- G:

Sakarya'dan Türkiye'deki NATO üstlerine tepki! Kapatılmaları için imza toplanıyor!

Anadolu Gençlik Derneği Sakarya şubesi tarafından düzenlenen imza toplama kampanyası büyük ilgi gördü. Vatandaşlar tarafından destek gören kampanya da incirlik ve kürecik üstleri başta olmak üzere NATO üstlerinin kapatılması için toplanıldı.

Fatih  Bulsun
Fatih Bulsun Tüm Haberleri
Sakarya'dan Türkiye'deki NATO üstlerine tepki! Kapatılmaları için imza toplanıyor!
Sakarya'dan Türkiye'deki NATO üstlerine tepki! Kapatılmaları için imza toplanıyor!
+8
Büyütmek için resme tıklayın

Anadolu Gençlik Derneği Sakarya Şubesi tarafından Türkiye'de bulunan incirlik ve kürecik üstleri başta olmak üzere NATO üstlerinin kapatılması için Dr. Nuri Bayar Caddesi üzerinde imza toplama kampanyası başlatıldı.

Saat 12 de başlatılan imza toplama kampanyasına vatandaşlardan yoğun ilgi var.

14 Ara 2023 - 14:54 Sakarya- Güncel --- Okunma

Mahreç  Fatih Bulsun ,  Merve Topal

Son bir ayda medyabar.com sitesinde 11.811.689 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Medyabar Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Medyabar hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Medyabar editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Medyabar değil haberi geçen ajanstır.

12

Adnan Bey - ya bırakın bu işleri ya yav Türkiye Nato Ülkesi siz neyi hangi kafayla hangi güçle kapatıyonuz yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?1950 den bu yana marşal yarımı almışınız süt tozuyla beslenmişiniz bir sürü askeri jip pikap doç cemse reo m-47 tanklara almışnız siz neyi nasıl kapatçanız yaaaaahayal dünyası ne güzel bişi ya?hele bekara karı boşamak çok daha güzel değilmi?

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 19 Aralık 06:32
10

Emekçi - imza toplamanıza gerek yok, vekilleri bizler belirledik :)

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 15 Aralık 09:20
08

Dost Acı Söyler - Ben artik Cem Yilmaz i seyretmiyorum bu haberler daha komik

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 15 Aralık 01:02
07

Adapazari Eşşeği - Toplayın bakalım sizi tınlayan olacak mı? Heee safımız belli olsun ayağına yapılıyorsa iş ciddiye binince bir kişi kalmaz. Bırakın boş işleri. Ağalar anlaşmayı dünden yapmış. Boşa çırpınışlar bunlar. Vatan topragimizdan havalanan uçaklar, din kardeslerimizi vurdu bir zamanlar. Ne yapabildik?

Kimse samimi değil.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 15 Aralık 00:11
06

Berceste - Arkadaşlar bunlar yancı falan değil, sayın fil’i iyi tanırım. Yılların milli görüşçüsü lakin şimdi chphdp’nin payandaları. Kim tutar seni İbrahim.

Yanıtla . 0Beğen . 7Beğenme 14 Aralık 18:21
11

Bir Bilen - @Berceste 06 nolu yoruma cevabı: O tanıdığını söylediğin kişi senin gibi işbirlikçi olmadığı, israil'in pis emellerine ortak olmadığı için, kendisine vaad edilen dünya nimetlerine davasını satmadıği için öfkelisin. Belki de içten içe haset ediyorsun, nasıl oluyor da benim bile satın alındığım bir dünya da o dimdik davasına sadık kalabiliyor diye...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Aralık 10:14
04

Vatandaş - Neden tbmmye ordumuzu gazzeye gonder imzasi toplayamiyoruz bunun ucu iktidara mi dokunur yoksa cihat kelimesini agzimiza aldik mi gerici ve yobaz mi oluruz ya da rahat ve konforumuz mu bozulur muslumanlar olarak

Yanıtla . 1Beğen . 9Beğenme 14 Aralık 17:22
13

Adnan Bey - @Vatandaş 04 nolu yoruma cevabı: …. sen önce vekil çocukların askerlik yaptılarmı yapmadılarmı diye sor ondan sonra öt artı-ülkemde milyonlarca suriyeli ıraklı ülkesinden kaçan asker kaçağı arrap delikanlıları varken benim mehmedimin ne iş var …. orda sen git önce senin,,,,,,,,,,,,,,,,,,güzelmi yaaaaaaaaaa vatandaşa bak ya

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 20 Aralık 06:58
01

Şerifali - bizler imza atmaktan sakınmayız da nafile imza toplamanın ne anlamı var yancılığını yaptıkları iktidardan rica etsinler gereğini yapsın böyle dostlar alışverişte görsün işlerini millet artık yemiyor tek bir askerleri kalmamasıya göndersinler hadi görelim

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 14 Aralık 15:43
03

Tufan - @Şerifali 01 nolu yoruma cevabı: Şerif boş boş konuşma bildiğin üzere biz nato üyesiyiz. Sözde de olsa bu böyle .Şimdilik bize saldıramamaların en büyük sebebi bu.Ama sen meraklanma iki sene sonra o dediğin zaten olacak.Sonrasını soracak olursan işte bunun sonrası yok kısacası sonrası TUFAN

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 14 Aralık 17:22
02

Akılcı Vatandaş - @Şerifali 01 nolu yoruma cevabı: Yancı falan filan. Bunların hiç bir önemi kalmadı. Vatandaş olarak ülkeye ve problemlerimize sahip çıkmak bize düşüyor. Siyasileri beklersek hiçbir şeyin olacağı yok. Onların ve yancılarının dertleri kendi rantları ve egoları bu sebeple kim doğru bir iş yapıyorsa desteklememiz ve yapılan işi takip etmemiz gerekiyor. Yani yapılan işin reklamda kalmamsını sağlamalıyız. Attığımız imzanın sonucu takip edip hesabını da sormalıyız.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 14 Aralık 16:21