Siz hesap sormazsanız, bu millet sandıkta bunun hesabını soracak, farkında mısınız???

Köşe yazarken Gazeteci Engin Arapoğlu gibi süslü cümleler, toplumun yüzde 80'inin anlamını bilmediği kelimeler kullanmayı beceremiyorum...

Halk ne biliyorsa, nasıl konuşuyorsa en kibarından yazmaya çalışıyorum...

Ben böyle olunca da beni okuyanların büyük bir kesimi beni kendinden biri olarak görmeye başladı, inanın buna çok seviniyorum...

Gelen tepkiler inanın bana büyük bir haz veriyor...

Öyle burjuva görünme gibi bir takıntım da yok...

Halktan biri olarak halkın sorunlarını yazmaya özen gösteriyorum. Bunu yazarken de kimin ne kadar alınacağı, kimin bana gönül koyacağı umurumda bile değil açıkçası...

Peki şuan Sakarya'nın en büyük sorunu ne?

Muhalefet gibi sorunu yaz çözüm yazma mantığı da gütmeyeceğim... Önce azıcık sorundan bahsedeyim daha sonra yine kısacık çözümünü yazıp köşeyi sonlandıracağım...

Şimdi geçim derdi, ekonomik kriz, pandemi ve aşı tartışmaları, çaktırmadan yapılan zamcıklar diyenleriniz de olacak elbet...

Bu saydıklarınız genel problem, ben Sakarya'nın özelliklede Adapazarı'nın özünde en büyük problemini (bana göre) dillendirmek istedim sadece...

Ne mi bu problem? Yazının başlığında da yazdım aslında Trafik ve köstebek yuvasına dönmüş yollar bence...

Okulların açılmasının ardından özellikle ana yollarda yaşanan trafik sıkışıklığı, bilinçsizce şehirlerin göbeğine göbeğine yapılmaya devam eden okul, AVM ve parklar, imar verilirken hiç düşünülmeyen otopark sorunu derken özellikle şehrin 3 büyük ilçesinde trafik özellikle bazı saatlerde katlanılamaz bir hal almaya başladı. 

Serdivan'ın eğlence ve alışveriş yoğunluğuna birde mantar gibi çoğalan özel okulları eklenince, daracık sokakları bulunan Adapazarı'na binlerce araç birden sığmaya çalışınca, Erenler'de oturanlar hep birlikte merkeze gelmeye çalışınca trafik adeta Arap saçına dönüyor...

Buna birde ehliyeti bakkaldan alan, hazımsız, saygısız, kural tanımayan şoförler de eklenince sabah ve akşamları Sakarya'da trafiğin ismi "Sinir harbi" olup çıkıyor...

Bu saatten sonra Sakarya'da trafiği çözebilecek en kolay fakat yapımı bir o kadar zor olan bir tek şey kalıyor...

RAYLI SİSTEM... Sakarya'nın raylı sistemden başka kurtuluşu yok kesinlikle... Bu şehrin sokakları bu denli kümeleşmiş bir yerleşimi ve onun doğurduğu araç trafiğinden başka bir yöntemle kurtulamaz bence...

Şehrin ağabeyi Ekrem Yüce'ye buradan sesleniyorum... Başkanım yap şu Raylı Sistemi, geç Sakarya'nın tarihine...Adını altın harflerle yazsınlar...

Devam edelim...

İnsanları araç kullanmaktan soğutan bir neden de neredeyse her ara sokakta köstebek yuvasına dönmüş sokaklar oluyor... Sadece bir örnek vermek gerekirse Serdivan'ın ara sokaklarının neredeyse tamamı toz toprak içerisinde... Aynı şikayetler Adapazarı, Erenler hatta Akyazı, Karasu ve Geyve'den de yükseliyor...

Buradan öncelikle Serdivan, Adapazarı ve Erenler Belediye Başkanları başta olmak üzere tüm ilçe belediye başkanlarına da seslenmek istiyorum...

Bir daha seçim kazanmak istiyorsanız bırakın göz boyayacak işleri, halka önce yol yapın...

Yolu olmayan bir şehirde ne yapalım parkı? Ne yapalım eğlence mekanını? Ne yapalım sosyal tesisi..?

Akşam eve geldiğimizde, aynı çukura gire gire vidaları oynayan araçlarımız gibi sinirleri yerinden oynayan bir adamın ne gözü görür o parkları nede dermanı olur kalkıp gezmeye... 

Sorarsan her belediye anlatıyor bilmem kaç bin metre asfalt döktük diye...

Yahu sen döküyorsun ama sahipte çıkamıyorsun... Asfaltlanan yer 3 gün sonra yeniden kazılıyor, kimsede bu duruma engel olamıyor... 

Fiber kablo geçireceğim diye yolları köstebek yuvasına çeviren firmaya hiç bir belediye sen ne yapıyorsun demiyor... 

Siz hesap sormazsanız, bu millet sandıkta size bunun hesabını soracak, farkında mısınız???

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Hakan Turhan - Mesaj Gönder --- Okunma


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

81

Ali - Yol yapınca oy vereceksiniz yani! Ne kadar basit düşünüyorsunuz. Yol yabdi, köbrü yabdı demeye bayiliyorsunuz sonra. Önce insanları eğitin, heryerde kendini insan sanan hayvan var.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 19 Eylül 22:02
79

Engin - Ne Sakarya mi? Gözünüzde büyütmeyin bu unutulmuş yeri..5-10 kişinin çıkarına göre şekillenen bir yer sadece.Herseyi olan ama hiçbir şeye layık görülmeyen sahipsiz şehir.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 00:43
78

Sakarya dünya sehrimi - Sakarya büyükşehir pardon köy googel bile oyle yazmis,akp kediyi aday gösterse alır.Hangi halk hesap soracak saçma bir köşe yazisi

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 15 Eylül 23:47
77

macit - gidin Kocaeli ‘ne bakın adamlar tramvay yaptılar on numara.temiz taşımacılık.avrupa kenti gibi.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 15 Eylül 20:56
76

Hemşehri - Evet çok haklısınız. Tertemiz yepyeni yol yapılıyor. 2 ay geçmeden birileri gelip kazıyor yine. Yazık değil mi? Neden bir plan program yok. En azından bari 1 sene geçsin o yolu kesmek için. 2 ay sonra yapılacak işten neden kimsenin haberi yok. Neden olması gerektiği gibi en azından büyük caddelerin önce altına altyapı için bir koridor sistemi yapılmıyor. Sürekli park, kaldırım ve çevre düzenlemesi sadece göz boyama. Şelale parka ne ihtiyaç vardı örneğin.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 15 Eylül 20:31
80

Filozof - @Hemşehri 76 nolu yoruma cevabı: Şelale Park Serdivan Belediyesinin asrın projesi.Ama yersen tabi

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 01:17
75

Korucuklu - Korucuk' a raylı sistemi getirin, diye yıllardır istiyoruz. Umarım sesimizi duyan biri çıkar.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 15 Eylül 19:03
73

Sakarya Sevdalısı - Şehrin 50 yıllık veya 100 yıllık bir planı yok. yollar şuan ki nüfusu kaldırmıyor. Okullar daracık yolları olan yerlere yapılıyor. Sonuç; okul giriş ve çıkışlarında hafta içi Sabah ve akşam işe giriş ve çıkışlarında ,hastanelerde zaten malum bırak trafiği park edecek yer yok. !!!

Hastanelerin ve okulların sanayi bölgelerinin özellikle 100 yıllık nüfusun artış hızına göre genişlemesini baz alarak raylı sistemlerle beraber yolların 2 şeritliden 5 şeritliye çikacak

Şekilde yapılması bizim insanımızın da hakkı değil mi ?

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 15 Eylül 17:01
72

Delikanlı Sadi - Bunun sorunu ekran yüc değildir bu zaman kadar gelmiş geçmiş belediye başkanlarıdır hepsinde bı Serdivan sevdası vardı okullar avmler hep Serdivan hizmet ödeneğinin %80 Serdivan aktarıldı şehrin batısı medeniyet yeri kuzeyi varoş yeri ilan edildi varoş yerine bir stad yapıldı hizmet geldi denildi yazıklar olsun böyle hizmete Şehrin kuzeyi hakkını helal etmiyor

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 15 Eylül 14:37
71

Kavşak Mağduru - Tüm bu araç kalabalığının, görgüsüz sürücülerin vs üstüne birde sanki bilerek trafik oluşsun diye yapılmış gibi gözüken saçma kavşaklara da değinseydin keşke Hakan abi. Tunatan'da 3 kavşak üst üste resmen, Muhsin Yazıcıoğlu bulvarından Kenan Sofuoğlu caddesine geçmek için resmen savaş stratejisi oluşturmak gerekiyor; diğer yönlerden farklı yönlere gitmek içinde aynısı tabi ki. bu sebeple 2. cadde tıkanıyor, Muhsin Yazıcıoğlu tıkanıyor, Mavi Durak zaten tıkalı kavşak zaten kilit nerden tutsan elinde kalıyor. Hadi orayı geçtin girdin Muhsin Yazıcıoğlu bulvarına geldin Asem kavşağına bir savaşta orda 5-6 çıkışlı kavşak giren çıkamıyor, çıkan giremiyor alsana bir trafik yılanı daha.. Yazlık kavşağından bahsetmiyorum bile al çekirdeğini kolanı otur izle şehir dışından gelen arabaların şaşkınlığı komedi filmlerine taş çıkartır. Tüm bunları gördükten sonra insan bir şeyler yapılsın demeye de korkuyor çünkü eskisi daha kullanışlı oluyor bozmasınlar bari diyor insan.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 15 Eylül 14:34
70

Yenigün - Gazeteci arkadaş şunu araştırsın önce....biz halk olarak dışardan gördüğümüz kadarıyla bu şehirde bi tane başkan varya minibüs odası başkanımı dolmuşçular odası başkanımı o ne derse o oluyor...hiç bir tane belediye başkanı hiç bir talebine hayır diyemiyor...yazar bey sen diyorsun raylı sistem...sen belediye başkanlarına seslen me,o minibüs oda başkanına seslen müsadesi varmı..........

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 13:39
69

Hasan - Çark Caddesi, Atatürk Bulvarı, İzmit Caddesi ve Serdivan Yolu bir O şeklinde, raylı sistemin ring yapabileceği, son durağın olmadığı kesintisiz gidiş-dönüş seferlerin mümkün olduğu en güzel hat olabilir belki Türkiye'nin. Kim yapar? Yapamazlar. Yaptırmazlar!

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 15 Eylül 13:34
68

Sıradan Bir Vatandaş - Geçmişten beri devam eden su ve elektrik sorunu çözülmüyor ama bir telekomünikasyon şirketi taşra mahallesine kadar fiber kablo döşüyor. Ne yapayım ben fiber hattı elektriği suyu düzgün olmayan yerde....

Benim en temel ihtiyacım önce su, sonra da elektrik.

Bu da yetmiyor bu taşra mahallelerinin kanalizasyon sistemleri de yok. Saskinin günler günler sonra göndereceği vidanjöre kalmış halimiz. Son yapılan ihalede vidanjör sayısı yarı yarıya azaltışmış dolayısıyla 1,5 ayda vidanjör ya geliyor ya da hiç gelmiyor. Pis suları sokaklara mı boşaltacağız?

Yollar; yollara dökülen paralara gerçekten acıyorum. Yanlış anlaşılmasın, yol yapılacak tabi ki ama aynı yol 10 yıl içinde yap boz edilirse o yola dökülen paraya acırım zira 10 yıldır bitirilip teslim edilememiş o kadar çok yol var ki...

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 15 Eylül 13:19
67

Sakaryalı - bu millet sandıkta hesabını hiç bir zaman sormaz her şeye her ay enaz yüzde 20/25 zam yapılır çoğu haksızlıkları adaletsizlikleri vatandaşlar görür her şeye bukarda zammı yapılırmış diyenler miting alanına koşa koşa giderler her şeye Her ay zam yapıpta kazanan tek parti onun için sakarya halkı hesap soramaz

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 13:03
66

sakarya - sakarya gider kuzu gibi oyunu verir sorgulamaz sormaz kendine istanbulda ankarada 1 25 olan ekmek sakaryada 2 lira kurtarmamış gramajı düşürülmüş niye bi sor kendine sakarya ada ekmek sözü veren ekrem bey çiçekle böcekle uğraşıyor istabul ankara gibi fırıncıları önüne geçmiyor tabi bide balcı farkı var tabi bukadar insanın hakkını nasıl ödeyecekler nasıl can verecekler bilmiyorum

Yanıtla . 10Beğen . 2Beğenme 15 Eylül 10:55
65

Vatandaş - Önümüzde çok güzel 1 örnek var; Kocaeli...

Ne yapıldı peki Kocaeli'de? Kırmızı dolmuş, minibüs vs. tüm toplu taşımalar kaldırılıp Belediye eliyle tek çatı altında toplandı. Ne işe yarar peki bu? Söyleyeyim...

Öncelikle trafiğe çıkan araç sayısı azalır ve trafik bi nebze olsun rahatlar, tüketilen yakıt azalır ve doğaya salınan karbon monoksit miktarı düşer. Trafikteki korna sesleri azalır (Korna deyip geçmeyin, gürültü kirliliği beynimizi çok meşgul ediyor). Araç sayısı azaldığı için araç bakımları ve yedek parça ihtiyacı da azalır doğal olarak. Belediye eliyle araçlar kontrol edileceği için kartlı sistemde hiç kimse vergi kaçıramaz ve ülke ekonomisine katkıda bulunulur.

Bu bahsettiklerim şehrin sadece trafik sorunuyla alakalı olan kısmı. Bunlar haricinde daha çok fazla sorunumuz var ama çözüleceği yönünde umudum da yok açıkçası. Amacım hiç kimseyi eleştirmek değil fakat Sakarya'nın çok uzun yıllardır ne kadar kötü yönetildiği de ortadadır. Bunu anlamak için sadece diğer şehirleri gözlemlemek yeterli. Sorunlara çözüm arayan herkes, çözüme ilk önce kendinden başlasın. Kendisini düzeltmeyen insan bir başkasından hesap soramaz. Uzun lafın kısası sorunda kendimizde çözüm de...

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 10:27
74

Dolmuşçu Oğlu - @Vatandaş 65 nolu yoruma cevabı: şimdi sana dolmuşçu çocuğu olarak söyliyim merak etme hiçbir dolmuş esnafı ticari plakalı esnaf vergi kaçıramaz ben babamdan biliyorum ki vergiyi 1 ay geciktirdiğinde araca haciz konuyordu bu dediğin mantıksız. Yedek parça konusunda sanayide bir sürü esnaf var ki bu araçlar sayesinde ekmek yiyolar. Kocaeli konusunda gitmediysen söyliyim orada da raylı ticaret var ama minibüs dolmuşu yine devam ediyor. Anlamıyorum ki bu şehri dolmuş minibüs esnafından ne isteniyor ne alıp veremediğiniz var. Ben benim ailem bu işten gelen para ile geçiniyoruz bu araçtan gelen paralar ile okuyoruz. Anlıyorum trafikte sıkıntılı kişiler var ama emiin olun çoğu şoför ve buna biz engel olamayız buna devlet olmalı şoför esnafına eğitim vermeli ki trafik canavarı olmasınlar. Ama rica ediyorum şu dolmuşçu minibüsçü esnafına oynamayı bırakın benim babamda bununla para kazanıyor ve yüzlerce aile çoluk çoçuk bu arabalardan ekmek yiyolar eğlenmek için zevkine kimse o araçlarda direksiyon sallamıyolar emin olun. Bu işi kötü görüp istemeyenlere acıyorum yazık.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 18:14
64

Selim Uçar - Hakan bey zahmet olmazsa senden raylı sistem başlama geçiş... ve son bulma güzergahı. Yer altı mı yoksa yer üstü mü birde bunu yazsan çünkü eleştirip çözüm sunuyordun ya bende senin gibi derim ulaşımda çözüm hava ulaşımı yakında uçan araçlar başlayacak ne dersin böyle söyleyince oluyorsa aha çözüm.

Yanıtla . 2Beğen . 5Beğenme 15 Eylül 09:26
63

Selam Millet - Bendeçede raylı sisteme o kadar uygun bir kentki daha ne bekliyoruz bilmem açaba bizim millet vekillerimiz hiçmi yurtdışına çıkmıyor ordaki sistemi görmüyor anlayamadım .

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 15 Eylül 09:14
62

Meçhul - Akyazı Belediye Başkanıyla çalıştığım dönemde bana derdi ki bu millete yol yapacaksın gönlüne gireceksin. Gerçekten de yol çok önemli. Düzelecek inşaallah vagon yolu düzelsin. Birde tek kavşağı sorunu var tabii.

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 15 Eylül 09:05
60

Guzide Eren - Yıllardır bende Adapazsrinda yaşıyorum. 1999 depremini yaşadık.Çok acı ki o depremden kalan binalar hala duruyor .Çoğu yıkılmadı.Yollar berbat .Gelen hiç bir başkan çalışmadı.sadece bina yapıldı.Adapazari düz bir şehir bir Califirniya olabilirdi.Ama bunun için vizyon sahibi bir belediye başkanına ihtiyaç var.sokaklar ,binalar berbat .Şehirde harabe görüntü var.Yapılan bütün yatırımlarda Serdivana yapılıyor Maltepe alt yol berbat arabalar tek şeritten zor ilerliyor. Yol desen yol değil. Yaylalar çıkan yollar burda daha güzel. Merak ediyorum Maltepe alt yolla belediye ne zaman ilgilenecek.Sehrin en geri kalmış bölgesi burasi

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 08:26
59

Send Işçi - neee ? sandıkta hesap mı soracakmış sakarya ? ahahhxkxlzmxk

Yanıtla . 16Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 07:04
58

Vatandaş - Yazdıklarınızın hepsi doğru. Yalnız şehrin ağabeyi değil, hizmetkarıdır. Bunu düzeltelim

Ayrıca belediye destekli vakıf yöneticileri yorgun. Vakıf işi gönüllülük işidir. Parayla yapılmaz. Eğer külfetli bir iş ise, bu külfeti herkes paylaşsın, aynı adam yıllarca tepede durarak bu külfet altında ezilmesin. Nimet ise, yine paylaşılsın, aYNI ADAM YILLARCA BU NİMETE ÇÖKMESİN.Vakıf işi yalnız Allah rızası için yapılır, genel müdürlük ve genel müdür maaşı için değil.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 05:49
57

Ali Al - Hakan sen halka değil, trübüne oynuyorsun.

Yukaridaki yazının içi tamamen boş

yada gözlerine perde inmiş.

(Kızmak yok degilmi)

Yanıtla . 3Beğen . 9Beğenme 15 Eylül 05:36
56

Hafiz54 - Ağzınıza kaleminize sağlık. Yıl demişken sogutlu gundogan mah.ki yolları görün birde oradan geçen zaten ön takım yaptırmak için sanayiye gidiyor. Medyada asfaltsiz yol kalmayacak diyorlar ama sadece sözde kalıyor. Ha birde sepas var yaz günü bile saatlerce kesilen elektrikler, voltaj düşüklüğü den yanan beyaz eşyalar var.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 04:28
55

Yüzde 30 - Sakarya halkına hizmet etmeye gerek yok zaten oy veriyorlar

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 15 Eylül 02:51
54

90+1 - Yargı bağımsız olsa, belediye veya kim yanlış iş ,eksik iş tapıyorsa cezası kesilir, yanlış iş yapmayı kimse aklından geçiremez ,ülkede sorun iktidar ,mualefet ,hak yiyen patron ,adam kayıran o yada bu DEĞİL bu sorunlara yüz veren cesaret veren YARGI dır.

Yargı bağımsız olsun KRALI CESARET EDEMEZ

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 02:31
53

Erenler - EVET Doğru tesbit ERENLERDE yollar 2001 senesinden kötü , resmen sokak aralarına girmemek için yolumuzu değiştiriyoruz.

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 01:02
52

H.ibrahim - Güzel kardeşim sana sonuna kadar hak veriyorum.

Belediye bile deynekci gibi sakarya caddesinin bir şeridini otopark yapmış zaten arac çok toplu tasima araçları durağa yanasamayinca yolda durmak zorunda kalıyor (bazisida yol alamam diye kasıtlı duruyor gerçi) al sana trafik araçların bazıları kırmızı bile yansa yol ortasında kalıyor.

Zaten şehirde adım başı kapak var birinden kaçsan diğerine yakalanıyorsun..

Erenler belediyesinden hastaneye doğru giden yol tam bi facia geçen sadece yama yapmışlar..

Köprülü kavşak hala bitecek alternatif diye sundukları yol mayın tarlası..

Gece kulüplerinin önündeki kaldırımlar sözde valelerin arac sergileme alanları karışan eden yok bedava gelir ne vergi soran var ne ruhsat bi yelekle iş tamam..

Dümdüz şehir yap yuvarlak şekilde bi raylı sistem (garmeydani, serdivan, güneşler, erenler, yesiltepe, maltepe, gar meydani) tek seferde herseyi çöz..

Ama nostaljik diye tutturma yenicami eski stat arası diye tutturursan peskesten içeri bile girersin..

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 00:40
50

Tebrikler - Tebrikler güzel yazı, lütfen ciddi sorunları en azından haber ya da köşe olarak yazarsak, basının sayesinde bizlerde belediyeye, bürokrasiye sesimizi duyurabiliriz, güzel çalışmalar varsa tabiki haber yapılmalı ama bir sorun varsa şehirde onlarda bu şekilde yazılmalı, tarafsız habercilik bu olmalı, malum bazı ajanslara ödenen paralar, basına ödenen abonelikler için belediyelerin yapmadığı ya da kötü olan çalışmaları halka yansımıyor. Tarafsız habercilik olmalı. Teşekkürler yazara.

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 00:02
61

Falconaga - @Mehmet 47 nolu yoruma cevabı: :))))))) bende

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 15 Eylül 08:43
45

Sakaryali - Rayli sistemleri yapacak vizyonlu baskan gelir bir dönemde biz goremeyiz.

Yanıtla . 15Beğen . 1Beğenme 14 Eylül 23:09
44

Mahmut Safitürk - Güzel bir yazı olmuş. Malesef gerçekler bunlar. Sakarya mızın siyaseten sahibi yok. Sorular çok. Ne vekil var ne de teşkilatlar. Bu gidişle bu kadrolara halk asla oy vermez. Dost acı söyler.

Saygılarımla

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 14 Eylül 23:05
43

Buğra Alper - İşte köşe yazarı.. Birde şu sürücülerin yayalara bakışını yaz. Yaya kaldırımı benim ama. oto park olmuş. Bisiklet yolu. Motor kurye yolu... Dükkan açık hava bahçesi..

Yollarda mazgallar su birikintilerini tepeden seyrediyor.. Sürücü yayayı ıslatıyor..

Belediyede kontrol eden mühendis yok mu?

Torpilli ense yapan eş dosta söz mü geçirilmiyor. Her bölgenin bir sorumlusu olmalı.. Şikayet çok gelen bölge sorumlusunun işine son verilmeli.. Makamdan el çektirilmeli.

Yaya'ya yol verilmiyor.. Biri veriyor biri gaza basıyor.. Yaya tedirgin.. Yavaş dese.. Kabadayılık görüyor.. Yozlaşma kanına işlemiş direksiyon başına geçenin...

Belediye trafik ekibi sık sık dolaşmalı ceza yazmalı.

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 14 Eylül 22:57
42

Burak 54 - Yollar köstebek yuvası olmuş..suv model araziye uyumlu aracın bile çukura girmekten lastiği patladı kuzey terminali mevkiinde..sorsan 1 milyon ton asfalt döküldü derler..

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 22:50
40

Sakarya - Sayın yazıyı yazan Yazar bey sizin bu yazınız güzel ama bizde bu sayfalarda birşeyler yazmaya çalışıyoruz ama ne yazık ki bunları ilgili yetkililerden birileri okuyor mu acaba bu yazınızı ve alttaki eleştirileri Sayın Başkan ların telefenlarına yollayın

Neden eleştirildiklerini bilsinler

Biz onlara ulaşamıyoruz.

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 22:28
38

Kör Olsa Görür - Erenler belediye başkanı sakın o koltuktan kalkıp belediyenin karşında ki yollara caddelere sokaklara girmesin bı yurumesin belli ki makam tatlı gelmiş yahu insan utanır insanlar bari hastaneye giderken yolu düzgün olsun der ya göz olur izan olur erenler belediye başkanı bir önceki başkanın kaymağını yiyor özellikle Dilmen mahallesine ne yapti ? Her akşam belediye binasının onu keşmekeş trafik çıkıp odasından baktım bakmadi bizde seçimde bakmicaz yüzüne

Yanıtla . 13Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 21:41
37

Dogrucudavut - Valla millieğitim için yazını okuyup sinir oldum sana ama yazıyosun be kardeşim... Altına imzamı atarım

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 21:39
36

Aziziyeli - Daha dün akşam yazdım yeni bir okur kazandınız diye Hakan bey. Yine nokta atışı bir yazı olmuş halkın içinden biri olduğunuza şüphemiz yok zaten. Lütfen devam edin

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 14 Eylül 21:37
35

Hüseyin Sezer - EVET ÇOK DORU YA MOTORSİKLİ KURYELER YUVAM SOKAK SARAÇLAR SOKAK 80 .100 LE GİDİYORLAR SAHİPSİZ BİR ŞEHİR OLDUK

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 21:21
34

Erşan Kuneri - Hesap soramazsınız diyorsun diye başlık atıyorsunuz. Ama ne yazık ki hep aynı senaryo gerçekleşiyor. Depremden sonra bu şehir kısırdöngü içinde yerinde sayıp durdu. Kaliteli insanları kaçıp gitti. Maalesef yine aynısı olacak. Olan yine bu güzel şehre olacak. Yapılanlar ise sadece kavşaklar, uçak kıraathanesi, gereksiz yere harcanan park bahçe masrafları, kaldırım taşları, kabak heykelleri ve AVM'ler olacaktır. Bu şehrin çehresi ancak insanlarının kalitesini arttırmaklar olur. Yoksa daha Sakarya çok ah çeker vah çeker. Necip Fazıl'ın dediği gibi yüz üstü daha çok sürünür...

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 21:12
32

Alper - Vizyonu olmayan bir belediye olursa böyle olur.

Ver MEHTERİ

Kimse şikayetçi olmasın.

AKP ceketini koysa kazanır bu şehirde,

bizde oluruz geri kalınmış gelişmekte, hizmette

Yanıtla . 18Beğen . 2Beğenme 14 Eylül 20:55
31

Ayla karasu - Ne güzel anlatmışsınız kaleminize sağlık bu şehirde cehaleti yenebilsek herşey yoluna girer.

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 14 Eylül 20:54
30

Sakarya - Arkadaşlar şu bizim seçtiğimiz tüm Milletvekili ve Belediye Başkanları acaba seçim önünden verdiği sözleri yerine getirmiyor. Bizde onlardan bunu hiç sormayız çünkü Sakarya İlinde bulamazsın bulamazsın Yeni seçim olsa yine onlar seçilir neden başka aday adayı olamaz.

Sakarya büyükşehir Belediye Başkanı seçim öncesinde ne söz verdi yüzde kaçını yaptı

BİZLERE yazıklar olsun hesap soralım

Serdivan da trafik arap saçına döndü iki AVM arasında yoldan yayan geçmek çok zor trafik tıkanıyor Çünkü araçlara bakıyorsunuz tek kişi araçla diyor

NEDEN RAYLI SİSTEM YAPILMAZ

YOLLARIMIZ DÜZ

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 20:44
29

Nadirbaki - Ewet bu konuda çok haklısın Belediye otobüsleri yolcuyu alamıyor ulaşım araçları hep ayakta gidip geliyor trafik desen her yer otopark dolu olduğu halde araçlar hep yol kenarlarında park edilmiş çift sıra halinde. Şehrin 4.1 yanına raylı sistem kesinlikle şart

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 20:41
28

Öz Sakaryali - Evet,bu güzel şehrimize acilen raylı sistem gelmeli.

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 20:32
27

Şahsumanabi - Şehrimizin yollarinin durumu icler acisi ve bu durumu bir Allahin kulu gormuyor. Örnegin:

Yollardaki rogar kapaklari o kadar derin ki eger kacamazsaniz ya lastiginiz yirtilir patlar ya da aracinizin on takimi ariza verir. Ben gittigim hicbir şehirde boyle derin rogar kapaklari gormedim. Ayrica yola oyle yerlestirilmisler ki birinden kacmayi basarsaniz digerine yakalaniyorsunuz, tabi kacmak icin manevra yaparken de surus guvenliginizi ve trafigi tehlikeye atmak zorunda kaliyorsunuz. Ne zaman yollarla ilgili muhabbet acilsa bu durumu insanlara aktarmaya calisiyorum. Umarim buradan baska insanlara da sesimi duyurabilirim.

Yanıtla . 15Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 20:03
26

Doğrucu David - Doğma büyüme bir Sakarya'lı olarak Sakarya'da ki en büyük sorun Sakaryalıların kendileri diyebilirim. Gerici cahil yobaz kalmak için direnmeleri ve dahi vatan haini sahtekar hırsızları desteklemeleridir. Gericilik cahillik yobazlık genetik. Soydan soya iletiliyor. İstiklal savaşında bile 'keşke yunan kazansaydı' zihniyeti Milleti kurtaranlara karşı hain sarayın tarafında isyan etmişti(Bkz. düzce-hendek-adapazari isyanları). Bu da yüce islam dinini pazarlayıp satan sözde siyasetçi özde vatan haini sahtekar hırsızların ağına takılıp kalmış Sakaryalı ların otomatikman oy deposu kullanışlı beyinsiz yığınlar kategorisinde görülüp bu şekilde muamele edilmeleriyle açıklanabilir.

Yanıtla . 14Beğen . 5Beğenme 14 Eylül 19:55
46

Yobaz Sanabasar - @Doğrucu David 26 nolu yoruma cevabı: Validene benden selam. Hangi sınemaya istiyorsa bilet alayım

Yanıtla . 1Beğen . 8Beğenme 14 Eylül 23:11
25

Yazık - hesap sormak mı? bi dahaki seçimlerde %70 üstünü görür ne hesabı :D

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 14 Eylül 19:45
24

Ada Treni Fan Club - Bir büyükşehirde şehir içi raylı sistem olmaması gerçekten büyük eksiklik.

Güneşler-Erenler-Çarşı-Serdivan-Camili Yenikent bölgelerini kapsayan bir tramvay hattı olsaydı keşke.

Yanıtla . 16Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 19:25
23

Zati - Yaz yaz kim anlar varmı karşıda vizyonu geniş ufku açık başkan yok bunlar emir eri yap veya yapma olarak emirlerle çalışırlar

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 18:58
22

Ne Fark Eder - İyi güzel yazmışsın da kardeşim neyse anlayan anladı...

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 18:43
20

Selamsız Bandosu - Bu şehrin yönetiminde vizyon yok. Çok basit bir örnek. Daha çevre yollarında ışıkları senkronize edemeyen, muhtemelen şehirden geçen herkese lanet okutturan bir sinyalizasyon var. Daha önce neden "yeşil dalga" yapmıyorsunuz diyesorduğumda bir yetkili akıllı kavşak var dedi. Akıllı kavşakta bir araçta olsa o lamba yanıyor 10 araçta. Hemen hemen lambanın yanmadığı kavşak görmedim. Halbuki yeşil dalga olsa insanlar hem hız limitine uyar hem trafik belli bir hız da akar. Koskoca İzmit ten geçiyorum. Ya bir lambaya takılıyorum ya hiç takılmıyorum. Adapazarında düzeye gidiyorum. Minimum 6 7 lambada duruyorum. Her gün o yoldan geçenlere Allah sabır versin. Yöneticilere de basiret ve izan. Kısacası çözümden yana umudum yok.

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 14 Eylül 18:28
19

AS - Vicdan azabına eş, kayna kayna Sakarya,

Öz yurdunda garipsin, öz vatanında parya!

Yol onun, varlık onun, gerisi hep angarya;

Yüzüstü çok süründün, ayağa kalk, Sakarya!

Bu kadar vizyonsuz bir yönetim hiç görmedim.

Ayağı kalmamız için bağımsız aday olacağım..

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 14 Eylül 17:52
18

Chatan - Yazılarını okumuyorum Syn Turhan okumayacağımıda söylemiştim fakat senden böyle bir başlık görünce en azından okumasamda yorum yapayım istedim bu memleketten hiç birşey olmaz Sakarya ya hiç bir şey yapılmasa %60 üzeri oyu var o yüzden kılını kıpırdatma gereği duymaz kimse.. O sebeple sandıkta mantıkta diye insanların ilgisini çekmeyin aha burdayız Sakarya %60 altı gelsin ben bu işi bırakırım.

Yanıtla . 13Beğen . 3Beğenme 14 Eylül 17:46
17

Öztürk - Yazar "Peki şuan Sakarya'nın en büyük sorunu ney?" demiş. Beyefendi "Ney üfleyenlerden mi, ney sesinden mi yoksa bizzat ney'in kendisinden mi rahatsız olmuş anlayamadık. Yazar ne mezunu onu da merak ettik doğrusu. Yazar(!) gazetecilik mi okudu, iletişim mi okudu, medya okuryazarlığı dersini gördü mü? "Ney"reden mezun yani? Daha önce "ney"relerde çalıştı, mesleki bilgi ve birikimini "ney"relerde kazandı, Sakarya'nın sorunlarını "ney"relerden biliyor, en çok "ney"relerde gezip dolaşır. Ve Medyabar'a da sorum şu; böyle yazarları(!) "ney"relerde arıyorsun ve "ney"relerden buluyorsun?

YORUMA EDİTÖRÜN NOTU: Bu yazıyı kaleme alan Hakan Turhan kimdir? sorusuna cevap aramanız tabiki en doğal hakkınız. Turhan'ın yerel gazete muhabirliğinden ajans muhabirliğine kadar gazetecilik geçmişiyle ilgili bilgi almak isterseniz medyabar.com iletişim hattı 0264 2735353 numaradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca medyabar.com'un editör yöneticisi olarak gerek medyabar gerekse TV ekibimizde kimlerin olduğu , arkadaşlarımızın mesleki tercübeleriyle ilgili her türlü bilgiyi sizlerle ofisimizde çay içerken paylaşabiliriz. İlginize teşekkürler

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 14 Eylül 17:44
51

Öztürk - @Öztürk 17 nolu yoruma cevabı: EDİTÖRÜN NOTU: Allah yolunuzu açık etsin! cümlesinin sonuna "nokta" koyulur. Ünlem işareti değil. Google'da şöyle yazıyor; İçinde ünlem ifadesi (haykırış, sevinç, kıvanç, üzüntü, acı, korku, hayret, ürperti, heyecan, nefret vb. ani coşkunluklar) bulunan ve seslenme, hitap ve uyarı bildiren cümlelerden ve kelimelerden sonra gelir. Örnekler: Komşular!

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 15 Eylül 00:16
49

Öztürk - @Öztürk 17 nolu yoruma cevabı: Verdiğiniz ilk cevapta "Editör Yönetici" demişsiniz, sonradan verdiğiniz cevapta da "Yönetici Editör" demişsiniz. Herhalde kendi yazdığınız ilk yorumu da düzeltirsiniz şimdi. İyi ki google var. Editör Yönetici mi Yönetici Editör mü onu da öğrenilmiş oldu bu arada.

EDİTÖRÜN NOTU: Öztürk bey, Allah aşkına salın...Salın bizi. Gerçekten çok uzattınız ama.. Sanki 40 yıllık medya mensubu(!) edasında meslek dersi vermeye kalkışmayın.. Bakın işinize ne iş yapıyorsanız..NOKTA

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 14 Eylül 23:37
48

Öztürk - @Öztürk 17 nolu yoruma cevabı: Yani yazar yazısında düzeltme yapmadı diyorsunuz öylemi? "Peki şuan Sakarya'nın en büyük sorunu ney?" cümlesini, benim yorumumdan sonra "Peki şuan Sakarya'nın en büyük sorunu ne?" diye kim düzeltti? Neyse... Güle güle Medyabar. Bundan sonra seni, senin dilinden anlayabilenler okusun.

EDİTÖRÜN NOTU: Allah yolunuzu açık etsin!

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 14 Eylül 23:33
39

Öztürk - @Öztürk 17 nolu yoruma cevabı: Yaptığım yoruma, EDİTÖRÜN NOTU'na cevap veriyorum. Yazarınızın yazısına yaptığım yorumdan sonra yazar, yazısında düzeltme yapmıştır. Yazarınızın kimliği, kişiliği beni uzaktan yakından ilgilendirmez. Yazarınızın yazısına yaptığım yorum, benim Medyabar takipçisi olduğumun ve yazarınızın da yazılarını okuduğumun göstergesidir. Yani aylık üç milyon küsur tıklanma sayınızda katkımın olduğunun da göstergesidir. Bir haber sitesinde yazar veya editör olmak, aynı zamanda okuyucularına, Türkçeyi düzgün konuşan ve yazan insanlar olmak, okuyuculara da düzgün bir Türkçe sunmak demektir. "Editör Yöneticisi" (ne manaya geliyorsa) olarak, yaptığım yoruma taş atar gibi cevap vermek yerine teşekkür etmeliydiniz. Ben Hakan Turhan'ın kim olduğunu merak etmediğim gibi ekibinizde kimlerin olduğunu da merak etmiyorum, beni de ilgilendirmiyor. Yorumumdan sonra yazarınızın yazısında düzeltme yapmanız ve sonrasında da yorumuma yüksek perdeden cevap vermeniz şık olmamıştır. Sonuç olarak sitenizi takip etmeyecek ve yazarlarınızın yazılarını okumayacak olmam, bende bir eksikliğe yol açmaz. Çünkü "Tıklanmak" gibi bir derdim hiç olmadı. Ama unutma sayın "Editör Yöneticisi". Medyabar'ı Medyabar yapan; yaptığınız her habere, yazarlarınızın her yazısına olumlu veya olumsuz yorum yapan Sakaryalı Okuyuculardır. O yorumcular varsa, siz de varsınız. Saygılarımla.

EDİTÖRÜN NOTU: Öncelikle yönetici editör olarak 'Yönetici Editör' nedir onu size aktarayım..Haa bu bilgilere google'ye 'Yönetici editör' yazarak öğrenebilir, bilgi dağarcığınıza da ,medyaya meraklı olduğunuz için yerleştirebilirsiniz.

Yönetici Editör bakın ne imiş!

'' Üst düzey bir editör ile genel bir editör arasındaki özel fark, belirli bir işletmedeki hiyerarşik yönetim yapısına göre genel olarak, bir yönetici editör daha yüksek bir pozisyondur ve editoryal bölüm başkanı olan biri olabilir.

Üst düzey bir editör genellikle editör bölümünde üst rütbede olan bir kişiyi temsil eder, ancak yine de genel editöre rapor verir.

Net bir sorumluluk dağılımı ve komuta zinciri, daha büyük departmanların daha iyi işlev görmesine yardımcı olabilir. Üst düzey bir editör genel olarak yönetici editöre rapor verirken, bölümdeki diğer editörler veya yardımcı editörler gibi diğer insanlar da genellikle üst düzey editöre rapor verir.

Yönetici Editörün görev kavramı budur.

Sizin öncelikle Hakan Turhan'ın köşesine yaptığınız yorumu (Neler yazdım ben diye) bir kez daha okumanızı öneririm.. Yönetici olarak benim sizin o yorumdaki üslubunuza karşı verdiğim cevap inanın sizin yorumunuz karşısında çok masum kalır.

Turhan'ın yazısına sizin yorumdan sonra değişiklik yapılmadığı gibi eleştirinizin de saygı sınırları içerisinde olmaması nedeniyle cevap vermek zorunda kalınmıştır.

Sizin bu konudaki bilgilerinizi, eksiklerimizi gidermek için yararlanmak isteriz. İlk yorumdaki davetimiz geçerlidir. İlginize teşekkürler

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 21:46
21

Mistral - @Öztürk 17 nolu yoruma cevabı: Okurla iletişiminiz gazete ve yazı ile olduğundan buraya yazmanız daha doğru olmaz mı sn editör beyefendi. Ayrıca siz hani kamu görevi yapıyordunuz? Kamu görevi yapıyorsanız yoruma açık olmanız beklenir...

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 18:33
16

Ord. Prof. Dr. - 2002 seçimlerinden itibaren tek bir seçimde Akp’ye oy vermedim ama raylı sistemi getirsinler vereceğim, ama hepimiz biliyoruz ki bizim ömrümüz raylı sistemi görmeye yetmez üvey evlat Sakarya’dan treni aldılar şehir hastanesi en son şehrimize geliyor diğer şehirlere üretelen hafif raylı sistem şehrimizde üretiliyor ama bize yok, herkes bu şekilde oy vermeye devam etsin hepimize iyi uykular..

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 17:41
15

Bordo Mavi - Güzel özetlenmişsin sorunları inşallah ciddiye alınır

Yanıtla . 13Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 17:32
11

Gerçekçi Olun ? - Özelikle serdivan belediyesi o kadar bosverdiki sanki sadece oy verenler o vilalarda oturanlar gibi temizlik aracı asfaltı kazıyo ama diger mahaleler sanki muhalefet partisinden ilk başkanlığa gelirken yusuf başkan ı köylüden tut şehirlisine seviyo simdi yandaşları bile sevmiyo köy yolunda raylı sistem yürürmü hakan abeee cukurlara cicek ekip park yaptık deseler alkıslayan kesim var :)))

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 17:18
10

Seda Gönül - Bir çok yetkili şehrin heryerinde anketler yaptırıyor.. Sonuçlar hep oluplu herkes halinden memnun olursa neden yatırım yapılsın hizmet yapılsın. Böyle yönetilmeye halk seçiyor şehir seçiyor. İsyan et isyan et seçim zamanı verecek başka yer yok de yine oy ver kimse kusura bakmasın böyle yönetilmeyi hakediyor bu şehir. Ada treni 50 kere kapatıldı açıldı. Her açıldığında alkış tutan helal olsun açtılar diyen cahil kesim var. Hizmeti istemeyi bilin önce.Sandıkta gereken dersi ver bakalım sonra bu şehire neler yapıyorlar izleyin görün.. 20 senedir raylı sistem diye yalvaran bir millet var ama her seçim zamanı gündeme gelip üstü kapatılıyor. Yok km uzunmuş yok bilmem neymiş. Gidin biraz Kocaeli yi seyredin imrenin. Boğaziçi köprüsü gibi devasa alt üst geçitler şehiriçi raylı sistemler ah Sakarya ah. Diğer şehirler buraya Büyükşehir değil büyük köy diyor. Park bahçe asfalt avm lunapark ile kandırılmaya devam.. Şehirde yollar köstebek yuvası ulaşım felç katlı pazar yeri leş kokudan harabeden yıkılıyor Endonezya gibi tığcılar i hasırcılar Suriye gibi olmuş parka bahçeye lunaparka müjde deyip dalga geçiyorlar.

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 17:14
09

Muhtar - Bu yazıyı seçimden sonra belediye başkanları daha iyi anlayacak.

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 16:57
08

%3,5 Bahceli - YAZAR KIM BAKAR SAKARYAYA

1 HAFTA EVVEL TCDD MUDUR ATANIYOR.

,,,,,,MURAT ATIK,,,,,ŞIMDI GÖREVDEN ALINIYOR

ADAM GENEL MUĎ.IHALE ALIYORMUŞ .

ADAM HELAYA BILE GIDEMEN GOREVDEN ŞUT.

ALI TOPU BANA AT.

ALI TOPU TUT .

ALI TOPU TAÇA AT .

KOŞ ALI KOŞ.

UYU UYU YAT UYU.

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 14 Eylül 16:52
06

Goralı - HAFTANIN BİR GÜNÜ PAZARYERLERİNİ BEDAVA YA KÖYLÜLERE AÇIN . BAKIN MARKETLERDEKİ SEBZE MEYVA FİYATLARI NASIL YARI YARIYA DÜŞÜYOR.

Yanıtla . 18Beğen . 2Beğenme 14 Eylül 16:13
05

Goralı - "Fiber kablo geçireceğim diye yolları köstebek yuvasına çeviren firmaya hiç bir belediye sen ne yapıyorsun demiyor..." BUNU NASIL ANLADIN. ?

Yanıtla . 11Beğen . 5Beğenme 14 Eylül 16:10
12

Simar - @Goralı 05 nolu yoruma cevabı: Çünkü izni belediye veriyor hocam.araştir bak görürsün.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 14 Eylül 17:19
04

Mistral - Euzü besmeleyi çok esaslı çekmiş fakat arkasını getirememişsin birader. Özetle dağa fare doğurtmuşsun. Bir de bu diğer yazarlara yollama yapmanız hoş değil. Yazdıklarınızı ilde yaşayan herkes biliyor ve dillendiriyor zaten. Sizin derinine inip finans kaynağı, kamulaştırma giderleri vb. fizibiliteye dönük akademik çalışma yapmanızı bekliyoruz şehirde yaşayan bir yazar olarak...

Yanıtla . 11Beğen . 4Beğenme 14 Eylül 16:09
03

Sakaryalı - Çözüm raylı sistem deyip sıvışma .hangi yol içine raylı sistem yapılacak onura yaz

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 14 Eylül 16:07
02

Melek - Çıkar bu yazının çıktısını şehrin bütün bilboardlarına yapıştır herkes okusun. Helal olsun taktir edilecek bir yazı olmuş.at gözlüğü takanlar gözlükleri çıkarsın ve artık gerçekleri görsün..herkes hakkettiği gibi yaşar yönetilir biraz gözünüzü açın köleliğe alışmayın. Ne olsa yüzde 70 oy garanti havasında giderlerse hizmet falan görmez yol ile köprü ile park ile geçiştirirler.. Bu şehre raylı sistem lazım ulaşım sorunu çözülmesi lazım park bahçe bal kabak çay değil.

Yanıtla . 11Beğen . 2Beğenme 14 Eylül 15:59


Anket Aşı karşıtlarına soruyoruz? Neden aşı olmak istemiyorsunuz?