoğlu’nun örümcek kafalı bir sersemin ” bir sağdan bir soldan” gibi bir gafleti yüzünden asıldığı için Ülkücüyüm.. Ben Ülkü ocaklarında bana 9 ışık kadar 32 farzı öğreten abilerimi sevdiğim için Ülkücüyüm…

Ben Ülkü ocaklarında ” Burada ayak ayak üstüne atılmaz” Çünkü burası Hoca Ahmet Yesevi’nin Dergahıdır… Onun Ruhu Hala burada dolaşmaktadır diye öğütlendiği için Ülkücüyüm… Ben Yalnızca Allah rızası için kurulan bir davanın mukaddesatına inandığım için Ülkücüyüm.. Ben Vatan Tehlikedeyse O halde Ülkücü Hareket diye canını vatanın önüne bayrağın önüne koyan abilerim için Ülkücüyüm… Ben vatanın selahiyeti için gözlerini kırpmadan kara toprağa giren abilerim için ülkücüyüm… Dahasını saymak gerekirse…. Tevfik Pampal Adana Endüstri Meslek Lisesinde Tarih öğretmenliği yapan Evli ve 2 çocuk babasıydı, her sabah görev yaptığı okula gitmek üzere geldiği otobüs durağında kendisini bekleyen komünist militanlar tarafından kurşunlanarak şehid edildiği için Ülkücüyüm…Ben 16 Ağustos 1980 günü Adana’lı olan 44 yaşındaki Evli ve beş çocuk annesi , Halk türküleri ses sanatçısı, Ülkücü Hareketin şölen ve gecelerinde kitleleri çoşturan türküler söyleyen, Adana MHP İl Kadınlar kolu başkanı olan sabahleyin Sucuzade mah

Yanıtla . 9Beğen . 9Beğenme 25 Temmuz 18:21
210

Üç Hilal - @Asena? 181 nolu yoruma cevabı: Allah'ına kurban olurum ne kadar güzel anlatmissin ülkücugu

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 26 Temmuz 19:21
177

adalı - ülkücüyüm deyip iyi partiye oy verenler seçimde sadece kendi parti adaylarınamı oy verdiler...kaç yerde chpyi desteklediler..kendi kendilerini kandırmasınlar.

Yanıtla . 13Beğen . 21Beğenme 25 Temmuz 16:47
176

Mert Yazar - azcık vicdanı olan birisi akp ve hdp ye oy vermez . Onlarla bir olanlardan da uzak durur.

Yanıtla . 21Beğen . 8Beğenme 25 Temmuz 14:46
170

Semti Şeker Mahallesi - aklı başında bir eyt li akp ve mhp ye oy vermez vermemeli

ülkücülük mhp de olur demişsin ülkücünün bir tane cumhur başkanı adayı olmazmı yav :) İYİ parti ye devam

Yanıtla . 40Beğen . 15Beğenme 25 Temmuz 13:38
193

Ss54 - @Semti Şeker Mahallesi 170 nolu yoruma cevabı: Vatandaş, Devlet'in devamlılığı derken Devlet Bahçeli'nin devamlılığından bahsediyorsun herhalde.Yoksa devletini düşünen adam devlet kavramını yerle bir edenlere payanda olmaz destek vermez.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 26 Temmuz 08:18
187

Vatandaş 1 - @Semti Şeker Mahallesi 170 nolu yoruma cevabı: Muhasebeci kardeşim eyt onaylansaydı hızlı MHP li yada akp li olacaktın degilmi ? Mevzu eyt nin onaylanmasımı yoksa devletin Devamlılığı mı

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 25 Temmuz 21:20
175

Sakaryalı - @Semti Şeker Mahallesi 170 nolu yoruma cevabı: Hdp ile gizli ortaklığı sindirebilenemi ülkücü diyelim. Kahvaltı randevusu utandırmadımı sizi bizim oylarımızla burada oturuyorsunuz lafına tık yok.

Yanıtla . 11Beğen . 14Beğenme 25 Temmuz 14:19
169

Karabey - KARABEY

Ülkü davası, küçük kişilerin, küçük hesapların, karşısında,Elif gibi ayakta durmuş içine sirayet eden münafık yapılar,hesap tutmayınca, kendilerine haklı sebepler arayarak davadan kopmuş yaprak misali ha’ la konacağı yeri bulamamış, basit fikirli şahsiyetler 50- yıllık şerefli mücadeleyi kendi emellerine alet etmeye devam ediyor. Bilir bey ülkücü harekat, bugün türk milletinin güven kaynağı olmasına rağmen siz hangi kanaatle bu kiralık yazıyı kaleme alıyorsunuz. Siz okumuş yazar olarak, mahşeri vicdanınızla devlet beyi meral akşenerle, vatan millet konusunda nasıl mukayese edersiniz.onbeş temmuzla birlikte bütün kahpeliklerin ihanetin tuzakların meydana çıktığı devletin sıkıntısına göğüs geren, Devlet bey değilmiydi bütün dünyanın vatanımıza çullandığı,bugün hainle gavurla birlikte ol ama, tayyiple olma senin anlattığın ülkücüler bunlarmı, biz uğur dündarları, reha muhtarları mehmet ali birantları yılmaz özdilleri çok dinledik. Ülkücü hareketin notunu tarih ve Türk milleti verecektir. 31- mart seçimlerinde kiralık kalemler, MHP ye matamatik yaptılar, ama sağlaması yanlış çıktı,milletimiz 150- ye yakın belediye sayımızı artırarak matamatik hesapları bozdu, şu anki sizin hesabınızıda, 2023- te ALLAHIN izniyle bozacak, serdivanda sakaryada,Tarih yazacağız.yazıklar olsun, Devlet beyi hazm edemeyip selahattin Demirtaşı Kaftancıoğlunu Kılıçtaroğlunu akşeneri hazm eden ben ülkücüyüm, Diyenlere

Yanıtla . 17Beğen . 24Beğenme 25 Temmuz 13:02
191

Adem Pala - @Karabey 169 nolu yoruma cevabı: burda sanirım yanlış kişiye yorum yap mış Reis

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 26 Temmuz 06:01
188

Sakaryali - @Karabey 169 nolu yoruma cevabı: Bizler en alt kesimiz Eyt kurtaracak tabi çalmadan,çırpmadan alnımın teriyle asgari ücret ile 3 çocuk okutuyorum 40 yasindan sonra esim cocuk bakiyor neden?zoruma gidiyor kardesim,bizler başkaları gibi birkaç maaş alıp tatil,villa son model araba derdinde olmadik olmayizda derdimiz hayat mucadelesi,coluk cocuk okusun vatana millete hayirli evlat olsun.

Sizin Maas baglama olayina gelince eyv.Ac gözlü,bedavacılardan degilim sadece verilen söze istinaden hakkımızın derdindeyiz.

Mevzu bahis vatansa gerisi teferruattir...

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 25 Temmuz 21:35
180

Hasan Terbasan - @Karabey 169 nolu yoruma cevabı: Devlet bey erdoğan ve oğlu bilal beyden evde bulunan paralar ile ilgili hesap sormassam namerdim dedi...merak ediyorum sordumi

Yanıtla . 16Beğen . 3Beğenme 25 Temmuz 17:47
179

Adem Pala - @Karabey 169 nolu yoruma cevabı: yüreğine sağlık Başkanım

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 17:27
178

Serdivanlı Dadaş - @Karabey 169 nolu yoruma cevabı: seni eyt kurtaracaksa eyer sana heray şirketimde maş bağlayacağım söz veriyorum yalnız bu vatan kafirin eline geceese senin tepkini merak ediyorum eyt dermisin

Yanıtla . 2Beğen . 10Beğenme 25 Temmuz 17:07
174

Sakaryali - @Karabey 169 nolu yoruma cevabı: Serdivan ve Sakarya,da tarihmi yazacaksiniz? Guldurmeyin Allah askina

Bu saatten sonra Çok zor kardesim, size en güzel cevabı göreceksiniz secim beyannamenizde soz verip sonradan vazgeçtiğiniz #Eyt liler ve aileleri verecek

Yanıtla . 20Beğen . 3Beğenme 25 Temmuz 14:05
171

Adem Pala - @Karabey 169 nolu yoruma cevabı: ýüregıne sağlık ülküdaşım

Yanıtla . 8Beğen . 5Beğenme 25 Temmuz 13:43
168

Yaşar Kara - KARABEY

Ülkü davası, küçük kişilerin, küçük hesapların, karşısında,Elif gibi ayakta durmuş içine sirayet eden münafık yapılar,hesap tutmayınca, kendilerine haklı sebepler arayarak davadan kopmuş yaprak misali ha’ la konacağı yeri bulamamış, basit fikirli şahsiyetler 50- yıllık şerefli mücadeleyi kendi emellerine alet etmeye devam ediyor. Bilir bey ülkücü harekat, bugün türk milletinin güven kaynağı olmasına rağmen siz hangi kanaatle bu kiralık yazıyı kaleme alıyorsunuz. Siz okumuş yazar olarak, mahşeri vicdanınızla devlet beyi meral akşenerle, vatan millet konusunda nasıl mukayese edersiniz.onbeş temmuzla birlikte bütün kahpeliklerin ihanetin tuzakların meydana çıktığı devletin sıkıntısına göğüs geren, Devlet bey değilmiydi bütün dünyanın vatanımıza çullandığı,bugün hainle gavurla birlikte ol ama, tayyiple olma senin anlattığın ülkücüler bunlarmı, biz uğur dündarları, reha muhtarları mehmet ali birantları yılmaz özdilleri çok dinledik. Ülkücü hareketin notunu tarih ve Türk milleti verecektir. 31- mart seçimlerinde kiralık kalemler, MHP ye matamatik yaptılar, ama sağlaması yanlış çıktı,milletimiz 150- ye yakın belediye sayımızı artırarak matamatik hesapları bozdu, şu anki sizin hesabınızıda, 2023- te ALLAHIN izniyle bozacak, serdivanda sakaryada,Tarih yazacağız.yazıklar olsun, Devlet beyi hazm edemeyip selahattin Demirtaşı Kaftancıoğlunu Kılıçtaroğlunu akşeneri hazm eden ben ülkücüyüm, Diyenlere

Yanıtla . 11Beğen . 15Beğenme 25 Temmuz 13:01
167

Sakarya - Bu dava kişilere baglı degildir türk islam ülküsü Turan,a ğnanmışların davası MHP VE ÜLKÜÇÜ camiya buna sahip..Sahip olanlar yeride yurduda bellidir.il ilçe teşkülatları insanları ayrıştursada ötekileştirsede bu inanca sahipnolanların yeride yurduda nettir

Yanıtla . 2Beğen . 9Beğenme 25 Temmuz 13:01
166

Sakaryalı5435 - Mhpliler davasını satmaz sn Bilmez (!). İyi parti sizi besliyor belli ki durmadan pr çalışması yapıyorsunuz

Yanıtla . 10Beğen . 20Beğenme 25 Temmuz 12:47
163

Adabaazar - Başlık yanlış olmuş sanki :)))

Millet neden MHP’ye oy versin.

Yanıtla . 23Beğen . 5Beğenme 25 Temmuz 12:18
160

Goralı - Tam bir Piar çalışması yapmışsın. Yemezler. CUMHUR İTTİFAKI ARTIK KIZIL ELMANIN KENDİSİDİR. Bunu nerden anlıyoruz Diğer ittifaka bakarak(. FONCU MEDYA - HDPKK- FETÖ- CIA- İNGİLİZ- ŞİA - LGBT. )

Yanıtla . 14Beğen . 30Beğenme 25 Temmuz 11:49
205

Ss54 - @Goralı 160 nolu yoruma cevabı: Goralı, ittifakın açılımını da yapalım Foncu Medya(Albayrak,Kalyon,Demirören ve zorla medyaya sokulan yalaka tayfası )-HDPKK(Çözüm sürecinde kol kola girip Megri Megri diye şarkı söyleyenler)-FETÖ(Ne istediniz de vermedik diyenler,şerefsizin sümüklü mendili yalayıp,maklubesine kaşık sallayanlar)CIA(İktidara gelinmesini sağlayanlar)-ŞİA (Zamanında Humeyniyle kol kola girenler)-LGBT(Yerel seçimlerde Binali Yıldırım'a oy isteyen şarkılar söyleyen AKLGBT Madam Marika) Zamanında kendisine "Zürriyetsiz,Alçak,Adi gib hakaretler eden Milliyetçiliği ayaklar altına aldık "diyen Erdoğan'la yol yürüyen Bahçeli'ye ne diyeceksin.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 26 Temmuz 15:01
173

Gerçekler Acıdır - @Goralı 160 nolu yoruma cevabı: Goralı ne güzelde yazmışsın sizden olmayanlar terörist değilmi şuna inanıyorumki sen ve senin gibiler düne kadar feytullah hocanızın dizinin dibinden ayrılmazdınız kurbanınızı ona kestirirdiniz şimdi tırsınca fetö tukaka asıl hain sizlersiniz bizim cenah ozamandada bu zamandada fetö hain diyorduk

Yanıtla . 16Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 14:03
154

Morsis - Ne alaka biz davamizi satmayiz oyumuz herdaim MHP nindir bilmez coskun

Yanıtla . 16Beğen . 26Beğenme 25 Temmuz 10:57
153

Veysel Dikbaş - İyi partiyi bayağı öne çıkarmaya çalışmışsınız. MHP'ye kızıp giden 40 yıllık ülkücü dediğin insanlar, şimdi neden iyi partide değiller? Bir oyun kuruluyor, bu oyunun parçası oluyorlar, sonradan sorun olacağı düşünülenler tasfiye edilip, her görüşten insanları monte ederek tutunmaya çalışıyorlar. MHP de kendi istediği menfaate ulaşamayanlar, burada kendilerine bir yer bulma umudundadırlar. Bir yer bulamayanlar da hızla uzaklaşmaktadır. İsim vermeme gerek yok. Kurucularından başlayarak takip edin.

Bir oyu dahi kalsa, o oy benim oyum olur. Elhadülillah müslümanım, ülkücü ve MHP'liyim.

Yanıtla . 21Beğen . 24Beğenme 25 Temmuz 10:52
158

Adem Pala - @Veysel Dikbaş 153 nolu yoruma cevabı: yüregine sağlık başkanım

Yanıtla . 8Beğen . 5Beğenme 25 Temmuz 11:43
151

Incinmissin Dedi - recep tayyip erdoğan beyfendiye etmediği hakaret kalmadı recep beyde sayın devlet bahçeliye etmediği hakaret kalmadı birbirlerini çok kırdılar incilttiler :)

Yanıtla . 19Beğen . 11Beğenme 25 Temmuz 10:43
150

Bozkurt54 - MHP'liler yani Ülkücüler

1- Fetö diyor - türkücüler LGBT

2- Pkk- Ypg-Pyd diyor - türkücüler sırtlarını dayayacak yer arıyor

3- Ayasofya diyor - türkücüler EYT

4- Mavi vatan diyor - türkücüler patates,soğan

5- Kıbrıs diyor- türkücüler saman, ot, çöp

6- Karabağ (Turan ) diyor - türkücüler benzin, mazot

7- Zeytin dalı, Barış pınarı, Eren123456 diyor - türkücüler köpekler ölmesin börtü-böcek

8- Kızılelma, Türk keneşi diyor - türkücüler açlık edebiyatı ezberletiyor

9- Afganistan, Libya, Irak, Suriye diyor, türkücüler kanaryalar ölmesin

10- Devlet-i ebed-i müddet diyor- türkücüler koltuk, makam

Şimdi Sayın Yazar; MHP'liler MHP'de ve Lider Teşkilat Doktrine bağlı olarak " bozkurt" vakarıyla mücadeleye devam ediyor. Peki bizimle aynı davaya inanmayıp kaçan, mevki kovalayan, sözümona davalarını patates soğan özelinde midesinde demletenlerin bizlere oy vermesi bu saiklere göre mümkün müdür???

Ya da bizim MHP'ye kaç oy çıkacak diye davamızın "kişiliksiz terazilerde" tartılmasına müsade etmemiz mümkün müdür???

Veya bizim ideallerimize bu kaçkınların nefesinin yetmesi mümkün müdür???

Cevabını bildiğiniz soruyu afilli başlıklar atıp, milletin zihnine operasyon çekme gayretiniz boş ve sipariş üzerine kendinizi ifşa etmeniz de asıl niyetinizi ortaya koyuyor. Yani merd-i kıpti şecaat arzederken sirkatin söyler.

Yanıtla . 18Beğen . 16Beğenme 25 Temmuz 10:40
156

Adam - @Bozkurt54 150 nolu yoruma cevabı: Kendin inandınmı yazdıgın davamıymış .....salla bende 45 yıllık mhp liydim başkanızın one dönüş oldugu belli olmayan dönüşten sonra bakın işinize menfaatçiler....

Yanıtla . 9Beğen . 8Beğenme 25 Temmuz 11:41
149

Mitilci,cuvalci,bekaci - Bahceli efendi..

mitili ,mızrağı,cuvalı,yatağı yorganı

ISTANBULA SERECEZ.

IMAMOĞLU KAZANMASIN DIYE

APO KARDEŞLERDEN BILE MEDET UMAN

OY ISTEYEN bahceli,

DIKKAT EDIN CORONA YUKSELECEK,ARTACAK

ÖLUMLER OLACAK BUNDAN 1 SENE EVVEL

HALKI UYARAN

...TÜRK TABIBLER BIRLIĞI KAPATILSIN DIYEN

bahceli.

ANAYASA MAH.KAPANSIN DIYEN .bahceli

KANDAN BESLENEN,ZÜRRITETSIZ denilen

bahceli..ANDIMIZ.RAHIP BRONSONU SERBEST

BIRAKACAK ADAM ANASINDAN DOĞMADI

DIYEN bahceli.

ANDIMIZ,TC,SULEYMAN ŞAH ,ANAYASA

KIRMIZI CIZGIMIZ DIYEN Bahceli.

Sali gunu grup toplantisinda gak guk.

Masal,ninni.

EN GUZELI IMAMOGLU SIRTINA YUKLEDI YA

yataginu,yorganini,mitilini.

ISTANBULA BILE GIDEMIYORSUN.

Yanıtla . 21Beğen . 8Beğenme 25 Temmuz 10:13
147

CERGİN - Soyadı BİLİR fakat bilmezliğini ifşa eden görevli beyefendi; "MHP'liler MHP'ye oy vermiyor" manşeti hiç de yerine oturmamış. Zira MHP'li demek halihazırda MHP de demektir. MHP'de olup da MHP' ye oy vermeyecek biri var ise o zaman MHP de ne işi var. Bu manşetinizden de bariz anlaşılıyor ki; kamuoyu yoklaması yapıyor gibi görevlendirilmiş bir siyasi emele hizmet ediyor ve Sakarya halkını yanlış yönlendiriyorsun. Bir masa etrafında, bir piknik alanında, bir göl sahili restoranda veya uykulu haliyle bir telefon görüşmesi esnasında alelacele yazarak görevinizi ifa etmeye çalışmışsınız. Ancak, çok çelişmişsiniz. Bu talimatları alırken biraz da vicdanınıza danışarak yazsaydınız sanırım daya yakışık alırdı. Biz yaşı ileri Ülkücüler, 52 yıldır sizin gibi hikaye anlatanları, nafile çabalayanları çok gördük. Her Ülkücü her MHP'li Bu konuda çok deneyimlidir. Boşuna kürek sallamak hem sizi hem de size çok sert kahve sunan siyasi zatları yorar, üzer ve daracık kalıbınızı bile daraltır. Sonra bu yaşlı hoca demedi deme! Şöyle deseydiniz daha yakışık alabilirdi diye düşünüyorum: Ülkücülük ancak MHP' de olur. Ülkücü imiş gibi görünmeye çalışan zamana bağlı MHP'liler de var. Şimdi bakıyorum ki "o MHP'liler çifte telli ve dans oyunları becermeye çalışıyorlar. onu da beceremiyor dizkırma oyununda yorulup duruyorlar. Siz siz olun MHP Genel Başkanı Sayın Dr. Devlet BAHÇELİ, yi Sakarya'mızda da Milletvekilimiz ve MHP Grup Başkan Vekilimiz sayın Av. Levent BÜLBÜL'ü, İl Başkanımız sayın Av. Ahmet Ziya AKAR ile İlçe Başkanlarımızı karşınıza almayın. Sonra yüzünüz kızarır. Bu derya Bilim, ilim ve irfan deryasıdır. Bir başkaları ile mukayese etmeniz sizin bilgi dağarcığınızın mahrumiyetini ortaya koyar. Sayın BİLİR inşallah hep sağlıklı olun,

Yanıtla . 27Beğen . 11Beğenme 25 Temmuz 08:52
146

Ziyaaaaaa - MHP bitik, CHP den olmaz, MEMLEKET sadece chp yi böler, Muharrem İnce'nin Sakaryada karşılığı yok (ama CHP den 40bin oy fazla oy aldı Sakarya'da nasıl karşılığı yoksa artık), o böyle şu şöyle yaşasın İYİ PARTİ geç bunları. Sana da adaylık vermezler anca yuvam sokaktan sorumlu muhtar azası olursun.

Yanıtla . 14Beğen . 4Beğenme 25 Temmuz 08:21
145

Can545 - Kılıçdaroğlu, Devlet Bahçeli'ye bir zamanlar ,başbakanlık teklif etti cevabını aldı .Meral hanımada Fatma Kurtalanin söyledikleri hala hafızalardan silinmedi aradaki fark bu

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 08:16
140

Sakaryalı Ülkücü - Hiç bir hdp milletvekili MHP sıralarına dönüp "Bizim sayemizde orada oturuyorsunuz" diyememilştir ama malum ipçiğe demiştir. Sanırım Iğdır idi İP Milletvekili adayımızı çekelim yoksa hdp kazanacak teklifini kabul etmeyip ortağı hdpnin kazanmasında üstü kapalı rol oynamıştır. Daha kapalı kapılar arasında hdp ile yapılan pazarlıkları anlatmıyorum bile, zaten bunların itirafları hdp tarafından gelmişti hatırlarsanız. Allaha çok şükür Devlet bey hiç bir zaman Demirtaş ile kahvaltı hayalleri ile yanıp tutuşması. Kendine ülkücü diyenlere selam olsun. Ülkücünün yeri MHPdir.

Yanıtla . 24Beğen . 12Beğenme 25 Temmuz 04:57
157

Bozkurt - @Sakaryalı Ülkücü 140 nolu yoruma cevabı: Hdp nin kurucu başkanlarından ahmet Türk ile Türkmen beyimiz bahçelinin mecliste nasıl birbirlerine sarıldıklarını kucak kucağa oturduklarını bahçelinin Ahmet Türk için AF istediğini unutmadık.bahçelinin ittifak yaptığı akp nin hdp ile ne görüşmeler ne toplantılar ne anlaşmalar yaptığını beraber düzenlediği mitingleri pkk ile çözüm sürecini unutmadık.bahçeli orada oturduğu sürece unutmayacağız.mhp ye oy moy yok.bizde koltuk sevdalısı başkana değil lidere biat etmek var.biz Başbuğun askerleriyiz.haydee herkes yoluna.

Yanıtla . 10Beğen . 7Beğenme 25 Temmuz 11:42
122

İyilikçi - Bir müddet yurt dışında kaldım.döndüğümde mhp ye gidip eski bozkurtları ziyaret edeyim dedim.lakin onları bulamadım.nerede olduklarını sorduğumda akkurt olduklarını sarayın bahçesindeki çadıra taşındıklarını öğrendim.çadırda kalmak istemeyen ülkücülerin İYİ partiyi kurduklarını başlarında Hayma Ana olduğunu söylediler.demek İyileri akkurt yapamamışlar.

Yanıtla . 15Beğen . 12Beğenme 25 Temmuz 03:19
190

İyilikçi - @İyilikçi 122 nolu yoruma cevabı: Serdivanlı keko yanlış benzetme yapmışsın.ben eşşeğim.hiç yedinmi.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 23:26
161

Serdivanlı Dadaş - @İyilikçi 122 nolu yoruma cevabı: anlaşılan sen domuzzsun curuk zihinni

Yanıtla . 3Beğen . 9Beğenme 25 Temmuz 11:52
121

Can Yakar - Yıllarca kosulsuz şartsız akp ye tapan secmenlerle koyun diye dalga geçen mhpliler şimdi koşulsuz şartsız bahçeliye tapar olmuş ülkücülük mhpde olur ise hergün ülkücülükle çelişen bahçeli niye o koltukta ? Erimiş bir mhpyi ayakta tutma söylemlerinden başka verecek cevabınız yok ne yazıkki googledaki siyasi güzel sözleri söyleyip söyleyip duruyorlar..

Yanıtla . 11Beğen . 9Beğenme 25 Temmuz 03:14
120

Hassas Şahsiyet - Sayın BİLİR; neyi ne kadar biliyorsunuz? Turgut BABAOĞLU'nun Ülkücülüğünden bir an bile şüphe duymadık. Siyasetin getirdiği şartlar doğrultusunda hareket etti, ihanet etmedi. Biz ihaneti anlayabilecek çaptayız merak etmeyin. Ayrıca belli ki MHP teşkilatının çalışmalarından vatandaşla iletişiminden bihabersiniz. Taraflı gazetecilik anlayışınızdan kaynaklanıyor olsa gerek, İl ve İlçe Başkanlarının sade vatandaşın ayağına ne sıklıkla gittiğinin farkında bile değilsiniz. Yazınızda doğru olan tek cümle var. GERÇEK ÜLKÜCÜNÜN YERİ MHP'DİR. Giden zaten gerçek Ülkücü değildir, onlar da bize lazım değildir.

Yanıtla . 14Beğen . 7Beğenme 25 Temmuz 02:54
159

Bam Teli - @Hassas Şahsiyet 120 nolu yoruma cevabı: Ne kadar yazık ya..

Ülkücü Luk üzerinden siyaset....

Rezillik.kimi siyasetçiyi savunmaya kalkar.. birisi bahceliyi falan filan..

Biz böyle hiç görmedik edepsizlik..

MHP tabiki bitmez..MHP liler MHP'ye ve akepeye oy verir bu kesin..

Bunu ben söylemedim.. Bahçeli dedi..

Sakın yalandan ayar çekmeye çalışmayın..

ÜLKÜCÜ ler MHP'ye Bahçeli olduğu müddetçe oy vermeyecek

Yanıtla . 7Beğen . 7Beğenme 25 Temmuz 11:44
119

Canan Köse - Liderin saha da koşacak ne mecali, ne takati yok ise illaki payanda - payende olmak zorunluluğunu yaşar ve taraftarlarına da yaşatır. Günümüzde MHP'miz bu sorunu yaşıyor. MHP vekilleri sahada yok, halkın içinde yok deniliyorsa dop-doğru söylemdir. Partili Cumhurbaşkanı sistemine yol veren Sayın Devlet Bahçeli'dir. Partili Cumhurbaşkanı sisteminin yanlışlığını dillendirenlerin ve saf değiştirenlerin sayısı her geçen gün hızlıca artıyor. Bu durumda Cumhur İttifakı vekillerinden sahaya ine(bile)cek, halkın içine girecek, çarşı pazar esnaf karşısına çıkabilecek kaç parti yöneticisi ve vekili olabilir. Ha vallahi ha billahi üstüne basa basa liderlerinin talimatı olmasına rağmen kaç vekil halkın içine girip halka sorunlarını sorabilir? Çıkamazlar,Soramazlar. Liderin saha da koşacak ne mecali, ne takati yok ise illaki payanda - payende olmak zorunluluğu vardır. Vatandaş , çiftçi, esnaf,memur, EYT mensupları, 3600 göstergeyi söz verildiği için bekleyenlere iktidar olarak verebilecekleri cevapları asla yoktur. Bu durumda nasıl girsin Cumhur İttifakı vekilleri halkın içine.

Yanıtla . 9Beğen . 11Beğenme 25 Temmuz 02:33
199

Sakarya - @Canan Köse 119 nolu yoruma cevabı: kardeş senin cumhrbaşkanın kaç yaşında emekli olmuş onca onu öğren 3 yerden 5 yerden maaş alanlar var alkışlıyonuz ama eyt gelince olamaz devlete yük kimse 40 yaşında emekli olmak istemiyor ama bi gerçek varki türkiyede insan ömrü 60 ve 65 yaş arasıdır bu insan 50 en geç 55 yaşında emekli olması lazım insanlar 10 senede yaşasınlar rahat bırakın insanları gerçe 2023 den sonra size gerek kalmayacakta neyse bu insanlara zulüm etmeyi bırakın verdiğini3600 ek gösterge sözünü tutun yok gerçekten sonuz 2023 olacak bu millet vezir ettiğini rezil etmesinide bilir geçmişte örnekleri var

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 26 Temmuz 11:43
183

Makarnacı - @Canan Köse 119 nolu yoruma cevabı: O akşam seni kandilde görmüşler.sahte dadaş.

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 25 Temmuz 18:38
142

Serdivanlı Dadaş - @Canan Köse 119 nolu yoruma cevabı: müdür kemaalın dönemine bak omurgasız meloşun icişleri olduğu döneme bak BİRDE BAKIŞLA OLMUYOR YAŞAMAKLA OLUYOR SAYIN BAHCELİNIN TIRNAĞI OLAMASSIN YEYIM EYT SİNI BANADA VURDİ EYT BENİ EYTMİ KURTARACAK BUGUN BIR OLMA GÜNÜ CALANLARLA DEĞIL SÖYANLARLA DEĞIL İHANET EDENLERLE DEĞİL VATANINI SAVUNANLARLA BİR OLUN LÜTFEN BAKIRKOY BELEDIYE SOZDE BAŞKANININ EVINDE DARBE AKŞAMI BİZIM ERZURUM ŞİVESIYLE KONUŞAYIM (GAYFE İCMEYE BENZEMİYOR ÜLKE YÖNETMEK ......

Yanıtla . 11Beğen . 8Beğenme 25 Temmuz 07:43
123

Sakaryalı - @Canan Köse 119 nolu yoruma cevabı: Tutturdunuz eyt de eyt.bozuk plak gibi.ama suç sizde değil zamanında bu milleti 40 yasında emekli etmeye alıştıran basiretsiz devlet adamlarında.devlet bütçesinin neredeyse yarıya yakinini emekli maaşlarına ödüyor

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 25 Temmuz 03:50
118

Ülkücüluk Mhp De Olur - Ne gerçeği acı, yazar? Kime gore gerçek ? Yazar bey yazmis oldugunuz ciddi bir propagandadan baska birsey degil. Tabi gaztecisiniz para ile yazi yazmaniz gayet normal.. iyi ye gecenlerin gerçekten ülkücu olduguna inaniyormusunuz ? belki chp-iyi ittifaki is yapar da bizde bir yerlere geliriz umuduyla gecen insanlar yaziniziz aslinda ana fikri bu.. Mhp de (sözde) siyaset yapamayip gectik diyenler aslinda artik Mhp de cikarimiz kalmadi diyenlerdir..

Yanıtla . 18Beğen . 7Beğenme 25 Temmuz 01:59
117

Kurtbey54 - MHP;binlerce yıllık Türk geleneğinin devamlılığı doğrultusunda,Türk-İslam

davasında,gelecekteki Türkiye'nin hedeflerinde 'TURAN' ülküsünde,'KIZILELMA'nın ışığında yol çizer.

"Allah'a, Kur'an'a, Vatana, Bayrağa ve Silaha..." diyerek Ülkücü yemini etmiş,yeminli Ülkücülerin yeri Ülkü Ocakları ve Mhp'dir.Oy verdiği partide Milliyetçi Hareket Partisi'dir.

Uğrunda binlerce şehit vermiş bir davanın neferi olmak biz Ülkücüler için en büyük makamdır.Teşkilat,doktrin,dava nedir bilmeyen makam peşinde koşanların ayrılması kendi yolunu çizmesi Milliyetçi-Ülkücü hareket için bir kayıp değil aksine kazançtır.

Var Olsun Teşkilat...

Var Olsun Milliyetçi-Ülkücü Hareket...

Yanıtla . 21Beğen . 10Beğenme 25 Temmuz 01:55
164

Serdivanlı Dadaş - @Kurtbey54 117 nolu yoruma cevabı: sen veysel dikbaş olamazsın cakma

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 12:23
155

Veysel Dikbaş - @Kurtbey54 117 nolu yoruma cevabı: Yazdığın yoruma baktım, cehaletin dibinde olduğunu gördüm. Sen hangi cemaat liderinin hizmetkârısın?

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 25 Temmuz 11:31
152

Çark - @Kurtbey54 117 nolu yoruma cevabı: MH’nin DİN ile kur’anla ne bağı olabilir ki. Zaten sizlerde ne namaz ne abdest var Kİ

Kur’anı okumayı bilmezsiniz, abdestten taharetten zaten haberiniz yok. Hadi gidin ordan.sizi gidi menfaatçiler sizi

Yanıtla . 1Beğen . 7Beğenme 25 Temmuz 10:46
143

Adem Pala - @Kurtbey54 117 nolu yoruma cevabı: var olasın sağ olasın yüreğine sağlık BOZKURT SOYLU EY TÜRK OĞLU

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 25 Temmuz 08:05
116

Hendekli?????? - Sn yazar siyaseten bir mevki makam beklemeye lerin yeridir MHP ...Dün cennet mekan Başbuğ umuzu beyenmeyenler bugün Dr Devlet Bahçeli mi beğenecekler sizde nasıl bir algı yaratmaya çalışıyorsunuz komik olmayın lütfen

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 01:36
115

Sakaryalı - COŞKUN SEN SİYASET YAPSAN BU MİLLETE NE VERİRSİN ÖNCE MİLLETE TEPEDEN BAKMAMAYI ÖĞREN BENCE.

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 25 Temmuz 01:33
114

Hareketın Askeri - BIRAK BU ALGI YAZILARINI... Siparış yazıları yazacağına işine bak...Coşkun bilir...

Yanıtla . 16Beğen . 4Beğenme 25 Temmuz 01:29
112

Nuri Uğur - Sevgili yazar, sizin bahsettiğiniz insanlar siyasete tutunmak için MHP'ye gelmişlerdi onlar geçmişte bir merkez parti oluşumu içinde bulunmuşlar ve başarılı olamamışlardı birçoğu akparti kuruluşuyla çöp odu, ülkücünün yeri mhp'dir. Önce ülkem ve milletim sonra partim ve ben

Yanıtla . 20Beğen . 7Beğenme 25 Temmuz 01:17
110

Fukara 54 - Siyaseten kardeşane ciktiğimiz bu yolda akp lilerin nevsleri uyamaya basladi bize bunu siyaseten ust makamdakilere defalarca iletmemize ragmen hic bir sey yapilmadi. Bakalim secimlerde hangi yuzle gelip bizlerden oy isteyecekler

Yanıtla . 6Beğen . 6Beğenme 25 Temmuz 01:10
144

Adem Pala - @Fukara 54 110 nolu yoruma cevabı: pkkyla yolgidersem derim sana haklısın meloşa temoşa kemoşa davut uşkoya babacan işgoya soyle

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 25 Temmuz 08:11
113

Vatandaş Sakaryalı - @Fukara 54 110 nolu yoruma cevabı: Millet ittifakına oy isteyenlere söyle be koçum sen bu sözlerini herkes neyin ne olduğunu gördü sen merak etme

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 25 Temmuz 01:25
109

Adem Pala - ip nen veya başkasıyla BİZ MHP YI KIYASLAMANIZ YANLISDIRHAYINLERLE YOLGIDEN BIZDEN DEĞILDİR

Yanıtla . 14Beğen . 10Beğenme 25 Temmuz 01:02
106

Sakaryalı - Milliyetçi geçinen kesin meral ablalarına oy veriyor yani HDPKK ya. Sonra da çıkıp biz milliyetciyiz diyorlar.neden yapıyorlar sırf tayyip düşmanlığı için ama kusura bakmayın milliyetçilikle alakanız bile yok

Yanıtla . 17Beğen . 15Beğenme 25 Temmuz 00:58
136

Galatasarayli54 - @Sakaryalı 106 nolu yoruma cevabı: sende elinde kuran dilinde yalan pkklılarla diyarbakırda barzani şivan perver ile megri megrieri alkışlayan çomarmısın

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 25 Temmuz 04:51
105

Adem Pala - özün sözüne kurban olurum vatan toprağıma 1 müslüman Türk ülkücüsünün ocağı Ülkü ocağıdır 2 bende ülkücüydüm ama bahceli orda olduğu müddetce benden oy moyyok diýenler 3 ipin icinde yolgidenler bugün ülkemin mili duruşunu kabul edemeyenlere 4 .×4tarafımız deniz lakin 5 tarafımız hayin dolu 5 ALLAHIN KELAMINA EL BASARAK YEMİN ETMEYEN HİC BİRİSİ MÜSLÜMAN TÜRK ÜLKÜCÜSÜ DEGİLDİR ELINDE ŞIŞE ELINDE ESRAR GOZUNDE ACLIK KALBİNDE HAYİNLIK OLAN HIC BIRISI MÜSLÜMAN TÜRK ÜLKÜCÜSÜ OLAMAZ gecmişde anası ermeni babası rum olan Ne TÜRK MILLIYETCISI NEDE bu cennet vatanımın savunucusu olamaz menfat uğruna köpeklik yapana hınzır derim NEMUTLU MÜSLÜMAN TÜRKÜMDİYENE ALLAH TÜRKÜ KORUSUN VE YÜCELTSİN AMIIIN

Yanıtla . 17Beğen . 5Beğenme 25 Temmuz 00:55
104

İçerden Birisi - Şimdi sen kendine göre kamuoyu yoklaması yapıyorsun millete yön veriyorsun ama bizler bunları nereden aldığını iyi biliyoruz Harmanlıkta oturup pispirik oynarken yada şöyle mi demeliyim Kırkpınar'da evinin bahçesinde viskini yudumlarken talimatları alıp yazıya döktüğünü mü söylemeliyiz ikisi de mümkün seni zaten biliyoruz biz rahat ol ülkücülerin hepsi MHP ye oy veriyor ben sana söyleyim de merakını gidereyim MHP den ayrılanların hepsi türkücü türkücü

Yanıtla . 23Beğen . 11Beğenme 25 Temmuz 00:50
148

Harmanlıklı - @İçerden Birisi 104 nolu yoruma cevabı: Başınıza Harmanlık kadar taş düşmesin e mi. Adamlar elini ayağını sizin kulvarınızdan çekmiş, Sizinle alakamız yok diyorlar. Siz hâlâ bir Harmanlik tutturmuşsunuz gidiyorsunuz. Kurtulun artık bu Harmanlık korkunuzdan. Kafkas kartalı Şamilin torunları korkmayın onlar sizin gibi değil. siz ne kadar dışlasanız da onlar hâlâ oy pusulasında olduğu sürece mhp ye oy veriyor. Ama onları hiç bir kuvvet hendek kazdiranlarla, vaktiyle fetönün yolunu açanlarla doğu perinçek gibilerle birlikte saf tutturamayacak.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 25 Temmuz 09:40
137

Galatasarayli54 - @İçerden Birisi 104 nolu yoruma cevabı: sen kendine bak sarayın köpeği olmuş hem satılık bahçeli ev

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 25 Temmuz 04:52
103

Sakaryalı - Sayın bilir yatırım yapmaya çalışmışsın ama çaban nafile Ümitle levent bülbülü mukayase ve birikim olarak sakaryaya ve ülkeye kimin ne verebileceğini iyi düşün derim seninki kendine ümitle yer bulmak bence ama nafile işlerle uğraşıyorsun.

Yanıtla . 15Beğen . 7Beğenme 25 Temmuz 00:47
102

İpsiz Selçuk - Cenazede rozet takıp şova gelen Millet İttifakı'nın küçük ortağının il başkanı Selçuk Kılıçaslan seni de unutmadık...

Yanıtla . 16Beğen . 5Beğenme 25 Temmuz 00:36
165

İpsiz Selçuk - @İpsiz Selçuk 102 nolu yoruma cevabı: Sen yaz aslanım adını soyadını ben sana ulaşırım

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 12:32
138

Galatasarayli54 - @İpsiz Selçuk 102 nolu yoruma cevabı: ip atan selçuk senin soyadın ne delikanlımısın

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 25 Temmuz 04:53
101

İmam - Biz bu yola nizamı alem davamiz için çıktık alemciler ayrılıp gitti.ama nizamcilar hâla burda.

Yanıtla . 16Beğen . 8Beğenme 25 Temmuz 00:33
100

Ülküm - Ey millet ne derseniz deyin.önümüzdeki seçimlerde mhp oy patlaması yapacak.şimdiden Türkiye genelinde 500 muhtarlık kontenjanı sözü almış.

Yanıtla . 3Beğen . 19Beğenme 25 Temmuz 00:32
207

Cumhur - @Ülküm 100 nolu yoruma cevabı: Seçim arefesinde akp muhtarlıklarıda alır mhp nin elinden.sen azalarla idare et der.ee ittifak böyle bir şey.reis ne derse o.bahçelinin görevi kafa sallamak.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 26 Temmuz 15:34
99

Sakaryalı - SAYIN COŞKUN YÜZDE 1 LERİN 2LERİN OLDUĞU BAŞBUĞUN ZAMANINDA HİÇ SENİ PARTİDE GÖRMEDİK YÜKSELME ZAMANLARINDA MEYDANA ÇIKAN SONRADA 40 YILLIK ÜLKÜCÜYÜM HAVALARI BIRAK BU İŞLERİ KİM OLDUĞUNU İYİ BİLİRİZ BİZ SENİN.

Yanıtla . 16Beğen . 3Beğenme 25 Temmuz 00:32
98

Mustafa Arslan - Coşkun bey amca!

Millet İttifakı'nın küçük ortağının il başkanı Selçuk Kılıçaslan mı fonladı seni? Yoksa bir sonraki seçimde bir yerleri mi vaat etti?

Orhan Camii önünde oturan 60 yaş üzeri amcalara mı anket yaptın?

Her seçim ortaya çıkıp MHP baraj altında kalır diyen, seçimden sonra da g.t olup ortalıktan kaybolan karaktersizlere benzemişsin.

Az daha böyle devam edersen senden belediye meclis üyesi falan olur... (Yuvam Sokak Muhtarı seni)

Yanıtla . 20Beğen . 6Beğenme 25 Temmuz 00:31
97

Yamtar - Yanlış tespit MHP liler hiç bir yerde olmaz gidenler ANAP DYP artıklarıdır onlar zaten MHP olmadılar gerçek MHP liler liderini yanındalar

Yanıtla . 13Beğen . 11Beğenme 25 Temmuz 00:25
96

Tuncay Gözen - Erkekler, kadınlar üzerinde hâkimdirler. Erkek, kadın üzerinde hâkimdir, onun reisidir. Büyüğüdür, onun üzerinde üstündür ve eğrildiği zamanda onu terbiye eder. Çünkü Allah, kimini kiminden üstün kılmıştır. Zira erkekler kadınlardan daha üstündürler. Erkek, kadından daha hayırlıdır. Bunun içindir ki peygamberlik, sadece erkeklere mahsustur.

Nebi -sallallahu aleyhi ve sellem-'in:

لَنْ يُفْلِحَ قَوْمٌ وَلَّوْا أَمْرَهُمِ امْرَأَةً. [رواه البخاري]

"İşlerini (idarelerini) yürütmek için bir kadını başlarına geçiren bir topluluk asla felah bulmaz."[6]

Sözü gereğince, en büyük hükümranlık (devlet başkanlığı) da erkeklere âittir."[7]

2. Sünnetten deliller:

"Persler (İranlılar), başlarına (ölen kral) Kisra'nın yerine onun kızını kraliçe olarak geçirdikleri haberi Rasûlullah -sallallahu aleyhi ve sellem-'e ulaştığında O şöyle buyurdu:

-İşlerini (idarelerini) yürütmek için bir kadını başlarına geçiren bir topluluk asla felah bulmaz."[8]

İmam Şevkânî -Allah ona rahmet etsin- bu konuda şöyle demiştir:

"Bu hadis, kadının, velâyet ehlinden olmadığına bir delildir. Bir topluluğun onu kendilerine idareci olarak ataması (idareci makamına getirmesi) helal olmaz. Çünkü topluluğun, iflah olamamalarına sebep olacak şeylerden uzak durması gerekir."[9]

Burdan şuraya varıyoruz demekki bu yazıyı yazan yazar da yorum yapanda iyi partili olduğunu sanan bir kadının peşinden gidilmeyeceğini bilmiyorlar demektir. Bir Erkek kendisine bir kadını Reis seçmez seçemez. Mhp de siyaset yapamıyorum diyen arkadaşlar neden iyi partiye geçti? KOCAMAN BİR MENFEAT İÇİN. MHP de yapamadıklarını ip de yapabilmek menfaat çıkarmak için. Bu çok nettir. Örnek, Kocaeli millet vekilini çiftlik diye devlet arazisi üzerine kurduğu kaçak yapılar, hepsi yıkıldı. Bunu MHP de yapamazdı. İp i, CHP. yi şişirmek için elinizden geleni yapsanızda olmayacak. Anketlerinizde bence kocaman bir yalan. Biraz daha düşünün.. Herkese saygılar

Yanıtla . 15Beğen . 14Beğenme 25 Temmuz 00:25
141

Yusuf54 - @Tuncay Gözen 96 nolu yoruma cevabı: Onlara ayette delil gostersen iman etmezler.cunku onlar once akillarina iman eder ve nakli geriye atarlar.peygamber a.s olmadan kuranin tefsiride olmaz imanda olmaz.fakat ip zihniyeti kuran bize yeter derler.yorumun icin tbrk ederim.

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 25 Temmuz 05:18
111

Sakaryalı - @Tuncay Gözen 96 nolu yoruma cevabı: Yüreğine sağlık

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 25 Temmuz 01:12
95

Sakaryalı - Düşünceleriniz ne olursa olsun ortak paydamız vatan bayrak ve ezan olsun.Yanlışa yanlış doğruya doğru.Bu davada şehitlerin kanı var.onlar canlarını verdiler bazıları siyasetini yapıyor.

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 25 Temmuz 00:22
94

Yasin54 - Son nefes son nefer son damla kana kadar MHP. Ülkücülük bazen evinin bir köşesine çekilip sessiz sedasız davayı yaşamaktır. Kapı kapı gezerek kendine koltuk aramak ülkücülükle asla ilişkilendiremez. Siz ülkücüleri ülkücülükten geçinenlerle karıştırmayın.

Yanıtla . 11Beğen . 9Beğenme 25 Temmuz 00:20
139

Galatasarayli54 - @Yasin54 94 nolu yoruma cevabı: o koltukta ölecek ip atan başkanınız sarayın bekçi köpeği

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 25 Temmuz 04:55
93

Vatandaş 1 - Geçmişte Alparslan Türkeşe karşı çıkıp başka partilere oy verenler bugün devlet Bahçeli ye karşı cikiyorlar. Neden acaba makamlarda hep kendileri oturacaklar

Yanıtla . 13Beğen . 9Beğenme 25 Temmuz 00:19
91

Türkkan - Sayın Bilir! Atı alan Üsküdar'ı geçmiş belliki. Yoksa böyle İP güzellemesi yapmazdınız. İnsanların kafasını karıştırmaya yönelik yazınız tutmaz, Sakarya halkının oyu da nettir, değişmez. Ben yazınızda taraflı bir üslup gördüm. Korkunun ecele faydası olmayacak, Cumhur İttifakı yine yeniden size toz yutturmaya devam edecek. Ne idüğü belirsiz fondaş anketleri halk yemez, İP çöplüğe yol aldı, bitiyor. Son sözü söyleyen halk yine noktayı koyar, sizler de baka kalırsınız. Sonuna kadar oyum MHP'ye.

Yanıtla . 12Beğen . 7Beğenme 25 Temmuz 00:16
89

Sonsuza Kadar Var Ol - Sayın Coşkun Bilir, Bir soruda ben size sormak istiyorum. Bir zamanlar Mehmet Erdoğan'ın yönetiminde MHP de siyaset yapıyordunuz ve o zamanda Parti'nin başında sayın Devlet Bahçeli vardı genel merkezin her söylediğini vatandaşa aktarıyordunuz doğruluğunu onaylıyordunuz. Koltuk elden gidince sözüm ona büyük ülkü devleri ! Ya CHP ye yada ip oy istediler şimdi birde deva çıktı yüreğiniz yetiyorsa çıkarsınız oy atacağınız partiyi açık bir şekilde söylersiniz hani sizde bir zamanlar MHP'li idiniz ya

Yanıtla . 15Beğen . 4Beğenme 25 Temmuz 00:15
88

Yavuz 1917 - Çok şükür türkmen beyimize mecliste bizim sayemizde burda oturuyorsunuz demedi çok şükür yapılan bütün sinir harekatlarımız ,karabağ , vs çok uzun yazarımda arif ler varmı bilmem anlayacak.yüzde 17 yi nerden çıkardınız kazandıkları belediyelere bakın hdp chp sayesinde ?neyse arif ler anladı

Yanıtla . 13Beğen . 7Beğenme 25 Temmuz 00:14
87

Sakaryalı - COŞKUN SENİ TANIRIZ BİZ. KENDİNE PAY ÇIKMAYACAK YERDE OLAMAZSIN SEN MHP DE SANA YALATILACAK KEMİK YOK SENİ ESKİLERDENDE BİLİRİZ. MHP MENFAAT BERABERLİĞİNDEN BAŞKA BERABERLİĞİN OLMAMIŞTIR. ŞİMDİKİ GENÇLEREDE ÇOK EMEĞİN VARMIŞ HAVASIDA PALAVRADAN İBARET KENDİNİ PAZARLAMAYA ÇALIŞMA. BEKLE BELKİ HDP LİLERLE SENDE KAHVALTIYA KATILIRSIN. NE OLDU MHP DEN AYRILIPTA KENDİNİ ÜLKÜ DEVİ GÖSTEREN VE İPTE KURUCULAR VARDI HEPSİ SİYASET MEZARLIĞINDA SENDE ORADA OLACAKSIN O GÜNLER YAKINDIR. NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE. 6

Yanıtla . 12Beğen . 3Beğenme 25 Temmuz 00:08
86

Ada64 - Ülkücülerin tek bir Partisi vardır.

O’da MHP’dır.

Yazının gerisi sipariş.

Yanıtla . 15Beğen . 12Beğenme 25 Temmuz 00:08
85

Abdurrahman Berber - Ülkücüyüm diyenin evi MHP dır.

Eğer MHP de değilse hiçbir zaman ÜLKÜCÜ olmamıştır.???

Yanıtla . 15Beğen . 13Beğenme 25 Temmuz 00:07
84

Murat Çakir - "Ülkücü MHP'de olur, MHP'de bulunmayan Ülkücü değildir. Gittiği yerin damgasını yer, ordaki genel başkanın görüşüne göre yaşar, ordaki genel başkanın görüşüne göre hareket eder. Onun Ülkücülüğü kalmamıştır, bunu böyle bilmeliyiz."

BAŞBUĞ ALPARSLAN TÜRKEŞ

Yanıtla . 12Beğen . 9Beğenme 25 Temmuz 00:07
83

Mmtcsn - Herkez birşeyler konuşuyor milliyetci adam hdp ile iş birliği yapan bir partide koşturuyorsa bana kimse burda milliyetçiyim demesin...

Yanıtla . 9Beğen . 7Beğenme 25 Temmuz 00:04
82

Yalnız Kurt - Türkiyenin beka sorunu bahçelidir.bahçeli ile mhp yiyiyorsa seçimlere tek başına katılsın.bakalım kaç tane muhtarlık alacak.

Yanıtla . 12Beğen . 12Beğenme 25 Temmuz 00:03
81

Şeker Mahalleli - Devletin Devamlılığı Yüce Türk Milletinin Birliği İçin Cumhur İttifakı

Yanıtla . 13Beğen . 9Beğenme 25 Temmuz 00:03
80

Murat Çakir - "Ülkücü MHP'de olur, MHP'de bulunmayan Ülkücü değildir. Gittiği yerin damgasını yer, ordaki genel başkanın görüşüne göre yaşar, ordaki genel başkanın görüşüne göre hareket eder. Onun Ülkücülüğü kalmamıştır, bunu böyle bilmeliyiz."

Başbuğ Alparslan Türkeş

?

Yanıtla . 14Beğen . 8Beğenme 25 Temmuz 00:02
79

Haşim Varli - MHP için 2018 seçimleri öncesi yapılan anketler havada uçuşurken, % 4-5 gibi oranlarda gösterilip baraj aktında kalacağına dair kamuoyu araştırmaları yapılırken %11 alıncaki halinizi hafızalarımîzda.

Bak işine Coşkun BİLİR

Bu ülkede MHP belki baraj altında da kalabilir ama özgül ağırlığı her zaman dengeleri korur ve kafidir.

Biz bu senaryoları çok görduk fetö ağzıyla konuşuyosunuz.

Yanıtla . 9Beğen . 7Beğenme 25 Temmuz 00:01
78

Sıtkı Yaz - MHP de siyaset yapma imkanı kalmamış da o yüzden bilmem ne partisine gitmiş bunu söyleyenlerin geçmişine bir bakın bakalım MHP den önce kaç tane siyasi parti gezmişler. MHP kuru kuruya bir siyasi parti değildir. Kutlu bir davanın temsilcisidir. Bu davaya inanmış bir ülkücüyü değil siyaset yapma uğruna canını vereceğini bilse başka bir siyasi partide göremezsiniz. MHP ye gönül veren parti üyesi hiç kimse sadece siyasi parti üyesi değil birbirinin ailesi dava arkadaşıdır. Koltuk peşinde koşanlar ilk bulduğu boş koltuğa oturabilirler bunda hiç bir problem yok. Fakat bunu açıkça söylerlerse daha iyi olur. MHP de koltuk bulamadık falan parti bize teklif yaptı koşa koşa gittik desinler.

Yanıtla . 12Beğen . 8Beğenme 25 Temmuz 00:00
77

Şeker Mahalleli Ülkücü - Cennet mekan başbuğumuz Alparslan Türkeş'in dediği gibi ülkücülük milliyetçi hareket partisinde olur, başka siyasi partilere gidip orada siyaset yapanlar kalkıp ülkücüyüm demesinler.

Yanıtla . 11Beğen . 10Beğenme 24 Temmuz 23:56
75

Sezer - Yolun yolumuz davan davamızdır

Türkmen beyim ?? Geri Adım Atan Namerttir

Yanıtla . 14Beğen . 7Beğenme 24 Temmuz 23:52
74

Aydın Bilmez! - Anlaşılan bir yerden para gelmiş ısmarlama yazı olmuş. Afiyet olsun boğazına dursun.

Halkı yönlendirmek ne haddine senin, yazar dediğin aklına geleni araştırmaları ile birleştirir yazar önüne getirilen değil.

MHP bugün hiç olmadığı kadar kuvvetli ve hiç olmadığı kadar kendi seçmeni arkasında.

Makam mevki para sevdalılarından temizlenmiş, vatan sevdalılarının bir olduğu yerdir MHP.

Yanıtla . 12Beğen . 3Beğenme 24 Temmuz 23:48
73

Sıtkı Yaz - MHP de siyaset yapma imkanı kalmamış da o yüzden bilmem ne partisine geçmiş bunu söyleyenlerin geçmişine de bir bakın daha önce kaç parti gezip MHP ye gelmişler. Davaya inanmış bir ülkücüyü değil siyaset yapabilmek için can vereceğini bilse başka bir siyasi parti çatısında göremezsiniz. MHP sizin hayal ettiğiniz gibi sadece bir siyasi parti değildir. Kutlu bir davanın temsilcisidir. Bu davaya gönül verenler de siyasi parti üyesi değil birbirlerinin ailesi dava arkadaşlarıdır. Sizlerin bunu anlaması imkansızdır. Koltuk merakı olanları rüzgar ilk durakta boş bir koltuğa savurur.

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 24 Temmuz 23:48
68

Nuraya. - Vay arkadaş manşet reklamlarda yer kalmamış.. Köşe yazarlarına reklamlar verilmiş...... Evet farklı 2 partiydik... Farklı bakış açılarımız da vardı....vatan için Cumhur ittifakı oluşturuldu... Sonuçları da alındı.... Halk da bu oluşumun yanında oldu.

Sizin bahsini yaptığınız reklam konuları içi boş.... Vatandaş ağzı ile edebiyat yapmayınız..... Gazeteci olarak belgelere dayalı ispatlı konular işlemeniz mesleğinize yakışır bir durum olacaktır.

Yanıtla . 8Beğen . 2Beğenme 24 Temmuz 23:42
67

Aydın Aksu - Sayın bilir o eski ülkücüler dediğiniz kişiler MHP refah partisi ittifakında da üç hilal yoktu seçim pusulasında rahmetli basbugumuz bile refah partisi listesinden seçime girdi ozaman hangi partiye oy vermişler acaba bırakın bu boş oyunları

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 24 Temmuz 23:41
172

Adem Pala - @Aydın Aksu 67 nolu yoruma cevabı: varol asın aydın başkanım

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 13:57
66

Mmthcgl - Amerikancı İP’lileri desteklemek için kaç para aldın il başkanından söyle de fiyatını bilelim. Ucuz siyasetinizle kökleri binlerce yıla dayanan Ülkücü Hareketin partisine laf söylemek, eleştirmeye cüret etmek haddin değil. Ülkücü adam MHP’ye oy verir

Yanıtla . 8Beğen . 5Beğenme 24 Temmuz 23:41
65

Kızıl Elma - Milliyetçilik her şartlarda savaşmaktır mücadele etmektir ?

Şimdi kolaya kaçıp menfaat içine düşüp kaçmak değildir benim nezarımda birkere satan süreklli satar ??

Yanıtla . 8Beğen . 3Beğenme 24 Temmuz 23:40
63

Mehmet Demir - Milliyetçi Hareket Partisi ülkenin teminatıdır. Kaybı yoktur, memlekete kazancı vardır.

Yanıtla . 9Beğen . 6Beğenme 24 Temmuz 23:40
62

Metehan - Balgat ile Türk milliyetçileri arasında uzun uzun yollar var artık, partinin çaycı sına kadar değişim şart ileriyi okuyamayan bir yönetim var ve maalesef siyasal İslam cıların peşine takılmış bir devlet bahçeli var bu durum ülkücü harekete zarar veriyor, mhp Sakarya milletvekili saçlarına jole sürüp artistlik yapacağına sokağa çıkıp milletin ve ülkücülerin derdini dinlesin dinlesin ki bir sonraki seçime oy istemeye yüğz olsun bir önceki vekil Zihni açba gibi yapmasın halk ile bağ kursun işte sıkıntı burada vekiller ve MHP yönetimi tabana yukarıdan bakıyor genel merkeze gidiyorsun ne mümkün bir yetkiliye yanaşmak ocak binasına gidiyorsun hepsi artistlik yapıyor beyaz çorap yasaklayanlar ocak binasında daracık pavalı takım elbise giyen gençlere neden ses çıkarmıyor bunh örnek olsun diye yazdım yani kısaca bugun ki mhp yönetimi artık bırakmalı genç dinamik karizmatik dünyayı iyi okuyan Türk dünyasına iyi tanıyan ve MHP yi milliyetçi Türkiye nin lideri yapmak için canla başla çalışacak bir ekibe ihtiyacı var köhnemiş kopuk ve yaşlı insanlardan arınmalı Balgat... Ne mutlu Türk üm diyene ??

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 24 Temmuz 23:39
60

Simar - "Ülkücülük MHP de olur.MHP de olmayan ülkücü değildir.Ülkücülüğü kalmamıştır.

"BAŞBUĞ ALPARSLAN TÜRKEŞ"

idrak sorunu olmayan için yeterli olmuştur inşaallah........

Yanıtla . 10Beğen . 5Beğenme 24 Temmuz 23:37
59

Mehmet Demir - Ülkücüler MHP'de dir. Çünkü Başbuğ Alparslan TÜRKEŞ'in dediği üzere "ÜLKÜCÜLÜK MHP'DE OLUR."

Yanıtla . 8Beğen . 8Beğenme 24 Temmuz 23:36
58

Adam - İstetme olarak kullanılan bir partiye niye oy verilir reis reis diyor daha düne kadar etmedigi kötüz söz kalmamış neyin dönüşü az karekter olur...ama nerde...

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 24 Temmuz 23:36
57

Arif Ekinci - Aynı Sofradan yemek yedik

Karnı doyan düşman oldu.

Ülkücülük MHP de olur.

Kol kırılır yen içinde kalır diye bizi yetiştirenler ilk terk edenler oldu.

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 24 Temmuz 23:33
56

Bozoklu - IP,e un sermeye gerek yok TAŞ YERİNDE AĞIRDIR sevgi ve saygıyla

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 24 Temmuz 23:32
55

Hasan Subaşı - Hayatınız sipariş üzerine yazdığınız yazılarla geçiyor. Kaleminizin namusu iki paralık olmuş... Oturduğunuz yerden yazmaktan vazgeçin. Kimmiş bu MHP'li olup MHP'ye oy vermeyenler? Kaç kişiymiş? Koca yazı yazıyorsun bir tane somut örnek yok...

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 24 Temmuz 23:32
54

Alp Bey - Ülkücü olmak zordur, Ülkücü kalabilmek daha zordur. Ülkücülük MHP’de olur. Tek bir oy alsak da bu Hareket Ölmez.

Yanıtla . 9Beğen . 3Beğenme 24 Temmuz 23:31
52

Hata Kendimizde - Sizin makalede taraf olarak bende yorum yapmak zorunda kalıyorum. Umarım sözde kendini kürt kardeşlerimin temsilcisi zanneden artin agopyandan sonra kendini lider ilan eden ermeni soysuzu ile kahvaltı yapmaz ve bir dahaki seçimde kiralık milletvekili istemez biryerlerden. Kiralık milletvekili olan vekilleri oy veren millet unutmasın.!!

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 24 Temmuz 23:12
51

Burhan - İyi parti halkın ayağına gidiyormuş, %17 oy alıyormuş. Ha ha haa. Aklı başında biri bu partinin yanından geçmez.Bu partinin nasıl kurulduğunu iyi analiz etmelisiniz. PKK uzantısı partiyle iç içe olup milliyetçi ülkücü gibi kavramları kullanamazsınız. Aklı başında olan da size inanmaz. Engin Özkoç ise maalesef kötü bir milletvekili. Yalan ve iftira ile bir şeyler yapmaya çalışıyor. Dürüst değil, samimi hiç değil.

Yanıtla . 21Beğen . 16Beğenme 24 Temmuz 23:03
61

Adam - @Burhan 51 nolu yoruma cevabı: Bahçeli çokmu düzgün düne kadar cumhurbaşkanına neler demiş bunakmısın...

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 24 Temmuz 23:38
50

Hakan54 - Herkes önce müslüman ve ülkücü doğuyor büyüdükçe pusulası şasan uçurtması kopan lastiği patlayan sağa sola savruluyor çürükler temizlenince MHP nin kemik tabanı kalıyor.

Yanıtla . 19Beğen . 21Beğenme 24 Temmuz 22:30
69

Akm - @Hakan54 50 nolu yoruma cevabı: Hayrını görün Akkoyunlar.

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 24 Temmuz 23:42
53

Bam Teli - @Hakan54 50 nolu yoruma cevabı: Ne yazı yazmışsın yahu..

Sen eğer ocakta yetişmiş olsaydın ki böyle birşey olmadığı belli yaladigin sadece akepe ve koltuk takozu olur..

Bak kardeş ayiklananlar falan yazmışsın..asıl ayiklanan dediklerin senin işte tamda anlayamadigin ÜLKÜCÜ lerdir.. alın sizin olsun partiniz,

Biz siyaset bilmedik..sadece hilal de demedik.. Başbuğ umuzun her sözüne layıkıyla uyduk 9 ışık dokturinine harfiyen sadık kaldık.. hamdolsun ki ÜLKÜCÜ olmaya çalıştık...savrularak satarak insan kandırarak değil.. Ahlaklı edepli tertemiz olduk.

Siz meğer hep koltuk pesindeymissiniz bunu çok geç anladık.. çok yakın tarihte ayaklar altına alınan..lafta milliyetçi ülkücülere kufredenlerle beraber olmadık.. alın sizin olsun o bohcaniz..kaldiki başka birşey yazmayacağım..

Ha unutmadan..HDP ile beraber lafları..hassittirderim.. dünün hırsızı arsizi kalkmış kafasına göre ahkam kesecek..beraber yürüdüğümuz dostlarımızla birlikte olmaya devam edeceğiz.. umarım ocaklara zehir icirmessiniz..ancak ülkücü yetistirwmeyeksiniz.. Önce ahlak var çünki orada..

Nasıl anlatılacak beka mi denilecek..

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 24 Temmuz 23:24
49

Sakaryali54 - Biz ülkücüler Türkiye nin en köklü partisinin çatısı altındayken,koca Parti'nin kapısına kilit vurup sarayın bahçesinde çadırda yaşamak zorumuza gidiyor,kimseye koltuk değneği olmak istemiyorum..

Yanıtla . 26Beğen . 17Beğenme 24 Temmuz 22:26
124

Bumin Kağan - @Sakaryali54 49 nolu yoruma cevabı: Hadi oradan çakma milliyetçi seni.saray Maray aynı PKK diliyle konuşuyorsunuz algı yapma burada ülkücü hareketi her önüne gelenin bünyesi kaldırmaz

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 25 Temmuz 03:58
107

Sakaryalı - @Sakaryali54 49 nolu yoruma cevabı: O yüzden hdpkkya oy veriyorsunuz dolaylı da olsa

Yanıtla . 3Beğen . 6Beğenme 25 Temmuz 00:59
48

Gerçekçi Olun ? - Tabeladan T.C inerken andımız kaldırırken bu parti nerdeydi daga bi dünya şey var OY moy yok

Yanıtla . 29Beğen . 10Beğenme 24 Temmuz 22:19
162

Gerçekçi Olun ? - @Gerçekçi Olun ? 48 nolu yoruma cevabı: Benim sordugum soruya cevap ver hdp yle kim kol kola girdi haburda davula zurnayla dagdan indirirken cadır mahkemeleri kurulup yolayan kimdi gecin bu isleri T.c silinirken andımız kaldırırken kime hizmet ediyodunuz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 12:11
108

Sakaryalı - @Gerçekçi Olun ? 48 nolu yoruma cevabı: Hdpkkya ver iyi parti eşittir hdpkk selo kahvaltı falan meral apla. Çakma ülkücüler

Yanıtla . 3Beğen . 7Beğenme 25 Temmuz 01:00
46

gage - yakin zamanda kendisini "eyy mehapee" diye duyup, barajin altinda kalip gidecek partidir.

Yanıtla . 24Beğen . 12Beğenme 24 Temmuz 22:11
43

Aslanlar Gibi Mhpliyiz - sn Bilir iyi partiye PR yapacak diye bayağı uğraşmış. O dediği eskilere iyi parti değil hdp teklif etse oraya da giderlerdi herhalde baksanıza onlar davet etti gittik demişler. Yakasına ÜÇ HİLAL'den başka rozet takan o rozetin olduğu yer neresi ise öyle anılır bu kadar basittir. Sn Bilir şöyle zaten kaç seçimdir MHP ye oy verdiği yok bir de kalkmış laf ebeliği yapıyor. Güzel adamsın ama fazla tarafsız Sn BİLİR...

Yanıtla . 14Beğen . 17Beğenme 24 Temmuz 20:54
42

Ali - Ne olduğu belli olmayan 5milyon Suriyeli yetmiyormuş gibi şimdide Afganlı istilasına ses çıkaramayan bahçeli beka beka diyor Kendi ülkesinin gençleri boş gezerken gençlerin geleceğini düşünmeyen bahçeli Tayyip'in geleceği düşünüyor

Yanıtla . 26Beğen . 9Beğenme 24 Temmuz 20:49
41

Cevdet Sipahi - Kızmiyorum sana acıyorum.iyi parti milliyetçilerin adresi olabilirmi? hdp ile perde arkasında yol yürüyen ülkücü olabilirmi,aynı masada kahvaltı yaparsa boğazından geçermi,ülkücülerin adresi MHP dir.Ne olursa olsun adresin budur.Başbuğ bir sözünde adres ile ilgili sii noktayı koymuştur.Gerisi boştur.

Yanıtla . 18Beğen . 24Beğenme 24 Temmuz 20:44
76

Başbuğ Ahmet Yesevi - @Cevdet Sipahi 41 nolu yoruma cevabı: başbuğun yolundan yürüyorsun demekki benim yolumda ölünür yürünmez bir ikincisi hdp yi üç gün önce bunlar terörist kürt adı altında yapılanmış arap devşirmesi haçlılar dediğimizde bu insanlar işbirliği yapıp kürt hakları diyenler sizler değilmişsiniz gibi davranıyorsunuz iki zaten iyi parti ülkü ocağının kutlu dergahın erenlerin partisi doğru söylüyorsun nakşibendi tarikatının partisidir iyi parti asıl ülkücülerin tek adresidir anadolu erenlerin partisini terk et isteme kötüle sizin tek derdiniz bulaşık yiyek bir kapı başka bir derdiniz yok sizin tek amacınız vatanı milletini din diye allahtan emir aldığını sanan uyuşturucu müptezeli mekkelinin lafıyla satmaktır sizin tek olayınız vatanı satmaktır

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 24 Temmuz 23:53
72

Yanaşma - @Cevdet Sipahi 41 nolu yoruma cevabı: Seni bayramda sarayın bahçesindeki çadırda gördüm.akp lilere çay taşıyordun.mhp çadırında

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 24 Temmuz 23:47
40

Yusuf54 - Algi isini birak medyabar.mhp ye oy vermeyenler kendine sozde millyetciyim diyen hdpip liler.

Yanıtla . 14Beğen . 20Beğenme 24 Temmuz 20:31
37

Adem Civelek - MHP de tavan ile taban arasındaki bağ ilgisi kalmamıştır. Bu kadro gittiği gün bütün ülkücüler tekrar yuvaya döner

Yanıtla . 25Beğen . 7Beğenme 24 Temmuz 20:03
125

Bumin Kağan - @Adem Civelek 37 nolu yoruma cevabı: O ülkücü bozuntuları bir kez o kapıdan çıktı.ne yüzle tekrar dönecekler.yol geçen hanı mı bu?MHP nin dönmelerle işi yoktur.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 25 Temmuz 04:09
36

Sakarya - bahçeli eror veriyor malesef reset atma şansıda kalmadı hardisk çöpe atılmadan yani bahçeli gitmeden asla oy vermem verdiğim oylarıda helal etmiyorum bahçeliye

Yanıtla . 27Beğen . 15Beğenme 24 Temmuz 19:59
126

Bumin Kağan - @Sakarya 36 nolu yoruma cevabı: Etmezsen etme.oy verdiğin de meçhul.dağ fareye küsmüş farenin haberi yok. Meral,chpkkyı destekle layiğiniz orası

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 25 Temmuz 04:11
35

Hasan Akcan - Coşkun bilir sen ne ayaksın herseye zıplıyosun her konuda yorum yapıyorsun hayırdır???

Yanıtla . 11Beğen . 24Beğenme 24 Temmuz 19:53
47

Adalı [email protected] - @Hasan Akcan 35 nolu yoruma cevabı: Yorum yapmıyor her zaman yaptığı gibi makale yazıyor, millette zevkle okuyor. Beğenen var beğenmeyen var.bu şehirde en çok okunan yazar. Bu yazısında da baştan sona hakılı…

Yanıtla . 15Beğen . 8Beğenme 24 Temmuz 22:11
39

Mitilci,cuvalci,bekaci - @Hasan Akcan 35 nolu yoruma cevabı: AYAKKABI DUKKANINMI VAR HASO.

KÖSELIMI..

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 24 Temmuz 20:12
38

Mitilci,cuvalci,bekaci - @Hasan Akcan 35 nolu yoruma cevabı: 45 numara ayak...

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 24 Temmuz 20:11
33

Mitilci,cuvalci,bekaci - Bahçeliye ZÜRRIYETSIZ,KAFATASCI

KANDAN BESLENEN FAŞIST

KİM DEDI..

BAHÇELİ ANDIMIZ,TC,SULEYMAN ŞAH TÜRBESI

AÇILIM,RAHİP BRONSON ,17,25 ARALIK RÜŞVET

VER BİLALI,AS APOYU DEDI..

TRTde öcalan kardeşler nara atarken

SUS PUS OLAN bahçeli..

Sonuç....cumhur iktifakı

EY BAHCELI EY...

SEDAT PEKER SAYESINDE SAKARYADA OY

TOPLUYORDUN ...ODA YOK ŞIMDI .

YEDEK LASTIK .DEVAM...

ANAYASA MAH.KAPAT.

TÜRK TAB.BIRLIGINI KAPAT.

CHP,IYI PARTI,DEVA,SAADET,GELECEK PARTIYI

KAPAT...7 MILYON OY ALAN HDP YI KAPAT.

SANA GÖRE MEMLEKETIN yüzde 70 zillet .

.........7...8 milyon İŞSIZ.......

.........7... 8 MILYON SURIYELIYE BAK.

Yanıtla . 35Beğen . 14Beğenme 24 Temmuz 19:39
127

Bumin Kağan - @Mitilci,cuvalci,bekaci 33 nolu yoruma cevabı: Meral neyi destekliyor kimi destekliyor.selo kahvaltı,ittifak.bir de hdpkkdan fırça yiyiyor. Ablanıza sahip çıkın

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 25 Temmuz 04:13
32

Malcomx - Ülkücüler sistemin musluk tamircileri değildir.

Alparslan TÜRKEŞ..

Seçmenden aldığın oyu -tercihi , başka bir partinin ( liderin) insiyatifine teslim etmek seçmeni cahil lideri beceriksiz ilan etmektir..

Beka sorunu ; soruna zemin hazırlayanla çözülmez...

Yanıtla . 29Beğen . 5Beğenme 24 Temmuz 19:23
31

Kızılelma - Mhp nin oyu sana mı kaldı coşkun bilir. Ülkücü mu degilmi insanlar sendenmi icazet alacak. Devlet Bahçeli olmasa şuan herkez feto bun tezgahladığı oyunun içinde idi. 15 temmuz akşamını unuttun mu Devlet Bahçeli nin isminden başka bir şey mi söyleniyordu. Iyi sı chp si hepsi kaçma yolu ararken devlet bahçeli genel merkezde idi. Senin ne kârın ağrın var onu yaz coşkun bey.

Yanıtla . 28Beğen . 38Beğenme 24 Temmuz 19:20
30

Mülteci - sadece güldüm mhp ye ülkücüler oy vermiyormuş nerden kanant getirdiniz araştırmanız anketiniz nedir ülkücüler oy vermese saten barajı aşamaz ama doğru bazı gizli chpliler mhpliyim diyen onlar saten ezelden beri vermiyo

Yanıtla . 17Beğen . 21Beğenme 24 Temmuz 19:16
29

Arslan Yabgu - Türkeş kim için dikkat edin, uzak durun, amerikan CIA AJANIDIR, demişti? püskevitçi bahçeli için. herif nerden geldiği belli ol(may)an telefonla emir üzerine ecevitle koalisyonu bitirdi, hala aynı yerden yönetiliyor. mhp yi hainlere hırsızlara koltuk değneği yaptı, megri megricilere, terörist sevicilerle ortaklık yaptı.teröriste 'sayın' diyene, sehit Türk Askerine 'kelle' diyene yancı oldu. Kendinde zerre kadar Türklük bilinci olan bu mhp ye oy vermez/vermemeli.

Yanıtla . 26Beğen . 14Beğenme 24 Temmuz 19:15
128

Bumin Kağan - @Arslan Yabgu 29 nolu yoruma cevabı: Meral ablanız da fetönün emirleri.15 temmuzdan sonra başbakanın diyen kadındır.selo ile kahvaltı yapacak diyen kadındır.seloyu tahliye edecez diyen kadındır.hdpkk ile ittifak eden kadındır.HADİ YALAN DE DE ÜLKÜCÜLÜĞÜNÜZÜ ADAMLIĞINIZI GÖRSÜN MEMLEKET

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 04:16
28

Seçmen - bir tarahta tuvalet terliği diğer tarafta cmhr itfkı olsa ... terliklere EVET i basar geçerim. Oy moy yok

Yanıtla . 17Beğen . 11Beğenme 24 Temmuz 19:10
129

Bumin Kağan - @Seçmen 28 nolu yoruma cevabı: Pensilvanyaya ver reyini. Pardon hdpkkya çakma milliyetçiler sizi

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 04:17
64

Asena - @Seçmen 28 nolu yoruma cevabı: Tuvalet terliğine oy veren zaten vatan millet tende anlamaz ..sizin gibileride gördük Türkiye'yi ne hale getirdiklerini..Bu millet nereye oy vereceğini iyi biliyor..sadece konuşmakta yetinirsiniz

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 24 Temmuz 23:40
25

Ne Mutlu Türküm Diyene - TC kaldırıldığında ANDIMIZ yassklandığında milliyetçiliği ayaklar altına alanlarla beraberken kendi cumhurbaşkanı adayını çıkarmamışken 17-25 de saat durmuşken nasıl MHP ye oy verelim

Yanıtla . 31Beğen . 12Beğenme 24 Temmuz 19:04
23

Meraklı - Sizin gibi dostlar varken düşmana ne hacet,İlk seçim sonuçlarında görüşeceğiz satılmışlarla ,HDP de siyaset yapma imkanıda bulabilirsiniz orayıda boş bırakmayın size her yol mübah,Siz varsanız var yoksanız yok öylemi su kurnazları

Yanıtla . 15Beğen . 21Beğenme 24 Temmuz 18:52
22

Cengo - sayın BİLİR ıyi partının kamuoyu ortalamasını ilçe başkanlıgındamı yaptın

Yanıtla . 14Beğen . 12Beğenme 24 Temmuz 18:47
21

Vakkas - 35 yıl boyunca oyumu 3 hilale bastım.Gecmiste verdiğim oylar helal olsun ama artık partisiz bir ülkücü olarak yasamimi sürdürmeye kararlıyım.Ulkuculuk her türlü siyasi görüşün ve politikanın üzerindedir.

Yanıtla . 25Beğen . 6Beğenme 24 Temmuz 18:40
18

Dava Adamı - Mevki makam peşinde koşanlar, ben olmazsam olmaz diyenler, kim ipçi olmuş kimi ipsiz.

Milliyetçi hareket partisi milli şuurun partisidir.

Şahsi menfaatlerini ön planda tutanlar mümkünse gittiğiniz yerde kalın.

Yanıtla . 22Beğen . 18Beğenme 24 Temmuz 18:23
45

Gercekçi - @Dava Adamı 18 nolu yoruma cevabı: bu davanız hangi dava ne davası tutturmussunuz bir dava dava amacınız ne neyin davası neye hizmet ediyorsunuz... Bu dava adamları ne davasının peşinde kostukları bile belli değil...

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 24 Temmuz 21:33
17

Türkmen Beyiymiş - Biz ülkücüler olarak mhp yi parti değil bir dava bir hareket olarak görürdük.Bahçelinin son yaptıklarından sonra seçimlerde mhp ye oy vermedim.bahçeli olduğu sürece vermeyeceğim.IYİ PARTİ. Hayma ana.ülkücüyüm diyenlerin bundan sonra toplanma alanı.

Yanıtla . 16Beğen . 17Beğenme 24 Temmuz 18:23
130

Bumin Kağan - @Türkmen Beyiymiş 17 nolu yoruma cevabı: İyi parti fetöcülerin toplandığı yer haline döndü.başkanınız 15 temmuz sonrası başbakanın diyen kadın değilmiydi? Hdpkklı ile ittifak yapan değil mi?selo ile kahvaltı yapacam diyen? Karısı ile foto çekilen?onurunuz da mı kalmadı artık?ülkücükler sizi hadi yallah

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 04:23
90

Sakaryalı - @Türkmen Beyiymiş 17 nolu yoruma cevabı: Ne oldu ananız sakaryada kırucuları tektek temizledi kahvaltı haberi bekliyorlar. Utanmadımı bu parti kiralık vekil hdp nin bizim desteğimizle bu koltuktasınız lafına tıkınız çıkmadı. Proje hizmetçileri sizi

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 25 Temmuz 00:16
70

Asena - @Türkmen Beyiymiş 17 nolu yoruma cevabı: Sizin hayma ananızın abiside 93 seçimlerinde Ankara kapalı spor salonuna sözde Alparslan Türkeşi sokmayacaktı.neydikerji ne olacaklar.ananızda abisinin geninden olan hain

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 24 Temmuz 23:43
16

Emekli - MHP yine seçimlerde barajaltı olacak çünkü AKP'nin dediklerinden çıkmıyor AKP'nin yörüngesinden çıkamıyor nasıl milliyetçilik andımız kaldırıldı sesini çıkarmıyor beka derken AKP'nin bekasını savunuyor eski söylemlerinden AKP'nin sözcüsü durumuna nasıl gelindi yolsuzluklara bile ses çıkaramıyor

Yanıtla . 17Beğen . 12Beğenme 24 Temmuz 18:23
131

Bumin Kağan - @Emekli 16 nolu yoruma cevabı: Ablanız da pkknın fetönün sözcüsü

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 25 Temmuz 04:24
15

Gercekçi - Bir rizeli Vatandaşın yorumu vardı. çok değil 1 ay önce söylemişti. hatırlayanlar vardır. Çok da doğru bir söz. Bakınız:"Irmağının akışına öldükleri Türkiyeye sadece solcular sahip çıkıyor demişti. Bu yüzden gözaltına alınmıştı. Ülkücü kesim memleketini çol seviyorsa mhp ye vermez. boş yapmayın....

Yanıtla . 17Beğen . 10Beğenme 24 Temmuz 18:23
14

Saadet Gelecek - Bu iyi partiye gidenleri anlamak zor.MHP’ye hiç oy vermedim, vermemde ama Bahçeli çok akıllı bir Adam yüzde 10 oy ile memleket idare ediyor ne isterse erdoğana yaptırıyor.siz de öyle seyredin

Yanıtla . 14Beğen . 11Beğenme 24 Temmuz 18:03
13

Nasil - Devlet Bahçeli gidene kadar MHP'ye oy filan yok.

Yanıtla . 21Beğen . 14Beğenme 24 Temmuz 17:56
132

Bumin Kağan - @Nasil 13 nolu yoruma cevabı: Onurunuzu türklüğünüzü satın selo sevicisi merale verin

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 25 Temmuz 04:26
12

Kalkandelenli - SAYIN BİLİR CEVABI KÖŞEYAZINDA VERMİŞSİN ZATEN.ADAM GENEL BAŞKAN BAHÇELİDEN TUT GENEL MERKEZ YÖNETİCİLERİNE ,MEVCUT İL BAŞKANINDAN İLÇE BAŞKANLARINA YILLARCA VERMİŞ VERİŞTİRMİŞ ETMEDİĞİ KÜFÜR HAKARET KALMAMIŞ.SONRADA SEÇİM ZAMANI PARTİYE GELİP BEN FALANCA YERE ADAY OLACAĞIM DEMİŞ,PARTİ DE ONA SEN BİRAZ SOLUKLAN HELE ETTİĞİN KÜFÜRLER DAHA HAVADA UÇUŞUYOR DİYEREK MÜSADE ETMEMİŞ.ÜLKÜ DEVİ ABİMİZDE VAY EFENDİM BENİ NASIL ADAY YAPMAZSINIZ DİYEREK İPE GİTMİŞ AMA ORDA DA AKRABA KONTENJANI OLDUĞU İÇİN ORDADA ADAY OLAMAMIŞ VE KISA SÜREDE KOVULUNCA ORTADA KALMIŞ VE SİZİN GİBİLERE DERT YANMAYA BAŞLAMIŞ.ANLAYACAĞIN MHP SİYASET HALKI KALMAYIP KAPI KAPI GEZENLERİN PARTİSİ DEĞİL.ŞEHİTLER GAZİLER OTAĞIDIR

Yanıtla . 25Beğen . 10Beğenme 24 Temmuz 17:41
24

Sevsinler Senin Otağın - @Kalkandelenli 12 nolu yoruma cevabı: Küçük ortak. Şu yazıları büyük harflerle yazınca konumunuz, durumunuz değişmiyor. Siz karşınızdakilere çamur atacağınıza (ki bu sizlere muhalefet oldukları için çok normal) her türlü değerinizi ayaklar altına alanlara verdiğiniz desteği neden verdiğinizi bir izah edin. Şehitler otağı olan parti 15 temmuz şehitleri için toplanan paraların verilmesine karşı çıkmış. Bunu da hatırlatırım. Andımızı kaldırırken de yanlarındaydınız. Şimdi yeniden açılım sevdasındalar yanındasınız. Şehitler gaziler otağıymış. Bir inin sokağa halkın arasına bir inin. Onlar anlatır size neyin ne olduğunu.

Yanıtla . 11Beğen . 8Beğenme 24 Temmuz 19:03
11

Vatandaş Sakaryalı - HDP ile ittifak yapan hiçbir partiye oy vermem.!!

Yanıtla . 22Beğen . 13Beğenme 24 Temmuz 17:36
133

Bumin Kağan - @Vatandaş Sakaryalı 11 nolu yoruma cevabı: Melih meral ablanız kimin kuyruğuna takıldı delikanlı ol da yaz buraya hadi.15 temmuz başbakanı selo ile kahvaltı yapacak.chpkk küçük ortağı ablanız

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 25 Temmuz 04:29
34

Çark - @Vatandaş Sakaryalı 11 nolu yoruma cevabı: En mükemmel yorum olmuş valla

Azıcık beyinleri olanlar AKP ve MHP ye oy vermezler

Yanıtla . 13Beğen . 7Beğenme 24 Temmuz 19:51
20

Melih - @Vatandaş Sakaryalı 11 nolu yoruma cevabı: trt ye bile terorist cıkardılar.. apo nun ayagına prof yolladılar.. Fetoy lada aynı menzile ilerlediler ne istediyse verdiler.. buna ragmen mhp beka yalanının peşinden gidip akp ye katıldı..

Yanıtla . 13Beğen . 9Beğenme 24 Temmuz 18:34
10

Olcay Karaca - Lider kimdir?

Lider bir partiyi, bir davayı yada bir hareketi kuran insandır. Lider Başbuğum Türkeş dir. Ondan sonra gelen herkes parti genel başkanı dır. Parti genel başkanına biat etmek zorunda olanlar parti genel merkezinde bulunan maaşlı çalışanlar, il ve ilçe başkanları ve yönetimdeki arkadaşlar biat etmek zorundadır. Yönetim de olmayan ve maaş almayan herkes kendine en yakın hissettiği kişiye veya partiye oy verebilir.

Yanıtla . 17Beğen . 4Beğenme 24 Temmuz 17:15
09

Olcay Karaca - Bizler Öncelikle Türk Milliyetçisiyiz.ülkücülük sadece Türkiye sınırları içinde geçerli bir görüştür. Bizim temel düşüncemiz ister Müslüman olsun ister başka bir din Tek hedefimiz Türk Milliyetçiliğidir. Bu bağlamda yola çıkıldığında 3 mayıs Türkçülük Gününü sayın genel merkezde maaşlı çalışan arkadaşlar 3 mayıs Milliyetçiler günü olarak neden yazdılar. Kimden neden çekindiler. Madem hiç bir sorun ve problem yoktu bizi neden akp illerle yıllarca kötü ettiler. Neden otobüsün üstüne çıkıp ağza alınmayacak sözler söylediler. Hangi Ülkücünün işini çözdüler. Bu parti kimsenin babasının partisi değildir. Bu partiyi bölmeye kimsenin hakkı yoktu. Eskiden bizden ayrılıp gidenlere çok kızıyordum. Gitmeyin parti içi muhalefette devam edelim dedim. Eğer gitmeselerdi parti içi muhalefette kalabalık kalmış olsaydık. Şimdi çok şey değişecekti. Ama artık gidenlere hak veriyorum. Bundan sonraki görüşüm Ülkücü nerdeyse dava oradadır. Ben seçim kağıdının üstüne Büyük Harfle BAŞBUĞ TÜRKEŞ yazıp boş oy atmasını iyi bilirim.

Yanıtla . 18Beğen . 4Beğenme 24 Temmuz 17:07
26

Ülkücü - @Olcay Karaca 09 nolu yoruma cevabı: Kime faydası olacak kardaşım. Bİr yiğidin oyu ziyan olacak.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 24 Temmuz 19:05
08

Turan - Zaten ülkeyi mhp yönetiyor. Oya ihtiyaçları yok

Yanıtla . 10Beğen . 17Beğenme 24 Temmuz 16:56
07

Çark - DAHA BERBAT OLSUN BU MHP.

Yıllardır gönül verdiğim parti AKP’NİN yavrusu ve şakşakçısı oldu. Muhalefetten bir eser kalmadı.

Bahçeli denen zat sadece ekranlarda haykırır.

Asla oy vermem. Verecek olanlara da caydırıcı olmaya çalışıyorum

Beka beka bahane

Asıl memleketi felakete götürmekten başka çabası olmayan bir parti oldular

Yanıtla . 31Beğen . 10Beğenme 24 Temmuz 16:52
134

Bumin Kağan - @Çark 07 nolu yoruma cevabı: Selo ile hep beraber kahvaltı yaparsınız meral aplanızla

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 25 Temmuz 04:31
06

Sinan Murat - Neden oy vermiyorlar benim bir tahminim var. Demek ki CHP İYİP SP ve HDP ile beraber yeni anayasa yapmak istiyorlardır. Veya AKP ve MHP ülkeyi bölmek istiyordur o yüzden oy vermiyordur. Onun yerine HDP ile anayasa yapmak için siyaset yapmak istedikleri partiye oy veriyordur. (Bazı yerlerde ironi içerir ama bazı yerleri ciddidir)

Yanıtla . 11Beğen . 14Beğenme 24 Temmuz 16:48
44

Sinan Murat - @Sinan Murat 06 nolu yoruma cevabı: Parti kimliği demişken... HDP ile anayasa yapmak nasıl bir parti kimliği acaba. Bana dostunu söyle sana kim olduğunu söyleyeyim.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 24 Temmuz 20:59
27

Murat Sinan - @Sinan Murat 06 nolu yoruma cevabı: Kim nereye oy verecek sana mı soracak. Partinin kimliği yok olmuş gitmiş sizin gibiler menfaatleri yüzünden milleti verdiği oy konusunda sorguluyosunuz. Seçme ve seçilme anayasal haktır. Her seçmen istediği partiye oy vermekte özgürdür. Hele de bu millet açken bunu görmeyen tok yatanlara karşı olan partilere

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 24 Temmuz 19:08
05

Pear 116 - Devlet bahçeli bir şey konuşmuyor ki sadece söylediği Recep Tayyip Erdoğan ne söylüyorsa doğru söylüyor başka bir şey ağzından duymak zor

Yanıtla . 29Beğen . 9Beğenme 24 Temmuz 16:41
92

Sakaryalı - @Pear 116 05 nolu yoruma cevabı: Anlaşıldı demekki takip özürlüsün.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 25 Temmuz 00:18
04

Sakaryalı - Muharrem İnce nin Sakarya’da karşılığı olacak

Yanıtla . 12Beğen . 10Beğenme 24 Temmuz 16:17
135

Bumin Kağan - @Sekerusta 03 nolu yoruma cevabı: Siz geleni de satarsınız.alıştınız bir kere dönemlere ihtiyacı yok milliyetçi hareketin

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 25 Temmuz 04:33
01

Tatanga - Hadi Cumhurbaşkanlığı seçimi beka meselesi , Başkanlık sistemi referandum beka meselesi, TBMM Başkanı seçiminde daha adaylar belirlenmemişken bizim adayımız AKP'nin çıkaracağı adaydır diyor. Bu da mı beka meselesi ? Koskoca MHP'yi Meclis başkanı seçiminde aday çıkaramayacak kadar aciz duruma düşürdüler. Çok yazık..

Yanıtla . 35Beğen . 10Beğenme 24 Temmuz 15:55


Anket Aşı karşıtlarına soruyoruz? Neden aşı olmak istemiyorsunuz?